Рішення
від 28.11.2023 по справі 686/8444/23
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 686/8444/23

Провадження № 2/686/3242/23

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

28 листопада 2023 року м. Хмельницький

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

в складі : головуючого судді - Заворотної О.Л.,

секретаря судового засідання - Сікори Ю.В.

з участю представника позивача ОСОБА_1

представника відповідача ОСОБА_2

розглянувши у відкритому судовому засіданні в режимі відео конференції в залі суду м. Хмельницький цивільну справу за позовом Хмельницької міської ради до ОСОБА_3 , державного реєстратора виконавчого комітету Городоцької міської ради Гребенюка Олександра Дмитровича, Головного управління Держгеокадастру у Сумській області про визнання незаконним скасування рішення про держану реєстрацію прав, припинення права власності, скасування державної реєстрації земельної ділянки,

встановив:

В квітні 2023 рокуХмельницька міська рада звернулась до суду з позовом до ОСОБА_3 , державного реєстратора виконавчого комітету Городоцької міської ради Гребенюка Олександра Дмитровича, Головного управління Держгеокадастру у Сумській області про визнання незаконним скасування рішення про держану реєстрацію прав, припинення права власності, скасування державної реєстрації земельної ділянки. В обґрунтування заявлених вимог позивач вказав, що з листа управління земельних ресурсів від 02.03.2023 Хмельницькій міській раді стало відомо, що на території міста сформовано земельну ділянку категорії землі житлової та громадської забудови для обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) по АДРЕСА_1 з кадастровим номером 6810100000:37:001:0403.

При цьому, Хмельницька міська рада не надавала жодних дозволів на розроблення проектів землеустрою чи іншої землевпорядної документації, яка б мала на меті формування згідност.79-1 ЗК Українивищевказаної земельної ділянки.

З Державного реєстру речових прав на нерухоме майно стало відомо, що за вказаною адресою державним реєстратором виконавчого комітету Городоцької міської ради Гребенюком О.Д., 11.10.2021 проведена реєстрація права власності ОСОБА_3 на житловий будинок загальною площею 603,4 кв.м., реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2476350068040. Підставою такої реєстрації зазначено технічний паспорт, виданий 21.06.2021 комунальним підприємством Городоцької міської ради «Госпрозрахункове виробниче архітектурно-планувальне бюро» та довідка виконавчого комітету Хмельницької міської ради № 112 від 11.03.2002 року.

За результатами обстеження вказаної земельної ділянки, проведеного 07.03.2023 створеною на підставі розпорядження міського голови робочою групою із залученням інженера-землевпорядника було встановлено, що земельна ділянка не використовується, на ній відсутні будь-які об`єкти нерухомого майна, об`єкти незавершеного будівництва, будь-які споруди, конструкції, будівельні матеріали тощо.

При цьому, згідно листа управління архітектури та містобудування Хмельницької міської ради від 23.03.2023 відповідно до Плану зонування території м. Хмельницького, затвердженого рішенням Хмельницької міської ради від 30.03.2011 № 25, земельна ділянка не відповідає вимогам містобудівної документації на місцевому рівні для будівництва житла. Розташована в зоні транспортного шляхопроводу (в червоних лініях).

Таким чином, виходячи з наведених обставин, фактично ніякого житлового будинку на земельній ділянці по АДРЕСА_1 з кадастровим номером 6810100000:37:001:0403 не існує, він фіктивно створений лише на папері. Виходячи з наведеного, має місце грубе порушення прав власника земельної ділянкиХмельницької міської територіального громади в особі Хмельницької міської ради, на землях якої протиправним шляхом фіктивно на папері створений об`єкт нерухомості, що в подальшому стало підставою для незаконного формування земельної ділянки комунальної власності без згоди Хмельницької міської ради.

Така неправомірна реєстрація права власності на неіснуючий об`єкт призвела в подальшому до незаконного формування земельної ділянки з кадастровим номером 6810100000:37:001:0403 без надання згоди Хмельницькою міською радою на таке формування. Жодних рішень щодо надання дозволу на розробку будь-якої землевпорядної документації відповідно до нормЗемельного кодексу УкраїниХмельницькою міською радою, як власником, не приймалось.

З врахуванням наведеного позивач просить: визнати незаконним та скасувати рішення державного реєстратора виконавчого комітету Городоцької міської ради Гребенюка О.Д. від 11.10.2021, індексний номер 60872772 про реєстрацію права власності громадянина ОСОБА_3 на житловий будинок загальною площею 603,4 кв.м. по АДРЕСА_2 , реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2476350068040, (номер відомостей про речове право 44408576), з одночасним припиненням права власності ОСОБА_3 , на вказаний житловий будинок; визнати незаконною та скасувати реєстрацію в Державному земельному кадастрі земельної ділянки по Західно-Окружній в м. Хмельницький з кадастровим номером 6810100000:37:001:0403, категорія землі житлової та громадської забудови, код КВЦПЗ 02.01 - для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка).

04.05.2023 представник відповідача Головного управління Держгеокадастру у Сумській області подав відзив на позов, де зазначив, що державну реєстрацію спірної земельної ділянки проведено державним кадастровим реєстратором за принципом екстериторіальності. Головне управління як територіальний орган центрального органу виконавчої влади хоч і має у своєму складі працівників державних кадастрових реєстраторів, але не може втручатися у виконання їхніх посадових обов`язків та вплинути на дільність кадастрового реєстратора. Відповідно до ч. 10 ст. 24 Закону України «Про державний земельний кадастр» державна реєстрація земельної ділянки скасовується державним кадастровим реєстратором, який здійснює таку реєстрацію, у разі : поділу чи об`єднання земельних ділянок; якщо протягом одного року з дня здійснення державної реєстрації земельної ділянки речове право на неї не зареєстровано з вини заявника, ухвалення судом рішення про скасування державної реєстрації земельної ділянки.

В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримала та просила задовольнити в повному обсязі з підстав, викладених у позовній заяві.

Представник відповідача Головного управління Держгеокадастру у Сумській області в судовому засіданні позов не визнав, просить в задоволенні позову відмовити.

Інші учасники процесу в судове засідання не з`явилися, повідомлялися про час та місце розгляду справи у встановленому законом порядку.

Суд, заслухавши пояснення учасників судового розгляду, дослідивши та оцінивши докази, встановив наступні обставини справи та відповідні правовідносини.

Судом встановлено, рішенням державного реєстратора виконавчого комітету Городоцької міської ради Гребенюка О.Д. від 11 жовтня 2021 року проведено реєстрацію права власності ОСОБА_3 на житловий будинок, загальною площею 603,4 кв.м., що за адресою: АДРЕСА_2 (індексний номер 60872772, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2476350068040, номер відомостей про речове право 44408576).

Документами для державної реєстрації права власності ОСОБА_3 зазначено: технічний паспорт, виданий 21.06.2021р. КП Городоцької міської ради «Госпрозрахункове виробниче архітектурно-планувальне бюро», згідно якого будинок побудовано в 1989 році; довідка, серія та номер 112, видана 11.03.2002 року, видавник виконавчий комітет Хмельницької міської ради.

24 січня 2023 року Головним управлінням Держгеокадастру у Сумській області в Державному земельному кадастрі проведено реєстрацію відомостей про земельну ділянку з кадастровим номером 6810100000:37:001:0403, за адресою: по АДРЕСА_1 , категорія земель: землі житлової та громадської забудови, код КВЦПЗ 02.01 - для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка).

Відповідно до Акту обстеження земельних ділянок від 07.03.2023 року складеного робочою групою, на підставі розпорядження міського голови від 03.03.2023р. №61-р, обстеженням земельних ділянок, в т.ч. по АДРЕСА_2 з кадастровим номером 6810100000:37:001:0403, встановлено, що всі зазначені земельні ділянки не використовуються, на них відсутні будь-які об`єкти нерухомого майна, об`єкти незавершеного будівництва, будь-які споруди, конструкції, будівельні матеріали тощо. Крім цього, відсутні ознаки проведення будь-яких підготовчих чи будівельних робіт.

Згідно листа Управління архітектури та містобудування Хмельницької міської ради від 23.03.2023 року №Л-26.1.02-36-23 відповідно до Плану зонування території м.Хмельницького, затвердженого рішенням Хмельницької міської ради від 30.03.2011р. №25, жодна із зазначених у листі земельних ділянок не відповідає вимогам містобудівної документації на місцевому рівні для будівництва житла. Більшість з них розташовані в зелених зонах, зонах транспортних шляхопроводів (в червоних лініях), зонах комунальних підприємств (копії викопіювання з плану зонування додається).

Також згідно листа Управління архітектури та містобудування Хмельницької міської ради від 16.03.2023 року в управлінні відсутня інформація щодо видачі містобудівних умов та обмежень, будівельних паспортів та присвоєння адрес об`єктам нерухомого майна на земельних ділянках в т.ч. по АДРЕСА_2 з кадастровим номером 6810100000:37:001:0403.

Згідно доповідної записки Управління земельних ресурсів Хмельницької міської ради від 02.03.2023р. дозволів на розроблення проектів землеустрою, або будь якої іншої землевпорядної документації, які б мали на меті формування (згідност.79-1 Земельного кодексу України) вказаної вище земельної ділянки, Хмельницькою міською радою не приймалося.

Отже, така реєстрація права приватної власності на об`єкт нерухомого майна та земельної ділянки проведена всупереч чинному законодавству та підлягає скасуванню.

Вищевказані обставини підтверджуються: Витягом з Державного земельного кадастру № НВ-0000535782023 від 24.03.2023р.; інформацією з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно від 03.03.2023 року № 324720124; доповідною запискою Управління земельних ресурсів Хмельницької міської ради від 02.03.2023р.; листом Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області від 16.03.2023р.; копією технічної документації із землеустрою виготовленою ПП «Терен Інвест» 2022р.; листами Управління архітектури та містобудування Хмельницької міської ради від 16.03.2023 року та від 23.03.2023р.; викопіюванням з плану зонування; актом обстеження земельних ділянок від 07.03.2023 року; актом встановлення меж земельної ділянки в натурі від 07.03.2023 р.; фотозображеннями земельної ділянки; Технічним паспортом на будинок садибного типу з господарськими будівлями та спорудами виготовленим 21.06.2021 року; довідкою виконавчого комітету Хмельницької міської ради від 11.03.2002р. № 112.

Відповідно дост. 83 ЗК України, землі, які належать на праві власності територіальним громадам є комунальною власністю. У комунальній власності перебувають усі землі в межах населених пунктів, крім земельних ділянок приватної та державної власності.

Згідно статті 18 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»(в редакції чинній на час проведення реєстраційних дій), державній реєстрації підлягають виключно заявлені речові права на нерухоме майно та їх обтяження, за умови їх відповідності законодавству і поданим/отриманим документам.

Частиною 1ст. 18 вказаного Закону Українипередбачено, що державна реєстрація прав проводиться в такому порядку: 1) прийняття/отримання документів для державної реєстрації прав, формування та реєстрація заяви в базі даних заяв; 2) виготовлення електронних копій документів, поданих для державної реєстрації прав, шляхом сканування (у разі подання документів у паперовій формі) та їх розміщення у Державному реєстрі прав; 3) встановлення черговості розгляду заяв, зареєстрованих у базі даних заяв; 4) перевірка документів та/або відомостей Державного реєстру прав, відомостей реєстрів (кадастрів), автоматизованих інформаційних систем на наявність підстав для зупинення розгляду заяви, зупинення державної реєстрації прав, відмови у проведенні державної реєстрації прав та прийняття відповідних рішень; 5) прийняття рішення про державну реєстрацію прав (у разі відсутності підстав для зупинення розгляду заяви, зупинення державної реєстрації прав, відмови у проведенні державної реєстрації прав); 6) відкриття розділу в Державному реєстрі прав та/або внесення до відкритого розділу або спеціального розділу Державного реєстру прав відповідних відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, про об`єкти та суб`єктів цих прав; 7) формування витягу з Державного реєстру прав про проведену державну реєстрацію прав для подальшого використання заявником; 8) видача/отримання документів за результатом розгляду заяви.

Відповідно до ч. 3ст. 10 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»державний реєстратор: 1) встановлює відповідність заявлених прав і поданих/отриманих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями, зокрема: відповідність обов`язкового дотримання письмової форми правочину та його нотаріального посвідчення у випадках, передбачених законом; відповідність повноважень особи, яка подає документи для державної реєстрації прав; відповідність відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, що містяться у Державному реєстрі прав, відомостям, що містяться у поданих/отриманих документах; наявність обтяжень прав на нерухоме майно; наявність факту виконання умов правочину, з якими закон та/або відповідний правочин пов`язує можливість виникнення, переходу, припинення речового права, що підлягає державній реєстрації; 2) перевіряє документи на наявність підстав для проведення реєстраційних дій, зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, зупинення державної реєстрації прав, відмови в державній реєстрації прав та приймає відповідні рішення; 3) під час проведення державної реєстрації прав, що виникли в установленому законодавством порядку до 1 січня 2013 року, а також під час проведення державної реєстрації прав, які набуваються з прав, що виникли в установленому законодавством порядку до 1 січня 2013 року, обов`язково запитує від органів влади, підприємств, установ та організацій, які відповідно до законодавства проводили оформлення та/або реєстрацію прав, інформацію (довідки, засвідчені в установленому законодавством порядку копії документів тощо), необхідну для такої реєстрації, у разі відсутності доступу до відповідних носіїв інформації, що містять відомості, необхідні для проведення державної реєстрації прав, чи у разі відсутності необхідних відомостей в єдиних та державних реєстрах, доступ до яких визначено цим Законом, та/або у разі, якщо відповідні документи не були подані заявником, крім випадків, коли державна реєстрація прав, похідних від права власності, здійснюється у зв`язку із вчиненням нотаріальної дії та такі документи були надані у зв`язку з вчиненням такої дії. 4) під час проведення реєстраційних дій обов`язково використовує відомості Державного земельного кадастру та Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, а також відомості інших реєстрів (кадастрів), автоматизованих інформаційних систем, держателем (розпорядником, володільцем, адміністратором) яких є державні органи, шляхом безпосереднього доступу до них чи у порядку інформаційної взаємодії з Державним реєстром прав, у тому числі відомості, що містять персональні дані особи; 5) відкриває та/або закриває розділи в Державному реєстрі прав, вносить до відкритого розділу або спеціального розділу Державного реєстру прав відповідні відомості про речові права на нерухоме майно та їх обтяження; 6) присвоює за допомогою Державного реєстру прав реєстраційний номер об`єкту нерухомого майна у випадках, передбачених цим Законом; 7) виготовляє електронні копії документів, поданих у паперовій формі, та розміщує їх у реєстраційній справі в електронній формі у відповідному розділі Державного реєстру прав (у разі якщо такі копії не були виготовлені під час прийняття документів за заявами у сфері державної реєстрації прав); 8) формує за допомогою Державного реєстру прав документи за результатом розгляду заяв у сфері державної реєстрації прав; 9) формує реєстраційні справи у паперовій формі; 9-1) надає в установленому порядку та у випадках, передбаченихЗаконом України "Про виконавче провадження", інформацію органу державної виконавчої служби або приватному виконавцю; 10) здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.

Згідно до вимог п. п. 40-41 Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженогопостановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року №1127, державна реєстрація прав проводиться на підставі документів, необхідних для відповідної реєстрації, передбачених Законом УкраїниПро державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, іншими законами України та цим Порядком.

Для державної реєстрації права власності на новозбудований об`єкт нерухомого майна подаються: 1) документ, що відповідно до вимог законодавства засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об`єкта; 2) технічний паспорт на об`єкт нерухомого майна; 3) документ, що підтверджує присвоєння об`єкту нерухомого майна адреси; 4) письмова заява або договір співвласників про розподіл часток у спільній власності на новозбудований об`єкт нерухомого майна (у разі, коли державна реєстрація проводиться щодо майна, що набувається у спільну часткову власність); 5) договір про спільну діяльність або договір простого товариства (у разі, коли державна реєстрація проводиться щодо майна, будівництво якого здійснювалось у результаті спільної діяльності).

Статтею 31Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»передбачено, що для проведення державної реєстрації прав власності на індивідуальні (садибні) житлові будинки, садові, дачні будинки, господарські (присадибні) будівлі і споруди, прибудови до них, що були закінчені будівництвом до 5 серпня 1992 року та розташовані на територіях сільських, селищних, міських рад, якими відповідно до законодавства здійснювалося ведення погосподарського обліку, і щодо зазначених об`єктів нерухомості раніше не проводилася державна реєстрація прав власності, подаються: 1) виписка із погосподарської книги, надана виконавчим органом сільської ради (якщо такий орган не створений - сільським головою), селищної, міської ради або відповідною архівною установою; 2) документ, що посвідчує речове право на земельну ділянку під таким об`єктом, крім випадку, коли таке речове право зареєстровано в Державному реєстрі прав. Для здійснення державної реєстрації прав власності на зазначені об`єкти документом, що посвідчує речові права на земельну ділянку під таким об`єктом, може також вважатися рішення відповідної ради про передачу (надання) земельної ділянки в користування або власність.

Для проведення державної реєстрації прав власності на індивідуальні (садибні) житлові будинки, садові, дачні будинки, господарські (присадибні) будівлі і споруди, прибудови до них, що були закінчені будівництвом до 5 серпня 1992 року та розташовані на територіях сільських, селищних, міських рад, якими відповідно до законодавства здійснювалося ведення погосподарського обліку, проведення технічної інвентаризації щодо зазначених об`єктів нерухомості є необов`язковим.

Отже, з наведенного слідує, що для державної реєстрації права власності на нерухомий об`єкт заявник повинен надати документ, що посвідчує речове право на земельну ділянку під таким об`єктом.

Статтею 12 Земельного кодексу Українивизначено, що до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин належить: а) розпорядження землями комунальної власності, територіальних громад; б) передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб відповідно до цьогоКодексу; в) надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до цьогоКодексу.

Відповідно до вимог ч.ч.1-5ст.79-1ЗК України формування земельної ділянки полягає у визначенні земельної ділянки як об`єкта цивільних прав. Формування земельної ділянки передбачає визначення її площі, меж та внесення інформації про неї до Державного земельного кадастру.

Формування земельних ділянок здійснюється: у порядку відведення земельних ділянок із земель державної та комунальної власності; шляхом поділу чи об`єднання раніше сформованих земельних ділянок; шляхом визначення меж земельних ділянок державної чи комунальної власності за проектами землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, проектами землеустрою щодо впорядкування території для містобудівних потреб, проектами землеустрою щодо приватизації земель державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій; шляхом інвентаризації земель у випадках, передбачених законом; за проектами землеустрою щодо організації території земельних часток (паїв); за затвердженими комплексними планами просторового розвитку території територіальних громад, генеральними планами населених пунктів, детальними планами території.

Сформовані земельні ділянки підлягають державній реєстрації у Державному земельному кадастрі.

Земельна ділянка вважається сформованою з моменту присвоєння їй кадастрового номера. Формування земельних ділянок (крім випадків, визначених у частинах шостій - сьомій цієї статті) здійснюється за проектами землеустрою щодо відведення земельних ділянок.

Отже, з доповідної записки управління земельних ресурсів Хмельницької міської ради від 2 березня 2023 року вбачається, що Хмельницька міська рада не надавала дозволів на розроблення проектів землеустрою чи іншої землевпорядної документації щодо формування земельної ділянки з кадастровим номером 6810100000:37:001:0403, категорія земель: землі житлової та громадської забудови, код КВЦПЗ 02.01 - для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка).

Крім того, в управлінні архітектури та містобудування Хмельницької міської ради відсутня інформація щодо видачі містобудівних умов та обмежень, будівельних паспортів та присвоєння адреси об`єкту нерухомого майна на земельній ділянці з кадастровим номером 6810100000:37:001:0403, яка знаходиться по АДРЕСА_1 , що підтверджується листом Управління архітектури та містобудування Хмельницької міської ради від 16 березня 2023 року №С3-26.1.01-1-22.

Також, на зазначеній земельній ділянці відсутні будь-які об`єкти нерухомого майна, об`єкти незавершеного будівництва, будь-які споруди, конструкції, будівельні матеріали, що підтверджується актом її обстеження від 07 березня 2023 року.

У зв`язку з наведеним, державний реєстратор виконавчого комітету Городоцької міської ради Гребенюк О.Д. незаконно зареєстрував право власності ОСОБА_3 на житловий будинок, що по АДРЕСА_2 , якого не існує та лише на підставі технічного паспорта на будинок і довідки від 11.03.2002р. №112 виконавчого комітету Хмельницької міської ради, що в подальшому призвело до незаконного формування вищезгаданої земельної ділянки. Формування земельної ділянки відбулось на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі на (місцевості) розробленої без отримання дозволу Хмельницької міської ради.

Наведене порушує права Хмельницької міської територіальної громади в особі - Хмельницької міської ради як власника земельної ділянки комунальної власності на користування та розпорядження нею.

Враховуючи вищенаведене, суд приходить до висновку, що позовні вимоги Хмельницької міської ради до ОСОБА_3 , державного реєстратора виконавчого комітету Городоцької міської ради Гребенюка Олександра Дмитровича, Головного управління Держгеокадастру у Сумській області про визнання незаконним скасування рішення про держану реєстрацію прав, припинення права власності, скасування державної реєстрації земельної ділянки, обґрунтовані та підлягають задоволенню.

Відповідно до положеньст.141 ЦПК Україниз відповідачів слід стягнути на користь позивача сплачений при зверненні до суду судовий збір в сумі 6710 грн., в рівних частинах з відповідачів ОСОБА_3 , державного реєстратора виконавчого комітету Городоцької міської ради Гребенюка О.Д. по 3355 грн. з кожного.

Керуючись ст. ст.12, 13,16,76-81,141, 263-265 ЦПК України, ст.ст.12,79-1,83 ЗК України, ст. ст.10 ч. 3, 18 ч. 1,31 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», п. 41 Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженогопостановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року №1127(в редакції від 29 травня 2020 року), суд -

вирішив:

Позов задовольнити.

Визнати незаконним та скасувати рішення державного реєстратора виконавчого комітету Городоцької міської ради Гребенюка Олександра Дмитровича від 11 жовтня 2021 року індексний номер 60872772 про реєстрацію права власності громадянина ОСОБА_3 на житловий будинок загальною площею 603,4 кв.м. по АДРЕСА_1 , реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2476350068040 (номер відомостей про речове право 44408576).

Припинити право власності ОСОБА_3 на житловий будинок загальною площею 603,4 кв.м. по АДРЕСА_1 , реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2476350068040.

Визнати незаконною та скасувати в Державному земельному кадастрі державну реєстрацію земельної ділянки площею 0,1 га, за кадастровим номером 6810100000:37:001:0403 по АДРЕСА_1 , категорія земель: землі житлової та громадської забудови, код КВЦПЗ 02.01 - для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка).

Стягнути з ОСОБА_3 , державного реєстратора виконавчого комітету Городоцької міської ради Гребенюка Олександра Дмитровича на користь Хмельницької міської ради судовий збір в розмірі 6710,00грн., по 3355,00 грн. з кожного.

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Хмельницького апеляційного суду шляхом подання в 30-ти денний строк з дня проголошення рішення апеляційної скарги.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Рішення набуває законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним судом.

Позивач : Хмельницька міська рада, вул. Героїв Маріуполя, 3, м. Хмельницький, 29000, код ЄДРПОУ 33332218.

Відповідач: ОСОБА_3 , РНОКПП НОМЕР_1 , АДРЕСА_3 .

Відповідач: Головне управління Держгеокадастру у Сумській області, код ЄДРПОУ 39765885, вул. Революції Гідності, 32, м. Суми, 40022.

Відповідач: Державний реєстратор виконавчого комітету Городоцької міської ради Гребенюк Олександр Дмитрович, вул. Грушевського, 53, м. Городок, Хмельницький, Хмельницька область, 32000.

Дата складення повного рішення суду 08.12.2023.

Суддя:

СудХмельницький міськрайонний суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення28.11.2023
Оприлюднено28.12.2023
Номер документу115934319
СудочинствоЦивільне
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах щодо права власності чи іншого речового права на нерухоме майно (крім землі), з них:

Судовий реєстр по справі —686/8444/23

Ухвала від 19.02.2024

Цивільне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Заворотна О. Л.

Ухвала від 25.01.2024

Цивільне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Заворотна О. Л.

Рішення від 28.11.2023

Цивільне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Заворотна О. Л.

Рішення від 28.11.2023

Цивільне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Заворотна О. Л.

Ухвала від 13.10.2023

Цивільне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Заворотна О. Л.

Ухвала від 20.09.2023

Цивільне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Заворотна О. Л.

Ухвала від 05.05.2023

Цивільне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Заворотна О. Л.

Ухвала від 10.04.2023

Цивільне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Заворотна О. Л.

Ухвала від 10.04.2023

Цивільне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Заворотна О. Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні