Рішення
від 20.12.2023 по справі 466/5630/23
ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЛЬВОВА

Справа № 466/5630/23

Провадження № 2-а/466/116/23

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

«20» грудня 2023 року Шевченківський районний суд м. Львова

в складі: головуючої судді Глинської Д.Б.

за участю секретаря Молінської С.В.

з участю: представника позивача Гнитки Т.В.

представника відповідача Винницького В.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Львові справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради про скасування постанови у справі про адміністративне правопорушення,

В С Т А Н О В И В :

30 травня 2023 року у канцелярію суду поступила позовна заява ОСОБА_1 до Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради, в якій позивач просить суд постановити рішення, яким визнати протиправною та скасувати постанову № 11/1 від 16 травня 2023 року по справі про притягнення його, ОСОБА_1 , до адміністративної відповідальності за ст. 152 КУпАП.

В обгрунтування своїх вимог зіслався на те, що постановою №11/1 від 16 травня 2023 року Адміністративної комісії при Шевченківській районній адміністрації Львівської міської ради, за результатами розгляду протоколів про адміністративні правопорушення від 02 травня 2023 року №459, від 02 травня 2023 року №460, від 02 травня 2023 року №461, від 08 травня 2023 року №462, від 08 травня 2023 року №464, які складено працівниками ЛМКП «Айсберг» на нього, ОСОБА_1 , як заступника директора з комерційних питань ТОВ «Грінера Україна», накладено адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі 1 700,00 грн. за адміністративне правопорушення, передбачене ст.152 КУпАП, а саме за:

- не вивезено вчасно ТВП з контейнерного майданчика за адресою: вул. Ангеловича, 28 протокол про адміністративне правопорушення №459 від 02.05.2023;

- не вивезено вчасно ТВП з контейнерного майданчика за адресою: вул. Митрополита Андрея,12 протокол про адміністративне правопорушення №460 від 02.05.2023;

- не вивезено вчасно ТВП з контейнерного майданчика за адресою: вул. Новаківського, 6 протокол про адміністративне правопорушення №461 від 02.05.2023;

- не вивезено вчасно ТВП з контейнерного майданчика за адресою: вул. Грабовського,4 протокол про адміністративне правопорушення №462 від 08.05.2023;

- не вивезено вчасно скло з контейнерного майданчика за адресою: вул. Листопадового Чину протокол про адміністративне правопорушення №464 від 08.05.2023.

Вважає, що вказана постанова №11/1 від 16 травня 2023 року є необґрунтованою та підлягає скасуванню, виходячи з наступного.

Згідно з п. 20.1, п.20.1.5. Правил благоустрою Львівської міської територіальної громади, затверджених ухвалою Львівської міської ради від 21.04.2011 №376 (далі - Правила №376) відповідно до п.44 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» накладаються стягнення, передбачені ст. ст. 82, 152 КУпАІІ за порушення вимог цих Правил, а саме за несвоєчасне вивезення твердих побутових відходів з контейнерних майданчиків.

Водночас, Правилами №376 передбачено, що до відповідальності притягуються посадові особи та громадяни, що допустили порушення, а у разі неможливості їх виявлення - посадові особи підприємств, за якими закріплені ці території, після закінчення терміну припису про усунення виявлених порушень.

Зазначає, що ні він, ОСОБА_1 , ні ТОВ «Грінера Україна» жодних приписів про усунення виявлених порушень не отримували.

Крім цього зазначає, що протоколи про адміністративні правопорушення від 02 травня 2023 року №459, від 02 травня 2023 року №460, від 02 травня 2023 року №461, від 08 травня 2023 року №462, від 08 травня 2023 року №464 складено стосовно заступника директора ТОВ «Грінера Україна». Водночас, постановою №11/1 від 16 травня 2023 року до відповідальності притягнуто заступника директора з комерційних питань ТОВ «Грінера Україна».

Також зазначає, що у ТОВ «Грінера Україна» відсутня така посада як заступник директора, однак саме на таку неіснуючу посадову особу складено перелічені вище протоколи про адміністративні правопорушення.

Вказує, що він, ОСОБА_1 , заступник директора з комерційних питань ТОВ «Грінера Україна» діє на підставі посадової інструкції заступника директора з комерційних питань, яка затверджена директором ТОВ «Грінера Україна» 01 квітня 2022 року, відповідно до якої не відповідає за виконання договору укладеного ТОВ «Грінера Україна» та ЛМКП «Айсберг» про надання послуг з вивезення твердих побутових відходів від 02 січня 2020 року, не відповідає за своєчасність збирання побутових відходів чи стан контейнерних майданчиків.

Як передбачено Правилами №376 до відповідальності притягуються посадові особи та громадяни, що допустили порушення, а у разі неможливості їх виявлення - посадові особи підприємств, за якими закріплені ці території, після закінчення терміну припису про усунення виявлених порушень. Відповідно він не є особою, яка допустила порушення та не є особою за якою закріплені території.

Ще однією підставою для скасування постанови №11/1 від 16 травня 2023 року є те, що зазначені вище протоколи про адміністративні правопорушення, які були предметом розгляду на засіданні адміністративної комісії, були складені без його відома та за його відсутності.

Про намір складання протоколів про адміністративні правопорушення його ніхто не повідомляв, та виклику для складання таких протоколів він не отримував. Зважаючи на вказане, протоколи про адміністративні правопорушення від 02 травня 2023 року №459, від 02 травня 2023 року №460, від 02 травня 2023 року №461, від 08 травня 2023 року №462, від 08 травня 2023 року №464 складено працівниками ЛМКП «Айсберг» самовільно та без його відома чим його повністю позбавлено реалізації прав, передбачених ст.268 КУпАП та взагалі не роз`яснено таких прав.

Протокол про адміністративне правопорушення №464 від 08.05.2023 складено за не вивезення вчасно скла з контейнерного майданчика на вул. Листопадового Чину. Однак, згідно з додатку 2 до Договору контейнерний майданчик на вул. Листопадового Чину взагалі відсутній. Відтак, незрозуміло за що і чому складено протокол №464 від 08.05.2023.

Свідки, які вказані у зазначених вище протоколах про адміністративні правопорушення на розгляд протоколів адміністративною комісією Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради не викликались та відповідно не заслуховувались.

Незважаючи на те, що описані вище протоколи про адміністративні правопорушення було складено з грубим порушення вимог КУпАП та Правил №376, його, ОСОБА_1 , все одно притягнуто до адміністративної відповідальності за порушення пункту 20.1.5. Правил №376.

З огляду на такі обставини просить постановити рішення, яким визнати протиправною та скасувати постанову Адміністративної комісії при Шевченківській районній адміністрації Львівської міської ради №11/1 від 16 травня 2023 року про накладення на нього адміністративного стягнення у виді штрафу в розмірі 1 700,00 грн. за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 152 КУпАП.

Протоколом автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 30 травня 2023 року вищевказану позовну заяву передано для розгляду судді Глинської Д.Б.

Ухвалою судді Шевченківського районного суду м. Львова від 02 червня 2023 року позовну заяву ОСОБА_1 залишено без руху.

Ухвалою судді Шевченківського районного суду м. Львова від 15 червня 2023 року відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін, якою встановлено відповідачу семиденний строк з дня вручення ухвали для подання відзиву на позовну заяву. Копію ухвали надіслано учасникам справи, а відповідачу копію позовної заяви з копіями доданих до неї документів.

19 липня 2023 року у канцелярію суду представником відповідача Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради подано відзив на позовну заяву, відповідно до якого просив суд відмовити в задоволенні позовних вимог. Зазначив, що до Адміністративної комісії при Шевченківській районній адміністрації Львівської міської ради надійшли протоколи про адміністративні правопорушення від 02 травня 2023 року №459, від 02 травня 2023 року №460, від 02 травня 2023 року №461, від 08 травня 2023 року №462, від 08 травня 2023 року №464, які складено працівниками ЛМКП «Айсберг» на заступника директора з комерційних питань ТОВ «Грінера Україна» Колодія Т.М. за адміністративне правопорушення, передбачене ст.152 КУпАП.

Згідно з вказаних протоколів виявлено, що заступник директора з комерційних питань ТОВ «Грінера Україна» Колодій Т.М. допустив несвоєчасне вивезення твердих побутових відходів з контейнерних майданчиків на вул. Митрополита Андрея,12 у м. Львові, на вул. Ангеловича,28 у м. Львові, на вул. Новаківського,6 у м. Львові, на вул. Грабовського,4 у м. Львові та на вул. Листопадового Чину у м. Львові.

Вказані правопорушення є порушенням п. 20.1.5 Правил благоустрою Львівської міської територіальної громади, затверджених ухвалою Львівської міської ради від 21.04.2011 №376, відповідальність за дані правопорушення передбачена ст. 152 КУпАП.

Комісією встановлено, що згідно з посадової інструкції, до посадових обов`язків заступника директора з комерційних питань ТОВ «Грінера Україна» належить організація роботи менеджерів за збуту з укладення договорів про надання послуг з вивезення (збирання, зберігання і перевезення) ТПВ, поставлення їм щоденних завдань та контроль за їх виконанням.

Відтак, постановою №11/1 від 16.05.2023 посадову особу ТОВ «Грінера Україна» - заступника директора з комерційних питань ОСОБА_1 притягнуто до адміністративної відповідальності за ст. 152 КУпАП та накладено адміністративне стягнення у виді штрафу у розмірі 1700,00 грн.

Вважає вказану постанову законною та обґрунтованою, винесеною у відповідності до чинного законодавства.

28 липня 2023 року представником позивача адвокатом Гниткою Т.В. подано у канцелярію суду відповідь на відзив.

Представники позивача - адвокати Гнитка Т.В. та Сливка В.В. в судових засіданнях позов підтримали, зіславшись на обставини, які викладені в позовній заяві та у відповіді на відзив.

Представники Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради Палайда Тис О.М. та в судовому засіданні проти задоволення адміністративного позову заперечили, пояснивши, що оскаржувана ОСОБА_1 постанова є законною та обґрунтованою.

Допитані у судовому засіданні свідки ОСОБА_2 , ОСОБА_3 та ОСОБА_4 пояснили, що всі деталі, що стосуються вивезення ТПВ з контейнерних майданчиків, працівники ЛМКП «Айсберг» обговорюють тільки з позивачем ОСОБА_1 , лише він серед посадових осіб ТОВ «Грінера Україна» є контактною та відповідальною особою щодо вказаних питань вивезення ТВП.

Заслухавши пояснення представників позивача ОСОБА_5 та ОСОБА_6 , представників відповідача Палайду Тис О.М. та Винницького В.В., свідків ОСОБА_2 , ОСОБА_3 та ОСОБА_4 , з`ясувавши дійсні обставини справи, дослідивши зібрані у справі докази, суд приходить до висновку, що позов підлягає до задоволення з наступних підстав.

Статтею 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

У відповідності до ч.1 ст. 9 КУпАП адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

Згідно з статтею 7 КУпАП, ніхто не може бути підданий заходу впливу в зв`язку з адміністративним правопорушенням інакше як на підставах і в порядку, встановлених законом. Провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності. Застосування уповноваженими на те органами і посадовими особами заходів адміністративного впливу провадиться в межах їх компетенції, у точній відповідності з законом. Додержання вимог закону при застосуванні заходів впливу за адміністративні правопорушення забезпечується систематичним контролем з боку вищестоящих органів і посадових осіб, правом оскарження, іншими встановленими законом способами.

Статтею 245 КУпАП встановлено, що завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.

Стаття 280 КУпАП закріплює обов`язок посадової особи при розгляді справи про адміністративне правопорушення з`ясувати чи було вчинено адміністративне правопорушення та чи винна дана особа в його вчиненні.

Відповідно до статті 251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото - і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.

Отже, притягнення особи до адміністративної відповідальності, можливе лише за наявності події адміністративного правопорушення та вини особи у його вчиненні, яка підтверджена належними доказами.

Приписами ст. 152 КУпАП передбачено адміністративну відповідальність за порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, правил благоустрою територій населених пунктів.

В судовому засіданні встановлено, що 16 травня 2023 року Адміністративною комісією при Шевченківській районній адміністрації Львівської міської ради прийнята постанова №11/1, відповідно до якої на ОСОБА_1 накладено адміністративне стягнення у виді штрафу у розмірі 1700,00 грн. за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ст.152 КУпАП.

Дана постанова була винесена Адміністративною комісією при Шевченківській районній адміністрації Львівської міської ради на підставі протоколів про адміністративне правопорушення від 02 травня 2023 року №459, від 02 травня 2023 року №460, від 02 травня 2023 року №461, від 08 травня 2023 року №462, від 08 травня 2023 року №464, які складені майстрами дільниці ЛМКП «Айсберг».

У постанові №11\1 від 16 травня 2023 року вказано, що заступник директора ТОВ «Грінера Україна» Колодій Т.М. допустив несвоєчасне вивезення твердих побутових відходів з контейнерних майданчиків на вул. Митрополита Андрея,12 у м. Львові, на вул. Ангеловича,28 у м. Львові, на вул. Новаківського,6 у м. Львові, на вул. Грабовського,4 у м. Львові, а також скла на вул. Листопадового Чину у м. Львові, чим здійснив порушення п. 20.1.5 Правил благоустрою м. Львова.

Правила благоустрою Львівської міської територіальної громади (надалі Правила) є нормативно-правовим актом, який встановлює порядок благоустрою та утримання об`єктів благоустрою Львівської міської територіальної громади, визначає правові, економічні, екологічні, соціальні та організаційні засади благоустрою міста, які спрямовані на створення умов, сприятливих для життєдіяльності людини (п.1.1 Правил).

Відповідно до п. 20.1.5 Правил відповідно до п.44 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» накладаються стягнення, передбачені ст.ст.82, 152 КУпАП за порушення вимог цих Правил, а саме за несвоєчасне вивезення твердих побутових відходів з контейнерних майданчиків.

Згідно з п. 7.1.4.5. Правил підприємства зі збирання та перевезення твердих побутових відходів зобов`язані, зокрема, вчасно здійснювати (згідно з договорами) вивезення твердих побутових відходів з територій житлових будинків, підприємств, організацій та установ у спеціально відведені місця.

Згідно з п. 19.2.3.2. Правил у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються відомості про особу, яка здійснила порушення. Протокол підписують особа, яка його склала, і особа, яка вчинила адміністративне правопорушення. При наявності свідків і потерпілих протокол можуть підписувати також і ці особи.

Пунктом 19.2.3.3.Правил передбачено, що у разі відмови особи, яка вчинила правопорушення, від підписання протоколу, у ньому робиться відповідний запис. Особа, яка вчинила правопорушення, має право подати пояснення і зауваження щодо змісту протоколу, які додаються до протоколу, а також викласти мотиви своєї відмови від його підписання. При складанні протоколу особі, яка здійснила правопорушення, роз`яснюються її права і обов`язки, передбачені ст.268 КУпАП, про що робиться відмітка у протоколі.

З матеріалів справи вбачається, що позивач ОСОБА_1 працює на посаді заступника директора з комерційних питань ТОВ «Грінера Україна» та діє на підставі посадової інструкції заступника директора з комерційних питань, яка затверджена директором ТОВ «Грінера Україна» 01.04.2022.

Відповідно до посадової інструкції заступника директора з комерційних питань, зокрема, Розділу 2, в якому відображені завдання та обов`язки, які покладаються на вказану посадову особу, ОСОБА_1 не відповідає за виконання договору укладеного між ТОВ «Грінера Україна» та ЛМКП «Айсберг» про надання послуг з вивезення твердих побутових відходів від 02 січня 2020 року, не відповідає за своєчасність збирання побутових відходів чи стан контейнерних майданчиків.

Крім цього, вказані вище протоколи про адміністративні правопорушення складено стосовно заступника директора ТОВ «Грінера Україна». Водночас, постановою №11/1 від 16 травня 2023 року до відповідальності притягнуто заступника директора з комерційних питань ТОВ «Грінера Україна» ОСОБА_1 .

У судовому засіданні представник позивача ОСОБА_5 пояснила, що п.2.1 посадової інструкції заступника директора з комерційних питань ТОВ «Грінера Україна» передбачає організацію укладання нових договорів менеджерами зі збуту, ставить щоденні завдання менеджерам зі збуту і контроль виконання саме цих завдань, які поставлено менеджерам зі збуту, а не договорів, які укладені з ЛКП. Також зазначила, що у ТОВ «Грінера Україна» відсутня така посада як заступник директора, однак саме на таку неіснуючу посадову особу складено перелічені вище протоколи про адміністративні правопорушення.

Відповідно до ст. 72 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються такими засобами: письмовими, речовими і електронними доказами; висновками експертів; показаннями свідків.

Відповідно до частини першої статті 73 КАС України належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмету доказування.

Крім того, згідно з частини 2 статті 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Обов`язок доказування правомірності складання постанови про адміністративне правопорушення, наявності в діях особи складу правопорушення покладено законом на відповідача. Відповідно до ст.62 Конституції України усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь.

Відповідно до частин 4-5 статті 77 КАС України докази суду надають учасники справи. Суд може пропонувати сторонам надати докази та збирати докази з власної ініціативи, крім випадків, визначених цим Кодексом. Суд не може витребовувати докази у позивача в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень, окрім доказів на підтвердження обставин, за яких, на думку позивача, відбулося порушення його прав, свобод чи інтересів. Якщо учасник справи без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які він посилається, суд вирішує справу на підставі наявних доказів.

Оцінка доказів здійснюється судом за правилами статті 90 КАС України, відповідно до приписів якої суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Ніякі докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

В судовому засідання представник відповідача не навів переконливих доводів та не надав суду належних та допустимих доказів щодо правомірності оскаржуваної постанови.

Відповідно до п.3 ч.3 ст. 286 КАС України за наслідками розгляду справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності місцевий загальний суд як адміністративний має право скасувати рішення суб`єкта владних повноважень і закрити справу про адміністративне правопорушення.

Згідно з ст.293 КУпАП орган (посадова особа) при розгляді скарги на постанову по справі про адміністративне правопорушення перевіряє законність і обґрунтованість винесеної постанови і приймає серед іншого рішення про скасування постанови і закриття справи.

З огляду на встановлені судом обставини, враховуючи відсутність достатніх та належних доказів на підтвердження правомірності оскаржуваної постанови, суд приходить до висновку, що прийняте рішення про притягнення позивача до адміністративної відповідальності є необґрунтованим, прийнятим без повного та всебічного з`ясування усіх обставин справи, а тому підлягає скасуванню, а провадження у справі закриттю у зв`язку з відсутністю складу адміністративного правопорушення.

Керуючись ст.ст. 9, 72, 73, 74, 77,90, 242, 243, 244, 245, 246,286 КАС України, ст. ст. 7,9, 152, 245, 251, 256, 280, 293 КУпАП, суд

У Х В А Л И В:

позов задовольнити.

Визнати протиправною та скасувати постанову Адміністративної комісії при Шевченківській районній адміністрації Львівської міської ради №11/1 від 16 травня 2023 року про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності та накладення на нього адміністративного стягнення у виді штрафу в розмірі 1700,00 грн. (одну тисячу сімсот гривень) за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 152 КУпАП, та провадження в справі про адміністративне правопорушення - закрити.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради (місцезнаходження: м. Львів, вул. Липинського,11, код ЄДРПОУ 04056115) на користь ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 ) 536,80 грн. (п`ятсот тридцять шість гривень вісімдесят копійок) витрат по оплаті судового збору.

Рішення може бути повністю або частково оскаржено до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом десяти днів, який обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повний текст судового рішення складений 20 грудня 2023 року.

Суддя Д. Б. Глинська

СудШевченківський районний суд м.Львова
Дата ухвалення рішення20.12.2023
Оприлюднено22.12.2023
Номер документу115786812
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу охорони навколишнього природного середовища, зокрема щодо

Судовий реєстр по справі —466/5630/23

Ухвала від 25.03.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Хобор Романа Богданівна

Ухвала від 11.03.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Хобор Романа Богданівна

Ухвала від 11.01.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Хобор Романа Богданівна

Рішення від 20.12.2023

Адміністративне

Шевченківський районний суд м.Львова

Глинська Д. Б.

Рішення від 20.12.2023

Адміністративне

Шевченківський районний суд м.Львова

Глинська Д. Б.

Ухвала від 15.06.2023

Адміністративне

Шевченківський районний суд м.Львова

Глинська Д. Б.

Ухвала від 02.06.2023

Адміністративне

Шевченківський районний суд м.Львова

Глинська Д. Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні