Рішення
від 29.12.2023 по справі 420/28869/23
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/28869/23

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29 грудня 2023 року Одеський окружний адміністративний суд в складі головуючого судді Левчук О.А., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження в порядку письмового провадження в місті Одесі адміністративну справу за позовом Департаменту надання адміністративних послуг Одеської міської ради до Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку Скісна 78Б про зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся з позовом до суду та просить суд зобов`язати Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку Скісна 78Б передати Департаменту надання адміністративних послуг Одеської міської ради картотеки з питань реєстрації фізичних осіб за адресою: вул. Скісна, буд. 78 Б, м. Одеса.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що рішенням виконавчого комітету ОМР № 324 від 27.10.2016 року доручено Департаменту забезпечити приймання та скасування картотек з питань реєстрації фізичних осіб від житлово-експлуатаційних організацій, інших підприємств, установ та організацій, що забезпечували або забезпечують ведення відповідних картотек на території м. Одеса. Приймання та скасування картотек з питань реєстрації фізичних осіб від житлово-експлуатаційних організацій, інших підприємств, установ та організацій, що забезпечували або забезпечують ведення відповідних картотек на території міста Одеси, є здійсненням публічно-владних управлінських функцій на виконання делегованих Департаменту повноважень. До Департаменту, як органу реєстрації, звертаються фізичні особи щодо отримання довідок про реєстрацію місця проживання, а також органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, які відповідно до чинного законодавства, для виконання покладених завдань мають право запитувати відповідну інформацію. Враховуючи наявність у департаменті інформації щодо реєстрації/знаття з місця проживання осіб за адресою: вул. Скісна, буд. 78 Б, м. Одеса, тільки за період фактичного виконання покладених повноважень, тобто з 05.04.2016, Департамент не має можливості надати повну інформацію щодо зареєстрованих за вказаною адресою осіб. Департамент надання адміністративних послуг Одеської міської ради звертався до Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку Скісна 78Бщодо передачі картотек з питань реєстрації фізичних осіб, проте відповіді отримані не були, картотека не передана.

Представником відповідача Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку Скісна 78Б до суду надано відзив на позовну заяву, в якому представник відповідача просить суд відмовити в задоволенні позову та вказує, що ОСББ «СКІСНА-78 Б» ніколи не було органом, уповноваженим здійснювати реєстрацію / зняття з місця реєстрації проживання фізичних осіб. Таким чином, ОСББ «СКІСНА-78 Б» не має жодного відношення до внесення реєстраційних даних до реєстраційного обліку, відповідно, не має картотеки з питань реєстрації фізичних осіб, та не підпадає під визначення п.3 розділу II «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» до переліку організацій, що передають відповідні картотеки. Позивач ДНАП ОМР обгрунтовує свої позовні вимоги тими обставинами, що відповідач здійснював видачу довідок про склад сім`ї або зареєстрованих у певному приміщенні будинку осіб. Проте видача таких довідок здійснювалась ОСББ «СКІСНА-78 Б» виключно на підставі перевірки реєстрації в зазначених приміщеннях фізичних осіб шляхом дослідження місця реєстрації, зазначеного в паспорті фізичної особи, або шляхом звернення до територіального підрозділу Державної міграційної служби МВС України. Тобто, вся інформація, що була відома ОСББ «СКІСНА-78 Б» для видачі довідок, була отримана виключно від Державної міграційної служби МВС України та тотожня їй. ОСББ «СКІСНА-78 Б» станом на час звернення ДНАП ОМР з листом від 08.06.2023 року, як не мало обов`язку щодо зберігання довідок про склад сім`ї або зареєстрованих у певному приміщенні/будинку осіб, а також заяв про видачу довідки та відповідних копій документів за період до квітня 2016 року, так і не мало обов`язку передати такі документи органам міської влади, оскільки не забезпечувало ведення картотек з питань реєстрації фізичних осіб. Дійсно, ОСББ «СКІСНА-78 Б» веде облік власників і співвласників приміщень в багатоквартирному будинку, які як проживають в ньому, так і мають інше місце проживання, наймачів та орендарів. Проте такий облік здійснюється виключно з метою проведення загальних зборів ОСББ і не має жодного відношення до картотеки з питань реєстрації фізичних осіб в розумінні Закону.

Представником позивача до суду надано відповідь на відзив, в якій представник позивача вказав, що наявність у ОСББ Скісна 78 Б обов`язку передачі Картотек встановлено пунктом 3 розділу ІІ Прикінцеві та перехідні положення Закону України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг від 10.12.2015 № 888-VIII, яким зобов`язано житлово-експлуатаційні організації, інші підприємства, установи та організації, що забезпечували або забезпечують ведення картотек з питань реєстрації фізичних осіб, передати таки картотеки до 4 квітня 2016 року відповідним виконавчим органам сільських, селищних, міських рад. Відповідач по справі належить до таких суб`єктів, які повинні були виконати приписи пункту 3 розділу ІІ Прикінцеві та перехідні положення Закону № 888-VIII в частині передачі Департаменту надання адміністративних послуг Одеської міської ради картотеки мешканців будинку, оскільки відповідно до листа Малиновської районної адміністрації Одеської міської ради від 12 липня 2023 року № 1848/01-20 житловий будинок № 78 Б по вул. Скісній в м. Одесі знаходиться в управлінні ОСББ Скісна 78 Б, а згідно з п. 3.10 Правил управління будинком спорудою, житловим комплексом або комплексом будинків і споруд, затверджені наказом Міністерства житлово-комунального господарства України від 02 лютого 2009 року № 13 особа, що здійснює управління будинком, веде облік власників, співвласників (у тому числі тих, які у будинку не проживають), наймачів та орендарів житлових і нежитлових приміщень об`єкта. Крім того, наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 22 липня 2003 року № 204 у редакції з 2003 року до втрати чинності, була затверджена форма довідки про склад сім`ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб, що заповнюється відповідним підприємством (організацією) або виконавчим органом сільської (селищної) ради за місцем реєстрації сім`ї уповноваженому власнику (співвласнику, наймачу) житлового приміщення/будинку, членові житлово-будівельного кооперативу. Крім цього, суб`єкти господарювання, що надавали послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, житлово-будівельні кооперативи, об`єднання співвласників багатоквартирного будинку та молодіжні житлові комплекси, сільські, селищні ради відповідно до спільного листа Міністерства внутрішніх справ України та Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 25 січня 2012 року № 1224/Чн № 7/20-1079 забезпечували видачу громадянам довідок про склад сім`ї або зареєстрованих у певному приміщенні/будинку осіб. Тобто, враховуючи те, що відповідач - ОСББ Скісна 78 Б є організацією, що здійснює обслуговування житлового будинку за адресою: вул. Скісна, буд. 78 Б, м. Одеса, законодавчо на нього покладено обов`язок володіння документацією щодо всіх осіб, що були зареєстровані/зняті з реєстрації місця проживання за вказаною адресою (картотека з питань реєстрації фізичних осіб), а на територіальні підрозділи ДМС було покладено обов`язок надавати інформацію про знятих з реєстрації місця проживання осіб для підтримки цієї картотеки в актуальному стані, щоб надалі ОСББ Скісна 78 Б мало можливість видавати громадянам довідки про склад сім`ї або зареєстрованих у певному приміщенні/будинку осіб. ОСББ Скісна 78 Б на виконання вимог Закону № 888-VIII зобов`язано передати Департаменту картотеки з питань реєстрації фізичних осіб, а Департамент зобов`язаний їх прийняти. Форму картотеки, яку зобов`язаний був вести відповідач встановлено з 1975 року та вона мала вестись відповідачем у встановленій формі, саме у формі карток реєстрації особи (форма А) та адресних карток (форма Б), яка відмінна від форми картотеки, що велась у якості реєстраційного обліку органами ДМС України та складалась з талонів зняття з реєстрації місця проживання в Україні та відомостей про реєстрацію місця проживання фізичних осіб.

Представником відповідача до суду надано заперечення, в яких представник відповідача вказав, що видача довідок про місце проживання здійснювалась ОСББ «СКІСНА-78 Б» стовідсотково на підставі відміток, внесених Державною міграційною службою МВС України до паспорту фізичної особи, та, за рідким виключенням, за запитом до територіального підрозділу Державної міграційної служби МВС України. Проте отримання такої інформації від територіального підрозділу Державної міграційної служби МВС України для видачі довідки не свідчить про покладення на ОСББ «СКІСНА-78 Б» обов`язку вести картотеку з питань реєстрації фізичних осіб. Позивач плутає поняття «картотека з питань реєстрації фізичних осіб» з обліком власників приміщень, який веде ОСББ «СКІСНА-78 Б» для забезпечення своєї статутної діяльності. ОСББ «СКІСНА-78 Б» не має і не мало повноважень на здійснення реєстрації / зняття з реєстрації фізичних осіб. Отже, витребування картотеки з питань реєстрації фізичних осіб від ОСББ пов`язано виключно з фактом передачі такої картотеки попереднім балансоутримувачем будинку комунальним підприємством, яке саме і виконувало функції з питань реєстрації/зняття з реєстрації фізичних осіб, мало у штаті посадових осіб паспортиста та мало обов`язок на ведення картотеки з питань реєстрації фізичних осіб. При цьому передача такої картотеки комунальним підприємством новому балансоутримувачу не свідчить про надання законом права ОСББ виконувати в подальшому функції з питань реєстрації/зняття з реєстрації фізичних осіб, проте свідчить про обов`язок ОСББ передати таку картотеку у випадку її отримання до ДНАП ОМР. Таким чином, позовні вимоги ДНАП ОМР грунтуються виключно на помилковому висновку, що за відсутності функцій з питань реєстрації фізичних осіб ОСББ «СКІСНА-78 Б» мало обов`язок щодо ведення картотеки з питань реєстрації фізичних осіб в розумінні Закону України №888- VIII.

Відповідно до ст. 159 КАС України заявами по суті справи є: позовна заява; відзив на позовну заяву (відзив); відповідь на відзив; заперечення; пояснення третьої особи щодо позову або відзиву.

Ухвалою суду від 30 жовтня 2023 року відмовлено в задоволенні клопотання представника Департаменту надання адміністративних послуг Одеської міської ради про розгляд справи в судовому засіданні з повідомленням сторін; відкрито провадження по справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

Ухвалою суду від 30 жовтня 2023 року відмовлено у задоволенні заяви представника відповідача про залишення позовної заяви без розгляду.

Ухвалою суду від 06 листопада 2023 року передано адміністративну справу № 420/28869/23 до Відділу з надання судово-адміністративних послуг та аналітичної роботи Одеського окружного адміністративного суду задля визначення судді для вирішення заяви про відвід в порядку, встановленому ч. 1 ст. 31 КАС України.

Ухвалою суду від 07 листопада 2023 року відмовлено у задоволенні заяви представника відповідача про відвід судді Левчук О.А. у справі № 420/28869/23.

Ухвалою суду від 29 грудня 2023 року відмовлено в задоволенні клопотань представника відповідача про витребування доказів по справі.

Вивчивши матеріали справи, дослідивши та проаналізувавши надані докази, суд встановив наступне.

Згідно відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, 04.02.2010 року проведено державну реєстрацію Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку Скісна 78Б (код ЄДРПОУ 36921147).

Листом від 08.06.2023 року № 01-38/1510, який був отриманий 12.06.2023 року, що не заперечується відповідачем, Департамент надання адміністративних послуг Одеської міської ради повідомив Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку Скісна 78Б про необхідність передачі картотеки з питань реєстрації фізичних осіб за адресою: вул. Скісна, буд. 78 Б, м. Одеса (а.с. 12-17).

Листом від 07.07.2023 року № 01-38/1800, який був отриманий 10.07.2023 року, що не заперечується відповідачем, Департамент надання адміністративних послуг Одеської міської ради повторно повідомив Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку Скісна 78Б про необхідність передачі картотеки з питань реєстрації фізичних осіб за адресою: вул. Скісна, буд. 78 Б, м. Одеса (а.с. 18-23).

Законом України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг від 10.12.2015 № 888-VIII були внесені зміни, зокрема, до Закону України Про місцеве самоврядування в Україні, який було доповнено статтею 37-1 Повноваження у сфері реєстрації місця проживання фізичних осіб, згідно з якою до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать делеговані повноваження щодо формування та ведення реєстру територіальної громади відповідно до закону.

Законом № 888-VIII також внесені зміни до Закону України Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні, а саме у статті 3 абзац сьомий викладено в такій редакції: орган реєстрації - виконавчий орган сільської, селищної або міської ради, сільський голова (у разі якщо відповідно до закону виконавчий орган сільської ради не утворено), що здійснює реєстрацію, зняття з реєстрації місця проживання особи на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці, на яку поширюються повноваження відповідної сільської, селищної або міської ради.

Статтею 11 Закону України Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні, в редакції Закону № 888-VIII від 10.12.2015, розмежовані повноваження органів реєстрації та державних органів у сфері реєстрації фізичних осіб.

Відповідно до вказаної статті, орган реєстрації здійснює: формування та ведення Реєстру територіальних громад; реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб у межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці; передачу інформації та/або внесення у встановленому законом порядку відомостей про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування до Єдиного державного демографічного реєстру.

Таким чином, наведеними законодавчими положеннями органи місцевого самоврядування, до яких належить позивач, наділені адміністративними повноваженнями щодо формування та ведення Реєстру територіальних громад; реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб у межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці; передачі інформації та/або внесення у встановленому законом порядку відомостей про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування до Єдиного державного демографічного реєстру.

Крім того, п. 3 розд. ІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону №888-VIII було зобов`язано житлово-експлуатаційні організації, інші підприємства, установи та організації, що забезпечували або забезпечують ведення картотек з питань реєстрації фізичних осіб, передати таки картотеки до 4 квітня 2016 року відповідним виконавчим органам сільських, селищних, міських рад.

Тобто, у зв`язку з набранням чинності Законом № 888-УІІІ, у органів місцевого самоврядування виникли повноваження у сфері реєстрації місця проживання фізичних осіб, а в організацій, що забезпечували ведення картотек з питань реєстрації фізичних осіб, обов`язок передати ці картотеки відповідним виконавчим органам сільських, селищних, міських рад.

З метою виконання вищевказаних нормативно-правових актів та ведення реєстру територіальної громади м. Одеси, пунктом 2.5. Рішення виконавчого комітету Одеської міської ради № 324 від 27.10.2016 р. «Про комплексні заходи із забезпечення реалізації положень Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» в частині здійснення реєстрації фізичних осіб, які проживають або перебувають на території м. Одеси», Департаменту доручено зокрема забезпечити приймання та сканування картотек з питань реєстрації фізичних осіб від житлово-експлуатаційних організацій, інших підприємств, установ та організацій, що забезпечували або забезпечують ведення відповідних картотек на території міста Одеси.

Відповідно до ст. 144 Конституції України органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов`язковими до виконання на відповідній території.

Законом, що відповідно до Конституції України визначає систему та гарантії місцевого самоврядування в Україні, засади організації та діяльності, правового статусу і відповідальності органів та посадових осіб місцевого самоврядування, є Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні».

Відповідно до ст. 73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» акти ради, сільського, селищного, міського голови, голови районної в місті ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради, прийняті в межах наданих їм повноважень, є обов`язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об`єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.

Тобто, картотеки повинні передати до Департаменту всі юридичні особи, що здійснюють управління будинками у м. Одесі або особи, що мають її в наявності, з метою формування єдиного Реєстру територіальної громади міста самостійно, а не у разі якщо їм надіслано звернення щодо необхідності передачі такої картотеки.

Таким чином, у зв`язку з набуттям чинності Законом України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг від 10.12.2015 № 888-VIII, відповідач, Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку Скісна 78Б, зобов`язаний передати Департаменту надання адміністративних послуг Одеської міської ради, як органу реєстрації фізичних осіб за місцем проживання на території міста Одеси, картотеки з питань реєстрації фізичних осіб за адресою: вул. Скісна, буд. 78 Б, м. Одеса.

Суд вважає неспроможним посилання відповідача на те, що на ОСББ «СКІСНА-78 Б» не було покладено обов`язку вести картотеку з питань реєстрації фізичних осіб та на відсутність такої картотеки, оскільки повноваження організації, що здійснює експлуатацію житлового будинку видавати довідку про склад сім`ї та реєстрацію було закріплено пунктом 18 постанови Ради Міністрів УРСР від 11.12.1984 року №470 (у редакції Постанови КМ №848 від 11.10.93).

Також, наказом Міністерства праці та соціальної політики України №204 22.07.2003 року у редакції з 2003 року до втрати чинності була затверджена форма довідки про склад сім`ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб, що заповнюється відповідним підприємством (організацією) або виконавчим органом сільської (селищної) ради за місцем реєстрації сім`ї уповноваженому власнику (співвласнику, наймачу) житлового приміщення/будинку, членові житлово-будівельного кооперативу.

Крім того, суб`єкти господарювання, що надавали послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, житлово-будівельні кооперативи, об`єднання співвласників багатоквартирного будинку та молодіжні житлові комплекси, сільські, селищні ради відповідно до спільного листа Міністерства внутрішніх справ України та Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 25.01.2013 №1224/Чн №7/20-1079 забезпечували видачу громадянам довідок про склад сім`ї або зареєстрованих у певному приміщенні/будинку осіб.

Зазначеним листом Державній міграційній службі доручено забезпечити негайне надання територіальними підрозділами інформації підприємствам з обслуговування житлового фонду про зміну місця проживання осіб відповідно до території обслуговування.

До того, обов`язок ведення картотеки з реєстрації фізичних осіб, передбачений "Правилами управління будинком спорудою, житловим комплексом або комплексом будинків і споруд", які затверджені наказом Міністерства житлово-комунального господарства України №13 від 02.02.2009 року, які були чинними на час прийняття Закону №888-VIII від 10.12.2015 року.

Так, відповідно до пунктів 2.2 та 2.3 "Правил управління будинком спорудою, житловим комплексом або комплексом будинків і споруд" при передачі об`єкта в управління попередній балансоутримувач чи особа, що здійснювала управління будинком, надає замовнику, а замовник передає особі, що буде здійснювати управління будинком, оригінали або належним чином завірені копії документів (у разі зберігання оригіналів документів у місцевих архівах), в тому числі й обліку мешканців об`єкта, а також власників, співвласників окремих приміщень об`єкта, які у ньому не мешкають.

У разі відсутності документів, передбачених цим пунктом, відмітка про це робиться у акті приймання-передачі об`єкта.

Відсутні документи виготовляються чи відновлюються за рахунок попереднього балансоутримувача чи особи, що здійснювала управління будинком, протягом одного місяця з моменту складення акта приймання-передачі об`єкта та передаються ним особі, що буде здійснювати управління будинком, з оформленням додатку до акту приймання-передачі.

Пунктом 3.10 "Правил управління будинком спорудою, житловим комплексом або комплексом будинків і споруд", згідно якого особа, що здійснює управління будинком, веде облік власників, співвласників (у тому числі тих, які у будинку не проживають), наймачів та орендарів житлових і нежитлових приміщень об`єкта.

З аналізу вищевикладеного та враховуючи те, що Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку Скісна 78Б здійснює управління житловим будинком за адресою: вул. Скісна, буд. 78 Б, м. Одеса, останній повинен відповідно до вимог чинного законодавства мати картотеку з питань реєстрації фізичних осіб, яка є предметом спору у цій справі.

В той же час, даних щодо передачі Об`єднанням співвласників багатоквартирного будинку Скісна 78Б до Департаменту надання адміністративних послуг Одеської міської ради картотеки з питань реєстрації фізичних осіб за адресою: вул. Скісна, буд. 78 Б, м. Одеса, на дату розгляду справи суду не надано, як і не надано будь-яких належних та допустимих доказів відсутності у відповідача вказаної картотеки або неможливості її передачі у відповідності до вимог законодавства.

Відповідно до ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог.

Згідно ч. 1 ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

За таких обставин, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог, на підставі наданих сторонами доказів, з урахуванням встановлених у судовому засіданні фактів, суд вважає, що адміністративний позов є обґрунтованим та підлягає задоволенню.

Керуючись ст. ст. 2, 6, 8, 9, 12, 77, 90, 132, 139, 242-246, 250, 255 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Департаменту надання адміністративних послуг Одеської міської ради (код ЄДРПОУ 38226516, адреса місцезнаходження: 65017, м. Одеса, вул. Косовська, 2-Д) до Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку Скісна 78Б (код ЄДРПОУ 36921147, адреса місцезнаходження: 65091, м. Одеса, вул. Скісна, 78-Б) про зобов`язання вчинити певні дії, - задовольнити.

Зобов`язати Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку Скісна 78Б передати Департаменту надання адміністративних послуг Одеської міської ради картотеки з питань реєстрації фізичних осіб за адресою: м. Одеса, вул. Скісна, буд. 78 Б.

Рішення може бути оскаржено в порядку та в строки встановлені ст. ст. 295, 297 КАС України.

Рішення набирає законної сили в порядку передбаченому статтею 255 КАС України.

Суддя О.А. Левчук

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.12.2023
Оприлюднено01.01.2024
Номер документу116053950
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності, з них

Судовий реєстр по справі —420/28869/23

Ухвала від 02.12.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Єресько Л.О.

Ухвала від 12.11.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Коваленко Н.В.

Постанова від 23.09.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Ухвала від 17.06.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Ухвала від 05.02.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Рішення від 29.12.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О.А.

Ухвала від 29.12.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О.А.

Ухвала від 07.11.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бездрабко О.І.

Ухвала від 06.11.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О.А.

Ухвала від 30.10.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні