Справа № 592/19126/23
Провадження № 1-кс/592/8124/23
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
14 грудня 2023 року м.Суми
Слідчий суддя Ковпаківського районного суду м. Суми ОСОБА_1 , за участі секретаря судового засідання ОСОБА_2 , у відкритому судовому засіданні розглянув клопотання слідчого СВ Сумського РУП ГУНП в Сумській області ОСОБА_3 , погоджене з прокурором Окружної прокуратури м.Суми ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до документів у кримінальному провадженні №42023202510000067 від 23.06.2023 за ч.1 ст. 364 КК України, -
у с т а н о в и в:
13.12.2023 слідчий звернувся до Ковпаківського районного суду м. Суми з вищезазначеним клопотанням, яке обґрунтовує тим, що СВ Сумським РУП ГУНП в Сумській області здійснюється досудове розслідування кримінального провадження №42023202510000067 від 23.06.2023 за ч.1 ст. 364 КК України.
Згідно данихдосудового розслідування до Окружної прокуратури міста Суми надійшли матеріали Управління північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області про результати ревізії Комунального закладу Сумської обласної ради « ІНФОРМАЦІЯ_1 ». У висновку зокрема вказано як недолік те, що посадовими особами коледжу без проведення процедур закупівлі упродовж 2020 та 2021 років придбано товарів та послуг на суму 4093,58 тис. грн. Вказані обставини свідчать про наявність в діях службових осіб Комунального закладу Сумської обласної ради « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ознак зловживання своїм службовим становищем, за даним фактом до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено відомості за № 42023202510000067 від 23.06.2023 із кваліфікацією за ч. 1 ст. 364 КК України.
Ревізією дотримання вимог законодавства в частині вибору процедур закупівель, проведеною суцільним способом за закупівлями суміші цементно-піщаної, плитки керамічної, радіаторів біметал, плиток тротуарних бетонних, труб, повітроводів, столів виробничих, стелажів та послуг з проведення поточних ремонтів навчального Корпусу та гуртожитку, встановлено окремі порушення.
Таким чином для встановлення об`єктивної істини у кримінальному провадженні, отримання речових доказів, проведення повного та всебічного досудового розслідування виникла необхідність на отримання тимчасового доступу до документів, що перебувають у відданні КЗ СОР " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (Код ЄРДПОУ НОМЕР_1 ), які перебувають за адресою АДРЕСА_1 , а саме: Річний план закупівель станом на 2020, 2021, 2022 роки КЗ СОР « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; Плани використання бюджетних коштів КЗ СОР « ІНФОРМАЦІЯ_1 » станом на 2020, 2021, 2022 роки; Плани асигнувань загального фонду бюджету КЗ СОР « ІНФОРМАЦІЯ_1 » станом на 2020, 2021, 2022 роки; Накази про призначення (контракт, тощо), посадові обов`язки директора КЗ СОР « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_5 , з підписами про ознайомлення, станом на 2020, 2021, 2022 роки; Накази про призначення (контракт, тощо), посадові обов`язки заступника директора з економічних питань КЗ СОР « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_6 з підписами про ознайомлення, станом на 2020, 2021, 2022 роки; Накази про призначення (контракт, тощо), посадові обов`язки посадової особи КЗ СОР « ІНФОРМАЦІЯ_1 », яка є відповідальною за ведення електронного документообігу про проведення публічних закупівель та висвітлення результатів проведених закупівель, станом на 2020, 2021, 2022 роки; Документи, що посвідчують потребу у проведенні закупівлі товарів, за результатами яких укладено договори №2503/20/3 від 25.03.2020 на загальну суму 199058,44 грн, № 15/12 від 15.12.2020 на загальну суму 11496,70 грн, № 12/20/2. від 21.12.2020 на загальну суму 49996,14 грн), № 2603/4 від 26.03.2020 на загальну суму 88221,82 грн, № 2603/3 від 26.03.2020 на загальну суму 39035,77 грн, № 08/10/1 від 08.10.2020 на загальну суму 48484,06 грн, № 27/10 від 27.10.2020 на загальну суму 11351,39 грн), № 68 від 21.12.2020 на загальну суму 49999,03 грн) № 22/12/1 від 22.12.2020 на загальну суму 49995,52 грн, № 22/12/2 від 22.12.2020 на загальну суму 19365,48 грн, № 2603/4 від 26.03.2020 на загальну суму 88221,82 грн, № 1304/3 від 13.04.2020 на загальну суму 15813,00 грн, № 2204/1 від 22.04.2020 на загальну суму 28147,30 грн, № 2204/2 від 22.04.2020 на загальну суму 1444740 грн, № 2204/3 від 22.04.2020 на загальну суму 15470,00 грн, № 27/10 від 27.10.2020 на загальну суму 11351,39 грн, № 23/11/20 від 23.11.2020 на загальну суму 45474,89 грн), № 15/20/3 від 15.04.2020 на загальну суму 64098,09 грн, № 16/12/2 від 16.12.2020 на загальну суму 49717,53 грн), № 68 від 21.12.2020 на загальну суму 49999,03 грн, № 69 від 21.12.2020 на загальну суму 49858,06 грн, № 70 від 21.12.2020 на загальну суму 49932,34 грн, № 21/12 від 21.12.2020 на загальну суму 49857,60 грн, № 09 від 27.02.2020 на загальну суму 44164,12 грн, № 13 від 13.03.2020 на загальну суму 47507,68 грн, № 28/20 від 28.05.2020 на загальну суму 42555,00 грн, № 07/10/1 від 07.10.2020 на загальну суму 21272,00 грн, № 10/11 від 10.11.2020 на загальну суму 21662,00 грн, № 53 від 28.12.2020 на загальну суму 47025,00 грн та № 55 від 28.12.2020 на загальну суму 49890,00 грн, № 23/11/20 від 23.11.2020 на загальну суму 45474,89 грн, № 55 від 28.12.2020 на загальну суму 19890,00 грн, № 08/10/3 від 08.10.2020 на загальну суму 42846,47 грн, № 52 від 15.12.2020 на загальну суму 47831,31 грн, № 2503/20/1 від 25.03.2020 на загальну суму 199958,08 грн; Документи складені в ході проведення аналізу цін на аналогічні товари, за результатами яких укладено договори №2503/20/3 від 25.03.2020 на загальну суму 199058,44 грн, № 15/12 від 15.12.2020 на загальну суму 11496,70 грн, № 12/20/2. від 21.12.2020 на загальну суму 49996,14 грн), № 2603/4 від 26.03.2020 на загальну суму 88221,82 грн, № 2603/3 від 26.03.2020 на загальну суму 39035,77 грн, № 08/10/1 від 08.10.2020 на загальну суму 48484,06 грн, № 27/10 від 27.10.2020 на загальну суму 11351,39 грн), № 68 від 21.12.2020 на загальну суму 49999,03 грн) № 22/12/1 від 22.12.2020 на загальну суму 49995,52 грн, № 22/12/2 від 22.12.2020 на загальну суму 19365,48 грн, № 2603/4 від 26.03.2020 на загальну суму 88221,82 грн, № 1304/3 від 13.04.2020 на загальну суму 15813,00 грн, № 2204/1 від 22.04.2020 на загальну суму 28147,30 грн, № 2204/2 від 22.04.2020 на загальну суму 1444740 грн, № 2204/3 від 22.04.2020 на загальну суму 15470,00 грн, № 27/10 від 27.10.2020 на загальну суму 11351,39 грн, № 23/11/20 від 23.11.2020 на загальну суму 45474,89 грн), № 15/20/3 від 15.04.2020 на загальну суму 64098,09 грн, № 16/12/2 від 16.12.2020 на загальну суму 49717,53 грн), № 68 від 21.12.2020 на загальну суму 49999,03 грн, № 69 від 21.12.2020 на загальну суму 49858,06 грн, № 70 від 21.12.2020 на загальну суму 49932,34 грн, № 21/12 від 21.12.2020 на загальну суму 49857,60 грн, № 09 від 27.02.2020 на загальну суму 44164,12 грн, № 13 від 13.03.2020 на загальну суму 47507,68 грн, № 28/20 від 28.05.2020 на загальну суму 42555,00 грн, № 07/10/1 від 07.10.2020 на загальну суму 21272,00 грн, № 10/11 від 10.11.2020 на загальну суму 21662,00 грн, № 53 від 28.12.2020 на загальну суму 47025,00 грн та № 55 від 28.12.2020 на загальну суму 49890,00 грн, № 23/11/20 від 23.11.2020 на загальну суму 45474,89 грн, № 55 від 28.12.2020 на загальну суму 19890,00 грн, № 08/10/3 від 08.10.2020 на загальну суму 42846,47 грн, № 52 від 15.12.2020 на загальну суму 47831,31 грн, № 2503/20/1 від 25.03.2020 на загальну суму 199958,08 грн; Договори, з усіма додатками до них, документами що посвідчують оплату, за№2503/20/3 від 25.03.2020 на загальну суму 199058,44 грн, № 15/12 від 15.12.2020 на загальну суму 11496,70 грн, № 12/20/2. від 21.12.2020 на загальну суму 49996,14 грн), № 2603/4 від 26.03.2020 на загальну суму 88221,82 грн, № 2603/3 від 26.03.2020 на загальну суму 39035,77 грн, № 08/10/1 від 08.10.2020 на загальну суму 48484,06 грн, № 27/10 від 27.10.2020 на загальну суму 11351,39 грн), № 68 від 21.12.2020 на загальну суму 49999,03 грн) № 22/12/1 від 22.12.2020 на загальну суму 49995,52 грн, № 22/12/2 від 22.12.2020 на загальну суму 19365,48 грн, № 2603/4 від 26.03.2020 на загальну суму 88221,82 грн, № 1304/3 від 13.04.2020 на загальну суму 15813,00 грн, № 2204/1 від 22.04.2020 на загальну суму 28147,30 грн, № 2204/2 від 22.04.2020 на загальну суму 1444740 грн, № 2204/3 від 22.04.2020 на загальну суму 15470,00 грн, № 27/10 від 27.10.2020 на загальну суму 11351,39 грн, № 23/11/20 від 23.11.2020 на загальну суму 45474,89 грн), № 15/20/3 від 15.04.2020 на загальну суму 64098,09 грн, № 16/12/2 від 16.12.2020 на загальну суму 49717,53 грн), № 68 від 21.12.2020 на загальну суму 49999,03 грн, № 69 від 21.12.2020 на загальну суму 49858,06 грн, № 70 від 21.12.2020 на загальну суму 49932,34 грн, № 21/12 від 21.12.2020 на загальну суму 49857,60 грн, № 09 від 27.02.2020 на загальну суму 44164,12 грн, № 13 від 13.03.2020 на загальну суму 47507,68 грн, № 28/20 від 28.05.2020 на загальну суму 42555,00 грн, № 07/10/1 від 07.10.2020 на загальну суму 21272,00 грн, № 10/11 від 10.11.2020 на загальну суму 21662,00 грн, № 53 від 28.12.2020 на загальну суму 47025,00 грн та № 55 від 28.12.2020 на загальну суму 49890,00 грн, № 23/11/20 від 23.11.2020 на загальну суму 45474,89 грн, № 55 від 28.12.2020 на загальну суму 19890,00 грн, № 08/10/3 від 08.10.2020 на загальну суму 42846,47 грн, № 52 від 15.12.2020 на загальну суму 47831,31 грн, № 2503/20/1 від 25.03.2020 на загальну суму 199958,08 грн; Документи (акти приймання-передачі, сертифікати якості на товар, ТТН, видаткові накладні, тощо) складені за результатами виконання договорів №2503/20/3 від 25.03.2020 на загальну суму 199058,44 грн, № 15/12 від 15.12.2020 на загальну суму 11496,70 грн, № 12/20/2. від 21.12.2020 на загальну суму 49996,14 грн), № 2603/4 від 26.03.2020 на загальну суму 88221,82 грн, № 2603/3 від 26.03.2020 на загальну суму 39035,77 грн, № 08/10/1 від 08.10.2020 на загальну суму 48484,06 грн, № 27/10 від 27.10.2020 на загальну суму 11351,39 грн), № 68 від 21.12.2020 на загальну суму 49999,03 грн) № 22/12/1 від 22.12.2020 на загальну суму 49995,52 грн, № 22/12/2 від 22.12.2020 на загальну суму 19365,48 грн, № 2603/4 від 26.03.2020 на загальну суму 88221,82 грн, № 1304/3 від 13.04.2020 на загальну суму 15813,00 грн, № 2204/1 від 22.04.2020 на загальну суму 28147,30 грн, № 2204/2 від 22.04.2020 на загальну суму 1444740 грн, № 2204/3 від 22.04.2020 на загальну суму 15470,00 грн, № 27/10 від 27.10.2020 на загальну суму 11351,39 грн, № 23/11/20 від 23.11.2020 на загальну суму 45474,89 грн), № 15/20/3 від 15.04.2020 на загальну суму 64098,09 грн, № 16/12/2 від 16.12.2020 на загальну суму 49717,53 грн), № 68 від 21.12.2020 на загальну суму 49999,03 грн, № 69 від 21.12.2020 на загальну суму 49858,06 грн, № 70 від 21.12.2020 на загальну суму 49932,34 грн, № 21/12 від 21.12.2020 на загальну суму 49857,60 грн, № 09 від 27.02.2020 на загальну суму 44164,12 грн, № 13 від 13.03.2020 на загальну суму 47507,68 грн, № 28/20 від 28.05.2020 на загальну суму 42555,00 грн, № 07/10/1 від 07.10.2020 на загальну суму 21272,00 грн, № 10/11 від 10.11.2020 на загальну суму 21662,00 грн, № 53 від 28.12.2020 на загальну суму 47025,00 грн та № 55 від 28.12.2020 на загальну суму 49890,00 грн, № 23/11/20 від 23.11.2020 на загальну суму 45474,89 грн, № 55 від 28.12.2020 на загальну суму 19890,00 грн, № 08/10/3 від 08.10.2020 на загальну суму 42846,47 грн, № 52 від 15.12.2020 на загальну суму 47831,31 грн, № 2503/20/1 від 25.03.2020 на загальну суму 199958,08 грн,;
Зазначені документи в сукупності з іншими речами та документами мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.
Учасники провадження повідомлені належним чином про час та місце розгляду справи в судове засідання не з`явилися.
Дослідивши матеріали клопотання приходжу до висновку, що клопотання підлягає задоволенню з огляду на наступне.
З матеріалів подання вбачається, що СВ Сумським РУП ГУНП в Сумській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні №42023202510000067 від 23.06.2023 за ч.1 ст. 364 КК України.
Відповідно доч.5ст.163КПК Українислідчий суддя,суд постановляєухвалу пронадання тимчасовогодоступу доречей ідокументів,якщо сторонакримінального провадженняу своємуклопотанні доведе,що ціречі перебуваютьабо можутьперебувати уволодінні відповідноїфізичної абоюридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Перевіривши матеріали клопотання слідчий суддя вважає, що клопотання підлягає задоволенню, а заявлені слідчим документи, самі по собі та в сукупності з іншими доказами даного кримінального провадження мають суттєве значення та містять інформацію, необхідну для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні і можуть бути визнані доказами по справі, а іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів неможливо.
На підставі викладеного і керуючись ст. 132, 159, 163, 164 КПК України, -
п о с т а н о в и в:
Клопотання слідчого СВ Сумського РУП ГУНП в Сумській області ОСОБА_3 задовольнити.
Надати слідчому СВ Сумського РУП ГУНП в Сумській області ОСОБА_3 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 та іншим слідчим із групи слідчих у кримінальному провадженні № 42023202510000067, від 23.06.2023, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 364 КК України, доступ до документів, що перебувають у віданні КЗ СОР " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (Код ЄРДПОУ НОМЕР_1 ), які перебувають за адресою АДРЕСА_1 а саме завірених належним чином копії документів, в паперовому чи електронному вигляді, а саме:
-Річний план закупівель станом на 2020, 2021, 2022 роки КЗ СОР « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;
-Плани використання бюджетних коштів КЗ СОР « ІНФОРМАЦІЯ_1 » станом на 2020, 2021, 2022 роки;
-Плани асигнувань загального фонду бюджету КЗ СОР « ІНФОРМАЦІЯ_1 » станом на 2020, 2021, 2022 роки;
-Накази про призначення (контракт, тощо), посадові обов`язки директора КЗ СОР « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_5 , з підписами про ознайомлення, станом на 2020, 2021, 2022 роки;
-Накази про призначення (контракт, тощо), посадові обов`язки заступника директора з економічних питань КЗ СОР « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_6 з підписами про ознайомлення, станом на 2020, 2021, 2022 роки;
-Накази про призначення (контракт, тощо), посадові обов`язки посадової особи КЗ СОР « ІНФОРМАЦІЯ_1 », яка є відповідальною за ведення електронного документообігу про проведення публічних закупівель та висвітлення результатів проведених закупівель, станом на 2020, 2021, 2022 роки;
-Документи, що посвідчують потребу у проведенні закупівлі товарів, за результатами яких укладено договір №2503/20/3 від 25.03.2020 на загальну суму 199058,44 грн;
-Документи складені в ході проведення аналізу цін на аналогічні товари, за результатами яких укладено договір №2503/20/3 від 25.03.2020 на загальну суму 199058,44 грн;
-Договір №2503/20/3 від 25.03.2020 на загальну суму 199058,44 грн з усіма додатками до нього;
-Документи (акти приймання-передачі, сертифікати якості на товар, ТТН, видаткові накладні, тощо) складені за результатами виконання договору №2503/20/3 від 25.03.2020 на загальну суму 199058,44 грн;
-Документи, що посвідчують потребу у проведенні закупівлі товарів, за результатами яких укладено договір № 15/12 від 15.12.2020 на загальну суму 11496,70 грн;
-Документи складені в ході проведення аналізу цін на аналогічні товари, за результатами яких укладено договір № 15/12 від 15.12.2020 на загальну суму 11496,70 грн;
-Договір № 15/12 від 15.12.2020 на загальну суму 11496,70 грн з усіма додатками до нього;
-Документи (акти приймання-передачі, сертифікати якості на товар, ТТН, видаткові накладні, тощо) складені за результатами виконання договору № 15/12 від 15.12.2020 на загальну суму 11496,70 грн;
-Документи, що посвідчують потребу у проведенні закупівлі товарів, за результатами яких укладено договір № 12/20/2. від 21.12.2020 на загальну суму 49996,14 грн;
-Документи складені в ході проведення аналізу цін на аналогічні товари, за результатами яких укладено договір № 12/20/2. від 21.12.2020 на загальну суму 49996,14 грн;
-Договір № 12/20/2. від 21.12.2020 на загальну суму 49996,14 грн з усіма додатками до нього;
-Документи (акти приймання-передачі, сертифікати якості на товар, ТТН, видаткові накладні, тощо) складені за результатами виконання договору № 12/20/2. від 21.12.2020 на загальну суму 49996,14 грн;
-Документи, що посвідчують потребу у проведенні закупівлі товарів, за результатами яких укладено договір № 2603/4 від 26.03.2020 на загальну суму 88221,82 грн;
-Документи складені в ході проведення аналізу цін на аналогічні товари, за результатами яких укладено договір № 2603/4 від 26.03.2020 на загальну суму 88221,82 грн;
-Договір № 2603/4 від 26.03.2020 на загальну суму 88221,82 грн з усіма додатками до нього;
-Документи (акти приймання-передачі, сертифікати якості на товар, ТТН, видаткові накладні, тощо) складені за результатами виконання договору № 2603/4 від 26.03.2020 на загальну суму 88221,82 грн;
-Документи, що посвідчують потребу у проведенні закупівлі товарів, за результатами яких укладено договір № 08/10/1 від 08.10.2020 на загальну суму 48484,06 грн;
-Документи складені в ході проведення аналізу цін на аналогічні товари, за результатами яких укладено договір № 08/10/1 від 08.10.2020 на загальну суму 48484,06 грн;
-Договір № 08/10/1 від 08.10.2020 на загальну суму 48484,06 грн з усіма додатками до нього;
-Документи (акти приймання-передачі, сертифікати якості на товар, ТТН, видаткові накладні, тощо) складені за результатами виконання договору № 08/10/1 від 08.10.2020 на загальну суму 48484,06 грн;
-Документи, що посвідчують потребу у проведенні закупівлі товарів, за результатами яких укладено договір № 27/10 від 27.10.2020 на загальну суму 11351,39 грн;
-Документи складені в ході проведення аналізу цін на аналогічні товари, за результатами яких укладено договір № 27/10 від 27.10.2020 на загальну суму 11351,39 грн;
-Договір №27/10 від 27.10.2020 на загальну суму 11351,39 грн з усіма додатками до нього;
-Документи (акти приймання-передачі, сертифікати якості на товар, ТТН, видаткові накладні, тощо) складені за результатами виконання договору №27/10 від 27.10.2020 на загальну суму 11351,39 грн;
-Документи, що посвідчують потребу у проведенні закупівлі товарів, за результатами яких укладено договір № 68 від 21.12.2020 на загальну суму 49999,03 грн;
-Документи складені в ході проведення аналізу цін на аналогічні товари, за результатами яких укладено договір № 68 від 21.12.2020 на загальну суму 49999,03 грн;
-Договір № 68 від 21.12.2020 на загальну суму 49999,03 грн з усіма додатками до нього;
-Документи (акти приймання-передачі, сертифікати якості на товар, ТТН, видаткові накладні, тощо) складені за результатами виконання договору № 68 від 21.12.2020 на загальну суму 49999,03 грн;
-Документи, що посвідчують потребу у проведенні закупівлі товарів, за результатами яких укладено договір № 22/12/1 від 22.12.2020 на загальну суму 49995,52 грн;
-Документи складені в ході проведення аналізу цін на аналогічні товари, за результатами яких укладено договір № 22/12/1 від 22.12.2020 на загальну суму 49995,52 грн;
-Договір № 22/12/1 від 22.12.2020 на загальну суму 49995,52 грн з усіма додатками до нього;
-Документи (акти приймання-передачі, сертифікати якості на товар, ТТН, видаткові накладні, тощо) складені за результатами виконання договору № 22/12/1 від 22.12.2020 на загальну суму 49995,52грн;
-Документи, що посвідчують потребу у проведенні закупівлі товарів, за результатами яких укладено договір № 22/12/2 від 22.12.2020 на загальну суму 19365,48 грн;
-Документи складені в ході проведення аналізу цін на аналогічні товари, за результатами яких укладено договір № 22/12/2 від 22.12.2020 на загальну суму 19365,48 грн;
-Договір № 22/12/2 від 22.12.2020 на загальну суму 19365,48 грн з усіма додатками до нього;
-Документи (акти приймання-передачі, сертифікати якості на товар, ТТН, видаткові накладні, тощо) складені за результатами виконання договору № 22/12/2 від 22.12.2020 на загальну суму 19365,48 грн;
-Документи, що посвідчують потребу у проведенні закупівлі товарів, за результатами яких укладено договір № 2603/4 від 26.03.2020 на загальну суму 88221,82 грн;
-Документи складені в ході проведення аналізу цін на аналогічні товари, за результатами яких укладено договір № 2603/4 від 26.03.2020 на загальну суму 88221,82 грн;
-Договір № 2603/4 від 26.03.2020 на загальну суму 88221,82 грн з усіма додатками до нього;
-Документи (акти приймання-передачі, сертифікати якості на товар, ТТН, видаткові накладні, тощо) складені за результатами виконання договору № 2603/4 від 26.03.2020 на загальну суму 88221,82 грн;
-Документи, що посвідчують потребу у проведенні закупівлі товарів, за результатами яких укладено договір № 1304/3 від 13.04.2020 на загальну суму 15813,00 грн;
-Документи складені в ході проведення аналізу цін на аналогічні товари, за результатами яких укладено договір № 1304/3 від 13.04.2020 на загальну суму 15813,00 грн;
-Договір № 1304/3 від 13.04.2020 на загальну суму 15813,00 грн з усіма додатками до нього;
-Документи (акти приймання-передачі, сертифікати якості на товар, ТТН, видаткові накладні, тощо) складені за результатами виконання договору № 1304/3 від 13.04.2020 на загальну суму 15813,00 грн;
-Документи, що посвідчують потребу у проведенні закупівлі товарів, за результатами яких укладено договір № 2204/1 від 22.04.2020 на загальну суму 28147,30 грн;
-Документи складені в ході проведення аналізу цін на аналогічні товари, за результатами яких укладено договір № 2204/1 від 22.04.2020 на загальну суму 28147,30 грн;
-Договір № 2204/1 від 22.04.2020 на загальну суму 28147,30 грн з усіма додатками до нього;
-Документи (акти приймання-передачі, сертифікати якості на товар, ТТН, видаткові накладні, тощо) складені за результатами виконання договору № 2204/1 від 22.04.2020 на загальну суму 28147,30 грн;
-Документи, що посвідчують потребу у проведенні закупівлі товарів, за результатами яких укладено договір № 2204/2 від 22.04.2020 на загальну суму 1444740 грн;
-Документи складені в ході проведення аналізу цін на аналогічні товари, за результатами яких укладено договір № 2204/2 від 22.04.2020 на загальну суму 1444740 грн;
-Договір № 2204/2 від 22.04.2020 на загальну суму 1444740 грн з усіма додатками до нього;
-Документи (акти приймання-передачі, сертифікати якості на товар, ТТН, видаткові накладні, тощо) складені за результатами виконання договору № 2204/2 від 22.04.2020 на загальну суму 1444740 грн;
-Документи, що посвідчують потребу у проведенні закупівлі товарів, за результатами яких укладено договір № 2204/3 від 22.04.2020 на загальну суму 15470,00 грн;
-Документи складені в ході проведення аналізу цін на аналогічні товари, за результатами яких укладено договір № 2204/3 від 22.04.2020 на загальну суму 15470,00 грн;
-Договір № 2204/3 від 22.04.2020 на загальну суму 15470,00 грн з усіма додатками до нього;
-Документи (акти приймання-передачі, сертифікати якості на товар, ТТН, видаткові накладні, тощо) складені за результатами виконання договору № 2204/3 від 22.04.2020 на загальну суму 15470,00 грн;
-Документи, що посвідчують потребу у проведенні закупівлі товарів, за результатами яких укладено договір № 27/10 від 27.10.2020 на загальну суму 11351,39 грн;
-Документи складені в ході проведення аналізу цін на аналогічні товари, за результатами яких укладено договір № 27/10 від 27.10.2020 на загальну суму 11351,39 грн;
-Договір № 27/10 від 27.10.2020 на загальну суму 11351,39 грн з усіма додатками до нього;
-Документи (акти приймання-передачі, сертифікати якості на товар, ТТН, видаткові накладні, тощо) складені за результатами виконання договору № 27/10 від 27.10.2020 на загальну суму 11351,39 грн;
-Документи, що посвідчують потребу у проведенні закупівлі товарів, за результатами яких укладено договір № 23/11/20 від 23.11.2020 на загальну суму 45474,89 грн;
-Документи складені в ході проведення аналізу цін на аналогічні товари, за результатами яких укладено договір № 23/11/20 від 23.11.2020 на загальну суму 45474,89 грн;
-Договір № 23/11/20 від 23.11.2020 на загальну суму 45474,89 грн з усіма додатками до нього;
-Документи (акти приймання-передачі, сертифікати якості на товар, ТТН, видаткові накладні, тощо) складені за результатами виконання договору № 23/11/20 від 23.11.2020 на загальну суму 45474,89 грн;
-Документи, що посвідчують потребу у проведенні закупівлі товарів, за результатами яких укладено договір № 15/20/3 від 15.04.2020 на загальну суму 64098,09 грн;
-Документи складені в ході проведення аналізу цін на аналогічні товари, за результатами яких укладено договір № 15/20/3 від 15.04.2020 на загальну суму 64098,09 грн;
-Договір № 15/20/3 від 15.04.2020 на загальну суму 64098,09 грн з усіма додатками до нього;
-Документи (акти приймання-передачі, сертифікати якості на товар, ТТН, видаткові накладні, тощо) складені за результатами виконання договору № 15/20/3 від 15.04.2020 на загальну суму 64098,09грн;
-Документи, що посвідчують потребу у проведенні закупівлі товарів, за результатами яких укладено договір № 16/12/2 від 16.12.2020 на загальну суму 49717,53 грн;
-Документи складені в ході проведення аналізу цін на аналогічні товари, за результатами яких укладено договір № 16/12/2 від 16.12.2020 на загальну суму 49717,53 грн;
-Договір № 16/12/2 від 16.12.2020 на загальну суму 49717,53 грн з усіма додатками до нього;
-Документи (акти приймання-передачі, сертифікати якості на товар, ТТН, видаткові накладні, тощо) складені за результатами виконання договору № 16/12/2 від 16.12.2020 на загальну суму 49717,53 грн;
-Документи, що посвідчують потребу у проведенні закупівлі товарів, за результатами яких укладено договір № 68 від 21.12.2020 на загальну суму 49999,03 грн;
-Документи складені в ході проведення аналізу цін на аналогічні товари, за результатами яких укладено договір № 68 від 21.12.2020 на загальну суму 49999,03 грн;
-Договір № 68 від 21.12.2020 на загальну суму 49999,03 грн з усіма додатками до нього;
-Документи (акти приймання-передачі, сертифікати якості на товар, ТТН, видаткові накладні, тощо) складені за результатами виконання договору № 68 від 21.12.2020 на загальну суму 49999,03 грн;
-Документи, що посвідчують потребу у проведенні закупівлі товарів, за результатами яких укладено договір № 69 від 21.12.2020 на загальну суму 49858,06 грн;
-Документи складені в ході проведення аналізу цін на аналогічні товари, за результатами яких укладено договір № 69 від 21.12.2020 на загальну суму 49858,06 грн;
-Договір № 69 від 21.12.2020 на загальну суму 49858,06 грн з усіма додатками до нього;
-Документи (акти приймання-передачі, сертифікати якості на товар, ТТН, видаткові накладні, тощо) складені за результатами виконання договору № 69 від 21.12.2020 на загальну суму 49858,06 грн;
-Документи, що посвідчують потребу у проведенні закупівлі товарів, за результатами яких укладено договір № 70 від 21.12.2020 на загальну суму 49932,34 грн;
-Документи складені в ході проведення аналізу цін на аналогічні товари, за результатами яких укладено договір № 70 від 21.12.2020 на загальну суму 49932,34 грн;
-Договір № 70 від 21.12.2020 на загальну суму 49932,34 грн з усіма додатками до нього;
-Документи (акти приймання-передачі, сертифікати якості на товар, ТТН, видаткові накладні, тощо) складені за результатами виконання договору № 70 від 21.12.2020 на загальну суму 49932,34грн;
-Документи, що посвідчують потребу у проведенні закупівлі товарів, за результатами яких укладено договір № 21/12 від 21.12.2020 на загальну суму 49857,60 грн;
-Документи складені в ході проведення аналізу цін на аналогічні товари, за результатами яких укладено договір № 21/12 від 21.12.2020 на загальну суму 49857,60 грн;
-Договір № 21/12 від 21.12.2020 на загальну суму 49857,60 грн з усіма додатками до нього;
-Документи (акти приймання-передачі, сертифікати якості на товар, ТТН, видаткові накладні, тощо) складені за результатами виконання договору № 21/12 від 21.12.2020 на загальну суму 49857,60 грн;
-Документи, що посвідчують потребу у проведенні закупівлі товарів, за результатами яких укладено договір № 09 від 27.02.2020 на загальну суму 44164,12 грн;
-Документи складені в ході проведення аналізу цін на аналогічні товари, за результатами яких укладено договір № 09 від 27.02.2020 на загальну суму 44164,12 грн;
-Договір № 09 від 27.02.2020 на загальну суму 44164,12 грн з усіма додатками до нього;
-Документи (акти приймання-передачі, сертифікати якості на товар, ТТН, видаткові накладні, тощо) складені за результатами виконання договору № 09 від 27.02.2020 на загальну суму 44164,12 грн;
-Документи, що посвідчують потребу у проведенні закупівлі товарів, за результатами яких укладено договір № 13 від 13.03.2020 на загальну суму 47507,68 грн;
-Документи складені в ході проведення аналізу цін на аналогічні товари, за результатами яких укладено договір № 13 від 13.03.2020 на загальну суму 47507,68 грн;
-Договір № 13 від 13.03.2020 на загальну суму 47507,68 грн з усіма додатками до нього;
-Документи (акти приймання-передачі, сертифікати якості на товар, ТТН, видаткові накладні, тощо) складені за результатами виконання договору № 13 від 13.03.2020 на загальну суму 47507,68 грн;
-Документи, що посвідчують потребу у проведенні закупівлі товарів, за результатами яких укладено договір № 28/20 від 28.05.2020 на загальну суму 42555,00 грн;
-Документи складені в ході проведення аналізу цін на аналогічні товари, за результатами яких укладено договір № 28/20 від 28.05.2020 на загальну суму 42555,00 грн;
-Договір № 28/20 від 28.05.2020 на загальну суму 42555,00 грн з усіма додатками до нього;
-Документи (акти приймання-передачі, сертифікати якості на товар, ТТН, видаткові накладні, тощо) складені за результатами виконання договору № 28/20 від 28.05.2020 на загальну суму 42555,00 грн;
-Документи, що посвідчують потребу у проведенні закупівлі товарів, за результатами яких укладено договір № 07/10/1 від 07.10.2020 на загальну суму 21272,00 грн;
-Документи складені в ході проведення аналізу цін на аналогічні товари, за результатами яких укладено договір № 07/10/1 від 07.10.2020 на загальну суму 21272,00 грн;
-Договір № 07/10/1 від 07.10.2020 на загальну суму 21272,00 грн з усіма додатками до нього;
-Документи (акти приймання-передачі, сертифікати якості на товар, ТТН, видаткові накладні, тощо) складені за результатами виконання договору № 07/10/1 від 07.10.2020 на загальну суму 21272,00 грн;
-Документи, що посвідчують потребу у проведенні закупівлі товарів, за результатами яких укладено договір № 10/11 від 10.11.2020 на загальну суму 21662,00 грн;
-Документи складені в ході проведення аналізу цін на аналогічні товари, за результатами яких укладено договір № 10/11 від 10.11.2020 на загальну суму 21662,00 грн;
-Договір № 10/11 від 10.11.2020 на загальну суму 21662,00 грн з усіма додатками до нього;
-Документи (акти приймання-передачі, сертифікати якості на товар, ТТН, видаткові накладні, тощо) складені за результатами виконання договору № 10/11 від 10.11.2020 на загальну суму 21662,00 грн;
-Документи, що посвідчують потребу у проведенні закупівлі товарів, за результатами яких укладено договір № 53 від 28.12.2020 на загальну суму 47025,00 грн;
-Документи складені в ході проведення аналізу цін на аналогічні товари, за результатами яких укладено договір № 53 від 28.12.2020 на загальну суму 47025,00 грн;
-Договір № 53 від 28.12.2020 на загальну суму 47025,00 грн з усіма додатками до нього;
-Документи (акти приймання-передачі, сертифікати якості на товар, ТТН, видаткові накладні, тощо) складені за результатами виконання договору № 53 від 28.12.2020 на загальну суму 47025,00 грн;
-Документи, що посвідчують потребу у проведенні закупівлі товарів, за результатами яких укладено договір № 55 від 28.12.2020 на загальну суму 49890,00 грн;
-Документи складені в ході проведення аналізу цін на аналогічні товари, за результатами яких укладено договір № 55 від 28.12.2020 на загальну суму 49890,00 грн;
-Договір № 55 від 28.12.2020 на загальну суму 49890,00 грн з усіма додатками до нього;
-Документи (акти приймання-передачі, сертифікати якості на товар, ТТН, видаткові накладні, тощо) складені за результатами виконання договору № 55 від 28.12.2020 на загальну суму 49890,00 грн;
-Документи, що посвідчують потребу у проведенні закупівлі товарів, за результатами яких укладено договір № 23/11/20 від 23.11.2020 на загальну суму 45474,89 грн;
-Документи складені в ході проведення аналізу цін на аналогічні товари, за результатами яких укладено договір № 23/11/20 від 23.11.2020 на загальну суму 45474,89 грн;
-Договір № 23/11/20 від 23.11.2020 на загальну суму 45474,89 грн з усіма додатками до нього;
-Документи (акти приймання-передачі, сертифікати якості на товар, ТТН, видаткові накладні, тощо) складені за результатами виконання договору № 23/11/20 від 23.11.2020 на загальну суму 45474,89 грн;
-Документи, що посвідчують потребу у проведенні закупівлі товарів, за результатами яких укладено договір № 55 від 28.12.2020 на загальну суму 19890,00 грн;
-Документи складені в ході проведення аналізу цін на аналогічні товари, за результатами яких укладено договір № 55 від 28.12.2020 на загальну суму 19890,00 грн;
-Договір № 55 від 28.12.2020 на загальну суму 19890,00 грн з усіма додатками до нього;
-Документи (акти приймання-передачі, сертифікати якості на товар, ТТН, видаткові накладні, тощо) складені за результатами виконання договору № 55 від 28.12.2020 на загальну суму 19890,00 грн;
-Документи, що посвідчують потребу у проведенні закупівлі товарів, за результатами яких укладено договір № 08/10/3 від 08.10.2020 на загальну суму 42846,47 грн;
-Документи складені в ході проведення аналізу цін на аналогічні товари, за результатами яких укладено договір № 08/10/3 від 08.10.2020 на загальну суму 42846,47 грн;
-Договір № 08/10/3 від 08.10.2020 на загальну суму 42846,47 грн з усіма додатками до нього;
-Документи (акти приймання-передачі, сертифікати якості на товар, ТТН, видаткові накладні, тощо) складені за результатами виконання договору № 08/10/3 від 08.10.2020 на загальну суму 42846,47 грн;
-Документи, що посвідчують потребу у проведенні закупівлі товарів, за результатами яких укладено договір № 52 від 15.12.2020 на загальну суму 47831,31 грн;
-Документи складені в ході проведення аналізу цін на аналогічні товари, за результатами яких укладено договір № 52 від 15.12.2020 на загальну суму 47831,31 грн;
-Договір № 52 від 15.12.2020 на загальну суму 47831,31 грн з усіма додатками до нього;
-Документи (акти приймання-передачі, сертифікати якості на товар, ТТН, видаткові накладні, тощо) складені за результатами виконання договору № 52 від 15.12.2020 на загальну суму 47831,31 грн;
-Документи, що посвідчують потребу у проведенні закупівлі товарів, за результатами яких укладено договір № 2503/20/1 від 25.03.2020 на загальну суму 199958,08 грн;
-Документи складені в ході проведення аналізу цін на аналогічні товари, за результатами яких укладено договір № 2503/20/1 від 25.03.2020 на загальну суму 199958,08грн;
-Договір № 2503/20/1 від 25.03.2020 на загальну суму 199958,08 грн з усіма додатками до нього;
-Документи (акти приймання-передачі, сертифікати якості на товар, ТТН, видаткові накладні, тощо) складені за результатами виконання договору № 2503/20/1 від 25.03.2020 на загальну суму 199958,08 грн.
Тимчасовий доступ до документів має надати відповідальна особа КЗ СОР " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (Код ЄРДПОУ НОМЕР_1 ), за адресою АДРЕСА_1
Строк дії ухвали до 14.01.2024 включно.
Роз`яснити, що відповідно до вимог ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.
Ухвала виготовлена у двох примірниках.
Примірник 1 - знаходиться в матеріалах судового провадження.
Примірник 2 та завірені копії - надано слідчому.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Ковпаківський районний суд м.Сум |
Дата ухвалення рішення | 14.12.2023 |
Оприлюднено | 25.04.2024 |
Номер документу | 115650647 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Ковпаківський районний суд м.Сум
Онайко Р. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні