ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
19 червня 2023 року Справа № 160/7723/23
Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді: Турової О.М.,
розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи в порядку письмового провадження у місті Дніпрі адміністративну справу за позовною заявою Головного управління ДПС у Дніпропетровській області до Покровського міського комунального підприємства «РИТУАЛ» про стягнення суми податкового боргу, -
ВСТАНОВИВ:
13.04.2023 року до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Головного управління ДПС у Дніпропетровській області до Покровського міського комунального підприємства «РИТУАЛ», в якій позивач просить:
- стягнути податковий борг з Покровського міського комунального підприємства «РИТУАЛ» (ЄДРПОУ 31881388) до бюджету у розмірі 326 469,25грн шляхом стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків.
В обґрунтування пред`явлених позовних вимог зазначалося, що внаслідок несплати відповідачем у встановлені Податковим кодексом України (далі ПК України) строки сум узгоджених грошових зобов`язань, донарахованих податковими повідомленнями-рішеннями, які відповідачем оскаржені не були, у останнього утворився податковий борг на загальну суму 326 469,25грн., який складається з податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, згідно з податковим повідомленням-рішенням №0036850718 від 30.03.2021р. - термін сплати 20.04.2021р. на суму 1020,00 грн. та з податку на прибуток згідно з податковим повідомленням-рішенням №0038660724 від 30.03.2021р. - термін сплати 30.08.2021р. на суму 273 016,00 грн. (основний платіж) та податковим повідомленням-рішенням №0038660724 від 30.03.2021р, термін сплати 30.08.2021р. на суму 52 433,25 грн. (штрафна санкція). Крім того, контролюючим органом відповідно до ст.129 Податкового кодексу України нараховано пеню на виявлені органом ДПС суми заниження податкових зобов`язань на загальну суму 35 550,11 грн. В подальшому, податкове повідомлення-рішення №0038660724 від 30.03.2021р. було оскаржено відповідачем в адміністративному подяку, проте рішенням ДПС України про результати розгляду скарги №14294/6/99-00-06-01-05-06 від 25.06.2021р. скаргу відповідача на податкове повідомлення-рішення №0038660724 від 30.03.2021р. залишено без задоволення, а податкове повідомлення-рішення №0038660724 від 30.03.2021р. - без змін. Податкове повідомлення-рішення №0036850718 від 30.03.2021р. відповідачем оскаржене не було. З урахуванням вимог ст. ст. 56, 57 ПК України у зв`язку із несплатою Покровським міським комунальним підприємством «РИТУАЛ» у встановлені строки нарахованих сум, грошові зобов`язання набули статусу податкового боргу. На наявний у відповідача податковий борг позивачем в порядку ст.59 Податкового кодексу України виставлено податкову вимогу від 08.10.2021р., яка направлена на адресу платника податків засобами поштового зв`язку, проте, в подальшому, повернулась на адресу контролюючого органу з відміткою відділення поштового зв`язку про неможливість вручення «за закінченням строку зберігання». Станом на теперішній час означений податковий борг відповідачем не погашений і не списаний, тому позивач звернувся до суду з позовом про його стягнення.
Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 18.04.2023 року позовну заяву Головного управління ДПС у Дніпропетровській області прийнято до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі №160/7723/23 за цією позовною заявою, призначено цю справу до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) за наявними у справі матеріалами з 19.05.2023 року, а також встановлено відповідачу строк для подання відзиву на позовну заяву протягом п`ятнадцяти днів з дня отримання ухвали.
Крім того, вищезазначеною ухвалою суду витребувано у Покровського міського комунального підприємства «РИТУАЛ» докази погашення податкового боргу.
Копія ухвали Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 18.04.2023р. направлена на адресу Покровського міського комунального підприємства «РИТУАЛ» засобами поштового зв`язку та отримана останнім 26.04.2023 року, про що свідчить рекомендоване повідомлення про вручення поштового відправлення, копія якого міститься в матеріалах справи.
Станом на 19.06.2023р. відповідач своїм правом подати відзив на позов не скористався, крім того, ним не надано витребувані ухвалою суду від 18.04.2023 року документи, а також будь-які заяви, клопотання, повідомлення, в яких би останній виклав своє бажання надати до суду їх в більш пізній термін.
Дослідивши матеріали справи та надані сторонами докази, проаналізувавши зміст норм матеріального та процесуального права, що регулюють спірні правовідносини, суд доходить висновку про задоволення позовних вимог у повному обсязі, з огляду на таке.
Судом встановлено та матеріалами справи підтверджено, що Покровське міське комунальне підприємство «РИТУАЛ» (код ЄДРПОУ 31881388) є юридичною особою, зареєстрованою 19.02.2003р., про що до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців зроблено запис, 26.02.2003 року взятої на облік до ГУ ДПС у Дніпропетровській області.
Згідно з п.п.16.1.3, п.п.16.1.4 п.16.1 ст.16 Податкового кодексу України (тут і далі в редакції чинній на час виникнення спірних правовідносин) платник податків зобов`язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів; сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
Відповідно до п.п.36.1-36.3 ст.36 Податкового кодексу України податковим обов`язком визнається обов`язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи. Податковий обов`язок виникає у платника за кожним податком та збором. Податковий обов`язок є безумовним і першочерговим стосовно інших неподаткових обов`язків платника податків, крім випадків, передбачених законом.
Так, згідно з п.133.1 ст.133 Податкового кодексу України платниками податку на прибуток підприємств - резидентами є: суб`єкти господарювання - юридичні особи, які здійснюють господарську діяльність як на території України, так і за її межами, крім юридичних осіб, визначених пунктами 133.4 та 133.5 цієї статті; юридичні особи, що обрали спрощену систему оподаткування, є платниками податку при виплаті доходів (прибутків) нерезиденту із джерелом їх походження з України в порядку, визначеному пунктом 141.4 статті 141 цього Кодексу. При цьому платники єдиного податку четвертої групи не є платниками податку при виплаті доходів, визначених абзацами четвертим - шостим підпункту 14.1.49 пункту 14.1 статті 14 цього Кодексу; юридичні особи, що обрали спрощену систему оподаткування, є платниками податку при отриманні скоригованого прибутку контрольованої іноземної компанії, що оподатковується в порядку, визначеному статтею 39-2 та цим розділом.
Статтями 134 та 135 Податкового кодексу України встановлено об`єкти та база оподаткування податком на прибуток підприємств.
Пунктом 137.1 статті 137 ПК України визначено, що податок нараховується платником самостійно за ставкою, визначеною статтею 136 цього Кодексу, від бази оподаткування, визначеної згідно зі статтею 135 цього Кодексу.
Пунктом 1 статті 54 Податкового кодексу України вказано про те, що крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов`язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов`язання та/або пені вважається узгодженою.
З матеріалів справи судом встановлено, що податковий борг Покровського міського комунального підприємства «РИТУАЛ» з податку на прибуток приватних підприємств та з податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, на загальну суму 326 469,25грн. виник у зв`язку із несплатою відповідачем у встановлені законом строки сум узгоджених грошових зобов`язань, визначених контролюючим органом, відповідно до податкових повідомлень-рішень, що не були оскаржені відповідачем у встановлені законом строки, чи були оскаржені, проте за наслідками адміністративного оскарження залишені без змін, а саме:
- узгоджених грошових зобов`язань, визначених податковим повідомленням-рішенням форма ««ПС» №0036850718 від 30.03.2021р., винесеним на підставі акта перевірки 22.02.2021р. №2622/04-36-07-24/31881388 на суму 1020,00грн.;
- узгоджених грошових зобов`язань, визначених податковим повідомленням-рішенням форма «Р» №0038660724 від 30.03.2021р., винесеним на підставі акта перевірки 22.02.2021р. №2622/04-36-07-24/31881388 на суму 325449,25грн. із розрахунку 273 016,00 грн. (основний платіж) та 52 433,25 грн. (штрафна санкція).
Крім того, з наданого позивачем розрахунку слідує, що контролюючим органом у зв`язку із несвоєчасною сплатою грошових зобов`язань по податковому повідомленню-рішенню форми «Р» №0038660724 від 30.03.2021р. відповідачу було нараховано пеню на суму 35 550,11 грн.
При цьому судом встановлено, що в період з 09.02.2021р. по 15.02.2021р. контролюючим органом було проведено документальну позапланову виїзну перевірку Покровського міського комунального підприємства «РИТУАЛ» з питань дотримання вимог податкового та іншого законодавства щодо правильності нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, за результатами якої складено акт від 22.02.2021р. №2622/04-36-07-24/31881388, відповідно до якого проведеною перевіркою встановлено порушення ПМКП «РИТУАЛ», зокрема, вимог пп.134.1.1 п.134.1 ст.134 та п. 137.1 ст. 137 Податкового кодексу України, в результаті чого останнім занижено податок на прибуток у загальній сумі 273016,00грн., в тому числі за: 2017 рік у сумі 56391 грн.; 2018 рік у сумі 70860грн.; 2019 рік у сумі 82482грн.; 2020 рік у сумі 63283грн.
В подальшому, контролюючим органом було складено акт про неможливість вручення для ознайомлення та підписання акта документальної позапланової виїзної перевірки від 22.02.2021 року, який було направлено разом із актом перевірки 22.02.2021р. №2622/04-36-07-24/31881388 на податкову адресу відповідача та отримано останнім 01.03.2023 року, про що свідчить рекомендоване повідомлення про вручення поштового відправлення, копія якого міститься в матеріалах справи.
На підставі зазначеного акта перевірки контролюючим органом сформовано податкове повідомлення-рішення форми «ПС» №0036850718 від 30.03.2021р., яким за порушення абзацу «б» пункту 176.2 статті 176 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI та Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 №4, до відповідача застосовано штрафні санкції у сумі 1020,00грн.
Вказане податкове повідомлення-рішення направлено на податкову адресу відповідача та отримано представником останнього 06.04.2021 року, про що свідчить рекомендоване повідомлення про вручення поштового відправлення, копія якого міститься в матеріалах справи.
Абзацом 1 пункту 58.3 ст. 58 Податкового кодексу України передбачено, що податкове повідомлення-рішення вважається належним чином врученим платнику податків (крім фізичних осіб), якщо його надіслано у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу.
Згідно з пунктом 42.2 статті 42 Податкового кодексу України документи вважаються належним чином врученими, якщо вони надіслані у порядку, визначеному пунктом 42.4 цієї статті, надіслані за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручені платнику податків (його представнику).
Абзацом 6 п. 42.4 ст.42 Податкового кодексу України визначено, що у разі якщо пошта не може вручити платнику податків документ через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб платника податків, їх відмову прийняти документ, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, документ вважається врученим платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причини невручення
Також абз.3 п.58.3 ст.58 Податкового кодексу України встановлено, що у разі коли пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення-рішення або податкові вимоги, або рішення про результати розгляду скарги через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб, їх відмову прийняти податкове повідомлення-рішення або податкову вимогу, або рішення про результати розгляду скарги, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, податкове повідомлення-рішення або податкова вимога, або рішення про результати розгляду скарги вважаються врученими платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причин невручення.
Зважаючи на те, що вищевказане податкове повідомлення-рішення направлено на податкову адресу відповідача та отримано представником останнього 06.04.2021 року, це податкове повідомлення-рішення відповідно до приписів пункту п.42.2 ст. 42 Податкового кодексу України вважається належним чином врученим платнику податків 06.04.2021 року.
Крім того, судом встановлено, що на підставі акта перевірки 22.02.2021р. №2622/04-36-07-24/31881388 контролюючим органом сформовано податкове повідомлення-рішення форми «Р» №0038660724 від 30.03.2021р., яким за порушення вимог пп.134.1.1 п.134.1 ст.134 та п. 137.1 ст. 137 Податкового кодексу України відповідачу збільшено суму грошового зобов`язання за платежем податок на прибуток підприємців та фінансових установ комунальної власності на суму 325449,25грн. із розрахунку 273 016,00 грн. (основний платіж) та 52 433,25 грн. (штрафна санкція).
Вказане податкове повідомлення-рішення направлено на податкову адресу відповідача та отримано представником останнього 06.04.2021 року, про що свідчить рекомендоване повідомлення про вручення поштового відправлення, копія якого міститься в матеріалах справи.
Згідно із п. 57.3 ст. 57 ПК України у разі визначення грошового зобов`язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов`язаний сплатити нараховану суму грошового зобов`язання протягом 10 робочих днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.
У разі оскарження рішення контролюючого органу про нараховану суму грошового зобов`язання платник податків зобов`язаний самостійно погасити узгоджену суму, а також пеню та штрафні санкції за їх наявності протягом 10 робочих днів, наступних за днем такого узгодження.
Відповідно до п.п. 54.3.2 п. 54.3. ст. 54 ПК України контролюючий орган зобов`язаний самостійно визначити суму грошових зобов`язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток або від`ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, або зменшення суми податку на доходи фізичних осіб, задекларовану до повернення з бюджету у зв`язку із використанням платником податку права на податкову знижку, якщо дані перевірок результатів діяльності платника податків, крім електронної перевірки, свідчать про заниження або завищення суми його податкових зобов`язань та/або іншого зобов`язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, суми бюджетного відшкодування та/або від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток або від`ємного значення суми податку на додану вартість платника податків.
Згідно зі п. 56.1 ст. 56 ПК України рішення, прийняті контролюючим органом, можуть бути оскаржені в адміністративному або судовому порядку.
Відповідно до п. 56.10 ст. 56 ПК України рішення центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, та рішення центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну митну політику, прийняті за розглядом скарги платника податків, є остаточними і не підлягають подальшому адміністративному оскарженню, але можуть бути оскаржені в судовому порядку.
Так, судом встановлено, що податкове повідомлення-рішення форми «Р» №0038660724 від 30.03.2021р. було оскаржено відповідачем в адміністративному порядку шляхом подання відповідної скарги до контролюючого органу.
В подальшому, рішенням про результати розгляду скарги від 25.06.2021р. за вих.№14294/6/99-00-06-01-05-06 Державна податкова служба України залишила без змін оскаржуване податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Дніпропетровській області форми «Р» №0038660724 від 30.03.2021р., а скаргу без задоволення.
Водночас, доказів оскарження відповідачем податкового повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Дніпропетровській області форми «Р» №0038660724 від 30.03.2021р. у судовому порядку матеріали справи не містять.
Також доказів оскарження відповідачем податкового повідомлення-рішення форми «ПС» №0036850718 від 30.03.2021р. ані в адміністративному порядку, ані у судовому порядку до суду не надано, а, отже, визначені ним грошові зобов`язання є узгодженими.
Судом встановлено, що визначені вищевказаними податковими повідомленнями-рішеннями грошові зобов`язання на загальну суму 326 469,25грн. у встановлені п.57.3 ст.57 Податкового кодексу України строки відповідачем не сплачені.
Приписами п.129.1.1 п.129.1 ст.129 Податкового кодексу України встановлено, що після закінчення встановлених цим Кодексом строків погашення узгодженого грошового зобов`язання на суму податкового боргу нараховується пеня. При цьому нарахування пені розпочинається при нарахуванні суми грошового зобов`язання контролюючими органами - від першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати грошового зобов`язання, визначеного у податковому повідомленні - рішенні згідно із цим Кодексом.
Також судом встановлено, що у зв`язку із несвоєчасною сплатою відповідачем у встановлені законом строки сум узгоджених грошових зобов`язань з податку на прибуток приватних підприємств, нарахованих відповідно до податкового повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Дніпропетровській області форми «Р» №0038660724 від 30.03.2021р., контролюючим органом відповідно до п.п.129.1.1 п.129.1 ст.129 Податкового кодексу України на суму цього податкового боргу нарахована пеня у загальному розмірі 35 550,11 грн.
Водночас, судом встановлено, що відповідно до вимог абз.11 п.52-1 підрозділу 10 розділу ХХ ПК України, якими встановлено, що протягом періоду з 1 березня 2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), платникам податків не нараховується пеня, а нарахована, але не сплачена за цей період пеня підлягає списанню.
Таким чином, зважаючи на те, що пеня у загальному розмірі 35 550,11 грн. була нарахована відповідачу у зв`язку із несвоєчасною сплатою грошових зобов`язань, визначених відповідно до податкового повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Дніпропетровській області форми «Р» №0038660724 від 30.03.2021р., тобто у період після 1 березня 2020 року і до завершення дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), така пеня підлягає списанню і не може бути стягнута разом із податковим боргом і, з огляду на заявлену позивачем до стягнення суму податкового боргу, встановлено, що контролюючий орган фактично її просити і не просить.
Згідно з п.п.14.1.175 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом.
Враховуючи наведене, вищевказана узгоджена сума податкових зобов`язань, визначена податковими повідомленнями-рішеннями форми «Р» №0038660724 від 30.03.2021р. та форми «ПС» №0036850718 від 30.03.2021р. у загальному розмірі 326 469,25грн. є податковим боргом у розумінні приписів п.п.14.1.175 п.14.1 cт.14 Податкового кодексу України.
Таким чином, станом на час розгляду справи Покровське міське комунальне підприємство «РИТУАЛ» має податковий борг у загальній сумі 326 469,25грн.
Відповідно до п.59.1 ст. 59 Податкового кодексу України, у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суми грошового зобов`язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
З урахуванням приписів вказаної статті Податкового кодексу України, контролюючим органом була виставлена податкова вимога форми «Ю» №0117130-1309-0409 від 08.10.2021р. про сплату відповідачем наявного у нього на той час (07.10.2021р.) податкового боргу у сумі 361959,61грн.
Вказана податкова вимога направлена на податкову адресу Покровського міського комунального підприємства «РИТУАЛ», однак, поштове відправлення, яким вона надсилалася відповідачу, було повернуто до контролюючого органу із відміткою відділення поштового зв`язку від 10.12.2021р. про неможливість вручення у зв`язку із закінченням терміну зберігання поштового відправлення, тому відповідно до положень пункту 58.3 статті 58 Податкового кодексу України ця податкова вимога вважається врученою саме 10.12.2021р.
Доказів оскарження відповідачем податкової вимоги форми «Ю» №0117130-1309-0409 від 08.10.2021р. ані в адміністративному, ані в судовому порядку суду не надано.
Крім того, суд зауважує, що згідно з п.59.5 ст.59 Податкового кодексу України у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення. У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).
На момент звернення позивача до суду податковий борг непогашений і не списаний.
Відповідно до ст.67 Конституції України, кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Згідно з п.п.20.1.34 п.20.1 ст.20 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини.
Наявність у відповідача відкритих рахунків у банках підтверджується матеріалами справи (довідкою ГУ ДПС у Дніпропетровській області).
Пунктом 95.1 статті 95 Податкового кодексу України передбачено, що контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
При цьому, відповідно до п.95.2 ст.95 Податкового кодексу України стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 30 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги.
За приписами п.95.3 ст.95 Податкового кодексу України стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.
З огляду на наведене, суд дійшов висновку про те, що позивачем суб`єктом владних повноважень, було доведено правомірність своїх вимог щодо стягнення з відповідача наявної у нього заборгованості по узгодженим грошовим зобов`язанням за рахунок коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих Покровське міське комунальне підприємство «РИТУАЛ», натомість відповідачем не було надано суду доказів сплати податкового боргу у встановлені законодавством строки, а також докази оскарження податкових повідомлень-рішень, якими відповідачу збільшено суму грошових зобов`язань.
Враховуючи викладені обставини справи, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення позову у повному обсязі.
Відповідно до частини 2 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.
Оскільки витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз, не здійснювались, судові витрати на сплату судового збору позивачу не відшкодовуються.
Керуючись ст. ст. 242-246, 250, 260-262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
ВИРІШИВ:
Позовну заяву Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (код ЄДРПОУ 44118658, місцезнаходження: вул. Сімферопольська, 17-а, м. Дніпро, 49600) до Покровського міського комунального підприємства «РИТУАЛ» (код ЄДРПОУ 31881388, місцезнаходження: вул. Тітова, буд. 1-А, м. Покров, Дніпропетровська область, 53300) про стягнення податкового боргу задовольнити у повному обсязі.
Стягнути з рахунків Покровського міського комунального підприємства «РИТУАЛ» (код ЄДРПОУ 31881388, місцезнаходження: вул. Тітова, буд. 1-А, м. Покров, Дніпропетровська область, 53300) у банках, обслуговуючих такого платника податків, на користь Державного бюджету кошти в рахунок погашення податкового боргу в сумі 326469,25грн. (триста двадцять шість тисяч чотириста шістдесят дев`ять гривень 25 копійок).
Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене до Третього апеляційного адміністративного суду в порядку та у строки, передбачені ст.ст. 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя: О.М. Турова
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 19.06.2023 |
Оприлюднено | 27.12.2023 |
Номер документу | 115902522 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо погашення податкового боргу, з них |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Турова Олена Михайлівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Турова Олена Михайлівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні