ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
19 грудня 2023 року ЛуцькСправа № 140/31248/23
Волинський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого-судді Андрусенко О. О.,
розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Перевезення-Логістика-Сервіс» до Головного управління ДПС у Волинській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії,
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Перевезення-Логістика-Сервіс» (далі- ТзОВ ««Перевезення-Логістика-Сервіс»», позивач) звернулося в суд з позовом до Головного управління ДПС у Волинській області (даліГУ ДПС у Волинській області, відповідач 1), Державної податкової служби України (даліДПС України, відповідач 2) про визнання протиправними та скасування рішень комісії ГУ ДПС у Волинській області: від 24.08.2023 №9400540/44512695, від 25.08.2023 №9405039/44512695, від 25.08.2023 №9405038/44512695, та зобов`язання Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні від 12.07.2023 №51, від 14.07.2023 №60, від 18.07.2023 №79.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що ТзОВ «Перевезення-Логістика-Сервіс» було складено та відправлено на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі ЄРПН) податкові накладні (далі ПН) від 12.07.2023 №51, від 14.07.2023 №60, від 18.07.2023 №79. За результатами обробки вказаних ПН позивачем отримано квитанції з інформацією про те, що реєстрація ПН зупинена.
ТзОВ «Перевезення-Логістика-Сервіс» було надано відповідні пояснення стосовно ПН, реєстрація яких була зупинена, та копії документи в підтвердження господарських операцій.
Однак комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН ГУ ДПС у Волинській області (далі -Комісія ГУ ДПС у Волинській області) були прийняті рішення про відмову в реєстрації спірних ПН, а саме: від 24.08.2023 №9400540/44512695, від 25.08.2023 №9405039/44512695, від 25.08.2023 №9405038/44512695, в яких зазначено підставу такої відмови: ненадання/часткове надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у ПН/РК, реєстрацію яких зупинено в ЄРПН, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН, платником податку, без зазначення конкретної підстави для відмови в реєстрації ПН.
Не погодившись із рішеннями комісії регіонального рівня, позивачем було подано скарги на вищевказані рішення, до яких було долучено додаткові документи, однак рішеннями Комісії ДПС України за результатами розгляду скарг залишено скарги без задоволення та рішення комісії регіонального рівня без змін, з підстав ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності пивних типових форм та галузевої специфіки, накладних, тобто зовсім з інших підстав ніж зазначено у рішеннях Комісії ГУ ДПС у Волинській області, якими відмовлено у реєстрації ПН.
Позивач не погоджується із вищевказаними рішеннями, вважає їх протиправними та зазначає, що відсутність певного документа чи ненадання його контролюючому органу не може бути підставою для відмови в реєстрації ПН без наведення відповідного обґрунтування, а також за умови, якщо інші надані документи підтверджують проведення господарської операції. Саме лише зазначення про відсутність документів не є достатньою підставою для відмови в реєстрації ПН, оскільки контролюючим органом повинно бути зазначено об`єктивні обставини, які перешкоджають реєстрації ПН з урахуванням відсутності таких документів, при цьому, обов`язково повинна бути надана оцінка тим документам, що фактично подано платником податку. З долучених до позовної заяви документів та документів, які надавались контролюючому органу, було можливо встановити підстави для складання та направлення на реєстрацію спірних ПН.
Ухвалою судді Волинського окружного адміністративного суду від 09.10.2023 прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження у справі за вказаним позовом та ухвалено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи.
У відзиві на позовну заяву представник відповідачів позовних вимог не визнав. З приводу цього зазначає, що позивач не скористався своїм правом щодо надання додаткових пояснень та копій документів, у результаті чого прийнято рішення від 24.08.2023 №9400540/44512695, від 25.08.2023 №9405039/44512695, від 25.08.2023 №9405038/44512695 про відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН у зв`язку з: ненаданням / частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у ПН/РК, реєстрацію яких зупинено в ЄРПН, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН, платником податку.
Звертає увагу суду, що у наданій позивачем платіжній інструкції №2013 від 18.07.2023 не міститься обов`язкових реквізитів, а саме підпису відповідального виконавця та відбитку штампа банку. Зазначає, що порядок проведення безготівкових розрахунків врегульовано Інструкцією про безготівкові розрахунки в національній валюті користувачів платіжних послуг затвердженою постановою Правління Національного банку України від 29 липня 2022 року № 163 (далі Інструкція). Даною Інструкцією передбачений додаток «Указівки щодо заповнення реквізитів платіжної інструкції, оформленої в паперовій або електронній формі». Пунктом 19 вищевказаного додатку передбачений підпис надавача платіжних послуг, а саме: Платіжна інструкція засвідчується підписами [власноручним(ими)/електронним(ими)] уповноваженого працівника надавача платіжних послуг, який оформив платіжну інструкцію, та працівника, на якого покладено функції контролера. У разі перерахування коштів на рахунки отримувачів (фізичних та юридичних осіб), які відкриті в іншого надавача платіжних послуг, платіжна інструкція засвідчується підписом(ами) [власноручним(ими)/електронним(ими)] уповноваженого(их) працівника(ів) надавача платіжних послуг, визначеного(их) внутрішніми документами надавача платіжних послуг.
Крім того, поточні розрахунки з покупцями і замовниками за відвантажену продукцію (товари), виконанні роботи, надані послуги обліковують на субрахунках до рахунка 36 «Розрахунки з покупцями та замовниками» : 361 «Розрахунки з вітчизняними покупцями», 362 «Розрахунки з іноземними покупцями». За дебетом рахунка 36 відображають продажну вартість реалізованої продукції, товарів, виконаних робіт, наданих послуг. Призначення і порядок ведення рахунків бухгалтерського обліку для узагальненого обліку для узагальнення методом подвійного запису інформації про наявність і рух активів, капіталу, зобов`язань та факти фінансово-господарської діяльності підприємств, - встановлює Інструкція №291. Інструкція №291 спрямована на забезпечення єдиності відображення однорідних за змістом господарських операцій у системі рахунків. Тому, ГУ ДПС у Волинській області не можливо встановити факт здійснення господарської операції.
З урахуванням вищенаведеного просив у задоволенні позову відмовити повністю.
Інших заяв по суті справи на адресу суду не надходило.
Дослідивши письмові докази та письмові пояснення, суд встановив наступне.
04.04.2022 між ТзОВ «Перевезення-Логістика-Сервіс» (постачальник) та ТзОВ «Бойки Паллетс» (покупець) укладено договір поставки №ДП04/04-22, відповідно до умов якого постачальник зобов`язується поставити окремими партіями та передати у власність покупцю товари в погоджених сторонами асортименті, кількості та визначеними цінами, а покупець зобов`язаний прийняти товар товар та оплатити його на встановлених договором умовах. Ціна одиниці виміру товару та загальна вартість кожної партії товару визначаються сторонами в накладних. Ціна товару на погоджену партію товару зміні не підлягає, за винятком випадку обмеження кар`єром завантаженості автомобіля. Загальна вартість договору не обмежена і визначається шляхом додавання загальної вартості кожної партії товару за всіма накладними до даного договору (п.п. 2.1-2.3 Договору №ДП04/04-22). Доставка товару здійснюється постачальником із залучнням власного або орендованого транспорту. Інші умови поставки можуть бути додатково погоджені сторонами. У випадку доставки товару постачальником, вартість товару включається у вартість доставки (п. 3.2. Договору № ДП04/04-22). Оплата проводиться по факту отримання партії товару, але не пізніше ніж 10 днів з дня підписання видаткової накладної (п. 6.1 Договору № ДП04/04-22).
На виконання умов Договору № ДП04/04-22 від 04.04.2022 ТзОВ «Перевезення-Логістика-Сервіс» 12.07.2023 поставлено ТзОВ «Бойки Паллетс» товар «щебінь 20*40» та «щебінь «5*20»», про що свідчать: видаткованакладна №55 від 12.07.2023 на суму 63394,00 грн. з ПДВ та товарно-транспортні накладні №2167 від 12.07.2023 та №169 від 12.07.2023.
14.07.2023 ТзОВ «Бойки Паллетс» на підставі Договору № ДП04/04-22 від 04.04.2022 здійснено оплату за товар в сумі 300000,00 грн., що підтверджується платіжною інструкцією від 14.07.2023 №1992 та випискою за 14.07.2023.Так, частина суми у розмірі 237973,80 грн. надійшла в рахунок погашення боргу по видаткових накладних від 10.07.2023 №53, від 11.07.2023 №54, від 12.07.2023 №55, від 13.07.2023 №56, а решта частина суми у розмірі 62026,20 грн. авансова оплата за товар, який реалізовувався відповідно до видаткових накладних від 17.07.2023 №61 (товар «щебінь 20*40», «щебінь 5*20» та «щебінь 40*70») на суму 58857,60 грн. з ПДВ, від 18.07.2023 №80 (товар «щебінь 20*40», «щебінь 5*20») на суму 3168,60 грн. з ПДВ.
Крім того, ТзОВ «Перевезення-Логістика-Сервіс» також 18.07.2023 поставлено ТзОВ «Бойки Паллетс» товар «щебінь 20*40» та «щебінь «5*20», про що свідчить видаткованакладна №80 від 18.07.2023 на суму 61671,80 грн. з ПДВ та товарно-транспортні накладні від 18.07.2023 №2271-№2273. Оплата за поставлений товар 18.07.2023 здійснена у повному розмірі, що підтверджується платіжною інструкцією від 18.07.2023 №2013 та банківською випискою за 18.07.2023
За наслідками вище зазначених господарських операцій ТзОВ «Перевезення-Логістика-Сервіс» складено та подано до реєстрації в ЄРПН такі ПН:
- від 12.07.2023 №51 на суму 63394,00грн., в т.ч. ПДВ 10565,67 грн.;
- від 14.07.2023 №60 на суму 62026,20 грн., в т.ч. ПДВ 10337,70 грн.;
- від 18.07.2023 №79 на суму 58503,20, в т.ч. ПДВ 9750,53 грн.
Згідно із квитанціями від 26.07.2023 та 09.08.2023 реєстрація ПН від 12.07.2023 №51, від 14.07.2023 №60, від 18.07.2023 №79 в ЄРПП була зупинена відповідно до пункту201.16 статті 201 ПК Україниз таких підстав: обсяг постачання товару/послуги 2517 дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій; запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН.
Позивачем подано повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, а саме:
- № 86 від 11.08.2023 по ПН від 12.07.2023 №51, кількість додатків 11 (пояснення, договір поставки від 04.04.2022 №ДП04/04-22, видаткова накладна від 12.07.2023 №55, договір найму (оренди) автомобіля від 16.03.2023, товарно-транспортні накладні від 12.07.2023 №2167, 2168, 2169, платіжна інструкція від 14.07.2023 №1992, договір поставки від 01.10.2021 №01/10/2021С, видаткова накладна від 12.07.2023 №2081, платіжні інструкції від 12.07.2023 №1188, від 13.07.2023 №1192);
- № 87 від 14.08.2023 по ПН від 14.07.2023 №60, кількість додатків 19 (пояснення, договір поставки від 04.04.2022 №ДП04/04-22, платіжна інструкція від 14.07.2023 №1992, акт звірки взаєморозрахунків від 14.07.2023, видаткові накладні від 17.07.2023 №61 та від 18.07.2023 №80, договір найму (оренди) автомобіля від 16.03.2023, договір перевезення від 28.03.2022, товарно-транспортні накладні від 17.07.2023 №2207, №2208, №2209, від 18.07.2023 №2273, договір поставки від 05.10.2021 №50-С-21, видаткові накладні від 17.07.2023 №10729 та №10744, від 18.07.2023 №10920, платіжна інструкція від 18.07.2023 №1211, договір поставки від 28.06.2022 №156-К/22, видаткова накладна від 17.07.2023 №КЛ-0000097357, платіжна інструкція від 17.07.2023 №1206);
- № 88 від 14.08.2023 по ПН від 18.07.2023 №79, кількість додатків 13 (пояснення, договір поставки від 04.04.2022 №ДП04/04-22, видаткова накладна від 18.07.2023 №80, акт звірки взаєморозрахунків від 18.07.2023, платіжна інструкція від 18.07.2023 №2013, договір найму (оренди) автомобіля від 16.03.2023, товарно-транспортні накладні від 18.07.2023 №2271-№2273, договір поставки від 05.10.2021 №50-С-21, видаткові накладні від 18.07.2023 №10918, №10919 та №10920, платіжна інструкція від 18.07.2023 №1211).
16.08.2023 та 17.08.2023 Комісією ГУ ДПС у Волинській області було надіслано позивачу повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, яким запропоновано надати такі додаткові пояснення та копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у ПН/РК, а саме копії документів на підтвердження інформації, зазначеної к ПН/РК; первинних документів щодо постачання/придбання товарів / послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунків-фактури / інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних; первинних документів щодо: постачання товарів, розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків. У графі додаткова інформація зазначено: відсутні підтверджуючі документи по вказаній операції, а саме: відсутні розрахункові документи (платіжні доручення, банківські виписки), що підтверджують факт оплати; відсутні акт взаєморозрахунків з контрагентом та/або картка рахунку 361 (по ПН від 12.07.2023 №51); відсутня картка рах.361, 377 та належним чином оформлений розрахунковий документ по операції з реалізації товару (відсутні відмітки, підписи) (по ПН від 18.07.2023 №79 та від 14.07.2023 №60).
Комісією ГУ ДПС у Волинській області прийнято такі рішення:
від 24.08.2023 №9400540/44512695 про відмову у реєстрації ПН від 12.07.2023 №51,
від 25.08.2023 №9405039/44512695 про відмову у реєстрації ПН від 14.07.2023 №60,
від 25.08.2023 №9405038/44512695 про відмову у реєстрації ПН від 18.07.2023 №79 у зв`язку із ненадання / частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у ПН / РК, реєстрацію яких зупинено в ЄРПН, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН, платником податків.
28.08.2023 та 29.08.2023 позивач подав скарги на вищевказані рішення Комісії ГУ ДПС у Волинській області, до якої долучив копії документів, які надавались на розгляд комісії регіонального рівня.
Рішеннями Комісії ДПС України від 05.09.2023 №66643/44512695/2, №66637/44512695/2, №66636/44512695/2 скарги залишено без задоволення, а рішення комісії регіонального рівня без змін, з таких підстав: ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.
При вирішенні спору суд застосовує такі нормативно-правові акти.
Відповідно до абзацу першого пункту 201.1 статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс) (пункт 201.7 статті 201 ПК України).
За правилами абзаців першого, п`ятого пункту 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин. Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку (абзаци десятий, дванадцятий пункту 201.10 статті 201 ПК України).
Відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок №1165, тут і надалі в редакції на момент виникнення спірних правовідносин) визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.
Пунктом 3 Порядку №1165 визначені ознаки податкових накладних/розрахунків коригування, яким вони повинні відповідати для безумовної їх реєстрації.
У разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі (пункт 4 Порядку №1165).
За приписами пункту 5 зазначеного Порядку платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2). Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).
Як установлено пунктом 6 Порядку №1165, у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено та/або подано податкову накладну/розрахунок коригування для реєстрації в Реєстрі, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Згідно з пунктами 10, 11 Порядку №1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації. У квитанції про зупинення реєстраціїподаткової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.
У спірних правовідносинах зі змісту квитанцій від 26.07.2023 та 09.08.2023 про зупинення реєстрації ПН від 12.07.2023 №51, від 14.07.2023 №60 та від 18.07.2023 №79встановлено, що реєстрацію ПН зупинено виключно з такої підстави: обсяг постачання товару/послуги 2517 дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій
Додатком 3 до Порядку № 1165 визначені Критерії ризиковості здійснення операцій, у пункті 1 яких вказано:обсяг постачання товару/послуги, зазначений уподатковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі.
Аналіз пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій свідчить про те, що для того, аби встановити наявність у господарської операції такої ознаки мають існувати визначені цим пунктом передумови, а також для підтвердження відповідності господарської операції вказаному критерію слід навести обґрунтований розрахунок за цим критерієм, якому відповідає платник податку, чого вимагає пункт 11 Порядку №1165.
Суд дійшов висновку, що відповідачем не обґрунтовано віднесено господарські операції до відповідного критерію, що визначений пунктом 1 Критеріїв ризиковості господарських операцій.
Крім того, суд зазначає, що надіслані позивачу квитанції містять пропозицію щодо надання пояснень та копій документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН.
Сформована у такий спосіб пропозиція щодо надання документів є загальною та формальною, вона за своїм змістом дублює припис підпункту 3 пункту 11 Порядку №1165. Така пропозиція щодо надання документів не є конкретизованою, що може свідчити про наявність у платника податків вільного розсуду щодо переліку документів, які слід надати.
За правилами пункту 4 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 №520(зареєстровано в Міністерстві юстиції України 13.12.2019 за №1245/34216, далі - Порядок №520; зі змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства фінансів від 12.01.2023 №19, чинні з 08.03.2023), у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.
Пунктом 5 Порядку №520 встановлено, що перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Відповідно до пункту 6 Порядку №520 письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній / розрахунку коригування. Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних / розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні / розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних / розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)).
Суд зауважує, що пункт 5 Порядку №520 визначає перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в Реєстрі, який не є вичерпним та не передбачає необхідності надання платником податку усіх документів згідно з таким переліком. Наданню підлягають лише ті документи, які безпосередньо стосуються предмета господарської операції, за якою оформлено податкову накладну, суб`єктного складу її учасників, їх податкової поведінки. Можливість надання платником податків достатніх документів на підтвердження правомірності формування та подання ПН прямо залежить від чіткого визначення податковим органом конкретного переліку необхідних документів для прийняття рішення щодо реєстрації податкової накладної.
За обставин цієї справи контролюючим органом у квитанціях не сформовано конкретних вимог щодо необхідності подання вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання для реєстрації в ЄРПН спірних ПН.
Незважаючи на це, позивач подав до комісії регіонального рівня разом із письмовими поясненнями копії документів, які, на його думку, розкривають зміст господарських операцій, щодо яких складено спірні ПН, та які вважав достатніми для їх реєстрації в ЄРПН (з огляду на те, що в квитанціях про зупинення реєстрації ПН не зазначено конкретний перелік документів, які необхідно подати).
Відповідно до пункту 2 Порядку №520 прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).
Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі у терміни, визначені пунктом 9цього Порядку, та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42глави 1 розділу II Кодексу (пункт 3 Порядку №520).
Як встановлено пунктом 9 Порядку №520, письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.
За результатами розгляду поданих письмових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4цього Порядку:
або приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42глави 1 розділу II Кодексу, за формою згідно з додатком 1до цього Порядку;
або направляє повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та / або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі (далі - Повідомлення), за формою згідно з додатком 2до цього Порядку з пропозицією щодо надання платником податку додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/ розрахунку коригування;
або приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі у разі надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства, та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42глави 1 розділу II Кодексу, за формою згідно з додатком 1до цього Порядку.
Платник податку має право подати до контролюючого органу додаткові пояснення та копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, протягом 5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання Повідомлення.
Додаткові письмові пояснення та копії документів, зазначені в абзаці шостому цього пункту, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимогЗаконів України «Про електронні документи та електронний документообіг»,«Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженогонаказом Міністерства фінансів України від 06 червня 2017 року № 557, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 серпня 2017 року за № 959/30827 (у редакціїнаказу Міністерства фінансів України від 01 червня 2020 року № 261).
За результатами розгляду поданих додаткових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем їх отримання, приймає рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком 1до цього Порядку.
Якщо платник податку не надав додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі протягом 5 робочих днів, що настають за днем граничного строку їх подання, визначеного абзацом шостим цього пункту.
Відповідно до пункту 10 Порядку №520 комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:
ненадання / часткового надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, при отриманні Повідомлення;
та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Як вбачається із рішень Комісії ГУ ДПС у Волинській області від 24.08.2023 №9400540/44512695 про відмову у реєстрації ПН від 12.07.2023 №51, від 25.08.2023 №9405039/44512695 про відмову у реєстрації ПН від 14.07.2023 №60, від 25.08.2023 №9405038/44512695 про відмову у реєстрації ПН від 18.07.2023 №79 у реєстрації вказаних ПН відмовлено у зв`язку з ненаданням/частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній, реєстрацію якої зупинено в ЄРПН, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної в ЄРПН, платником податку. При цьому у графі «Додаткова інформація (зазначити конкретні документи)» не зазначено жодного документа, якого не було надано платником податку.
Суд зазначає, що предметом доказування у цій справі є наявність підстав, підтверджених належними та достатніми документами, для реєстрації спірних ПН.
Так ПН від 12.07.2023 №51, від 14.07.2023 №60 та від 18.07.2023 №79 сформовані за господарськими операціями у взаємовідносинах з ТзОВ «Бойки Паллетс». Такі відносини встановлені договором поставки від 04.042022 №ДП04/04-22, яким визначено предмет поставки (товар), умови передачі товару від постачальника до покупця, умови оплати.
ПН від 12.07.2023 №51 та від 18.07.2023 №79 складені за датою відвантаження (поставки) товару, а ПН від 14.07.2023 №60 за датою авансового платежу.
Суд зауважує, що згідно з пунктом 187.1 статті 187 ПК України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на рахунок платника податку в банку/небанківському надавачу платіжних послуг як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг, оплата яких здійснюється електронними грошима, - дата зарахування електронних грошей платнику податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, на електронний гаманець, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Отже, для реєстрації ПН від 12.07.2023 №51 та від 18.07.2023 №79 позивач має підтвердити подію, яка зумовила видачу ним ПН саме цією датою, тобто у розглядуваному випадку підтвердити таку подію договором поставки, видатковою накладною, а ПН від 14.07.2023 №60 документом, який підтверджує факт оплати поставленого товару у майбутньому. Інші документи є допоміжними та дають зрозуміти зміст взаємовідносин позивача та його контрагента.
Таким чином, видаткові накладні від 12.07.2023 №55 та від 18.07.2023 №80 (які містять посилання на договір поставки від 04.04.2022 №ДП04/04-22) підтверджують передачу товару від постачальника до покупця, що засвідчено підписами та печатками уповноважених представників сторін договору.
Транспортування товару покупцю ТзОВ «Бойки Паллетс» підтверджено товарно-транспортними накладними №2167 від 12.07.2023, №2169 від 12.07.2023 та від 18.07.2023 №2271-№2273.
Крім того, 14.07.2023 ТзОВ «Бойки Паллетс» на підставі Договору № ДП04/04-22 від 04.04.2022 здійснено оплату за товар в сумі 300000,00 грн., що підтверджується платіжною інструкцією від 14.07.2023 №1992 та випискою за 14.07.2023.Так, частина суми у розмірі 237973,80 грн. надійшла в рахунок погашення боргу по видаткових накладних від 10.07.2023 №53, від 11.07.2023 №54, від 12.07.2023 №55, від 13.07.2023 №56 а решта частина суми у розмірі 62026,20 грн. авансова оплата за товар, який реалізовувався відповідно до видаткових накладних від 17.07.2023 №61 (товар «щебінь 20*40», «щебінь 5*20» та «щебінь 40*70») на суму 58857,60 грн. з ПДВ, від 18.07.2023 №80 (товар «щебінь 20*40», «щебінь 5*20») на суму 3168,60 грн. з ПДВ.
Названі документи відповідно до пункту 187.1 статті 187, статті 201 ПК України обумовлюють складання ПН від 12.07.2023 №51, від 14.07.2023 №60 та від 18.07.2023 №79. З їх змісту вдається встановити зміст і послідовність вчинення господарських операцій (поставки товару), учасників правовідносин. Перераховані первинні документи відповідають встановленим вимогам щодо форми та змісту, у суду відсутні підстави ставити під сумнів достовірність відображених у цих документах даних про господарські операції.
Однак з незрозумілих причин комісія регіонального рівня не прийняла рішення про реєстрацію спірних ПН в ЄРПН, а направила повідомлення від 16.08.2023 та 17.08.2023 про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію ПН/ РК в Реєстрі.
Поряд з тим у повідомленнях Комісії ГУ ДПС у Волинській області від 16.08.2023 та 17.08.2023 вказано про необхідність надання копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у ПН/РК: копії документів на підтвердження інформації, зазначеної к ПН/РК; первинних документів щодо постачання/придбання товарів / послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунків-фактури / інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних; первинних документів щодо: постачання товарів, розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків. У графі додаткова інформація зазначено: відсутні підтверджуючі документи по вказаній операції, а саме: відсутні розрахункові документи (платіжні доручення, банківські виписки), що підтверджують факт оплати; відсутні акт взаєморозрахунків з контрагентом та/або картка рахунку 361 (по ПН від 12.07.2023 №51); відсутня картка рах.361, 377 та належним чином оформлений розрахунковий документ по операції з реалізації товару (відсутні відмітки, підписи) (по ПН від 18.07.2023 №79 та від 14.07.2023 №60).
З цього приводу суд зазначає, що позивачем було подано на розгляд комісії регіонального рівня договір поставки, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, платіжні документи, які підтверджують настання обставин, які обумовлюють обов`язок платника податків скласти ПН та зареєструвати їх в ЄРПН відповідно до пункту187.1 статті 187 ПК України.
Суд повторює, що вищевказані ПН складені за фактом поставки ТзОВ «Перевезення-Логістика-Сервіс» товару для ТОВ «Бойки Паллетс». Відтак, відсутність документів на придбання/походження товару не стосується безпосередньо складення спірних ПН. Надавати усі документи у межах інших господарських операцій позивач обов`язку не має. Поряд з тим, до матеріалів справи позивачем долучено первинні документи на придбання/походження товару (відповідні договори купівлі-продажу, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні).
Посилання представника відповідачів у відзиві на позовну заяву на те, що у наданих на розгляд Комісіїбанківські документи оформлені неналежним чином суд відхиляє, оскільки у платіжному дорученні від 18.07.2023 №2013 та від 14.07.2023 №1992 є відмітки«одержано банком 18.07.2023 та 14.07.2023 відповідно» та «проведено банком 18.07.2023 та 14.07.2023 відповідно». Зазначені платіжні доручення сформоване через Інернет-банкінг, за допомогою якого дистанційно здійснюється банківське обслуговування й проведення розрахункових операцій, що спростовує сумніви відповідачів про проведення ТзОВ «Бойки Паллетс» оплати за придбаний у ТзОВ ««Перевезення-Логістика-Сервіс» товар.
Також не може залишитися поза увагою і та обставина, що причини відмови у реєстрації спірних ПН у рішенні комісії регіонального рівня одні (при цьому не зазначено, які ж документи позивач не надав чи частково надав), а в рішенні комісії центрального рівня за результатами розгляду скарг інші, що вказує на непослідовність у діях органів ДПС, неоднозначність та незрозумілість їх рішень, відсутність легітимної мети під час прийняття ними рішень.
При вирішенні спору суд враховує правові висновки Верховного Суду у постанові від 07.12.2022 у справі №500/2237/20, відповідно до яких суб`єкти владних повноважень, ухвалюючи рішення, якими, зокрема, обмежується права платника податків, повинні уникати надмірного формалізму. Обсяг документів, які надаються платниками податку на додану вартість з метою усунення сумнівів у контролюючих органів щодо легальності відповідної операції, за наслідками якої складено ПН, подану для реєстрації в ЄРПН, хоч і є визначеним у Порядку №520, проте завжди є унікальним та залежить від організації господарських взаємовідносин між суб`єктами господарювання, змісту договірних відносин між такими, а також особливостями законодавчого врегулювання діяльності тієї чи іншої сфери бізнесу. Саме за результатами детального дослідження змісту документів (в тому числі договору), наданих на підтвердження інформації, зазначеної в ПН, можливим є формування висновків щодо можливості чи неможливості реєстрації є ЄРПН податкової накладної, реєстрація якої була зупинена згідно із відповідною квитанцією. Предметом розгляду у справі є виключно стадія правильності та правомірності зупинення та відмови в реєстрації ПН, а не реальність та товарність здійснення господарських операцій між позивачем та його контрагентом. При розгляді таких спорів, крім іншого, має бути встановлено настання обставини, яка обумовлює обов`язок платника податків скласти податкову накладу та зареєструвати її в ЄРПН відповідно до пункту187.1 статті 187 ПК України.
Суд наголошує, що всі сумніви та протиріччя контролюючого органу щодо дотримання позивачем вимог податкового законодавства України під час здійснення господарської діяльності повинні досліджуватися шляхом проведення перевірок такого платника податків, за умови наявності підстав для її проведення, визначених ПК України, а не шляхом блокування реєстрації ПН. Під час реєстрації ПН фактично проводиться моніторинг операції чи платника податків лише за зовнішніми критеріями шляхом дослідження документів (в тому числі договору), наданих на підтвердження інформації, зазначеної саме у ПН. Здійснення моніторингу не повинне підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій контролюючого органу.
Таким чином, зважаючи на наявність у позивача передбачених законодавством документів стосовно господарських операцій, які обумовлюють складання ПН від 12.07.2023 №51, від 14.07.2023 №60 та від 18.07.2023 №79, а також враховуючи відсутність у сформованих контролюючим органом квитанціях про зупинення реєстрації ПН конкретного переліку документів, які слід подати платнику податків для прийняття рішення про реєстрацію цих ПН, та зважаючи на те, що позивач до первинних повідомлень від 11.08.2023 та 14.08.2023 про подання пояснень та копій документів щодо ПН/РК, реєстрацію яких зупинено, долучив документи, які підтверджують настання обставин, які обумовлюють обов`язок платника податків скласти ПН та зареєструвати їх в ЄРПН відповідно до пункту187.1 статті 187 ПК України, тому суд дійшов переконання, що в контролюючого органу не було обґрунтованих причин для відмови у їх реєстрації, відтак рішення Комісії ГУ ДПС у Волинській області від 24.08.2023 №9400540/44512695 про відмову у реєстрації ПН від 12.07.2023 №51, від 25.08.2023 №9405039/44512695 про відмову у реєстрації ПН від 14.07.2023 №60, від 25.08.2023 №9405038/44512695 про відмову у реєстрації ПН від 18.07.2023 №79прийнятті безпідставно та підлягають скасуванню, тому позов у цій частині позовних вимог суд задовольняє.
Крім того, підлягають до задоволення позовні вимоги про зобов`язання вчинити дії, виходячи з такого.
За приписами частини третьої статті 245 КАС України у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.
Відповідно до пункту 19 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246(у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26.04.2017 №341), податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій, зокрема, набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення).
Внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому вимоги абзацу десятого пункту 12 цього Порядку не застосовуються до податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку. Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням (пункт 20 Порядку №1246).
Таким чином, оскільки суд дійшов висновку про протиправність спірних рішень,то з метою відновлення прав та інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду, похідні позовні вимоги про зобов`язання ДПС України зареєструвати в ЄРПН ПН від 12.07.2023 №51, від 14.07.2023 №60 та від 18.07.2023 №79 також належить задовольнити.
Згідно із частиною першоюстатті 139 КАС Українипри задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цьогоКодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Враховуючи те, що суд задовольняє позов повністю, то на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань ГУ ДПС у Волинській області, Комісія якого прийняла оскаржувані рішення, що стало підставою звернення до суду з цим позовом, необхідно стягнути судовий збір у розмірі 8052,00 грн., сплачений згідно платіжної інструкції від 02.10.2023 №77.
Керуючись статтями243 - 246,262 КАС України, суд
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити повністю.
Визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Волинській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 24.08.2023 №9400540/44512695, від 25.08.2023 №9405039/44512695, від 25.08.2023 №9405038/44512695.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних подані Товариством з обмеженою відповідальністю «Перевезення-Логістика-Сервіс» податкові накладні від 12.07.2023 №51, від 14.07.2023 №60, від 18.07.2023 №79.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Волинській області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Перевезення-Логістика-Сервіс» судовий збір у розмірі 8052,00 грн. (вісім тисяч п`ятдесят дві грн. 00 коп.).
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення суду може бути оскаржене шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Позивач: Товариство з обмеженою відповідальністю «Перевезення-Логістика-Сервіс» (43005, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Шопена, будинок 22, ідентифікаційний код 44512695).
Відповідач 1: Головне управління ДПС у Волинській області (43010, Волинська область, містоЛуцьк, Київський майдан, 4, ідентифікаційний код ВП 44106679).
Відповідач 2: Державна податкова служба України (04053, місто Київ, Львівська площа, 8, ідентифікаційний код 43005393).
Суддя О. О. Андрусенко
Суд | Волинський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 19.12.2023 |
Оприлюднено | 22.12.2023 |
Номер документу | 115797113 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Андрусенко Оксана Орестівна
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Андрусенко Оксана Орестівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні