Рішення
від 15.12.2023 по справі 916/4279/23
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

65119, м. Одеса, просп. Шевченка, 29, тел.: (0482) 307-983, e-mail: inbox@od.arbitr.gov.ua

веб-адреса: http://od.arbitr.gov.ua


ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

"15" грудня 2023 р.м. Одеса Справа № 916/4279/23

Господарський Одеської області у складі:

судді Малярчук І.А.,

розглянувши у спрощеному провадженні без виклику сторін справу №916/4279/23 за позовом Приватного підприємства "Торговий дім "Авіахім" (03143, м. Київ, вул. Академіка Заболотного, буд. 154Д, офіс 305, код ЄДРПОУ 34600563) до Товариства з обмеженою відповідальністю "Альпарі Форм" (65000, м. Одеса, пров. Лермонтовський, 4, код ЄДРПОУ 41901164) про стягнення заборгованості у розмірі 984469,71грн,

ВСТАНОВИВ:

Стислий виклад позиції позивача та заперечень відповідача, заяв, клопотань, процесуальних дій суду:

Позивач у позові в обґрунтування позовних вимог зазначає, що 11.01.2019 між сторонами спору було укладено договір поставки №16. Строк дії даного договору завершився 21.12.2022 (п.10.7). На виконання умов договору №16 від 11.01.2019, позивач поставив відповідачу товару на суму 2969760,00грн, що підтверджується податковими накладними: №3 від 15.01.2019 в сумі 37200,00грн, №4 від 01.02.2019 в сумі 1490400,00грн, №5 від 05.02.2019 в сумі 28000,00грн, №6 від 12.02.2019 в сумі 18720,00грн, №7 від 18.02.2019 в сумі 33600,00грн, №9 від 18.02.2019 в сумі 50400,00грн, №10 від 28.02.2019 в сумі 37440,00грн, №12 від 04.03.2019 в сумі 23400,00грн, №14 від 14.03.2019 в сумі 358050,00грн, №16 від 21.03.2019 в сумі 111600,00грн, №21 від 26.04.2019 в сумі 190350,00грн, №25 від 10.05.2019 в сумі 229800,00грн, №26 від 13.05.2019 в сумі 18000,00грн, №29 від 27.05.2019 в сумі 18600,00грн, №30 від 30.05.2019 в сумі 130200,00грн, №32 від 20.06.2019 в сумі 148800,00грн, №34 від 27.06.2019 в сумі 39600,00грн. Відповідач оплатив поставлений товар на підставі договору №16 від 11.01.2019 на загальну суму 2314110,00грн, що підтверджується платіжними інструкціями: №2 від 25.01.2019 у розмірі 37200,00грн, №5 від 04.02.2019 у розмірі 745200,00грн, №8 від 04.02.2019 у розмірі 33600,00грн, №110 від 12.02.2019 у розмірі 18720,00грн, №36 від 14.03.2019 у розмірі 372600,00грн, №22 від 21.03.2019 у розмірі 33600,00грн, №23 від 21.03.2019 у розмірі 50400,00грн, №30 від 21.03.2019 у розмірі 37440,00грн, №52 від 21.03.2019 у розмірі 23400,00грн, №98 від 26.04.2019 у розмірі 93150,00грн, №99 від 10.05.2019 у розмірі 279450,00грн, №117 від 13.05.2019 у розмірі 18000,00грн, №102 від 30.05.2019 у розмірі 190350,00грн, №113 від 20.06.2019 у розмірі 229800,00грн, №144 від 01.07.2019 у розмірі 39600,00грн. У зв`язку з цим, у ТОВ "Альпарі Форм" утворилась заборгованість перед ПП "Торговий дім "Авіахім" за договором поставки №16 від 11.01.2019 на загальну суму 984469,71грн, з яких 655650,00грн становить основна заборгованість, 32782,50грн пені, 237028,71грн інфляційних витрат, 59008,50грн три проценти річних.

Відповідач правом на подання заперечення щодо розгляду справи в спрощеному провадженні без виклику сторін, відзиву на позов не скористався. За таких обставин, суд розглядає дану справу за наявними в ній матеріалами з врахуванням положень ч.2 ст.178 ГПК України, якими передбачено, що у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд має право вирішити спір за наявними матеріалами справи. При цьому, суд враховує, що ухвалу суду від 18.10.2023 судом було надіслано за адресою реєстрації відповідача, але вручено відповідачу не було та 17.11.2023 повернуто до суду з поміткою відділення зв`язку «адресат відсутній за вказаною адресою». За таких обставин 22.11.2023 для відповідача судом зроблено публікацію на сайті суду із інформацією щодо розгляду даної справи.

Ухвалою суду від 18.10.2023 відкрито провадження у справі №916/4279/23, постановлено розглядати справу в порядку спрощеного позовного провадження без виклику сторін.

Зміст спірних правовідносин, фактичні обставини справи та докази, на підставі яких судом встановлені обставини справи:

11.01.2019 між ПП "Торговий дім "Авіахім" (постачальник) та ТОВ "Альпарі Форм" (покупець) було укладено договір №16, згідно якого Постачальник, на підставі запитів Покупця, зобов`язується передати у власність Покупця, а Покупець зобов`язується прийняти та оплатити на умовах даного Договору спеціалізовані миючі засоби (далі-Товар). Перелік товару, кількість. номенклатурний номер, вказуються в замовленнях Покупця, на підставі яких Постачальник виписує рахунок фактуру на оплату замовлення по Договору. Асортимент, кількість та ціна Товару визначається Сторонами на кожну партію окремо. Документом, що підтверджує виникнення замовлення на кожну окрему партію Товару є заявка Покупця, що надсилається Постачальнику електронною поштою aviahim.sales@gmail.com, sales@aviahim.com.ua факсом (044) 522-61-61 або будь-яким іншим зручним для Сторін способом. У разі відсутності Товару на складі, Постачальник зобов`язаний повідомити про це Покупця протягом трьох днів з моменту отримання заявки (п. 1.1, 1.2 договору).

Ціни, кількість та асортимент кожної окремої партії Товару вказуються в рахунках або видаткових накладних, виданих Покупцеві. В ціну включена вартість транспортування, тари, упаковки та маркування. Ціна на Товар, що поставляється на умовах цього Договору, є оптовою. (п.п. 1.1, 1.2, 1.3, розд. 2 договору №16 від 11.01.2019).

Пунктом 3.1, 3.2, 3.8, 3.9 договору №16 від 11.01.2019 передбачено, що постачання Товару здійснюється зі складу Постачальника, що розташований у м. Києві за адресою вул. Академіка Заболотного, 154Д , або з іншого місця за попередньою згодою Сторін. Транспортування Товару здійснюється Покупцем самостійно за власний рахунок. Право власності на Товар, що постачається, переходить до Покупця з моменту його отримання. Датою поставки Товару є дата, вказана у видатковій накладній. Право власності на товар переходить від Постачальника до Покупця у момент підписання Сторонами акту прийому-передачі Товару або видаткової накладної на складі Постачальника.

Відповідно до п.п. 4.1, 4.2, 4.3 договору №16 від 11.01.2019 оплата за кожну поставлену партію Товару здійснюється Покупцем на умовах 50% або 100 % попередньої оплати шляхом банківського переводу на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі виставленого рахунка Покупцю. Покупець здійснює оплату протягом 7 банківських днів з моменту виставленого Постачальником рахунку. Покупець може здійснювати оплату Товару після його отримання з відстрочкою платежу згідно домовленості Сторін. Усі розрахунки, передбачені цим Договором, здійснюються з використанням національної валюти України - гривні, в безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника. Датою оплати Товару вважається дата надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.

Згідно п. 7.1, 7.2, 7.5, 7.6 договору №16 від 11.01.2019 у випадку порушення зобов`язання, що виникає з цього Договору (надалі іменується «порушення Договору»), Сторони несуть відповідальність, визначену цим Договором та (або) чинним в Україні законодавством України. Порушенням Договору є його невиконання або неналежне виконання, тобто виконання з порушенням умов, визначених змістом цього Договору. Сторона, що порушила цей Договір, зобов`язана відшкодувати збитки, завдані таким порушенням, незалежно від вжиття іншою Стороною будь-яких заходів щодо запобігання збиткам або зменшення збитків, окрім випадків, коли остання своїм винним (умисним або необережним) діянням (дією чи бездіяльністю) сприяла настанню або збільшенню збитків. У разі порушення строків виконання обов`язків по даному Договору винна Сторона сплачує пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми несвоєчасного виконання обов`язків, за кожен день прострочення, але не більше 5 % від суми невиконаних зобов`язань за даним Договором.

Відповідно до п.п. 10.1, 10.2, 10.3 договору №16 від 11.01.2019 цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та його скріплення печатками Сторін. Строк цього Договору починає свій перебіг у момент, визначений у п. 10.1. цього Договору та закінчується 31.12.2020. Закінчення строку цього Договору не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії цього Договору.

В підтвердження виконання умов договору №16 від 11.01.2019, позивач подав до суду докази, які свідчать про поставку товару за даним договором на загальну суму 2969760,00грн, а саме накладні: №3 від 15.01.2019 на суму 37200,00грн; №4 від 01.02.2019 на суму 1490400,00грн; №5 від 05.02.2019 на суму 28000,00грн; №6 від 12.02.2019 на суму 18720,00грн; №7 від 18.02.2019 в сумі 33600,00грн; №9 від 18.02.2019 на суму 50400,00грн, №10 від 28.02.2019 на суму 37440,00грн, №12 від 04.03.2019 на суму 23400,00грн; №14 від 14.03.2019 на суму 358050,00грн; №16 від 21.03.2019 на суму 111600,00грн; №21 від 26.04.2019 на суму 190350,00грн; №25 від 10.05.2019 на суму 229800,00грн; №26 від 13.05.2019 на суму 18000,00грн; №29 від 27.05.2019 на суму 18600,00грн; №30 від 30.05.2019 на суму 130200,00грн; №32 від 20.06.2019 на суму 148800,00грн; №34 від 27.06.2019 на суму 39600,00грн; податкові накладні: №2 від 15.01.2019, зареєстровану в ЄРПН 24.01.2019 в сумі 37200,00грн (6200,00грн ПДВ), №3 від 01.02.2019, зареєстровану в ЄРПН 06.02.2019 в сумі 1490400,00грн (248400,00грн ПДВ), №4 від 05.02.2019, зареєстровану в ЄРПН 07.02.2019 в сумі 33600,00грн (5600,00грн ПДВ), №5 від 12.02.2019, зареєстровану в ЄРПН 13.02.2019 в сумі 18720,00грн (3120,00грн ПДВ), №6 від 18.02.2019, зареєстровану в ЄРПН 19.02.2019 в сумі 33600,00грн (5600,00грн ПДВ), №8 від 25.02.2019, зареєстровану в ЄРПН 26.02.2019 в сумі 50400,00грн (8400,00грн ПДВ), №10 від 28.02.2019, зареєстровану в ЄРПН 06.03.2019 в сумі 37440,00грн (6240,00грн ПДВ), №11 від 04.03.2019, зареєстровану в ЄРПН 06.03.2019 в сумі 23400,00грн (3900,00грн ПДВ), №13 від 14.03.2019, зареєстровану в ЄРПН 14.03.2019 в сумі 358050,00грн (59675,00грн ПДВ), №15 від 21.03.2019, зареєстровану в ЄРПН 22.03.2019 в сумі 111600,00грн (18600,00грн ПДВ), №20 від 26.04.2019, зареєстровану в ЄРПН 03.05.2019 в сумі 190350,00грн (31725,00грн ПДВ), №25 від 10.05.2019, зареєстровану в ЄРПН 14.05.2019 в сумі 229800,00грн (38300,00грн ПДВ), №26 від 13.05.2019, зареєстровану в ЄРПН 14.05.2019 в сумі 18000,00грн (3000,00грн ПДВ), №28 від 27.05.2019, зареєстровану в ЄРПН 06.06.2019 в сумі 18600,00грн (3100,00грн ПДВ), №29 від 30.05.2019, зареєстровану в ЄРПН 06.06.2019 в сумі 130200,00грн (21700,00грн ПДВ), №32 від 20.06.2019, зареєстровану в ЄРПН 20.06.2019 в сумі 148800,00грн (24800,00грн ПДВ), №34 від 27.06.2019, зареєстровану в ЄРПН 02.07.2019 в сумі 39600,00грн (6600,00грн ПДВ).

Позивачем також надано до суду платіжні інструкції, якими підтверджуються оплати відповідача за поставлений товар на загальну суму 2314110,00грн, а саме №2 від 25.01.2019 у розмірі 37200,00грн, №5 від 04.02.2019 у розмірі 745200,00грн, №8 від 04.02.2019 у розмірі 33600,00грн, №110 від 12.02.2019 у розмірі 18720,00грн, №36 від 14.03.2019 у розмірі 372600,00грн, №22 від 21.03.2019 у розмірі 33600,00грн, №23 від 21.03.2019 у розмірі 50400,00грн, №30 від 21.03.2019 у розмірі 37440,00грн, №52 від 21.03.2019 у розмірі 23400,00грн, №98 від 26.04.2019 у розмірі 93150,00грн, №99 від 10.05.2019 у розмірі 279450,00грн, №117 від 13.05.2019 у розмірі 18000,00грн, №102 від 30.05.2019 у розмірі 190350,00грн, №113 від 20.06.2019 у розмірі 229800,00грн, №144 від 01.07.2019 у розмірі 39600,00грн.

В матеріалах справи наявний акт звірки взаємних розрахунків за період з 01.09.2018 по 21.09.2023 між ПП "Торговий дім "Авіахім" та ТОВ "Альпарі Форм" за договором поставки, однак, не вказано за який саме договір здійснюється звірка. Крім цього, акт звірки містить підпис та печатки лише ПП "Торговий дім "Авіахім".

Розглянувши матеріали справи, оцінивши правову позицію позивача, його мотивовану оцінку кожного аргументу щодо наявності підстав для задоволення позову, проаналізувавши нижченаведені норми чинного законодавства, суд дійшов наступних висновків.

Відповідно до ст.712 ЦК України за договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов`язується передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов`язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов`язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму. До договору поставки застосовуються загальні положення про купівлю-продаж, якщо інше не встановлено договором, законом або не випливає з характеру відносин сторін.

Статтею 655 Цивільного Кодексу України передбачено, що за договором купівлі-продажу одна сторона (продавець) передає або зобов`язується передати майно (товар) у власність другій стороні (покупцеві), а покупець приймає або зобов`язується прийняти майно (товар) і сплатити за нього певну грошову суму.

Положеннями ч.ч.1, 2 ст.530 ЦК України передбачено, що якщо у зобов`язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін). Якщо строк (термін) виконання боржником обов`язку не встановлений або визначений моментом пред`явлення вимоги, кредитор має право вимагати його виконання у будь-який час. Боржник повинен виконати такий обов`язок у семиденний строк від дня пред`явлення вимоги, якщо обов`язок негайного виконання не випливає із договору або актів цивільного законодавства.

Згідно ст.ст.525, 526 Цивільного кодексу України зобов`язання мають виконуватися належним чином відповідно до умов договору та Цивільного кодексу України, інших актів цивільного законодавства, а при відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається.

Як передбачено ч.1 ст.612 Цивільного кодексу України, боржник вважається таким, що прострочив, якщо він не приступив до виконання зобов`язання або не виконав його у строк, встановлений договором або законом.

Доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи. Ці дані встановлюються такими засобами: письмовими, речовими і електронними доказами; висновками експертів; показаннями свідків. Кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень. Докази подаються сторонами та іншими учасниками справи (ч.ч.1, 2 ст.73, ч.ч.ч.1, 3 ст.74 ГПК України).

Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення. Обставини, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування. Наявність обставини, на яку сторона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, вважається доведеною, якщо докази, надані на підтвердження такої обставини, є більш вірогідними, ніж докази, надані на її спростування. Питання про вірогідність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання (ч.2 ст.76, ч.1 ст.77, ч.ч.1, 2 ст.79 ГПК України).

Отже, як свідчать наявні у справі докази, зокрема, договір №16 від 11.01.2019, накладні №3 від 15.01.2019 на суму 37200,00грн, №4 від 01.02.2019 на суму 1490400,00грн, №5 від 05.02.2019 на суму 28000,00грн, №6 від 12.02.2019 на суму 18720,00грн, №7 від 18.02.2019 в сумі 33600,00грн, №9 від 18.02.2019 на суму 50400,00грн, №10 від 28.02.2019 на суму 37440,00грн, №12 від 04.03.2019 на суму 23400,00грн, №14 від 14.03.2019 на суму 358050,00грн, №16 від 21.03.2019 на суму 111600,00грн, №21 від 26.04.2019 на суму 190350,00грн, №25 від 10.05.2019 на суму 229800,00грн, №26 від 13.05.2019 на суму 18000,00грн, №29 від 27.05.2019 на суму 18600,00грн, №30 від 30.05.2019 на суму 130200,00грн, №32 від 20.06.2019 на суму 148800,00грн, №34 від 27.06.2019 на суму 39600,00грн, податкові накладні №2 від 15.01.2019 в сумі 37200,00грн (6200,00грн ПДВ), №3 від 01.02.2019 в сумі 1490400,00грн (248400,00грн ПДВ), №4 від 05.02.2019 в сумі 33600,00грн (5600,00грн ПДВ), №5 від 12.02.2019 в сумі 18720,00грн (3120,00грн ПДВ), №6 від 18.02.2019 в сумі 33600,00грн (5600,00грн ПДВ), №8 від 25.02.2019 в сумі 50400,00грн (8400,00грн ПДВ), №10 від 28.02.2019 в сумі 37440,00грн (6240,00грн ПДВ), №11 від 04.03.2019 в сумі 23400,00грн (3900,00грн ПДВ), №13 від 14.03.2019 в сумі 358050,00грн (59675,00грн ПДВ), №15 від 21.03.2019 в сумі 111600,00грн (18600,00грн ПДВ), №20 від 26.04.2019 в сумі 190350,00грн (31725,00грн ПДВ), №25 від 10.05.2019 в сумі 229800,00грн (38300,00грн ПДВ), №26 від 13.05.2019 в сумі 18000,00грн (3000,00грн ПДВ), №28 від 27.05.2019 в сумі 18600,00грн (3100,00грн ПДВ), №29 від 30.05.2019 в сумі 130200,00грн (21700,00грн ПДВ), №32 від 20.06.2019 в сумі 148800,00грн (24800,00грн ПДВ), №34 від 27.06.2019 в сумі 39600,00грн (6600,00грн ПДВ), позивач поставив відповідачу товар на загальну суму 2969760,00грн, який відповідач оплатив не в повному обсязі, а саме в сумі 2314110,00грн, що підтверджується платіжними інструкціями №2 від 25.01.2019 у розмірі 37200,00грн, №5 від 04.02.2019 у розмірі 745200,00грн, №8 від 04.02.2019 у розмірі 33600,00грн, №110 від 12.02.2019 у розмірі 18720,00грн, №36 від 14.03.2019 у розмірі 372600,00грн, №22 від 21.03.2019 у розмірі 33600,00грн, №23 від 21.03.2019 у розмірі 50400,00грн, №30 від 21.03.2019 у розмірі 37440,00грн, №52 від 21.03.2019 у розмірі 23400,00грн, №98 від 26.04.2019 у розмірі 93150,00грн, №99 від 10.05.2019 у розмірі 279450,00грн, №117 від 13.05.2019 у розмірі 18000,00грн, №102 від 30.05.2019 у розмірі 190350,00грн, №113 від 20.06.2019 у розмірі 229800,00грн, №144 від 01.07.2019 у розмірі 39600,00грн, у зв`язку з чим у відповідача утворилась заборгованість у сумі 655650,00грн, яка і підлягає стягненню з відповідача на користь позивача у повному обсязі.

Внаслідок існуючого прострочення виконання грошового зобов`язання відповідачем позивач нарахував до стягнення з останнього 105774,91грн пені за період з 08.07.2019 по 07.01.2020.

За положеннями ч.1 ст.199 ГК України виконання господарських зобов`язань забезпечується заходами захисту прав та відповідальності учасників господарських відносин, передбаченими цим Кодексом та іншими законами. За погодженням сторін можуть застосовуватися передбачені законом або такі, що йому не суперечать, види забезпечення виконання зобов`язань, які звичайно застосовуються у господарському (діловому) обігу. До відносин щодо забезпечення виконання зобов`язань учасників господарських відносин застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України.

У відповідності до приписів ст.546 Цивільного кодексу України виконання зобов`язань може забезпечуватись неустойкою, порукою, гарантією, заставою, притриманням, завдатком.

Пунктом 1 ст.547 Цивільного кодексу України встановлено, що правочин, щодо забезпечення виконання зобов`язання вчиняється у письмовій формі.

Відповідно до п.п.1, 2 ст.549 Цивільного кодексу України неустойкою (штрафом, пенею) є грошова сума або інше майно, які боржник повинен передати кредиторові у разі порушення боржником зобов`язання. Пенею є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми невиконаного або неналежно виконаного зобов`язання за кожен день прострочення виконання.

Так, розрахунок пені, наведений позивачем, є вірним, внаслідок чого позовні вимоги ПП "Торговий дім "Авіахім" до ТОВ "Альпарі Форм" про стягнення з останнього 105774,91грн пені за період з 08.07.2019 по 07.01.2020 підлягають судом задоволенню.

Також через несвоєчасну оплату ТОВ "Альпарі Форм" вартості поставленого товару позивачем нараховано до стягнення з відповідача 59008,50грн три проценти річних, що розраховані із суми боргу 655650,00грн за період з 08.07.2019 по 07.07.2022 та інфляційних втрат у розмірі 237028,71грн.

Згідно ст.625 Цивільного кодексу України боржник, який прострочив виконання грошового зобов`язання, на вимогу кредитора зобов`язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом.

Перевіривши зроблений позивачем розрахунок втрат від інфляції та трьох процентів річних, суд встановив, що їх зроблено вірно, у зв`язку з чим з відповідача підлягає стягненню 237028,71грн інфляційних втрат за період з 08.07.2019 по 07.07.2022 та 59008,50грн три проценти річних за період з 08.07.2019 по 07.07.2022.

Положення п.2 ч.1, ч.4 ст.129 ГПК України передбачають, що судовий збір покладається: у спорах, що виникають при виконанні договорів та з інших підстав, - на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог. Інші судові витрати, пов`язані з розглядом справи, покладаються: у разі задоволення позову - на відповідача; у разі відмови в позові - на позивача; у разі часткового задоволення позову - на обидві сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.

За розгляд даного позову судом позивач поніс витрати на оплату судового збору в сумі 14767,00грн, який підлягає відшкодуванню позивачу за рахунок відповідача внаслідок повного задоволення судом його позовних вимог.

Керуючись ст.ст.123, 129, 232, 233, 236, 237, 238, 240 Господарського процесуального кодексу України, суд

УХВАЛИВ:

1. Задовольнити повністю позов Приватного підприємства "Торговий дім "Авіахім" (03143, м. Київ, вул. Академіка Заболотного, буд. 154Д, офіс 305, код ЄДРПОУ 34600563) до Товариства з обмеженою відповідальністю "Альпарі Форм" (65000, м. Одеса, пров. Лермонтовський, 4, код ЄДРПОУ 41901164) про стягнення заборгованості у розмірі 984469,71грн.

2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Альпарі Форм" (65000, м. Одеса, пров. Лермонтовський, 4, код ЄДРПОУ 41901164) на користь Приватного підприємства "Торговий дім "Авіахім" (03143, м. Київ, вул. Академіка Заболотного, буд. 154Д, офіс 305, код ЄДРПОУ 34600563) 655650 (шістсот п`ятдесят п`ять тисяч шістсот п`ятдесят) грн основного боргу, 32782 (тридцять дві тисячі сімсот вісімдесят дві) грн 50 коп пені, 237028 (двісті тридцять сім тисяч двадцять вісім) грн 71 коп інфляційних втрат, 59008 (п`ятдесят дев`ять тисяч вісім) грн 50 коп три проценти річних, 14767 (чотирнадцять тисяч сімсот шістдесят сім) судового збору.

Рішення господарського суду набирає законної сили згідно зі ст.241 ГПК України, після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Відповідно до п.1 ст.256 ГПК України апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повне рішення складено 15 грудня 2023 р.

Суддя І.А. Малярчук

СудГосподарський суд Одеської області
Дата ухвалення рішення15.12.2023
Оприлюднено18.12.2023
Номер документу115680406
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема, договорів Невиконання або неналежне виконання зобов’язань купівлі-продажу поставки товарів, робіт, послуг

Судовий реєстр по справі —916/4279/23

Рішення від 15.12.2023

Господарське

Господарський суд Одеської області

Малярчук І.А.

Ухвала від 17.10.2023

Господарське

Господарський суд Одеської області

Малярчук І.А.

Ухвала від 06.10.2023

Господарське

Господарський суд Одеської області

Малярчук І.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні