Ухвала
від 24.11.2023 по справі 296/11768/23
КОРОЛЬОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЖИТОМИРА

Справа № 296/11768/23

1-кс/296/4368/23

УХВАЛА

Іменем України

про тимчасовий доступ до речей та документів

24 листопада 2023 року м.Житомир

Слідчий суддяКорольовського районногосуду м.Житомира ОСОБА_1 ,за участюсекретаря судовогозасідання ОСОБА_2 ,розглянувши клопотання слідчого слідчого відділення Коростенського районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Житомирській області капітана поліції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів, -

ВСТАНОВИВ:

Слідчий звернувся до суду з клопотанням, у якому просить надати тимчасовий доступ до речей і документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що розташоване за адресою: АДРЕСА_1 можливістю вилучення оригіналів документів.

В обґрунтування клопотання зазначено що, слідчим управління ГУ НП в Житомирській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42018061020000245 звід 27.12.208 ознаками кримінальних правопорушень, передбачених за ч. ч.1, 2 ст. 364, ч.1 с. 366, ч.1 ст. 364-1, ч.3 ст. 358 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_2 зловживаючи службовим становищем всупереч інтересам служби видано містобудівні умови та обмеження для проектування та будівництва багатоквартирного житлового будинку з порушенням вимог встановлених Генеральним планом м. Житомира.

Складення містобудівельного розрахунку на будівництво багатоповерхового житлового будинку з вбудовано-приудиованими приміщеннями громадського призначення по АДРЕСА_2 в якому відображені недостовірні дані щодо наказу Мінрегіонбуду України від 07.07.2011, що втратив чинність 06.11.2017.

Службові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 , у невстановлений досудовим розслідуванням час та місці, внесли до договору оренди землі від 25.10.2016, укладеного із фізичною особою-підприємців ОСОБА_4 , завідомо неправдиві відомості про припинення дії договору шляхом його розірвання за взаємною згодою сторін, за рішенням суду на вимогу однієї сторони у наслідок невиконання другою стороною обов`язків, передбачених договором, що суперечить рішенню ІНФОРМАЦІЯ_1 від 06.09.2016 №305 «Про поновлення договорів оренди земельних ділянок громадянам та фізичним особам-підприємцям».

Службові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 та ІНФОРМАЦІЯ_3 у період часу з 2015 по 2019 роки при укладенні договорів про пайову участь у розвитку інфраструктури міста Житомира, всупереч інтересам служби, зловживаючи своїм службовим становищем в інтересах приватних суб"єктів господарювання, не вживали достатніх заходів для встановлення належної кошторисної вартості будівництва (реконструкції) об"єктів нерухомості на території м. Житомира, внаслідок чого занижено розміри пайової участі при їх будівництві та спричинено шкоду бюджету міста Житомира у вигляді ненадходження грошових коштів в сумі близько 5 млн. грн.

В ході аналізу матеріалів кримінального провадження встановлено, що посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 всупереч Закону України «Про охорону культурної спадщини» та Постанови Кабінету Міністрів «Про затвердження Порядку визначення меж та режимів використання історичних ареалів населених місць» було прийнято рішення щодо надання дозволу на виготовлення технічної документації на земельну ділянку з метою подальшої забудови такої ділянки, що розташована за адресою: АДРЕСА_3 , без дотримання вимог щодо суміжною із пам`ятокою культурної спадщини, яка занесена до Державного реєстру нерухомих пам`яток України за категорією місцевого значення - «будинок купця ІНФОРМАЦІЯ_4 » та віднесено яке до пам`яток архітектури відповідно до розпорядження голови ІНФОРМАЦІЯ_5 №76 від 18.02.2000 року.

Зокрема встановлено, що відповідно до електронних декларацій на будівництво ІНФОРМАЦІЯ_6 в особі, ІНФОРМАЦІЯ_7 , надано дозвіл на виготовлення та подальше здійснення забудови земельної ділянки з кадастровим номером №1810136600:05:009:0002 за адерсою АДРЕСА_3 , що розташована навпроти пам`ятки архітектури - «будинок купця ІНФОРМАЦІЯ_4 », за адресою: АДРЕСА_3 .

Так, встановлено, що відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку визначення меж та режимів використання історичних ареалів населених місць» встановлено, що історичні ареали визначаються тільки в населених місцях, що занесені до Списку історичних населених місць України, затвердженого Кабінетом Міністрів України.

Режими використання історичних ареалів визначаються їх історико-культурним потенціалом (кількістю, видами, типами і категоріями об`єктів культурної спадщини, загальною містобудівною структурою, наявністю чи відсутністю заповідників, а також установленими зонами охорони пам`яток).

Відповідальними за визначення меж і режимів використання історичних ареалів є Мінкультури та уповноважені ним органи охорони культурної спадщини.

Межі історичних ареалів слід проводити вздовж розпланувальних і природних рубежів, що відокремлюють історичний ареал від решти міських територій, і визначати історико-архітектурним опорним планом населеного місця. Історико-архітектурні опорні плани розробляються на основі комплексних досліджень усієї території історичного населеного місця та його найближчого оточення. Збереження традиційного характеру середовища історичних ареалів, охорона і раціональне використання розташованих в їх межах нерухомих об`єктів культурної спадщини, збереження її містоформуючої ролі є пріоритетним напрямом містобудівної діяльності в межах історичних ареалів.

Проектна документація на нове будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт (крім реконструкції та капітального ремонту квартир чи окремих приміщень, які здійснюються без зміни об`ємно-просторових характеристик) у межах історичних ареалів населених місць розробляється з урахуванням вимог затвердженого в установленому законом порядку історико-архітектурного опорного плану.

У зонах регулювання забудови здійснюється реконструкція будівель і споруд. Ступінь реконструкції визначається цінністю наявних об`єктів культурної спадщини, розташуванням зони в історичному ареалі, особливостями об`ємно-просторового устрою історичного населеного місця. В зоні регулювання забудови зберігаються цінні історичні розпланування і забудова, озеленення та упорядження, виразні елементи ландшафту; закріплюється та відтворюється значення пам`яток в архітектурно просторовій організації історичного ареалу; забезпечуються сприятливі умови для огляду пам`яток та історичного ареалу в цілому.

Для зазначених міст місцеві містобудівні програми, містобудівна документація затверджуються відповідними радами за погодженням з Мінкультури або уповноваженими ним органами охорони культурної спадщини та Мінрегіоном.

Зокрема встановлено, що у відповідності до наказу ІНФОРМАЦІЯ_8 щодо затвердження інструкції обліку та розпоряджання об`єктами культурної спадщити та пам`яток архітектури встановлено, що Ініціаторами розгляду питань занесення об`єкта культурної спадщини до Реєстру, внесення змін до відомостей Реєстру, передбачених абзацамидругим - п`ятим пункту 1розділу Vцього Порядку,та внесеннязмін доРеєстру (далі-Ініціатор)є: уповноваженийорган -за категорієюпам`ятки національногозначення; уповноважений орган, ІНФОРМАЦІЯ_9 , до статутних завдань яких належать питання охорони культурної спадщини - за категорією пам`ятки місцевого значення.

Зменшення СЗЗ затверджуються ІНФОРМАЦІЯ_10 (для підприємств і виробництв I-II класів небезпеки з СЗЗ більше 100 м) або Санітарно-епідеміологічною службою відповідної області та міста Києва (ІІІ-IV класів небезпеки) на підставі висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи матеріалів організації СЗЗ.

Зміна встановлених розмірів СЗЗ здійснюється шляхом отримання позитивного санітарно-гігієнічного висновку на проект СЗЗ за умови реалізації природоохоронних заходів, передбачених проектом СЗЗ.

При використанні санітарно-захисної зони під забудівлю необхідно залишати суцільною, вільну від забудови зелену смугу шириною не менше 50,0м.

Розміщення в санітарно-захисній зоні житлових будинків та інших будівель з постійним перебуванням в них людей; а також розміщення місцевих парків, стадіонів і дитячих установ не припустимо.

Встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_6 не було отримано вище зазначеного висновку санітарно епідеміологічної служби, чим було грубо порушено встановлені вимоги законодавства.

Слідчий просить надати дозвіл на отримання тимчасового доступу до документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що розташоване за адресою: АДРЕСА_1 ,а саме: облікової документації, експертних звітів будівництва, проектно- технічної документації на об`єкт будівництва за адресою: АДРЕСА_3 , історико-архітектурної довідки, наукового звіту, технічної документації на земельну ділянку, що за адресою: АДРЕСА_3 , а також технічного паспорту на будівлю, рішення сесії ІНФОРМАЦІЯ_1 щодо виготовлення технічної документації на земельну ділянку з кадастровим номером №1810136600:05:009:0002, технічного паспорту на вказану ділянку, договору на розробку проектної документації, документів що свідчать про зміну санітарно захисної зони що за адресою розташування Житомрського лікеро-горільчаного заводу АДРЕСА_4 , заяви про видачу дозволу на виготовлення проектної документації, договір на розробку проектної документації на споруду що розташована на земельній ділянці за вище вказаною адресою.

В заяві слідчий просив розгляд справи здійснювати у його відсутність, клопотання підтримав та просив його задовольнити.

Також враховуючи доводи сторони кримінального провадження про можливість знищення, пошкодження, передачу іншим особам документів, які мають значення для кримінального правопорушення, на підставі ч. 2 ст. 163 КПК України, розгляд клопотання проводиться без повідомлення представника ІНФОРМАЦІЯ_1 .

Дослідивши подані документи та матеріали, всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується клопотання, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду і вирішення клопотання по суті, суд приходить до наступних висновків.

За змістом п. 3 ч. 5 ст.163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі, або документи, зокрема, не становлять собою, або не виключають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

При цьому, ч.6 ст.163 КПК України передбачено, що слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Частиною 7 ст.163 КПК України передбачено, що слідчий суддя, в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Враховуючи викладене, слідчий, який звернувся з даним клопотанням, довів наявність достатніх підстав вважати, що: документи, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що розташоване за адресою: АДРЕСА_1 , мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; інформація, що міститься в них, може бути використана, як доказ по кримінальному провадженню; іншим способом не можливо довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів, а їх вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до документів.

Керуючись ст.ст.160, 163, 164, 309 КПК України, слідчий суддя, -

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання задовольнити.

Надати групі слідчих у кримінальному провадженні ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_3 , тимчасовий доступ до речей і документів які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що розташоване за адресою: АДРЕСА_1 а саме облікової документації, експертних звітів будівництва, проектно- технічної документації на об`єкт будівництва за адресою: АДРЕСА_3 , історико-архітектурної довідки, наукового звіту, технічної документації на земельну ділянку, що за адресою: АДРЕСА_3 , а також технічного паспорту на будівлю, рішення сесії ІНФОРМАЦІЯ_1 щодо виготовлення технічної документації на земельну ділянку з кадастровим номером №1810136600:05:009:0002, технічного паспорту на вказану ділянку, договору на розробку проектної документації, документів що свідчать про зміну санітарно захисної зони що за адресою розташування Житомрського лікеро-горільчаного заводу АДРЕСА_4 , заяви про видачу дозволу на виготовлення проектної документації, договір на розробку проектної документації на споруду що розташована на земельній ділянці за вище вказаною адресою, з можливістю вилучення оригіналів вказаних документів.

Як володілецьречей, ІНФОРМАЦІЯ_11 , зобов`язана надати тимчасовий доступ до зазначених в ухвалі документів.

Згідно ст. 166 КПК України, у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала діє протягом двох місяців з дня постановлення ухвали, до 22.01.2024р.

Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення на ухвалу можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення24.11.2023
Оприлюднено25.04.2024
Номер документу115928461
СудочинствоКримінальне
Сутьтимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —296/11768/23

Ухвала від 24.11.2023

Кримінальне

Корольовський районний суд м. Житомира

Маслак В. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні