печерський районний суд міста києва
Справа № 757/53892/23-к
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
23 листопада 2023 року слідчий суддя Печерського районного суду м. Києва ОСОБА_1 при секретарі ОСОБА_2 , за участю слідчого ОСОБА_3 , розглянувши в судовому засіданні в приміщенні суду в м. Києві, клопотання старшого слідчого в ОВС другого відділу Управління ГСУ Державного бюро розслідувань ОСОБА_4 про проведення обшуку,-
ВСТАНОВИВ:
до провадження слідчого судді Печерського районного суду м. Києва ОСОБА_1 надійшло клопотання старшого слідчого в ОВС другого відділу Управління ГСУ Державного бюро розслідувань ОСОБА_4 , погоджене прокурором першого відділу процесуального керівництва досудовим розслідуванням та підтримання публічного обвинувачення першого управління Спеціалізованої прокуратури у сфері оборони Офісу Генерального прокурора ОСОБА_5 про проведення обшуку.
Обґрунтовуючи внесене клопотання, сторона кримінального провадження вказує, що Головним слідчим управлінням Державного бюро розслідувань за процесуального керівництва Офісу Генерального прокурора проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні № 62023000000000783 від 13.09.2023 за ознаками вчинення кримінальних правопорушень, ч. 5 ст. 191, ч. 3 ст. 209, ч. 2 ст. 366, ч. 5 ст. 426-1 КК України.
В ході досудового розслідування досліджуються обставини, про те що службові особи Міністерства оборони України та військових частин установ, закладів в системі Міністерства оборони України перевищили владу та службові повноваження при укладенні, у період 2022-2023 років з ТОВ «ІІК «Нова технологія» код ЄДРПОУ 44556690 під час дії воєнного стану завідомо збиткових для держави державних контрактів (договорів) про поставку майна та надання послуг, із передоплатою та без фактичного виконання вказаних контрактів (договорів), що спричинило тяжкі наслідки.
Сторона кримінального провадження вказує, що в ході розслідування виникла необхідність у проведенні обшуку в житлі за адресою: АДРЕСА_1 , яке на праві приватної власності належить ОСОБА_6 , РНОКПП НОМЕР_1 , за місцем проживання ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_1 .
В судовому засіданні слідчий підтримав клопотання, посилаючись на викладені в ньому доводи та на долучені до матеріалів клопотання документи.
Обшук, у відповідності з ст. 234 КПК України проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.
Заслухавши пояснення слідчого, дослідивши матеріали, якими обґрунтовується внесене клопотання, надходжу до висновку про наявність підстав для задоволення клопотання, з метою встановлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб, які матимуть значення доказів у кримінальному провадженні.
На підставі викладеного та керуючись ст.ст. 108, 234-235, 309 КПК України, слідчий суддя,-
УХВАЛИВ:
Клопотання старшого слідчого в ОВС другого відділу Управління ГСУ Державного бюро розслідувань ОСОБА_4 про проведення обшуку - задовольнити.
Надати дозвіл слідчим групи слідчих і прокурорам групи прокурорів у кримінальному провадженні № 62023000000000783 від 13.09.2023 на проведення обшуку в житлі за адресою: АДРЕСА_1 , яке на праві приватної власності належить ОСОБА_6 , РНОКПП НОМЕР_1 , за місцем проживання ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання та вилучення:
- договорів (контрактів, угод, тощо) з усіма додатками до них, додатковими договорами (угодами) та договорами про внесення змін та доповнень до них, проектів договорів та додаткових угод, незалежно від їх погодження структурними підрозділами Міністерства оборони України, військових частин установ, закладів в системі Міністерства оборони України, на придбання (поставку) товарів/послуг (військової техніки, частин військової техніки, поточний ремонт військової техніки, модернізації військової техніки, технічного обслуговування військової техніки та інших), укладених ТОВ «ІІК «Нова технологія» в період з 01.01.2022 по 22.11.2023 з Міністерством оборони України, військовими частинами установ, закладів в системі Міністерства оборони України та іншими суб`єктами/компаніями (державними та недержавним, з них з ТОВ "ЮА. РПА" код 39279705, ТОВ "Телекарт-прилад" код 13881657, ТОВ «Оптронікс» код ЄДРПОУ 44788684, ТОВ "ВАК" Нова технологія" код ЄДРПОУ 35088581 та іншими), зокрема договорів: № 256ДК від 04.10.2022 року (придбання обладнання спеціального призначення, БМП-2); № 332ДК від 14.11.2022 року (модернізація продукції оборонного призначення); № 2/1/22 від 11.11.2022 року (поточний ремонт техніки за спеціальним призначенням і технічне обслуговування транспортних засобів спеціального призначення); № 370/3/5/2/1/185 вiд 06.06.2022 року (надання послуг з ремонту та технічного обслуговування машин і устаткування спеціального призначення) та всіх додатків до них;
- платіжні, фінансові, бухгалтерські документи, на підставі яких було перераховано кошти за договорами (контрактами, угодами), укладеними в період з 01.01.2022 по теперішній час між ТОВ «ІІК «Нова технологія» та Міністерством оборони України, військовими частинами установ, закладів в системі Міністерства оборони України та іншими суб`єктами/компаніями (державними та недержавним), зокрема за договорами: № 256ДК від 04.10.2022 року, № 332ДК від 14.11.2022 року, № 2/1/22 від 11.11.2022 року, № 370/3/5/2/1/185 вiд 06.06.2022 року, зокрема рахунки-фактури до них, накладні, специфікації, документи щодо виконання вказаних договорів, акти виконаних робіт/наданих послуг, акти прийому-передачі товарів/послуг, платіжні доручення, інші документи складені в зв`язку із виконанням вказаних договорів (контрактів); актів звірок, транспортні документи, які стосуються вказаних договорів (контрактів) в тому числі вантажно - митні декларації з відмітками про перетин кордону та ввезення товарів; документи, які стосуються поставок (відвантаження) та кількості товарів, листування між суб`єктами підприємницької діяльності та державними органами, оборотно-сальдові відомості за період укладених договорів, контрактів; платіжних доручень; накладних; видаткових-накладних; товарно-транспортних накладних, звітів касира, відривних аркушів касової книги, прибуткових та видаткових касових ордерів, видаткових відомостей, квитанцій банків, касових чеків, товарних чеків, інвентаризаційних описів, інвентарних книг, обігових відомостей основних засобів, товарно-транспортних накладних щодо доставки (відвантаження, завантаження) товарів/послуг з транспортно-експедиторського обслуговування до вказаних договорів, статутних та реєстраційних документів, довіреностей, документів бухгалтерського та податкових обліків, договорів поставки та інших договорів, документів, що передували укладенню вищевказаних договорів (контрактів/угод), податкових накладних, відповідно до них видаткових накладних та довіреностей, інших документів, які підтверджують наявність фінансово-господарських операцій, документів, що підтверджують транспортування товарів, розрахункових документів, реєстрів щоденного обліку операцій з продажу та придбання товарів/послуг до вказаних договорів та інших документів, які стосуються вищевказаних договорів;
- усієї наявної переписки стосовно переддоговірної роботи, виконання вищевказаних договорів (контрактів), додаткових угод, договорів про внесення змін та доповнень, укладених між зазначеними вище суб`єктами/компаніями (державними та недержавними), за період з 01.01.2022 по 23.11.2023;
- документів стосовно здійснення контролю за виконанням вищевказаних договорів (контрактів, угод), укладених із зазначеними вище суб`єктами/компаніями (державними та недержавними), за період з 01.01.2022 по 23.11.2023;
- довіреностей на підписання вищевказаних договорів (контрактів, угод), укладених із зазначеними вище суб`єктами/компаніями (державними та недержавними);
- документів претензійно позовної роботи за вищевказаними договорами (контрактами, угодами), укладеними із зазначеними вище суб`єктами/компаніями (державними та недержавними), за період з 01.01.2022 по 23.11.2023;
- документів які свідчать про відсутність можливості виконання вищевказаних договорів (форс-мажорні обставини, обставини непереборної сили, тощо), листи Торгово-промислової палати, а також інші документи пов`язані з цим;
- протоколів нарад (в тому числі проектів), інформаційно-аналітичних, довідкових матеріалів, звітів, доповідей, листів з питань виконання вищевказаних договорів (контрактів, угод), укладених із зазначеними вище суб`єктами/компаніями (державними та недержавними), за період з 01.01.2022 по 23.11.2023;
- актів приймання, актів перевірки товарів/майна/послуг за якістю, приймального контролю майна, яке постачалось за вищевказаними договорами (контрактами, угодами), укладеними із зазначеними вище суб`єктами/компаніями (державними та недержавними), за період з 01.01.2022 по 23.11.2023;
- платіжні, фінансові, бухгалтерські документи, на підставі яких було повернуто (стягнуто) на користь Міністерства оборони України та інших суб`єктів/компаній (державних та недержавних) грошові кошти, сплачені в якості передоплати за вищевказаними договорами (контрактами, угодами), укладеними із зазначеними вище суб`єктами/компаніями (державними та недержавними), за період з 01.01.2022 по 22.11.2023;
- документів (листів, доповідей, скарг, звернень, протоколів, наказів, записок, тощо) з питань закупівлі товарів/послуг за вищевказаними договорами (контрактами, угодами), здійснення контролю за їх якістю, розроблення вимог, пропозицій стосовно здійснення/нездійснення контролю за якістю таких товарів/послуг, проведення перевірок у випробувальних лабораторіях поставленого майна, оплати за договорами про закупівлю (поставку) товарів для потреб Збройних Сил України, спрощення технічних умов на основні товари/послуги, а також стосовно фактів постачання товарів/послуг сумнівної якості, які надсилались до/від Міністерства оборони України та інших суб`єктів/компаній (державними та недержавними), за період з 01.01.2022 по 22.11.2023;
- нормативних актів ТОВ «ІІК «Нова технологія», Міністерства оборони України, військових частин установ, закладів в системі Міністерства оборони України та інших суб`єктів/компаній, наказів, інструкцій, положення, вказівки, листи, тощо стосовно порядку укладення договорів на закупівлю (поставку) товарів/послуг (військової техніки, частин військової техніки, поточний ремонт військової техніки, модернізації військової техніки, технічного обслуговування військової техніки та інших);
- установчих документів ТОВ «ІІК «Нова технологія», а саме: статут юридичної особи (засновницький договір, рішення про створення юридичної особи, яка діє на підставі модельного статуту) або його нотаріально засвідчена копія, які діяли у період часу з 01.01.2022 по 22.11.2023;
- особових справ службових осіб ТОВ «ІІК «Нова технологія» (кадрових документів, наказів, розпоряджень про покладення обов`язків, посадові інструкції, наказів про призначення, звільнення, переміщення, положення про структурні підрозділи (відділи, управління, департаменти тощо), а саме щодо: ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ОСОБА_10 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , ОСОБА_11 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , ОСОБА_12 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , ОСОБА_13 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ОСОБА_14 , ІНФОРМАЦІЯ_7 , ОСОБА_15 , ІНФОРМАЦІЯ_8 ;
- документів які мають вільні зразки підпису службових осіб ТОВ «ІІК «Нова технологія» (не менше 20 підписів кожної особи, за період часу з 01.01.2022 по теперішній час) щодо вищевказаних осіб;
- усіх вищевказаних зазначених документів в електронному вигляді, що містяться в системі електронного документообігу;
- інформації, документів (в електронному вигляді) щодо руху коштів по банківським рахункам ТОВ «ІІК «Нова технологія» (відкритим/закритим) вищевказаних підприємства, за період часу з 01.01.2022 по 22.11.2023;
- комп`ютерної техніки, у т.ч. системних блоків, моноблоків, ноутбуків, серверів, планшетів, електронних носіїв інформації (жорстких дисків, флеш-накопичувачів, дисків тощо) виключно якщо у їх пам`яті зберігаються проекти та/або копії вказаних документів, або доступ до них обмежується їх власником, володільцем або утримувачем чи пов`язаний з подоланням системи логічного захисту; мобільних терміналів систем зв`язку (мобільні телефони), які використовувались для підготовки та вчинення кримінального правопорушення та в пам`яті яких міститься переписка з іншими особами щодо обставин вчинення кримінального правопорушення, а також мобільних терміналів систем зв`язку (мобільні телефони), доступ до них обмежується їх власником, володільцем або утримувачем чи пов`язаний з подоланням системи логічного захисту, зіпсовані документи; чорнові записи; блокноти; робочі зошити.
Визначити строк дії ухвали тривалістю тридцять днів, який обраховувати з дня постановлення ухвали слідчим суддею.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
Підготовлено в 2-х примірниках.
Прим. 1 - справа №757/53892/23-к.
Прим. 2 - слідчий ОСОБА_4
Виконавець: ОСОБА_1 , 23.11.2023
Суд | Печерський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 23.11.2023 |
Оприлюднено | 23.12.2024 |
Номер документу | 115766482 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення обшуку житла чи іншого володіння особи |
Кримінальне
Печерський районний суд міста Києва
Новак Р. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні