Ухвала
від 23.11.2023 по справі 334/2397/21
ЛЕНІНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЗАПОРІЖЖЯ

Дата документу 23.11.2023

Справа № 334/2397/21

Провадження № 1-кс/334/3259/23

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 листопада 2023 року Ленінський районного суду м. Запоріжжя у складі

слідчого судді ОСОБА_1 ,

за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2

розглянувши у судовому засіданні у залі Ленінського районного суду м. Запоріжжя клопотання старшого слідчогоСВ ЗапорізькогоРУП ГУНПв Запорізькійобласті, капітанаполіції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні № 12020080050002414 від 14.08.2020р., за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України,

ВСТАНОВИВ:

16.11.2023 року до Ленінського районного суду м. Запоріжжя надійшло клопотання старшого слідчогоСВ ЗапорізькогоРУП ГУНПв Запорізькійобласті, капітанполіції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні № 12020080050002414 від 14.08.2020, узгоджене із прокурором Чернівецької окружної прокуратури ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні № 12020080050002414 від 14.08.2020 р. за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що на протязі 2019 2020 років ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » було укладено ряд договорів на виконання робіт на об`єктах ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 ». В свою чергу посадові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », з метою завищення вартості фактично виконаних робіт, уклали ряд договорів субпідряду з підприємствами, які мають ознаки фіктивності та які нібито виконували частину будівельних робіт на об`єктах ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », які насправді не виконувалися.

Зокрема, було встановлено, що під час участі у спрощеній/допороговій закупівлі UA-2020-07-06-006548-a щодо предмета закупівлі: Ремонт м?якої покрівлі у механіко-ливарно-термічном комплексі корпуса №8 над ливарною дільницею, яку проводило Державне підприємство « ІНФОРМАЦІЯ_3 код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , учасник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 надало у своїй тендерній документації документи в які було внесено завідомо неправдиві відомості, а саме: довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вих. № 15/07 від 13.07.2020р.; трудова книжка НОМЕР_3 на ім`я ОСОБА_5 , в якій міститься запис про працевлаштування на ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з 04.05.2013; трудова книжка НОМЕР_4 на ім`я ОСОБА_6 , в якій міститься запис про працевлаштування на ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з 04.05.2013; виписка з протоколу № 76 засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 12.03.2020, видана ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 »; виписка з протоколу № 122 засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 14.02.2020, видана ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 »; виписка з протоколу № 75 засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 17.03.2020, видана ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 »; виписка з протоколу № 36 засідання комісії з перевірки знань з питань пожежної безпеки від 19.02.2020, видана ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 »; виписка з протоколу № 71 засідання кваліфікаційної комісії ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » від 11.03.2020 по випуску закінчивших виробничо-технічні курси та курси перепідготовки покрівельник рулонних покрівель та покрівель із штучних матеріалів. Відповідно до відповіді ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » вказані у виписках працівники не проходили навчання в 2020 році, вказані виписки з протоколів не видавались. Також відповідно до відповіді з ІНФОРМАЦІЯ_5 вказані у Довідці працівники у трудових відносинах із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 не перебували.

12 травня 2021 року, на підставі Ухвали слідчого судді Ленінського районного суду м. Запоріжжя (справа № 334/2397/21, провадження № 1 кс/334/676/21 від «12» квітня 2021 року), було проведено тимчасовий доступ до речей і документів, по виконанню будівельних (ремонтних) робіт на об`єктах Державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_3 код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , які впродовж 2019-2020 виконувало ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , зокрема, щодо виконання робіт з: 1) ремонту м`якої покрівлі виробничо-механічного корпусу №31, в осях Л-1/3; 119-122 стенда №3, №2, розташованого: АДРЕСА_1 ; 2) ремонту м`якої покрівлі виробничо-механічного корпусу №31, цеху №7 коридор в осях 10-15 по ряду Ж/1-Ж/2, розташованого: АДРЕСА_1 ; 3) ремонт м`якої покрівлі в корпусі випробувальної станції №30 в осях Б /1-І/1, 6-8 над стендами 11-12, що належить Замовнику (договір № 04/06/260 від 04.06.2019); 4) ремонту м`якої покрівлі в корпусі випробувальної станції №30 в осях Б /1- І/1, 5-6, що належить Замовнику та розташованого за адресою: АДРЕСА_1 (договір № 30/05/259 від 30.05.2019); 5) ремонту м`якої покрівлі в корпусі випробувальної станції №30 в осях В-Ж, 1-5, що належить Замовнику та розташованого за адресою АДРЕСА_1 (договір № 28/05/258 від 28.05.2019); 6) ремонту м`якої покрівлі над фонарем виробничого корпусу №132 в осіх Е-І, 13-21 цеха №36, що розташований за адресою: АДРЕСА_1 ; 7) ремонту м`якої покрівлі над фонарем виробничого корпусу №132 в осіх Е-І, 3-11 цеха №36, що розташований за адресою: АДРЕСА_1 ; 8) ремонту м`якої покрівлі у механіко-ливарно-термічному комплексі корпусу № 8 над ливарною дільницею (договір № 481/2020 від 30.07.2020) та ін.

Під часпроведення тимчасовогодоступу удиректора ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_1 » кодЄДРПОУ НОМЕР_2 ОСОБА_7 ,були вилученіналежним чиномзавірені копіїдокументів,які булизазначені всудовому рішенні,окрім:«документів, які було подано ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 для участі у торгах, на підставі яких були укладені договори на виконання зазначених вище робіт», гр. ОСОБА_7 , не надав, вказавши що в нього документи відсутні, в наявності лише гр. ОСОБА_7 , надає виписку з протоколу №01 від 10.01.1996р. про обрання ОСОБА_7 директором на 1 аркуші; страхове свідоцтво №0811001992 на 1 аркуші; дозволу ІНФОРМАЦІЯ_6 по охороні Ленінського району м.Запоріжжя №147 на початок роботи від 26.11.2002р. на 1 аркуші; дозволу №311.03.23-45.21.1 на початок роботи від 09.07.2003 року, виданого ІНФОРМАЦІЯ_7 на 1 аркуші; лист ІНФОРМАЦІЯ_8 від 21.07.2010р. на 1 аркуші; висновок ІНФОРМАЦІЯ_9 №42 від 14.05.2003р. на 1 аркуші; довідка ІНФОРМАЦІЯ_10 АА 810985 на 1 аркуші; свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на 1 аркуші; ліцензії, виданої ЗОДА, на будівельну діяльність ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на 1 аркуші; додаток до ліцензії (Перелік видів робіт) на 2 аркушах; свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість на 1 аркуші; лист ДП « ІНФОРМАЦІЯ_11 » від 26.04.2010р. на 1 аркуші; висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 12.02.2008р. на 1 аркуші. Інших документів, які були подані для участі у торгах на підставі яких були укладені вищезазначені договори гр. ОСОБА_7 , не надав.

Зазначені у Ухвалі документи, а саме: «штатного розпису ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 за період 2019-2020, трудові договори або контракти та додатки до них, укладені між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 та працівниками підприємства у період 2019-2020; накази про призначення на посаду працівників підприємства у період 2019-2020; табелі обліку робочого часу за період 2019-2020; відомості нарахування та виплати заробітної плати за період 2019-2020, особові картки форми П-2 за період 2019-2020, цивільно-правові договори та додатки до них за період 2019-2020, акти приймання виконаних підрядних робіт (підписані с працівниками, які працювали за цивільно-правовими договорами) за період 2019-2020, документи, що підтверджують сплату грошових коштів за виконання робіт по зазначеним вище цивільно-правовим договорам, укладеними с працівниками за період з 2019-2020, податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ), які були подані до Державної податкової служби за місцем реєстрації за 2019 2020 роки, декларації з нарахування єдиного соціального внеску за 2019 2020 роки» гр. ОСОБА_7 , не надав, вказавши що в нього документи відсутні.

Зазначені у Ухвалі документи, а саме в частині «копію наказу про призначення на посаду директора, заступника директора, головного бухгалтера, посадові інструкції, а також копії документів, які підтверджують наявності власних або орендованих виробничих потужностей, спеціальної техніки, складських приміщень за 2019-2020 роки» гр. ОСОБА_7 , не надав, вказавши що в нього документи відсутні.

В ході проведення досудового розслідування, під час допиту у якості свідків робітників, які фактично виконували будівельні роботи на Державному підприємстві « ІНФОРМАЦІЯ_3 код ЄДРПОУ НОМЕР_1 за договорами укладеними з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , було встановлено, що на об`єктах ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » вони виконували будівельні роботи без залучення субпідрядних організацій. Також, робітники пояснили, що під час виконання ремонтних робіт ними були виконанні не всі роботи, які вказані в актах приймання виконаних робіт, а також при виконанні робіт використовувалися будівельні матеріали які дешевше ніж вказані у актах приймання виконаних робіт та було використано значно менше будівельних матеріалів.

02 серпня 2021 року, на підставі Ухвали слідчого судді Ленінського р/с м. Запоріжжя, слідчим за участю спеціаліста з будівельно-технічних видів експертиз та досліджень, був проведений огляд на Державному підприємстві « ІНФОРМАЦІЯ_3 код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , за адресою: АДРЕСА_1 , з метою з`ясування фактичного об`єму виконаних робіт за вищевказаними договорамита зазначених відомостей в Актах приймання виконаних робіт.

Так в ході огляду були зафіксовані розбіжності за позиціями які викладені в Актах приймання виконаних робіт та фактичного об`єму виконаних робіт за вищевказаними договорами. Крім того, було встановлено, що позиції, які були зазначені в Акті № 1 за вересень 2020 року, Акті № 1 за липень 2019 року, Акт № 2 за липень 2019 року, Акт № 1 за жовтень 2019 року, взагалі не виконані (або неналежно виконані), та роботи не проводились.

Таким чином, у органу досудового розслідування є підстави вважати, що роботи під час виконання договорів підряду з наступних об`єктів: 1) м`якої покрівліу механіко-ливарно-термічному комплексікорпусу №8над ливарноюдільницею,розташованого заадресою: АДРЕСА_1 (ремонтякої проводився згідно договору № 481/2020 від 30.07.2020 року); 2)м`якоїпокрівлі виробничо-механічногокорпусу №31,в осяхЛ-1/3;119-122стенда №3,№2),розташованого: АДРЕСА_1 (ремонтякої проводився згідно договору № 04/11/383 від 04.11.2019 року); 3)м`якоїпокрівлі виробничо-механічногокорпусу №31,цеху №7коридор восях 10-15по рядуЖ/1-Ж/2,розташованого: АДРЕСА_1 (ремонтякої проводився згідно договору № 18/09/341/ від 18.09.2019 року); 4) м`якоїпокрівлі вкорпусі випробувальноїстанції №30в осяхБ /1-І/1,6-8над стендами11-12),розташованого: АДРЕСА_1 (ремонтякої проводився згідно договору № 04/06/260 від 04.06.2019 року);5)м`якоїпокрівлі вкорпусі випробувальноїстанції №30в осяхБ /1-І/1,5-6,розташованого заадресою АДРЕСА_1 (ремонтякої проводився згідно договору № 30/05/259 від 30.05.2019 року); 6)м`якоїпокрівлі вкорпусі випробувальноїстанції №30в осяхВ-Ж,1-5розташованого заадресою: АДРЕСА_1 (ремонтякої проводився згідно договору № 28/05/258 від 28.05.2019 року); 7) м`якоїпокрівлі надсвітоаероційним ліхтаремвиробничого корпусу№132в осяхЕ-І,13-21цеха №36,що розташований заадресою: АДРЕСА_1 (ремонтякої проводився згідно договору № 15/04/201 від 15.04.2019 року); 8) м`якоїпокрівлі надсвітоаероційним ліхтаремвиробничого корпусу№132в осяхЕ-І,3-11цеха №36,що розташований заадресою: АДРЕСА_1 (ремонтякої проводився згідно договору № 12/03/124 від 12.03.2019 року), використовувалися будівельні матеріали які дешевше ніж вказані у актах приймання виконаних робіт, використано значно менше будівельних матеріалів, роботи належним чином не виконувались, або взагалі відсутні на теперішній час, а грошові кошти, які були відділені на вказані роботи, були привласнені посадовими особами.

Крім того на підставі Ухвали слідчого судді Ленінського р/с м. Запоріжжя (справа № 334/2397/21, провадження № 1 кс/334/1581/21 від «07» вересня 2021 року), було проведено тимчасовий доступ до речей і документів, до належним чином завірених копій документів які перебували у власності Державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_3 , код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , за адресою: АДРЕСА_1 , проте, більшість документів, які були зазначені в судовому рішенні, посадові особи Державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_3 код ЄДРПОУ НОМЕР_1 не надали, посилаючись на те, що вказані документи в них відсутні.

Під час проведення досудового розслідування було призначено ряд судових експертиз, які підтвердили, різницю між вартістю фактично виконаних робіт в актах приймання виконаних будівельних робіт та перерахованою вартістю за вищезазначеними договорами.

Таким чином, з метою швидкого, повного та неупередженого розслідування кримінального провадження, з метою встановлення всіх обставин, які мають значення для проведення досудового розслідування, особи яка вчинила кримінальне правопорушення, з метою проведення судової почеркознавчої експертизи за вищезазначеними договорами з додатками до них та актів приймання виконаних робіт до договорів, у органу досудового розслідування виникла необхідність у проведеннітимчасового доступу на вилучення оригіналів документів, які перебувають у володінні Державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_3 код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ,за адресою: АДРЕСА_1 а саме:

1) договору № 481/2020від 30.07.2020року (ремонтм`якої покрівліу механіко-ливарно-термічному комплексікорпусу №8над ливарноюдільницею,розташованого заадресою: АДРЕСА_1 з додатками, змінами та доповненнями укладених між Державним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_3 код ЄДРПОУ НОМЕР_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 на виконання зазначених вище робіт; специфікацій до договорів, податкових накладних сертифікатів якості та інших документів, які підтверджують якість та вартість використаних матеріалів; актів приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) за вказаними договорами, з додатками та розшифровками; актів прийому прихованих робіт, проектно-кошторисної документації, ресурсних відомостей та розрахунків; накладних, та розхідних накладних, податкових накладних та інших документів які підтверджують факт виконання умов договору; рахунків, рахунків-фактур, платіжних доручень, банківських виписок та інших документів які підтверджують сплату грошових коштів за виконанні роботи (надані послуги); передбачених законодавством ліцензій, патентів, сертифікатів, дозволів у випадку їх необхідності для виконання робіт, надання послуг чи постачання товарів; книг реєстрації видачі довіреностей на отримання товарів та договори з компаніями-транспортувальниками товарів;

2) договору № 04/11/383від 04.11.2019року (ремонт м`якоїпокрівлі виробничо-механічногокорпусу №31,в осяхЛ-1/3;119-122стенда №3,№2),розташованого: АДРЕСА_1 з додатками, змінами та доповненнями укладених між Державним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_3 код ЄДРПОУ НОМЕР_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 на виконання зазначених вище робіт; специфікацій до договорів, податкових накладних сертифікатів якості та інших документів, які підтверджують якість та вартість використаних матеріалів; актів приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) за вказаними договорами, з додатками та розшифровками; актів прийому прихованих робіт, проектно-кошторисної документації, ресурсних відомостей та розрахунків; накладних, та розхідних накладних, податкових накладних та інших документів які підтверджують факт виконання умов договору; рахунків, рахунків-фактур, платіжних доручень, банківських виписок та інших документів які підтверджують сплату грошових коштів за виконанні роботи (надані послуги); передбачених законодавством ліцензій, патентів, сертифікатів, дозволів у випадку їх необхідності для виконання робіт, надання послуг чи постачання товарів; книг реєстрації видачі довіреностей на отримання товарів та договори з компаніями-транспортувальниками товарів;

3) договору № 18/09/341/від 18.09.2019року (ремонт м`якоїпокрівлі виробничо-механічногокорпусу №31,цеху №7коридор восях 10-15по рядуЖ/1-Ж/2,розташованого: АДРЕСА_1 з додатками, змінами та доповненнями укладених між Державним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_3 код ЄДРПОУ НОМЕР_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 на виконання зазначених вище робіт; специфікацій до договорів, податкових накладних сертифікатів якості та інших документів, які підтверджують якість та вартість використаних матеріалів; актів приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) за вказаними договорами, з додатками та розшифровками; актів прийому прихованих робіт, проектно-кошторисної документації, ресурсних відомостей та розрахунків; накладних, та розхідних накладних, податкових накладних та інших документів які підтверджують факт виконання умов договору; рахунків, рахунків-фактур, платіжних доручень, банківських виписок та інших документів які підтверджують сплату грошових коштів за виконанні роботи (надані послуги); передбачених законодавством ліцензій, патентів, сертифікатів, дозволів у випадку їх необхідності для виконання робіт, надання послуг чи постачання товарів; книг реєстрації видачі довіреностей на отримання товарів та договори з компаніями-транспортувальниками товарів;

4) договору № 04/06/260від 04.06.2019року (ремонт м`якоїпокрівлі вкорпусі випробувальноїстанції №30в осяхБ /1-І/1,6-8над стендами11-12),розташованого: АДРЕСА_1 з додатками, змінами та доповненнями укладених між Державним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_3 код ЄДРПОУ НОМЕР_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 на виконання зазначених вище робіт; специфікацій до договорів, податкових накладних сертифікатів якості та інших документів, які підтверджують якість та вартість використаних матеріалів; актів приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) за вказаними договорами, з додатками та розшифровками; актів прийому прихованих робіт, проектно-кошторисної документації, ресурсних відомостей та розрахунків; накладних, та розхідних накладних, податкових накладних та інших документів які підтверджують факт виконання умов договору; рахунків, рахунків-фактур, платіжних доручень, банківських виписок та інших документів які підтверджують сплату грошових коштів за виконанні роботи (надані послуги); передбачених законодавством ліцензій, патентів, сертифікатів, дозволів у випадку їх необхідності для виконання робіт, надання послуг чи постачання товарів; книг реєстрації видачі довіреностей на отримання товарів та договори з компаніями-транспортувальниками товарів;

5) договору № 30/05/259 від30.05.2019року (ремонт м`якоїпокрівлі вкорпусі випробувальноїстанції №30в осяхБ /1-І/1,5-6,розташованого заадресою АДРЕСА_1 з додатками, змінами та доповненнями укладених між Державним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_3 код ЄДРПОУ НОМЕР_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 на виконання зазначених вище робіт; специфікацій до договорів, податкових накладних сертифікатів якості та інших документів, які підтверджують якість та вартість використаних матеріалів; актів приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) за вказаними договорами, з додатками та розшифровками; актів прийому прихованих робіт, проектно-кошторисної документації, ресурсних відомостей та розрахунків; накладних, та розхідних накладних, податкових накладних та інших документів які підтверджують факт виконання умов договору; рахунків, рахунків-фактур, платіжних доручень, банківських виписок та інших документів які підтверджують сплату грошових коштів за виконанні роботи (надані послуги); передбачених законодавством ліцензій, патентів, сертифікатів, дозволів у випадку їх необхідності для виконання робіт, надання послуг чи постачання товарів; книг реєстрації видачі довіреностей на отримання товарів та договори з компаніями-транспортувальниками товарів;

6) договору № 28/05/258 від28.05.2019року (ремонт м`якоїпокрівлі вкорпусі випробувальноїстанції №30в осяхВ-Ж,1-5розташованого заадресою: АДРЕСА_1 з додатками, змінами та доповненнями укладених між Державним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_3 код ЄДРПОУ НОМЕР_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 на виконання зазначених вище робіт; специфікацій до договорів, податкових накладних сертифікатів якості та інших документів, які підтверджують якість та вартість використаних матеріалів; актів приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) за вказаними договорами, з додатками та розшифровками; актів прийому прихованих робіт, проектно-кошторисної документації, ресурсних відомостей та розрахунків; накладних, та розхідних накладних, податкових накладних та інших документів які підтверджують факт виконання умов договору; рахунків, рахунків-фактур, платіжних доручень, банківських виписок та інших документів які підтверджують сплату грошових коштів за виконанні роботи (надані послуги); передбачених законодавством ліцензій, патентів, сертифікатів, дозволів у випадку їх необхідності для виконання робіт, надання послуг чи постачання товарів; книг реєстрації видачі довіреностей на отримання товарів та договори з компаніями-транспортувальниками товарів;

7) договору № 15/04/201 від15.04.2019року (ремонт м`якоїпокрівлі надсвітоаероційним ліхтаремвиробничого корпусу№132в осяхЕ-І,13-21цеха №36,що розташований заадресою: АДРЕСА_1 з додатками, змінами та доповненнями укладених між Державним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_3 код ЄДРПОУ НОМЕР_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 на виконання зазначених вище робіт; специфікацій до договорів, податкових накладних сертифікатів якості та інших документів, які підтверджують якість та вартість використаних матеріалів; актів приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) за вказаними договорами, з додатками та розшифровками; актів прийому прихованих робіт, проектно-кошторисної документації, ресурсних відомостей та розрахунків; накладних, та розхідних накладних, податкових накладних та інших документів які підтверджують факт виконання умов договору; рахунків, рахунків-фактур, платіжних доручень, банківських виписок та інших документів які підтверджують сплату грошових коштів за виконанні роботи (надані послуги); передбачених законодавством ліцензій, патентів, сертифікатів, дозволів у випадку їх необхідності для виконання робіт, надання послуг чи постачання товарів; книг реєстрації видачі довіреностей на отримання товарів та договори з компаніями-транспортувальниками товарів;

8) договору № 12/03/124 від12.03.2019року ( ремонт м`якої покрівлі над світоаероційним ліхтарем виробничого корпусу №132 в осях Е-І, 3-11 цеха №36, що розташований за адресою: АДРЕСА_1 , з додатками, змінами та доповненнями укладених між Державним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_3 код ЄДРПОУ НОМЕР_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 на виконання зазначених вище робіт; специфікацій до договорів, податкових накладних сертифікатів якості та інших документів, які підтверджують якість та вартість використаних матеріалів; актів приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) за вказаними договорами, з додатками та розшифровками; актів прийому прихованих робіт, проектно-кошторисної документації, ресурсних відомостей та розрахунків; накладних, та розхідних накладних, податкових накладних та інших документів які підтверджують факт виконання умов договору; рахунків, рахунків-фактур, платіжних доручень, банківських виписок та інших документів які підтверджують сплату грошових коштів за виконанні роботи (надані послуги); передбачених законодавством ліцензій, патентів, сертифікатів, дозволів у випадку їх необхідності для виконання робіт, надання послуг чи постачання товарів; книг реєстрації видачі довіреностей на отримання товарів та договори з компаніями-транспортувальниками товарів;

Приймаючи до уваги вищевикладене встановлено достатні підстави вважати, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин на стадії досудового розслідування, можливого їх використання під час проведення судових експертиз, а також те що, вказані документи неможливо отримати в інший спосіб, з метою об`єктивного дослідження вказаних документів.

Клопотання слідчого оформлено відповідно до ст. 160 КПК України та погоджено з прокурором Чернівецької окружної прокуратури.

В судове засідання слідчий не з`явився, надав заяву про розгляд клопотання за його відсутності, в якій підтримав доводи свого клопотання та просив задовольнити з підстав вказаних у клопотанні.

Розгляд вказаного клопотання проходив без участі особи, у володінні якої знаходяться вказані документи, оскільки слідчим виконані вимоги ч. 2 ст. 163 КПК України.

Згідно до ч.4 ст.107 КПК України у разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.

Дослідивши матеріали справи в їх сукупності, суд приходить до наступного висновку.

14.08.2020 року до Єдиного реєстру досудових розслідувань були внесені відомості про скоєння кримінального правопорушення за ч. 1 ст. 366 КК України, кримінальне провадження №12020080050002414.

Відповідно до ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

За нормою ч. 6 ст.163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів. Доступ особи до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, здійснюється в порядку, визначеному законом. Доступ до речей і документів, що містять відомості, які становлять державну таємницю, не може надаватися особі, що не має до неї допуску відповідно до вимог закону.

З метоювстановленнявсіхобставин,якімаютьзначення дляпроведеннядосудовогорозслідування, зокрема встановлення особи, яка проставила підписи у документах про виконання ремонтних робіт, замовником яких виступило ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » у слідчого виникла необхідність призначення почеркознавчої експертизи. Для проведення вказаної експертизи необхідні оригінали документів, до яких слідчий просить надати тимчасовий доступ.

Дослідивши матеріали справи в їх сукупності, слідчий суддя приходить до висновку про необхідність задовольнити клопотання слідчого та надати тимчасовий доступ до оригіналів документів, які перебувають у Державному підприємстві « ІНФОРМАЦІЯ_3 код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , за адресою: АДРЕСА_1 .

Керуючись ст. ст. 131, 132, 159-166, 309, 395 КПК України,

УХВАЛИВ:

Клопотання старшого слідчогоз розслідуваннязлочинів усфері господарськоїта службовоїдіяльності СВЗапорізького РУПГУНП вЗапорізькій області, капітанполіції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити.

Надати старшому слідчому з розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності СВ Запорізького РУП ГУНП в Запорізькій області ОСОБА_3 , слідчому з розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності СВ Запорізького РУП ГУНП ОСОБА_8 , слідчому з розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності СВ Запорізького РУП ГУНП ОСОБА_9 тимчасовий доступ з можливістю вилучення на Державному підприємстві « ІНФОРМАЦІЯ_3 код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , за адресою: АДРЕСА_1 , оригіналів наступних документів, а саме:

- договору № 481/2020від 30.07.2020року (ремонтм`якої покрівліу механіко-ливарно-термічному комплексікорпусу №8над ливарноюдільницею,розташованого заадресою: АДРЕСА_1 з додатками, змінами та доповненнями укладених між Державним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_3 код ЄДРПОУ НОМЕР_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 на виконання зазначених вище робіт; специфікацій до договорів, податкових накладних сертифікатів якості та інших документів, які підтверджують якість та вартість використаних матеріалів; актів приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) за вказаними договорами, з додатками та розшифровками; актів прийому прихованих робіт, проектно-кошторисної документації, ресурсних відомостей та розрахунків; накладних, та розхідних накладних, податкових накладних та інших документів які підтверджують факт виконання умов договору; рахунків, рахунків-фактур, платіжних доручень, банківських виписок та інших документів які підтверджують сплату грошових коштів за виконанні роботи (надані послуги); передбачених законодавством ліцензій, патентів, сертифікатів, дозволів у випадку їх необхідності для виконання робіт, надання послуг чи постачання товарів; книг реєстрації видачі довіреностей на отримання товарів та договори з компаніями-транспортувальниками товарів;

- договору № 04/11/383від 04.11.2019року (ремонт м`якоїпокрівлі виробничо-механічногокорпусу №31,в осяхЛ-1/3;119-122стенда №3,№2),розташованого: АДРЕСА_1 з додатками, змінами та доповненнями укладених між Державним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_3 код ЄДРПОУ НОМЕР_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 на виконання зазначених вище робіт; специфікацій до договорів, податкових накладних сертифікатів якості та інших документів, які підтверджують якість та вартість використаних матеріалів; актів приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) за вказаними договорами, з додатками та розшифровками; актів прийому прихованих робіт, проектно-кошторисної документації, ресурсних відомостей та розрахунків; накладних, та розхідних накладних, податкових накладних та інших документів які підтверджують факт виконання умов договору; рахунків, рахунків-фактур, платіжних доручень, банківських виписок та інших документів які підтверджують сплату грошових коштів за виконанні роботи (надані послуги); передбачених законодавством ліцензій, патентів, сертифікатів, дозволів у випадку їх необхідності для виконання робіт, надання послуг чи постачання товарів; книг реєстрації видачі довіреностей на отримання товарів та договори з компаніями-транспортувальниками товарів;

- договору № 18/09/341/від 18.09.2019року (ремонт м`якоїпокрівлі виробничо-механічногокорпусу №31,цеху №7коридор восях 10-15по рядуЖ/1-Ж/2,розташованого: АДРЕСА_1 з додатками, змінами та доповненнями укладених між Державним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_3 код ЄДРПОУ НОМЕР_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 на виконання зазначених вище робіт; специфікацій до договорів, податкових накладних сертифікатів якості та інших документів, які підтверджують якість та вартість використаних матеріалів; актів приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) за вказаними договорами, з додатками та розшифровками; актів прийому прихованих робіт, проектно-кошторисної документації, ресурсних відомостей та розрахунків; накладних, та розхідних накладних, податкових накладних та інших документів які підтверджують факт виконання умов договору; рахунків, рахунків-фактур, платіжних доручень, банківських виписок та інших документів які підтверджують сплату грошових коштів за виконанні роботи (надані послуги); передбачених законодавством ліцензій, патентів, сертифікатів, дозволів у випадку їх необхідності для виконання робіт, надання послуг чи постачання товарів; книг реєстрації видачі довіреностей на отримання товарів та договори з компаніями-транспортувальниками товарів;

- договору № 04/06/260від 04.06.2019року (ремонт м`якоїпокрівлі вкорпусі випробувальноїстанції №30в осяхБ /1-І/1,6-8над стендами11-12),розташованого: АДРЕСА_1 з додатками, змінами та доповненнями укладених між Державним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_3 код ЄДРПОУ НОМЕР_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 на виконання зазначених вище робіт; специфікацій до договорів, податкових накладних сертифікатів якості та інших документів, які підтверджують якість та вартість використаних матеріалів; актів приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) за вказаними договорами, з додатками та розшифровками; актів прийому прихованих робіт, проектно-кошторисної документації, ресурсних відомостей та розрахунків; накладних, та розхідних накладних, податкових накладних та інших документів які підтверджують факт виконання умов договору; рахунків, рахунків-фактур, платіжних доручень, банківських виписок та інших документів які підтверджують сплату грошових коштів за виконанні роботи (надані послуги); передбачених законодавством ліцензій, патентів, сертифікатів, дозволів у випадку їх необхідності для виконання робіт, надання послуг чи постачання товарів; книг реєстрації видачі довіреностей на отримання товарів та договори з компаніями-транспортувальниками товарів;

- договору № 30/05/259 від30.05.2019року (ремонт м`якоїпокрівлі вкорпусі випробувальноїстанції №30в осяхБ /1-І/1,5-6,розташованого заадресою АДРЕСА_1 з додатками, змінами та доповненнями укладених між Державним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_3 код ЄДРПОУ НОМЕР_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 на виконання зазначених вище робіт; специфікацій до договорів, податкових накладних сертифікатів якості та інших документів, які підтверджують якість та вартість використаних матеріалів; актів приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) за вказаними договорами, з додатками та розшифровками; актів прийому прихованих робіт, проектно-кошторисної документації, ресурсних відомостей та розрахунків; накладних, та розхідних накладних, податкових накладних та інших документів які підтверджують факт виконання умов договору; рахунків, рахунків-фактур, платіжних доручень, банківських виписок та інших документів які підтверджують сплату грошових коштів за виконанні роботи (надані послуги); передбачених законодавством ліцензій, патентів, сертифікатів, дозволів у випадку їх необхідності для виконання робіт, надання послуг чи постачання товарів; книг реєстрації видачі довіреностей на отримання товарів та договори з компаніями-транспортувальниками товарів;

- договору № 28/05/258 від28.05.2019року (ремонт м`якоїпокрівлі вкорпусі випробувальноїстанції №30в осяхВ-Ж,1-5розташованого заадресою: АДРЕСА_1 з додатками, змінами та доповненнями укладених між Державним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_3 код ЄДРПОУ НОМЕР_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 на виконання зазначених вище робіт; специфікацій до договорів, податкових накладних сертифікатів якості та інших документів, які підтверджують якість та вартість використаних матеріалів; актів приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) за вказаними договорами, з додатками та розшифровками; актів прийому прихованих робіт, проектно-кошторисної документації, ресурсних відомостей та розрахунків; накладних, та розхідних накладних, податкових накладних та інших документів які підтверджують факт виконання умов договору; рахунків, рахунків-фактур, платіжних доручень, банківських виписок та інших документів які підтверджують сплату грошових коштів за виконанні роботи (надані послуги); передбачених законодавством ліцензій, патентів, сертифікатів, дозволів у випадку їх необхідності для виконання робіт, надання послуг чи постачання товарів; книг реєстрації видачі довіреностей на отримання товарів та договори з компаніями-транспортувальниками товарів;

- договору № 15/04/201 від15.04.2019року (ремонт м`якоїпокрівлі надсвітоаероційним ліхтаремвиробничого корпусу№132в осяхЕ-І,13-21цеха №36,що розташований заадресою: АДРЕСА_1 з додатками, змінами та доповненнями укладених між Державним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_3 код ЄДРПОУ НОМЕР_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 на виконання зазначених вище робіт; специфікацій до договорів, податкових накладних сертифікатів якості та інших документів, які підтверджують якість та вартість використаних матеріалів; актів приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) за вказаними договорами, з додатками та розшифровками; актів прийому прихованих робіт, проектно-кошторисної документації, ресурсних відомостей та розрахунків; накладних, та розхідних накладних, податкових накладних та інших документів які підтверджують факт виконання умов договору; рахунків, рахунків-фактур, платіжних доручень, банківських виписок та інших документів які підтверджують сплату грошових коштів за виконанні роботи (надані послуги); передбачених законодавством ліцензій, патентів, сертифікатів, дозволів у випадку їх необхідності для виконання робіт, надання послуг чи постачання товарів; книг реєстрації видачі довіреностей на отримання товарів та договори з компаніями-транспортувальниками товарів;

- договору № 12/03/124 від12.03.2019року ( ремонт м`якої покрівлі над світоаероційним ліхтарем виробничого корпусу №132 в осях Е-І, 3-11 цеха №36, що розташований за адресою: АДРЕСА_1 , з додатками, змінами та доповненнями укладених між Державним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_3 код ЄДРПОУ НОМЕР_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 на виконання зазначених вище робіт; специфікацій до договорів, податкових накладних сертифікатів якості та інших документів, які підтверджують якість та вартість використаних матеріалів; актів приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) за вказаними договорами, з додатками та розшифровками; актів прийому прихованих робіт, проектно-кошторисної документації, ресурсних відомостей та розрахунків; накладних, та розхідних накладних, податкових накладних та інших документів які підтверджують факт виконання умов договору; рахунків, рахунків-фактур, платіжних доручень, банківських виписок та інших документів які підтверджують сплату грошових коштів за виконанні роботи (надані послуги); передбачених законодавством ліцензій, патентів, сертифікатів, дозволів у випадку їх необхідності для виконання робіт, надання послуг чи постачання товарів; книг реєстрації видачі довіреностей на отримання товарів та договори з компаніями-транспортувальниками товарів;

Зобов`язати посадових осіб Державного підприємства« ІНФОРМАЦІЯ_3 кодЄДРПОУ НОМЕР_1 ,за адресою: АДРЕСА_1 , надати тимчасовий доступ до вищевказаних документів з можливістю їх вилучення.

Строк дії ухвали два місяця з дня її постановлення - до 23.01.2024 року.

Відповідно до ч. 4 ст.165КПК України на вимогу володільця особою, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів, має бути залишено копію вилучених оригіналів документів. Копії документів, які вилучаються або оригінали яких вилучаються, виготовляються з використанням копіювальної техніки, електронних засобів володільця (за його згодою) або копіювальної техніки, електронних засобів особи, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів.

Відповідно до ч. 1 ст.166КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала слідчого судді оскарженню не підлягає і заперечення проти неї може бути подане під час підготовчого провадження в суді.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Суддя: ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення23.11.2023
Оприлюднено25.04.2024
Номер документу115854719
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —334/2397/21

Ухвала від 23.11.2023

Кримінальне

Ленінський районний суд м. Запоріжжя

Філіпова І. М.

Ухвала від 13.11.2023

Кримінальне

Ленінський районний суд м. Запоріжжя

Новікова Н. В.

Ухвала від 21.07.2022

Кримінальне

Ленінський районний суд м. Запоріжжя

Баруліна Т. Є.

Ухвала від 05.01.2022

Кримінальне

Ленінський районний суд м. Запоріжжя

Баруліна Т. Є.

Ухвала від 07.09.2021

Кримінальне

Ленінський районний суд м. Запоріжжя

Філіпова І. М.

Ухвала від 07.09.2021

Кримінальне

Ленінський районний суд м. Запоріжжя

Філіпова І. М.

Ухвала від 11.08.2021

Кримінальне

Ленінський районний суд м. Запоріжжя

Філіпова І. М.

Ухвала від 12.04.2021

Кримінальне

Ленінський районний суд м. Запоріжжя

Баруліна Т. Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні