Справа № 392/639/23
Провадження № 1-кс/392/425/23
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
22 грудня 2023 року м. Мала Виска
Слідчий суддя Маловисківського районного суду Кіровоградської області ОСОБА_1 , секретар судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Мала Виска клопотання заступника начальника СВ відділення поліції №1 (м. Мала Виска) Новоукраїнського районного відділу поліції ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_3 у кримінальному провадженні, відомості про яке внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42023122020000022 від 17.04.2023 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.191 КК України, про надання тимчасового доступу до речей та документів,-
ВСТАНОВИВ:
заступник начальника СВ ВП №1 (м. Мала Виска) Новоукраїнського РВП ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_3 за погодженням з начальником Маловисківського відділу Новоукраїнської окружної прокуратури, під час досудового розслідування звернулася до слідчого судді з клопотанням про тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні Акціонерного товариства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » по розрахунковому рахунку № НОМЕР_1 , який належить ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та Акціонерного товариства« ІНФОРМАЦІЯ_3 » по розрахунковому рахунку № НОМЕР_2 , який належить ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за період з 26.09.2019 по теперішній час.
На обґрунтування клопотання зазначив, що 17.04.2023 за результатами моніторингу даних інтернет-сайту порталу « ІНФОРМАЦІЯ_4 » виявлено факт можливого привласнення бюджетних коштів посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_5 під час проведення закупівлі за предметом «Будівництво сільської лікарської амбулаторії за адресою: АДРЕСА_1 . За результатами торгів укладено договір № 59/19 від 26.09.2019 з товариством з обмеженою відповідальністю " ІНФОРМАЦІЯ_2 ", код ЄДРПОУ НОМЕР_3 , ціна договору 8052343,20 гривень.
В подальшому, між ІНФОРМАЦІЯ_5 укладено з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » договір підряду № 59/19 від 26.09.2019 «Будівництво сільської лікарської амбулаторії за адресою: АДРЕСА_1 .
Предметом вказаного договору було виконання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на свій ризик, власними засобами/силами за завданням ІНФОРМАЦІЯ_5 відповідно до проектно-кошторисної документації робіт по об`єкту «Будівництво сільської лікарської амбулаторії.
Загальна вартість підрядних робіт за договірними цінами складає 8052343,20гривень (п. 5.1 Договору). Виплати здійснюються на підставі актів КБ-2В та довідок КБ-3, рахунку на оплату, зазначені форми подаються замовнику не пізніше 25 числа звітного місяця (п.6.5. договору).
ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » взяло на себе зобов`язання виконати передбачені Договором роботи, якість яких відповідає діючим нормативно-правовим вимогам Державним будівельним нормам та Державним стандартам України. (п. 4.1 Договору).
Також, між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » укладено додаткову угоду до договору підряду № 59/19/110 від 21.12.2019 «Будівництво сільської лікарської амбулаторії за адресою: АДРЕСА_1 , у якому внесено зміни вказаного договір підряду № 59/19 від 26.09.2019, та додаткову угоду до договору підряду № 59/19/10 від 03.04.2020 «Будівництво сільської лікарської амбулаторії за адресою: АДРЕСА_1 , у якому внесено зміни вказаного договору підряду №59/19 від 26.09.2019, додаткової угоди № 59/19/110 від 21.12.2019, додаткову угоду до договору підряду № 59/19/22 від 16.04.2020 «Будівництво сільської лікарської амбулаторії за адресою: АДРЕСА_1 , у якому внесено зміни вказаного договору № 59/19 від 26.09.2019, додаткової угоди № 59/19/110 від 21.12.2019, додаткової угоди № 59/19/10 від 03.04.2020.
Відповідно до п. 17 Звіту про виконання договору про закупівлю від 02 січня 2020, причини розірвання договору підряду № 59/19 від 26.09.2019 «Будівництво сільської лікарської амбулаторії за адресою: АДРЕСА_1 відсутні, що в свою чергу свідчить про укладення актів виконаних робіт та проведення ІНФОРМАЦІЯ_5 переказу коштів на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в сумі 8052343,20гривень.
Разом з тим, під час проведення огляду місця події будівлі сільської лікарської амбулаторії, встановлено, що роботи по «Будівництво сільської лікарської амбулаторії за адресою: АДРЕСА_1 проведені неякісно, про що свідчать руйнування елементів об`єкту, а також виникли підстави вважати, що вказані роботи виконані не в повному обсязі, тобто були завищені вартість і об`єм робіт, та вартість використаних для цього матеріалів шляхом внесення недостовірних відомостей до офіційних документів у вигляді актів виконаних робіт, що призвело до нанесення збитків економічним інтересам держави з боку посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_5 та посадовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».
В рамках кримінального правопорушення, виникла необхідність в отриманні даних щодо фінансово-господарських взаємовідносин ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » з контрагентами в розрізі номенклатури товарів, обсягу постачання, одиниці виміру тощо.
Зазначив, що під час проведення досудового розслідування виникла необхідність в проведенні тимчасового доступу до речей і документів, які перебувають у володінні Акціонерного товариства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » по розрахунковомурахунку № НОМЕР_1 ,який належитьТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »за періодз 26.09.2019по теперішнійчас тадо Акціонерноготовариства « ІНФОРМАЦІЯ_3 » по розрахунковому рахунку № НОМЕР_2 , який належить ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».
Учасники на розгляд клопотання не з`явились, заступник начальника СВ ВП №1 (м.Мала Виска) Новоукраїнського РВП ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_3 подала заяву, в якій просила розгляд клопотання провести без її участі, клопотання підтримала в повному обсязі.
Представники особи у володінні яких знаходяться речі у судове засідання не з`явилися, про дату, час та місце розгляду справи повідомлені належним чином. Про причини неявки суд не повідомлено, клопотань, заяв не подано.
Відповідно до положень ч. 4ст. 107 КПК України, враховуючи неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, фіксування за допомогою технічних засобів судового розгляду не здійснювалося.
Дослідивши клопотання та долучені до нього матеріали кримінального провадження, якими воно обґрунтовується, слідчий суддя дійшов висновку про задоволення клопотання з таких підстав.
За змістом частини 1статті 159 КПК Українитимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Відповідно до частини першоїстатті 160 КПК Українисторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених устатті 161 цього Кодексу.
Частиною п`ятоюстатті 163 КПК Українивизначено, що слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження в своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Згідно з ч. 6ст. 163 КПК Українислідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Встановлено, що вказане клопотання, про тимчасовий доступ до документів, подано в рамках кримінального провадження, відомості про яке внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42023122020000022від 17.04.2023 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України.
Матеріалами клопотання підтверджується наявність обґрунтованої підозри щодо вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України, що підтверджується: витягом з ЄРДР від 17.04.2023 року по кримінальному провадженню № 42023122020000023, рапортом прокурора Новомиргородського відділу Новоукраїнської окружної прокуратури ОСОБА_4 від 17.04.2023 року, копією договору підряду №59/19 від 26.09.2019 року в якому зазначено замовником ІНФОРМАЦІЯ_6 , а підрядником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », відповіддю ІНФОРМАЦІЯ_7 щодо надання інформації про видатки ІНФОРМАЦІЯ_8 по об`єкту «Будівництво сільської лікарської амбулаторії за адресою: АДРЕСА_1 » на виконання договору підряду №59/19 від 26.09.2019 та відповідні платіжні доручення.
Дослідивши матеріаликлопотання,яке погоджененачальником Маловисківськоговідділу Новоукраїнськоїокружної прокуратуриу кримінальномупровадженні,слідчий суддязазначає,що останнєподане увідповідності довимог ст.160КПК України,документи дійсноперебувають уволодінні Акціонерноготовариства « ІНФОРМАЦІЯ_1 »і Акціонерноготовариства « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та мають суттєве значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні, при цьому зазначається, що відомості, які в них містяться, містять охоронювану законом таємницю, враховуючи, що в інший спосіб довести вказані обставини неможливо,що виправдовує застосування такого заходу забезпечення кримінального провадження як тимчасовий доступ до речей та документів,слідчий суддя вважає, що клопотання про надання доступу до документів підлягає задоволенню, з наданням тимчасового доступу до документів з можливістю вилучення їх належним чином завірених копій з 26.09.2019 року по 22.12.2023.
Керуючись ст.ст.160-164 КПК України,-
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання задовольнити.
Надати дозвіл слідчому СВВП №1(м.Мала Виска)Новоукраїнського ВПГУНП вКіровоградській областіслідчому СВВП №1(м.Мала Виска),Новоукраїнського ВПГУНП вКіровоградській областістаршому лейтенантуполіції ОСОБА_5 ,слідчому СВВП №1(м.Мала Виска),Новоукраїнського ВПГУНП вКіровоградській областілейтенанту поліції ОСОБА_6 ,старшому слідчомуСВ ВП№ 1(м.Мала Виска),Новоукраїнського ВПГУНП вКіровоградській областіпідполковнику поліції ОСОБА_7 , старшомуслідчому СВВП №1(м.Мала Виска),Новоукраїнського ВПГУНП вКіровоградській областістаршому лейтенантуполіції ОСОБА_8 ,заступнику начальникаСВ ВП№ 1(м.Мала Виска)Новоукраїнського РВПГУНП вКіровоградській областікапітану поліції ОСОБА_9 ,старшому слідчомуСВ ВП№ 1(м.Мала Виска),Новоукраїнського ВПГУНП вКіровоградській областікапітану поліції ОСОБА_10 на тимчасовий доступ до документів по кримінальному провадженні№ 42023122020000022від 17.04.2023,які знаходятьсяу володінні Акціонерного товариства« ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код банку МФО НОМЕР_4 , код за ЄДРПОУ НОМЕР_5 , юридична адреса: АДРЕСА_2 , по розрахунковому рахунку № НОМЕР_2 , який належить ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) за період часу з 26.09.2019 по 22.12.2023, з можливістю їх вилучення (виїмки) належним чином завірених копій на паперовому та електронному носіях
-документи про рух коштів з по секундною реєстрацією із зазначенням часу (дат, годин, хвилин, секунд) проведення платежів, розшифровкою кореспондентів, призначення платежу по розрахунковим рахункам, що стосується надходження коштів від ІНФОРМАЦІЯ_8 (код за ЄДРПОУ НОМЕР_6 ) в рамках оплати за виконання робіт за договором підряду № 59/19 від 26.09.2019;
-скопійованих на магнітний носій відомостей про рух коштів з по-секундною реєстрацією із зазначенням часу проведення платежів (дат, годин, хвилин, секунд), призначення платежу, розшифровкою кореспондентів (назва, код за ЄДРПОУ, номер рахунку, назва банку, МФО банку), розшифровкою кредитових та дебетових оборотів, з вхідним та вихідним залишком за кожен операційний день, загальним обсягом кредитових та дебетових оборотів по розрахунковим рахункам;
-заяв про відкриття (закриття) рахунків, договорів розрахунково касового обслуговування рахунків, корінців повідомлень від платника податків про відкриття рахунку в установі банку, довідок про взяття на облік платника податків, страхового свідоцтва, статутних документів, копій паспортів засновників та директорів підприємства, копій довідок фізичних осіб платників податків, довідки форми 4-ОПП, наказів (розпоряджень) про призначення директорів;
-роздруківок протоколів обліку інформації, в яких відображаються IP адреси з яких користувались Інтернетом і при цьому надсилали до банку платіжні документи;
-актів інсталяції системи Інтернет Клієнт-Банк, регенерації ключів, встановлення комунікаційної системи, актів приймання передачі виконаних робіт, з зазначенням адрес та телефонів за якими встановлено та через які здійснювався зв`язок з сервером банку по вказаних рахунках;
-довіреності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на осіб, які мають право отримувати як на паперовому носії так і в електронному вигляді відомості, інформацію про рух коштів по рахункам, отримувати готівкові кошти, чекові книжки;
-акт виконаних робіт, яким підтверджено факт встановлення системи Клієнт-Банк та передачі банком електронного шифру (ключа) уповноваженому представнику підприємства, регенерації ключів;
-карток із зразками підписів та відбитку печатки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », що діяли на протязі періоду з моменту відкриття рахунку, а також наявні копії паспортів осіб, яким надано право підпису та розпорядження коштами підприємств;
-платіжних доручень ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » у тому числі на сплату податків, зборів, обов`язкових платежів по рахунку;
-заяв на видачу готівки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »;
-інформацію відносно ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », яка була зібрана банківською установою при укладанні угод по наданню відповідних послуг;
-інформацію про організаційно - правову структуру ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », його керівників, напрями діяльності, осіб, які правомочні здійснювати правочини від імені керівників підприємства, в тому числі, що пов`язано з переміщенням та зняттям грошових коштів по поточних рахунках;
-заяв на отримання чекових книжок по рахункам ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »;
-заяв на встановлення систем «Клієнт Банк» ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »;
-актів передачі ключів програмного комплексу «iFOBS» по рахункам;
-чеків на отримання готівкових коштів та платіжних доручень по рахункам ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »;
-кредитних договорів укладених між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та банківською установою в період з 26.09.2019 по 22.12.2023;
-договорів поворотної (безповоротної) фінансової допомоги (позики) наданих чи отриманих ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за період з 26.09.2019 по 22.12.2023;
- інформації щодо звітності банківської установи відносно ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в тому числі аудиторських та інших перевірок, порядок проведення яких передбачений чинним законодавством та внутрішніми нормативними документами даної банківської установи.
Надати дозвіл слідчому СВВП №1(м.Мала Виска)Новоукраїнського ВПГУНП вКіровоградській областіслідчому СВВП №1(м.Мала Виска),Новоукраїнського ВПГУНП вКіровоградській областістаршому лейтенантуполіції ОСОБА_5 ,слідчому СВВП №1(м.Мала Виска),Новоукраїнського ВПГУНП вКіровоградській областілейтенанту поліції ОСОБА_6 ,старшому слідчомуСВ ВП№ 1(м.Мала Виска),Новоукраїнського ВПГУНП вКіровоградській областіпідполковнику поліції ОСОБА_7 , старшомуслідчому СВВП №1(м.Мала Виска),Новоукраїнського ВПГУНП вКіровоградській областістаршому лейтенантуполіції ОСОБА_8 ,заступнику начальникаСВ ВП№ 1(м.Мала Виска)Новоукраїнського РВПГУНП вКіровоградській областікапітану поліції ОСОБА_9 ,старшому слідчомуСВ ВП№ 1(м.Мала Виска),Новоукраїнського ВПГУНП вКіровоградській областікапітану поліції ОСОБА_10 на тимчасовий доступ до документів по кримінальному провадженні №42023122020000022 від 17.04.2023, які знаходяться у володінні Акціонерного товариства« ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код банку МФО НОМЕР_7 , код за ЄДРПОУ НОМЕР_8 , юридична адреса: АДРЕСА_3 по розрахунковому рахунку № НОМЕР_1 , який належить ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за період часу з 26.09.2019 по 22.12.2023, з можливістю їх вилучення (виїмки) належним чином завірених копій на паперовому та електронному носіях, а саме:
-документи про рух коштів з по секундною реєстрацією із зазначенням часу (дат, годин, хвилин, секунд) проведення платежів, розшифровкою кореспондентів, призначення платежу по розрахунковим рахункам, що стосується надходження коштів від ІНФОРМАЦІЯ_8 (код за ЄДРПОУ НОМЕР_6 ) в рамках оплати за виконання робіт за договором підряду № 59/19 від 26.09.2019;
-скопійованих на магнітний носій відомостей про рух коштів з по-секундною реєстрацією із зазначенням часу проведення платежів (дат, годин, хвилин, секунд), призначення платежу, розшифровкою кореспондентів (назва, код за ЄДРПОУ, номер рахунку, назва банку, МФО банку), розшифровкою кредитових та дебетових оборотів, з вхідним та вихідним залишком за кожен операційний день, загальним обсягом кредитових та дебетових оборотів по розрахунковим рахункам;
-заяв про відкриття (закриття) рахунків, договорів розрахунково касового обслуговування рахунків, корінців повідомлень від платника податків про відкриття рахунку в установі банку, довідок про взяття на облік платника податків, страхового свідоцтва, статутних документів, копій паспортів засновників та директорів підприємства, копій довідок фізичних осіб платників податків, довідки форми 4-ОПП, наказів (розпоряджень) про призначення директорів;
-роздруківок протоколів обліку інформації, в яких відображаються IP адреси з яких користувались Інтернетом і при цьому надсилали до банку платіжні документи;
-актів інсталяції системи Інтернет Клієнт-Банк, регенерації ключів, встановлення комунікаційної системи, актів приймання передачі виконаних робіт, з зазначенням адрес та телефонів за якими встановлено та через які здійснювався зв`язок з сервером банку по вказаних рахунках;
-довіреності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на осіб, які мають право отримувати як на паперовому носії так і в електронному вигляді відомості, інформацію про рух коштів по рахункам, отримувати готівкові кошти, чекові книжки;
-акт виконаних робіт, яким підтверджено факт встановлення системи Клієнт-Банк та передачі банком електронного шифру (ключа) уповноваженому представнику підприємства, регенерації ключів;
-карток із зразками підписів та відбитку печатки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », що діяли на протязі періоду з моменту відкриття рахунку, а також наявні копії паспортів осіб, яким надано право підпису та розпорядження коштами підприємств;
-платіжних доручень ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » у тому числі на сплату податків, зборів, обов`язкових платежів по рахунку;
-заяв на видачу готівки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »;
-інформацію відносно ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », яка була зібрана банківською установою при укладанні угод по наданню відповідних послуг;
-інформацію про організаційно - правову структуру ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », його керівників, напрями діяльності, осіб, які правомочні здійснювати правочини від імені керівників підприємства, в тому числі, що пов`язано з переміщенням та зняттям грошових коштів по поточних рахунках;
-заяв на отримання чекових книжок по рахункам ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »;
-заяв на встановлення систем «Клієнт Банк» ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »;
-актів передачі ключів програмного комплексу «Клієнт Банк» по рахункам;
-чеків на отримання готівкових коштів та платіжних доручень по рахункам ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »;
-кредитних договорів укладених між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та банківською установою в період з 01.08.2018 по 22.12.2023 ;
-договорів поворотної (безповоротної) фінансової допомоги (позики) наданих чи отриманих ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за період з 26.09.2019 по 22.12.2023;
-інформації щодо звітності банківської установи відносно ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в тому числі аудиторських та інших перевірок, порядок проведення яких передбачений чинним законодавством та внутрішніми нормативними документами даної банківської установи.
Строк дії ухвали визначити до 22.02.2024 року.
Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення. Вона є обов`язковою для осіб, які беруть участь у кримінальному провадженні, а також для всіх фізичних та юридичних осіб, органів державної влади та місцевого самоврядування, їх службових осіб, і підлягає виконанню на всій території України.
Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.
Роз`яснити, що у разі невиконання даної ухвали слідчий суддя має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Слідчий суддя ОСОБА_11
Суд | Маловисківський районний суд Кіровоградської області |
Дата ухвалення рішення | 22.12.2023 |
Оприлюднено | 25.04.2024 |
Номер документу | 115999284 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Маловисківський районний суд Кіровоградської області
Бадердінова А. В.
Кримінальне
Маловисківський районний суд Кіровоградської області
Бадердінова А. В.
Кримінальне
Маловисківський районний суд Кіровоградської області
Бадердінова А. В.
Кримінальне
Маловисківський районний суд Кіровоградської області
Бадердінова А. В.
Кримінальне
Маловисківський районний суд Кіровоградської області
Бадердінова А. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні