Ухвала
від 27.12.2023 по справі 160/10348/23
ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

27 грудня 2023 року м. Дніпросправа № 160/10348/23

Суддя Третього апеляційного адміністративного суду Малиш Н.І., перевіривши на відповідність вимогам Кодексу адміністративного судочинства України апеляційну скаргу Головного управління Держпраці у Дніпропетровській області на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 09 листопада 2023 року в адміністративній справі №160/10348/23 за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Держпраці у Дніпропетровській області про стягнення середнього заробітку за час затримки виконання рішення,-

ВСТАНОВИВ:

Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 09.11.2023 у справі №160/10348/23 адміністративний позов задоволено.

07.12.2023 Головним управлінням Держпраці у Дніпропетровській області подано апеляційну скаргу на вищевказане рішення через підсистему «Електронний суд», яка зареєстрована Третім апеляційним адміністративним судом 08.12.2023.

Ухвалою Третього апеляційного адміністративного суду від 13.12.2023 вищевказану апеляційну скаргу залишено без руху, надано скаржнику десятиденний строк з дати отримання цієї ухвали для усунення недоліків шляхом подання до суду доказів направлення копій апеляційної скарги з додатками позивачу - ОСОБА_1 шляхом використання Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи або листом з описом вкладення.

Вищевказану ухвалу скаржник отримав 13.12.2023, що підтверджується довідкою про доставку електронного листа до електронного кабінету скаржника у підсистемі «Електронний суд».

27.10.2023 скаржником, на виконання вимог вищевказаної ухвали, через підсистему «Електронний суд» подано клопотання про усунення недоліків апеляційної скарги до якого долучено скріншот з веб-сайту «Mirohost Webmail».

21.12.2023 на адресу Третього апеляційного адміністративного суду надійшли матеріали адміністративної справи №160/10348/23.

Ухвалою Третього апеляційного адміністративного суду від 22.12.2023 продовжено строк для усунення недоліків апеляційної скарги, що викладені в ухвалі суду від 13.12.2023.

Вищевказану ухвалу скаржник отримав 22.12.2023, що підтверджується довідкою про доставку електронного листа до електронного кабінету скаржника у підсистемі «Електронний суд».

26.12.2023 скаржником, на виконання вимог вищевказаної ухвали, через підсистему «Електронний суд» подано клопотання про долучення до матеріалів справи доказу направлення апеляційної скарги з додатками ОСОБА_1 шляхом використання засобів поштового зв`язку.

Під час перевірки матеріалів апеляційної скарги та вирішення питання про відкриття апеляційного провадження, судом встановлено, що вона також не відповідає вимогам, встановленим ст. 296 Кодексу адміністративного судочинства України.

Відповідно до ч. 1 ст. 4 Закону України «Про судовий збір» судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Ставка судового збору, зокрема, за подання до адміністративного суду апеляційної скарги на рішення суду складає 150 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви і скарги.

Згідно вимог ч.3 ст.4 Закону України «Про судовий збір», при поданні до суду процесуальних документів, передбачених частиною другою цієї статті, в електронній формі - застосовується коефіцієнт 0,8 для пониження відповідного розміру ставки судового збору.

При зверненні до суду із позовною заявою підлягав сплаті судовий збір у розмірі 1073,60 грн. Таким чином, ставка судового збору за подання апеляційної скарги в даному випадку становить 1288,32 грн. ((1073,60*150%)*0,8 = 1288,32 грн.).

Проте, скаржник не сплатив судовий збір у встановленому законом порядку та розмірі.

У апеляційній скарзі міститься клопотання Головного управління Держпраці у Дніпропетровській області про звільнення від сплати судового збору за подання апеляційної скарги на підставі п.20 ч.1 ст. 5 Закону України «Про судовий збір».

Розглянувши клопотання про звільнення від сплати судового збору за подання апеляційної скарги суд зазначає наступне.

Згідно із частиною першою статті 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Пунктами 1, 2 частини першої статті 4 КАС України закріплено, що адміністративна справа - це переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір; публічно-правовий спір - спір, у якому: хоча б одна сторона здійснює публічно-владні управлінські функції, в тому числі на виконання делегованих повноважень, і спір виник у зв`язку із виконанням або невиконанням такою стороною зазначених функцій; або хоча б одна сторона надає адміністративні послуги на підставі законодавства, яке уповноважує або зобов`язує надавати такі послуги виключно суб`єкта владних повноважень, і спір виник у зв`язку із наданням або ненаданням такою стороною зазначених послуг; або хоча б одна сторона є суб`єктом виборчого процесу або процесу референдуму і спір виник у зв`язку із порушенням її прав у такому процесі з боку суб`єкта владних повноважень або іншої особи.

Пунктом 1 частини першої статті 19 КАС України визначено, що юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема спорах фізичних чи юридичних осіб із суб`єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи індивідуальних актів), дій чи бездіяльності, крім випадків, коли для розгляду таких спорів законом установлено інший порядок судового провадження.

Аналіз наведених норм права свідчить про те, що до адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб`єктів владних повноважень, які породжують, змінюють або припиняють права та обов`язки у сфері публічно-правових відносин, вчинених ними при здійсненні владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, якщо позивач вважає, що цими рішеннями, діями чи бездіяльністю його права чи свободи порушені або порушуються, створено або створюються перешкоди для їх реалізації або мають місце інші ущемлення прав чи свобод.

З матеріалів справи вбачається, що предметом розгляду даної справи є стягнення з Головного управління Держпраці у Дніпропетровській області на користь позивача середнього заробітку за час затримки виконання судового рішення за період з 18 лютого 2023 року по 06 квітня 2023 року у сумі 27 983,70 грн.

Пунктом 20 частини 1 статті 5 Закону України «Про судовий збір» визначено, що від сплати судового збору під час розгляду справи в усіх судових інстанціях звільняється центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, його територіальні органи.

Однак, оскільки стягнення середнього заробітку за час затримки виконання судового рішення не є реалізацією Головного управління Держпраці у Дніпропетровській області державної політики з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, суд дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення клопотання про звільнення від сплати судового збору.

Відтак, скаржнику слід подати до суду документ про сплату судового збору у встановленому законом порядку та розмірі.

Згідно з частиною 2 статті 298 Кодексу адміністративного судочинства України до апеляційної скарги, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених статтею 296 цього Кодексу, застосовуються правила статті 169 цього Кодексу.

На підставі викладеного, суд вважає необхідним апеляційну скаргу залишити без руху та надати особі, яка звернулась з апеляційною скаргою строк для усунення недоліків апеляційної скарги.

Враховуючи вищевикладене та керуючись ст.ст. 169, 296, 295, 298 КАС України, суддя, -

УХВАЛИВ:

Відмовити Головному управлінню Держпраці у Дніпропетровській області у задоволенні клопотання про звільнення від сплати судового збору.

Апеляційну скаргу Головного управління Держпраці у Дніпропетровській області на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 09 листопада 2023 року в адміністративній справі №160/10348/23- залишити без руху.

Надати скаржнику десятиденний строк з дати отримання цієї ухвали для усунення недоліків шляхом подання до Третього апеляційного адміністративного суду:

- документу про сплату судового збору у встановленому законом порядку та розмірі.

Судовий збір сплатити за такими реквізитами: отримувач коштів: ГУК у Дн-кiй обл/Шев.р/ 22030101, Код отримувача (код за ЄДРПОУ): 37988155, Банк отримувача: Казначейство України (ел. адм. подат.), Код банку отримувача (МФО): 899998, Рахунок отримувача: UA668999980313161206081004628, Код класифікації доходів бюджету: 22030101, Призначення платежу: *;101;


(код клієнта за ЄДРПОУ для юридичних осіб (доповнюється зліва нулями до восьми цифр, якщо значущих цифр менше 8), реєстраційний номер облікової картки платника податків фізичної особи (завжди має 10 цифр) або серія та номер паспорта громадянина України, в разі якщо платник через свої релігійні переконання відмовився від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків і має відповідну відмітку у паспорті); Судовий збір, за позовом
(ПІБ чи назва установи, організації позивача), на рішення від
(Дата оскаржуваного рішення) по справі
(Номер справи), Третій апеляційний адміністративний суд (назва суду, де розглядається справа).

Після усунення недоліків апеляційної скарги у строк, встановлений судом, вона вважається поданою у день первинного подання до суду.

У разі невиконання вимог цієї ухвали, апеляційна скарга повертається скаржнику.

Копію даної ухвали направити особі, що звернулась з апеляційною скаргою.

Ухвала набирає законної сили відповідно до ст. 325 КАС України та оскарженню не підлягає.

СуддяН.І. Малиш

СудТретій апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.12.2023
Оприлюднено29.12.2023
Номер документу115981005
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи, що виникають з відносин публічної служби, зокрема справи щодо проходження служби

Судовий реєстр по справі —160/10348/23

Ухвала від 03.04.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Уханенко С.А.

Постанова від 28.02.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Малиш Н.І.

Ухвала від 12.01.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Малиш Н.І.

Ухвала від 11.01.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Малиш Н.І.

Ухвала від 27.12.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Малиш Н.І.

Ухвала від 22.12.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Малиш Н.І.

Ухвала від 13.12.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Малиш Н.І.

Ухвала від 13.12.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Малиш Н.І.

Рішення від 09.11.2023

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Калугіна Наталія Євгенівна

Ухвала від 06.11.2023

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Калугіна Наталія Євгенівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні