Рішення
від 05.01.2024 по справі 280/8812/23
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

05 січня 2024 року Справа № 280/8812/23 м.ЗапоріжжяЗапорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Артоуз О.О., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області (ЄДРПОУ 20490012, 69057, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 158-б) до Приватного акціонерного товариства "Південтрансенерго" (ЄДРПОУ 00110993, пров. Вологодський, буд. 30, м. Запоріжжя, 69041) про стягнення заборгованості з відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій,

ВСТАНОВИВ:

23 жовтня 2023 року до Запорізького окружного адміністративного суду через систему «Електроний суд» надійшла позовна заява Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області (далі - позивач) до Приватного акціонерного товариства "Південтрансенерго" (далі - відповідач) про стягнення заборгованості з відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, відповідно до якої позивач просить суд:

стягнути з Приватного акціонерного товариства "Південтрансенерго" (69041, м. Запоріжжя, пров. Вологодський, буд. 30, ЄДРПОУ 00110993) заборгованість у розмірі 102 601 грн. 79 коп. за період з серпня 2020 року до січня 2022 року включно по відшкодуванню фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених відповідно до пункту "а" статті 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення" та пункту 1 частини другої статті 114 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування".

Позовну заяву мотивовано тим, що працівнику ПРАТ "Південтрансенерго" призначена пенсія за віком на пільгових умовах відповідно до пункту "а" ст. 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення" та пункту 1 частини другої статті 114 Закону № 1058 за Списком № 1, та у період з серпня 2020 року до січня 2022 року включно, виплачена відповідно до докладного розрахунку боргу, а саме: ОСОБА_1 (пенсійна справа - 185400) - 102 601,79 грн. На виконання п.п. 6.4 п. 6 Інструкції № 21-1, Головним управлінням на адресу ПРАТ "Південтрансенерго" направлялися розрахунки сум фактичних витрат на виплату та доставку пенсій за віком, призначених на пільгових умовах відповідно до пункту "а" ст. 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення" та пункту 1 частини 2 статті 114 Закону "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування". У період з серпня 2020 року до січня 2022 року жоден такий розрахунок не був оскаржений відповідачем. Відповідно до картки особового рахунку та докладного розрахунку боргу, загальна заборгованість ПРАТ "Південтрансенерго" по відшкодуванню фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за Списком № 1, у період з серпня 2020 року до січня 2022 року включно, становить 102 601 грн. 79 коп. У рахунок погашення заборгованості у період з серпня 2020 року по січень 2022 року відповідачем сплата не здійснювалась. Таким чином внаслідок бездіяльності ПРАТ "Південтрансенерго" державою недоотримано 102 601 грн. 79 коп., які мали бути спрямовані на сплату пенсій громадянам України. З огляду на необхідність відшкодування витрати Пенсійного фонду на виплату та доставку пільгових пенсій позивач звернувся з цим позовом до суду.

Ухвалою Запорізького окружного адміністративного суду від 30.10.2023 позовну заяву залишено без руху.

03 листопада 2023 року до суду надійшла заява про усунення недоліків позовної заяви.

Ухвалою суду від 08.11.2023 відкрито спрощене позовне провадження в адміністративній справі, прийнято рішення здійснити розгляд справи без повідомлення (виклику) учасників справи (у письмовому провадженні) та без проведення судового засідання.

29 грудня 2023 року відповідачем надано до суду відзив на позовну заяву. У своєму відзиві відповідач звертає увагу суду на те, що позивачем заявлено до стягнення заборгованість з витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за Списком 1 у розмірі - 102 601,79 грн. без визначення підстав для нарахування відповідних сум відшкодування саме ПрАТ «Південтрансенерго» та, відповідно, для стягнення такої заборгованості саме з підприємства відповідача. Повідомлення (розрахунки) з доказами відправлення на адресу відповідача окрім періоду нарахування та суми не містять жодних даних, які б дозволяли відповідачеві розуміти природу даних нарахувань, не містять даних осіб, стосовно яких нараховувалась пенсія на пільгових умовах, підстав для нарахування спірної заборгованості з витрат на виплату та доставку пільгових пенсії та підтвердження зобов`язання саме у відповідача обов`язку відшкодовувати такі витрати. Додатково відповідач зазначає, що на даний час він не в змозі виконувати свої податкові зобов`язання. Покладення на відповідача додаткового фінансового навантаження у вигляді відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за Списком 1 в розмірі - 102 601,79 грн. по фактично не підтвердженим документально позовним вимогам не буде відповідати ознакам справедливості та призведе до банкрутства відповідача. За таких умов відповідач вважає, що в задоволенні позовних вимог позивача слід відмовити в повному обсязі.

Частиною 1 ст. 262 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) визначено, що розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження здійснюється судом за правилами, встановленими цим Кодексом для розгляду справи за правилами загального позовного провадження, з особливостями, визначеними у цій главі.

Відповідно до ч. 2 ст. 262 Кодексу адміністративного судочинства України, визначено, що розгляд справи по суті за правилами спрощеного позовного провадження починається з відкриття першого судового засідання. Якщо судове засідання не проводиться, розгляд справи по суті розпочинається через тридцять днів, а у випадках, визначених статтею 263 цього Кодексу, - через п`ятнадцять днів з дня відкриття провадження у справі.

Згідно з п. 2 ч. 1 ст. 263 Кодексу адміністративного судочинства України, суд розглядає за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) справи щодо оскарження фізичними особами рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень щодо обчислення, призначення, перерахунку, здійснення, надання, одержання пенсійних виплат, соціальних виплат непрацездатним громадянам, виплат за загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням, виплат та пільг дітям війни, інших соціальних виплат, доплат, соціальних послуг, допомоги, захисту, пільг.

Відповідно до п. 1 ч. 3 ст. 243 КАС України, у виняткових випадках залежно від складності справи складення рішення, постанови у повному обсязі може бути відкладено на строк не більш як десять, а якщо справа розглянута у порядку спрощеного провадження - п`ять днів з дня закінчення розгляду справи.

Згідно з ч. 4 ст. 243 КАС України, судове рішення, постановлене у письмовому провадженні, повинно бути складено у повному обсязі не пізніше закінчення встановлених цим Кодексом строків розгляду відповідної справи, заяви або клопотання.

Розглянувши матеріали справи, суд встановив наступне.

Приватне акціонерне товариство "Південтрансенерго" (код за ЄДРПОУ 00110993) зареєстровано 20.04.1994, про що вчинено запис в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 08.07.2005 № 11031200000006635.

Згідно Протоколу від 04.02.2012 № 23 та Розпорядження від 14.03.2012 № 185409 органами Пенсійного фонду України призначено ОСОБА_1 з 18.01.2012 пенсію за віком на пільгових умовах за списком № 1.

ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_1 досяг пенсійного віку.

Позивачем у період з серпня 2020 по січень 2022 року направлялися Приватному акціонерному товариству "Південтрансенерго" розрахунки про нарахування сум фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, що підлягають відшкодуванню, призначених особам, які були зайняті повний робочий день на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за Списком № 1 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затвердженим Кабінетом Міністрів України, із зазначенням сум відшкодування, що підлягають сплаті підприємством.

Згідно докладного розрахунку фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, що підлягають відшкодуванню, призначеним особам, які були зайняті які були зайняті повний робочий день на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за Списком № 1 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затвердженим Кабінетом Міністрів України, за період з серпня 2020 року по січень 2022 за відповідачем рахується заборгованість з відшкодування витрат на виплату та доставку пільгових пенсій у сумі 102 601,79 грн.

Вказана заборгованість відповідачем не сплачена.

У зв`язку з викладеним позивач звернувся до суду з даним позовом.

Суд, оцінивши повідомлені позивачем обставини та наявні у справі докази у їх сукупності, встановив наявність достатніх підстав для прийняття законного та обґрунтованого рішення у справі.

Вирішуючи спір по суті, суд виходить з наступного.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, у межах повноважень та способом, передбаченими Конституцією та законами України.

Відповідно до ч.1 ст.15 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» від 09.07.2003 №1058-ІV (далі - Закон №1058) платниками страхових внесків до солідарної системи є страхувальники, зазначені в статті 14 цього Закону, і застраховані особи, зазначені в частині першій статті 12 цього Закону.

Відповідно до п. 2 Прикінцевих положень Закону №1058 пенсійне забезпечення застрахованих осіб, які працювали або працюють на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за списком № 1 та на інших роботах із шкідливими і важкими умовами праці за списком № 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджених Кабінетом Міністрів України, та за результатами атестації робочих місць, на посадах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах, які відповідно до цього Закону мають право на пенсію на пільгових умовах, здійснюється згідно з окремим законодавчим актом через професійні та корпоративні фонди.

До запровадження пенсійного забезпечення через професійні та корпоративні фонди особам, зазначеним в абзаці першому цього пункту, пенсії призначаються за нормами цього Закону.

Покриття витрат Пенсійного фонду на виплату і доставку пенсій за віком, призначених на пільгових умовах відповідно до статей 13 і 14 Закону України "Про пенсійне забезпечення" до набрання чинності Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій" та призначених відповідно до частини другої і третьої статті 114 цього Закону до досягнення пенсійного віку, визначеного статтею 26 цього Закону, здійснюється у такому порядку, зокрема, підприємства та організації вносять до Пенсійного фонду плату, що покриває фактичні витрати на виплату і доставку пенсій особам, які були зайняті повний робочий день на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за списком 1 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затвердженим Кабінетом Міністрів України, крім тих, які були безпосередньо зайняті повний робочий день на підземних роботах (включаючи особовий склад гірничорятувальних частин) з видобутку вугілля, сланцю, руди та інших корисних копалин, на будівництві шахт та рудників за списком робіт і професій, затвердженим Кабінетом Міністрів України; на виплату і доставку пенсій особам, які були зайняті повний робочий день на інших роботах із шкідливими і важкими умовами праці за списком 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затвердженим Кабінетом Міністрів України, а також на інших роботах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах відповідно до частини другої статті 114 цього Закону, - до набуття права на пенсію за віком відповідно до цього Закону за раніше діючим порядком.

Згідно до п. 3 Порядку підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 12.08.1993 № 637, за відсутності трудової книжки, а також у тих випадках, коли в трудовій книжці відсутні необхідні записи або містяться неправильні чи неточні записи про періоди роботи, для підтвердження трудового стажу приймаються дані, наявні в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування, довідки, виписки із наказів, особові рахунки і відомості на видачу заробітної плати, посвідчення, характеристики, письмові трудові договори і угоди з відмітками про їх виконання та інші документи, які містять відомості про періоди роботи.

Порядок і строки відшкодування підприємствами витрат Пенсійного фонду України на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах встановлено Інструкцією «Про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України», затвердженою постановою правління Пенсійного фонду України 21-1 від 19 грудня 2003 року, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 16.01.2004 року 64/8663 із змінами та доповненнями (далі - Інструкція).

Відповідно до п. п. 2.1.1 п. 2.1 розділу 2 Інструкції платниками страхових внесків є страхувальники, зокрема, роботодавці підприємства, установи й організації, створені відповідно до законодавства України, незалежно від форм власності, виду діяльності та господарювання, об`єднання громадян, профспілки, політичні партії (у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ, організацій, об`єднань громадян, профспілок, політичних партій, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами), фізичні особи - суб`єкти підприємницької діяльності та інші особи (включаючи юридичних та фізичних осіб - суб`єктів підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування - фіксований податок, єдиний податок та фіксований сільськогосподарський податок), які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, або за договорами цивільно-правового характеру.

Згідно п. 6.1, 6.2 розділу 6 Інструкції для платників, зазначених у підпункті 2.1.1 пункту 2.1 розділу 2 цієї Інструкції (крім платників, віднесених до четвертої групи платників єдиного податку, що визначені у підпункті 4 пункту 291.4 статті 291 глави 1 розділу XIV Податкового кодексу України), відшкодуванню підлягають фактичні витрати на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах відповідно до статті 13 Закону України «Про пенсійне забезпечення» до набрання чинності Законом України від 03.10.2017 № 2148-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій та призначених відповідно до частини другої статті 114 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування»: особам, які були зайняті повний робочий день на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за Списком 1 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затвердженим Кабінетом Міністрів України, крім тих, які були безпосередньо зайняті повний робочий день на підземних роботах (включаючи особовий склад гірничорятувальних частин) з видобутку вугілля, сланцю, руди та інших корисних копалин, на будівництві шахт та рудників за Списком робіт і професій, затвердженим Кабінетом Міністрів України; особам, які були зайняті на інших роботах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах відповідно до пунктів б - з статті 13 Закону України «Про пенсійне забезпечення» та пунктів 2-8 частини другої статті 114 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування».

Якщо пенсія на пільгових умовах призначена із взаємним зарахуванням періодів роботи, передбачених статтями 13, 14 та 55 Закону України "Про пенсійне забезпечення", які дали право на цю пільгову пенсію, то відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку цих пенсій здійснюється тими підприємствами, на яких цей стаж було вироблено у розмірах, передбачених частиною 2 Прикінцевих положень Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування".

У разі ліквідації або зміни власника підприємства суми зазначених витрат Пенсійному фонду вносять правонаступники (п. 6.3. Інструкції).

Відповідно до п. п. 6.4, 6.5, 6.7 розділу 6 Інструкції розмір сум до відшкодування на поточний рік визначається органами Пенсійного фонду України щорічно у розрахунках фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, призначених відповідно до частини 2 Прикінцевих положень Закону, які надсилаються підприємствам до 20-го січня поточного року та протягом місяця з новопризначених (перерахованих) пенсій. Розрахунки складаються на підставі відомостей відділів з призначення пенсій органів Пенсійного фонду України, які подаються згідно з додатком 8 та додатком 8а до 1 січня поточного року та протягом місяця з дня прийняття рішення про призначення нової пенсії. Підприємства щомісяця до 25-го числа вносять до Пенсійного фонду зазначену в розрахунку місячну суму фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах.

Суми фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за період з дати призначення пенсії до дати складання розрахунку фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, призначених відповідно до частини 2 «Прикінцевих положень» Закону, сплачуються одночасно із оплатою фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за перший поточний місяць.

Тобто, обов`язок щодо визначення сум відшкодування витрат на виплату і доставку пенсій покладено на органи Пенсійного фонду України, підприємство же зобов`язане здійснити відшкодування зазначених витрат в розмірах визначених органом Пенсійного фонду України, підставою для відшкодування вказаних сум є розрахунки цих витрат, який надсилається підприємству. При цьому, органи Пенсійного фонду зобов`язані повідомити підприємство про настання обставин, які впливають на суму відшкодування, шляхом надіслання підприємству розрахунку.

Аналогічний правовий висновок неодноразово викладався Верховним Судом, зокрема, у постанові від 14.09.2022 у справі № 817/1943/17.

Судом встановлено, що на підставі документів, виданих ВАТ «АК"Південтрансенерго" пенсійним органом призначена та виплачувалася ОСОБА_1 з 18.01.2012 пенсія за віком на пільгових умовах за списком № 1 відповідно до п. а ст. 13 Закону України «Про пенсійне забезпечення», що підтверджується наданою до суду копією довідки про підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсії, заяви про призначення/перерахунок пенсії, протоколу, розпорядження та довідки про розмір призначеної та фактично отриманої пенсії.

Пенсійним органом, відповідно до розділу 6 Інструкції «Про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України» на адресу відповідача, направлялись розрахунки фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених відповідно до частини 2 Прикінцевих положень Закону № 1058 та повідомлення про місячну суму фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, за період з серпня 2020 року по січень 2022 року.

Згідно розрахунку суми відшкодування, заборгованість Приватного акціонерного товариства "Південтрансенерго" по відшкодуванню витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах, за період з серпня 2020 року по січень 2022 за відповідачем рахується заборгованість з відшкодування витрат на виплату та доставку пільгових пенсій у сумі 102 601,79 грн.

Суд відхиляє аргументи відповідача з приводу того, що повідомлення (розрахунки) позивача окрім періоду нарахування та суми не містять жодних даних, які б дозволяли відповідачеві розуміти природу даних нарахувань, не містять даних осіб, стосовно яких нараховувалась пенсія на пільгових умовах, підстав для нарахування спірної заборгованості з витрат на виплату та доставку пільгових пенсії та підтвердження зобов`язання саме у відповідача обов`язку відшкодовувати такі витрати оскільки відповідач не оскаржив їх у судовому порядку, а отже такі розрахунки є узгодженими та підлягають сплаті.

Згідно матеріалів справи доказів щодо неправомірності визначення розміру та складу фактичних витрат позивача на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах або їх нарахування, а також доказів щодо погашення відповідачем заборгованості суду не надано.

Суд зазначає, що фактично доводи представника відповідача у цій справі ґрунтуються не на твердженні про відсутність у підприємства заборгованості з відшкодування витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, а стосуються процесуальних зауважень щодо дотримання органом Пенсійного фонду України процедури стягнення таких витрат, а також надання доказів на підтвердження заборгованості, які не знайшли свого підтвердження та не звільняють підприємство від обов`язку відшкодувати зазначену заборгованість за наявності обов`язку з покриття витрат пенсійного фонду на виплату та доставку пільгових пенсій.

Суд повторно зазначає, вказуючи про не погодження зі складеними розрахунками фактичних витрат, доказів їх оскарження, в тому числі в позасудовому порядку, відповідачем не надано та матеріали справи не містять, а тому вони є узгодженими та обов`язковими для виконання.

Доводи відповідач щодо того, що на даний час він не в змозі виконувати свої податкові зобов`язання, а покладення на відповідача додаткового фінансового навантаження у вигляді відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за Списком 1 призведе до банкрутства відповідача не приймаються судом, оскільки заборгованість відповідача по відшкодуванню витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах, за період з серпня 2020 року по січень 2022 року виникла задовго до настання обставин на які посилається відповідач у відзиві.

Суд також враховує, що відповідно до частини першої статті 46 Конституції України громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.

При цьому, до основних завдань, які стоїть перед органами Пенсійного фонду України, відноситься забезпечення своєчасного і в повному обсязі фінансування та виплата пенсій.

Одним із джерел наповнення бюджету Фонду є надходження від відшкодування фактичних витрат Пенсійного фонду України на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах.

Добросовісне виконання суб`єктами господарювання свого обов`язку відповідно до закону брати участь у соціальному захисті громадян України є проявом соціальної відповідальності бізнесу, який враховує інтереси суспільства та бере на себе певну частину відповідальності за соціальний захист осіб, які його потребують.

Саме такий правовий висновок викладено у вищевказаній постанові Верховного Суду від 05 січня 2021 року у справі №640/18421/19.

Відповідно до ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог.

Згідно ч. 1 ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Враховуючи викладене, суд вважає, що адміністративний позов Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області підлягає задоволенню.

Згідно з частиною другою статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз. Оскільки позивачем не надано доказів понесення витрат, пов`язаних із залученням свідків та проведенням експертиз, розподіл судових витрат не здійснюється.

Керуючись статтями 2, 5, 9, 72, 77, 132, 139, 143, 243-246, 255, 295 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

Позовну заяву Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області (ЄДРПОУ 20490012, 69057, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 158-б) до Приватного акціонерного товариства "Південтрансенерго" (ЄДРПОУ 00110993, пров. Вологодський, буд. 30, м. Запоріжжя, 69041) про стягнення заборгованості з відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій - задовольнити.

Стягнути з Приватного акціонерного товариства "Південтрансенерго" (69041, м. Запоріжжя, пров. Вологодський, буд. 30, ЄДРПОУ 00110993) заборгованість у розмірі 102 601 грн. 79 коп. за період з серпня 2020 року до січня 2022 року включно по відшкодуванню фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених відповідно до пункту "а" статті 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення" та пункту 1 частини другої статті 114 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування".

Сума позову підлягає стягненню на рахунок Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області (69057, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 158-Б, р/р НОМЕР_1 в філії Запорізьке обласне управління АТ "Державний ощадний банк України", МФО 313957, код ЄДРПОУ 20490012).

Розподіл судових витрат не здійснюється.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду шляхом подачі в 30-денний строк з дня його проголошення, а якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення у повному обсязі складено та підписано 05 січня 2024 року.

Суддя О.О. Артоуз

Дата ухвалення рішення05.01.2024
Оприлюднено08.01.2024
Номер документу116130226
СудочинствоАдміністративне
Сутьстягнення заборгованості з відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій

Судовий реєстр по справі —280/8812/23

Рішення від 05.01.2024

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Артоуз Олеся Олександрівна

Ухвала від 08.11.2023

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Артоуз Олеся Олександрівна

Ухвала від 30.10.2023

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Артоуз Олеся Олександрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні