Рішення
від 08.01.2024 по справі 420/7150/20
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/7150/20

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27 грудня 2023 року Одеський окружний адміністративний суд в складі:

головуючого суддіЛевчук О.А.,

за участю секретаряГур`євої К.І.

представника відповідачаПерерви Д.М.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Одесі адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю Базіс Строй до Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправним та скасування рішення, -

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся з даним позовом до суду та просить суд визнати протиправним та скасувати рішення № 143/15-32-04-01-26 про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість товариства з обмеженою відповідальністю Базіс Строй (код 40903365), прийняте 02.04.2020 р. Головним управлінням ДПС в Одеській області.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що у період з жовтня 2019 року податковим органом здійснювалось блокування подання податкової звітності, що свідчить про протиправність дій Головного управління ДПС в Одеській області. При цьому, прийняття податкової декларації є обов`язком податкового органу, а відмова прийняти податкову декларацію з будь-яких інших причин, у томі силі висунення будь-яких інших передумов щодо такого прийняття забороняється. Отже, підстави анулювання реєстрації платника ПДВ є надуманим та не обґрунтованим.

Представником відповідача Головного управління ДПС в Одеській області до суду надано відзив на позовну заяву, в якому представник відповідача просить суд відмовити в задоволенні позову та вказує, що ТОВ Базіс Строй подав податкові декларації за березень-вересень 2019 року з показниками 0 щодо обсягів податкових операцій. Податкові декларації за період з жовтня 2019 року по лютий 2020 року подані не були. Тобто ТОВ Базіс Строй протягом 12 послідовних податкових місяців подає та не подає декларації, які свідчать про відсутність постачання/придбання товарів, здійснених з метою формування податкового кредиту.

Представником позивача до суду надано письмові пояснення, в яких представник позивача вказав, що контролюючий орган не надсилав повідомлення про припинення дії договору на електронну адресу товариства. Отже, дії контролюючого органу свідчать про блокування подання податкової звітності, що призвело до неможливості подання через електронний кабінет звітності з податку на додану вартість. Тобто, враховуючи неможливість подання податкової звітності з ПДВ з жовтня 2019 року з вини відповідача, це призвело до анулювання реєстрації платника ПДВ.

Ухвалою суду від 25 серпня 2020 року прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження по справі та призначено розгляд справи за правилами загального позовного провадження (суддя Цховребова М.Г.).

На підставі розпорядження в.о. керівника апарату Одеського окружного адміністративного суду № 648 від 19 вересня 2023 року справу № 420/7150/20 передано на перерозподіл.

Згідно протоколу повторного автоматизованого розподілу справи між суддями від 20 вересня 2023 року адміністративну справу № 420/7150/20 передано головуючому судді Левчук О.А.

Ухвалою суду від 25 вересня 2023 року прийнято справу до провадження та призначено розгляд справи за правилами загального позовного провадження.

Ухвалою суду від 14 листопада 2023 року, занесеною до протоколу судового засідання, замінено відповідача по справі з Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ 43142370) на Головне управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ ВП 44069166).

Ухвалою суду від 13 грудня 2023 року, занесеною до протоколу судового засідання, закрито підготовче провадження і призначено справу до судового розгляду по суті.

До судового засідання представник позивача не з`явився, надав клопотання про розгляд справи за його відсутності.

Представник відповідача проти задоволення позовних вимог заперечував, просив суд відмовити в задоволенні позовної заяви.

Вивчивши матеріали справи, дослідивши та проаналізувавши надані докази, суд встановив наступне.

Згідно відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, 19.10.2016 року проведено державну реєстрацію товариства з обмеженою відповідальністю Базіс Строй.

26 березня 2020 року Головним управлінням ДПС в Одеській області складено довідку про подання ТОВ Базіс Строй протягом 12 послідовних місяців органу державної податкової служби декларації з податку на додану вартість, що свідчить про відсутність постачання/придбання товарів, здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту № 143/15-32-04-01-25 (а.с. 176 т. 1).

02 квітня 2020 року Головним управлінням ДПС в Одеській області прийнято рішення № 176143/15-32-04-01-26 про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість товариства з обмеженою відповідальністю Базіс Строй (код ЄДРПОУ 40903365) (а.с. 53-54, 172-173 т. 1).

Відповідно до п. 180.1 ст. 180 ПК України для цілей оподаткування платником податку є: 1) будь-яка особа, що провадить або планує провадити господарську діяльність і реєструється за своїм добровільним рішенням як платник податку у порядку, визначеному статтею 183 цього розділу; 2) будь-яка особа, що зареєстрована або підлягає реєстрації як платник податку; 3) будь-яка особа, що ввозить товари на митну територію України в обсягах, які підлягають оподаткуванню, та на яку покладається відповідальність за сплату податків у разі переміщення товарів через митний кордон України відповідно до Митного кодексу України, а також: особа, на яку покладається дотримання вимог митних режимів, які передбачають повне або часткове умовне звільнення від оподаткування, у разі порушення таких митних режимів, встановлених митним законодавством; особа, яка використовує, у тому числі при ввезенні товарів на митну територію України, податкову пільгу не за цільовим призначенням та/або всупереч умовам чи цілям її надання згідно із цим Кодексом, а також будь-які інші особи, що використовують податкову пільгу, яку для них не призначено. Норми цього пункту не застосовуються до операцій з ввезення на митну територію України фізичними особами (громадянами) чи суб`єктами підприємницької діяльності, які не є платниками податку, культурних цінностей, зазначених у пункті 197.7 статті 197 цього Кодексу; 4) особа, що веде облік результатів діяльності за договором про спільну діяльність без утворення юридичної особи; 5) особа - управитель майна, яка веде окремий податковий облік з податку на додану вартість щодо господарських операцій, пов`язаних з використанням майна, що отримане в управління за договорами управління майном. Для цілей оподаткування господарські відносини між управителем майна з власної господарської діяльності та його діяльності з управління майном прирівнюються до відносин на основі окремих цивільно-правових договорів. Норми цього підпункту не поширюються на управителів майна, які здійснюють управління активами інститутів спільного інвестування, фондів банківського управління, фондів фінансування будівництва та фондів операцій з нерухомістю, створених відповідно до закону; 6) особа, що проводить операції з постачання конфіскованого майна, знахідок, скарбів, майна, визнаного безхазяйним, майна, за яким не звернувся власник до кінця строку зберігання, та майна, що за правом успадкування чи на інших законних підставах переходить у власність держави (у тому числі майна, визначеного у статті 243 Митного кодексу України), незалежно від того, чи досягає вона загальної суми операцій із постачання товарів/послуг, визначеної пунктом 181.1 статті 181 цього Кодексу, а також незалежно від того, який режим оподаткування використовує така особа згідно із законодавством; 7) особа, що уповноважена вносити податок з об`єктів оподаткування, що виникають внаслідок поставки послуг підприємствами залізничного транспорту з їх основної діяльності, що перебувають у підпорядкуванні платника податку в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України; 8) особа - інвестор (оператор), який веде окремий податковий облік, пов`язаний з виконанням угоди про розподіл продукції.

Згідно п. 184.1 ст. 184 ПК України реєстрація діє до дати анулювання реєстрації платника податку, яка проводиться шляхом виключення з реєстру платників податку і відбувається у разі якщо: а) будь-яка особа, зареєстрована як платник податку протягом попередніх 12 місяців, подала заяву про анулювання реєстрації, якщо загальна вартість оподатковуваних товарів/послуг, що надаються такою особою, за останні 12 календарних місяців була меншою від суми, визначеної статтею 181 цього Кодексу, за умови сплати суми податкових зобов`язань у випадках, визначених цим розділом; б) будь-яка особа, зареєстрована як платник податку, прийняла рішення про припинення та затвердила ліквідаційний баланс, передавальний акт або розподільчий баланс відповідно до законодавства за умови сплати суми податкових зобов`язань із податку у випадках, визначених цим розділом; в) будь-яка особа, зареєстрована як платник податку, реєструється як платник єдиного податку, умова сплати якого не передбачає сплати податку на додану вартість; г) особа, зареєстрована як платник податку, протягом 12 послідовних податкових місяців не подає контролюючому органу декларації з податку на додану вартість та/або подає таку декларацію (податковий розрахунок), яка (який) свідчить про відсутність постачання/придбання товарів/послуг, здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту; ґ) установчі документи будь-якої особи, зареєстрованої як платник податку, визнані рішенням суду недійсними; д) господарським судом винесено ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута; е) платник податку ліквідується за рішенням суду (фізична особа позбувається статусу суб`єкта господарювання) або особу звільнено від сплати податку чи її податкову реєстрацію анульовано (скасовано, визнано недійсною) за рішенням суду; є) фізична особа, зареєстрована як платник податку, померла, її оголошено померлою, визнано недієздатною або безвісно відсутньою, обмежено її цивільну дієздатність; з) припинено дію договору про спільну діяльність, договору управління майном, угоди про розподіл продукції (для платників податку, зазначених у підпунктах 4, 5 і 8 пункту 180.1 статті 180 цього Кодексу) або закінчився строк, на який утворено особу, зареєстровану як платник податку.

Відповідно до п. 184.2 ст. 184 ПК України анулювання реєстрації на підставі, визначеній у підпункті «а» пункту 184.1 цієї статті, здійснюється за заявою платника податку, а на підставах, визначених у підпунктах «б» - «з» пункту 184.1 цієї статті, може здійснюватися за заявою платника податку або за самостійним рішенням відповідного контролюючого органу. Анулювання реєстрації здійснюється на дату: подання заяви платником податку або прийняття рішення контролюючим органом про анулювання реєстрації; зазначену в судовому рішенні; припинення дії договору про спільну діяльність, договору управління майном, угоди про розподіл продукції або закінчення строку, на який утворено особу, зареєстровану як платник податку; що передує дню втрати особою статусу платника податку на додану вартість.

Порядок реєстрації платників податку на додану вартість; анулювання реєстрації платників податку на додану вартість; ведення реєстру платників податку на додану вартість (далі - Реєстр); присвоєння індивідуального податкового номера платника податку на додану вартість; оприлюднення даних з Реєстру; перереєстрації платників податку на додану вартість; ведення документації при реєстрації / анулюванні реєстрації платників податку на додану вартість визначається Положенням про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженим наказ Міністерства фінансів України від 14.11.2014 № 1130.

Згідно пп. «г» п. 5.1 Положення № 1130 реєстрація діє до дати анулювання, яке відбувається у випадках, визначених пунктом 184.1 статті 184 розділу V Кодексу, якщо, зокрема, особа, зареєстрована як платник ПДВ, протягом 12 послідовних податкових місяців не подає до контролюючого органу декларації з податку на додану вартість та/або подає таку декларацію (податковий розрахунок), яка (який) свідчить про відсутність постачання/придбання товарів, здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту.

Відповідно до п. 5.2 Положення № 1130 при розгляді питання анулювання реєстрації згідно з підпунктом «г» пункту 184.1 статті 184 розділу V Кодексу (підпункт "г" пункту 5.1 цього розділу) 12 місяців визначаються із урахуванням того, що: не враховується місяць, в якому проведено реєстрацію особи платником ПДВ, якщо особа зареєстрована платником ПДВ з дня іншого ніж перший день календарного місяця; включаються останні 12 послідовних податкових місяців, за які подані податкові декларації (у разі подання декларацій) або сплив строк подання податкових декларацій (у разі неподання декларацій) до отримання чи складання контролюючим органом документа, який є підставою для анулювання реєстрації. Анулювання реєстрації здійснюється шляхом виключення платника ПДВ з Реєстру.

Згідно п. 5.5 Положення № 1130 анулювання реєстрації за самостійним рішенням контролюючого органу може бути здійснене на підставах, визначених у підпунктах «б» - «з» пункту 184.1 статті 184 розділу V Кодексу (підпункти «б» - «з» пункту 5.1 цього розділу). Контролюючі органи здійснюють постійний моніторинг платників ПДВ, включених до Реєстру, та приймають рішення про анулювання реєстрації платників ПДВ у разі існування відповідних підстав.

Рішення про анулювання реєстрації за самостійним рішенням контролюючого органу приймаються за наявності відповідних підтвердних документів (відомостей). Такими документами є, зокрема, довідка про подання/неподання платником ПДВ контролюючому органу декларації з податку на додану вартість протягом 12 послідовних податкових місяців та/або реєстр (перелік) податкових декларацій (податкових розрахунків) особи за 12 послідовних податкових місяців, які свідчать про відсутність постачання/придбання товарів, здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту у таких деклараціях (податкових розрахунках) протягом 12 послідовних податкових місяців (підстава підпункт «г» пункту 184.1 статті 184 розділу V Кодексу). У реєстрі (переліку) зазначаються дані про реєстрацію особи платником ПДВ та по кожній декларації (податковому розрахунку) - податковий період, дата надходження декларації (податкового розрахунку) до контролюючого органу, загальні обсяги постачання/придбання товарів, здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту звітного періоду, вказані у відповідних рядках та колонках податкової декларації (податкового розрахунку).

Відповідно до п. 5.6 Положення № 1130 за наявності зазначених підтвердних документів (відомостей) контролюючий орган за місцем перебування на обліку платника податків приймає рішення про анулювання реєстрації особи - платника ПДВ незалежно від здійснення контролюючим органом документальних та камеральних перевірок такої особи і їх результатів, а також обов`язку такої особи бути зареєстрованою та/або нараховувати чи сплачувати податок на додану вартість відповідно до законодавства. Рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ за самостійним рішенням контролюючого органу оформляється за формою № 6-РПДВ (додаток 5). Таке рішення складається у двох примірниках комісією, утвореною відповідно до розпорядження контролюючого органу, та підписується керівником (заступником керівника або уповноваженою особою) контролюючого органу. У рішенні про анулювання реєстрації платника ПДВ обов`язково вказуються підстави (одна або декілька) для такого анулювання з посиланням на відповідні норми Кодексу. Дата підписання рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ уважається днем прийняття такого рішення. Рішення про анулювання реєстрації платників ПДВ у день підписання реєструються у журналі обліку рішень про анулювання реєстрації платників ПДВ за формою № 6-РЖ (додаток 6). Номер рішення відповідає порядковому номеру запису в цьому журналі. Один примірник рішення зберігається в контролюючому органі, який прийняв рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ. Документи чи копії документів, на підставі яких контролюючий орган прийняв рішення про анулювання реєстрації, мають бути додані до цього примірника рішення. У день отримання контролюючим органом з Єдиного державного реєстру відомостей про державну реєстрацію припинення юридичної особи (крім перетворення) або про державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця або в день внесення до реєстру платників єдиного податку запису про застосування спрощеної системи оподаткування, що не передбачає сплати податку на додану вартість, до Реєстру вноситься відмітка «Реєстрація особи підлягає анулюванню». Разом із такою відміткою до Реєстру вноситься підстава для анулювання реєстрації відповідно до пункту 184.1 статті 184 розділу V Кодексу та дата виникнення такої підстави.

З аналізу вищевикладеного слідує, що обов`язковою умовою для прийняття контролюючим органом рішення щодо анулювання реєстрації платника податків є не здійснення платником податків господарської діяльності щодо укладання правочинів, які оподатковуються ПДВ, що тягне за собою не подання відповідних декларацій або їх подання з нульовими відомостями. Тобто, анулювання реєстрації платника податку за рішенням податкового органу на підставі п.п. «г» п.184.1 ст. 184 ПК України можливе за таких умов: неподання платником податку на додану вартість декларацій з податку на додану вартість протягом 12 послідовних податкових місяців та/або подання такої декларації з податку на додану вартість з показниками про відсутність постачання/придбання товарів, здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту. Такі обставини мають підтверджуватись як самими деклараціями з податку на додану вартість, так і довідкою про подання/неподання платником ПДВ контролюючому органу декларації з податку на додану вартість протягом 12 послідовних податкових місяців та/або реєстром (переліком) податкових декларацій (податкових розрахунків) особи за 12 послідовних податкових місяців, які свідчать про відсутність постачання/придбання товарів, здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту у таких деклараціях.

Аналогічна правова позиція викладена в постановах Верховного Суду від 05.11.2018 року по справі № 820/2294/16, від 16.04.2020 року по справі №826/876/17.

З матеріалів справи вбачається, що підставою для прийняття оскаржуваного рішення від 02 квітня 2020 року № 176143/15-32-04-01-26 про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість товариства з обмеженою відповідальністю Базіс Строй (код ЄДРПОУ 40903365) стала довідка № 143/15-32-04-01-25, згідно якої ТОВ Базіс Строй протягом 12 послідовних місяців подає та не подає такі декларації, що свідчить про відсутність постачання/придбання товарів, здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту (а.с. 53-54, 172-173, 176 т. 1).

Згідно довідки № 143/15-32-04-01-25 від 26 березня 2020 року ТОВ Базіс Строй в період березень-вересень 2019 року подавало декларації з податку на додану вартість, згідно яких вбачається відсутність постачання/придбання товарів, та в період з жовтня 2019 року по лютий 2030 не подавало контролюючому органу декларації з податку на додану вартість.

Відсутність постачання/придбання товарів ТОВ Базіс Строй в період березень-вересень 2019 року підтверджується копіями податкових декларацій з податку на додану вартість (а.с. 177-190 т. 1).

Таким чином, довідка № 143/15-32-04-01-25 від 26 березня 2020 року свідчить про подання/неподання ТОВ Базіс Строй в період березень 2019 року по лютий 2020 року (12 послідовних податкових місяців) контролюючому органу декларації з податку на додану вартість.

При цьому, в рішенні від 02 квітня 2020 року № 176143/15-32-04-01-26 зазначено, що комісією встановлено, що платник ТОВ Базіс Строй протягом 12 календарних місяців подає та не подає такі декларації, які свідчать про відсутність постачання/придбання товарів (послуг) здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту, що підтверджено довідкою відділу адміністрування ПДВ управління податків і зборів з юридичних осіб Головного управління ДПС в Одеській області від 26.03.2020 р. № 143/15-32-04-01-25. Платник подає та не подає податкові декларації з податку на додану вартість протягом періоду з 01.03.2019 року до 01.03.2020 року з показниками, які свідчать про відсутність постачання/придбання товарів, здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту, та має за останні 12 календарних місяців обсяги оподаткованих операцій 0,0 гривень.

За таких підстав, з урахуванням приписів ст. 184 ПКУ та Положення № 1130, у Головного управління ДПС в Одеській області були наявні підстави для прийняття рішення від 02 квітня 2020 року № 176143/15-32-04-01-26.

Посилання представника позивача на те, що у період з жовтня 2019 року податковим органом здійснювалось блокування подання податкової звітності, що свідчить про протиправність дій Головного управління ДПС в Одеській області, суд вважає неспроможними, оскільки предметом розгляду по даній справі є правомірність рішення Головного управління ДПС в Одеській області від 02.04.2020 р. № 143/15-32-04-01-26, а не дій чи бездіяльності Головного управління ДПС в Одеській області щодо прийняття звітності.

Як вбачається з матеріалів справи та відповідно до наданих пояснень ТОВ Базіс Строй не зверталось з позовом до суду щодо оскарження дій податкового органу щодо не прийняття податкових декларацій та/або заяви про приєднання.

Крім того, з доданих до суду копій документів вбачається, що контролюючим органом не прийнято податкові декларації за жовтень-грудень 2019 року (а.с. 85-93 т.1).

Будь-яких доказів на підтвердження не можливості подання ТОВ Базіс Строй податкової звітності за січень-лютий 2020 року позивачем суду не надано.

За таких підстав, суд дійшов висновку, що рішення Головного управління ДПС в Одеській області від 02.04.2020 р. № 143/15-32-04-01-26 про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість товариства з обмеженою відповідальністю Базіс Строй (код 40903365) є правомірними, а тому в задоволенні позовних вимог про його скасування слід відмовити.

Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно ч. 2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); добросовісно; розсудливо.

Відповідно до ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог.

Згідно ч. 2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідно до ч. 1 ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

За таких обставин, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог, на підставі наданих сторонами доказів, суд вважає, що адміністративний позов є необґрунтованим та задоволенню не підлягає.

Керуючись ст.ст. 2, 6, 8, 9, 12, 77, 90, 132, 139, 242-246, 250, 255 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

Відмовити в задоволенні адміністративного позову товариства з обмеженою відповідальністю Базіс Строй (код ЄДРПОУ 40903365, адреса місцезнаходження: 65007, м. Одеса, вул. Водопровідна, 1А) до Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ ВП 44069166, адреса місцезнаходження: 65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5) про визнання протиправним та скасування рішення № 143/15-32-04-01-26 про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість товариства з обмеженою відповідальністю Базіс Строй (код 40903365), прийнятого 02.04.2020 р. Головним управлінням ДПС в Одеській області, - в повному обсязі.

Рішення може бути оскаржено в порядку та в строки встановлені ст. ст. 295, 297 КАС України.

Рішення набирає законної сили в порядку передбаченому статтею 255 КАС України.

Повний текст рішення складено та підписано 08 січня 2024 року.

Суддя О.А. Левчук

.

Дата ухвалення рішення08.01.2024
Оприлюднено10.01.2024
Номер документу116154446
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправним та скасування рішення

Судовий реєстр по справі —420/7150/20

Рішення від 08.01.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О.А.

Рішення від 27.12.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О.А.

Ухвала від 08.12.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Цховребова М.Г.

Ухвала від 11.11.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Цховребова М.Г.

Ухвала від 20.10.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Цховребова М.Г.

Ухвала від 23.09.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Цховребова М.Г.

Ухвала від 25.08.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Цховребова М.Г.

Ухвала від 05.08.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Цховребова М.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні