Постанова
від 30.09.2010 по справі 2а-1026/10/9/0170
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М

вул. Київська, 150, м. Сімферо поль, Автономна Республіка К рим, Україна, 95493

ПОСТАНОВА

Іменем України

30.09.10 Справа №2а-1026/10/9/0170

Окружний адміністрати вний суд Автономної Республі ки Крим у складі:

головуючого судді Цикурен ко А.С., при секретарі Павленко Н.О.,

розглянувши у судовому зас іданні адміністративну спра ву

за позовом Приватного підп риємства «Ювілейний КОС»

до Державної інспекції з ко нтролю за цінами в АР Крим

про визнання протиправним и дій, скасування висновків т а рішення,

за уча стю представників:

позивача - Сердюк С.М., д овіреність № б/н від 05.07.2010 року ;

відповідача - Савицька Т.В., довіреність № 2269 від 16.09.2010 р оку;

Обставини справи: Приватне підприємство «Ювілейний КОС » звернулось до Окружного ад міністративного суду АР Крим з адміністративним позовом, в якому просило: визнати прот иправними дії Державної інсп екції з контролю за цінами в А Р Крим щодо складення виснов ку № 700 від 13.11.2009 року; визнати про типравними дії Малоріченськ ої сільської ради м. Алушта що до прийняття рішення № 40/1 «Про скасування рішення сесії № 38/ 6 від 17.07.2009 року «Про узгодження тарифів на послуги з водопос тачання ПП «Ювілейний КОС» н а 2009 рік»; скасувати висновок № 700 від 13.11.2009 року; скасувати ріше ння № 40/1 «Про скасування рішен ня сесії № 38/6 від 17.07.2009 року «Про у згодження тарифів на послуги з водопостачання ПП «Ювілей ний КОС» на 2009 рік».

Ухвалою Окружного адмініс тративного суду АР Крим від 21. 01.2010 року відкрито провадження в адміністративній справі.

Ухвалою Окружного адмініс тративного суду АР Крим від 08. 07.2010 року провадження по справі закрито в частині позовних в имог до Малоріченської сільс ької ради м. Алушта про визнан ня протиправними дій щодо пр ийняття рішення № 40/1 «Про скас ування рішення сесії № 38/6 від 17 .07.2009 року «Про узгодження тари фів на послуги з водопостача ння ПП «Ювілейний КОС» на 2009 рі к», скасування рішення № 40/1 «Пр о скасування рішення сесії № 38/6 від 17.07.2009 року «Про узгодженн я тарифів на послуги з водопо стачання ПП «Ювілейний КОС» на 2009 рік».

Позивачем 08.07.2010 року до суду б уло надано заяву про уточнен ня позовних вимог, в якій він п росив суд визнати протиправн ими дії Державної інспекції з контролю за цінами в АР Крим щодо складення акту № 0394 від 02.10 .2009 року та висновку № 700 від 13.11.2009 р оку; скасування акту № 0394 від 02.10 .2009 року та висновку № 700 від 13.11.2009 р оку, складених Державною інс пекцією з контролю за цінами в АР Крим відносно тарифів на водовідведення, встановлени х ПП «Ювілейний КОС», зареєст рованого за адресою: м. Алуш та, с. Малореченське, вул. Комс омольська,9.

Ухвалою Окружного адмініс тративного суду АР Крим від 30. 09.2010 року провадження по справі закрито в частині позовних в имог щодо скасування акту № 039 4 від 02.10.2009 року та висновку № 700 ві д 13.11.2009 року, складених Державно ю інспекцією з контролю за ці нами в АР Крим відносно тариф ів на водовідведення, встано влених ПП «Ювілейний КОС», за реєстрованого за адресою: м . Алушта, с. Малореченське, вул . Комсомольська,9.

Представник позивача у суд овому засіданні, яке відбуло сь 30.09.2010 року, наполягав на задо воленні уточнених позовних в имог у повному обсязі з підст ав, наведених у адміністрати вному позові.

Представник відповідача з аперечував проти задоволенн я позовних вимог.

Розглянувши матеріали спр ави, дослідивши надані доказ и, заслухавши пояснення пред ставників сторін, суд

ВСТАНОВИВ:

Приватне підприємство «Юв ілейний КОС» 04.06.2009 року зареєс тровано виконавчим комітето м Алуштинської міської ради АР Крим як юридична особа (ЕДР ПОУ 36364059), про що свідчить свідоц тво про державну реєстрацію серії А01 №148747 від 04.06.2009 року (а.с.10).

Відповідно до довідки з ЄДР ПОУ серії АБ № 054219 від 06.07.2009 року (а .с.21), п.3.1 статуту ПП «Ювілейний КОС» (а.с.11-20) предметом діяльно сті підприємства є: збирання і оброблення стічних вод; зби рання, очищення та розподіле ння води,; водопровідні, канал ізаційні та протипожежні роб оти; інші спеціалізовані буд івельні роботи.

Державною інспекцією з кон тролю за цінами в АР Крим 07.07.2009 р оку було надано висновок № 497 щ одо розрахунку економічно об ґрунтованих планових витрат на житлово-комунальні послу ги (а.с.24).

На підставі вказаного висн овку Малоріченською сільськ ою радою м. Алушта 17.07.2009 року бул о прийнято рішення № 38/6 «Про уз годження тарифів на послуги водовідведення ПП «Ювілейни й КОС» на 2009 рік» (а.с.23).

В період з 18.09.2009 року по 02.10.2009 рок у Державною інспекцією з кон тролю за цінами в АР Крим бул о проведено позапланову пере вірку ПП «Ювілейний КОС» з пи тань достовірності наданих р озрахункових матеріалів для отримання висновків щодо ек ономічного обґрунтування пл анових витрат на послуги з во довідведення.

За результатами перевірки складено акт № 0394 від 02.10.2009 року (а .с.25-27), в якому зазначено, що підп риємство для отримання висно вку щодо економічної обґрунт ованості планових витрат на послуги з водовідведення над ало недостовірні дані, що при звело до завищення тарифу на послуги з водовідведення.

З причин вищевикладеного, Д ержавною інспекцією з контро лю за цінами в АР Крим було від кликано висновок № 497 від 07.07.2009 ро ку щодо економічної обґрунто ваності планових витрат на п ослуги з водовідведення по П П «Ювілейний КОС».

09.10.2009 року відповідачем винес ено припис № 090 (а.с.28), яким від ПП «Ювілейний КОС» вимагається в місячний термін усунути по рушення шляхом сформування т арифів на послуги з водовідв едення відповідно до вимог п останови Кабінету Міністрів України від 12.07.2006 року № 959 «Про з атвердження порядку формува ння тарифів на послуги з цент ралізованого водопостачанн я та водовідведення», надати необхідні розрахункові мате ріали, підтверджуючі докумен ти для отримання нового висн овку щодо економічної обґрун тованості планових витрат на послуги з водовідведення.

Державною інспекцією з кон тролю за цінами в АР Крим 13.11.2009 р оку було складено висновок № 700 щодо розрахунку економічно обґрунтованих планових витр ат на житлово-комунальні пос луги ПП «Ювілейний КОС» (а.с.29).

На підставі зазначеного ви ще, Малоріченською сільською радою м. Алушта 23.09.2009 року було п рийнято рішення № 40/1 «Про скас ування рішення сесії № 38/6 від 17 .07.2009 року «Про узгодження тари фів на послуги водовідведенн я ПП «Ювілейний КОС» на 2009 рік» (а.с.59).

Вважаючи дії Державної інс пекції з контролю за цінами в АР Крим щодо складення акту № 0394 від 02.10.2009 року та висновку № 700 в ід 13.11.2009 року протиправними, ПП «Ювілейний КОС» звернулось з позовом до суду.

В ході судового розгл яду справи судом було переві рено правомірність дій Держ авної інспекції з контролю з а цінами в АР Крим щодо складе ння акту № 0394 від 02.10.2009 року та вис новку № 700 від 13.11.2009 року та встан овлено наступне.

Ст.19 Конституції України ви значає, що органи державної в лади та органи місцевого сам оврядування зобов' язані д іяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що пе редбачені Конституцією та за конами України.

Оцінюючи правомірність ді й та рішень органу власних по вноважень, суд керується кри теріями, закріпленими у ст. 2 К АС України, які певною мірою в ідображають принципи адміні стративної процедури, встано влюючи при цьому чи прийняті (вчинені) ним рішення (дії): на підставі, у межах повноважен ь та у спосіб, що передбачені К онституцією та законами Укра їни; з використанням повнова ження з метою, з якою це повнов аження надано; обґрунтовано , тобто з урахуванням усіх обс тавин, що мають значення для п рийняття рішення (вчинення д ії); безсторонньо (неупередже но); добросовісно; розсудливо ; з дотриманням принципу рівн ості перед законом, запобіга ючи несправедливій дискримі нації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного бал ансу між будь-якими несприят ливими наслідками для прав, с вобод та інтересів особи і ці лями, на досягнення яких спря моване це рішення (дія); з урах уванням права особи на участ ь у процесі прийняття рішенн я; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до п.4 ч.1 ст.17 КАС Ук раїни компетенція адміністр ативних судів поширюється на спори за зверненнями суб' є кта владних повноважень у ви падках, встановлених законом .

Пунктом 7 частини 1 статті 3 К АС України дано визначення с уб' єктів владних повноваже нь, до яких належать орган дер жавної влади, орган місцевог о самоврядування, їхня посад ова чи службова особа, інший с уб' єкт, який здійснює владн і управлінські функції на ос нові законодавства, в тому чи слі на виконання делегованих повноважень.

Україна згідно з Деклараці єю про державний суверенітет України та Законом України « Про економічну самостійніст ь України» самостійно здійсн ює політику цін. Основні прин ципи встановлення і застосув ання цін і тарифів та організ ацію контролю за їх дотриман ням на території республіки визначені Законом України «П ро ціни та ціноутворення» (да лі по тексту - Закон).

Контроль за додержанням де ржавної дисципліни цін здійс нюється органами, на які ці фу нкції покладено Урядом Украї ни. Вказані органи здійснюют ь контроль у взаємодії з проф спілками, спілками споживачі в та іншими громадськими орг анізаціями.

Постановою Кабінету Мініс трів України від 13.12.2000 року №1819, з атверджено Положення про Дер жавну інспекцію з контролю з а цінами. Відповідно до цього Положення Державна інспекці я з контролю за цінами є урядо вим органом державного управ ління, який діє у складі Мінек ономіки і підпорядковується йому.

Відповідно до п. 11 Постанови № 1819 від 13.12.2000 року Держцінінспе кція має територіальні орган и в Автономній Республіці Кр им, областях, містах Києві та С евастополі, які становлять є дину систему органів державн ого контролю за цінами і мают ь права, передбачені пунктам и 5, 6 цього Положення.

Державна інспекція з контр олю за цінами в АР Крим відпов ідно до Положення, затвердже ного наказом Державної інспе кції з контролю за цінами № 9 в ід 29.03.2001 року, є територіальним органом Державної інспекці ї з контролю за цінами у склад і Міністерства економіки Укр аїни і підпорядковується їй.

Таким чином, судом встановл ено, що Державна інспекція з к онтролю за цінами в АР Крим, ре алізуючи свої завдання та фу нкції у відносинах з фізични ми та юридичними особами, є ор ганом виконавчої влади та, ві дповідно, суб' єктом владних повноважень.

Згідно зі ст. 13 Закону Україн и «Про ціни та ціноутворення » державний контроль за ціна ми здійснюється при встановл енні і застосуванні державни х фіксованих та регульованих цін і тарифів. При цьому контр олюється правомірність їх за стосування та додержання вим ог законодавства про захист економічної конкуренції.

Відповідно до ст. 6 Закону в н ародному господарстві засто совуються вільні ціни і тари фи, державні фіксовані та рег ульовані ціни і тарифи.

Державне регулювання цін і тарифів здійснюється шляхом встановлення: державних фік сованих цін (тарифів); граничн их рівнів цін (тарифів) або гра ничних відхилень від державн их фіксованих цін і тарифів (с т. 8 Закону).

Відповідно до ст. 9 Зак ону державні фіксовані та ре гульовані ціни і тарифи вста новлюються на ресурси, які сп равляють визначальний вплив на загальний рівень і динамі ку цін, на товари і послуги, що мають вирішальне соціальне значення, а також на продукці ю, товари і послуги, виробницт во яких зосереджено на підпр иємствах, що займають монопо льне (домінуюче) становище на ринку.

Ціни і тарифи на житло во-комунальні послуги (в тому числі на електроенергію і пр иродний газ для комунально-п обутових потреб населення Ук раїни), послуги громадського транспорту і зв'язку встанов люються Кабінетом Міністрів України за погодженням з Вер ховною Радою України.

Основні засади орган ізаційних, господарських від носин, що виникають у сфері на дання та споживання житлово- комунальних послуг між їхнім и виробниками, виконавцями і споживачами, а також їхні пра ва та обов'язки встановлені З аконом України «Про житлово- комунальні послуги».

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст . 13 Закону України «Про житлов о-комунальні послуги» центра лізоване постачання холодно ї та гарячої води, водовідвед ення за своїм функціональним призначенням відноситься до комунальних послуг.

Згідно п. 2 ст. 7 Закону У країни «Про житлово-комуналь ні послуги» до повноважень о рганів місцевого самоврядув ання у сфері житлово-комунал ьних послуг належить встанов лення цін/тарифів на житлово -комунальні послуги відповід но до закону.

Відповідно до п.3 ст.31 Закону України «Про житлово-комунал ьні послуги» органи місцевог о самоврядування затверджую ть ціни/тарифи на житлово-ком унальні послуги в розмірі ек ономічно обґрунтованих витр ат на їх виробництво.

Відповідно до п.2 ч.1 ст.28 Закон у України «Про місцеве самов рядування у Україні» до віда ння виконавчих органів сільс ьких, селищних, міських рад на лежать власні (самоврядні) по вноваження: встановлення в п орядку і межах, визначених за конодавством, тарифів щодо о плати побутових, комунальних , транспортних та інших послу г, які надаються підприємств ами та організаціями комунал ьної власності відповідної т ериторіальної громади; погод ження в установленому порядк у цих питань з підприємствам и, установами та організація ми, які не належать до комунал ьної власності.

Згідно до ч.6 ст.59 Закону Укра їни «Про місцеве самоврядува ння в Україні» виконавчий ко мітет сільської, селищної, мі ської, районної у місті (у разі її створення) ради в межах сво їх повноважень приймає рішен ня. Рішення виконавчого комі тету приймаються на його зас іданні більшістю голосів від загального складу виконавчо го комітету і підписуються с ільським, селищним, міським г оловою, головою районної у мі сті ради.

Судом встановлено, що відповідачем на підставі на даних позивачем розрахунков их матеріалів, з урахуванням вимог постанови Кабінету Мі ністрів України від 12.07.2006 року № 959 «Про затвердження порядку формування тарифів на послуг и з централізованого водопос тачання та водовідведення», 07.07.2009 року було складено виснов ок № 497, в якому зазначено, що ро зрахунок планових витрат ПП «Ювілейний КОС» на виробницт во послуг з водовідведення, в изначений в розмірі 6,855 грн. за 1 м3 (без прибутку та податку на додану вартість) є економічн о обґрунтованим.

Проте, як було з' ясов ано під час перевірки, позива чем були надані недостовірні відомості для отримання вис новку. Так, у результаті порів няння розрахункових потреб в електроенергії з фактичною витратою на максимальний про дуктивний об' єм очисних спо руд тільки по роботі двох нас осів планова потреба в елект роенергії завищена в 9,2 рази.

У зв' язку з цим, відпо відачем було відкликано висн овок від 07.07.2009 року № 497 та складе но новий № 700 від 13.11.2009 року, в яком у зазначено про те, що економі чно обґрунтованим розрахунк ом планових витрат на виробн ицтво послуг з водовідведенн я для ПП «Ювілейний КОС» є роз мір 6,436 за 1 м3.

Судом було перевірен о повноваження Державної інс пекції з контролю за цінами в АР Крим щодо проведення пере вірки достовірності наданих розрахункових матеріалів дл я отримання висновків щодо е кономічного обґрунтування п ланових витрат на послуги з в одовідведення, складення за результатами проведеної пер евірки акту, а також складенн я відповідачем висновку щодо розрахунку економічного обґ рунтованих планових витрат на житлово-комунальні послуг и та його відкликання, та було встановлено наступне.

Правові та організац ійні засади, основні принцип и і порядок здійснення держа вного нагляду (контролю) у сфе рі господарської діяльності , повноваження органів держа вного нагляду (контролю), їх по садових осіб і права, обов'язк и та відповідальність суб'єк тів господарювання під час з дійснення державного нагляд у (контролю) визначені Законо м України «Про основні засад и державного нагляду (контро лю) у сфері господарської дія льності».

Приймаючи до уваги, що згідно з постановою Кабінет у Міністрів України від 13.12.2000 ро ку №1819 Державна інспекція з ко нтролю за цінами є органом де ржавного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльно сті, суд дійшов висновку, що на дії відповідача поширюються положення Закону України «П ро основні засади державного нагляду (контролю) у сфері гос подарської діяльності».

Статтею 6 вказаного За кону контролюючим органам на дано право на проведення поз апланових заходів зі здійсне ння державного нагляду (конт ролю).

Більш детально предм ет перевірок, які проводятьс я Державною інспекцією з кон тролю за цінами, визначено по становою Кабінету Міністрів України від 12.07.2006 року № 959 «Про з атвердження порядку формува ння тарифів на послуги з цент ралізованого водопостачанн я та водовідведення», згідно з п. 4 якої Державна інспекція з контролю за цінами у межах с воєї компетенції здійснює пе ревірки додержання порядку ф ормування, встановлення і за стосування цін і тарифів, а та кож їх економічного обґрунту вання.

У відповідності до п. 5 постанови від 12.07.2006 року № 959 Дер жавна інспекція з контролю з а цінами має право проводити відповідно до законодавства перевірку бухгалтерських кн иг, звітів, кошторисів, деклар ацій, показників, що відображ аються у розрахункових докум ентах незалежно від способу подання інформації, пов'язан их з формуванням, встановлен ням та застосуванням цін (тар ифів); знайомитися з установч ими документами та свідоцтво м про державну реєстрацію; пе ревіряти у посадових осіб, ві дповідальних за формування, встановлення та застосуванн я цін (тарифів), документи, що п освідчують особу; проводити перевірку достовірності дан их, наведених у документах з п итань порядку формування, вс тановлення та застосування д ержавних фіксованих та регул ьованих цін.

Відповідно до ст. 7 Зак ону України «Про основні зас ади державного нагляду (конт ролю) у сфері господарської д іяльності» для здійснення пл анового або позапланового за ходу орган державного нагляд у (контролю) видає наказ, який має містити найменування суб 'єкта господарювання, щодо як ого буде здійснюватися захід , та предмет перевірки.

На підставі наказу оформля ється посвідчення (направлен ня) на проведення заходу, яке п ідписується керівником або з аступником керівника органу державного нагляду (контрол ю) (із зазначенням прізвища, ім 'я та по батькові) і засвідчуєт ься печаткою.

За результатами здійсненн я планового або позаплановог о заходу посадова особа орга ну державного нагляду (контр олю), у разі виявлення порушен ь вимог законодавства, склад ає акт, який повинен містити т акі відомості: дату складенн я акта; тип заходу (плановий аб о позаплановий); вид заходу (пе ревірка, ревізія, обстеження , огляд тощо); предмет державно го нагляду (контролю); наймену вання органу державного нагл яду (контролю), а також посаду, прізвище, ім'я та по батькові посадової особи, яка здійсни ла захід; найменування юриди чної особи або прізвище, ім'я т а по батькові фізичної особи - підприємця, щодо діяльності яких здійснювався захід.

Посадова особа органу держ авного нагляду (контролю) заз начає в акті стан виконання в имог законодавства суб'єктом господарювання, а в разі неви конання - детальний опис вияв леного порушення з посилання м на відповідну вимогу закон одавства.

В останній день перевірки д ва примірники акта підписуют ься посадовими особами орган у державного нагляду (контро лю), які здійснювали захід, та суб'єктом господарювання або уповноваженою ним особою, як що інше не передбачено закон ом.

Як вбачається з матеріалів справи, а саме акту № 0394 від 02.10.2009 року, перевірка позивача про водилась з питань достовірно сті наданих розрахункових ма теріалів для отримання висно вків щодо економічного обґру нтування планових витрат на послуги з водовідведення на підставі посвідчення № 0394 від 02.10.2009 року, на виконання наказу від 17.09.2009 року.

Таким чином, суд дійшов висн овку, що відповідачем переві рку позивача було проведено на підставі закону, в межах на даних повноважень.

Як вбачається з даних акту № 0394 від 02.10.2009 року в ході проведе ння перевірки були виявлені порушення позивачем вимог чи нного законодавства, що й ста ло підставою для складення в ідповідного акту.

Приймаючи до уваги, що склад ення акту є прямим обов' язк ом Державної інспекції з кон тролю за цінами у разі виявле ння порушень чинного законод авства, суд знаходить необґр унтованими вимоги позивача п ро визнання протиправними ді й Державної інспекції з конт ролю за цінами в АР Крим в част ині складення акту № 0394 від 02.10.20 09 року.

Що стосується вимог позива ча про визнання протиправним и дій відповідача в частині в исновку № 700 від 13.11.2009 року, то суд зазначає наступне.

Згідно з п. 4 постанови Кабінету Міністрів України від 12.07.2006 року № 959 «Про затвердже ння порядку формування тариф ів на послуги з централізова ного водопостачання та водов ідведення» Державна інспекц ія з контролю за цінами у межа х своєї компетенції організ овує роботу з підготовки вис новків щодо економічного обґ рунтування витрат при формув анні цін (тарифів) на товари, р оботи і послуги, щодо яких зап роваджено державне регулюва ння цін (тарифів).

П. 52 постанови Кабінету Міні стрів України від 12.07.2006 року № 959 «Про затвердження порядку фо рмування тарифів на послуги з централізованого водопост ачання та водовідведення» пе редбачено, що висновок щодо р озрахунків економічно обґру нтованих планованих витрат, пов'язаних з наданням послуг з централізованого водопост ачання та водовідведення, на дається Державною інспекціє ю з контролю за цінами або її т ериторіальними органами в по рядку, встановленому Мінекон оміки.

Таким чином, висновок № 700 від 13.11.2009 року Державною інспекціє ю з контролю за цінами в АР Кри м прийнято на підставі закон у та в межах наданих повноваж ень, у зв' язку з чим суд вважа є необґрунтованими вимоги по зивача в зазначеній частині.

Проте, суд звертає увагу на те, що відповідно до ч. 2 ст. 11 КАС України суд розглядає адмін істративні справи не інакше як за позовною заявою, подано ю відповідно до цього Кодекс у, і не може виходити за межі п озовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог тільк и в разі, якщо це необхідно для повного захисту прав, свобод та інтересів сторін чи треті х осіб, про захист яких вони пр осять.

Як вбачається з матеріалів справи, відповідачем п. 2 акту перевірки № 0394 від 02.10.2009 року бул о відкликано висновок № 497 від 07.07.2009 року щодо економічної обґ рунтованості планових витра т на послуги з водовідведенн я по ПП «Ювілейний КОС».

Однак, в ході розгляду справ и, судом було встановлено, що ж одним нормативно-правовим ак том, який регулює питання пов новажень Державної інспекці ї з контролю за цінами, формув ання тарифів на послуги з цен тралізованого водопостачан ня та водовідведення, Держав ній інспекції з контролю за ц інами не надано право відкли кання попередньо складеного висновку щодо економічного обґрунтування витрат при фор муванні цін (тарифів) на товар и, роботи і послуги, щодо яких запроваджено державне регул ювання цін (тарифів).

За таких умов, з метою повно го захисту прав, свобод та інт ересів позивача, суд вважає з а необхідне визнати протипра вними дії відповідача в част ині відкликання висновку № 497 від 07.07.2009 року щодо економічної обґрунтованості планових ви трат на послуги з водовідвед ення по ПП «Ювілейний КОС».

Відповідно до вимог ст. 163 КАС України постанова оформлена та підписана 05.10.2010 року.

На підставі викладеного, ке руючись статтями 158, 159, 160, 163 КАС Ук раїни, суд

ПОСТАНОВИВ:

1.Позовні вимоги задов ольнити частково.

2.Визнати протиправними дії Державної інспекції з контр олю за цінами в АР Крим в част ині відкликання висновку № 497 від 07.07.2009 року щодо економічної обґрунтованості планових ви трат на послуги з водовідвед ення Приватного підприємств а «Ювілейний КОС».

3. В іншій частині позо вних вимог - у позові відмов ити.

У разі неподання апеляційн ої скарги, постанова набирає законної сили через 10 днів з д ня її проголошення.

У разі застосування судом ч астини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття по станови у письмовому провадж енні апеляційна скарга подає ться протягом десяти днів з д ня отримання копії постанови .

Якщо суб'єкта владних повн оважень у випадках та порядк у, передбачених частиною чет вертою статті 167 цього Кодексу , було повідомлено про можлив ість отримання копії постано ви суду безпосередньо в суді , то десятиденний строк на апе ляційне оскарження постанов и суду обчислюється з наступ ного дня після закінчення п'я тиденного строку з моменту о тримання суб'єктом владних п овноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Суддя Цикуренко А.С.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення30.09.2010
Оприлюднено12.10.2010
Номер документу11569790
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1026/10/9/0170

Постанова від 30.09.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Цикуренко А.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні