Ухвала
від 07.12.2023 по справі 711/9014/23
ПРИДНІПРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЧЕРКАС

Придніпровський районний суд м.Черкаси

Справа № 711/9014/23

Номер провадження 1-кс/711/2551/23

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 грудня 2023 року м. Черкаси

Слідчий суддя Придніпровського районного суду м. Черкаси ОСОБА_1 , за участю секретаря судових засідань ОСОБА_2 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні Придніпровського районного суду м. Черкаси клопотання слідчого ВРОТЗ СУ ГУНП в Черкаській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу Черкаської обласної прокуратури ОСОБА_4 , у кримінальному провадженні №12023250000000130 від 01.04.2023 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст. 191 КК України, про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, -

ВСТАНОВИВ:

Слідчий ВРОТЗ СУ ГУНП в Черкаській області ОСОБА_3 звернувся до слідчого судді Придніпровського районного суду м. Черкаси з клопотанням, погодженим прокурором відділу Черкаської обласної прокуратури ОСОБА_4 , у кримінальному провадженні №12023250000000130 від 01.04.2023 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст. 191 КК України, про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

В обґрунтування клопотання слідчим зазначено, що до СУ ГУНП в Черкаській області надійшла заява про вчинення кримінального правопорушення від народного депутата України ОСОБА_5 за фактом того, що службові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 , діючи разом та за попередньою змовою з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), в період дії воєнного стану, заволоділи коштами місцевого бюджету під час виконання договору по поточному ремонту системи опалення ІНФОРМАЦІЯ_1 , чим завдали матеріальної шкоди місцевому бюджету. Сума завданих матеріальних збитків встановлюється.

01 квітня 2023 року за даним фактом внесено відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12023250000000130 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.

Проведеним досудовим розслідуванням встановлено, 28.12.2022 на адресу Начальника ІНФОРМАЦІЯ_3 ОСОБА_6 надійшов лист б/н за підписом директора ІНФОРМАЦІЯ_4 , відповідно до якого директор та адміністрація ІНФОРМАЦІЯ_5 у заміні опалювальної системи нового корпусу у зв`язку з тим, що в окремих класах температурний режим не відповідає нормі.

В подальшому теплотехніком ІНФОРМАЦІЯ_3 ОСОБА_7 та адміністрацією ІНФОРМАЦІЯ_4 проведено комісійне обстеження системи опалення ІНФОРМАЦІЯ_4 , про що складено відповідний акт (без номера та дати обстеження), також за результатами обстеження комісією складено дефектний акт, який 28.12.2022 затверджений директором ІНФОРМАЦІЯ_6 .

Того ж дня, уповноваженою особою за організацію та проведення ІНФОРМАЦІЯ_3 спрощених закупівель ОСОБА_8 складено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про здійснення закупівель товарів та послуг, а саме поточного ремонту системи опалення ІНФОРМАЦІЯ_4 на суму 998 764.99 грн., за кошти місцевого бюджету без використання електронної системи.

У вищевказаній закупівлі переможцем стало товариство з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), директором якого є ОСОБА_9 .

Надалі, 28 грудня 2022 року між ІНФОРМАЦІЯ_3 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » укладено договір №5072/5, за яким замовник доручає, а виконавець бере на себе зобов`язання протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту підписання даного договору, провести поточний ремонт системи опалення ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 .

Згідно календарного графіку надання послуг (додаток №2 до Договору №5072/5 від 28 грудня 2022 року) термін початку проведення поточного ремонту системи опалення ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 розпочинається з 28 грудня 2022 року та закінчується 31 грудня 2022 року, що становить 4 (чотири) календарних дні.

В подальшому, 29.12.2022 підрядником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » складено акт приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в за грудень 2022 року, який того ж дня був підписаний зі сторони підрядника директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_9 та зі сторони замовника начальником ІНФОРМАЦІЯ_3 ОСОБА_6 .

Дослідженням акту приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в за грудень 2022 року встановлено, що для виконання робіт з поточного ремонту системи опалення ІНФОРМАЦІЯ_4 використовувались наступні матеріали:

- секція радіатора сталевого біміталевого, у кількості 802 штуки, вартістю 544.14 грн за штуку;

- труби поліпропіленові PN 20 для гарячої води і опалення діаметром 32х5,4 мм, у кількості 321 метр, вартістю 146.76 грн за метр;

- коліно 90 град. із поліпропілену діаметром 32 мм, у кількості 140 штуки, вартістю 17.46 грн за штуку;

- трійник з поліпропілену діаметром 32 мм., у кількості 140 штуки, вартістю 23.45 грн за штуку;

- трійник з поліпропілену діаметром 25 мм., у кількості 140 штуки, вартістю 12.20 грн за штуку;

- перехід редукційний діаметром 32х25 мм, у кількості 140 штуки, вартістю 7.59 грн за штуку;

- муфта розбірна гайка із зовнішньою різьбою діаметром 25х3/4 мм, у кількості 140 штук, вартістю 166.85 грн за штуку;

- муфта розбірна гайка із внутрішньою різьбою діаметром 25х3/4 мм, у кількості 140 штук, вартістю 157.71 грн за штуку;

- крани радіаторні діаметром 20 мм, у кількості 140 штук, вартістю 357.23 грн за штуку;

- монтажний комплект для радіаторів, у кількості 70 штук, вартістю 189.74 грн за штуку;

- крани кульові прохідні сальникові муфтові 15ч38п, тиск 1 МПа, діаметр 20 мм, у кількості 26 штук, вартістю 434.75 грн за штуку;

- труби сталеві електрозварювальні прямошовні із сталі марки 20, у кількості 23,4 метри, вартістю 162,96 грн за метр;

При детальному вивченні акту приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в за грудень 2022 року вбачається, що фактично підрядником не зазначені будь-які ідентифікуючі ознаки будівельних матеріалів, виробів та комплектів, які використані в ході виконання робіт з поточного ремонту системи опалення ІНФОРМАЦІЯ_4 та включенні в акт приймання виконаних робіт форми КБ-2в за грудень 2022 року, що фактично унеможливлює встановлення дійсної ринкової вартості використаних будівельних матеріалів, виробів та комплектів.

Також, в ході досудового розслідування ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » надано документи на підтвердження закупівлі матеріалів для виконання робіт з яких встановлено, що матеріали, які використовувались в ході проведення будівельних робіт з поточного ремонту системи опалення Уманської гімназії № НОМЕР_2 УМР ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » закупляло у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ).

З наданих ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » документів вбачається, що між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » 12.12.2022 заключений договір №12122022-1 предметом якого є поставка товарно-матеріальних цінностей, а саме будівельних матеріалів.

Відповідно до видаткової накладної №31 від 13 грудня 2022 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » купила у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » наступний товар:

- секція радіатора сталевого біміталевого, у кількості 802 штуки, вартістю 545 грн за штуку;

- крани радіаторні діаметром 20 мм, у кількості 140 штук, вартістю 358 грн за штуку;

- монтажний комплект для радіаторів, у кількості 70 штук, вартістю 190 грн за штуку;

- крани кульові прохідні сальникові муфтові 15ч38п, тиск 1 МПа, діаметр 20 мм, у кількості 26 штук, вартістю 434.75 грн за штуку;

- крани кульові прохідні сальникові муфтові 15ч38п, тиск 1 МПа, діаметр 20 мм, у кількості 26 штук, вартістю 440 грн за штуку.

Відповідно до видаткової накладної №33 від 14 грудня 2022 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » купила у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » наступний товар:

- труби сталеві електрозварювальні прямошовні із сталі марки 20, у кількості 24 метри, вартістю 165 грн за метр;

- труби поліпропіленові PN 20 для гарячої води і опалення діаметром 32х5,4 мм, у кількості 325 метрів, вартістю 148 грн за метр;

- муфта розбірна гайка із зовнішньою різьбою діаметром 25х3/4 мм, у кількості 140 штук, вартістю 168 грн за штуку;

- муфта розбірна гайка із внутрішньою різьбою діаметром 25х3/4 мм, у кількості 140 штук, вартістю 159 грн за штуку;

- перехід редукційний діаметром 32х25 мм, у кількості 140 штуки, вартістю 7.70 грн за штуку;

- коліно 90 град. із поліпропілену діаметром 32 мм, у кількості 140 штуки, вартістю 18.7 грн за штуку;

- трійник з поліпропілену діаметром 32 мм., у кількості 140 штуки, вартістю 24.20 грн за штуку;

- трійник з поліпропілену діаметром 25 мм., у кількості 140 штуки, вартістю 13 грн за штуку.

Аналізуючи надані ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » видаткові накладні на підтвердження вартості закуплених в ході виконання робіт з поточного ремонту системи опалення ІНФОРМАЦІЯ_9 , виробів та комплектів неможливо ідентифікувати, які саме будівельні матеріали, вироби та комплектуючі були використані, зокрема, неможливо визначити виробника, модель та марку, країну походження товару та інші ідентифікаційні особливості, що фактично унеможливлює встановити ринкову вартість поставлених будівельних матеріалів, виробів та комплектів.

Окрім цього, надані ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » видаткові накладні датовані 13 та 14 грудням 2022 року, тобто за 15 та 14 днів до заключення договору на виконання робіт з поточного ремонту системи опалення ІНФОРМАЦІЯ_4 , а закуплені за наданими ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » видатковими накладними №31 від 13.12.2022 та №33 від 14.12.2022 товари в точній кількості відповідають заактованим в ході виконання робіт з поточного ремонту системи опалення ІНФОРМАЦІЯ_10 , що може свідчити про те, що представники ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », імовірно, станом на 13.12.2022 вже точно знали, що саме вони будуть здійснювати роботи з поточного ремонту системи опалення ІНФОРМАЦІЯ_4 та відповідно знали які саме роботи будуть виконуватись.

Наведене вище дає підстави вважати про можливе порушення фундаментальних принципів здійснення державних закупівель, а саме: порушення добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об`єктивного та неупередженого визначення переможця процедури спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям та зловживанням.

Ініціатор клопотання вказує, що з метою повного, всебічного та неупередженого розслідування кримінального провадження, встановлення всіх обставин кримінального правопорушення у органу досудового розслідування виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до оригіналів документів з можливістю їх вилучення, які перебувають у розпорядженні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », а саме до:

- оригіналу договору №12122022-1 від 12.12.2022 укладеного між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 »;

- оригіналу видаткової накладної №31 від 13.12.2022 та специфікації до видаткової накладної №31 від 13.12.2022;

- платіжних документів на підтвердження перерахування грошових коштів за закуплений товар відповідно до видаткової накладної №31 від 13.12.2022;

- оригіналу видаткової накладної №32 від 13.12.2022 та специфікації до видаткової накладної №32 від 13.12.2022;

- платіжних документів на підтвердження перерахування грошових коштів за закуплений товар відповідно до видаткової накладної №32 від 13.12.2022;

- оригіналу видаткової накладної №33 від 14.12.2022 та специфікації до видаткової накладної №33 від 14.12.2022;

- платіжних документів на підтвердження перерахування грошових коштів за закуплений товар відповідно до видаткової накладної №34 від 14.12.2022;

- документи на підтвердження закупілі товарів визначених видатковими накладними №31 від 13.12.2022, №32 від 13.12.2022, №33 від 14.12.2022 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 »;

- інформацію про походження товару, його ідентифікаційні дані (модель, марку, країну виробника) визначеного видатковими накладними №31 від 13.12.2022, №32 від 13.12.2022, №33 від 14.12.2022 з наданням відповідних сертифікатів якості (відповідності).

Документи до яких планується отримати тимчасовий доступ, відповідно до ст. 162 КПК України, відносяться до охоронюваної законом таємниці, так як містять комерційну таємницю та персональні дані осіб, що виключає можливість їх отримання в порядку ст. 93 КПК України, а тому слідчий, за погодженням із прокурором, звернувся до слідчого судді з даним клопотанням.

В судове засідання слідчий не з`явився. Надав суду заяву про розгляд клопотання без його участі та без фіксації судового процесу технічними засобами, підтримав клопотання та просив суд його задовольнити.

Представник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » в судове засідання не з`явився, проте, відповідно до положень ч. 4 ст. 163 КПК України, його неявка не перешкоджає розгляду даного клопотання.

Відповідно до частини четвертої статті 107 КПК України фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження під час розгляду питань слідчим суддею, крім вирішення питання про проведення негласних слідчих (розшукових) дій, та в суді під час судового провадження є обов`язковим. У разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.

Враховуючи вищенаведене, судовий розгляд здійснювався без фіксації процесу технічними засобами.

Вивчивши клопотання та надані слідчим матеріали з кримінального провадження № 12023250000000130 від 01.04.2023, слідчий суддя приходить до наступного.

Відповідно доч.1ст.159КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 162 КПК України, до охоронюваної законом таємниці, яка міститься в документах, належить: конфіденційна інформація, в тому числі така, що містить комерційну таємницю.

Згідно п. п. 1, 2 ч.5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Відповідно до ст. 132 КПК України, - застосування заходів забезпечення кримінального провадження не допускається, якщо слідчий, прокурор не доведе, що: 1) існує обґрунтована підозра щодо вчинення кримінального правопорушення такого ступеня тяжкості, що може бути підставою для застосування заходів забезпечення кримінального провадження; 2) потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчого, прокурора; 3) може бути виконане завдання, для виконання якого слідчий, прокурор звертається із клопотанням.

Згідно витягу з Єдиного реєстру досудових розслідувань у кримінальному провадженні № 12023250000000130 від 01.04.2023 СУ ГУНП в Черкаській області здійснюється досудове розслідування кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.

Вказане досудове розслідування здійснюється на підставі заяви народного депутата України ОСОБА_5 про вчинення кримінального правопорушення від за фактом того, що службові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 , діючи разом та за попередньою змовою з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), в період дії воєнного стану, заволоділи коштами місцевого бюджету під час виконання договору по поточному ремонту системи опалення ІНФОРМАЦІЯ_1 чим завдали матеріальної шкоди місцевому бюджету. Сума завданих матеріальних збитків наразі встановлюється.

Досудовим розслідуванням встановлено, що 28.12.2022 між ІНФОРМАЦІЯ_3 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » укладено договір №5072/5, за яким замовник доручає, а виконавець бере на себе зобов`язання протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту підписання даного договору, провести поточний ремонт системи опалення ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 .

Згідно календарного графіку надання послуг (додаток №2 до Договору №5072/5 від 28 грудня 2022 року) термін початку проведення поточного ремонту системи опалення ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 розпочинається з 28 грудня 2022 року та закінчується 31 грудня 2022 року, що становить 4 (чотири) календарних дні.

В подальшому, 29.12.2022 підрядником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » складено акт приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в за грудень 2022 року, який того ж дня був підписаний зі сторони підрядника директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_9 та зі сторони замовника начальником ІНФОРМАЦІЯ_3 ОСОБА_6 .

При детальному вивченні акту приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в за грудень 2022 року вбачається, що фактично підрядником не зазначені будь-які ідентифікуючі ознаки будівельних матеріалів, виробів та комплектів, які використані в ході виконання робіт з поточного ремонту системи опалення ІНФОРМАЦІЯ_4 та включенні в акт приймання виконаних робіт форми КБ-2в за грудень 2022 року, що фактично унеможливлює встановлення дійсної ринкової вартості використаних будівельних матеріалів, виробів та комплектів.

Також, в ході досудового розслідування ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » надано документи на підтвердження закупівлі матеріалів для виконання робіт з яких встановлено, що матеріали які використовувались в ході проведення будівельних робіт з поточного ремонту системи опалення Уманської гімназії №14 УМР ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » закуповувало у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ).

З наданих ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » документів встановлено, що між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » 12.12.2022 заключений договір №12122022-1, предметом якого є поставка товарно-матеріальних цінностей, а саме будівельних матеріалів.

В той же час, з наданих ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » видаткових накладних, на підтвердження вартості закуплених в ході виконання робіт з поточного ремонту системи опалення ІНФОРМАЦІЯ_9 , виробів та комплектів органу досудового розслідування не вдалося ідентифікувати, які саме будівельні матеріали, вироби та комплектуючі були використані, зокрема, не визначено виробника, модель та марку, країну походження товару та інші ідентифікаційні особливості, що фактично унеможливлює встановити ринкову вартість поставлених будівельних матеріалів, виробів та комплектів.

Крім того, надані ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » видаткові накладні датовані 13 та 14 грудням 2022 року, тобто за 15 та 14 днів до заключення договору на виконання робіт з поточного ремонту системи опалення ІНФОРМАЦІЯ_4 , а закуплені за наданими ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » видатковими накладними №31 від 13.12.2022 та №33 від 14.12.2022 товари в точній кількості відповідають заактованим в ході виконання робіт з поточного ремонту системи опалення Уманської гімназії №14 УМР Уманської гімназії №14 УМР, що, за версією органу досудового розслідування, може свідчити що представники ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », імовірно, станом на 13.12.2022 вже точно знали, що саме вони будуть здійснювати роботи з поточного ремонту системи опалення ІНФОРМАЦІЯ_4 та відповідно знали, які саме роботи будуть виконуватись.

За версією слідства, зазначене дає підстави вважати про можливе порушення фундаментальних принципів здійснення державних закупівель, а саме: порушення добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об`єктивного та неупередженого визначення переможця процедури спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям та зловживанням.

Враховуючи викладене вище, слідчий суддя погоджується з тим, що повного, всебічного та неупередженого розслідування кримінального провадження, встановлення всіх обставин кримінального правопорушення, у органу досудового розслідування виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до оригіналів зазначених у клопотанні документів, які знаходяться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », розташованого за адресою: АДРЕСА_2 (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), з можливістю їх вилучення.

Слідчим доведено, що:

- вказані документи мають важливе значення для досудового розслідування, а відомості, які містяться у вказаних документах, можуть бути доказами під час судового розгляду, а також використовуватися для проведення інших слідчих та процесуальних дій;

- іншими способами, окрім тимчасового доступу до документів неможливо довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів.

На підставі викладеного, керуючись ст. 159, 162-164 КПК України, -

УХВАЛИВ:

Клопотання слідчого задовольнити.

Надати старшому слідчому в ОВС відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУ Національної поліції в Черкаській області майору поліції ОСОБА_10 , старшому слідчому відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУ Національної поліції в Черкаській області капітану поліції ОСОБА_11 , старшому слідчому відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУ Національної поліції в Черкаській області капітану поліції ОСОБА_12 , слідчому відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУ Національної поліції в Черкаській області майору поліції ОСОБА_13 , старшому слідчому в ОВС відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУ Національної поліції в Черкаській області майору поліції ОСОБА_14 , слідчому відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУ Національної поліції в Черкаській області лейтенанту поліції ОСОБА_3 тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », розташованого за адресою: АДРЕСА_2 (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), з можливістю їх вилучення, а саме до:

- оригіналу договору №12122022-1 від 12.12.2022 укладеного між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 »;

- оригіналу видаткової накладної №31 від 13.12.2022 та специфікації до видаткової накладної №31 від 13.12.2022;

- платіжних документів на підтвердження перерахування грошових коштів за закуплений товар відповідно до видаткової накладної №31 від 13.12.2022;

- оригіналу видаткової накладної №32 від 13.12.2022 та специфікації до видаткової накладної №32 від 13.12.2022;

- платіжних документів на підтвердження перерахування грошових коштів за закуплений товар відповідно до видаткової накладної №32 від 13.12.2022;

- оригіналу видаткової накладної №33 від 14.12.2022 та специфікації до видаткової накладної №33 від 14.12.2022;

- платіжних документів на підтвердження перерахування грошових коштів за закуплений товар відповідно до видаткової накладної №34 від 14.12.2022;

- документи на підтвердження закупілі товарів визначених видатковими накладними №31 від 13.12.2022, №32 від 13.12.2022, №33 від 14.12.2022 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 »;

- інформацію про походження товару, його ідентифікаційні дані (модель, марку, країну виробника) визначеного видатковими накладними №31 від 13.12.2022, №32 від 13.12.2022, №33 від 14.12.2022 з наданням відповідних сертифікатів якості (відповідності), -

Строк дії цієї ухвали один місяць з дня її постановлення.

Роз`яснити уповноваженим особам ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », що відповідно до вимог ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали суду, слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на отримання вказаної інформації, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених речей та документів.

Ухвала набирає законної сили з моменту її винесення та оскарженню в апеляційному порядку не підлягає.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

СудПридніпровський районний суд м.Черкас
Дата ухвалення рішення07.12.2023
Оприлюднено25.04.2024
Номер документу115712355
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —711/9014/23

Ухвала від 07.12.2023

Кримінальне

Придніпровський районний суд м.Черкас

Старікова М. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні