Рішення
від 22.12.2023 по справі 520/29371/23
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

22 грудня 2023 р. № 520/29371/23

Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Панова М.М., розглянувши в порядку спрощеного провадження адміністративну справу за позовом Приватного підприємства "Партнер" до Головного управління ДПС у Харківській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

Приватне підприємство "Партнер" звернулось до Харківського окружного адміністративного суду з позовом, в якому просить суд визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Харківській області №9129180/23770083 від 05 липня 2023 року та зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати Податкову накладну №1 від 19 травня 2023 року, складену Приватним підприємством «ПАРТНЕР», в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її подання.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що оскаржуване рішення відповідача є протиправним та таким, що прийняте всупереч нормам законодавства, яке регулює спірні правовідносини.

Ухвалою суду відкрито спрощене провадження по справі в порядку, передбаченому статтею 257 Кодексу адміністративного судочинства України, та запропоновано відповідачу надати відзив на позов.

Копія ухвали про відкриття спрощеного провадження надіслана та вручена відповідачам, що підтверджується довідкою про доставку електронного листа до Електронного кабінету, яка міститься в матеріалах справи.

Представником Головного управління ДПС у Харківській області 02.11.2023 до суду надано відзив на позов, в якому зазначено, що оскаржуване рішення відповідача є правомірним, та прийнятим з дотриманням вимог чинного законодавства. В задоволенні адміністративного позову просить відмовити.

Оцінивши повідомлені сторонами обставини, дослідивши матеріали справи, суд приходить до висновку, виходячи з наступного.

Судом встановлено, що Приватне підприємство "Партнер" (далі - позивач) зареєстровано як юридична особа в установленому законом порядку. Відомості щодо юридичної особи внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (дата державної реєстрації: 29 вересня 1995 року, дата запису: 12 вересня 2006 року, номер запису: 12571200000000277). Позивач має статус платника податку на додану вартість. Код суб`єкта господарювання за ЄДРПОУ: 23770083.

Видами діяльності позивача є:

- КВЕД 46.69 «Оптова торгівля іншими машинами й устаткованням (основний)»;

- КВЕД 27.90 «Виробництво іншого електричного устатковання»;

- КВЕД 46.90 «Неспеціалізована оптова торгівля»;

- КВЕД 47.19 «Інші види роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах»;

- КВЕД 47.52 «Роздрібна торгівля залізними виробами, будівельними матеріалами та санітарно-технічними виробами в спеціалізованих магазинах»;

- 49.41 «Вантажний автомобільний транспорт».

ПП «ПАРТНЕР» для можливості здійснювати господарську діяльність має у власності приміщення загальною площею 61,2 кв.м., яке знаходиться за адресою: Харківська область, Зміївський р-н, с. Красна Поляна, вул. Шкільна, буд. 19, що підтверджується Витягом з державного реєстру прав на нерухоме майно №35981563 від 06 квітня 2015 року.

На підставі рішення власника ПП «ПАРТНЕР» ОСОБА_1 №16 від 07 липня 2016 року зазначене приміщення використовується в якості складського приміщення ПП «ПАРТНЕР».

Також, ПП «ПАРТНЕР» має у користуванні приміщення загальною площею 42,6 кв.м., яке знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 , що підтверджується Витягом з державного реєстру прав на нерухоме майно №35726581 від 31 березня 2015 року. Користування цим приміщенням здійснюється на підставі Договору оренди офісу №б/н від 07 липня 2016 року. На підставі Рішення власника ПП «ПАРТНЕР» ОСОБА_1 №15 від 07 липня 2016 року зазначене приміщення використовується в якості складського приміщення ПП «ПАРТНЕР».

ПП «ПАРТНЕР» має достатній обсяг рухомого майна, а саме легковий автомобіль SUBARU OUTBACK, 2010 року випуску, сірого кольору, реєстраційний номер: НОМЕР_1 , яким ПП «ПАРТНЕР» користується на підставі Договору оренди автотранспортного засобу №б/н від 07 квітня 2019 року. ПП «ПАРТНЕР» має також відповідне Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу орендодавця серії НОМЕР_2 від 14 березня 2014 року. Відповідно до рішення власника ПП «ПАРТНЕР» ОСОБА_1 № 17 від 07 квітня 2019 року, вищезазначений транспортний засіб використовується для підприємницьких цілей.

ПП «ПАРТНЕР» також має достатню для здійснення господарської діяльності кількість кваліфікованих працівників - 2 штатні одиниці, що підтверджується Штатним розписом від 02 січня 2023 року.

Між Приватним підприємством «ПАРТНЕР» (Постачальник) та Приватним підприємством «ВАВІТ» (код ЄДРПОУ 44289296) (Покупець) (разом - Сторони) був укладений Договір поставки № 14 від 01.09.2022 (далі - Договір № 14), за яким Постачальник зобов`язується передати у власність Покупця товар, а Покупець зобов`язується прийняти та оплатити його в порядки та строки і на умовах, які передбачені Договором.

Відповідно до п. 1.4 Договору № 14 найменування, асортимент, ціна, кількість і вартість товару визначаються у специфікаціях, які є невід`ємною частиною Договору. Специфікацію було визначено у п. 1.4. Договору № 14, яка включала в себе 8 найменувань загальною сумою 1 206 000,00 грн. з ПДВ.

Згідно з п. 4.4. Договору № 14, у разі потреби у додатковій партії товару зі специфікації, Покупець має надіслати заявку на електронну адресу Продавця.

На виконання зазначеного положення Договору №14, 31 січня 2023 року Покупець надіслав Заявку №05 (вих. № 05/17) щодо такого товару:

- Муфти 3СТп 10У-70-120 у кількості 30 компл.;

- Муфти 3СТп 10У-150-240 у кількості 30 компл., на загальну суму 154 800,00 грн. З ПДВ.

Відповідно з п. 4.4. Договору № 14, Продавець зобов`язується виконати таку заявку протягом 10 робочих днів.

Визначений у заявці товар було поставлено 19 травня 2023 року, за фактом чого було підписано Видаткову накладну № РН-0000001 від 19 травня 2023 року.

Товар приймався директором ПП «ВАВІТ» ОСОБА_1 на підставі Довіреності №4 від 19 травня 2023 року.

За фактом поставки товару (першої події), відповідно до положень ст.201 Податкового кодексу України, ПП «ПАРТНЕР» було складено та подано на реєстрацію податкову накладну №1 від 19 травня 2023 року.

Того ж дня Продавець (ПП «ПАРТНЕР») виставив на оплату Рахунок-фактуру № СФ-0000004 від 19 травня 2023 року на загальну суму 154 800,00 грн. з ПДВ щодо зазначеного вище товару.

Згідно з п. 3.4 Договору № 14, Покупець зобов`язаний сплатити товар протягом 180 календарних днів з дня його отримання.

На підтвердження перевезення товару Покупцю було надано відповідну товарно-транспортну накладну №04/1 від 19 травня 2023 року.

01 червня 2023 року Сторони підписали між собою Акт звірки взаєморозрахунків №б/н від 01 червня 2023 року (зокрема, щодо розрахунків за поставку від 19 травня 2023 року на суму 154 800,00 грн.). Різницю у розрахунках було виплачено 02 червня 2023 року, про що свідчить Платіжна інструкція №60 від 02 червня 2023 року.

На виконання приписів податкового законодавства України, а саме ст. 201 Податкового кодексу України, позивач склав податкову накладну №1 від 19 травня 2023 року на ПП «ВАВІТ» на суму 154 800,00 грн., у т.ч. ПДВ - 25 800,00 грн., однак реєстрація вказаної ПН була зупинена відповідачем-1 13 червня 2023 року. Підставою зупинення реєстрації ПН згідно квитанції є посилання на п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Зокрема, зазначено у квитанції зазначено наступне: «ПН складена та подана платником податку, який відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».

Керуючись п.4 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 12 грудня 2019 року №520 (далі - Порядок № 520), позивачем було направлено до податкового органу повідомлення від 29 червня 2023 року №06 щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операції по зупиненій податковій накладній № 1 від 19 травня 2023 року, з наданням копій підтверджуючих документів та відповідними поясненнями, що підтверджується відповідною квитанцією.

На підтвердження здійснення вищевказаної господарської операції, відповідачу-1 позивачем разом з повідомленням №06 про надання пояснень від 29.06.2023 направлено в якості додатків копії таких документів:

1) Перелік документів, які додавались до Повідомлення про надання пояснень №б/н від 29.06.2023;

2) Видаткова накладна № РН0000004 від 19.05.2023;

3) Довіреність №5 від 19.05.2023;

4) Рахунок-фактура № СФ-0000004 від 19.05.2023;

5) Заява №5 від 16.05.2023;

6) Товарно-транспортна накладна №04/1 від 19.05.2023;

7) Сертифікат №4 від 19.05.2023;

8) Складські документи №б/н від 29.06.2023;

9) Договір №14 від 01.09.2022 з додатками;

10 Рахунок №1 від 12.02.2019;

11) Митні декларації за формою МД-2 (з додатками МД-3 та МД-6) від 19.02.2019;

12) Специфікація №7 від 06.02.2019 до Договору № UA15/1-16 від 15 січня 2016 року;

13) Накладна СМК №0044697 від 15.02.2019;

14) Митні декларації за формою МД-2 (з додатками МД-3 та МД-6) від 22.04.2019;

15) Рахунок №6 від 15 квітня 2019;

16) Накладна СМК №004296 від 17.04.2019;

17) Специфікація №8 від 04.04.2019 року до Договору № UA15/1-16 від 15 січня 2016 року;

18) Рахунок №16 від 23.10.2019;

19) Специфікація №9 від 04.10.2019 року до Договору № UA15/1-16 від 15 січня 2016 року;

20) Накладна СМК №082592 від 23.10.2019;

21) Митні декларації за формою МД-2 (з додатками МД-3 та МД-6) від 31.10.2019;

22) Документи щодо наявності складських приміщень №б/н від 29.06.2023;

23) Договір № UA15/1-16 від 15 січня 2016 року з додатками;

24) Витяг щодо наявності нерухомого майна №357265581 від 31.03.2015;

25) Рахунок № 1 від 12.02.2019;

26) Рахунок №231 від 23.04.2019;

27) Платіжні доручення №278/312 від 25.04.2019;

28) Рахунок №98/386 від 02.11.2019 з документами щодо оплати;

29) Виписка №б/н від 18.02.2020;

30) Договір №б/н від 07.07.2016;

31) Витяг щодо наявності нерухомого майна №35981563 від 06.04.215;

32) Акт звірки розрахунків №б/н від 01.06.2023;

33) Платіжне доручення №60 від 02.06.2023;

34) Складські документи №б/н від 31.12.2019;

35) Штатний розклад №б/н від 02.01.2023;

36) Виписка №б/н від 31.05.2023;

37) Виписка №б/н від 28.06.2023;

38) Договір №14 від 01.09.2022.

Отже, позивачем до контролюючого органу були надані всі необхідні пояснення та документи, які були достатніми для прийняття рішення щодо реєстрації зупиненої податкової накладної.

Контролюючим органом було прийнято Рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №9129180/23770083 від 05 липня 2023 року, яким було відмовлено у реєстрації податкової накладної у зв`язку із: «наданням платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства». У графі «Додаткова інформація» зазначено наступне: «договір оренди офісу та договір з постачальником зі специфікаціями та рахунками-фактури».

Позивач зазначає, що ним було подано до контролюючого органу всі необхідні пояснення та первинні документи, якими могла підтверджуватися господарська операція за результатами якої була складена зупинена податкова накладна та які були достатніми для прийняття рішення щодо реєстрації зупиненої податкової накладної №1 від 19 травня 2023 року.

Не погодившись із рішенням Комісії регіонального рівня позивачем було подано скаргу до комісії центрального рівня щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних на рішення №9129180/23770083 від 05 липня 2023 року від 18 липня 2023 року.

Однак, за результатами розгляду скарги комісією з питань зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН Державної податкової служби України було прийнято рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №59492/23770083/2 від 26 липня 2023 року, яким залишено скаргу без задоволення, а рішення Комісії регіонального рівня - без змін.

Не погоджуючись з прийнятим рішенням відповідача щодо відмови в реєстрації податкової накладної №1 від 19 травня 2023 року та вважаючи його прийнятим всупереч нормам законодавства, що регулює спірні правовідносини, позивач вернувся до суду з даним адміністративним позовом.

Суд зазначає, що Податковий кодекс України є спеціальним законом з питань оподаткування та установлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків, визначені заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу.

Згідно підпунктів "а", "б" пункту 185.1 статті 185 Податкового кодексу України, об`єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України та постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України.

У відповідності до п. 187.1 ст. 187 Податкового кодексу України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню; дата відвантаженим товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Відповідно пункт 188.1 статті 188 Податкового кодексу України база оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів.

Згідно з п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Пунктом 201.4 ст. 201 Податкового кодексу України регламентовано, що платники податку в разі здійснення постачання товарів/послуг, постачання яких має безперервний або ритмічний характер покупцям - платникам податку - можуть складати не пізніше останнього дня місяця, в якому здійснено такі постачання, зведені податкові накладні на кожного платника податку, з яким постачання мають такий характер, з урахуванням усього обсягу постачання товарів/послуг відповідному платнику протягом періоду, за який складається така податкова накладна, протягом такого місяця.

У відповідності п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені (терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та відати покупцю за його вимогою.

Відповідно до п. 2 ст. 3 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» бухгалтерський облік є обов`язковим видом обліку, який ведеться підприємством. Фінансова, податкова, статистична та інші види звітності, що використовують грошовий вимірник, ґрунтуються на даних бухгалтерського обліку.

Згідно п. 1 ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи. В свою чергу первинний документи це документ, який містить відомості про господарську операцію.

У відповідності до п. 1 наказу від 14.10.1997 №363 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні» товарно-транспортна документація - це комплект юридичних документів, на підставі яких здійснюють облік, приймання, передавання, перевезення, здавання вантажу та взаємні розрахунки між учасниками транспортного процесу.

В свою чергу товарно-транспортна накладна це єдиний для всіх учасників транспортного процесу юридичний документ, що призначений для списання товарно-матеріальних цінностей, обліку на шляху їх переміщення, оприбуткування, складського, оперативного та бухгалтерського обліку, а також для розрахунків за перевезення вантажу та обліку виконаної роботи.

Підпунктом 11.1 пункту 11 вказаного наказу регламентовано, що основним документом на перевезення вантажів є товарно-транспортна накладна.

Таким чином, товарно-транспортна накладна є достатнім підтвердженням щодо навантаження, транспортування, відвантаження товару, його оприбуткування та бухгалтерського обліку тобто достатнім підтвердженням надання транспортної послуги.

За приписами пункту 74.2 статті 74 Податкового кодексу України, в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Згідно пункту 74.3 статті 74 Податкового кодексу України, зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової та митної політики.

Відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних" №1246 від 29.12.2010, податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Пункт 10 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року №1165, передбачає у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

Пунктом 11 цього Порядку встановлено, що у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

Аналогічні приписи містить абзац 10 пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України, згідно яких у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Пунктом 4 Наказу Міністерства фінансів України "Про затвердження Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" №520 від 12.12.2019 визначено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.

Отже, згідно з направленими до Головного управління ДПС у Харківській області та Державної податкової служби України бухгалтерськими та фінансово - господарськими документами Приватним підприємством «ПАРТНЕР» в повному обсязі підтверджено реальність та законність проведення господарських операцій, законність реєстрації податкової накладної в ЄРПН.

Також суд зазначає, що пунктом 25 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України №1165 від 11.12.2019 встановлено, що комісія центрального рівня приймає рішення про неврахування таблиці даних платника податку, розглядає скарги на рішення комісій регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі. Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Пунктом 5 Наказу Міністерства фінансів України "Про затвердження Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" №520 від 12.12.2019 визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Пунктом 11 Наказу Міністерства фінансів України "Про затвердження Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" №520 від 12.12.2019 встановлено, що комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Таким чином, суд приходить до висновку, що рішення Комісії повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної, у даному випадку, або "надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства", або "ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку".

Отже, з огляду на вище описане, рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління Державної податкової служби у Харківський області №9129180/23770083 від 05 липня 2023 року про відмову у реєстрації податкової накладної є неправомірним та підлягає скасуванню, а податкова накладна №1 від 19 травня 2023 року, складена Приватним підприємством «ПАРТНЕР» - реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги Приватного підприємства "Партнер" підлягають задоволенню.

Керуючись ст.ст. 262, 255, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Приватного підприємства "Партнер" (вул. Героїв Праці, буд. 19А, к. 32, м. Харків, 61144, ЄДРПОУ 23770083) до Головного управління ДПС у Харківській області (вул. Пушкінська, буд. 46, м. Харків, Харківська обл., Харківський р-н, 61057, ЄДРПОУ 43983495), Державної податкової служби України (площа Львівська, буд. 8, м. Київ, 04053, ЄДРПОУ 43005393) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Харківській області №9129180/23770083 від 05 липня 2023 року.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати Податкову накладну №1 від 19 травня 2023 року, складену Приватним підприємством «ПАРТНЕР», в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її подання.

Стягнути на користь Приватного підприємства "Партнер" (ЄДРПОУ 23770083) сплачену суму судового збору в розмірі 1342 (одна тисяча триста сорок дві) грн. 00 коп. за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Харківській області (ЄДРПОУ 43983495).

Стягнути на користь Приватного підприємства "Партнер" (ЄДРПОУ 23770083) сплачену суму судового збору в розмірі 1342 (одна тисяча триста сорок дві) грн. 00 коп. за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (ЄДРПОУ 43005393).

Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня проголошення рішення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя М.М.Панов

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.12.2023
Оприлюднено25.12.2023
Номер документу115880219
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних)

Судовий реєстр по справі —520/29371/23

Ухвала від 05.06.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Блажівська Н.Є.

Ухвала від 02.05.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Мельнікова Л.В.

Ухвала від 15.04.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Мельнікова Л.В.

Ухвала від 15.04.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Мельнікова Л.В.

Ухвала від 27.02.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Кононенко З.О.

Ухвала від 21.02.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Кононенко З.О.

Ухвала від 05.02.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Кононенко З.О.

Ухвала від 25.01.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Кононенко З.О.

Ухвала від 18.01.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Кононенко З.О.

Рішення від 22.12.2023

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Панов М.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні