Рішення
від 25.12.2023 по справі 620/15923/23
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

25 грудня 2023 року м. Чернігів Справа № 620/15923/23

Чернігівський окружний адміністративний суд в складі головуючої судді Тихоненко О.М., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін адміністративну справу за позовом керівника Корюківської окружної прокуратури до Корюківської міської ради Корюківського району Чернігівської області, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача Прибинська гімназія Корюківської міської ради Корюківського району Чернігівської області, Відділ освіти, культури, молоді та спорту Корюківської міської ради про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії,

У С Т А Н О В И В:

Керівник Корюківської окружної прокуратури звернувся до суду з позовом до Корюківської міської ради Корюківського району Чернігівської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача Прибинська гімназія Корюківської міської ради Корюківського району Чернігівської області, в якому просить визнати протиправною бездіяльність відповідача щодо не оформлення правовстановлюючих документів та права власності на будівлю Прибинської гімназії Корюківської міської ради, розташованої в ній захисної споруди цивільного захисту населення №93224, вартістю 1566500,98 грн та земельної ділянки під ними, що знаходяться за адресою: вул. Лісова, 5, с. Прибинь, Корюківського району Чернігівської області та зобов`язати відповідача вжити заходів щодо оформлення правовстановлюючих документів та права власності на будівлю Прибинської гімназії Корюківської міської ради, захисної споруди цивільного захисту населення №93224, вартістю 1566500,98 грн та земельної ділянки під ними, що знаходяться за адресою: вул. Лісова, 5, с. Прибинь, Корюківського району Чернігівської області.

Свої вимоги мотивує тим, що невжиття визначених законодавством заходів з метою оформлення правовстановлюючих документів на будівлю Прибинської гімназії Корюківської міської ради, розташованої в ній захисної споруди цивільного захисту населення та земельної ділянки під ними, суперечить інтересам держави у сфері підготовки країни до оборони в умовах воєнного стану та захисту життя людини.

Ухвалою Чернігівського окружного адміністративного суду від 31.10.2023 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін та проведення судового засідання за наявними у справі матеріалами. Ухвалою суду сторонам надано термін для подачі відзиву на позовну заяву, відповіді на відзив, заперечень та пояснень.

Відповідачем подано відзив на позовну заяву, в якому зазначено, що оскільки представник прокуратури не довів зв`язку між державною реєстрацією права власності на будівлю закладу освіти та земельної ділянки та порушенням права на освіту здобувачів освітніх послуг, позов є необґрунтованим, незаконними та таким, що не підлягає задоволенню.

Ухвалою Чернігівського окружного адміністративного суду від 27.11.2023 залучено до участі у даній справі третю особу, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача Відділ освіти, культури, молоді та спорту Корюківської міської ради та надано строк для подачі пояснень.

Позивачем подано відповідь на відзив, в кій зазначені аналогічні обставини, викладені в позові.

Третя особа - Прибинська гімназія Корюківської міської ради Корюківського району Чернігівської області правом для подання пояснень не скористалась.

Третьою особою - Відділом освіти, культури, молоді та спорту Корюківської міської ради надано пояснення, в яких заперечує проти задоволення позовних вимог та зазначає, що прокурором не обґрунтовано, в чому саме полягає порушення інтересів держави в цьому конкретному випадку, оскільки фактично позов подано в інтересах Прибинської гімназії Корюківської міської ради, а не держави. Вказує, що Корюківською міською радою захисна споруда цивільного захисту № 93224 у комунальну власність від Корюківської районної ради не приймалася, а відповідно на баланс та у користування Відділу освіти, культури, молоді та спорту Корюківської міської ради не передавалася.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.

Корюківську територіальну громаду створено у січні 2017 року внаслідок об`єднання вісімнадцяти сільських рад.

Встановлено, що на території Корюківської міської ради за адресою: вул. Лісова, 5, с. Прибинь Корюківського району Чернігівської області знаходиться Прибинська гімназія Корюківської міської ради, в приміщенні якої знаходиться захисна споруда цивільного захисту № 93224, площею 74 кв. м., місткістю 50 чоловік.

Згідно з паспортом захисної споруди цивільного захисту населення - протирадіаційного укриття (далі - ПРУ) із обліковим номером 93224, вказана споруда перебуває на балансі Корюківської районної ради та знаходиться за адресою: вул. Лісова, 5, с. Прибинь, Корюківського району, Чернігівської області.

Захисна споруда цивільного захисту населення із обліковим номером 93224 вбудована у будівлю Прибинської гімназії Корюківської міської ради та призначена для укриття учнів, вчителів, працюючого персоналу та населення.

Згідно з технічними характеристиками, ПРУ із обліковим номером 93224 введено в експлуатацію у 1957 році, має загальну площу 74 кв.м та місткість 50 осіб, вартістю відповідно до довідки про оціночну вартість об`єкта 1566500, 98 грн.

Відповідно до рішення 41 сесії сьомого скликання Корюківської міської ради від 06.10.2020 № 8-41/VII «Про прийняття майна та закладів освіти у міську комунальну власність Корюківської міської територіальної громади», Корюківською міською радою прийнято безоплатно із спільної власності територіальних громад міста, селища та сіл Корюківського району у міську комунальну власність Прибинську загальноосвітню школу І-ІІ ступенів Корюківської районної ради Чернігівської області та перейменовано на Прибинську загальноосвітню школу І-ІІ ступенів Корюківської міської ради Чернігівської області.

Відповідно до Статуту Прибинської гімназії Корюківської міської ради Чернігівської області, затвердженого рішенням Корюківської міської ради від 30.08.2022 № 1-14/VIII, Прибинська гімназія Корюківської міської ради є правонаступником усіх майнових прав та обов`язків Прибинської ЗОШ І-ІІ ступенів Корюківської міської ради. Засновником та власником гімназії є Корюківська міська рада Чернігівської області, яка здійснює повноваження з управління майном закладу освіти.

Прибинська гімназія Корюківської міської ради Чернігівської області на даний час є діючим закладом освіти, має статус юридичної особи, проводить свою діяльність відповідно до затвердженого рішенням Корюківської міської ради від 30.08.2022 № 1-14/VIII Статуту та перебуває у комунальній власності Корюківської міської ради з 30.08.2020.

Відповідно до інформації відділу № 1 Управління надання адміністративних послуг ГУ Держгеокадастру у Чернігівській області № 1970/421-23-0.381, земельна ділянка по вул. Лісова, 5, с. Прибинь, Корюківського району, Чернігівської області, на якій розташована Прибинська гімназія Корюківської міської ради не сформована та не зареєстрована.

Крім цього, за результатами моніторингу відомостей Публічної кадастрової карти України встановлено відсутність будь-якої інформації щодо земельної ділянки під об`єктами нерухомості за адресою: Чернігівська область, Корюківський район, с. Прибинь, вул. Лісова, 5.

Таким чином, земельна ділянка Прибинської гімназії Корюківської міської ради, за адресою: вул. Лісова, 5, с. Прибинь, Корюківського району, Чернігівської області в Державному земельному кадастрі не сформована та не зареєстрована, кадастровий номер на земельну ділянку відсутній, акти на право постійного користування станом на 01.01.2013 на земельну ділянку не видавалися визначення її площі та меж не проводилося.

Відповідно до інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна від 31.08.2023, за адресою: вул. Лісова, 5, с. Прибинь, Корюківського району Чернігівської області будь-яке нерухоме майно не зареєстровано.

Згідно з інформації КП «Рампа» від 21.09.2023 № 295/09-23, станом на 31.12.2012 право власності на об`єкти нерухомого майна (приміщення та протирацідіаційне укриття) за адресою: вул. Лісова, 5, с. Прибинь, Корюківського району, Чернігівської області, не зареєстровано. Документи на вказані об`єкти нерухомого майна не виготовлялися.

Даючи правову оцінку обставинам вказаної справи, суд зважає на таке.

Частиною першою статті 5 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси.

Відповідно до статті 131-1 Конституції України на прокуратуру України покладається представництво інтересів держави в суді.

Право на звернення прокурора або його заступника до суду в інтересах держави передбачене статтями 2, 23 Закону України Про прокуратуру та статтею 53 Кодексу адміністративного судочинства України.

У відповідності до норм Закону України Про прокуратуру прокурор одержує передбачену законом можливість захищати права та інтереси не конкретного державного органу, а дещо абстрактні інтереси держави, що в широкому сенсі можуть збігатися повністю, частково або не збігатися зовсім з інтересами державних органів і являти собою потребу в здійсненні загальнодержавних дій, програм, спрямованих, зокрема, на гарантування державної, економічної, інформаційної, екологічної безпеки, а також охорону землі, лісів, водойм як національного багатства, захист прав усіх суб`єктів права власності та господарювання, в тому числі, й територіальних громад.

У рішенні Конституційного Суду України від 08.04.1999 у справі №1-1/99 зазначено, що із врахуванням того, що інтереси держави є оціночним поняттям, прокурор чи його заступник у кожному конкретному випадку самостійно визначає з посиланням на законодавство, на підставі якого подається позов, в чому саме відбулося чи може відбутися порушення матеріальних або інших інтересів держави, обґрунтовує у позовній заяві необхідність їх захисту та зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних відносинах.

Оскільки повноваження органів влади, зокрема і щодо здійснення захисту законних інтересів держави, є законодавчо визначеними, суд згідно з принципом jura novit curia (суд знає закони) під час розгляду справи має самостійно перевірити доводи сторін щодо наявності чи відсутності повноважень органів влади здійснювати у спосіб, який обрав прокурор, захист законних інтересів держави у спірних правовідносинах.

Велика Палата Верховного Суду у своєму рішенні також послалася на висновок Верховного Суду, викладений у постанові від 25.04.2018 у справі №806/1000/17, згідно з яким Касаційний адміністративний суд у складі Верховного Суду, зокрема зазначив, що за змістом частини третьої статті 23 Закону № 1697-VІІ прокурор може представляти інтереси держави в суді лише у випадках: 1) якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб`єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження; 2) у разі відсутності такого органу.

Враховуючи, що інтереси держави до цього часу залишаються не захищеними, наявні підстави для представництва прокурором інтересів держави у спірних правовідносинах.

Частиною першою статті 140 Конституції України встановлено, що місцеве самоврядування є правом територіальної громади - жителів села чи добровільного об`єднання у сільську громаду жителів кількох сіл, селища та міста - самостійно вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України.

Згідно із частиною першою статті 10 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.

Відповідно до частини третьої статті 16 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні матеріальною і фінансовою основою місцевого самоврядування є рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, земля, природні ресурси, що є у комунальній власності територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах, а також об`єкти їхньої спільної власності, що перебувають в управлінні районних і обласних рад.

Підпунктом 1 пункту а статті 29 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні визначено, що до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать, власні (самоврядні) повноваження, управління в межах, визначених радою, майном, що належить до комунальної власності відповідних територіальних громад.

У відповідності до частини п`ятої статті 60 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні органи місцевого самоврядування від імені та в інтересах територіальних громад відповідно до закону здійснюють правомочності щодо володіння, користування та розпорядження об`єктами права комунальної власності, в тому числі виконують усі майнові операції, можуть передавати об`єкти права комунальної власності у постійне або тимчасове користування юридичним та фізичним особам, укладати договори в рамках державно-приватного партнерства, у тому числі концесійні договори, здавати їх в оренду, продавати і купувати, використовувати як заставу, вирішувати питання їхнього відчуження, визначати в угодах та договорах умови використання та фінансування об`єктів, що приватизуються та передаються у користування і оренду.

В силу вимог статті 327 Цивільного кодексу України у комунальній власності є майно, яке належить територіальній громаді. Управління майном, що є у комунальній власності, здійснюють безпосередньо територіальна громада та утворені нею органи місцевого самоврядування.

Враховуючи вищенаведене, органом, уповноваженим управляти комунальним майном, яке знаходиться на території с. Прибинь Корюківського району Чернігівської області, на час виникнення спірних правовідносин та розгляду справи в суді, є Корюківська міська рада Корюківського району Чернігівської області.

Указом Президента України від 24.02.2022 №64/2022 у зв`язку з військовою агресією держави-терориста російської федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини 1 статті 106 Конституції України, Закону України Про правовий режим воєнного стану постановлено ввести в Україні воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб.

Указами Президента України № 133/2022 від 14.03.2022, № 259/2022 від 18.04.2022, № 341/2022 від 17.05.2022, № 573/2022 від 12.08.2022, № 757/2022 від 07.11.2022, № 58/2023 від 06.02.2023, № 254/2023 від 01.05.2023, № 451/2023 від 26.07.2023 строк дії режиму воєнного стану продовжувався.

Відповідно до статті 2 Закону України Про оборону України оборона України базується на готовності та здатності органів державної влади, усіх складових сектору безпеки і оборони України, органів місцевого самоврядування, єдиної державної системи цивільного захисту, національної економіки до переведення, при необхідності, з мирного на воєнний стан та відсічі збройній агресії, ліквідації збройного конфлікту, а також готовності населення і території держави до оборони.

Згідно із статтею 3 Закону України Про оборону України підготовка держави до оборони в мирний час, серед іншого, включає: забезпечення готовності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, єдиної державної системи цивільного захисту об`єктів критичної інфраструктури до виконання завдань цивільного захисту в особливий період, зокрема у воєнний час, з урахуванням норм міжнародного гуманітарного права.

У пункті 14 частини першої статті 2 Кодексу цивільного захисту України визначено, що захисні споруди цивільного захисту - інженерні споруди, призначені для захисту населення від впливу небезпечних факторів, що виникають внаслідок надзвичайних ситуацій, воєнних дій або терористичних актів.

Суб`єктами забезпечення цивільного захисту є центральні органи виконавчої влади, інші державні органи, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві державні адміністрації, органи місцевого самоврядування, суб`єкти господарювання, громадські організації (частина друга статті 6 Кодексу цивільного захисту України).

В силу вимог частини восьмої статті 32 Кодексу цивільного захисту України утримання захисних споруд цивільного захисту у готовності до використання за призначенням здійснюється їх власниками, користувачами, юридичними особами, на балансі яких вони перебувають (у тому числі споруд, що не увійшли до їх статутних капіталів у процесі приватизації (корпоратизації), за рахунок власних коштів.

Пунктом 9 Порядку створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту та ведення його обліку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10.03.2017 №138 (далі - Порядок), установлено, що утримання фонду захисних споруд у готовності до використання за призначенням здійснюється їх балансоутримувачами.

До відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать, зокрема: виконання вимог законодавства щодо визначення потреби, створення, використання, утримання, реконструкції та ведення обліку фонду захисних споруд цивільного захисту територіальної громади, здійснення контролю за станом утримання таких споруд та готовності їх до використання за призначенням та підтримкою в належному технічному стані (частина перша статті 36-1 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні).

Таким чином, утримання захисних споруд цивільного захисту у готовності до використання за призначенням покладається на суб`єктів господарювання, на балансі яких вони перебувають, за рахунок власних коштів.

Згідно із пунктом 1 частини першої статті 2 Закону України від 01.07.2004 № 1952-IV Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі - Закон № 1952-IV) у цьому Законі терміни вживаються в такому значенні: державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень - офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Відповідно до частини першої статті 5 Закону № 1952-IV у Державному реєстрі прав реєструються речові права та їх обтяження на земельні ділянки, а також на об`єкти нерухомого майна, розташовані на земельній ділянці, переміщення яких неможливе без їх знецінення та зміни призначення, а саме: житлові будинки, будівлі, споруди, а також їх окремі частини, квартири, житлові та нежитлові приміщення, меліоративні мережі, складові частини меліоративної мережі.

Всупереч наведеного, правовстановлюючі документи на захисну споруду цивільного захисту протирадіаційне укриття №93224, що знаходиться по вул. Лісова,5 в с. Прибинь, Корюківського району Чернігівської області, відповідачем не оформлено, чим допущено протиправну бездіяльність.

Пунктами 6, 7, 44 Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 №1127, передбачено, що державна реєстрація прав проводиться за заявою заявника шляхом звернення до суб`єкта державної реєстрації прав або нотаріуса. Для державної реєстрації прав заявник подає оригінали документів, необхідних для відповідної реєстрації, передбачені Законом України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, іншими законами України та цим Порядком. Для державної реєстрації права власності на закінчений будівництвом об`єкт державної або комунальної власності, будівництво якого завершено та право власності на який не зареєстровано до 1 січня 2013 р., за відсутності документа, що посвідчує набуття права державної або комунальної власності на такий об`єкт, подаються: документ, що підтверджує факт перебування закінченого будівництвом об`єкта у комунальній власності, виданий відповідним органом місцевого самоврядування (у разі державної реєстрації права комунальної власності); документ, що підтверджує факт відсутності перебування закінченого будівництвом об`єкта у державній власності, виданий Фондом державного майна чи його регіональним відділенням (у разі державної реєстрації права комунальної власності).

Враховуючи, що міська рада, згідно вказаних норм, є органом, уповноваженим здійснювати управління комунальним майном, то саме на неї покладено обов`язок по вжиттю заходів, спрямованих на оформлення та державну реєстрацію права власності на захисну споруду цивільного захисту - протирадіаційне укриття №93224, що знаходиться по вул. Лісова,5, в с. Прибинь, Корюківського району Чернігівської області.

Згідно із частинами 1 та 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Частинами 1-3 статті 90 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо.

З огляду на сукупність викладених обставин, суд дійшов висновку, що позовні вимоги необхідно задовольнити.

Ухвалюючи дане судове рішення суд враховує статтю 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, практикою Європейського суду з прав людини (рішення Серявін та інші проти України) та Висновком №11 (2008) Консультативної ради європейських суддів (п.41) щодо якості судових рішень.

Згідно рішення Європейського суду з прав людини по справі Серявін та інші проти України (пункт 58) суд повторює, що згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішенні судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються. Хоча п. 1 ст.6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожний аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення.

Пунктом 41 Висновку №11 (2008) Консультативної ради європейських суддів зазначено, що обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення. Згідно з практикою Європейського суду з прав людини очікуваний обсяг обґрунтування залежить від різних доводів, що їх може наводити кожна зі сторін, а також від різних правових положень, звичаїв та доктринальних принципів, а крім того, ще й від різних практик підготовки та представлення рішень у різних країнах. З тим, щоб дотриматися принципу справедливого суду, обґрунтування рішення повинно засвідчити, що суддя справді дослідив усі основні питання, винесені на його розгляд.

При цьому, у рішення ЄСПЛ по справі Ґарсія Руіз проти Іспанії (Garcia Ruiz v. Spain), заява № 30544/96, п. 26, ECHR 1999-1, Суд зазначив, що хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, це не може розумітись як вимога детально відповідати на кожен довід.

Відповідно до частини другої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України підстави для розподілу судових витрат відсутні.

Керуючись статтями 72-74, 77, 241-246, 250, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В:

Позов керівника Корюківської окружної прокуратури до Корюківської міської ради Корюківського району Чернігівської області, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача Прибинська гімназія Корюківської міської ради Корюківського району Чернігівської області, Відділ освіти, культури, молоді та спорту Корюківської міської ради про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити повністю.

Визнати протиправною бездіяльність Корюківської міської ради Корюківського району Чернігівської області щодо не оформлення правовстановлюючих документів та права власності на будівлю Прибинської гімназії Корюківської міської ради, розташованої в ній захисної споруди цивільного захисту населення №93224, вартістю 1566500,98 грн та земельної ділянки під ними, що знаходяться за адресою: вул. Лісова, 5, с. Прибинь, Корюківського району Чернігівської області.

Зобов`язати Корюківську міську раду Корюківського району Чернігівської області вжити заходів щодо оформлення правовстановлюючих документів та права власності на будівлю Прибинської гімназії Корюківської міської ради, захисної споруди цивільного захисту населення №93224, вартістю 1566500,98 грн та земельної ділянки під ними, що знаходяться за адресою: вул. Лісова, 5, с. Прибинь, Корюківського району Чернігівської області.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана безпосередньо до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Позивач: керівник Корюківської окружної прокуратури (вул. Шевченка, 98, м. Корюківка, Чернігівська область, 15300, код ЄДРПОУ 02910114).

Відповідач: Корюківська міська рада Корюківського району Чернігівської області (вул. Бульварна, 6, м. Корюківка, Чернігівська область, 15300, код ЄДРПОУ 04061760).

Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача Прибинська гімназія Корюківської міської ради Корюківського району Чернігівської області (вул. Лісова, 5, с. Прибинь, Корюківський район, Чернігівська область, 15311, код ЄДРПОУ 32936818).

Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача Відділ освіти, культури, молоді та спорту Корюківської міської ради (15300, Чернігівська область, м. Корюківка, вул. Бульварна, 6, код ЄДРПОУ 41086985).

Повне судове рішення складено 25.12.2023.

Суддя Оксана ТИХОНЕНКО

Дата ухвалення рішення25.12.2023
Оприлюднено28.12.2023
Номер документу115942869
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (у тому числі прав на земельні ділянки)

Судовий реєстр по справі —620/15923/23

Ухвала від 26.02.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Сорочко Євген Олександрович

Ухвала від 26.02.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Сорочко Євген Олександрович

Ухвала від 26.01.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Сорочко Євген Олександрович

Рішення від 25.12.2023

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Оксана ТИХОНЕНКО

Ухвала від 27.11.2023

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Оксана ТИХОНЕНКО

Ухвала від 31.10.2023

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Оксана ТИХОНЕНКО

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні