Рішення
від 20.12.2023 по справі 520/19243/23
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

20 грудня 2023 р. № 520/19243/23

Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Спірідонова М.О., розглянувши в порядку спрощеного провадження адміністративну справу за позовом Громадської організації "Опора Єдиних Борців" (м-н 2, буд. 10, прим. 3,м. Лозова,Харківська область,64604) до Виконавчого комітету Лозівської міської ради Харківської області (вул. Ярослава Мудрого, буд. 1,м. Лозова,Лозівський район, Харківська область,64602), Управління житлово-комунального господарства та будівництва Лозівської міської ради Харківської області (вул. Ярослава Мудрого, буд.1,м. Лозова,Лозівський район, Харківська область,64602) про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В :

Позивач, Громадська організація "Опора Єдиних Борців", звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з позовом до Виконавчого комітету Лозівської міської ради Харківської області, Управління житлово-комунального господарства та будівництва Лозівської міської ради Харківської області в якому просить суд:

1. Визнати протиправною бездіяльність робочого органу УЖКГБ стосовно нерозгляду у передбачений законодавством спосіб (без прийняття відповідного рішення) заяви щодо встановлення пріоритету на розміщення зовнішньої реклами на будинку ОСББ « 4-72», що знаходиться за адресою: 64604, м. Лозова, Харківська обл., мікрорайон 4, будинок 72.

2. Визнати протиправними дії робочого органу УЖКГБ стосовно відмови у наданні дозволу, заявнику.

3. Зобов`язати відповідачів повторно розглянути подану позивачем заяву щодо отримання дозволу на рекламу.

4. Зобов`язати робочий орган прийняти рішення щодо встановлення пріоритету заявника у відповідності до вимог Законів України «Про рекламу», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів України №2067 від 29.12.2003 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами» (зі змінами та доповненнями), рішення виконавчого комітету Лозівської міської ради Харківської області №355 від 24.05.2016 "Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами у місті Лозова".

5. Зобов`язати робочий орган підготувати та подати виконавчому органу ради пропозицію та проект відповідного рішення щодо надання дозволу на розміщення реклами.

6. Зобов`язати виконавчий комітет прийняти рішення щодо дозволу у відповідності до вимог Законів України «Про рекламу», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів України №2067 від 29.12.2003 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами» (зі змінами та-доповненнями), рішення виконавчого комітету Лозівської міської ради Харківської області №355 від 24.05.2016 "Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами у місті Лозова".

В обґрунтування позову зазначено, що оскаржувана бездіяльність відповідача є протиправною та такою, що порушує права позивача.

Ухвалою суду від 11.08.2023 року відкрито спрощене провадження по справі та запропоновано відповідачу надати відзив на позов.

Копія ухвали про відкриття спрощеного провадження надіслана та отримана відповідачем через електронний кабінет, що підтверджується матеріалами справи.

Від відповідача, відзив на адміністративний позов не надходив, отже, своїм правом на подання відзиву по адміністративній справі відповідач не скористався.

Відповідно до ч. 2 ст. 175 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд має право вирішити спір за наявними матеріалами справи.

Відповідно до п. 10 ч. 1 ст. 4 Кодексу адміністративного судочинства України зазначено, що письмове провадження - розгляд і вирішення адміністративної справи або окремого процесуального питання в суді першої, апеляційної чи касаційної інстанції без повідомлення та (або) виклику учасників справи та проведення судового засідання на підставі матеріалів справи у випадках, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до ч. 4 ст. 229 КАС України зазначено, що у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

З огляду на вищезазначені приписи Кодексу адміністративного судочинства України, суд вважає за можливе розглянути справу за відсутності сторін в порядку письмового провадження за наявними в матеріалах справи доказами.

Суд, дослідивши матеріали справи, проаналізувавши докази у їх сукупності, вивчивши норми матеріального та процесуального права, якими врегульовані спірні правовідносини вважає, що позов підлягає частковому задоволенню з наступних підстав та мотивів.

Судом встановлено, що 20.04.2023 року позивач - Громадська організація "Опора Єдиних Борців", звернувся до Лозівського міського голови з запитом на інформацію вих. № 47/20.04.23, в якому просив надати інформацію щодо відділу, що займається наданням дозволів на розміщення зовнішньої реклами і процедури отримання дозволу на розміщення зовнішньої реклами в багатоквартирному будинку.

Відповідач листом від 24.04.2023 року № 1980/02-15 Виконавчим комітетом Лозівської міської ради Харківської області повідомив, що рішенням Лозівської міської ради Харківської області від 22.04.2016 року № 198 "Про уповноваження структурних підрозділів міської ради на виконання функцій щодо регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами у місті Лозова" було уповноважено Управління житлово-комунального господарства та будівництва міської ради виконувати функції: - робочого органу щодо регулювання діяльності у сфері розміщення зовнішньої реклами.

Процедура отримання дозволу на розміщення зовнішньої реклами в багатоквартирних будинках визначена у рішенні виконавчого комітету міської ради від 24.05.2016 року № 355 "Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами у місті Лозова".

Якщо будинок є ОСББ, то для надання дозволу щодо розміщення реклами мають бути скликані загальні збори. В ході зборів за прийняття рішення щодо надання дозволу на розміщення реклами має бути надано понад 2/3 голосів співвласників будинку.

03.05.2023 року позивач з метою отримання дозволу на розміщення зовнішньої реклами на будинку об`єднання співвласників багатоквартирного будинку «4-72», що знаходиться за адресою: 64604, м. Лозова, Харківська обл., мікрорайон 4, будинок 72, подав до Центру надання адміністративних послуг Лозівської міської ради Харківської області пакет необхідних документів, що передбачені чинним, законодавством та рішенням виконавчого комітету Лозівської міської ради Харківської області № 355 від 24 травня 2016 року, а саме: 1. заяву (реєстраційний номер 4496-11-01 від 03.05.2023); 2. фотокартку (комп`ютерний макет) місця на якому планується розташування рекламного засобу в 2 екземплярах; 3. ескіз рекламного засобу з конструктивним рішенням спеціальної конструкції в 2 екземплярах; 4. договір з оренди місця розміщення зовнішньої реклами на вищезазначеному будинку від 13.04.2023 в 2 екземплярах.

04.05.2023 від Управління житлово-комунального господарства та будівництва Лозівської міської ради Харківської області до позивача надійшов лист №939 від 04.05.2023 з вимогою надати додаткові документи для розгляду дозволу на розміщення реклами, а саме: - завірену копію статуту ОСББ « 4-72»; - завірену копію протоколу рішення загальних зборів щодо надання в оренду конструктивних елементів будинку - зовнішню стіну (фасад) 1 під`їзду в оренду.

Позивач листом від 05.05.2023 року № 51 повідомив Управління житлово-комунального господарства та будівництва Лозівської міської ради Харківської області що для отримання вище запитуваних документів з аналогічною заявою (запитом) слід звернутися до власника в особі Голови Правління ОСББ « 4-72».

11.05.2023 від УЖКГБ до ОСББ « 4-72» надійшов лист №1005 від 11.05.2023 з аналогічним запитом надати наступні документи: - завірену копію статуту ОСББ « 4-72»; - завірену копію протоколу рішення загальних зборів щодо надання в оренду конструктивних" елементів будинку - зовнішню стіну (фасад) 1 під`їзду в оренду.

15.05.2023 УЖКГБ отримано відповідь від голови правління ОСББ «4-72» вих.№ 19/12.05.23 з наданням всієї необхідної документації, що підтверджують дозвіл власника на розміщення реклами, а саме: 1. завірена копія Статуту ОСББ « 4-72» на 8 арк.; 2. витяг з протоколу № 1/21 установчих зборів ОСББ « 4-72» від 18 квітня 2021 по питанням №3 (три) та №7 (сім) порядку денного на 1 арк.; 3. витяг з протоколу засідання правління ОСББ « 4-72» № 3/23 від 11 квітня 2023 по питанню №1 (один) порядку денного з додатком 1 на 2 арк. (укладання договору оренди на місця розміщення реклами ОСББ з ГО).

30.05.2023 позивач від УЖКГБ отримав лист №1276 в якому зазначено, що для розгляду питання щодо надання дозволу на розміщення реклами за адресою м. Лозова, мікрорайон 4, будинок 72, заяви реєстраційний номер 4496-11-01 від 03.05.2023 року, направлено документи на узгодження до відділу містобудування, архітектури та земельних відносин Лозівської міської ради Харківської області.

31.05.2023 року були вжиті заходи щодо подання запиту вих. №55/31.05.23 до УЖКГБ з метою витребування рішення про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу.

19.06.23 ЦНАПом позивачу було повернуто поданий 03.05.2023 року пакет документів для отримання дозволу на розміщення реклами, в якому знаходились листи від УЖКГБ №1331 від 02.06.23 до Громадської організації "Опора Єдиних Борців", з зазначенням, що робочий орган вимушений відмовити ГО у наданні дозволу на розміщення реклами, у зв`язку з тим, що ГО не було надано належним чином завірений протокол загальних зборів співвласників будинку ОСББ « 4-72» щодо надання згоди на розміщення зовнішньої реклами та №1332 від 02.06.23 з зазначенням, що робочий орган рішення про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу по заяві не приймав, у зв`язку з неповним пакетом документів, тому що заявником не було надано належним чином завірений протокол загальних зборів співвласників багатоквартирного будинку ОСББ « 4-72».

Позивач, вбачаючи в зазначеному порушення своїх прав, звернувся за їх захистом до суду.

Суд, надаючи оцінку спірним правовідносинам, зазначає наступне.

Згідно із підпунктом 13 пункту «а» частини першої статті 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать власні (самоврядні) повноваження) щодо надання дозволу в порядку, встановленому законодавством, на розміщення реклами.

Відповідно до статті 16 Закону України «Про рекламу» розміщення зовнішньої реклами у населених пунктах проводиться на підставі дозволів, що надаються виконавчими органами сільських, селищних, міських рад, а поза межами населених пунктів - на підставі дозволів, що надаються обласними державними адміністраціями, а на території Автономної Республіки Крим - Радою міністрів Автономної Республіки Крим, в порядку, встановленому цими органами на підставі типових правил, що затверджуються Кабінетом Міністрів України.

За змістом статті 1 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» документ дозвільного характеру - дозвіл, висновок, рішення, погодження, свідоцтво, інший документ в електронному вигляді (запис про наявність дозволу, висновку, рішення, погодження, свідоцтва, іншого документа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), який дозвільний орган зобов`язаний видати суб`єкту господарювання у разі надання йому права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності та/або без наявності якого суб`єкт господарювання не може проваджувати певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності.

Положеннями частини п`ятої статті 41 вищевказаного Закону визначено, що підставами для відмови у видачі документа дозвільного характеру є:

- подання суб`єктом господарювання неповного пакета документів, необхідних для одержання документа дозвільного характеру, згідно із встановленим вичерпним переліком;

- виявлення в документах, поданих суб`єктом господарювання, недостовірних відомостей;

- негативний висновок за результатами проведених експертиз та обстежень або інших наукових і технічних оцінок, необхідних для видачі документа дозвільного характеру.

Законом можуть встановлюватися інші підстави для відмови у видачі документа дозвільного характеру.

Відмова у видачі документа дозвільного характеру за підставами, не передбаченими законами, не допускається.

Наведене правове регулювання дає підстави для висновку, що зовнішня реклама розміщується на підставі дозволів та у порядку, встановленому виконавчими органами сільських, селищних, міських рад відповідно до Типових правил.

Відносини, що виникають у зв`язку з розміщенням зовнішньої реклами у населених пунктах, та визначають порядок надання дозволів на розміщення такої реклами, врегульовані Типовими правила розміщення зовнішньої реклами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2003 року № 2067 (також - Правила №2067).

Пунктом 2 Правил № 2067 визначено, що дозвіл - документ установленої форми, виданий розповсюджувачу зовнішньої реклами на підставі рішення виконавчого органу сільської, селищної, міської ради, який дає право на розміщення зовнішньої реклами на певний строк та у певному місці; виконавчий орган ради - виконавчий комітет сільської (сільський голова), селищної, міської ради, Київська та Севастопольська міськдержадміністрації.

Відповідно до пункту 3 Правил № 2067 зовнішня реклама розміщується на підставі дозволів та у порядку, встановленому виконавчими органами сільських, селищних, міських рад відповідно до цих Правил.

Пунктом 5 Правил № 2067 передбачено, що для регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами сільська, селищна, міська рада може утворювати відділ, управління, інший виконавчий орган або покладати відповідні функції на існуючий відділ, управління (далі - робочий орган).

Згідно з пунктом 6 Правил № 2067 до повноважень робочого органу, серед іншого, належить:

- розгляд заяв розповсюджувачів зовнішньої реклами на надання дозволу.

- підготовка проекту рішення виконавчого органу ради щодо надання дозволу (у тому числі погодження з органами та особами, зазначеними у пункті 16 цих Правил) чи про відмову у його наданні.

За змістом пункту 10 Правил № 2067 у разі прийняття рішення про відмову у видачі дозволу робочий орган надсилає заявникові вмотивовану відповідь із зазначенням підстав, передбачених законом. Строк видачі дозволу або надання письмового повідомлення про відмову у його видачі становить 10 робочих днів.

Положеннями пункту 16 Правил № 2067 визначено, що видача дозволу погоджується робочим органом з власником місця або уповноваженим ним органом (особою), а також з:

- Мінкультури - у разі розміщення зовнішньої реклами на пам`ятках національного значення, в межах зон охорони цих пам`яток, історичних ареалів населених місць;

- органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим, обласною, Київською та Севастопольською міськими держадміністраціями - у разі розміщення зовнішньої реклами на пам`ятках місцевого значення, а також в межах зон охорони цих пам`яток;

- утримувачем інженерних комунікацій - у разі розміщення зовнішньої реклами в межах охоронних зон цих комунікацій;

- Укравтодором або власниками автомобільних доріг та Національною поліцією - у разі розміщення зовнішньої реклами у межах смуги відведення автомобільних доріг.

Перелік органів та осіб, з якими погоджується видача дозволу, є вичерпним.

Дії щодо отримання зазначених погоджень вчиняються робочим органом без залучення заявника протягом строку, встановленого для отримання дозволу.

Для здійснення погодження робочий орган не пізніше дня, що настає за днем одержання документів від заявника, надсилає їх копії у паперовому або електронному (шляхом сканування) вигляді органам, зазначеним в абзацах першому - п`ятому цього пункту, та встановлює строк розгляду зазначених документів.

За результатами дозвільної (погоджувальної) процедури органи, зазначені в абзацах першому - п`ятому цього пункту, надають погодження, які у паперовому або електронному (шляхом сканування) вигляді надсилаються робочому органу. У разі ненадання органами, зазначеними в абзацах першому - п`ятому цього пункту, протягом встановленого строку погоджень вважається, що видачу дозволу погоджено.

Пунктом 19 Правил № 2067 визначено, що робочий орган протягом не більш як двох робочих днів з дати одержання від органів та осіб, з якими погоджується видача дозволу, подає виконавчому органу ради пропозиції та проект відповідного рішення.

Згідно з пунктом 20 Правил № 2067 виконавчий орган ради протягом одного робочого дня з дати одержання зазначених пропозицій приймає рішення про надання дозволу або про відмову у його наданні.

Підпунктом 7 пункту 1 статті 1 Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» управитель багатоквартирного будинку це - фізична особа - підприємець або юридична особа - суб`єкт підприємницької діяльності, яка за договором із співвласниками забезпечує належне утримання та ремонт спільного майна багатоквартирного будинку і при будинкової території та належні умови проживання і задоволення господарсько-побутових потреб.

Статутом ОСББ "4-72" затвердженим протоколом № 1/21 від 18.04.2021 року підтверджується, що вказане об`єднання є юридичною особою і створене власниками квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку АДРЕСА_1 .

Метою створення Об`єднання є забезпечення і захист прав співвласників, дотримання ними своїх обов`язків, належне утримання та використання спільного майна будинку, забезпечення своєчасного надходження коштів для сплати всіх платежів, передбачених законодавустваом та цим Статутом.

Серед завдань та предмету діяльності Об`єднання, серед іншого є забезпечення належного утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території.

З огляду на вищевикладене суд зазначає, що ОСББ "4-72", яке об`єднує власників квартир та нежитлових приміщень, є органом, уповноваженим власниками цього будинку здійснювати його управління. Відтак, до повноважень названого обєднання належить також надання згоди щодо розміщення об`єктів зовнішньої реклами на фасаді цього будинку.

Як вже було встановлено судом вище 15.05.2023 УЖКГБ отримано відповідь від голови правління ОСББ «4-72» вих.№ 19/12.05.23 з наданням всієї необхідної документації, що підтверджують дозвіл власника на розміщення позивачем реклами, а саме: 1. завірена копія Статуту ОСББ « 4-72» на 8 арк.; 2. витяг з протоколу № 1/21 установчих зборів ОСББ « 4-72» від 18 квітня 2021 по питанням №3 (три) та №7 (сім) порядку денного на 1 арк.; 3. витяг з протоколу засідання правління ОСББ « 4-72» № 3/23 від 11 квітня 2023 по питанню №1 (один) порядку денного з додатком 1 на 2 арк. (укладання договору оренди на місця розміщення реклами ОСББ з ГО).

Таким чином суд дійшов висновку, що бездіяльність робочого органу УЖКГБ стосовно нерозгляду у передбачений законодавством спосіб (без прийняття відповідного рішення) заяви позивача від 31.05.2023 року щодо встановлення пріоритету на розміщення зовнішньої реклами на будинку ОСББ « 4-72», що знаходиться за адресою: 64604, м. Лозова, Харківська обл., мікрорайон 4, будинок 72 є протиправною та такою, що порушує права позивача, а отже суд дійшов висновку, що належним способом захисту прав позивача буде зобов`язання робочого органу - УЖКГБ повторно розглянути заяву позивача від 31.05.2023 року щодо встановлення пріоритету заявника у відповідності до вимог Законів України «Про рекламу», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів України №2067 від 29.12.2003 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами» (зі змінами та доповненнями), рішення виконавчого комітету Лозівської міської ради Харківської області №355 від 24.05.2016 "Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами у місті Лозова".

Щодо вимоги позивача визнати протиправними дії робочого органу УЖКГБ стосовно відмови у наданні дозволу, заявнику, суд зазначає, що дії суб`єкта владних повноважень активна поведінка, яка може мати вплив на права, свободи та інтереси фізичних та юридичних осіб, в той час коли бездіяльність пасивна поведінка суб`єкта владних повноважень, яка може мати вплив на реалізацію прав, свобод та інтересів фізичної та юридичної особи.

Як вже було встановлено судом, відповідачем - робочим органом - Управління житлово-комунального господарства та будівництва Лозівської міської ради Харківської області стосовно, не було прийнято рішення стосовно відмови у наданні дозволу на розміщення зовнішньої реклами на будинку ОСББ « 4-72», що знаходиться за адресою: 64604, м. Лозова, Харківська обл., мікрорайон 4, будинок 72, а отже суд дійшов висновку, що в цій частині вимог слід відмовити.

Щодо вимог позивача зобов`язати робочий орган підготувати та подати виконавчому органу ради пропозицію та проект відповідного рішення щодо надання дозволу на розміщення реклами та зобов`язати виконавчий комітет прийняти рішення щодо дозволу у відповідності до вимог Законів України «Про рекламу», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів України №2067 від 29.12.2003 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами» (зі змінами та-доповненнями), рішення виконавчого комітету Лозівської міської ради Харківської області №355 від 24.05.2016 "Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами у місті Лозова", суд дійшов висновку, що оскільки даним рішенням зобов`язано робочого органу - УЖКГБ повторно розглянути заяву позивача від 31.05.2023 року щодо встановлення пріоритету заявника у відповідності до вимог Законів України «Про рекламу», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів України №2067 від 29.12.2003 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами» (зі змінами та доповненнями), рішення виконавчого комітету Лозівської міської ради Харківської області №355 від 24.05.2016 "Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами у місті Лозова", та оскільки вказану заяву позивача від 31.05.2023 року ще розгляну то не було, то вимоги в цій частині є передчасними та спрямованими на майбутнє, а отже не підлягають задоволенню.

Відповідно до частини 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Частиною 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідно до ст. 2 КАС України, завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Отже, розглянувши подані сторонами документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до висновку про те, що позовні вимоги підлягають частковому задоволенню.

Керуючись статтями 14, 243-246, 293, 295-296 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Громадської організації "Опора Єдиних Борців" (м-н 2, буд. 10, прим. 3,м. Лозова,Харківська область,64604) до Виконавчого комітету Лозівської міської ради Харківської області (вул. Ярослава Мудрого, буд. 1,м. Лозова,Лозівський район, Харківська область,64602), Управління житлово-комунального господарства та будівництва Лозівської міської ради Харківської області (вул. Ярослава Мудрого, буд.1,м. Лозова,Лозівський район, Харківська область,64602) про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити частково.

Визнати протиправною бездіяльність робочого органу - Управління житлово-комунального господарства та будівництва Лозівської міської ради Харківської області стосовно нерозгляду у передбачений законодавством спосіб (без прийняття відповідного рішення) заяви позивача від 31.05.2023 року щодо встановлення пріоритету на розміщення зовнішньої реклами на будинку ОСББ « 4-72», що знаходиться за адресою: 64604, м. Лозова, Харківська обл., мікрорайон 4, будинок 72.

Зобов`язати робочий орган - Управління житлово-комунального господарства та будівництва Лозівської міської ради Харківської області повторно розглянути заяву позивача від 31.05.2023 року щодо встановлення пріоритету заявника у відповідності до вимог Законів України «Про рекламу», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів України №2067 від 29.12.2003 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами» (зі змінами та доповненнями), рішення виконавчого комітету Лозівської міської ради Харківської області №355 від 24.05.2016 "Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами у місті Лозова".

В іншій частині задоволення позовних вимог відмовити.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Лозівської міської ради Харківської області на користь Громадської організації "Опора Єдиних Борців" сплачений судовий збір в частині задоволення позовних вимог у сумі 2684 (дві тисячі шістсот вісімдесят чотири) грн. 00 коп.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення суду не були вручені у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження: на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя Спірідонов М.О.

Дата ухвалення рішення20.12.2023
Оприлюднено25.12.2023
Номер документу115830897
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії

Судовий реєстр по справі —520/19243/23

Постанова від 17.04.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Чалий І.С.

Ухвала від 19.02.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Чалий І.С.

Ухвала від 19.02.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Чалий І.С.

Ухвала від 26.01.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Чалий І.С.

Рішення від 20.12.2023

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Спірідонов М.О.

Ухвала від 11.08.2023

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Спірідонов М.О.

Ухвала від 24.07.2023

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Спірідонов М.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні