Рішення
від 03.01.2024 по справі 480/6576/23
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

03 січня 2024 року Справа № 480/6576/23

Сумський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді - Глазька С.М., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без виклику сторін в приміщенні суду в м. Суми адміністративну справу №480/6576/23 за позовом Сумського обласного відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю до Приватного підприємства "Орхідея-Суми" про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені,

В С Т А Н О В И В:

Сумське обласне відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю звернулося до Сумського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Приватного підприємства "Орхідея-Суми", у якій просить:

- стягнути з відповідача на користь Сумського обласного відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю адміністративно-господарські санкції у розмірі 36485,24 грн;

- стягнути з відповідача на користь Сумського обласного відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю пеню за порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій у розмірі 1284,36 грн.

Позовні вимоги мотивовані тим, що відповідачем не виконаний встановлений норматив робочих місць для працевлаштування інвалідів. За 1 робоче місце, призначене для працевлаштування особи з інвалідністю і не зайняте особою з інвалідністю, відповідач до 18.04.2022 повинен був самостійно сплатити адміністративно-господарські санкції в розмірі 36485,24 грн. Утім, вказана сума відповідачем в добровільному порядку не сплачена, тому позивач просить стягнути її та нараховану пеню в розмірі 1284,36 грн в судовому порядку.

Ухвалою суду відкрито провадження в даній справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) та встановлено відповідачу 15-денний строк з дня вручення даної ухвали для подання відзиву на позовну заяву.

У відзиві на позовну заяву, не погоджуючись з позовними вимогами, представник Приватного підприємства "Орхідея-Суми" (далі - ПП "Орхідея-Суми"), зазначив, що у першому кварталі 2022 року у відповідача середньооблікова кількість штатних працівників за звітний період становила 29 осіб, з них 1 працівник, якому встановлено інвалідність. Зазначена інформація вбачається зі звіту податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску. У зв`язку з тим, що з 24.02.2022 було введено воєнний стан, 01.03.2022 ПП «Орхідея-Суми» було прийнято наказ № 1 про тимчасове призупинення діяльності роботи в офісі до завершення воєнного стану або видання нормативного акту про можливість відновлення діяльності юридичних осіб на території де ведуться бойові дії. 05.03.2022 було прийнято наказ № 2 відповідно до якого, у зв`язку із зупиненням роботи підприємства працівникам рекомендовано подати заявки на отримання одноразової матеріальної допомоги від держави. 24.03.2022 видано наказ № 3 відповідно до якого всі працівники підприємства мали повідомити про своє бажання подальших трудових відносин або направлення заяви па призупинення трудових відносин. 31.03.2022 прийнято наказ № 4 відповідно до якого призупинено дію трудового договору з усіма 29-ма працівниками підприємства до закінчення воєнного стану.

Тобто, з 01.04.2022 підприємство фактично не працювало. 11.04.2022 особа, якій було встановлено інвалідність подала заяву про звільнення, у зв`язку з чим було видано наказ № 7 про звільнення за угодою сторін. У третьому, четвертому кварталі 2022 року середньооблікова кількість штатних працівників становила 11 осіб, але трудові правовідносини з ними були призупинені і діяльність підприємством не проводилась у зв`язку із воєнним станом та відсутності працівників за місцем проживання та роботи. У першому та другому кварталі 2023 року кількість працівників підприємства становила в січні - 10, в лютому - 8, у березні 2023 - 7, у квітні - 6, у травні - 3, у червні - 10, і всі працівники були звільнені 20.06.2023, що підтверджується наказом про звільнення. Зауважив, що жодна особа, якій встановлена інвалідність з 11.04.2022 (з дати створення вакантного місця для особи з інвалідністю у зв`язку із звільненням такої особи з підприємства) по 01.06.2023 до підприємства за працевлаштуванням не зверталась, жодній особі з інвалідністю не було відмовлено, підприємницька діяльність не проводилась, з усіма працівникам трудові відносини були призупинені.

Зазначає, що ПП «Орхідея-Суми» подавало інформацію про працевлаштування особи з інвалідністю та після звільнення такої особи про вакантне місце. Вказані обставини свідчать про виконання відповідачем вимог щодо створення робочих місць відповідно до нормативів, встановлених ст. 19 Закону № 875-ХІІ та належне інформування центру зайнятості про наявність вільних робочих місць на підприємстві та потребу у направлення відповідачу центром зайнятості інвалідів для працевлаштування, тому, на думку представника відповідача, застосування до нього адміністративно-господарських санкції за незайняті робочі місця, призначені для працевлаштування інвалідів та стягнення пені є безпідставними.

У відповіді на відзив на позовну заяву позивач не погоджується з позицією відповідача, з підстав, викладених у позовній заяві та просить позовні вимоги задовольнити.

Представник відповідача подав заперечення на відповідь на відзив, у якому зазначив, що відповідно до поданої звітності про зайнятість і працевлаштування осіб з інвалідністю за 2021 рік (форма № 10-ПОІ), зареєстровану Сумським обласним відділенням Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю 07.06.2022, Фонд було повідомлено про працевлаштування однієї особи з інвалідністю, а саме чоловіка віком від 36 до 60 років, який проживає у сільській місцевості.

Також зазначив, що в позові зазначено: «розмір пені у сумі 1284,36 грн розраховано згідно вимог ч. 2 ст. 2 Закону України "Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в України", а саме станом на 18.04.2023 станка НБУ складала 25%, у 2023 році кількість днів 365, тому одноденний розмір пені становить 25х120/100/365=0,08%. Кількість днів прострочення з 18.04.2023 по 31.05.2023 (включно) 44 днів, а тому сума пені (36485,24грн*0,08%)*44дн=1284,36грн», проте, відповідно до наданих звітів, у 2023 році у січні середньооблікова кількість штатних працівників становила 10 осіб, у лютому 8, у березні 7, у квітні 6, у травні 3. Тобто за цей період з 18.04.2023 по 31.05.2023 включно (як вказує позивач), середньооблікова кількість штатних працівників становила 6 та 3 особи, а тому адміністративно-господарські санкції не могли бути нараховані, оскільки кількість працівників була менша ніж 8 осіб.

Звертає увагу суду на те, що підприємство з 01.05.2022 (коли посада особи з інвалідністю стала вакантною) не могло працевлаштувати особу з інвалідністю у зв`язку із призупиненням трудових відносин з усіма працівниками, оскільки в цей період підприємство не працювало, діяльність не велась, заробітна плата хоча і нараховувалась, але не виплачувалась внаслідок запровадженого воєнного стану.

Враховуючи зазначене, просить відмовити у задоволенні позовних вимог.

Дослідивши подані матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи та об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті в їх сукупності, суд зазначає таке.

Матеріалами справи підтверджується, що згідно з розрахунком сум адміністративно-господарських санкцій, що підлягають сплаті у зв`язку з невиконанням нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю (а.с.3), відповідачу нараховано суму адміністративного-господарських санкцій за 2022 рік виходячи з наступних даних:

середньооблікова чисельність штатних працівників облікового складу за рік - 21 осіб;

середньооблікова чисельність штатних працівників, яким відповідно до чинного законодавства встановлена інвалідність - 0 особи;

норматив робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю (4 відсотки середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб у кількості одного робочого місця, округлені до цілого значення) - 1 особа;

фонд оплати праці штатних працівників - 766189,94 грн;

середня річна заробітна плата штатного працівника (04/01) - 36485,24 грн;

кількість робочих місць, призначених для працевлаштування осіб з інвалідністю і не зайнятих особами з інвалідністю для роботодавців, у яких працює 26 осіб і більше (03-02) одиниць - 0;

сума коштів адміністративно-господарських санкцій за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю (для роботодавців, у яких працює 26 осіб і більше, сума коштів адміністративно-господарських санкцій (05х06); від 16 до 25 осіб, сума коштів адміністративно-господарських санкцій (05); від 8 до 15 осіб, сума коштів адміністративно-господарських санкцій (05/2) - 36485,24 грн.

Посилаючись на те, що відповідачем у 2022 році не виконано норматив працевлаштування осіб з інвалідністю, позивач, виходячи з приписів статті 20 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні", стверджує про наявність у відповідача обов`язку зі сплати адміністративно-господарських санкцій у розмірі 36485,24 грн за 1 незайняте особою з інвалідністю робоче місце.

Надаючи правову оцінку встановленим обставинам, суд виходить з наступного.

На виконання частини 2 статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Наведена норма означає, що суб`єкт владних повноважень зобов`язаний діяти лише на виконання закону, за умов і обставин, визначених ним, вчиняти дії, не виходячи за межі прав та обов`язків, дотримуватися встановленої законом процедури, обирати лише встановлені законодавством України способи правомірної поведінки під час реалізації своїх владних повноважень.

Законом, що визначає основи соціальної захищеності інвалідів в Україні і гарантує їм рівні з усіма іншими громадянами можливості для участі в економічній, політичній і соціальній сферах життя суспільства, створення необхідних умов, які дають можливість інвалідам ефективно реалізувати права та свободи людини і громадянина та вести повноцінний спосіб життя згідно з індивідуальними можливостями, здібностями і інтересами є Закон України "Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні" №875-XII від 21.03.1991 (далі - Закон № 875).

Відповідно до статті 18 Закону № 875, підприємства, установи, організації, фізичні особи, які використовують найману працю, зобов`язані виділяти та створювати робочі місця для працевлаштування осіб з інвалідністю, у тому числі спеціальні робочі місця, створювати для таких осіб умови праці з урахуванням індивідуальних програм реабілітації і забезпечувати інші соціально-економічні гарантії, передбачені законодавством, надавати державній службі зайнятості інформацію, необхідну для організації працевлаштування осіб з інвалідністю, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

За змістом статті 19 Закону № 875, для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських об`єднань осіб з інвалідністю, фізичних осіб, які використовують найману працю, установлюється норматив робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю у розмірі 4 відсотки середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб, - у кількості одного робочого місця.

Підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських об`єднань осіб з інвалідністю, фізичні особи, які використовують найману працю, самостійно розраховують кількість робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю відповідно до нормативу, встановленого частиною першою цієї статті та з урахуванням вимог статті 18 цього Закону, і здійснюють працевлаштування осіб з інвалідністю у рахунок нормативу робочих місць. При розрахунках кількість робочих місць округлюється до цілого значення.

Виконанням нормативу робочих місць у кількості, визначеній згідно з частиною першою цієї статті, вважається працевлаштування підприємством, установою, організацією, у тому числі підприємством, організацією громадських об`єднань осіб з інвалідністю, фізичною особою, яка використовує найману працю, осіб з інвалідністю, для яких це місце роботи є основним.

До виконання підприємствами, установами, організаціями, фізичними особами, які використовують найману працю, нормативу робочих місць, визначеного згідно з частиною першою цієї статті, зараховується забезпечення роботою осіб з інвалідністю на підприємствах, в організаціях громадських об`єднань осіб з інвалідністю шляхом створення господарських об`єднань підприємствами, установами, організаціями, фізичними особами, які використовують найману працю, та підприємствами, організаціями громадських об`єднань осіб з інвалідністю з метою координації виробничої, наукової та іншої діяльності для вирішення спільних економічних та соціальних завдань.

Пенсійний фонд України у порядку та за формою, встановленими Пенсійним фондом України за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері соціального захисту населення, надає Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю інформацію:

- про працевлаштованих осіб з інвалідністю;

- про створення підприємствами, установами, організаціями, фізичними особами, які використовують найману працю, робочих місць для осіб з інвалідністю, про зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю;

- необхідну для обчислення кількості робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю підприємствами, установами, організаціями, фізичними особами, які використовують найману працю, відповідно до нормативу, встановленого частиною першою цієї статті.

Отримана від Пенсійного фонду України інформація, яка містить ознаки порушень законодавства про створення робочих місць для осіб з інвалідністю, про зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю, є підставою для проведення перевірки підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських об`єднань осіб з інвалідністю, фізичних осіб, які використовують найману працю.

Отримана від Пенсійного фонду України інформація про працевлаштованих осіб з інвалідністю використовується в Централізованому банку даних з проблем інвалідності для визначення в автоматичному режимі осіб з інвалідністю, які можуть бути працевлаштовані.

Порядок контролю за виконанням нормативу робочих місць та перевірки підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських об`єднань осіб з інвалідністю, фізичних осіб, які використовують найману працю, щодо виконання нормативу робочих місць, призначених для працевлаштування осіб з інвалідністю, у тому числі шляхом його зарахування, визначається Кабінетом Міністрів України.

Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, зайнятість населення, у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, здійснює перевірки підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських об`єднань осіб з інвалідністю, фізичних осіб, які використовують найману працю, щодо виконання нормативу робочих місць, призначених для працевлаштування осіб з інвалідністю, у тому числі шляхом його зарахування.

Керівники підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських об`єднань осіб з інвалідністю, фізичні особи, які використовують найману працю, у разі незабезпечення виконання нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю несуть відповідальність у встановленому законом порядку.

Фонд соціального захисту осіб з інвалідністю щороку до 10 березня в автоматизованому режимі з використанням даних Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування та Централізованого банку даних з проблем інвалідності здійснює визначення підприємств, установ та організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських об`єднань осіб з інвалідністю, фізичних осіб, які використовують найману працю, які не забезпечили виконання у попередньому році нормативу робочих місць, визначеного згідно з частиною першою цієї статті, та надсилає їм розрахунок сум адміністративно-господарських санкцій, що підлягають сплаті у зв`язку з невиконанням нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю за попередній рік, обчислених відповідно до статті 20 цього Закону.

Розрахунок надсилається у формі електронного документа через електронні кабінети підприємств, установ та організацій, фізичних осіб, які використовують найману працю, на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України у формі та порядку, визначених Фондом соціального захисту осіб з інвалідністю спільно з Пенсійним фондом України.

Фонд соціального захисту осіб з інвалідністю в автоматизованому режимі з використанням даних Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування та Централізованого банку даних з проблем інвалідності здійснює визначення осіб з інвалідністю, які можуть бути працевлаштовані, та надсилає інформацію про таких осіб до Державного центру зайнятості для проведення роботи з їх працевлаштування.

Порядок визначення осіб з інвалідністю, які можуть бути працевлаштовані, форма та порядок надсилання інформації про таких осіб визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері соціального захисту населення, за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері зайнятості населення та трудової міграції.

На виконання статті 20 Закону № 875, підприємства, установи, організації, де середньооблікова чисельність працюючих осіб з інвалідністю менша, ніж установлено нормативом, передбаченим статтею 19 цього Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю адміністративно-господарські санкції, сума яких визначається в розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, в установі, організації, за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування особи з інвалідністю і не зайняте особою з інвалідністю. Для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських об`єднань осіб з інвалідністю, фізичних осіб, де працює від 8 до 15 осіб, розмір адміністративно-господарських санкцій за робоче місце, призначене для працевлаштування особи з інвалідністю і не зайняте особою з інвалідністю, визначається в розмірі половини середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, в установі, організації.

Порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій тягне за собою нарахування пені. Пеня обчислюється виходячи з 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, що діяла на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки за весь її строк.

Адміністративно-господарські санкції розраховуються та сплачуються підприємствами, установами, організаціями, самостійно в строк до 15 квітня року, наступного за роком, в якому відбулося порушення нормативу, встановленого частиною першою статті 19 цього Закону. При цьому до правовідносин із стягнення адміністративно-господарських санкцій, передбачених цим Законом, не застосовуються строки, визначені статтею 250 Господарського кодексу України.

З огляду на зазначене, суд робить висновок про те, що підприємства, установи організації зобов`язані забезпечувати працевлаштування осіб з інвалідністю у кількості, згідно з установленим нормативом. Невиконання цього обов`язку зумовлює виникнення обов`язку сплати адміністративно-господарських санкцій у встановлені строки, наслідком порушення яких, є нарахування пені.

Судом встановлено, що згідно з розрахунком сум адміністративно-господарських санкцій, що підлягають сплаті у зв`язку з невиконанням нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю (а.с.3), середньооблікова чисельність штатних працівників облікового складу за рік ПП "Орхідея-Суми" у 2022 році складала 21 особу, а тому відповідач повинен був виконати норматив з робочих місць для осіб з інвалідність - 1 особа (середня облікова чисельність за рік).

Разом з тим, вказаний норматив відповідач не виконав, оскільки у відповідача працювала тільки одна особа з інвалідністю, яка була звільнена 11.04.2022.

Заперечуючи проти задоволення позовних вимог, відповідач вказує, що 31.03.2022 ПП "Орхідея-Суми" видано наказ №4, яким було призупинено дію трудових договорів з усіма 29 працівниками підприємства до закінчення воєнного стану.

Разом з тим, відповідно до вищевказаних норм, вказані дії відповідача не можуть бути підставою для несплати адміністративно-господарських санкцій.

Окрім того, відповідач продовжував до кінця 2022 року обліковувати у себе працівників, про що зазначив у податкових розрахунках за всі квартали 2022 року (а.с.27- 50).

Так, відповідач зазначив наступну кількість штатних працівників:

Січень 2022 року 29 осіб;

Лютий 2022 року 29 осіб;

Березень 2022 року 29 осіб;

Квітень 2022 року 29 осіб;

Травень 2022 року 24 особи;

Червень 2022 року 24 особи;

Липень 2022 року 11 особи;

Серпень 2022 року 9 особи;

Вересень 2022 року 11 особи;

Жовтень 2022 року 22 особи;

Листопад 2022 року 20 осіб;

Грудень 2022 року 20 осіб.

Також, відповідно до вказаних розрахунків, відповідачем впродовж всього 2022 року (окрім березня 2022 року) нараховувався дохід та єдиний соціальний внесок за найманих працівників.

Окрім того, відповідачем не надано суду жодних доказів, що ним у встановлений строк було повідомлено Державну службу зайнятості про наявність вакансії у квітні 2022 року (після звільнення особи з інвалідністю).

У той же час, як вбачається з листа Сумської філії Сумського обласного центру зайнятості від 17.05.2023 №594 (а.с.6), відповідач протягом 2022 року не звертався до Сумського міського центру зайнятості з офіційними заявами про направлення на підприємство для працевлаштування осіб з інвалідністю.

У зв`язку з викладеним, доводи відповідача, які викладені у відзиві, не можуть бути підставою для відмови у задоволенні позовних вимог.

Також слід зазначити, що зазначення позивачем у описовій частині позову (виключно у одному абзаці): «до 18.04.2022», має очевидний характер описки та жодним чином не вказує, що предметом розгляду даної справи є стягнення адміністративно-господарських санкції за 2021 рік, оскільки інша частина позову та додані до нього матеріали визначають, що спірна адміністративно-господарська санкція нарахована та підлягає стягненню саме за 2022 рік.

Розрахунок пені наведений позивачем у позовній заяві є правомірним, а доводи відповідача, викладені у запереченні на відповідь на відзив є безпідставними, оскільки кількість штатних працівників відповідача у 2023 році не впливає на розрахунок пені, що є предметом розгляду даної справи.

Таким чином, враховуючи вищевикладене, суд доходить висновку про наявність у ПП "Орхідея-Суми" обов`язку сплати адміністративно-господарських санкцій в сумі 36485,24 грн за порушення встановленого нормативу працевлаштування осіб з інвалідністю у 2022 році та обґрунтованість позовних вимог в частині їх стягнення.

Беручи до уваги те, що вказана сума адміністративно-господарських санкцій в установлені строки сплачена не була, позовні вимоги про стягнення пені у розмірі 1284,36 грн є також обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Керуючись ст.ст. 90, 139, 143, 241-246, 250, 255, 295 КАС України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Позовні вимоги Сумського обласного відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю до Приватного підприємства "Орхідея-Суми" про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені задовольнити.

Стягнути з Приватного підприємства "Орхідея-Суми" (просп. М. Лушпи, 15, м. Суми, Сумська область, 40035, код ЄДРПОУ 30497211) на користь Сумського обласного відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю (вул. Горького, 2, м. Суми, Сумська область, 40011, код ЄДРПОУ 14004771) адміністративно-господарські санкції у розмірі 36485,24 грн.

Стягнути з Приватного підприємства "Орхідея-Суми" (просп. М. Лушпи, 15, м. Суми, Сумська область, 40035, код ЄДРПОУ 30497211) на користь Сумського обласного відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю (вул. Горького, 2, м. Суми, Сумська область, 40011, код ЄДРПОУ 14004771) пеню за порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій у розмірі 1284,36 грн.

Рішення може бути оскаржено до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складення повного рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя С.М. Глазько

СудСумський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.01.2024
Оприлюднено05.01.2024
Номер документу116094873
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо соціального захисту (крім соціального страхування), з них осіб з інвалідністю

Судовий реєстр по справі —480/6576/23

Рішення від 03.01.2024

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

С.М. Глазько

Ухвала від 18.07.2023

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

С.М. Глазько

Ухвала від 03.07.2023

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

С.М. Глазько

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні