Постанова
від 01.10.2010 по справі 2а-11065/10/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА

01025, м. Київ, вул. Десятинна , 4/6, тел. 278-43-43

Вн. № 27/288

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

01 жовтня 2010 року 15:18 Справа № 2а-11065/10/2670

за позовом Державної податкової інс пекції у Голосіївському рай оні м. Києва

до

3-я особа Товариства з обмеженою ві дповідальністю "Сінегерія"

Голосіївська районна у м. К иєві державна адміністрація

про скасування державної реє страції суб'єкта підприємниц ької діяльності,

Суддя Головань О.В.

Секретар Тітова Г.А.

Представники:

Від позивача: Чапі к М.М. довіреність № 3024/9/10-009 від 31.05.10р.,

Від відповідача: не з'яв .,

Від 3-ї особи: не з'яв.(про р озгляд справи за відсутності представника).

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Позивач звернувся з позо вом про припинення юридичної особи Товариства з обмежено ю відповідальністю "Сінегері я" (ідентифікаційний код 35982434).

Ухвалою суду від 26 липня 2010 ро ку відкрито провадження у сп раві та призначено її до розг ляду у судовому засіданні на 25 серпня 2010 року.

В судовому засіданні 25 серп ня 2010 року оголошувалась пере рва до 01 жовтня 2010 року.

До судового засідання 01 жов тня 2010 року представник відпо відача не з'явився; поштова ко респонденція направлена за а дресою, що міститься у Єдином у державному реєстрі юридичн их осіб та фізичних осіб-підп риємців 01033, м. Київ, вул. Панків ська, 6 - повернулася до суду з п оміткою "за закінченням терм іну зберігання".

Відповідно до ч. 8 ст. 35 КАС Укр аїни вважається, що повістку вручено юридичній особі, якщ о вона доставлена за адресою , внесеною до відповідного де ржавного реєстру, або за адре сою, яка зазначена її предста вником, і це підтверджується підписом відповідної службо вої особи.

Направлена судом кореспон денція доставлена за адресою , внесеною до відповідного де ржавного реєстру, і не змогла бути вручена відповідачу з н езалежних від суду причин.

В судовому засіданні 01 жовт ня 2010 року оголошено вступну т а резолютивну частини постан ови про відмову в задоволенн і позову.

Дослідивши матеріали спра ви,заслухавши пояснення пред ставника позивача,суд, -

ВСТАНОВИВ:

Відповідач зареєстрова ний Голосіївською районною у м. Києві державною адміністр ацією як юридична особа 16 лип ня 2008 року, за адресою: 01033, м. Київ , вул.Панківська,6 та знаходить ся на обліку у ДПІ у Голосіївс ькому району м. Києва.

Як вбачається з наданого п озивачем витягу з Єдиного де ржавного реєстру юридичних о сіб та фізичних осіб-підприє мців, станом на 22 липня 2010 року Д ержавним реєстратором Голос іївської районної у м. Києві д ержавної адміністрації внес ено запис до Єдиного державн ого реєстру про відсутність Товариства з обмеженою відпо відальністю "Сінегерія" за мі сцезнаходженням, вказаним у статутних документах.

Відповідно до змісту ч. 1 ст . 33 Закону України "Про державн у реєстрацію юридичних та фі зичних осіб-підприємців", юри дична особа припиняється за судовим рішенням, підставою для прийняття якого згідно з ч. 2 ст. 38 Закону України "Про дер жавну реєстрацію юридичних т а фізичних осіб-підприємців" , зокрема, є наявність в Єдином у державному реєстрі юридичн их осіб та фізичних осіб-підп риємців запису про відсутніс ть юридичної особи за вказан им її місцезнаходженням.

Пунктом 17 ст. 11 Закону Україн и "Про державну податкову слу жбу в Україні" встановлено, що органи державної податкової служби у випадках, в межах ком петенції та у порядку, встано влених законами України, зок рема, мають право звертатися у передбачених законом випа дках до судових органів із за явою (позовною заявою) про ска сування державної реєстраці ї суб'єкта підприємницької д іяльності.

Статтею 2 Закону України "Пр о державну податкову службу в Україні" визначено завданн я органів державної податков ої служби, якими є:

здійснення контролю за дод ержанням податкового законо давства, правильністю обчисл ення, повнотою і своєчасніст ю сплати до бюджетів, державн их цільових фондів податків і зборів (обов'язкових платеж ів), а також неподаткових дохо дів, установлених законодавс твом (далі - податки, інші плат ежі);

внесення у встановленому п орядку пропозицій щодо вдоск оналення податкового законо давства;

прийняття у випадках, перед бачених законом, нормативно- правових актів і методичних рекомендацій з питань оподат кування;

формування та ведення Держ авного реєстру фізичних осіб - платників податків та інших обов'язкових платежів та Єди ного банку даних про платник ів податків - юридичних осіб;

роз'яснення законодавства з питань оподаткування сере д платників податків;

запобігання злочинам та ін шим правопорушенням, віднесе ним законом до компетенції п одаткової міліції, їх розкри ття, припинення, розслідуван ня та провадження у справах п ро адміністративні правопор ушення.

здійснення контролю за дод ержанням податкового законо давства, правильністю обчисл ення, повнотою і своєчасніст ю сплати до бюджетів, державн их цільових фондів податків і зборів (обов'язкових платеж ів), а також неподаткових дохо дів, установлених законодавс твом (далі - податки, інші плат ежі);

внесення у встановленому п орядку пропозицій щодо вдоск оналення податкового законо давства;

прийняття у випадках, перед бачених законом, нормативно- правових актів і методичних рекомендацій з питань оподат кування;

формування та ведення Держ авного реєстру фізичних осіб - платників податків та інших обов'язкових платежів та Єди ного банку даних про платник ів податків - юридичних осіб;

роз'яснення законодавства з питань оподаткування сере д платників податків;

запобігання злочинам та ін шим правопорушенням, віднесе ним законом до компетенції п одаткової міліції, їх розкри ття, припинення, розслідуван ня та провадження у справах п ро адміністративні правопор ушення.

Отже, з системного аналізу в казаних норм Закону України "Про державну податкову служ бу в Україні" вбачається, що до компетенції органів державн ої податкової служби віднесе но контроль за додержанням п одаткового законодавства.

Водночас, відповідно до ч. 2 с т. 7 Закону України "Про держав ну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприєм ців", державний нагляд за дотр иманням законодавства у сфер і державної реєстрації юриди чних осіб та фізичних осіб - підприємців здійснює спеціа льно уповноважений орган з п итань державної реєстрації, яким відповідно до Наказу Де ржавного комітету України з питань регуляторної політик и та підприємництва № 50 від 08.06.2 005 року на сьогодні є Державни й комітет України з питань ре гуляторної політики та підпр иємництва.

Згідно з ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної вл ади, їх посадові особи зобов' язані діяти лише на підставі , в межах та у спосіб, що передб ачені Конституцією та Закона ми України.

Відтак, беручи до уваги, що д о компетенції органів держав ної податкової служби не від несено контроль за дотриманн ям законодавства у сфері дер жавної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підпри ємців, в тому числі контроль з а достовірністю даних, які мі стяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фі зичних осіб-підприємців, зве рнення до суду з вимогою скас ування державної реєстрації юридичної особи на підставі її відсутності за вказаним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних о сіб-підприємців місцезнаход женням виходить за межі повн оважень органів державної по даткової служби, що є підстав ою для відмови у задоволенні позову.

Поряд з цим, судом не запере чується право органів держав ної податкової служби на зве рнення до суду з позовом про с касування державної реєстра ції юридичних осіб та фізичн их осіб-підприємців у зв' яз ку з неподанням податкової з вітності та з інших підстав, п ов'язаних зі справлянням под атків (зборів, інших обов'язко вих платежів).

Крім того, твердження позив ача про відсутність відповід ача за вказаним у Єдиному дер жавному реєстрі юридичних ос іб та фізичних осіб-підприєм ців місцем знаходження, а так ож про те, що така відсутність унеможливлює здійснення кон тролю та нагляду за його діял ьністю з боку органів держав ної податкової служби, спрос товується фактом подання від повідачем останньої податко вої звітності до ДПІ у Голосі ївському районі м. Києва за 09 м ісяць 2009 року, у зв' язку з чим не вбачається, що відповідач протягом понад один рік не по дає органам державної податк ової служби податкових декла рацій, документів фінансової звітності.

Враховуючи викладене, суд д ійшов висновку, що позовні ви моги ДПІ у Голосіївському ра йоні м.Києва задоволенню не п ідлягають.

На підставі вищевикладен ого, ст. ст. 160-163, 186 Кодексу адміні стративного судочинства Укр аїни, ст.ст. 58, 238, 239, 247 Господарсько го кодексу України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

1. В задоволенні по зову відмовити.

2. Постанова може бут и оскаржена в порядку ст. 186 КАС України.

Суддя Головань О.В.

Повний текст постанов и

виготовлено і підписано 04.10.1 0 р.

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення01.10.2010
Оприлюднено13.10.2010
Номер документу11586950
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-11065/10/2670

Постанова від 15.02.2011

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Літвіна Н. М.

Постанова від 01.10.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Головань О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні