Рішення
від 18.12.2023 по справі 440/15267/23
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18 грудня 2023 року м. ПолтаваСправа № 440/15267/23

Полтавський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Алєксєєвої Н.Ю.,

за участю:

секретаря судового засідання Куць А.С.,

представника відповідачів Шимки М.І.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "АЛЬФА ГРУП 77" до Головного управління ДПС у Полтавській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії,

В С Т А Н О В И В:

Позивач Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬФА ГРУП 77" звернувся до Полтавського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у Полтавській області, Державної податкової служби України про:

- визнання протиправними та скасування рішень Головного управління ДПС у Полтавській області №9599099/40218394 від 27.09.2023; №9599102/40218394 від 27.09.2023; №9599114/40218394 від 27.09.2023; №9599128/40218394 від 27.09.2023; №9599129/40218394 від 27.09.2023; №9599130/40218394 від 27.09.2023; №9599131/40218394 від 27.09.2023; №9599132/40218394 від 27.09.2023; №9599133/40218394 від 27.09.2023; №9599098/40218394 від 27.09.2023; №9599097/40218394 від 27.09.2023; №9599096/40218394 від 27.09.2023; №9599095/40218394 від 27.09.2023; №9599094/40218394 від 27.09.2023; №9599127/40218394 від 27.09.2023; №9599126/40218394 від 27.09.2023; №9599125/40218394 від 27.09.2023; №9599124/40218394 від 27.09.2023; №9599115/40218394 від 27.09.2023; №9599116/40218394 від 27.09.2023; №9599117/40218394 від 27.09.2023; №9599118/40218394 від 27.09.2023; №9599101/40218394 від 27.09.2023; №9599100/40218394 від 27.09.2023; №9599103/40218394 від 27.09.2023; №9599104/40218394 від 27.09.2023; №9599105/40218394 від 27.09.2023; №9599106/40218394 від 27.09.2023; №9599107/40218394 від 27.09.2023; №9599108/40218394 від 27.09.2023; №9599109/40218394 від 27.09.2023; №9599110/40218394 від 27.09.2023; №9599122/40218394 від 27.09.2023; №9599123/40218394 від 27.09.2023; №9599113/40218394 від 27.09.2023; №9599112/40218394 від 27.09.2023; №9599111/40218394 від 27.09.2023; №9599119/40218394 від 27.09.2023; №9599120/40218394 від 27.09.2023; №9599121/40218394 від 27.09.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати податкові накладні №51 від 02.04.2023; №52 від 04.04.2023; №17 від 04.04.2023; №43 від 05.04.2023; №44 від 06.04.2023; №54 від 07.04.2023; №13 від 07.04.2023; №55 від 09.04.2023; №45 від 10.04.2023; №46 від 10.04.2023; №47 від 11.04.2023; №50 від 14.04.2023; №59 від 14.04.2023; №49 від 14.04.2023; №138 від 16.04.2023; №139 від 16.04.2023; №140 від 16.04.2023; №101 від 18.04.2023; №100 від 18.04.2023; №103 від 19.04.2023; №102 від 19.04.2023; №142 від 19.04.2023; №141 від 19.04.2023; №104 від 19.04.2023; №143 від 20.04.2023; №105 від 20.04.2023; №145 від 20.04.2023; №147 від 21.04.2023; №106 від 21.04.2023; №107 від 21.04.2023; №146 від 23.04.2023; №148 від 23.04.2023; №108 від 24.04.2023; №150 від 26.04.2023; №149 від 26.04.2023; №203 від 27.04.2023; №151 від 27.04.2023; №154 від 28.04.2023; №110 від 28.04.2023; №109 від 28.04.2023, складені та подані на реєстрацію Товариством з обмеженою відповідальністю «АЛЬФА ГРУП 77» (далі ТОВ «АЛЬФА ГРУП 77», позивач), датою їх фактичного подання.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що оспорювані рішення про відмову в реєстрації податкових накладних є протиправними та підлягають скасуванню, а податкові накладні, складені ТОВ «АЛЬФА ГРУП 77» підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних /далі ЄРПН/, оскільки позивач надав всі відповідні пояснення і всі первинні документи, достатні для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних, однак, оскаржуваним рішенням позивачу відмовлено в їх реєстрації.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 16.10.2023 позовна заява прийнята до розгляду та відкрите провадження у справі, вирішено розглядати справу за правилами загального позовного провадження, призначене підготовче судове засідання, витребувані докази.

Головним управлінням ДПС України у Полтавській області /далі ГУ ДПС у Полтавській області, відповідач/ 03.11.2023 до Полтавського окружного адміністративного суду поданий відзив на адміністративний позов, де проти задоволення позову заперечувалося в повному обсязі з огляду на неповноту документів, наданих для реєстрації податкових накладних ТОВ «АЛЬФА ГРУП 77» у ЄРПН.

Так, відповідач вказав, що у повідомленнях від 19.09.2023 №9548859/40218394, №9548903/40218394, №9548909/40218394, №9548834/40218394, №9548829/40218394, №9548839/40218394, №9548828/40218394, №9548854/40218394, №9548833/40218394, №9548832/40218394, №9548856/40218394, №9548838/40218394, №9548831/40218394, №9548936/40218394, №9548908/40218394, №9548775/40218394, №9548935/40218394, №9548910/40218394, №9548951/40218394, №9548778/40218394, №9548958/40218394, №9548945/40218394, №9548830/40218394, №9548837/40218394, №9548836/40218394, №9548827/40218394, №9548943/40218394, №9548905/40218394, №9548835/40218394, №9548856/40218394, №9548853/40218394, №9548849/40218394, №9548784/40218394, №9548862/40218394, №9548948/40218394, №9548941/40218394, №9548899/40218394, №9548860/40218394, №9549044/40218394, №9548859/40218394 про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН вказано про необхідність подання позивачем копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податкових накладних: розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків. Додатково зазначено про ненадання позивачем: до податкових накладних 47, 147, 151, 102, 44, 361, 149, 143, 107, 142, 104, 139, 13, 51, 101, 100, 106, 145, 141, 146, 203, 49, 148, 17, 154, 43, 103, 52, 46, 54, 45,50, 150, 138, 55, 59 не надано розгорнуту оборотно-сальдову відомість по рахунку 361 або акт звірки взаєморозрахунків з момент договору з контрагентом покупцем на поточну дату, до податкових накладних 105, 108, 140 не надано розгорнуту оборотно-сальдову відомість по рахунку 361 акт звірки взаєморозрахунків з моменту дії договору з контрагентом, покупцем, на поточну дату, свідоцтво про державну на транспортні засоби, якими здійснювались перевезення ( НОМЕР_1 та НОМЕР_2 ) /а.с.29-108,т.2/.

Рішення про відмову в реєстрації податкових накладних, складених ТОВ «АЛЬФА ГРУП 77» і поданих для реєстрації в ЄРПН, прийняті відповідачем із зазначенням про ненадання/часткове надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН.

У відповіді на відзив, наданій ТОВ «АЛЬФА ГРУП 77» до справи 22.11.2023, позивачем заперечені твердження відповідача з огляду на надання всіх документів, запитуваних ГУ ДПС У Полтавській області 25.09.2023 в повному обсязі і, відповідно, вказано про відсутність підстав у відповідача для прийняття рішень про відмову в реєстрації податкових накладних ТОВ «АЛЬФА ГРУП 77». Позивач на задоволенні позовних вимог наполягав.

Ухвалою суду від 13.11.2023 року закрите підготовче провадження у справі та призначено справу до судового розгляду по суті у відкритому судовому засіданні.

В судове засідання представник позивача не з`явився, надіслав суду заяву про розгляд справи за відсутності представника ТОВ «АЛЬФА ГРУП 77».

Представник відповідачів в судовому засіданні заперечував проти задоволення позову, просив відмовити у його задоволенні, посилаючись на те, що в ході опрацювання документів, наданих ТОВ «АЛЬФА ГРУП 77» для реєстрації податкових накладних в ЄРПН відповідач встановив про ненадання позивачем додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податкових накладних, при отриманні ТОВ «АЛЬФА ГРУП 77» повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної в ЄРПН.

Заслухавши представника відповідачів, вивчивши та дослідивши матеріали справи, повно та всебічно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

ТОВ «АЛЬФА ГРУП 77» створене та зареєстроване в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, що підтверджується випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, код ЄДРПОУ 40218394 /а.с.243,т.1/. Видами діяльності позивача є: 49.41 вантажний автомобільний транспорт; технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів; 46.12 діяльність посередників у торгівлі паливом, рудами, металами та промисловими хімічними речовинами; 46.71 оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами; 46.90 неспеціалізована оптова торгівля; 68.20 надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна; 77.39 надання в оренду інших машин, устатковання та товарів, н.в.і.у.

ТОВ «АЛЬФА ГРУП 77» перебуває на обліку в ГУ ДПС у Полтавській області з15.01.2016, є платником податку на додану вартість, індивідуальний податковий номер платника 402183916034 /а.с.242,т.1/.

Між ТОВ «АЛЬФА ГРУП 77» та ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНІ ВОРОТА УКРАЇНИ» укладений договір від 26.08.2022 №67 за умовами якого ТОВ «АЛЬФА ГРУП 77» зобов`язалося надати транспортні послуги по перевезенню вантажу по Україні та за кордоном /а.с.114-117,т.2/.

В квітні 2023 року такі послуги позивачем були надані, складені відповідні товарно-транспортні накладні та акти виконаних робіт, відповідно до приписів п.201.10. ст.201 Податкового кодексу України (далі ПК України) ТОВ «АЛЬФА ГРУП 77» складені податкові накладні /а.с.15-172.т.1/.

За результатами розгляду податкових накладних, наданих ТОВ «АЛЬФА ГРУП 77» для реєстрації в ЄРПН, ГУ ДПС України у Полтавській області направлені позивачеві квитанції про прийняття документів і зупинення реєстрації податкових накладних /а.с.174-214, т.1/, де вказано, що відповідно до п.201.16 ст.201 ПК України, реєстрація податкових накладних в ЄРПН зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 49.41, дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

Позивачу запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН.

ГУ ДПС у Полтавській області позивачеві направлені повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, до податкових накладних 47, 147, 151, 102, 44, 361, 149, 143, 107, 142, 104, 139, 13, 51, 101, 100, 106, 145, 141, 146, 203, 49, 148, 17, 154, 43, 103, 52, 46, 54, 45,50, 150, 138, 55, 59 надати розгорнуту оборотно-сальдову відомість по рахунку 361 або акт звірки взаєморозрахунків з моменту дії договору з контрагентом покупцем на поточну дату, до податкових накладних 105, 108, 140 - надати розгорнуту оборотно-сальдову відомість по рахунку 361 акт звірки взаєморозрахунків з моменту дії договору з контрагентом, покупцем, на поточну дату, свідоцтво про державну на транспортні засоби, якими здійснювались перевезення ( НОМЕР_1 та НОМЕР_2 ) /а.с.29-108,т.2/.

Вказані документи надані позивачем до ГУ ДПС у Полтавській області із повідомленням про надання пояснень та письмовими поясненнями в повному обсязі 25.09.2023 /а.с.109-143,т.2/.

Рішеннями ГУ ДПС у Полтавській області №9599099/40218394 від 27.09.2023; №9599102/40218394 від 27.09.2023; №9599114/40218394 від 27.09.2023; №9599128/40218394 від 27.09.2023; №9599129/40218394 від 27.09.2023; №9599130/40218394 від 27.09.2023; №9599131/40218394 від 27.09.2023; №9599132/40218394 від 27.09.2023; №9599133/40218394 від 27.09.2023; №9599098/40218394 від 27.09.2023; №9599097/40218394 від 27.09.2023; №9599096/40218394 від 27.09.2023; №9599095/40218394 від 27.09.2023; №9599094/40218394 від 27.09.2023; №9599127/40218394 від 27.09.2023; №9599126/40218394 від 27.09.2023; №9599125/40218394 від 27.09.2023; №9599124/40218394 від 27.09.2023; №9599115/40218394 від 27.09.2023; №9599116/40218394 від 27.09.2023; №9599117/40218394 від 27.09.2023; №9599118/40218394 від 27.09.2023; №9599101/40218394 від 27.09.2023; №9599100/40218394 від 27.09.2023; №9599103/40218394 від 27.09.2023; №9599104/40218394 від 27.09.2023; №9599105/40218394 від 27.09.2023; №9599106/40218394 від 27.09.2023; №9599107/40218394 від 27.09.2023; №9599108/40218394 від 27.09.2023; №9599109/40218394 від 27.09.2023; №9599110/40218394 від 27.09.2023; №9599122/40218394 від 27.09.2023; №9599123/40218394 від 27.09.2023; №9599113/40218394 від 27.09.2023; №9599112/40218394 від 27.09.2023; №9599111/40218394 від 27.09.2023; №9599119/40218394 від 27.09.2023; №9599120/40218394 від 27.09.2023; №9599121/40218394 від 27.09.2023 відмовлено в реєстрації податкових накладних №51 від 02.04.2023; №52 від 04.04.2023; №17 від 04.04.2023; №43 від 05.04.2023; №44 від 06.04.2023; №54 від 07.04.2023; №13 від 07.04.2023; №55 від 09.04.2023; №45 від 10.04.2023; №46 від 10.04.2023; №47 від 11.04.2023; №50 від 14.04.2023; №59 від 14.04.2023; №49 від 14.04.2023; №138 від 16.04.2023; №139 від 16.04.2023; №140 від 16.04.2023; №101 від 18.04.2023; №100 від 18.04.2023; №103 від 19.04.2023; №102 від 19.04.2023; №142 від 19.04.2023; №141 від 19.04.2023; №104 від 19.04.2023; №143 від 20.04.2023; №105 від 20.04.2023; №145 від 20.04.2023; №147 від 21.04.2023; №106 від 21.04.2023; №107 від 21.04.2023; №146 від 23.04.2023; №148 від 23.04.2023; №108 від 24.04.2023; №150 від 26.04.2023; №149 від 26.04.2023; №203 від 27.04.2023; №151 від 27.04.2023; №154 від 28.04.2023; №110 від 28.04.2023; №109 від 28.04.2023 з огляду на ненадання/часткового надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податкових накладних, реєстрацію яких зупинено в ЄРПН, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкових накладних ЄРПН, платником податку /а.с.149-187,т.2/.

Позивач не погодився з вказаними рішеннями комісії ГУ ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкових накладних в ЄРПН, у зв`язку з чим звернувся до суду з позовом про їх оскарження.

Надаючи правову оцінку оскаржуваним рішенням комісії ГУ ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі, суд дійшов наступних висновків.

Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Спеціальним законом з питань оподаткування, який установлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), нарахування і сплату пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків і визначає заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу є Податковий кодекс України від 02.12.2010 року № 2755-VI (далі - ПК України).

Відповідно до підпунктів 16.1.2,16.1.3, пункту 16.1 статті 16 ПК України платник податків зобов`язаний вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів, подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.

Згідно з підпунктами "а", "б" пункту 185.1 статті 185 ПК України об`єктом оподаткування є операції платників податку з: постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю; постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу.

Відповідно до пункту 187.1 статті 187 ПК України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (крім акцизного податку на реалізацію суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, збору на обов`язкове державне пенсійне страхування, що справляється з вартості послуг стільникового рухомого зв`язку, податку на додану вартість та акцизного податку на спирт етиловий, що використовується виробниками - суб`єктами господарювання для виробництва лікарських засобів, у тому числі компонентів крові і вироблених з них препаратів (крім лікарських засобів у вигляді бальзамів та еліксирів) (пункт 188.1 статті 188 ПК України).

Відповідно до пункту 192.1 статті 192 ПК України, якщо після постачання товарів/послуг здійснюється будь-яка зміна суми компенсації їх вартості, включаючи наступний за постачанням перегляд цін, перерахунок у випадках повернення товарів/послуг особі, яка їх надала, або при поверненні постачальником суми попередньої оплати товарів/послуг, суми податкових зобов`язань та податкового кредиту постачальника та отримувача підлягають відповідному коригуванню на підставі розрахунку коригування до податкової накладної, складеному в порядку, встановленому для податкових накладних, та зареєстрованому в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Розрахунок коригування, складений постачальником товарів/послуг до податкової накладної, яка складена на отримувача - платника податку, підлягає реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних:

постачальником (продавцем) товарів/послуг, якщо передбачається збільшення суми компенсації їх вартості на користь такого постачальника або якщо коригування кількісних та вартісних показників у підсумку не змінює суму компенсації;

отримувачем (покупцем) товарів/послуг, якщо передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, для чого постачальник надсилає складений розрахунок коригування отримувачу.

Розрахунок коригування до податкової накладної складається також у випадку виправлення помилок, допущених при складанні податкової накладної, у тому числі не пов`язаних із зміною суми компенсації вартості товарів/послуг.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України (пункт 201.10 статті 201 ПК України).

Відповідно до підпункту 14.1.60 ПК України єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.

Положенням пункту 201.10 статті 201 ПК України визначено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 01.07.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до пункту 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 року №1246 (у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин), розрахунок коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної (далі - розрахунок коригування) - електронний документ, який складається платником податку до податкової накладної відповідно до вимог Кодексу в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування складаються та реєструються постачальником (продавцем) - платником податку, крім випадків, визначених пунктом 9 цього Порядку (пункт 8 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних).

Згідно з пунктом 12 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 01.07.2015 року); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Суд зазначає, що контролюючим органом не встановлено порушення позивачем вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 ПК України, натомість вказано про наявність підстав для зупинення реєстрації податкової накладної.

Відповідно до пунктів 13-15 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДФС.

У квитанції зазначаються дата та час її формування, реквізити податкової накладної та/або розрахунку коригування та результат перевірки. Якщо у податковій накладній та/або розрахунку коригування за результатами проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), виявлено порушення, платнику податку надсилається квитанція про неприйняття податкової накладної та/або розрахунку коригування із зазначенням причини такого неприйняття.

Згідно з пунктом 201.16 статті 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Кабінетом Міністрів України прийнято постанову «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» від 11.12.2019 №1165 (набрала чинності 01.02.2020), якою, зокрема, затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (надалі - Порядок №1165).

Пунктом 1 Порядку №1165 встановлено, що цей Порядок визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.

За змістом пункту 2 Порядку №1165 автоматизований моніторинг відповідності податкової накладної/розрахунку коригування критеріям оцінки ступеня ризиків - сукупність заходів та методів, що застосовуються контролюючим органом для виявлення ознак наявності ризиків порушення норм податкового законодавства за результатами проведення автоматизованого аналізу наявної в інформаційних системах контролюючих органів податкової інформації.

У силу пункту 5 Порядку №1165, платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

Додатком 3 до Порядку №1165 визначено Критерії ризиковості здійснення операцій, відповідно до пункту 8 яких платник відноситься до ризикованих в разі, якщо у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

Відповідно до пункту 7 Порядку №1165, у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Платник податку отримує інформацію щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, через електронний кабінет /пункт 8 Порядку №1165/.

Пунктами 10, 11 Порядку №1165 передбачено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

За результатами розгляду податкових накладних ГУ ДПС у Полтавській області направлені позивачеві квитанції, де зазначено, що документ прийнято, відповідно до п.201.16 ст.201 ПК України, реєстрація податкових накладних в ЄРПН зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 49.41, дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

Позивачу запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН.

Отже, реєстрація поданих позивачем податкових накладних була зупинена через встановлення ризиковості здійснення операцій з посиланням на п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій та запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних в ЄРПН.

ГУ ДПС у Полтавській області в повідомленнях про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, вказано про необхідність надання до податкових накладних 47, 147, 151, 102, 44, 361, 149, 143, 107, 142, 104, 139, 13, 51, 101, 100, 106, 145, 141, 146, 203, 49, 148, 17, 154, 43, 103, 52, 46, 54, 45,50, 150, 138, 55, 59 розгорнутої оборотно-сальдової відомості по рахунку 361 або акту звірки взаєморозрахунків з моменту укладення договору з контрагентом покупцем на поточну дату, і до податкових накладних 105, 108, 140 - розгорнутої оборотно-сальдової відомості по рахунку 361, акту звірки взаєморозрахунків з моменту дії договору з контрагентом, покупцем, на поточну дату, свідоцтв про державну на транспортні засоби, якими здійснювались перевезення ( НОМЕР_1 та НОМЕР_2 ) /а.с.29-108,т.2/.

Приймаючи оскаржувані рішення про відмову у реєстрації податкових накладних ТОВ «АЛЬФА ГРУП 77» Комісія ГУ ДПС у Полтавській області як підставу для відмови в реєстрації зазначила про ненадання/часткове надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в ЄРПН, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, платником податку.

Суд зазначає, що вимога відповідача про надання розгорнутої оборотно-сальдової відомості по рахунку 361, акту звірки взаєморозрахунків з моменту дії договору з контрагентом, покупцем, на поточну дату, свідоцтв про державну на транспортні засоби, якими здійснювались перевезення ( НОМЕР_1 та НОМЕР_2 є безпідставною та необґрунтованою.

Адже, в ході розгляду справи судом встановлено про укладення ТОВ «АЛЬФА ГРУП 77» із ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНІ ВОРОТА УКРАЇНИ» договору від 26.08.2022 №67 за умовами якого ТОВ «АЛЬФА ГРУП 77» зобов`язалося надати транспортні послуги по перевезенню вантажу по Україні та за кордоном /а.с.114-117,т.2/. В квітні 2023 року такі послуги позивачем були надані, складені відповідні товарно-транспортні накладні та акти виконаних робіт, відповідно до приписів п.201.10. ст.201 Податкового кодексу України (далі ПК України) ТОВ «АЛЬФА ГРУП 77» складені податкові накладні /а.с.15-172.т.1/.

Податкові накладні були складені позивачем за датою відповідної господарської операції, з чим п. 187.1 ст. 187 Податкового кодексу України пов`язує дату виникнення податкових зобов`язань та позивачем надано контролюючому органу всі документи, необхідні для складення податкових накладних.

Суд наголошує, що оборотно-сальдова відомість по рахунку 361, акти звірки взаєморозрахунків, свідоцтва про державну на транспортні засоби, якими здійснювались перевезення не є первинними документами в розумінні ст.9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», вказана норма містить перелік обов`язкових реквізитів первинного бухгалтерського документу, ч.2 ст.9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» визначає, що неістотні недоліки в документах, що містять відомості про господарську операцію, не є підставою для невизнання господарської операції, за умови, що такі недоліки не перешкоджають можливості ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, та містять відомості про дату складання документа, назву підприємства, від імені якого складено документ, зміст та обсяг господарської операції тощо.

Також необхідно зазначити, що відповідно до правової позиції, викладеної у постанові Верховного суду вказано на те, що з метою податкового обліку господарські операції можуть оформлюватися будь-якими первинними документами, зміст яких відповідає наведеним вимогам податкового законодавства, та складення яких відповідає законодавчо установленим вимогам щодо оформлення такої операції або звичаєвій практиці. Умовою документального підтвердження операції є можливість на підставі наявних документів зробити висновок про те, що витрати фактично понесені (Постанова ВС від 30.03.2018 р. у справі № 821/2106/13-а).

Наявність або відсутність окремих документів, як і деякі помилки чи неточності у їх оформленні, не є підставою для висновків про відсутність господарської операції, якщо з інших даних випливає, що фактичний рух активів або зміни у власному капіталі чи зобов`язаннях платника податків у зв`язку з його господарською діяльністю мали місце (відбулися), а певні недоліки в заповненні первинних документів носять оціночний характер. (Постанова ВС від 12.06.2018 р. у справі № 826/11879/13-а, Постанова ВС від 12.06.2018 р. у справі № 825/3419/14).

Окремо суд наголошує на тому, що ТОВ «АЛЬФА ГРУП 77» документи, витребувані відповідачем, надані в повному обсязі, на виконання повідомлень про необхідність надання додаткових документів ГУ ДПС у Полтавській області /а.с.109-148,т.2/.

Отже, Позивачем були здійснені усі, визначені законодавством дії, необхідні для реєстрації податкових накладних в ЄРПН.

Щодо аналізу господарських операцій між позивачем та його контрагентом, відповідачем це питання повинно досліджуватись під час здійснення податкового контролю, що відповідно до пункту 61.1 статті 61 Податкового кодексу України включає в себе систему заходів, що вживаються контролюючими органами та координуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, зокрема, шляхом здійснення перевірок та звірок відповідно до вимог цього Кодексу, а також перевірок щодо дотримання законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, у порядку, встановленому законами України, що регулюють відповідну сферу правовідносин.

Отже, підсумовуючи вищевикладене, враховуючи встановлені обставини, зважаючи на наявність у позивача передбачених чинним законодавством документів, необхідних для складання податкових накладних та беручи до уваги, що реальність господарської операції може бути перевірена контролюючим органом під час проведення перевірки платника податків, суд дійшов висновку, що у ГУ ДПС у Полтавській області були відсутні правові підстави для відмови у реєстрації в ЄРПН податкових накладних, а тому рішення комісії Головного управління ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН прийняті відповідачем безпідставно та необґрунтовано, а отже є протиправними та підлягають скасуванню.

Суд зауважує, що спосіб відновлення порушеного права позивача має бути ефективним та таким, який виключає подальші протиправні рішення, дії чи бездіяльність суб`єкта владних повноважень, а у випадку невиконання, або неналежного виконання рішення не виникала б необхідність повторного звернення до суду, а здійснювалося примусове виконання рішення.

Зазначена позиція повністю кореспондується з висновками Європейського суду з прав людини, відповідно до яких, обираючи спосіб захисту порушеного права, слід зважати на його ефективність з точки зору статті 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, яка вимагає, щоб норми національного правового засобу стосувалися сутності "небезпідставної заяви" за Конвенцією та надавали відповідне відшкодування. Зміст зобов`язань за статтею 13 також залежить від характеру скарги заявника за Конвенцією. Тим не менше, засіб захисту, що вимагається згаданою статтею, повинен бути "ефективним" як у законі, так і на практиці, зокрема, в тому сенсі, щоб його використання не було ускладнене діями або недоглядом органів влади відповідної держави (пункт 75 рішення Європейського суду з прав людини у справі "Афанасьєв проти України" від 5 квітня 2005 року (заява № 38722/02)).

Абзацами 5, 6, та 7 вступної частини Рекомендації Rec (2004) 6 Комітету Міністрів Ради Європи державам-членам "Щодо вдосконалення національних засобів правового захисту", ухваленої на 114-й сесії 12.05.2004, передбачено, що, відповідно до вимог статті 13 Конвенції, держави-члени зобов`язуються забезпечити будь-якій особі, що звертається з оскарженням порушення її прав і свобод, викладених в Конвенції, ефективний засіб правового захисту в національному органі; крім обов`язку впровадити такі ефективні засоби правового захисту у світлі прецедентної практики Європейського суду з прав людини, на держави покладається загальний обов`язок розв`язувати проблеми, що лежать в основі виявлених порушень; саме держави-члени повинні забезпечити ефективність таких національних засобів як з правової, так і практичної точок зору, і щоб їх застосування могло привести до вирішення скарги по суті та належного відшкодування за будь-яке виявлене порушення.

У пункті 145 рішення від 15.11.1996 у справі "Чахал проти Об`єднаного Королівства" (Chahal v. the United Kingdom, (22414/93) [1996] ECHR 54) Європейський суд з прав людини зазначив, що стаття 13 гарантує на національному рівні ефективні правові засоби для здійснення прав і свобод, що передбачаються Конвенцією, незалежно від того, яким чином вони виражені в правовій системі тієї чи іншої країни. Суть цієї статті зводиться до вимоги надати заявникові такі міри правового захисту на національному рівні, що дозволили б компетентному державному органові розглядати по суті скарги на порушення положень Конвенції й надавати відповідний судовий захист, хоча держави - учасники Конвенції мають деяку свободу розсуду щодо того, яким чином вони забезпечують при цьому виконання своїх зобов`язань.

Отже, «ефективний засіб правого захисту» в розумінні статті 13 Конвенції повинен забезпечити поновлення порушеного права й одержання особою бажаного результату.

Згідно зі статтею 17 Закону України «Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини» суди застосовують при розгляді справ Конвенцію та практику Суду як джерело права.

Пунктами 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1246 від 29.12.2010, передбачено, що податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій:

прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування;

набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення);

неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

Таким чином, обов`язок щодо реєстрації в ЄРПН поданих ТОВ «АЛЬФА ГРУП 77» податкових накладних, покладений на центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику - ДПС України.

Беручи до уваги викладене, суд дійшов висновку про те, що належним та ефективним способом захисту прав позивача є: визнання протиправним та скасування рішень від 27.09.2023 №9599099/40218394; №9599102/40218394; №9599114/40218394; №9599128/40218394; №9599129/40218394; №9599130/40218394; №9599131/40218394; №9599132/40218394; №9599133/40218394; №9599098/40218394; №9599097/40218394; №9599096/40218394; №9599095/40218394; №9599094/40218394; №9599127/40218394; №9599126/40218394; №9599125/40218394; №9599124/40218394; №9599115/40218394; №9599116/40218394; №9599117/40218394; №9599118/40218394; №9599101/40218394; №9599100/40218394; №9599103/40218394; №9599104/40218394; №9599105/40218394; №9599106/40218394; №9599107/40218394; №9599108/40218394; №9599109/40218394; №9599110/40218394; №9599122/40218394; №9599123/40218394; №9599113/40218394; №9599112/40218394; №9599111/40218394; №9599119/40218394; №9599120/40218394; №9599121/40218394 комісії Головного управління ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі про відмову в реєстрації податкових накладних та зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати в ЄРПН податкові накладні №51 від 02.04.2023; №52 від 04.04.2023; №17 віл 04.04.2023; №43 від 05.04.2023; №44 від 06.04.2023; №54 від 07.04.2023; №13 від 07.04.2023; №55 від 09.04.2023; №45 від 10.04.2023; №46 від 10.04.2023; №47 від 11.04.2023; №50 від 14.04.2023; №59 від 14.04.2023; №49 від 14.04.2023; №138 від 16.04.2023; №139 від 16.04.2023; №140 від 16.04.2023; №101 від 18.04.2023; №100 від 18.04.2023; №103 від 19.04.2023; №102 від 19.04.2023; №142 від 19.04.2023; №141 від 19.04.2023; №104 від 19.04.2023; №143 від 20.04.2023; №105 від 20.04.2023; №145 від 20.04.2023; №147 від 21.04.2023; №106 від 21.04.2023; №107 від 21.04.2023; №146 від 23.04.2023; №148 від 23.04.2023; №108 від 24.04.2023; №150 від 26.04.2023; №149 від 26.04.2023; №203 від 27.04.2023; №151 від 27.04.2023; №154 від 28.04.2023; №110 від 28.04.2023; №109 від 28.04.2023, подані на реєстрацію ТОВ «АЛЬФА ГРУП 77» , датою їх фактичного подання.

Таким чином, позовні вимоги ТОВ «АЛЬФА ГРУП 77» підлягають задоволенню.

Відповідно до положень частини 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Позивачем при зверненні до суду сплачений судовий збір в сумі 107360,00 грн відповідно до платіжної інструкції №1549 від 10.10.2023 /а.с.14,т.1/ і, враховуючи висновок суду про задоволення позову, стягненню на користь ТОВ «Альфа ГРУП 77» за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Полтавській області підлягають судові витрати зі сплати судового збору у сумі 107360,00 грн.

Керуючись статтями 241-245 Кодексу адміністративного судочинства України,

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "АЛЬФА ГРУП 77" (проїзд Галузевий, буд. 70, м. Кременчук, Полтавська область, 39600, код ЄДРПОУ 40218394) до Головного управління ДПС у Полтавській області (вул. Європейська, буд. 4, м. Полтава, Полтавська область, 36000, код ЄДРПОУ ВП 44057192), Державної податкової служби України (Львівська площа, буд. 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії задовольнити.

Визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №9599099/40218394 від 27.09.2023; №9599102/40218394 від 27.09.2023; №9599114/40218394 від 27.09.2023; №9599128/40218394 від 27.09.2023; №9599129/40218394 від 27.09.2023; №9599130/40218394 від 27.09.2023; №9599131/40218394 від 27.09.2023; №9599132/40218394 від 27.09.2023; №9599133/40218394 від 27.09.2023; №9599098/40218394 від 27.09.2023; №9599097/40218394 від 27.09.2023; №9599096/40218394 від 27.09.2023; №9599095/40218394 від 27.09.2023; №9599094/40218394 від 27.09.2023; №9599127/40218394 від 27.09.2023; №9599126/40218394 від 27.09.2023; №9599125/40218394 від 27.09.2023; №9599124/40218394 від 27.09.2023; №9599115/40218394 від 27.09.2023; №9599116/40218394 від 27.09.2023; №9599117/40218394 від 27.09.2023; №9599118/40218394 від 27.09.2023; №9599101/40218394 від 27.09.2023; №9599100/40218394 від 27.09.2023; №9599103/40218394 від 27.09.2023; №9599104/40218394 від 27.09.2023; №9599105/40218394 від 27.09.2023; №9599106/40218394 від 27.09.2023; №9599107/40218394 від 27.09.2023; №9599108/40218394 від 27.09.2023; №9599109/40218394 від 27.09.2023; №9599110/40218394 від 27.09.2023; №9599122/40218394 від 27.09.2023; №9599123/40218394 від 27.09.2023; №9599113/40218394 від 27.09.2023; №9599112/40218394 від 27.09.2023; №9599111/40218394 від 27.09.2023; №9599119/40218394 від 27.09.2023; №9599120/40218394 від 27.09.2023; №9599121/40218394 від 27.09.2023.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні Товариства з обмеженою відповідальністю "АЛЬФА ГРУП 77" №51 від 02.04.2023; №52 від 04.04.2023; №17 віл 04.04.2023; №43 від 05.04.2023; №44 від 06.04.2023; №54 від 07.04.2023; №13 від 07.04.2023; №55 від 09.04.2023; №45 від 10.04.2023; №46 від 10.04.2023; №47 від 11.04.2023; №50 від 14.04.2023; №59 від 14.04.2023; №49 від 14.04.2023; №138 від 16.04.2023; №139 від 16.04.2023; №140 від 16.04.2023; №101 від 18.04.2023; №100 від 18.04.2023; №103 від 19.04.2023; №102 від 19.04.2023; №142 від 19.04.2023; №141 від 19.04.2023; №104 від 19.04.2023; №143 від 20.04.2023; №105 від 20.04.2023; №145 від 20.04.2023; №147 від 21.04.2023; №106 від 21.04.2023; №107 від 21.04.2023; №146 від 23.04.2023; №148 від 23.04.2023; №108 від 24.04.2023; №150 від 26.04.2023; №149 від 26.04.2023; №203 від 27.04.2023; №151 від 27.04.2023; №154 від 28.04.2023; №110 від 28.04.2023; №109 від 28.04.2023 датою їх фактичного подання.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Полтавській області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "АЛЬФА ГРУП 77" витрати зі сплати судового збору у сумі 107 360,00 грн. (сто сім тисяч триста шістдесят гривень).

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду в порядку, визначеному частиною 8 статті 18, частинами 7-8 статті 44 та статтею 297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Апеляційна скарга на дане рішення може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повне рішення складено 20 грудня 2023 року.

Головуючий суддя Н.Ю. Алєксєєва

Дата ухвалення рішення18.12.2023
Оприлюднено25.12.2023
Номер документу115829824
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії

Судовий реєстр по справі —440/15267/23

Ухвала від 03.05.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Русанова В.Б.

Ухвала від 24.04.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Ухвала від 24.04.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Русанова В.Б.

Ухвала від 24.04.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Русанова В.Б.

Ухвала від 11.04.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Ухвала від 04.03.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Ухвала від 25.01.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Рішення від 18.12.2023

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Н.Ю. Алєксєєва

Рішення від 18.12.2023

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Н.Ю. Алєксєєва

Ухвала від 13.11.2023

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Н.Ю. Алєксєєва

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні