Ухвала
від 18.12.2023 по справі 354/698/22
ЯРЕМЧАНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ 

Справа № 354/698/22

Провадження № 1-кп/354/28/23

УХВАЛА

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

18 грудня 2023 року м. Яремче

Яремчанський міськийсуд Івано-Франківськоїобласті ускладі:головуючого -судді ОСОБА_1 ,при секретарі ОСОБА_2 ,за участюпрокурора ОСОБА_3 ,адвоката ОСОБА_4 ,розглянувши увідкритому судовомузасіданні вм.ЯремчеІвано-Франківськоїобласті кримінальнепровадження №12020090110000122за обвинуваченням

ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця м. Івано-Франківськ Івано-Франківської області, українця, громадянина України, із професійно-технічною освітою, працюючого директором Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ОП-АРТ СТАНДАРТ», одруженого, на утриманні має двох неповнолітніх дітей ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , осіб похилого віку на утриманні не має, зареєстрованого та проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , раніше не судимого,- у вчиненнікримінальних правопорушень,передбачених ч.2ст.191, ч.1ст.366КК України, -

ВСТАНОВИВ: 14.08.2017 у відповідності до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» зареєстроване Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ОП-АРТ СТАНДАРТ» (код ЄДРПОУ 41522318) (далі - ТОВ «Будівельна компанія «ОП-АРТ СТАНДАРТ». Протоколом загальних зборів учасників товариства від 14.08.2017 № 1 затверджено статут ТОВ «Будівельна компанія «ОП-АРТ СТАНДАРТ» (далі - статут). Наказом № 1-к від 15.08.2017, який прийнятий на підставі протоколу загальних зборів учасників ТОВ «Будівельна компанія «ОП-АРТ СТАНДАРТ» №1 від 14.08.2017, ОСОБА_5 призначено на посаду директора ТОВ «Будівельна компанія «ОП-АРТ СТАНДАРТ». У відповідності до статуту ТОВ «Будівельна компанія «ОП-АРТ СТАНДАРТ», а саме п. 2.2., предметом діяльності цього товариства є будівництво (підготовка будівельних ділянок, будівництво завершених будівель, цивільне будівництво, роботи з обладнання будівель, роботи із завершення будівництва); будівництво металевих конструкцій будівель і споруд, бетонних і залізобетонних монолітних конструкцій будівель і споруд, збірних бетонних та залізобетонних конструкцій будівель і споруд, тощо. Пунктом 7.11 статуту встановлено, що у товаристві створюється виконавчий орган директор, який здійснює управління поточною діяльністю товариства. Також, згідно п. 7.11 статуту встановлено, що до компетенції директора належить: вирішення всіх питань, пов`язаних з управлінням поточною діяльністю товариства, за винятком тих, що належать до виключної компетенції загальних зборів учасників; директор діє від імені товариства в межах встановлених законодавством України. Однак, ОСОБА_5 , обіймаючи посаду, пов`язану з виконанням організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських функцій, будучи згідно з ч. 3 ст. 18 КК України службовою особою та у відповідності до вимог ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції» - суб`єктом відповідальності за корупційні правопорушення, використав свої службові повноваження у протиправних цілях при наступних обставинах: Так, 06.06.2018 між Департаментом будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської обласної державної адміністрації (Замовник) в особі директора департаменту ОСОБА_8 і Товариством зобмеженою відповідальністю«Будівельна компанія«ОП-АРТСТАНДАРТ» (Підрядник) в особі керівника ОСОБА_5 укладено Договір підряду № 118 на виконання підрядних робіт (далі - договір) за державні кошти з метою виконання робіт по об`єкту «Благоустрій території Яблуницької ЗОШ І-ІІІ ступенів (капітальний ремонт) (Код ДК 21-2015 (CPV): 45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація) за адресою: с. Яблуниця, Яремчанської міської ради Івано-Франківської області, з ціною договору 1431 472 грн. 22.08.2018 між Департаментом будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської обласної державної адміністрації (Замовник) в особі начальника управління капітального будівництва ОСОБА_9 і Товариством зобмеженою відповідальністю«Будівельна компанія«ОП-АРТСТАНДАРТ» (Підрядник) в особі керівника ОСОБА_5 укладено Додаткову угоду № 61/д до Договору підряду № 118 від 06.06.2018, на виконання підрядних робіт по об`єкту «Благоустрій території Яблуницької ЗОШ І-ІІІ ступенів (капітальний ремонт) (Код ДК 21-2015 (CPV): 45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація) за адресою: с. Яблуниця, Яремчанської міської ради Івано-Франківської області, з ціною 537 721 грн. 08.10.2018 між Департаментом будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської обласної державної адміністрації, (Замовник) в особі начальника управління капітального будівництва ОСОБА_9 і Товариством зобмеженою відповідальністю«Будівельна компанія«ОП-АРТСТАНДАРТ» (Підрядник)в особікерівника ОСОБА_5 укладеноДодаткову угоду № 85/д до Договору підряду №118 від 06.06.2018, на виконання підрядних робіт по об`єкту «Благоустрій території Яблуницької ЗОШ І-ІІІ ступенів (капітальний ремонт) (Код ДК 21-2015 (CPV): 45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація) за адресою: с. Яблуниця, Яремчанської міської ради Івано-Франківської області, з ціною 606 158 грн. Умовами договорувстановлено,що ТзОВ«Будівельна компанія«ОП-АРТСТАНДАРТ» (підрядник) зобов`язувалось у 2018-2019 роках виконати на замовлення Департаменту будівництва,житлово-комунальногогосподарства,містобудування таархітектури Івано-ФранківськоїОДА(замовникові) будівельні роботи, зазначені в договірній ціні відповідно до проектної документації та умов договору, а саме по об`єкту «Благоустрій території Яблуницької ЗОШ І-ІІІ ступенів (капітальний ремонт) (Код ДК 21-2015 (CPV): 45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація) за адресою: с. Яблуниця, Яремчанської міської ради Івано-Франківської області. Відповідно до п. 2. Договору, склад та обсяги робіт можуть бути переглянуті в процесі будівництва у разі внесення змін до проектної документації. Формування договірної ціни та забезпечення робіт матеріалами, устаткуванням та послугами здійснюється із урахуванням положень Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ від 01.08.2005 №668 та у відповідності до наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 «Про прийняття національного стандарту ДСТУБ Д.1.1-1:2013» (п. 9. договору). Згідно п. 16 договору, підрядник має право вимагати від замовника підвищення договірної ціни у разі істотного зростання після укладення договору підряду цін на ресурси, відповідальність за забезпечення якими покладено на підрядника, а також цін на послуги, що надавались йому третіми особами. Підрядник зобов`язаний: виконати з використанням власних ресурсів та у встановлені строки роботи відповідно до проектної та кошторисної документації; загальновиробничі та адміністративні витрати в складі договірної ціни визначити відповідно до ДСТУ Н Б Д. 1.1-3:2013 та виходячи зі структури цих витрат, яка склалась в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності організації підрядника; забезпечити ведення та передачу замовнику в установленому порядку документів про виконання договору підряду та введення об`єкту в експлуатацію; відшкодувати відповідно до законодавства та договору підряду завдані замовнику збитки (п. 17. договору). Відповідно до п. 44. договору, підрядник зобов`язаний усувати недоліки в роботах, матеріалах, устаткуванні, виявлені замовником, відповідними державними органами, авторським наглядом в строки, визначені актами перевірок, вказівок та приписів та інформувати про це замовника. Згідно п. 53 договору, підрядник визначає обсяги та вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті та готує відповідні документи і подає їх для підписання замовнику. Вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті (якщо здійснюються проміжні платежі і договірна ціна є твердою), визначається в межах вартості робіт, передбачених договірною ціною із урахуванням виконаних обсягів робіт та їх вартості з одиницю виміру. Вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті (якщо здійснюються проміжні платежі і договірна ціна є твердою), визначається з урахуванням обсягів виконаних робіт та фактичних витрат підрядника, підтверджених відповідними документами.(п.п. 54, 55 договору). В подальшому, директор ТзОВ «Будівельнакомпанія «ОП-АРТСТАНДАРТ» ОСОБА_5 , переслідуючи протиправний умисел, спрямований на незаконне заволодіння бюджетними коштами, шляхом зловживання своїм службовим становищем, діючи умисно, з корисливих мотивів, усвідомлюючи суспільно-небезпечний характер своїх дій, передбачаючи суспільно-небезпечні наслідки та бажаючи їх настання, в період часу з серпня по жовтень 2018 року склав та видав Акти приймання виконаних будівельних робіт № 1 за серпень 2018 року, № 12-0-1-1 за жовтень 2018 року та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт за вказані місяці, в яких завищив обсяги та вартість використаних будівельних матеріалів та виконаних будівельних робіт, завірив їхпечаткою ТОВ«Будівельна компанія«ОП-АРТСТАНДАРТ» і в подальшому подав вказані завідомо неправдиві офіційні документи в Департамент будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської обласної державної адміністрації (м. Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 21), котрі в подальшому стали підставою незаконної виплати на користь ТОВ «Будівельна компанія«ОП-АРТСТАНДАРТ» бюджетних коштів. Так,в Акті№ 1приймання виконанихбудівельних робітза серпень2018року (формаКБ-2В)від 05.09.2018, ОСОБА_5 зазначив, що: при улаштуванні жолобів підвісних з оцинкованої сталі використано їх 14 м; при улаштуванні жолобів підвісних 125 мм використано 14,28 м; при улаштуванні гаків торцевих 125 мм використано 27 шт; при навішуванні водостічних труб, колін, відливів і лійок з готових елементів використано 10,5 м; при улаштуванні труб водостічних використано 10,92 м; при улаштуванні воронок зливних використано 2 шт; при улаштуванні колін водостічних використано 6 шт; при улаштуванні хомутів для водостічних труб 90 мм використано

9 шт; при улаштуванні антиковзних вставок в покриття сходів та площадок використано 128 метрів; при установленні металевих огорож сходів використано 13 метрів. Однак згідно Висновку експерта № СЕ-19/109-21/13341-БТ від 07.06.2022, фактична довжина встановлених жолобів підвісних з оцинкованої сталі становить 10,5 м, з вартістю різниці в сумі 1734, 06 грн; фактична довжина жолобів підвісних 125 мм становить 10,5 м, з вартістю різниці в сумі 659,19 грн; фактична кількість гаків торцевих становить 19 шт, з вартістю різниці в сумі 846,72 грн; фактична довжина водостічних труб, колін, відливів і лійок з готових елементів становить 4 м, з вартістю різниці в сумі 201,94 грн; фактична довжина труб водостічних становить 4 м, з вартістю різниці в сумі 1056,75 грн; фактична кількість воронок зливних становить 1 шт, з вартістю різниці в сумі 268, 12 грн; фактична кількість колін водостічних становить 3 шт, з вартістю різниці в сумі 507,06 грн; фактична кількість хомутів для водостічних труб 90 мм становить 3 шт, з вартістю різниці в сумі 438,18 грн; фактична довжина антиковзних вставок в покриття сходів та площадок становить 76 м, з вартістю різниці в сумі 13264,16 грн; фактична довжина металевих огорож сходів становить 11,15 м, з вартістю різниці в сумі 7068, 67 грн. Внаслідок вказаних протиправних дій ОСОБА_5 , по Акту № 1 приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2018 року (форма КБ-2В) від 05.09.2018 завищено вартість матеріалу на 26044, 85 грн. Окрім цього,в Акті№ 12-0-1-1приймання виконанихбудівельних робітза жовтень2018року (формаКБ-2В)від 12.10.2018, ОСОБА_5 зазначив, що: копання ям вручну глибиною до 1,5 м під будівельні конструкції лавок становить 0,512 м3; улаштування бетонних фундаментів об`ємом до 5 м3 під устаткування становить 0,512 м3; готування важкого бетону на щебені, клас бетону В7,5 становить 0, 5222 м3. Однак згідно Висновку експерта № СЕ-19/109-21/13341-БТ від 07.06.2022 встановлено, що копання ям вручну глибиною до 1,5 м під будівельні конструкції лавок об`ємом 0,512 м3 не виявлено, з вартістю різниці в сумі 124 грн; улаштування бетонних фундаментів об`ємом до 5м3 під устаткування об`ємом 0,512 м3 не виявлено, з вартістю різниці в сумі 162 грн; готування важкого бетону на щебені, клас бетону В7,5 об`ємом 0, 5222 м3 не виявлено, з вартістю різниці в сумі 1009 грн. Внаслідок вказанихпротиправних дій ОСОБА_5 по Акту № 12-0-1-1 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2018 року (форма КБ-2В) від 12.10.2018 завищено вартість робіт на загальну суму 1 295 грн. Отже, ОСОБА_5 здійснено заволодіння бюджетними коштами в сумі 27339,85 грн, внаслідок чого Департаменту будівництва,житлово-комунальногогосподарства,містобудування таархітектури Івано-Франківськоїобласної державноїадміністраціїспричинено збитки на вказану вище суму. Крім того, ОСОБА_5 , будучи службовою особою, а саме директором Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ОП-АРТ СТАНДАРТ», діючи умисно, усвідомлюючи суспільно-небезпечний характер своїх дій, передбачаючи суспільно-небезпечні наслідки та бажаючи їх настання, з метою заволодіння бюджетними коштами, під час виконання будівельних робіт на об`єкті «Благоустрій території Яблуницької ЗОШ І-ІІІ ступенів (капітальний ремонт) (Код ДК 21-2015 (CPV): 45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація) за адресою: с. Яблуниця, Яремчанської міської ради Івано-Франківської області, зловживаючи своїм службовим становищем, в період часу з серпня по жовтень 2018 року склав і видав Акти приймання виконаних будівельних робіт № 1 за серпень 2018 року, № 12-0-1-1 за жовтень 2018 року та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт за вказані місяці, в яких завищив обсяги та вартість використаних будівельних матеріалів та виконаних будівельних робіт, завірив їхпечаткою ТОВ«Будівельна компанія«ОП-АРТСТАНДАРТ» і в подальшому подав вказані завідомо неправдиві офіційні документи в Департамент будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської обласної державної адміністрації (м. Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 21), котрі в подальшому стали підставою незаконної виплати на користь ТОВ «Будівельна компанія«ОП-АРТСТАНДАРТ» бюджетних коштів. Так,в Акті№ 1приймання виконанихбудівельних робітза серпень2018року (формаКБ-2В)від 05.09.2018, ОСОБА_5 зазначив, що: при улаштуванні жолобів підвісних з оцинкованої сталі використано їх 14 м; при улаштуванні жолобів підвісних 125 мм використано 14,28 м; при улаштуванні гаків торцевих 125 мм використано 27 шт; при навішуванні водостічних труб, колін, відливів і лійок з готових елементів використано 10,5 м; при улаштуванні труб водостічних використано 10,92 м; при улаштуванні воронок зливних використано 2 шт; при улаштуванні колін водостічних використано 6 шт; при улаштуванні хомутів для водостічних труб 90 мм використано

9 шт; при улаштуванні антиковзних вставок в покриття сходів та площадок використано 128 метрів; при установленні металевих огорож сходів використано 13 метрів. Однак згідно Висновку експерта № СЕ-19/109-21/13341-БТ від 07.06.2022, фактична довжина встановлених жолобів підвісних з оцинкованої сталі становить 10,5 м, з вартістю різниці в сумі 1734, 06 грн; фактична довжина жолобів підвісних 125 мм становить 10,5 м, з вартістю різниці в сумі 659,19 грн; фактична кількість гаків торцевих становить 19 шт, з вартістю різниці в сумі 846,72 грн; фактична довжина водостічних труб, колін, відливів і лійок з готових елементів становить 4 м, з вартістю різниці в сумі 201,94 грн; фактична довжина труб водостічних становить 4 м, з вартістю різниці в сумі 1056,75 грн; фактична кількість воронок зливних становить 1 шт, з вартістю різниці в сумі

268, 12 грн; фактична кількість колін водостічних становить 3 шт, з вартістю різниці в сумі 507,06 грн; фактична кількість хомутів для водостічних труб 90 мм становить 3 шт, з вартістю різниці в сумі 438,18 грн; фактична довжина антиковзних вставок в покриття сходів та площадок становить 76 м, з вартістю різниці в сумі 13264,16 грн; фактична довжина металевих огорож сходів становить 11,15 м, з вартістю різниці в сумі 7068, 67 грн. Внаслідок вказаних протиправних дій ОСОБА_5 , по Акту № 1 приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2018 року (форма КБ-2В) від 05.09.2018 завищено вартість матеріалу на 26044, 85 грн. Окрім цього,в Акті№ 12-0-1-1приймання виконанихбудівельних робітза жовтень2018року (формаКБ-2В)від 12.10.2018, ОСОБА_5 зазначив, що: копання ям вручну глибиною до 1,5 м під будівельні конструкції лавок становить 0,512 м3; улаштування бетонних фундаментів об`ємом до 5 м3 під устаткування становить 0,512 м3; готування важкого бетону на щебені, клас бетону В7,5 становить 0, 5222 м3. Однак згідно Висновку експерта № СЕ-19/109-21/13341-БТ від 07.06.2022 встановлено, що копання ям вручну глибиною до 1,5 м під будівельні конструкції лавок об`ємом 0,512 м3 не виявлено, з вартістю різниці в сумі 124 грн; улаштування бетонних фундаментів об`ємом до 5м3 під устаткування об`ємом 0,512 м3 не виявлено, з вартістю різниці в сумі 162 грн; готування важкого бетону на щебені, клас бетону В7,5 об`ємом 0, 5222 м3 не виявлено, з вартістю різниці в сумі 1009 грн. Внаслідок вказанихпротиправних дій ОСОБА_5 по Акту № 12-0-1-1 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2018 року (форма КБ-2В) від 12.10.2018 завищено вартість робіт на загальну суму 1 295 грн. Таким чином, ОСОБА_5 скоїв кримінальні правопорушення кримінальне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 366 КК України, тобто службове підроблення, а саме, складання та видача службовою особою завідомо неправдивих офіційних документів; а також, передбачене ч.2 ст. 191 КК України, тобто заволодіння чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем. В судовому засіданні обвинувачений заявив клопотання про закриття кримінального провадження та звільнення його від кримінальної відповідальності, посилаючись на те, що з часу скоєння інкримінованих йому кримінальних правопорушень минуло більше п`яти років. Крім того, обвинувачений зазначив, що йому зрозумілі наслідки закриття кримінального провадження з нереабілітуючих підстав, передбачених ст. 49 КК України. Адвокат в судовому засіданні підтримав клопотання, заявлене обвинуваченим. Прокурор в судовому засіданні не заперечував проти задоволення клопотання, а також просив цивільний позов прокурора залишити без розгляду. Заслухавши думку учасників провадження, дослідивши представлені суду матеріали, суд вважає, що клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав. ОСОБА_5 обвинувачується у скоєнні нетяжких злочинів, передбачених ч.2 ст. 191 КК України, тобто заволодіння чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, а також ч.1 ст. 366 КК України, тобто службове підроблення, а саме, складання та видача службовою особою завідомо неправдивих офіційних документів. Відповідно до п.3 ч.1 ст. 49 КК України особа звільняється від кримінальної відповідальності, якщо з дня вчинення нею кримінального правопорушення і до дня набрання вироком законної сили минули п`ять років - у разі вчинення нетяжкого злочину, крім випадку, передбаченого у п. 2 цієї частини. Ч.2 ст. 191 та ч.1 ст. 366 КК України є нетяжкими злочинами відповідно до ч.4 ст. 12 КК України, санкція яких передбачає основне покарання у виді штрафу в розмірі не більше десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення волі на строк не більше п`яти років. Кримінальні правопорушення вчинені обвинуваченим в жовтні 2018 року, ОСОБА_5 від слідства або суду не ухилявся, а відтак, він підлягає звільненню від кримінальної відповідальності у зв`язку з закінченням строків давності, а кримінальне провадження - закриттю. Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 284 КПК України кримінальне провадження закривається судом, у зв`язку із звільненням особи від кримінальної відповідальності. Згідно ч. 3 ст. 288 КПК України суд своєю ухвалою закриває кримінальне провадження та звільняє підозрюваного, обвинуваченого від кримінальної відповідальності у випадку встановлення підстав, передбачених законом України про кримінальну відповідальність. Відповідно до ч. 1 ст. 129 КПК України, ухвалюючи обвинувальний вирок, постановляючи ухвалу про застосування примусових заходів медичного або виховного характеру, суд залежно від доведеності підстав і розміру позову задовольняє цивільний позов повністю або частково чи відмовляє в ньому. Оскільки у даному випадку суд закриває провадження у справі ухвалою та не ухвалює рішення, визначені ч. 1 ст. 129 КПК України, зважаючи на встановлені обставини провадження, суд вважає, що цивільний позов прокурора в інтересах держави в особі Департаменту будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської обласної державної адміністрації до ОСОБА_5 про стягнення шкоди, заподіяної внаслідок вчинення кримінального правопорушення, підлягає залишенню без розгляду. При цьому, суд роз`яснює прокурору, що він не позбавлений права звернутися до суду з аналогічними позовними вимогами в порядку цивільного судочинства. Відповідно до ст. 100 КПК України суд вирішує питання про долю речових доказів. Суд відносить за рахунок держави витрати на залучення експерта, оскільки стягнення з обвинуваченого вказаних витрат, передбачене ч.2 ст. 124 КПК України, лише у разі ухвалення обвинувального вироку. Керуючись ч. 2 ст. 284, ст.ст. 288, 395 КПК України, на підставі ст. 49 КК України, суд,-

УХВАЛИВ:

ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 звільнити від кримінальної відповідальності за вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч.1 ст. 366, ч.2 ст. 191 КК України, у зв`язку із закінченням строків давності. Кримінальне провадження відносно ОСОБА_5 , який обвинувачується у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч.1 ст. 366, ч.2 ст. 191 КК України - закрити. Цивільний позов прокурора в інтересах держави в особі Департаменту будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської обласної державної адміністрації до ОСОБА_5 про стягнення шкоди, заподіяної внаслідок вчинення кримінального правопорушення, - залишити без розгляду. Витрати на залучення експерта віднести за рахунок держави. Речові докази, долучені до кримінального провадження зберігати в матеріалах кримінального провадження. Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги ухвала суду, якщо її не скасовано, набирає законної сили після ухвалення рішення судом апеляційної інстанції. Апеляційна скарга на ухвалу суду може бути подана до Івано-Франківського апеляційного суду через Яремчанський міський суд Івано-Франківської області протягом семи днів з дня її оголошення.

Головуючий суддя: ОСОБА_1

СудЯремчанський міський суд Івано-Франківської області 
Дата ухвалення рішення18.12.2023
Оприлюднено19.12.2023
Номер документу115701290
СудочинствоКримінальне
КатегоріяЗлочини проти власності Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем

Судовий реєстр по справі —354/698/22

Ухвала від 18.12.2023

Кримінальне

Яремчанський міський суд Івано-Франківської області

Єрмак Н. В.

Ухвала від 25.07.2022

Кримінальне

Яремчанський міський суд Івано-Франківської області

Єрмак Н. В.

Ухвала від 30.06.2022

Кримінальне

Яремчанський міський суд Івано-Франківської області

Єрмак Н. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні