Рішення
від 20.12.2023 по справі 140/28678/23
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20 грудня 2023 року ЛуцькСправа № 140/28678/23

Волинський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого-судді Ксензюка А.Я.,

розглянувши у письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Управління гуманітарної політики Локачинської селищної ради Волинської області про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 (далі ОСОБА_1 , позивач) звернулася з позовом до Управління гуманітарної політики Локачинської селищної ради Волинської області (далі - Управління, відповідач), в якому просить:

- визнати протиправними та скасувати прийняті за заявами від 16.05.2023, від 02.08.2023 рішення від 19.05.2023, від 04.08.2023 «Про призначення/перерахунок компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі»;

- зобов`язати розглянути заяви. від 16.05.2023 за № 263, від 02.08.2023 за № 444 про згоду надавати соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі за інвалідом першої групи ОСОБА_2 та призначення компенсації за надання соціальних послуг на непрофесійній основі відповідно до вимог Порядку подання та оформлення документів, призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.09.2020 № 859;

- зобов`язати призначити з 16.05,2023 компенсацію фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі інваліду першої групи ОСОБА_2 , відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.09.2020 № 859 «Деякі питання призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі».

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що ОСОБА_1 проживає однією сім`єю зі своєю матір`ю ОСОБА_2 (далі ОСОБА_2 ) за адресою: АДРЕСА_1 . Позивач здійснює постійний сторонній догляд за матір`ю у зв`язку з встановленням довічно першої «Б» групи інвалідності загального захворювання, а відтак вона потребує соціальної послуги з догляду на непрофесійній основі.

Позивач вказує, що 16.05.2023 та 02.08.2023 звернулася до Управління гуманітарної політики Локачинської селищної ради Волинської області із заявами №263 та №444, відповідно, про згоду надавати соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі та призначення компенсації за надання соціальних послуг на непрофесійній основі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.09.2020 №859 «Деякі питання призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі» (далі - Порядок №859) та подала необхідні документи.

Проте, рішеннями відповідача від 19.05.2023 та 04.08.2023 «Про призначення/перерахунок компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі» відмовлено у призначені компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі, на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов сім`ї.

Позивач вважає рішення відповідача протиправними, таким, що не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та порушують її право на отримання компенсації, з наступних підстав.

Вказує, що разом із заявою відповідачу було подано на розгляд декларації про доходи та майновий стан особи, в яких зазначено, що позивач не працює і не отримує пенсію по інвалідності чи за віком.

В свою чергу зазначає, що актами проведення обстеження сім`ї за адресою проживання ( АДРЕСА_1 ) підтверджено факт спільного проживання надавача та отримувача соціальних послуг. Згідно висновків комісії, викладених у вищезазначених актах, не рекомендовано призначати ОСОБА_1 компенсації з догляду на непрофесійній основі за матір`ю ОСОБА_2 . Зокрема, в акті №8 від 19.05.2023 зазначено, що соціальні послуги надаються позивачем періодично; в акті №16 від 03.08.2023 надаються частково.

Позивач також вказує, що відповідно до актів проведення обстеження сім`ї та висновків про результати комплексного визначення індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг ОСОБА_2 , за результатами комплексного визначення індивідуальних потреб, не потребує надання соціальних послуг з догляду, сума балів становить 117 та 87 відповідно.

З наведених підстав позивач просить позовні вимоги задовольнити.

Ухвалою судді Волинського окружного адміністративного суду від 02.10.2023 прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження у даній справі, ухвалено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) відповідно до пункту 2 частини першої статті 263 КАС України.

У відзив на позовну заяву представник відповідача не погоджується із доводами позовної заяви та зазначає, що згідно з пунктом 14 Порядку №859 для підтвердження факту спільного проживання з особою, якій надаються соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі та догляду за нею, спеціальною комісією складається акт про проведення обстеження сім`ї. Якщо фізична особа надає соціальні послуги за місцем проживання/перебування особи, якій надаються соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі, але має інше зареєстроване місце проживання, обстеження сім`ї для встановлення факту догляду є обов`язковим.

Так, 19.05.2023 після проведення перевірки у місці проживання ОСОБА_1 комісією було винесено акт №8 про підтвердження факту спільного проживання з собою, яка потребує надання соціальних послуг ОСОБА_2 .

Крім того, представник відповідача вказує, що додатком до Порядку №859 передбачено вивчення питання щодо можливості виконання особою, яка потребує надання соціальних послуг, різних видів життєдіяльності здійснюється за допомогою анкетування, яке проводиться з використанням шкали оцінки можливості виконання елементарних дій та шкали оцінки можливості виконання складних дій. Оцінка рівня виконання елементарних дій проводиться за сумою балів за допомогою 10 критеріїв при цьому максимальний результат становить 100 балів, мінімальний 0. Оцінка рівня виконання складних дій проводиться за сумою балів за допомогою 9 критеріїв при цьому максимальний результат становить 27 балів, мінімальний 10.

Так, після проведення комплексного визначення ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг та оцінки виконання елементарних та складних дій встановлено, що сума балів за шкалами оцінки ОСОБА_2 становить 117 балів.

Представник відповідача зауважує, що позивач 02.08.2023 повторно звернулася в Центр надання адміністративних послуг Локачинської селищної ради із заявою про згоду надання соціальних послуг з догляду на непрофесійній основі, однак актом комісії №16 від 03.08.2023 після повторної перевірки підтверджено факт проживання позивача з ОСОБА_2 та повторно проведено комплексне визначення ступеня індивідуальних потреб особи, сума балів за шкалами оцінки становить 87 балів.

Представник відповідача вказує, що відповідно до пункту 7 Положення №859 та додатку до нього, особа потребує надання соціальних послуг, якщо за результатами комплексного визначення ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг, їй встановлено IV чи V групу рухової активності, при цьому сума балів за шкалами оцінки виконання елементарних та складних дій має становити від 0 до 62 балів.

Крім того, зауважує, що висновок МСЕК від 03.04.2023, наданий позивачем, не є підставою для непроведення комплексного визначення ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг, у розумінні Порядку №859, оскільки в ньому відсутні виключення щодо категорій осіб, яким проводиться таке комплексне визначення.

Таким чином, керуючись вищезазначеними нормативно-правовими актами відповідачем було правомірно та обґрунтовано винесено оскаржувані рішення «Про призначення/перерахунок компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі» від 19.05.2023 та від 04.08.2023.

З наведених підстав просив в задоволені позову відмовити.

Позивач скористалася правом на подання відповіді на відзив, в якій в спростування доводів відповідача зазначила, що згідно довідки серії ААГ №202682 від 03.04.2023 до акту огляду медико-соціальною експертною комісією внаслідок захворювання по зору ОСОБА_2 довічно встановлена перша група «Б» інвалідності, тому вона потребує постійного стороннього догляду.

Вказує, що оскільки до підгрупи «Б» першої групи інвалідності належать особи з високим ступенем втрати здоров`я, який спричиняє значну залежність від інших осіб у виконанні життєво важливих соціально-побутових функцій і часткову нездатність до виконання окремих елементів самообслуговування, тому такі особи потребують постійного стороннього догляду.

Таким чином, позивач вважає, що висновки уповноваженого органу про результати комплексного визначення індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг від 19.05.2023 та 03.08.2023 , викладені в актах №8 та №16, відповідно, суперечать довідці до акта огляду медико-соціальною комісією, тому просить позов задовольнити.

08.11.2023 відповідач подав через Єдину судову інформаційно-телекомунікаційну систему «Електронний суд» заперечення на відповідь на відзив у якому підтримав позицію викладену у відзиві на позовну заяву.

Інші заяви по суті спору на адресу суду від учасників справи не надходили.

Відповідно до пункту 20 частини першої статті4, частини другої, пункту 10 частини шостої статті12, частин першої - третьої статті257, частини п`ятої статті262 КАС України дану справу, як справу незначної складності, розглянуто за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у ній матеріалами.

Дослідивши письмові докази, письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, суд приходить наступних висновків.

Судом встановлено, що ОСОБА_1 є донькою ОСОБА_2 , яка без реєстрації місця проживання постійно проживає з позивачем , що сторонами не оспорюється.

Згідно довідки до акта огляду медико-соціальною експертною комісією серії 12 ААГ №202682, виданої 05.04.2023, слідує, що ОСОБА_2 встановлено довічно першу «Б» групу інвалідності загального захворювання.

16.05.2023 позивач звернулася до відповідача із заявою №263 та копіями необхідних документів про згоду надавати соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі за матір`ю ОСОБА_2 разом із заявою останньої про згоду отримувати соціальні послуги та декларацією про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням компенсації фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі.

Згідно Висновку про результати комплексного визначення індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг до акту проведення обстеження сім`ї №8 від 19.05.2023, встановлено, що ОСОБА_2 не потребує надання соціальних послуг з догляду, сума балів 117.

Таким чином, рішенням Управління гуманітарної політики Локачинської селищної ради Волинської області «Про призначення/перерахунок компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі» від 19.05.2023 відмовлено у призначенні компенсації по рішенню акту обстеження матеріально-побутових умов сім`ї.

02.08.2023 позивач повторно звернулася до відповідача із заявою №444 про згоду надавати соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі за матір`ю ОСОБА_2 , однак рішенням відповідача від 04.08.2023 отримала відмову з тих самих підстав, із врахуванням Висновку про результати комплексного визначення індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг до акту проведення обстеження сім`ї №16 від 03.08.2023, яким встановлено, що ОСОБА_2 не потребує надання соціальних послуг з догляду, сума балів 87.

Згідно Висновку про результати комплексного визначення індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг до акту проведення обстеження сім`ї №8 від 19.05.2023, встановлено, що ОСОБА_2 не потребує надання соціальних послуг з догляду, сума балів 117.

Позивач, не погоджуючись із рішеннями відповідача щодо відмови у призначенні компенсації, як фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі, звернулася до суду з даним позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступного.

Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Основні організаційні та правові засади надання соціальних послуг, спрямованих на профілактику складних життєвих обставин, подолання або мінімізацію їх негативних наслідків, особам/сім`ям, які перебувають у складних життєвих обставинах визначає Закон України Про соціальні послуги від 17.01.2019 № 2671-VIII (далі Закон №2671-VІІІ).

Пунктом 17 статті 1 Закону № 2671-VIII передбачено, що соціальні послуги - дії, спрямовані на профілактику складних життєвих обставин, подолання таких обставин або мінімізацію їх негативних наслідків для осіб/сімей, які в них перебувають.

Відповідно до частини третьої статті 13 Закону № 2671-VIII до надавачів соціальних послуг недержавного сектору належать підприємства, установи, організації, крім визначених частиною другою цієї статті, громадські об`єднання, благодійні, релігійні організації, фізичні особи - підприємці та фізичні особи, які надають соціальні послуги з догляду відповідно до цього Закону без здійснення підприємницької діяльності.

Згідно із пунктом 4 частини шостої статті 13 Закону № 2671-VIII фізичні особи, які надають соціальні послуги з догляду відповідно до цього Закону без здійснення підприємницької діяльності, можуть надавати соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі без проходження навчання та дотримання державних стандартів соціальних послуг отримувачам соціальних послуг з числа членів своєї сім`ї, які спільно проживають, пов`язані спільним побутом, мають взаємні права і обов`язки та є: невиліковно хворими, які через порушення функцій організму не можуть самостійно пересуватися та самообслуговуватися.

За приписами абзаців першого, четвертого, п`ятого, восьмого частини сьомої статті 13 Закону № 2671-VIII фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду відповідно до цього Закону без здійснення підприємницької діяльності, виплачується компенсація за догляд. Компенсація за догляд фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду відповідно до цього Закону без здійснення підприємницької діяльності на професійній основі, виплачується фізичним особам - надавачам соціальних послуг, які не перебувають у трудових відносинах, не є фізичними особами - підприємцями, не провадять незалежної професійної діяльності (наукової, літературної, артистичної, художньої, освітньої або викладацької, а також медичної, юридичної практики, у тому числі адвокатської, нотаріальної діяльності тощо), не перебувають на обліку як безробітні. Компенсація за догляд фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду відповідно до цього Закону без здійснення підприємницької діяльності на професійній основі, виплачується відповідно до тристороннього договору про надання соціальних послуг з догляду, що укладається у письмовій формі між фізичною особою - надавачем соціальних послуг з догляду, отримувачем соціальних послуг з догляду або його законним представником та структурним підрозділом з питань соціального захисту населення районних, районних у містах Києві та Севастополі державних адміністрацій, виконавчих органів міської ради міст обласного значення, рад об`єднаних територіальних громад. Порядок подання та оформлення документів, призначення і виплати компенсації за догляд затверджує Кабінет Міністрів України.

Пунктом 1 Порядку № 859 передбачено, що цей Порядок встановлює механізм призначення і виплати компенсації за догляд (далі - компенсація), що призначається фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду без провадження підприємницької діяльності на непрофесійній основі, без проходження навчання та дотримання державних стандартів соціальних послуг (далі - фізична особа, яка надає соціальні послуги) особам із числа членів своєї сім`ї, які спільно з нею проживають, пов`язані спільним побутом, мають взаємні права та обов`язки (далі - соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі) та є, зокрема, невиліковно хворими, які через порушення функцій організму не можуть самостійно пересуватися та самообслуговуватися.

Відповідно до пункту 3 Порядку № 859 компенсація призначається і виплачується структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчими органами сільських, селищних, міських рад (далі - уповноважені органи) за місцем проживання / перебування осіб, яким надаються соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі.

Згідно із пунктом 6 Порядку № 859 для отримання компенсації фізичною особою, яка надає соціальні послуги, подаються до уповноваженого органу заява про згоду надавати соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі та документи/відомості у паперовій або електронній формі, зазначені в пункті 7 цього Порядку.

Згідно з пунктом 7 Порядку №859 уповноважений орган перевіряє подані/надіслані фізичною особою, яка надає соціальні послуги, документи/відомості, зазначає кількість прийнятих документів, порядковий номер заяви, дату її реєстрації, кількість неподаних документів, які необхідно подати, і дату, до якої такі документи повинно бути подано.

Повідомлення про прийняття заяви із пакетом документів видається особисто фізичній особі, яка надає соціальні послуги, під час подання заяви або надсилається їй протягом одного робочого дня із дати подання заяви на поштову або електронну адресу заявника.

Якщо до заяви не додано всіх необхідних документів, структурний підрозділ протягом трьох днів з дати отримання заяви надсилає на поштову або електронну адресу заявника повідомлення про те, які документи потрібно подати. Якщо їх буде подано не пізніше ніж через один місяць з дня отримання повідомлення, днем подання заяви вважатиметься день її прийняття структурним підрозділом або відправлення поштою.

Комплексне визначення ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг, здійснюється фахівцями уповноваженого органу разом із представниками закладу охорони здоров`я, надавачів соціальних послуг із залученням особи, яка потребує надання соціальних послуг, та/або її законного представника.

Показники, за якими здійснюється комплексне визначення ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг (додаток до Порядку) визначаються на підставі вивчення питання щодо можливості виконання особою, яка потребує надання соціальних послуг, різних видів життєдіяльності здійснюється за допомогою анкетування, яке проводиться з використанням шкали оцінки можливості виконання елементарних дій (таблиця 1) та шкали оцінки можливості виконання складних дій (таблиця 2) з метою визначення: залежності від будь-якої сторонньої допомоги (фізичної, психологічної, нагляду); можливості самостійно задовольняти свої основні життєві потреби; ступеня залежності та передбачуваної тривалості індивідуальної потреби у сторонній допомозі, причини, що її викликають.

За результатами комплексного визначення ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг, уповноваженим органом готується висновок за формою згідно з додатком.

Особа потребує надання соціальних послуг, якщо за результатами комплексного визначення ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг, їй установлено IV чи V групу рухової активності.

Водночас, згідно висновку, якщо за результатами комплексного визначення індивідуальних потреб сума балів становить більше ніж 63 бали, особа не потребує надання індивідуальних соціальних послуг з догляду, що не дає право на призначення і виплату компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі.

Отже, із аналізу вказаних правових приписів Порядку №859 слідує, що для призначення виплати компенсації заявник подає відповідну заяву про згоду надавати соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі та вичерпний перелік документів, передбачених пунктом 7 Порядку №859.

При цьому, уповноважений орган має обов`язок прийняти та розглянути подані фізичною особою документи з визначенням ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг.

Як встановлено судом, 16.05.2023 та 02.08.2023 ОСОБА_1 подала заяви до Управління соціальної політики Локачинської селищної ради Волинської області щодо отримання компенсації фізичною особою, яка надає соціальні послуги з догляду на непрофесійні основі.

З метою визначення рухової активності матері позивачки ОСОБА_2 комісією для комплексного визначення ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг 19.05.2023 та 03.08.2023 було здійснено виїзди по місцю проживання заявниці та проведено комплексне визначення ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг.

За результатами комплексного визначення індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг, уповноваженими особами складено висновки №8 від 19.05.2023 та № 16 від 03.08.2023 про те, що ОСОБА_2 не потребує надання постійних індивідуальних соціальних послуг з догляду у зв`язку з тим, що сума балів за шкалами оцінки виконання елементарних та складних дій склала 117 та 87 балів, відповідно. Таким чином дочка ОСОБА_1 не має права на призначення і виплату компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі.

З огляду на те, що за результатами комплексного визначення індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг, сума балів за шкалами оцінки виконання елементарних та складних дій склала 63 і більше, тому комісією зроблено висновок, що ОСОБА_2 не потребує надання індивідуальних соціальних послуг з догляду, що не дає право на призначення і виплату компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі, оскільки за результатами комплексного визначення індивідуальних потреб сума балів становить більше ніж 54 бали.

Відтак, суд вважає рішення Управління гуманітарної політики Локачинської селищної ради Волинської області від 19.05.2023 та від 04.08.2023 «Про призначення/перерахунок компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі» правомірними.

Таким чином, у задоволенні позовних вимог ОСОБА_1 до Локачинської селищної ради Волинської області про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії, слід відмовити повністю.

Підстави для розподілу судових витрат відповідно до статті 139 КАС України відсутні.

Керуючись статтями 243-246, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, на підставі Закону України Про соціальні послуги, суд

ВИРІШИВ:

В задоволенні адміністративного позову ОСОБА_1 до Управління гуманітарної політики Локачинської селищної ради Волинської області про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії, відмовити повністю.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Суддя А.Я. Ксензюк

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.12.2023
Оприлюднено25.12.2023
Номер документу115825494
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо соціального захисту (крім соціального страхування), з них

Судовий реєстр по справі —140/28678/23

Ухвала від 29.04.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кузьмич Сергій Миколайович

Постанова від 29.04.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кузьмич Сергій Миколайович

Ухвала від 19.02.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кузьмич Сергій Миколайович

Ухвала від 19.02.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кузьмич Сергій Миколайович

Ухвала від 05.02.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кузьмич Сергій Миколайович

Рішення від 20.12.2023

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Ксензюк Андрій Ярославович

Ухвала від 02.10.2023

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Ксензюк Андрій Ярославович

Ухвала від 20.09.2023

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Ксензюк Андрій Ярославович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні