Рішення
від 29.12.2023 по справі 300/7160/23
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"29" грудня 2023 р. справа № 300/7160/23

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі судді Кафарського В.В., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області, третя особа: Калуська міська рада про визнання протиправними дій та скасування витягу з технічної документації, -

В С Т А Н О В И В:

Адвокат Булавинець М.М. в інтересах ОСОБА_1 (надалі ОСОБА_1 , позивач) звернувся до суду із адміністративним позовом до Головного управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області (надалі Держгеокадастр) про визнання протиправними дій відповідача щодо застосування у невстановленому розмірі сукупного коефіцієнту Км3 при формуванні витягу від 22.05.2023 №3940 з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, кадастровий номер 2610400000:23:004:0007 та скасування витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки № 3940 від 22.05.2023.

В обґрунтування позову зазначив, що при формуванні витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки 2610400000:23:004:0007 відповідач протиправно застосував сукупний коефіцієнт Км3 у розмірі 1,25. Так, на переконання позивача, відомості про локальні коефіцієнти на місцезнаходження земельної ділянки (доступність земельної ділянки у зоні пішохідної доступності до національних природних, регіональних ландшафтних, зоологічних та дендрологічних парків, парків пам`яток садово-паркового мистецтва, ботанічних садів, заказників, заповідних урочищ, біосферних та природних заповідників, пам`яток природи, курортів, парків; місце знаходження земельної ділянки у зоні магістралей підвищеного містоформуючого значення, земельна ділянка не забезпечена централізованим теплопостачанням) не відповідають дійсності, наслідком чого є завищення нормативної грошової оцінки земельної ділянки, з якої обчислюється орендна плата за користування нею.

Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 23.10.2023 даний позов залишено без руху у зв`язку з невідповідністю вимогам статті 161 Кодексу адміністративного судочинства України, а позивачу надано строк для усунення недоліків.

На виконання вимог ухвали про залишення позовної заяви без руху 25.10.2023 судом від позивача отримано документ, що підтверджує сплату судового збору у сумі 858,88 грн.

Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 30.10.2023 відкрито провадження в даній адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

Відповідач скористався правом на подання відзиву на позовну заяву, який надійшов на адресу суду 16.11.2023. Зазначає, що Головне управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області не проводить нормативну грошову оцінку земельних ділянок, а лише видає відповідний витяг із сумою нормативно грошової оцінки. Також пояснює, що підставою для формування оскаржуваного витягу є Технічна документація з нормативної грошової оцінки земель населеного пункту м. Калуш, розроблена ТОВ «Західземпроект плюс» у 2021 році, затверджена рішенням сесії Калуської міської ради від 24.06.2021 №623. При цьому, витяг з технічної документації було оформлено та видано автоматично в електронній формі з використанням програмного забезпечення Державного земельного кадастру, що й зумовило наявність відмінностей в нормативній грошовій оцінці земельної ділянки 2610400000:23:004:0007 у 2023 році, порівняно із 2022 роком, за рахунок різниці у значеннях коефіцієнта Км 3. Водночас, наявність дії локальних факторів на територію земельної ділянки 2610400000:23:004:0007 є неспростовною. Окрім того, вважає, що позивачем обрано неналежний спосіб захисту, оскільки витяг з технічної документації про грошову оцінку землі сам по собі не є рішенням суб`єкта владних повноважень, оскільки не зумовлює виникнення будь-яких прав та обов`язків для ОСОБА_1 , не змінює фактичне значення коефіцієнтів, як і самого значення нормативної грошової оцінки землі, а носить виключно інформаційний характер. Із урахуванням викладеного, просить відмовити у задоволенні позовних вимог.

20.11.2023 судом через підсистему «Електронний суд» отримано відповідь на відзив, за змістом якого представник позивача наполягає на задоволенні позовних вимог. Вважає безпідставними доводи відповідача щодо відсутності повноважень впливати на значення коефіцієнту Км3 при формуванні витягу про нормативну грошову оцінку земельної ділянки. Окрім того, переконаний, що Головним управлінням Держгеокадастру не доведено, що при формуванні оскаржуваного витягу мають застосовуватися локальні коефіцієнти саме у такому розмірі.

Окрім того, представником позивача скеровано клопотання про залучення до участі у справі у якості співвідповідача Державну службу з питань геодезії, картографії та кадастру та у якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача, ДП «Центр державного земельного кадастру».

Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 24.11.2023 відмовлено в задоволенні клопотання представника ОСОБА_1 про залучення до участі у справі №300/7160/23 третьої особи та співвідповідача.

11.12.2023 на адресу суду надійшли пояснення від третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача, у яких просить відмовити у задоволенні позовних вимог.

Суд, розглянувши справу за правилами спрощеного позовного провадження, дослідивши в сукупності письмові докази, якими позивач обґрунтовує свої позовні вимоги, а відповідач та третя особа заперечення щодо їх задоволення, встановив наступне.

Так, сторонами не заперечується, що ОСОБА_1 є власником нерухомого майна, що знаходиться на земельній ділянці комунальної власності площею 0,8111 га за кадастровим номером 2610400000:23:004:0007.

03.02.2022 відповідачем було сформовано витяг із технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок, відповідно до якого нормативна грошова оцінка земельної ділянки за кадастровим номером 2610400000:23:004:0007 складає 5170356,95 грн. (а.с. 12).

Відповідно до витягу із технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок від 22.05.2023 №3940, нормативна грошова оцінка земельної ділянки за кадастровим номером 2610400000:23:004:0007 збільшилася до 7878304,21 грн. (а.с. 13).

Листом від 10.07.2023 №29-9-0.10-2863/0/2-23 Головне управління Держгеокадастру повідомило, що така різниця обумовлена тим, що під час формування витягу за 2022 рік спеціалістом не враховано локальні коефіцієнти (Км3), які передбачені технічною документацією, а саме: доступність земельної ділянки у зоні пішохідної доступності до національних природних, регіональних ландшафтних, зоологічних та дендрологічних парків, парків пам`яток садово-паркового мистецтва, ботанічних садів, заказників, заповідних урочищ, біосферних та природних заповідників, пам`яток природи, курортів, парків; місце знаходження земельної ділянки у зоні магістралей підвищеного містоформуючого значення, земельна ділянка не забезпечена централізованим теплопостачанням. При формуванні витягу у 2023 році в автоматичному режимі програмним забезпеченням Державного земельного кадастру вартість земельної ділянки становить (а.с. 17-19).

Позивач не погодилась із правомірністю застосування у витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки відомостей про локальні коефіцієнти на місцезнаходження земельної ділянки, а тому звернулась до суду з цим позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає таке.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

За змістом ст. 1 Закону України «Про оцінку земель» (надалі - Закон №1378-IV), нормативна грошова оцінка земельних ділянок - це капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений за встановленими і затвердженими нормативами.

У силу частини першої статті 15 Закону №1378-IV підставою для проведення оцінки земель (бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок) є рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування.

Згідно з ч. 1 ст. 18 Закону №1378-IV, нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій та форм власності.

У відповідності до частин першої та другої ст. 20 Закону №1378-IV за результатами бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок складається технічна документація, а за результатами проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок складається звіт.

Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.

Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин (частина третя статті 23 Закону №1378-IV).

Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25.11.2016 №489, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 19.12.2016 №1647/29777, затверджено Порядок нормативної грошової оцінки земель населених пунктів (надалі - Порядок №489).

Згідно з приписами розділу ІІІ Порядку №489, за результатами нормативної грошової оцінки земель складається технічна документація. Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються за заявою зацікавленої особи (додаток 8) як витяг із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки (додаток 9).

З метою внесення даних до Державного земельного кадастру про нормативну грошову оцінку земель населених пунктів оформлюється електронний документ відповідно до вимог Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 року N 1051.

Відповідно до п. 1 Положення про Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру (Держгеокадастр), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04.01.2015 №15, Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру (Держгеокадастр) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства і який реалізує державну політику у сфері топографо-геодезичної і картографічної діяльності, земельних відносин, землеустрою, у сфері Державного земельного кадастру, державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі в частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів.

Згідно із пп. 29 п. 4 названого Положення Держгеокадастр відповідно до покладених на нього завдань видає витяги із Державного земельного кадастру про земельні ділянки.

Згідно із ч. 2 ст. 73 КАС України, предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

У цій справі спір стосується правомірності дій територіального органу Держгеокадастру щодо формування витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки кадастровий номер 2610400000:23:004:0007 із застосуванням відомостей про локальні коефіцієнти на місцезнаходження земельної ділянки (доступність земельної ділянки у зоні пішохідної доступності до національних природних, регіональних ландшафтних, зоологічних та дендрологічних парків, парків пам`яток садово-паркового мистецтва, ботанічних садів, заказників, заповідних урочищ, біосферних та природних заповідників, пам`яток природи, курортів, парків; місце знаходження земельної ділянки у зоні магістралей підвищеного містоформуючого значення, земельна ділянка не забезпечена централізованим теплопостачанням).

Частиною другою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Надаючи правову оцінку спірним відносинам, суд виходить з таких міркувань.

Перш за все суд вважає за необхідне звернути увагу на питання можливості оскарження дій територіального органу Держгеокадастру щодо формування витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.

З цього приводу Верховний Суд у постанові від 24.11.2021 у справі №817/1780/17 зазначив, що дії з формування витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки можуть бути предметом судового оскарження, а підстави позову слугуватимуть висновку про належність обраного способу захисту прав.

На цій підставі судова палата з розгляду справ щодо захисту соціальних прав відступила від висновків, викладених у постановах Верховного Суду від 27.11.2018 у справі №817/1819/17, від 17.10.2019 у справі №817/1814/17, від 28.07.2020 у справі №817/1783/17, від 10.09.2020 у справі №817/1793/17, від 04.02.2021 у справі №817/1809/17, від 15.06.2021 у справі №817/1802/17, від 15.07.2021 у справі №817/1800/17 про те, що витяг з технічної документації про грошову оцінку землі не є рішенням суб`єкта владних повноважень, оскільки не зумовлює виникнення будь-яких прав і обов`язків для осіб, а лише носить інформаційний характер.

З урахуванням наведеного суд не погоджується з доводами відповідача про неможливість оскарження у судовому порядку дій територіального органу Держгеокадастру щодо формування витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.

Так, за висновком, викладеним у постанові Верховного Суду від 07.12.2021 у справі №808/4207/17, підлягають судовому контролю дії щодо формування даних про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.

Щодо застосування локальних коефіцієнтів на місцезнаходження земельної ділянки, суд виходить з такого.

Відповідно до частин 3 та 5 ст. 201 Земельного кодексу України нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель тощо. Грошова оцінка земельних ділянок проводиться за методикою, яка затверджується Кабінетом Міністрів України.

Правові засади проведення оцінки земель, професійної оціночної діяльності у сфері оцінки земель в Україні та спрямований на регулювання відносин, пов`язаних з процесом оцінки земель, забезпечення проведення оцінки земель, з метою захисту законних інтересів держави та інших суб`єктів правовідносин у питаннях оцінки земель, інформаційного забезпечення оподаткування та ринку земель встановлені Законом України «Про оцінку земель».

Відповідно до ст. 1 Закону України «Про оцінку земель», нормативна грошова оцінка земельних ділянок це капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений за встановленими і затвердженими нормативами.

Згідно із ч. 5 ст. 5 Закону України «Про оцінку земель», нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру, зокрема, земельного податку, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.

Статтею 18 Закону України «Про оцінку земель» встановлено, що нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій та форм власності. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок, розташованих у межах населених пунктів, незалежно від їх цільового призначення, проводиться не рідше, ніж один раз на 5 - 7 років. За результатами нормативної грошової оцінки земель складається технічна документація (частина перша статті 20 Закону України "Про оцінку земель").

Відповідно до ст. 15 Закону України «Про оцінку земель», підставою для проведення оцінки земель, у тому числі нормативної грошової оцінки земельних ділянок, є рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування.

Згідно із ст. 23 Закону України «Про оцінку земель», витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Рішення рад щодо технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок набирають чинності у строки, встановлені відповідно до пункту 271.2 статті 271 Податкового кодексу України. Зокрема, у цьому пункті зазначено, що рішення рад щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок, розташованих у межах населених пунктів, офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування нормативної грошової оцінки земель або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.

Таким чином, нормативна грошова оцінка землі проводиться в обов`язковому порядку для визначення розміру орендної плати за землі комунальної та державної форм власності. При цьому, технічна документація з нормативної грошової оцінки земельних ділянок, розташованих у межах населених пунктів, затверджується рішенням відповідної сільської, селищної чи міської ради. Таке рішення офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує року застосування нормативної грошової оцінки.

Аналогічний висновок викладений у постановах Верховного Суду від 31.07.2018 р. у справі № 804/7823/14, від 30.10.2018 р. у справі № 804/2111/14, від 30.01.2020 р. у справі № 820/1804/16.

Так, надаючи оскаржуваний витяг, відповідач зобов`язаний був перевірити правомірність та обґрунтованість вказаних в ньому даних, які впливають на вартість грошової оцінки земельної ділянки з урахуванням всіх факторів, а не лише за автоматичними даними.

При цьому, формування витягу в автоматичному режимі не може бути підставою для встановлення в ньому розмірів коефіцієнтів, які не відповідають вимогам чинного законодавства.

Аналогічна правова позиція висловлена Верховним Судом у постанові від 30.01.2020 у справі №820/1804/16, від 19.03.2021 у справі № 820/456/17, що враховується судом відповідно до ч. 5 ст. 242 КАС України

Суд наголошує, що значення коефіцієнтів установлюються за результатами по оцінок кожної групи факторів в межах населеного пункту та його економіко-планувальних зон.

Рішенням Калуської міської ради від 24.06.2021 №623 було затверджено Технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель міста Калуш станом на 01.01.2021 (надалі Технічна документація).

Додатком по формі Ж5 «Розрахунок грошової оцінки 1 м 2 земель м. Калуш» затверджено значення локальних коефіцієнтів для різних категорій земель за функціональним використанням (а.с. 171-183).

На виконання ухвали Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 30.10.2023, відповідач листом від 10.11.2023 №9-9-0.6-4925/0/2-23 повідомив, що цільове призначення земельної ділянки кадастровий номер 2610400000:23:004:0007 11.02. для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості в 45 оціночному районі (а.с. 41).

При цьому, при здійсненні нормативної грошової оцінки земельної ділянки у 2023 році було застосовано наступні локальні фактори:

- доступність земельної ділянки у зоні пішохідної доступності до національних природних, регіональних ландшафтних, зоологічних та дендрологічних парків, парків пам`яток садово-паркового мистецтва, ботанічних садів, заказників, заповідних урочищ, біосферних та природних заповідників, пам`яток природи, курортів, парків 1,11;

- місце знаходження земельної ділянки у зоні магістралей підвищеного містоформуючого значення 1,19;

- земельна ділянка не забезпечена централізованим теплопостачанням 0,95 (а.с. 41).

Відповідно до наданих Держгеокадастром схем прояву локальних факторів, у 45 оціночному районі (тобто, у районі розташування земельної ділянки з кадастровим номером 2610400000:23:004:0007) наявні локальні фактори, які передбачені технічною документацією і відповідно до картографічних матеріалів впливають на вартість земельної ділянки, а саме: доступність земельної ділянки у зоні пішохідної доступності до національних природних, регіональних ландшафтних, зоологічних та дендрологічних парків, парків пам`яток садово-паркового мистецтва, ботанічних садів, заказників, заповідних урочищ, біосферних та природних заповідників, пам`яток природи, курортів, парків (а.с. 52), місце знаходження земельної ділянки у зоні магістралей підвищеного містоформуючого значення (а.с. 53), земельна ділянка не забезпечена централізованим теплопостачанням (а.с. 51).

Таким чином, затверджена органом місцевого самоврядування Калуською міською радою містобудівна документація, що є основою для врахування локальних коефіцієнтів при формуванні витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, містить відомості про наявність підстав для застосування таких локальних коефіцієнтів як: доступність земельної ділянки у зоні пішохідної доступності до національних природних, регіональних ландшафтних, зоологічних та дендрологічних парків, парків пам`яток садово-паркового мистецтва, ботанічних садів, заказників, заповідних урочищ, біосферних та природних заповідників, пам`яток природи, курортів, парків; місце знаходження земельної ділянки у зоні магістралей підвищеного містоформуючого значення, земельна ділянка не забезпечена централізованим теплопостачанням.

Правомірність врахування територіальним органом Держгеокадастру у витягу 22.05.2023№ 3940 вищезгаданих локальних коефіцієнтів підтверджена документально та не спростована у ході розгляду цієї справи поясненнями позивача.

Наведені обставини в своїй сукупності мають визначальне значення для вирішення спірних правовідносин, що виникли між сторонами, при цьому решта доводів сторін не спростовують висновків суду.

Згідно зі ст. 139 КАС України, розподіл судових витрат не здійснюється.

На підставі статті 129-1 Конституції України, керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

у задоволенні позову ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ) до Головного управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області (код ЄДРПОУ 39767437, вул. Академіка А. Сахарова, 34, м. Івано-Франківськ, 76014), третя особа: Калуська міська рада (код ЄДРПОУ 33578261, вул. І.Франка, 1, м. Калуш, Калуський район, Івано-Франківська область, 77300) про визнання протиправними дій та скасування витягу з технічної документації відмовити.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку. Відповідно до статей 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на рішення суду подається безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення рішення в повному обсязі.

Сторонам рішення надіслати через підсистему «Електронний суд».

Перебіг процесуальних строків, початок яких пов`язується з моментом вручення процесуального документа учаснику судового процесу в електронній формі, починається з наступного дня після доставлення документів до Електронного кабінету в розділ «Мої справи».

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Строк на апеляційне оскарження також може бути поновлений в разі його пропуску з інших поважних причин, крім випадків, визначених частиною другою статті 299 цього Кодексу.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Суддя /підпис/ Кафарський В.В.

Рішення складене в повному обсязі 29 грудня 2023 р.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.12.2023
Оприлюднено01.01.2024
Номер документу116052741
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них

Судовий реєстр по справі —300/7160/23

Ухвала від 13.05.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стародуб О.П.

Постанова від 29.03.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Матковська Зоряна Мирославівна

Ухвала від 06.02.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Матковська Зоряна Мирославівна

Ухвала від 06.02.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Матковська Зоряна Мирославівна

Ухвала від 08.01.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Матковська Зоряна Мирославівна

Рішення від 29.12.2023

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Кафарський В.В.

Ухвала від 24.11.2023

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Кафарський В.В.

Ухвала від 30.10.2023

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Кафарський В.В.

Ухвала від 23.10.2023

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Кафарський В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні