ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
і м е н е м У к р а ї н и
21 грудня 2023 року м. Дніпросправа № 340/4172/23
Третій апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
головуючого - судді Лукманової О.М. (доповідач),
суддів: Божко Л.А., Дурасової Ю.В.,
за участю секретаря судового засідання: Бендес А.Г.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Дніпро апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Кіровоградській області на рішення Кіровоградського окружного адміністративного суду від 31.08.2023 року (суддя Петренко О.С., м. Кропивницький, повний текст рішення складено 31.08.2023 року) в справі №340/4172/23 за позовом Закритого акціонерного товариства «Агроавтосервіс» до Головного управління ДПС у Кіровоградській області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання внести до реєстру платників єдиного податку відомості про товариство, як платника єдиного податку 4 групи на 2023 та видати довідку про підтвердження статусу платника єдиного податку 4 групи на 2023 рік,-
в с т а н о в и в:
16.06.2023 року ЗАТ «Агроавтосервіс» (далі по тексту позивач) звернулосьдо суду з позовом до Головного управління ДПС у Кіровоградській області (далі по тексту відповідач), в якому просило визнати протиправним та скасувати рішення №28/11-28-04-08 від 27.03.2023 року; зобов`язати відповідача внести до реєстру платників єдиного податку відомості про товариство, юридична адреса 28000, Кіровоградська область, м. Олександрія, вул. вул. Дніпропетровське шосе, 4, код ЄДРПОУ 24149391, як платника єдиного податку 4 групи на 2023 та видати довідку про підтвердження статусу платника єдиного податку 4 групи на 2023 рік.
Рішенням Кіровоградського окружного адміністративного суду від 31.08.2023 року позовні вимоги задоволено.
Головне управління ДПС у Кіровоградській області не погодившись з рішенням суду першої інстанції, подало апеляційну скаргу, в якій просило скасувати рішення суду та прийняти нове, яким в задоволенні позову відмовити в повному обсязі. Свої вимоги обґрунтувало тим, що судом не надано належної оцінки нормам чинного законодавства, висновки суду не відповідають обставинам справи, що призвело до прийняття невірного рішення. Апелянт зазначав, що ЗАТ «Агроавтосервіс» не заперечує, що для підтвердження статусу платника єдиного податку подало одночасно загальну та звітну податкову декларацію платника єдиного податку 4 групи, без вірного подання «звітної» податкової декларації платника єдиного податку 4 групи на 2023 рік з поміткою «звітна». Подання необхідної звітної декларації, чого позивачем не здійснено, до 20 лютого року унеможливило ідентифікацію позивача як платника єдиного податку 4 групи, саме показники «звітної» податкової декларації відображаються у ІС «Податковий блок» на індивідуальну картку платника податку (надалі ІКПП) та є підставою для нарахування та сплати до бюджету узгоджених грошових (податкових) зобов`язань єдиного податку 4 групи. Оскільки до 20.02.2023 року на порушення п.п.295.9.1 п.295.9. ст. 295 ПК України С(Ф)Г ОСОБА_1 не подано «звітну» податкову декларацію платника єдиного податку 4 групи на 2020 рік, то не відбулось нарахування зобов`язань на 2022 рік по коду бюджетного платежу. Відповідно п.299.10 ст.299 ПК України, реєстрація платником єдиного податку є безстроковою та може бути анульована якщо платником єдиного податку четвертої групи не подано податкову звітність, передбачену підпунктом 5 п.п. 295.9.1 п. 295.9 ст. 295 Кодексу, та, одночасно, п.п.298.8.1 п.298.8 ст.298 ПК України передбачено перелік податкової звітності, що є обов`язковим для щорічного підтвердження статусу платника єдиного податку четвертої групи на поточний рік. Апелянт вказував, що сільськогосподарські товаровиробники для переходу на спрощену систему оподаткування або для щорічного підтвердження статусу платника єдиного податку згідно п.п.298.8.1. п.298.8 ст.298 ПКУ подають до 20 лютого поточного року: загальну податкову декларацію з податку на поточний рік щодо всієї площі земельних ділянок, з яких справляється податок (сільськогосподарських угідь (ріллі, сіножатей, пасовищ, багаторічних насаджень), та/або земель водного фонду внутрішніх водойм (озер, ставків та водосховищ), - контролюючому органу за своїм місцезнаходженням (місцем перебування на податковому обліку); звітну податкову декларацію з податку на поточний рік окремо щодо кожної земельної ділянки - контролюючому органу за місцем розташування такої земельної ділянки; розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва - контролюючим органам за своїм місцезнаходженням та/або за місцем розташування земельних ділянок за формою, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної аграрної політики, за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику; відомості (довідку) про наявність земельних ділянок - контролюючим органам за своїм місцезнаходженням та/або за місцем розташування земельних ділянок. ЗАТ «Агроавтосервіс» подано до Олександрійської ДПІ ГУ ДПС у Кіровоградській області 14.02.2023 року розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва за 2022 рік до податкової декларації платника єдиного податку за 2023 рік № 9024561884, 20.02.2023 року звітну податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи за 2023 рік № 9029372163 за місцем розташування земельних ділянок, відомості про наявність земельних ділянок до звітної податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи до звітної декларації, розрахунок мінімального податкового зобов`язання до звітної декларації платника єдиного податку четвертої групи до звітної декларації. 23.02.2023 року було подано загальну податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи за 2023 рік № 9032675537, відомості про наявність земельних ділянок до загальної податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи, розрахунок мінімального податкового зобов`язання до загальної декларації платника єдиного податку четвертої групи. Апелянт вказував, що ЗАТ «Агроавтосервіс» в порушення пп. 298.8.1 п.298.8 ст.298 ПК України для щорічного підтвердження статусу платника єдиного несвоєчасно подано загальну податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи за 2023 рік № 9032675537. У строк до 20.02.2023 року товариство не надано обов`язкову звітну загальну податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи на 2023 рік з додатками, яка подається окремо за місцезнаходженням кожної земельної ділянки та за якою здійснюється обчислення розрахунків з бюджетом з єдиного податку четвертої групи в ІКП платника. Саме подання не пізніше 20 лютого пакету документів, що включає «загальну звітну» податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи з додатками, «звітну(і)» податкові декларації з єдиного податку четвертої групи з додатками та розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва, є підставою для розгляду питання щодо можливості переходу сільськогосподарського товаровиробника на спрощену систему оподаткування та реєстрації (підтвердження статусу) платником єдиного податку четвертої групи.
Перевіривши матеріали справи, законність і обґрунтованість рішення суду в межах доводів апеляційної скарги, а також правильність застосування судом норм матеріального і процесуального права та правової оцінки обставин у справі, суд апеляційної інстанції дійшов висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню.
Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції виходив з того, що позивач, як платник єдиного податку, був зобов`язаний до 20 лютого 2022 року подати контролюючому органу податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 ПК України, а також для підтвердження статусу платника єдиного податку, позивач мав обов`язок до 20 лютого 2022 року подати контролюючому органу документи, які визначені п.п. 298.8.1 п. 298.8 ст. 298 ПК України. Позивач є сільськогосподарським товаровиробником та для підтвердження статусу платника єдиного податку четвертої групи позивачем засобами електронного зв`язку направлено до контролюючого органу загальну звітну податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи на 2023 рік. Суд першої інстанції вказував, що реєстрація платником єдиного податку є безстроковою та може бути анульована шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за рішенням контролюючого органу у разі якщо платником єдиного податку четвертої групи не подано податкову звітність, передбачену підпунктом 295.9.1 пункту 295.9 статті 295 Кодексу. ПК України передбачає підстави для анулювання реєстрації платника єдиного податку або підстави, з яких платник не може бути платником єдиного податку 4 групи, але не містить норму, відповідно до якої платник, який до 20 лютого не подав звітність, зазначену у пп. 298.8.1 п. 298.8 ст. 298 ПК України, не може бути, або втрачає статус платника єдиного податку 4 групи. Однією із підстав для анулювання реєстрації платником єдиного податку є неподання платником єдиного податку четвертої групи податкової звітності, передбачену підпунктом 295.9.1 пункту 295.9 статті 295 ПК України. Однією із підстав для анулювання реєстрації платником єдиного податку є неподання платником єдиного податку четвертої групи податкової звітності, передбачену підпунктом 295.9.1 пункту 295.9 статті 295 ПК України. Натомість, підставами для прийняття контролюючим органом рішення про відмову у реєстрації суб`єкта господарювання як платника єдиного податку є виключно: невідповідність такого суб`єкта вимогам, встановленим статтею 291 ПК України; наявність у суб`єкта господарювання, який утворюється у результаті реорганізації (крім перетворення) будь-якого платника податку, непогашених податкових зобов`язань чи податкового боргу, що виникли до такої реорганізації; недотримання таким суб`єктом вимог, встановлених підпунктом 298.1.4 пункту 298.1 статті 298 Кодексу. Суд першої інстанції вказував, що позивач виконав умови підтвердження статусу платника єдиного податку четвертої групи на 2023 рік, подавши у встановлений строк до контролюючого органу звітність, передбачену підпунктом 298.8.1 пункту 298.8 статті 298 ПК України, складену за формами, затвердженими наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 №578. Суд першої інстанції вказував, що позивач у 2022 році мав статус платника єдиного податку четвертої групи. При цьому, відповідного рішення податкового органу про анулювання такої реєстрації відповідачем не приймалося, а тому 01.01.2023 року позивач автоматично набув статусу платника єдиного податку четвертої групи на 2023 рік.
Матеріалами справи підтверджується, що ЗАТ «Агроавтосервіс» зареєстроване як юридична особа у встановленому законом порядку, про що в Єдиному державному реєстрі про проведення державної реєстрації юридичної особи міститься запис, дата запису 31.07.1996 року. Основними видами статутної діяльності господарства є 01.11 вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур.
Згідно довідки Головного управління ДПС у Кіровоградській області № 2215/АП/11-28-18-08-20 від 03.06.2022 року, ЗАТ «Агроавтосервіс» в 2022 році є платником єдиного податку четвертої групи.
З метою подальшого перебування на спрощеній системі оподаткування, 20.02.2022 року ЗАТ «Агроавтосервіс» було направлено до Головного управління ДПС у Кіровоградській області Олександрійська ДПІ: звітну податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи за 2023 рік, подання якої підтверджується квитанцією від 20.02.2023 року, з поміткою «документ збережено на центральному рівні»; відомість про наявність земельних ділянок, подання якої підтверджується квитанціями від 20.02.2022 року з поміткою «документ збережено на центральному рівні»; розрахунок загального мінімального податкового зобов`язання за податковий (звітний) 2023 рік; розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробника за 2022 рік, подання якого підтверджується квитанціями від 20.02.2023 року з поміткою «документ збережено на центральному рівні». Подані ЗАТ «Агроавтосервіс» документи прийнято податковим органом без зауважень.
23.02.2023 року подано загальну звітну податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи на 2023 рік разом з відомістю про наявність земельних ділянок, розрахунком загального мінімального податкового зобов`язання за податковий (звітний) 2023 рік, розрахунком частки сільськогосподарського товаровиробника за 2022 рік. Подання декларації та розрахунків підтверджується квитанціями від 23.02.2022 року з поміткою «документ збережено на центральному рівні».
Встановлено, що ГУ ДПС у Кіровоградській області проведено камеральну перевірку звітності ЗАТ «Агроавтосервіс» з питань щорічного підтвердження статусу платника єдиного податку 4 групи на 2023 рік, результати якої оформлено актом №3383/11-28-04-08/24149391 від 21.03.2023 року, висновками акту вказано, що ЗАТ «Агроавтосервіс» подано загальну звітну податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи 23.02.2023 року № 9032675537, чим порушено пп. 298.8.1 п. 298.8 ст. 298 ПК України.
Рішенням № 28/11-28-04-08 від 27.03.2023 року Головне управління ДПС у Кіровоградській області виключило ЗАТ «Агроавтосервіс» з реєстру платників єдиного податку 4 групи на 2023 рік.
Згідно п. 291.2, п. 291.4 ст. 291 ПК України спрощена система оподаткування, обліку та звітності - особливий механізм справляння податків і зборів, що встановлює заміну сплати окремих податків і зборів, встановлених пунктом 297.1 статті 297 цього Кодексу, на сплату єдиного податку в порядку та на умовах, визначених цією главою, з одночасним веденням спрощеного обліку та звітності. Суб`єкти господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, поділяються на такі групи платників єдиного податку: зокрема, четверта група - сільськогосподарські товаровиробники: юридичні особи незалежно від організаційно-правової форми, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків.
Згідно п. 294.1 ст. 294, пп. 295.9.1 п. 295.9 ст. 295 ПК України податковим (звітним) періодом для платників єдиного податку першої, другої та четвертої груп є календарний рік. Платники єдиного податку четвертої групи самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням платника податку та місцем розташування земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу.
Згідно п. 46.1, п. 46.5 ст. 46 ПК України податкова декларація, розрахунок, звіт - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов`язання або відображаються обсяги операції (операцій), доходів (прибутків), щодо яких податковим та митним законодавством передбачено звільнення платника податку від обов`язку нарахування і сплати податку і збору, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку. Форма податкової декларації встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.
У відповідності до пп. 298.8.1 п. 298.8 ст. 298 ПК України сільськогосподарські товаровиробники для переходу на спрощену систему оподаткування або щорічного підтвердження статусу платника єдиного податку подають до 20 лютого поточного року: загальну податкову декларацію з податку на поточний рік щодо всієї площі земельних ділянок, з яких справляється податок (сільськогосподарських угідь (ріллі, сіножатей, пасовищ, багаторічних насаджень), та/або земель водного фонду внутрішніх водойм (озер, ставків та водосховищ), - контролюючому органу за своїм місцезнаходженням (місцем перебування на податковому обліку); звітну податкову декларацію з податку на поточний рік окремо щодо кожної земельної ділянки - контролюючому органу за місцем розташування такої земельної ділянки (юридичні особи); розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва (юридичні особи) - контролюючим органам за своїм місцезнаходженням та/або за місцем розташування земельних ділянок за формою, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної аграрної політики, за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику; відомості (довідку) про наявність земельних ділянок - контролюючим органам за своїм місцезнаходженням та/або за місцем розташування земельних ділянок. У відомостях (довідці) про наявність земельних ділянок зазначаються дані про кожний документ, що встановлює право власності та/або користування земельними ділянками, у тому числі про кожний договір оренди земельної частки (паю).
Відповідно до п. 299.10, п. 299.11 ст. 299 ПК України реєстрація платником єдиного податку є безстроковою та може бути анульована шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за рішенням контролюючого органу у разі: зокрема, якщо платником єдиного податку четвертої групи не подано податкову звітність, передбачену підпунктом 295.9.1 пункту 295.9 статті 295 та підпунктом 298.8.1 пункту 298.8 статті 298 цього Кодексу. У разі виявлення відповідним контролюючим органом під час проведення виїзних документальних перевірок платника єдиного податку четвертої групи невідповідності вимогам підпункту 4 пункту 291.4 та пункту 291.5-1 статті 291 цього Кодексу у податковому (звітному) році або у попередніх періодах, такому платнику за такі періоди нараховуються податки та збори, від сплати яких він звільнявся як платник єдиного податку четвертої групи, та штрафні (фінансові) санкції (штрафи), передбачені главою 11 розділу II цього Кодексу. Такий платник податку зобов`язаний перейти до сплати податків за загальною системою оподаткування, починаючи з наступного місяця після місяця, у якому встановлено таке порушення.
Суд звертає увагу, що реєстрація платником єдиного податку є безстроковою.
Згідно пп. 298.8.8 п. 298.8 ст. 298 ПК України сільськогосподарський товаровиробник повторно може бути включений до четвертої групи платників єдиного податку не раніше ніж через два календарні роки після його переходу на застосування ставки єдиного податку, визначеної для платників єдиного податку іншої групи, або анулювання його попередньої реєстрації платником єдиного податку четвертої групи. Норми цього підпункту не застосовуються у разі анулювання реєстрації платником єдиного податку четвертої групи юридичної особи за ініціативою контролюючого органу.
Норма ПК України (п. 299.10 ст. 299) передбачає анулювання реєстрації платника єдиного податку шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за рішенням контролюючого органу у разі, якщо платником єдиного податку четвертої групи не подано податкову звітність, передбачену підпунктом 295.9.1 пункту 295.9 статті 295 Кодексу. Таким чином, анулювання реєстрації платника єдиного податку може бути здійснене з підстави неподання платником не пізніше 20 лютого поточного року за місцезнаходженням платника податку та місцем розташування земельної ділянки податкової декларації на поточний рік.
Норма п. 299.10 ст. 299 ПК України не передбачає анулювання реєстрації платника єдиного податку з підстави неподання платником не пізніше 20 лютого поточного року документів за переліком, передбаченим п. 298.8.1 п. 298.1 ст. 298 ПК України.
Звертаючись 20.02.2023 року з відповідним переліком документів, позивач не вчиняв дій, спрямованих на перехід на спрощену систему оподаткування, а здійснював щорічне підтвердження статусу платника єдиного податку.
Дійсно, передбачено, що для щорічного підтвердження статусу платника єдиного податку сільськогосподарські виробники повинні подати до 20 лютого поточного року: загальну податкову декларацію з податку на поточний рік щодо всієї площі земельних ділянок, з яких справляється податок (сільськогосподарських угідь (ріллі, сіножатей, пасовищ, багаторічних насаджень), та/або земель водного фонду внутрішніх водойм (озер, ставків та водосховищ), - контролюючому органу за своїм місцезнаходженням (місцем перебування на податковому обліку); звітну податкову декларацію з податку на поточний рік окремо щодо кожної земельної ділянки - контролюючому органу за місцем розташування такої земельної ділянки (юридичні особи); розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва (юридичні особи) - контролюючим органам за своїм місцезнаходженням та/або за місцем розташування земельних ділянок за формою, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної аграрної політики, за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику; відомості (довідку) про наявність земельних ділянок - контролюючим органам за своїм місцезнаходженням та/або за місцем розташування земельних ділянок. У відомостях (довідці) про наявність земельних ділянок зазначаються дані про кожний документ, що встановлює право власності та/або користування земельними ділянками, у тому числі про кожний договір оренди земельної частки (паю). Проте, неподання таких документів не передбачає позбавлення статусу платника єдиного податку четвертої групи.
Позивачем 20.02.2023 року було подано звітну декларацію платника єдиного податку четвертої групи за 2023 рік, відомість про наявність земельних ділянок, розрахунок загального мінімального податкового зобов`язання за податковий (звітний) 2023 рік та розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробника за 2022 рік.
Суд апеляційної інстанції зазначає, що позивачем було виконано вимоги пп. 295.9.1 п. 295.9 ст. 295 ПК України та подано не пізніше 20 лютого поточного року за місцем розташування земельних ділянок податкові декларації.
Не слід встановлювати для позивача відповідальність у вигляді виключення з реєстру та позбавлення статусу платника єдиного податку через неоднозначне тлумачення податковим органом пп. 298.8.1 п. 298.8 ст. 298 ПК України.
Підпунктом 49.9.2 п. 49.9 ст. 49 ПК України передбачено, що за умови дотримання вимог, встановлених статтями 48 і 49 цього Кодексу податкова декларація, надана платником, також вважається прийнятою у разі, якщо контролюючий орган із дотриманням вимог пункту 49.11 цієї статті не надає платнику податків повідомлення про відмову у прийнятті податкової декларації або у випадках, визначених цим пунктом, не надсилає його платнику податків у встановлений цією статтею строк.
Встановлено, що Головним управлінням ДПС у Кіровоградській області не надсилалася позивачу у строки встановлені Податковим кодексом України відмова у прийнятті звітності поданої 20.02.2020 року, а тому податкова декларація платника єдиного податку четвертої групи на 2023 рік не може вважатися такою, що не прийнята. Анулювання реєстрації платника єдиного податку шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за рішенням контролюючого органу передбачене, у разі коли платником не подано податкову звітність. Більше того, ЗАТ «Агроавтосервіс» не вчинено бездіяльність, вчинялись дії направлені на підтвердження статусу платника єдиного податку четвертої групи на 2023 рік.
Відповідно до п. 4.1 ст. 4 ПК України, податкове законодавство ґрунтується на принципах рівності усіх платників перед законом, недопущення будь-яких проявів податкової дискримінації - забезпечення однакового підходу до всіх платників податків незалежно від соціальної, расової, національної, релігійної приналежності, форми власності юридичної особи, громадянства фізичної особи, місця походження капіталу.
Варто звернути увагу на норму, яка передбачає, що у разі виявлення відповідним контролюючим органом під час проведення виїзних документальних перевірок платника єдиного податку четвертої групи невідповідності вимогам підпункту 4 пункту 291.4 та пункту 291.5-1 статті 291 Кодексу у податковому (звітному) році або у попередніх періодах, такому платнику за такі періоди нараховуються податки та збори, від сплати яких він звільнявся як платник єдиного податку четвертої групи, та штрафні (фінансові) санкції (штрафи), передбачені главою 11 розділу II Кодексу.
Суд апеляційної інстанції зазначає, що реєстрація платником єдиного податку є безстроковою та може бути анульована шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за рішенням контролюючого органу у встановлених законом випадках.
При вирішенні спору суд враховує правові позиції Верховного Суду, висловлені у постановах від 19.06.2020 року у справі №818/569/17, від 19.06.2020 року у справі №822/758/17, від 27.01.2022 року у справі № 818/857/17.
Згідно ч. 1, ч. 6 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа. Якщо суд апеляційної чи касаційної інстанції, не повертаючи адміністративної справи на новий розгляд, змінить судове рішення або ухвалить нове, він відповідно змінює розподіл судових витрат.
Не передбачено повернення судових витрат здійснених суб`єктом владних повноважень, крім пов`язаних із залученням свідків та проведенням експертиз.
Враховуючи вищевикладене, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, рішення суду першої інстанції слід залишити без змін, як таке, що прийняте з додержанням норм матеріального та процесуального права.
Керуючись ст.ст. 315, 316, 321, 322 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
п о с т а н о в и в:
Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Кіровоградській області - залишити без задоволення.
Рішення Кіровоградського окружного адміністративного суду від 31.08.2023 року в справі №340/4172/23 залишити без змін.
Постанова Третього апеляційного адміністративного суду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку до Верховного Суду протягом тридцяти днів, відповідно до ст., ст. 328, 329 КАС України.
Головуючий - суддяО.М. Лукманова
суддяЛ.А. Божко
суддяЮ. В. Дурасова
Суд | Третій апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.12.2023 |
Оприлюднено | 27.12.2023 |
Номер документу | 115906376 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них |
Адміністративне
Третій апеляційний адміністративний суд
Лукманова О.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні