Постанова
від 30.09.2010 по справі 2а-10353/10/18/0170
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М

вул. Київська, 150, м. Сімферо поль, Автономна Республіка К рим, Україна, 95493

ПОСТАНОВА

Іменем України

30.09.10 Справа №2а-10353/10/18/0170

Окружний адміністрати вний суд АР Крим у складі голо вуючого судді Лавренчук О.В., при секретарі Дехтяренко І.О ., розглянувши у відкритому су довому засіданні адміністра тивну справу

за позовом Прокурора Центр ального району м. Сімферопол я в інтересах держави в особі Відокремленого підрозділу «Держенергонагляд у Кримськ ому регіоні»

до Перовської сільської ра ди

про стягнення

за участю представників:

від прокурора - не з'явився;

від позивача - Носач П.А. , довіреність № 161, від 30.01.2010р., па спорт НОМЕР_1;

від відповідача - Гречк о В.І, довіреність б/н від 30.09.20 10р., посвідчення б/н.

Суть спору: Прокурор Центра льного району м. Сімферополя АР Крим звернувся до Окружно го адміністративного суду АР Крим з адміністративним поз овом в інтересах держави в ос обі Відокремленого підрозді лу «Держенергонагляд у Кримс ькому регіоні» до Перовської сільської ради 340грн. штрафни х санкцій, нарахованих за пор ушення Закону України «Про е лектроенергетику».

Позовні вимоги обґрунтова ні тим, що ст. 27 Закону України «Про електроенергетику» № 575/ 97-ВР від 16.10.1997р. зі змінами та доп овненнями та Постановою Кабі нету Міністрів України № 1312 ві д 21.06.1999р. «Про затвердження пол оження про порядок накладенн я на суб' єктів господарсько го діяльності штрафів за пор ушення законодавства про еле ктроенергетику» передбачен а відповідальність за відхил ення від виконання або несво єчасне виконання припису.

Ухвалами від 09.08.2010р. було відк рито провадження в адміністр ативній справі та справу при значено до судового розгляду .

У судовому засіданні 30.09.2010р. п редставник позивача підтрим ав заявлені позовні вимоги у повному обсязі.

Представник відповідача п роти задоволення адміністра тивного позову заперечував, посилаючись на те, що позивач посилається на нормативно-п равові акти які встановлюють відповіда льність за відхил ення від виконання або несво єчасне виконання припису, а с аме на ст. 27 За кону України «Пр о електроенергетику» і Поста нову Кабінету Міністрів Укра їни № 1312 від 21.06.1999 р. «Про затвердж ення положення про порядок н акладення на суб'єктів госпо дар ської діяльності штрафів за порушення законодавства про електроенергетику».

Так згідно ч. З ст. 27 Закону Ук раїни «Про електроенергетик у» відповідальність за право порушення в електроенергети ці, а саме за ухилення від вико нання або несвоєчасне ви кон ання рішень чи приписів Наці ональної комісії регулюванн я електроенергетики України , Державної інспекції з експл уатації електричних станцій і мереж, Державної ін спекції з енергетичного нагляду за р ежимами споживання електрич ної та теплової енер гії несу ть суб'єкти господарської ді яльності.

Згідно з ч. 1 Положення «Про п орядок накладення на суб'єкт ів господарювання штра фів з а порушення законодавства в галузі електроенергетики та сфері теплопостачання», за т вердженого Постановою Кабін ету Міністрів України № 1312 від 21.06.1999 р. з внесеними змінами Пос тановою Кабінету Міністрів У країни КМ № 970 від 05.11.2008 Положенн я ви значає порядок накладен ня Національною комісією рег улювання електроенергетики , державними інспекторами з е ксплуатації електричних ста нцій і мереж, державними інсп ек торами з енергетичного на гляду за режимами споживання електричної та теплової ене р гії на суб'єктів господарюв ання незалежно від форм влас ності штрафів за порушення з аконодавства в галузі електр оенергетики та сфері теплопо стачання.

Однак, як вважає відповідач , він не підпадає під дію ч. 3 ст. 27 Закону України «Про електро енергетику» та Положення «Пр о порядок накладення на суб'є ктів господарювання штра фів за порушення законодавства в галузі електроенергетики т а сфері теплопостачання», за твердженого Постановою Кабі нету Міністрів України № 1312 ві д 21.06.1999р. з внесеними змінами По становою Кабінету Міністрів України КМ № 970 від 05.11.2008р., оскіль ки відповідно до ч. 1 ст. 8 Господ арського Кодексу України дер жава, органи державної влади і органи місцевого самовряд ування не є суб'єктами господ арювання. Таким чином Перовс ька сільська рада не підпада є під дію вище зазначених нор матив но-правових актів та не повинна нести встановлену в ідповідальність.

На підставі викладеного пр едставник відповідача проси ть у задоволенні адміністрат ивного позову відмовити.

Розглянувши матеріали спр ави, дослідивши докази, всебі чно і повно з'ясувавши всі фак тичні обставини, на яких ґрун туються позовні вимоги, об'єк тивно оцінивши докази, які ма ють юридичне значення для ро згляду справи і вирішення сп ору по суті, заслухавши предс тавників сторін, суд

ВСТАНОВИВ:

Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 17 КАС У країни компетенція адмініст ративних судів поширюється н а спори за зверненнями суб' єкта владних повноважень у в ипадках, встановлених законо м.

Пунктом 7 частини 1 статті 3 К АС України дано визначення с уб' єктів владних повноваже нь, до яких належать орган дер жавної влади, орган місцевог о самоврядування, їхня посад ова чи службова особа, інший с уб' єкт, який здійснює владн і управлінські функції на ос нові законодавства, в тому чи слі на виконання делегованих повноважень.

Правові, економічні та орга нізаційні засади діяльності в електроенергетиці та регу лювання відносин, пов'язаних з виробництвом, передачею, по стачанням і використанням ен ергії, забезпеченням енергет ичної безпеки України, конку ренцією та захистом прав спо живачів і працівників галузі передбачені Законом України "Про електроенергетику" від 16.10.1997, № 575/97-ВР (далі - Закон).

Одними з головних засад дер жавної політики в сфері елек троенергетики відповідно до ст. 5 Закону є створення умов б езпечної експлуатації об'єкт ів електроенергетики, додерж ання єдиних державних норм, п равил і стандартів всіма суб 'єктами відносин, пов'язаних з виробництвом, передачею, пос тачанням і використанням ене ргії, забезпечення відповіда льності енергопостачальник ів та споживачів.

Відповідно до ст. 9 Закону де ржавний нагляд в електроенер гетиці здійснюють Державна і нспекція з експлуатації елек тричних станцій і мереж та Де ржавна інспекція з енергетич ного нагляду за режимами спо живання електричної та тепло вої енергії у порядку, встано вленому Кабінетом Міністрів України, та інші органи, визна чені законодавством України . Державна інспекція з енерге тичного нагляду за режимами споживання електричної та те плової енергії здійснює нагл яд за електричними і теплови користовуючими установками та тепловими мережами спожи вачів та суб'єктів електроен ергетики.

Державні інспектори з енер гетичного нагляду за режимам и споживання електричної та теплової енергії мають право : давати споживачам та суб'єкт ам електроенергетики обов'яз кові для виконання приписи п ро усунення порушень нормати вно-правових актів; давати сп оживачам та суб'єктам електр оенергетики приписи про прив едення засобів обліку, контр олю та регулювання споживанн я електричної і теплової ене ргії у відповідність з норма ми, правилами і стандартами в електроенергетиці; надавати приписи щодо неприпустимост і продовження експлуатації е лектричних і тепловикористо вуючих установок споживачів , якщо це створює загрозу житт ю обслуговуючого персоналу, здоров'ю населення; застосов увати в установленому законо давством України порядку сан кції до суб'єктів господарсь кої діяльності за порушення нормативно-правових актів та складати протоколи про адмі ністративні правопорушення .

ВП “Держенергонагляд у Кри мському регіоні” створено ві дповідно до “Положення про в ідокремлений підрозділ “Дер женергонагляд у Кримському р егіоні” Державного підприєм ства НЕК “Укренерго”, затвер дженого наказом НЕК “Укренер го” від 20.02.2006 року № 63 “Про утвор ення відокремлених підрозді лів НЕК “Укренерго” і здійсн ює свою діяльність у складі Д П НЕК “Укренерго”.

Відповідно до Положення ме тою і завданням ВП “Держенер гонагляд у Кримському регіон і” є сприяння забезпеченню н алежного функціонування об' єднаної енергетичної систем и України, сфери теплопостач ання, енергетичної безпеки д ержави й здійснення контролю за дотриманням суб' єктами електроенергетики, суб' єкт ами відносин у сфері теплопо стачання і споживачами елект ричної енергії, вимог нормат ивно - правових і нормативн о - технічних актів у сфері в иробництва, поставки й спожи вання електричної та теплово ї енергії.

Таким чином, судом встановл ено, що ВП “Держенергонагляд у Кримському регіоні”, реалі зуючи свої завдання та функц ії у відносинах з фізичними т а юридичними особами, є орган ом виконавчої влади та, відпо відно, суб' єктом владних по вноважень.

Захист прав споживачів еле ктричної енергії, а також мех анізм реалізації захисту цих прав регулюються Законами У країни “Про електроенергети ку”, "Про захист прав споживач ів", "Про захист економічної ко нкуренції", "Про енергозбереж ення", іншими нормативно-прав овими актами.

Обов' язки і відповідальн ість споживачів електричної енергії передбачені ст. 26 Зак ону України “Про електроенер гетику” № 575/97-ВР від 16.10.1997р. зі змі нами та доповненнями.

Споживач енергії зобов'яза ний додержуватись вимог норм ативно-технічних документів та договору про постачання е нергії. Безпечну експлуатаці ю енергетичних установок спо живача та їх належний техніч ний стан забезпечує сам спож ивач. Споживач енергії несе в ідповідальність за порушенн я умов договору з енергопост ачальником та правил користу вання електричною і тепловою енергією та виконання припи сів державних інспекцій з ен ергетичного нагляду за режим ами споживання електричної т а теплової енергії згідно із законодавством України.

Правила користування елек тричною і тепловою енергією для населення затверджуютьс я Кабінетом Міністрів Україн и.

Споживач забезпечує безпе решкодний доступ відповідал ьних представників енергопо стачальника, підприємства, щ о здійснює передачу електрич ної енергії, до власних елект ричних установок для контрол ю за рівнем споживання елект ричної енергії, а також для ви конання відключення та обмеж ення споживання відповідно д о встановленого порядку. В ра зі перешкоди у доступі зазна чених представників до елект ричних установок споживача п осадові особи такого спожива ча несуть відповідальність в ідповідно до закону.

Правопорушення в електрое нергетиці тягне за собою вст ановлену законодавством Укр аїни цивільну, адміністратив ну і кримінальну відповідаль ність (ст. 27 Закону).

Суб'єкти господарської дія льності несуть відповідальн ість за правопорушення в еле ктроенергетиці у тому числі: за ухилення від виконання аб о несвоєчасне виконання ріше нь чи приписів Національної комісії регулювання електро енергетики України, Державно ї інспекції з експлуатації е лектричних станцій і мереж, Д ержавної інспекції з енергет ичного нагляду за режимами с поживання електричної та теп лової енергії та порушення у мов ліцензій - штраф у розмірі до п'яти тисяч неоподатковув аних мінімумів доходів грома дян.

Національна комісія регул ювання електроенергетики Ук раїни, державні інспектори з експлуатації електричних ст анцій і мереж, державні інспе ктори з енергетичного нагляд у за режимами споживання еле ктричної та теплової енергії на підставі акта перевірки, о формленого в установленому п орядку, за наявності порушен ь, передбачених цією статтею , видають у межах своєї компет енції суб'єктам господарсько ї діяльності постанови про н акладення штрафів за встанов леною формою.

Порядок накладення на суб'є ктів господарювання штрафів за порушення законодавства в галузі електроенергетики т а сфері теплопостачання пере дбачений відповідним положе нням, затвердженим Постаново ю Кабінету Міністрів України 21 липня 1999 року № 1312 (далі - Поло ження).

Згідно з п. 7 Положення рішен ня про накладення штрафу при ймається на підставі акта пе ревірки суб'єкта господарюва ння, складеного посадовими о собами НКРЕ, та акта перевірк и (протоколу) суб'єкта господа рювання, складеного посадови ми особами Державної інспекц ії з експлуатації електрични х станцій і мереж або Держене ргонагляду.

Рішення про накладення штр афу оформляється постановою НКРЕ, Державної інспекції з е ксплуатації електричних ста нцій та мереж і постановою (ро зпорядженням) Держенергонаг ляду.

Постанова або розпоряджен ня про накладення штрафу скл адається у двох примірниках. Перший примірник постанови або розпорядження залишаєть ся в органі, який її оформив. Д ругий примірник у 3-денний тер мін після оформлення постано ви або розпорядження надсила ється (видається повноважном у представнику) для сплати шт рафу суб'єкту господарювання .

Судом встановлено, що Перов ська сільська рада зареєстро вана у якості юридичної особ и 21.05.1997р. Сімферопольської райо нної державної адміністраці ї, ідентифікаційний код 04368352, що підтверджується довідкою АА № 007993 з Єдиного державного реє стру підприємств та організа цій України (а.с. 11).

Матеріали справи свідчать про те, що приписом Державної інспекції з енергетичного н агляду за режимами споживанн я електричної і теплової ене ргії у Кримському регіоні № 04 /03-0296 від 24.11.2009р. (а.с.6-8) на підставі с т. 9 Закону України “Про електр оенергетику” та акту перевір ки № 04/03-0496 від 20.11.2009р. Ялтинський м іський пологовий будинок зоб ов'язано усунути порушення в имог чинного законодавства в сфері електроенергетики в с троки, вказані в приписі.

В приписі зазначено, що пись мову інформацію про виконанн я кожного його пункту необхі дно подавати не пізніше трьо х робочих днів після закінче ння терміну виконання. Про ви конання розпорядження в ціло му інспекцію необхідно повід омити до 01.01.2010р.

Відповідача було попередж ено про відповідальність у в игляді штрафу за невиконання чи несвоєчасне виконання пр ипису відповідно до ст. 27 Зако ну України “Про електроенерг етику”.

22.02.2010р. державним інспектором з енергетичного нагляду Дер жавної інспекції з енергетич ного нагляду за режимами спо живання електричної і теплов ої енергії у Кримському регі оні було проведено позаплано ву перевірку Перовської сіль ської ради щодо виконання ви мог Припису № 04/03-0296 від 24.11.2009р., в ре зультаті якої було встановле но неповне виконання цього П рипису.

За результатами перевірки було складено акт № 04/03-0004 від 22.02 .2010р. (а.с.5).

На підставі зазначеного ак ту перевірки 07.04.2010р. позивачем в инесена постанова № 69кр про н акладення на відповідача штр афу у розмірі 340,00 грн. за поруше ння ст. 27 Закону України “Про е лектроенергетику” в частині невиконання Припису Державн ої інспекції з енергетичного нагляду за режимами спожива ння електричної та теплової енергії (а.с. 9).

Вказана постанова була отр имана відповідачем 13.04.2010р., про що свідчить поштове повідомл ення про вручення (а.с.10).

Згідно з п. 10 Положення суб'єк т господарювання сплачує штр аф за порушення законодавств а в галузі електроенергетики протягом 30 днів з дня прийнят тя постанови (розпорядження) про його накладення, а за пору шення законодавства у сфері теплопостачання - у 15-денний с трок з дня прийняття постано ви (розпорядження) про його на кладення.

Відповідно до п. 11 Положення рішення про накладення на су б'єктів господарювання штраф ів може бути оскаржене в уста новленому законом порядку.

До матеріалів справи не дод ано доказів того, що постанов а про накладення штрафу № 69кр від 07.04.2010р. була оскаржена відпо відачем, внаслідок чого штра ф за порушення законодавства в сфері електроенергетики в ідповідач повинен був сплати ти протягом 30 днів з дня прийн яття постанови.

Однак, матеріали справи сві дчать про те, що у встановлени й законодавством строк поста нова ВП "Держенергонагляд у К римському регіоні" виконана не була.

Відповідно до п. 10 Положення у разі несплати штрафу у заз начений термін він стягуєтьс я в судовому порядку.

Посилання представника ві дповідача на те,що відповіда ч не є суб' єктом господарюв ання не приймається судом до уваги у зв' язку з наступним .

Згідно ст. 27 Закону України « Про електроенергетику» від 16.10.1997р. № 575/97-ВР суб'єкти господар ської діяльності несуть відп овідальність за правопоруше ння в електроенергетиці:

за неподання інформації аб о подання завідомо недостові рної інформації, передбачено ї в ліцензіях на виробництво , передачу або постачання еле ктричної енергії та в нормат ивно-правових актах, що регул юють питання функціонування об'єднаної енергетичної сис теми України і споживання ен ергії, - штраф у розмірі до одн ієї тисячі неоподатковувани х мінімумів доходів громадян ;

за ухилення від виконання а бо несвоєчасне виконання ріш ень чи приписів Національної комісії регулювання електро енергетики України, Державно ї інспекції з експлуатації е лектричних станцій і мереж, Д ержавної інспекції з енергет ичного нагляду за режимами с поживання електричної та теп лової енергії та порушення у мов ліцензій - штраф у розмірі до п'яти тисяч неоподатковув аних мінімумів доходів грома дян.

Національна комісія регул ювання електроенергетики Ук раїни, державні інспектори з експлуатації електричних ст анцій і мереж, державні інспе ктори з енергетичного нагляд у за режимами споживання еле ктричної та теплової енергії на підставі акта перевірки, о формленого в установленому п орядку, за наявності порушен ь, передбачених цією статтею , видають у межах своєї компет енції суб'єктам господарсько ї діяльності постанови про н акладення штрафів за встанов леною формою.

Оскарження дій щодо наклад ення штрафів провадиться у с удовому порядку.

Суми стягнених штрафів зар аховуються до Державного бюд жету України.

Санкції, передбачені части ною восьмою статті 24, частинам и третьою, четвертою і п'ятою с татті 26 та частиною третьою ці єї статті, застосовуються в п орядку, встановленому Кабіне том Міністрів України.

Громадяни та службові особ и несуть адміністративну від повідальність за ухилення ві д виконання або несвоєчасне виконання приписів Державно ї інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживан ня електричної та теплової е нергії у вигляді штрафу у роз мірі до п'яти неоподатковува них мінімумів доходів громад ян в порядку, встановленому з аконом.

Відповідно до п. 1 Положення про порядок накладення на су б'єктів господарювання штраф ів за порушення законодавств а в галузі електроенергетики та сфері теплопостачання, за твердженого поставною Кабін ету Міністрів України № 1312 ві д 21.07.1999р. це Положення визначає порядок накладення Націонал ьною комісією регулювання ел ектроенергетики, державними інспекторами з експлуатації електричних станцій і мереж , державними інспекторами з е нергетичного нагляду за режи мами споживання електричної та теплової енергії на суб'єк тів господарювання незалежн о від форм власності штрафів за порушення законодавства в галузі електроенергетики т а сфері теплопостачання.

Згідно ч. 1 та ч. 2 Господарськ ого кодексу України суб'єкта ми господарювання визнаютьс я учасники господарських від носин, які здійснюють господ арську діяльність, реалізуюч и господарську компетенцію ( сукупність господарських пр ав та обов'язків), мають відокр емлене майно і несуть відпов ідальність за своїми зобов'я заннями в межах цього майна, к рім випадків, передбачених з аконодавством.

Суб'єктами господарювання є:

1) господарські організації - юридичні особи, створені від повідно до Цивільного кодекс у України, державні, комуналь ні та інші підприємства, ство рені відповідно до цього Код ексу, а також інші юридичні ос оби, які здійснюють господар ську діяльність та зареєстро вані в установленому законом порядку;

2) громадяни України, інозем ці та особи без громадянства , які здійснюють господарськ у діяльність та зареєстрован і відповідно до закону як під приємці.

Частиною 1 ст. 8 Господарсько го кодексу України передбаче но, що держава, органи державн ої влади та органи місцевого самоврядування не є суб'єкта ми господарювання.

Відповідно до ст. 1 Закону Ук раїни «Про електроенергетик у» від 16.10.1997р. № 575/97-ВР споживачі е нергії - це суб'єкти господа рської діяльності та фізичні особи, що використовують ене ргію для власних потреб на пі дставі договору про її прода ж та купівлю.

Згідно ч. 1 ст. 2 Господарсько го кодексу України учасникам и відносин у сфері господарю вання є суб'єкти господарюва ння, споживачі, органи держав ної влади та органи місцевог о самоврядування, наділені г осподарською компетенцією, а також громадяни, громадські та інші організації, які вист упають засновниками суб'єкті в господарювання чи здійснюю ть щодо них організаційно-го сподарські повноваження на о снові відносин власності.

Таким чином, Перовська сіль ська рада є споживачем енерг ії та учасником відносин у сф ері господарювання, що тягне за собою відповідальність, в становлену діючим законодав ством, у разі порушення встан овлених норм і правил корист ування електричною енергією , що є предметом спору по дані й справі.

Приймаючи до уваги, що відпо відачем у порядку ст. 71 КАС Укр аїни не було надано жодного д оказу на підтвердження того, що постанова про накладення штрафу винесена з порушення м вимог чинного законодавств а, суд приходить до висновку, щ о прокурор правомірно зверну вся до суду з позовом в інтере сах позивача про стягнення з відповідача заборгованості в сумі 340,00 грн.

Таким чином, позовні вимоги Прокурора Центрального райо ну м. Сімферополя в інтересах держави в особі Відокремлен ого підрозділу "Держенергона гляд у Кримському регіоні" пр о стягнення 340грн. заборговано сті обґрунтовані, підтвердже ні матеріалами справи та під лягають задоволенню.

Відповідно до ч. 4 ст. 94 КАС Укр аїни, у справах, в яких позивач ем є суб'єкт владних повноваж ень, а відповідачем - фізична ч и юридична особа, судові витр ати, здійснені позивачем, з ві дповідача не стягуються. Вра ховуючи, що позивач не здійсн ював судових витрат по справ і, судові витрати стягненню з відповідача не підлягають.

В судовому засіданні прого лошені вступна та резолютивн а частини постанови.

Постанова у повному обсязі буде виготовлена у строк, виз начений ч. 3 ст. 160 КАС України.

Керуючись ст. ст. 160-163, ст. 167 КАС У країни, суд

ПО СТАНОВИВ:

1. Позовні вимоги задовольни ти повністю.

2. Стягнути з Перовської сіл ьської ради (97560, АР Крим, Сімфер опольський район, с. Перове, в ул. Шкільна, б. 7, ідентифікацій ний код 04368352, р/р 3541003001467 ГУ ДКУ в АРК , МФО 324430, або іншого рахунку) шт рафні санкції в розмірі 340,00 грн . (триста сорок гривень), засто совані за порушення Закону У країни “Про електроенергети ку” (код платежу 21081100 «Адмініст ративні штрафи та інші санкц ії», на р/р 31119106700243, одержувач кош тів: Державний бюджет Сімфер опольський район, банк одерж увача: Управління Державного казначейства в АР Крим м. Сім ферополь, МФО 824026, ЄДРПОУ 34740887).

Постанова набирає законно ї сили через 10 днів з дня її про голошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну части ну постанови або справу розг лянуто у порядку письмового провадження, постанова набир ає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі непо дання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .

Апеляційна скарга подаєть ся до Севастопольського апел яційного адміністративного суду через Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі прог олошення вступної та резолют ивної частини постанови або розгляду справи у порядку пи сьмового провадження, апеля ційна скарга подається протя гом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги о дночасно надсилається особо ю, яка її подає, до Севастополь ського апеляційного адмініс тративного суду.

Суддя Лавренчук О.В.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення30.09.2010
Оприлюднено12.10.2010
Номер документу11569930
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-10353/10/18/0170

Постанова від 30.09.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Лавренчук О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні