Рішення
від 28.12.2023 по справі 380/13145/23
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

28 грудня 2023 рокусправа № 380/13145/23 м. Львів

Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Качур Р.П. розглянув у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 , яка також діє і в інтересах ОСОБА_2 , до Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області, Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області про визнання протиправними дій, зобов`язання вчинити дії, -

УСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 (далі - позивачка), яка також діє і в інтересах ОСОБА_2 , звернулася до Львівського окружного адміністративного суду із позовною заявою до Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області (далі відповідач-1), у якій просить:

- визнати протиправними дії відповідача щодо відмови позивачці у призначення пенсії по втраті годувальника на неї і на її доньку, ОСОБА_2 ;

- зобов`язати відповідача призначити і виплатити пенсію по втраті годувальника позивачці і її доньці, ОСОБА_2 з липня 2022 року.

В обґрунтування позову вказала, що є дружиною ОСОБА_3 , якого 24.02.2022 призвано по мобілізації на військову службу. Зазначила, що 28.06.2022 позивачку повідомлено про те, що згідно з наказом командира військової частини НОМЕР_1 № 174 від 28.06.2022 її чоловіка визнано таким, що зник безвісти. Повідомила, що у зв`язку з вказаними обставинами Львівським районним управлінням поліції № 2 Головного управління Національної поліції у Львівській області внесено відомості в Єдиний реєстр досудових розслідувань і відкрито кримінальне провадження № 12022141370000375. Також зазначила, що під час шлюбу з ОСОБА_3 у них народилася донька ОСОБА_4 . Зазначила, що 01.03.2023 звернулася до відповідача-1 із заявою про призначення пенсії у зв`язку з втратою годувальника, однак рішенням № 134550021406 від 08.03.2023 відмовлено у призначення пенсії у зв`язку з втратою годувальника без будь-яких пояснень причин відмови, про що повідомлено позивачку відповідним листом.

Ухвалою від 14.06.2023 позовну заяву залишено без руху.

Ухвалою від 26.06.2023 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін.

Ухвалою суду від 26.07.2023 залучено до участі в справі в якості співвідповідача Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області (далі відповідач-2).

Ухвалою суду від 28.12.2023 відмовлено у задоволенні клопотання відповідача-2 про залишення позовної заяви без розгляду.

Від відповідача-1 на адресу суду надійшов відзив (вх. № 54743 від 19.07.2023) у якому проти позову заперечив. В обґрунтування вказав, що відповідно до ч. 1 ст. 36 Закону № 1058 пенсія у зв`язку з втратою годувальника призначається зокрема непрацездатним членам сім`ї особи, якій відповідно до Закону України "Про правовий статус осіб, зниклих безвісти за особливих обставин" надано правовий статус особи, зниклої безвісти за особливих обставин, - незалежно від тривалості страхового стажу. Зазначив, що позивачка звернулася із заявою від 01.03.2023 про призначення пенсії у разі втрати годувальника відповідно до Закону № 1058 на неповнолітню дитину ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , за зниклого безвісти за особливих обставин годувальника (батька) ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_2 . До заяви про призначення пенсії позивачка, зокрема надала: витяг із наказу командира військової частини НОМЕР_1 від 28.06.2022 № 174 про припинення участі у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях у зв`язку із зникненням безвісти ОСОБА_3 ; постанову Головного управління Національної поліції у Львівській області про задоволення клопотання від 07.10.2022 № 15742/40/07-22 щодо перекваліфікації відомостей в Реєстрі по кримінальному провадженні № 12022141370000375 від 30.06.2022; витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань від 07.12.2022 про внесення 30.06.2022 відомостей щодо перебування ОСОБА_3 у полоні держави-агресора. Повідомив, що відповідно до п. 2.3 розділу ІІ Порядку № 22-1 до заяви про призначення пенсії у разі втрати годувальника додається свідоцтво про смерть годувальника, або рішення суду про визнання його безвісно відсутнім чи оголошення його померлим, або інформація з Єдиного реєстру осіб, зниклих безвісти за особливих обставин. Оскільки документа, визначеного п. 2.3. розділу ІІ Порядку № 22-1 позивачкою не додано, відповідач-1 повідомив, що пенсію у разі втрати годувальника буде призначено після надання такого документа. Таким чином, з огляду на не подання визначеного законодавством документа, відповідач-1 вважає позовні вимоги не обґрунтованими. Просив у задоволенні позову відмовити.

Відповідач-2 надіслав на адресу суду відзив на позовну заяву (вх. № 63811 від 21.08.2023) у якому проти позову заперечив. В обґрунтування вказав, що позивачка 01.03.2023 звернулася із заявою про призначення пенсії у зв`язку з втратою годувальника за ОСОБА_3 як за особу, зниклу безвісти за особливих обставин. Зазначив, що відповідно до постанови Львівського РУП № 2 ГУ НП у Львівській області, з урахуванням інформації, зазначеної у витязі з реєстру досудових розслідувань, 30.06.2022 до Реєстру досудових розслідувань внесено інформацію про безвісне зникнення гр. ОСОБА_3 за ознаками кримінального правопорушення згідно з частиною першою статті 115 Кримінального кодексу України. Як повідомив відповідач-2, постановою ГУ НП від 07.10.2022 на підставі клопотання позивачки та інформації Координаційного штабу з питань поводження із військовополоненими про перебування у полоні держави-агресора кримінальне провадження відносно гр. ОСОБА_3 перекваліфіковано на ч. 1 ст. 1461 Кримінального кодексу України. Таким чином, на думку відповідача-2, підстав для призначення позивачці пенсії у разі втрати годувальника немає, в тому числі за період з 30.07.2022 до 31.10.2022, оскільки на дату звернення за призначенням пенсії наявна інформація про перебування ОСОБА_3 в полоні. Відповідач-2 вказав, що на підставі вищевикладеного позивачці відмовлено у призначенні пенсії у зв`язку з втратою годувальника оскільки ОСОБА_3 не є зниклим безвісти за особливих обставин та перебуває в полоні. Просив відмовити у задоволенні позову.

Від позивачки на адресу суду надійшла відповідь на відзив (вх. № 59038 від 02.08.2023) у якій не погодилася з доводами відповідача про те, що до заяви про призначенні пенсії не долучено свідоцтва про смерть годувальника, або рішення суду про визнання його безвісно відсутнім чи оголошення його померлим, або інформації з Єдиного реєстру осіб, зниклих безвісти за особливих обставин. Позивачка вважає, що наданий витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань від 30.06.2022 є належним документом в розумінні п. 2.3 розділу ІІ Порядку № 22-1. Просила позовні вимоги задовольнити.

Суд дослідив долучені до матеріалів справи письмові докази та встановив такі обставини справи.

Відповідно до свідоцтва про шлюб серії НОМЕР_2 від 23.05.2017 між позивачкою та ОСОБА_3 укладено шлюб 23.05.2017.

Згідно з свідоцтвом про народження серії НОМЕР_3 від 24.03.2020 у позивачки та ОСОБА_3 ІНФОРМАЦІЯ_1 народилася донька ОСОБА_4 .

Відповідно до витягу з наказу командира військової частини НОМЕР_1 (по стройовій частині) від 28.06.2022 № 174, ОСОБА_3 з 25.06.2022 припинив участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримуванні збройної агресії Російської Федерації у Донецькій і Луганській областях у зв`язку із зникненням безвісти.

Як слідує з витягу з Єдиного реєстру досудових розслідувань по кримінальному провадженню № 12022141370000375, 30.06.2022 до Реєстру досудових розслідувань внесено інформацію про безвісне зникнення гр. ОСОБА_3 за ознаками кримінального правопорушення згідно з частиною першою статті 115 Кримінального кодексу України.

Постановою Львівського РУП № 2 ГУ НП від 07.10.2022 на підставі клопотання позивачки та інформації Координаційного штабу з питань поводження із військовополоненими про перебування у полоні держави-агресора кримінальне провадження відносно гр. ОСОБА_3 перекваліфіковано на ч. 1 ст. 1461 Кримінального кодексу України.

Позивачка, ОСОБА_1 звернулася до Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області із заявою від 01.03.2023 про призначення їй пенсії у разі втрати годувальника, до якої долучила довідку про присвоєння ідентифікаційного номеру, заяву про призначення пенсії, паспорт громадянина України, довідку про присвоєння ідентифікаційного номеру годувальнику, документи про місце реєстрацію, заяву про спосіб виплати пенсії, витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань по кримінальному провадженню № 12022141370000375, витяг з Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування, анкету застрахованої особи, витяг з наказу командира військової частини НОМЕР_1 (по стройовій частині) від 28.06.2022 № 174, копію постанови Львівського РУП № 2 ГУ НП від 07.10.2022.

Рішенням Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області № 134550021406 від 08.03.2023 відмовлено позивачці у призначенні пенсії у разі втрати годувальника. Вказано, що позивачка набуде права на призначення пенсії у зв`язку з втратою годувальника у разі долучення свідоцтва про смерть годувальника, або рішення суду про визнання його безвісно відсутнім чи оголошення його померлим, або витягу з Єдиного реєстру досудових розслідувань, що засвідчує факт внесення до цього реєстру інформації про безвісне зникнення особи, або інформацію з Єдиного реєстру осіб, зниклих безвісти за особливих обставин.

Позивачка не погоджується із відмовою в призначенні пенсії у зв`язку з втратою годувальника, тому звернулася до суду із цим позовом за захистом своїх прав.

При вирішенні спору по суті суд керується таким.

Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади, їх посадові особи повинні діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з приписами ст. 46 Конституції України громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.

Питання надання статусу особі, яка зникла безвісті за особливих обставин врегульовано положеннями Закону України Про правовий статус осіб, зниклих безвісти за особливих обставин № № 2505-VІII (далі - Закон № 2505-VІII).

Відповідно до преамбули вказаного Закону цей Закон визначає правовий статус осіб, зниклих безвісти за особливих обставин, та забезпечує правове регулювання суспільних відносин, пов`язаних із набуттям правового статусу осіб, зниклих безвісти за особливих обставин, з обліком, розшуком та соціальним захистом таких осіб і членів їхніх сімей.

Для цілей цього Закону особливими обставинами вважаються збройний конфлікт, воєнні дії, тимчасова окупація частини території України, надзвичайні ситуації природного чи техногенного характеру.

Відповідно до ч. 1 ст. 1 Закону № 2505-VІII особа, зникла безвісти за особливих обставин, - особа, зникла безвісти у зв`язку із збройним конфліктом, воєнними діями, тимчасовою окупацією частини території України, надзвичайними ситуаціями природного чи техногенного характеру.

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 4 Закону № 2505-VІII особа набуває статусу такої, що зникла безвісти за особливих обставин, з моменту внесення про неї відомостей, що містяться у заяві про факт зникнення, до Єдиного реєстру осіб, зниклих безвісти за особливих обставин, у порядку, передбаченому цим Законом, та вважається такою, що зникла безвісти за особливих обставин, з моменту подання заявником заяви про факт зникнення особи.

Особа вважається зниклою безвісти за особливих обставин до моменту припинення її розшуку у порядку, передбаченому цим Законом.

Пунктом 4 ст. 6 Закону № 2505-VІII передбачено, що члени сім`ї особи, зниклої безвісти мають право на соціальний захист у порядку, визначеному законодавством України.

Відповідно до ч. 1 ст. 36 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування № 1058-IV» (далі - Закон № 1058-IV) пенсія у зв`язку з втратою годувальника призначається непрацездатним членам сім`ї померлого годувальника, які були на його утриманні, за наявності в годувальника на день смерті страхового стажу, який був би необхідний йому для призначення пенсії по III групі інвалідності, а в разі смерті особи, яка виконала функцію донора анатомічних матеріалів людини, пенсіонера або осіб, зазначених у частині другій статті 32 цього Закону, у разі смерті (загибелі) особи внаслідок поранення, каліцтва, контузії чи інших ушкоджень здоров`я, одержаних під час участі у масових акціях громадського протесту в Україні з 21 листопада 2013 року по 21 лютого 2014 року за євроінтеграцію та проти режиму Януковича (Революції Гідності), та непрацездатним членам сім`ї особи, якій відповідно до Закону України "Про правовий статус осіб, зниклих безвісти за особливих обставин" надано правовий статус особи, зниклої безвісти за особливих обставин, - незалежно від тривалості страхового стажу. При цьому дітям пенсія у зв`язку з втратою годувальника призначається незалежно від того, чи були вони на утриманні годувальника.

Відповідно до частини 3 статті 36 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування № 1058-IV до членів сім`ї, які вважаються такими, що були на утриманні померлого годувальника, відносяться особи, зазначені в частині другій цієї статті, якщо вони: 1) були на повному утриманні померлого годувальника; 2) одержували від померлого годувальника допомогу, що була для них постійним і основним джерелом засобів до існування. Члени сім`ї померлого годувальника, для яких його допомога була постійним і основним джерелом засобів до існування, але які й самі одержували пенсію, мають право, за бажанням, перейти на пенсію у зв`язку з втратою годувальника.

Відповідно до абз. 2 п. 3 ч. 1 ст. 45 Закону № 1058-IV у членів сім`ї особи, якій відповідно до Закону України "Про правовий статус осіб, зниклих безвісти за особливих обставин" надано правовий статус особи, зниклої безвісти за особливих обставин, право на отримання пенсії у зв`язку з втратою годувальника виникає через один місяць з дня внесення інформації про безвісне зникнення особи до Єдиного реєстру досудових розслідувань або до Єдиного реєстру осіб, зниклих безвісти за особливих обставин.

Відповідно до абз. 2 ч. 2 ст. 45 Закону № 1058-IV пенсія у зв`язку з втратою годувальника непрацездатним членам сім`ї особи, якій відповідно до Закону України "Про правовий статус осіб, зниклих безвісти за особливих обставин" надано правовий статус особи, зниклої безвісти за особливих обставин, призначається на період, протягом якого така особа зберігає цей правовий статус. Виплата такої пенсії припиняється з першого числа місяця, наступного за місяцем внесення до Єдиного реєстру досудових розслідувань або до Єдиного реєстру осіб, зниклих безвісти за особливих обставин, відмітки про встановлення місцеперебування, місця поховання чи місцезнаходження останків особи, зниклої безвісти або зниклої безвісти за особливих обставин.

Відповідно до ст. 37 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» пенсія у зв`язку з втратою годувальника призначається в розмірі: на одного непрацездатного члена сім`ї - 50 відсотків пенсії за віком померлого годувальника; на двох та більше непрацездатних членів сім`ї - 100 відсотків пенсії за віком померлого годувальника, що розподіляється між ними рівними частками.

Механізм подання та оформлення документів для призначення або перерахунку пенсій регулюється відповідним Порядком.

Так, постановою Правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005 за № 22-1 затверджено Порядок подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування", в редакції постанови Пенсійного фонду № 23-1 від 24.11.2022, чинної на момент спірних правовідносин (далі - Порядок № 22-1).

Підпунктом 10 пункту 2.1 Порядку № 22-1 передбачено, що до заяви про призначення пенсії у зв`язку з втратою годувальника сім`ї військовослужбовця строкової служби додається документ, одержаний від військової частини або районного (міського) центру комплектування та соціальної підтримки чи іншої військової установи, зокрема, документ про визнання військовослужбовця безвісно відсутнім або оголошення його померлим.

В той же час, відповідно до положень ст.ст. 36, 45 Закону України № 1058-IV умовами призначення пенсії по втраті годувальника у разі зникнення особи безвісті за особливих обставин є:

- непрацездатність членів сім`ї особи, яка зникла безвісті;

- перебування на повному утриманні годувальника (за виключенням дітей, яким у зв`язку з втратою годувальника призначається незалежно від того, чи були вони на утриманні годувальника);

- сплив одного місяця з дня внесення інформації про безвісне зникнення особи до Єдиного реєстру досудових розслідувань або до Єдиного реєстру осіб, зниклих безвісти за особливих обставин.

Закон визначає необхідність підтвердження заявником умов спливу одного місяця з дня внесення інформації про безвісне зникнення особи до Єдиного реєстру досудових розслідувань.

Як слідує з витягу з Єдиного реєстру досудових розслідувань по кримінальному провадженню № 12022141370000375, 30.06.2022 до Реєстру досудових розслідувань внесено інформацію про безвісне зникнення гр. ОСОБА_3 за ознаками кримінального правопорушення згідно з частиною першою статті 115 Кримінального кодексу України.

При цьому, постановою Львівського РУП № 2 ГУ НП від 07.10.2022 на підставі клопотання позивачки та інформації Координаційного штабу з питань поводження із військовополоненими про перебування у полоні держави-агресора кримінальне провадження відносно гр. ОСОБА_3 перекваліфіковано на ч. 1 ст. 1461 Кримінального кодексу України. Вказана перекваліфікація ініційована позивачкою, що підтверджується відомостями із такої постанови.

До заяви позивачка надала документи, передбачені Порядком № 22-1 та ЗУ «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування», а саме: довідку про присвоєння ідентифікаційного номеру, заяву про призначення пенсії, паспорт громадянина України, довідку про присвоєння ідентифікаційного номеру годувальнику, документи про місце реєстрацію, заяву про спосіб виплати пенсії, витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань по кримінальному провадженню № 12022141370000375, витяг з Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування, анкету застрахованої особи, витяг з наказу командира військової частини НОМЕР_1 (по стройовій частині) від 28.06.2022 № 174.

Разом з тим, до заяви від 01.03.2023 позивачкою надано копію постанови Львівського РУП № 2, ГУ НП від 07.10.2022, яка не є документом, передбаченим п. 2.3 розділу ІІ Порядку № 22-1. При цьому, свідоцтва про смерть годувальника, або рішення суду про визнання його безвісно відсутнім чи оголошення його померлим, або інформації з Єдиного реєстру осіб, зниклих безвісти за особливих обставин позивачкою не надано.

Витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань по кримінальному провадженню № 12022141370000375, з урахуванням постанови Львівського РУП № 2 ГУ НП від 07.10.2022, не підтверджує наявності обставин для призначення пенсії у зв`язку з втратою годувальника, а посвідчує факт перебування ОСОБА_3 у полоні держави-агресора.

Крім того долучений до відповіді на відзив витяг з Єдиного реєстру осіб, зниклих безвісти за особливих обставин № 20230619-947 від 19.06.2023 містить інформацію про те, що ОСОБА_3 внесений у такий реєстр з 15.05.2023. Однак такий витяг не доданий до заяви від 01.03.2023 про призначення пенсії. При цьому, доказів надання такого витягу відповідачу позивачкою також не надано.

Таким чином, суд погоджується з доводами відповідача про відсутність підстав для призначення пенсії позивачці на підставі наданих нею документів та не погоджується з доводами позивачки про протиправність дій щодо відмови у призначенні пенсії у разі втрати годувальника позивачці.

Суд зазначає, що вимоги щодо статусу померлого годувальника встановлені Законом № 1058, тому такі несуть обов`язковий характер.

Таким чином, суд дійшов висновку про те, що позовні вимоги ОСОБА_1 є необґрунтованими та не підлягають задоволенню за вказаних обставин.

Крім того, суд наголошує, що в оскаржуваному рішенні Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області № 134550021406 від 08.03.2023 вказано, що позивачка набуде права на призначення пенсії у зв`язку з втратою годувальника у разі долучення свідоцтва про смерть годувальника, або рішення суду про визнання його безвісно відсутнім чи оголошення його померлим, або витягу з Єдиного реєстру досудових розслідувань, що засвідчує факт внесення до цього реєстру інформації про безвісне зникнення особи, або інформацію з Єдиного реєстру осіб, зниклих безвісти за особливих обставин. Оскільки, доказів надання позивачкою витягу з Єдиного реєстру осіб, зниклих безвісти за особливих обставин від 19.06.2023 № 20230619-947 відповідачу-1 не надано, то такі обставини свідчать про передчасність звернення до суду за захистом права на призначення пенсії.

Відповідно до ч. 2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії) та пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія).

Згідно з вимогами ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Відповідно до ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Відтак, виходячи із заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та доказів, зібраних у справі, суд дійшов висновку, що позовні вимоги не підлягають задоволенню.

Відповідно до ст. 139 КАС судові витрати покладаються на позивачку.

Керуючись ст.ст. 72-77, 90, 139, 243-246, 255, 293, 295 КАС України, суд -

ВИРІШИВ:

1. У задоволенні позову ОСОБА_1 , яка також діє і в інтересах ОСОБА_2 , до Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області, Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області про визнання протиправними дій, зобов`язання вчинити дії відмовити.

2. Судові витрати покласти на позивачку.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Позивачка: ОСОБА_1 , яка також діє і в інтересах неповнолітньої доньки ОСОБА_2 , ( АДРЕСА_1 ; РНОКПП НОМЕР_4 ).

Відповідач-1: Головне управління Пенсійного фонду України у Львівській області (79016 м. Львів вул. Митрополита Андрея 10; код ЄДРПОУ 13814885).

Відповідач-2: Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області (10003 м. Житомир вул. О. Ольжича 7; код ЄДРПОУ 13559341).

СуддяР.П. Качур

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.12.2023
Оприлюднено01.01.2024
Номер документу116053308
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них

Судовий реєстр по справі —380/13145/23

Рішення від 28.12.2023

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Качур Роксолана Петрівна

Ухвала від 28.12.2023

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Качур Роксолана Петрівна

Ухвала від 26.07.2023

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Качур Роксолана Петрівна

Ухвала від 26.06.2023

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Качур Роксолана Петрівна

Ухвала від 14.06.2023

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Качур Роксолана Петрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні