Рішення
від 05.12.2023 по справі 908/1955/22
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

номер провадження справи 26/30/22

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

05.12.2023 Справа № 908/1955/22(908/1704/23)

м.Запоріжжя Запорізької області

Суддя Юлдашев Олексій Олексійович, розглянувши матеріали позовної заяви

за позовом Державної податкової служби України в особі відокремленого підрозділу Головного управління ДПС у Запорізькій області (код ЄДРПОУ ВП 44118663, 69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 166)

до відповідача - Товариства з обмеженою відповідальністю Виробничо-комерційна фірма Автодоркомплект (код ЄДРПОУ 24821569,69019, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б)

про стягнення 265 570,54 грн

в межах справи № 908/1955/22

про банкрутство - Товариства з обмеженою відповідальністю Виробничо-комерційна фірма Автодоркомплект (код ЄДРПОУ 24821569,69019, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б)

кредитори 1/ Приватне акціонерне товариство Компанія з управління активами Славутич-Інвест, код ЄДРПОУ 23848885 (69005, м. Запоріжжя, бульвар Центральний, буд. 21)

2/ Державна податкова служба України в особі відокремленого підрозділу Головного управління ДПС у Запорізькій області

боржник Товариство з обмеженою відповідальністю Виробничо-комерційна фірма Автодоркомплект, код ЄДРПОУ 24821569 (69019, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б)

керуючий санацією Венська О.О.

За участю (найменування сторін та інших осіб, що беруть участь у справі):

ПозивачСкитиба Н.І.

Відповідачадвокат Лєскін М.С.

СУТЬ СПОРУ:

В провадженні Господарського суду Запорізької області перебуває справа №908/1955/22 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю Виробничо-комерційна фірма Автодоркомплект.

До Господарського суду Запорізької області 22.05.2023 надійшла позовна заява Державної податкової служби України в особі відокремленого підрозділу Головного управління ДПС у Запорізькій області до Товариства з обмеженою відповідальністю Виробничо-комерційна фірма Автодоркомплект про стягнення 265 570,54 грн, для розгляду в межах справи № 908/1955/22 про банкрутство відповідача.

Ухвалою суду від 31.05.2023 прийнято позовну заяву Державної податкової служби України в особі відокремленого підрозділу Головного управління ДПС у Запорізькій області до Товариства з обмеженою відповідальністю Виробничо-комерційна фірма Автодоркомплект про стягнення 265 570,54 грн, для розгляду в межах справи № 908/1955/22 про банкрутство відповідача, відкрито провадження з розгляду позовної заяви. Ухвалено розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження, без виклику представників сторін.

Ухвалою від 15.08.2023 призначено судове засідання на 07.09.2023 об 11-00; запропонувано сторонам надати суду додаткові документальні докази по справі.

Ухвалою від 07.09.2023 відкладено судове засідання на 26.09.2023 о 12-00, за письмовою заявою представника відповідача.

Ухвалою від 26.09.2023 судове засідання відкладено на 17.10.2023 о 10-00, за заявою представника відповідача.

Ухвалою від 17.10.2023 відкладено судове засідання на 05.12.2023р. об 11-30, за заявою представника відповідача.

До суду 13.06.2023 надійшов відзив відповідача на позовну заяву в якому просить суд відмовити позивачу у задоволенні позову, з підстав викладених у відзиві.

27.06.2023 позивачем до суду надано заперечення на відзив відповідача.

Відповідно до ст. 240 ГПК України, у судовому засіданні 05.12.2023 оголошено вступну та резолютивну частини рішення.

Оцінивши надані докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтуються на всебічному, повному і об`єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, заслухавши пояснення представників сторін, керуючись законом, суд установив наступне.

Згідно зі ст. 7 Кодексу України з процедур банкрутства спори, стороною в яких є боржник, розглядаються господарським судом за правилами, передбаченими Господарським процесуальним кодексом України, з урахуванням особливостей, визначених цією статтею.

Господарський суд, у провадженні якого перебуває справа про банкрутство (неплатоспроможність), в межах цієї справи вирішує всі майнові спори, стороною в яких є боржник; спори з позовними вимогами до боржника та щодо його майна; спори про визнання недійсними результатів аукціону; спори про визнання недійсними будь-яких правочинів, укладених боржником; спори про повернення (витребування) майна боржника або відшкодування його вартості відповідно; спори про стягнення заробітної плати; спори про поновлення на роботі посадових та службових осіб боржника; спори щодо інших вимог до боржника.

Заяви (позовні заяви) учасників провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність) або інших осіб у спорах, стороною в яких є боржник, розглядаються в межах справи про банкрутство (неплатоспроможність) за правилами спрощеного позовного провадження.

Предметом спору у даній справі є стягнення з відповідача суму податкового боргу у розмірі 265 570,54 грн.

Згідно з ч.1 ст. 1 Кодексу України з процедур банкрутства, кредитор - юридична або фізична особа, а також контролюючий орган, уповноважений відповідно до Податкового кодексу України здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування у межах своїх повноважень, та інші державні органи, які мають вимоги щодо грошових зобов`язань до боржника, а також адміністратор за випуском облігацій, який відповідно до Закону України "Про ринки капіталу та організовані товарні ринки" діє в інтересах власників облігацій, які мають підтверджені у встановленому порядку документами вимоги щодо грошових зобов`язань до боржника; забезпечені кредитори - кредитори, вимоги яких до боржника або іншої особи забезпечені заставою майна боржника; конкурсні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, що виникли до відкриття провадження у справі про банкрутство і виконання яких не забезпечено заставою майна боржника; поточні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, що виникли після відкриття провадження у справі про банкрутство.

Відповідно до ч.8 ст.45 Кодексу України з процедур банкрутства до визнання боржника банкрутом спори боржника з кредиторами, які мають поточні вимоги до боржника, вирішуються в межах справи про банкрутство шляхом їх розгляду у позовному провадженні господарським судом.

Позивач зазначає, що Боржник має податковий борг перед бюджетом з податку на прибуток приватних підприємств у розмірі 153 217, 74 грн.; з військового збору у розмірі 6 584, 40 грн.; з адміністративних штрафів та інших санкцій у розмірі 1 020, 00 грн.; з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів у розмірі 27 292, 54 грн. та з податку на доходи фізичних осіб у розмірі 77 455, 86 грн. Загальна сума заборгованості складає 265 570, 54 грн.

Судом установлено, що податковий борг з податку на прибуток приватних підприємств виник на підставі наступного: відповідно до п. п. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20, п.п. 75.1.2 п. 75.1 ст.75, п.п.78.1.7 п.78.1 ст.78, ст. 79, пункту 522, пункту 69.2 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI (зі змінами та доповненнями) (надалі - ПКУ), п.2 ч.І ст. 13 ЗУ «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010 № 2464 VI (зі змінами) та згідно наказу ГУ ДПС у Запорізькій області від 13.12.2022 № 1274-п була проведена позапланова документальна перевірка Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-комерційна фірма «Автодоркомплект», код за ЄДРПОУ 24821569, з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 01.01.2017 по 19.12.2022, валютного законодавства за період з 01.01.2017 по 19.12.2022, з питань єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за період з 01.01.2017 по 19.12.2022, іншого законодавства за період з 01.01.2017 по 19.12.2022. За результатами якої було складено акт №2813/08-01-07-04/2482156 від 26.12.2022.

На підставі акту перевірки №2813/08-01-07-04/2482156 від 26.12.2022 було прийнято податкове повідомлення-рішення (форми «Р») № 810/13-01-07-04 від 16.01.2023 на загальну суму 125 002, 50 грн., з яких податкове зобов`язання становить 100 002, 00 грн. та 25 000, 50 грн. становлять штрафні санкції. З урахуванням сплати/переплати у розмірі 1,54 грн. Залишок боргу складає 125 000, 96 грн.

Крім того, на підставі п. 129.1.2 п. 129.1 ст. 129 Податкового кодексу України нарахування пені розпочинається при нарахуванні суми грошового зобов`язання, визначеного контролюючим органом за результатами податкової перевірки, - починаючи з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати платником податків податкового зобов`язання, визначеного цим Кодексом, нарахована пеня в розмірі 28 216, 78 грн.

Податковий борг з військового збору виник на підставі: донарахування штрафних санкцій по податковому повідомленню-рішенню (форми «Д») №770/13-01-24-10 від 16.01.2023 у розмірі 6 584, 40 грн. ППР винесено на підставі акту перевірки №2813/08-01-07- 04/2482156 від 26.12.2022.

Податковий борг з податку на доходи фізичних осіб виник на підставі: донарахування податкового зобов`язання та штрафних санкцій по податковому повідомленню-рішенню (форми «Д») №769/13-01-24-10 від 16.01.2023 у розмірі 76 435, 86 грн. ППР винесено на підставі акту перевірки №2813/08-01-07-04/2482156 від 26.12.2022; донарахування штрафних санкцій по податковому повідомленню - рішенню (форми «ПС») №771/13-01-24-10 від 16.01.2023 у розмірі 1 020, 00 грн. ППР винесено на підставі акту перевірки №2813/08-01-07-04/2482156 від 26.12.2022.

Податковий борг з адміністративних штрафів та інших санкцій виник на підставі: донарахування штрафних санкцій по податковому повідомленню-рішенню (форми «ПС») №815/13-01-07-04 від 16.01.2023 у розмірі 1 020, 00 грн. ППР винесено на підставі акту перевірки №2813/08-01-07-04/2482156 від 26.12.2022.

Податковий борг з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів виник на підставі: донарахування штрафних санкцій по податковому повідомленню-рішенню (форми «ПС») №814/13-01-07-04 від 16.01.2023 у розмірі 3 060, 00 грн. ППР винесено на підставі акту перевірки №2813/08-01-07-04/2482156 від 26.12.2022; донарахування податкового зобов`язання та штрафних санкцій по податковому повідомленню-рішенню (форми «Р») №808/13-01-07-04 від 16.01.2023 на суму 10 927, 50 грн. з яких грошове зобов`язання становить 8 742, 00 грн. та 2 185, 50 грн. складають штрафні санкції. ППР винесено на підставі акту перевірки №2813/08-01-07- 04/2482156 від 26.12.2022. З урахуванням сплати/переплати у розмірі 27,61 грн. Залишок боргу складає 10 899, 89 грн; донарахування штрафних санкцій по податковому повідомленню-рішенню (форми «ПН») №812/13-01-07-04 від 16.01.2023 у розмірі 13 331, 75 грн. ППР винесено на підставі акту перевірки №2813/08-01-07-04/2482156 від 26.12.2022.

Крім того, на підставі п. 129.1.2 п. 129.1 ст. 129 Податкового кодексу України нарахування пені розпочинається при нарахуванні суми грошового зобов`язання, визначеного контролюючим органом за результатами податкової перевірки, - починаючи з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати платником податків податкового зобов`язання, визначеного цим Кодексом, нарахована пеня в розмірі 0, 90 грн.

Пунктом 58.2 статті 58 Податкового кодексу України встановлено, що податкове повідомлення-рішення надсилається (вручається) за кожним окремим податком, збором та/або разом із штрафними санкціями, передбаченими цим Кодексом, а також за кожною штрафною (фінансовою) санкцією за порушення норм іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на такий контролюючий орган, та/або пенею за порушення строків розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності.

Згідно п. 56.18. ст.56 Податкового кодексу України платник податків має право оскаржити в суді податкові повідомлення-рішення або інше рішення контролюючого органу у будь-який момент після отримання такого рішення.

Рішення контролюючого органу, оскаржене в судовому порядку, не підлягає адміністративному оскарженню.

Процедура адміністративного оскарження вважається досудовим порядком вирішення спору.

При зверненні платника податків до суду з позовом щодо визнання протиправним та/або скасування рішення контролюючого органу грошове зобов`язання вважається неузгодженим до дня набрання судовим рішенням законної сили.

Податкові повідомлення-рішення ані в судовому ані в адміністративному порядку оскаржені не були.

Отже, враховуючи той факт, що процедура оскарження вищезазначених податкових повідомлень-рішень закінчена, тому відповідно до п.56.18 ст.56 ПК України грошові зобов`язання визначені в них є узгодженими.

Згідно з пунктом 57.3 статті 57 ПК України у разі визначення грошового зобов`язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов`язаний сплатити нараховану суму грошового зобов`язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

У разі оскарження рішення контролюючого органу про нараховану суму грошового зобов`язання платник податків зобов`язаний самостійно погасити узгоджену суму, а також пеню та штрафні санкції за їх наявності протягом 10 календарних днів, наступних за днем такого узгодження.

Відповідно до п. п. 14.1.175 п. 14.1 ст.14 Податкового кодексу України, податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом.

Відповідно до п. п. 41.1.1 п. 41.1 ст.41 Податкового Кодексу України контролюючими органами є податкові органи (центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, його територіальні органи) - щодо дотримання законодавства з питань оподаткування (крім випадків, визначених підпунктом 41.1.2 цього пункту), законодавства з питань сплати єдиного внеску, а також щодо дотримання іншого законодавства, контроль за виконанням якого покладено на центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, чи його територіальні органи.

Відповідно до п. 41.4 ст.41 Податкового Кодексу України, Органами стягнення є виключно контролюючі органи, визначені підпунктом 41.1.1 цього пункту, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці в межах своїх повноважень. Стягнення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску за виконавчими написами нотаріусів не дозволяється.

За п.п. 14.1.137 ст. 14 Податкового Кодексу України орган стягнення - державний орган, уповноважений здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу в межах повноважень, встановлених цим Кодексом та іншими законами України.

Згідно із п. п. 20.1.34 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини.

Згідно із п. 95.1 ст. 95 Податкового кодексу України контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Відповідно до п. 95.3 ст. 95 Податкового кодексу України стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в органі, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

Окрім вищевикладеного слід вказати наступне: відповідно до п. 95.4 ст.95 Податкового Кодексу - контролюючий орган на підставі рішення суду здійснює стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу за рахунок готівки, що належить такому платнику податків. Стягнення готівкових коштів здійснюється у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України, від 29.12.2010 р. № 1244 «Про Деякі питання реалізації статті 95 Податкового кодексу України» встановлений Порядок, яким визначений механізм стягнення готівки, яка належить платникові податків, у рахунок погашення його податкового боргу, а саме:

- згідно п.2 - «Вилучення готівки у платника податків у рахунок погашення його податкового боргу здійснюється працівниками контролюючого органу (далі - працівники) з урахуванням вимог пунктів 95.2 - 95.4 статті 95 Податкового кодексу України»;

- згідно п.3 - «Під час вилучення готівки працівники рахують наявні кошти. У разі коли обсяг готівки у платника податків перевищує суму його податкового боргу, вилученню підлягає готівка на суму боргу»;

- згідно п.4. - «У рахунок погашення податкового боргу спрямовується також готівка, виявлена працівниками у касі платника податків, у тому числі в скриньці реєстратора розрахункових операцій, та в інших місцях зберігання коштів»;

- згідно п.5,6 - «За результатами вилучення готівки складається акт встановленої форми. Вилучена готівка в національній валюті вноситься працівником до банку для перерахування до відповідного бюджету в день її стягнення, а в разі неможливості такого внесення - на наступний робочий день. Готівка в іноземній валюті передається банку або іншій фінансовій установі, що має право на реалізацію іноземної валюти, у зазначений строк для її продажу відповідно до законодавства та подальшого перерахування згідно з вимогами абзацу першого цього пункту».

Зважаючи на вищевикладене, погашення податкового боргу згідно чинного законодавства здійснюється за рішенням суду, як з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника так і за рахунок готівки.

Стосовно заперечень відповідача, то суд зазначає про таке.

Відповідно до п. 69. Підрозділу 10 розділу XX ПК України, установлено, що тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ, справляння податків і зборів здійснюється з урахуванням особливостей, визначених у цьому пункті.

Так, п.п. 69.2. п. 69 Підрозділу 10 розділу XX ПК України передбачено, що податкові перевірки не розпочинаються, а розпочаті перевірки зупиняються, крім:

а)камеральних перевірок;

б)документальних позапланових перевірок, що проводяться на звернення платника податків та/або з підстав, визначених підпунктами 78.1.2 (в частині контролю за трансфертним ціноутворенням), 78.1.5. 78.1.7. 78.1.8. 78.1.12. 78.1.14-78.1.16. 78.1.21 та 78.1.22 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу, та/або документальних позапланових перевірок платників податків, за якими отримано податкову інформацію, що свідчить про порушення платником валютного законодавства в частині дотримання граничних строків надходження товарів за імпортними операціями та/або валютної виручки за експортними операціями, та/або документальних позапланових перевірок з питань оподаткування юридичними особами або іншими нерезидентами, які здійснюють господарську діяльність через постійне представництво на території України, доходів, отриманих нерезидентами із джерелом їх походження з України, та/або документальних позапланових перевірок нерезидентів (представництв нерезидентів).

Документальні позапланові перевірки за зверненням платника податків та/або з підстав, визначених підпунктами 78.1.7 та 78.1.8 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу, та/або документальні позапланові перевірки платників податків, за якими отримано податкову інформацію, що свідчить про порушення платником податків валютного законодавства в частині дотримання граничних строків надходження товарів за імпортними операціями та/або валютної виручки за експортними операціями, що були розпочаті та не завершені до 24 лютого 2022 року, поновлюються та закінчуються протягом 60 днів з дня, наступного за днем набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану". Такі перевірки поновлюються на невикористаний строк.

Документальні позапланові перевірки, які були розпочаті на звернення платника податків та/або з підстав, визначених підпунктами 78.1.2. 78.1.7. 78.1.14-78.1.16. 78.1.21 та 78.1.22 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу, та/або за якими отримано податкову інформацію, що свідчить про порушення платником податків валютного законодавства в частині дотримання граничних строків надходження товарів за імпортними операціями та/або валютної виручки за експортни, операціями, та/або документальних позапланових перевірок з питань оподаткування юридичними особами або іншими нерезидентами, які проводять господарську діяльність через постійне представництво на території України, доходів, отриманих нерезидентами із джерелом їх походження з України, та/або документальних позапланових перевірок нерезидентів (представництв нерезидентів), але не можуть бути завершені у зв`язку з виникненням обставин, зазначених у цьому підпункті, можуть бути зупинені до завершення дії таких обставин та/або усунення перешкод щодо проведення перевірки за рішенням керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, яке оформлюється наказом, копія якого надсилається платнику податків до електронного кабінету платника податків з одночасним надісланням на електронну адресу (адреси) платника податків інформації про вид документа, дату та час його надіслання до електронного кабінету. Таке зупинення перериває перебіг строку проведення перевірки.

Отже, аналіз наведених вище положень ПК України доводить, що на час воєнного стану законодавством встановлені певні обмеження у проведенні перевірок, але вони не стосуються документальних позапланових перевірок, з підстав визначених п.п. 78.1.7 п. 78.1 ст. 78 ПК України.

Заперечення Відповідача спростовуються вищевикладеним.

У зв`язку з викладеним, суд вважає за необхідне задовольнити позовну заяву.

Відповідно до ч. 1-4 ст.13 ГПК України судочинство у господарських судах здійснюється на засадах змагальності сторін. Учасники справи мають рівні права щодо здійснення всіх процесуальних прав та обов`язків, передбачених цим Кодексом. Кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених законом. Кожна сторона несе ризик настання наслідків, пов`язаних з вчиненням чи невчиненням нею процесуальних дій.

Статтею 73 ГПК України встановлено, що доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.

Згідно з ст. 74 ГПК України обов`язок доказування і подання доказів віднесено на сторони. Кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що заявлені позивачем вимоги не підлягають задоволенню в повному обсязі, з викладених вище підстав.

У відповідності до пункту 4 частини 2 статті 129 Конституції України основними засадами судочинства є змагальність сторін та свобода в наданні ними суду своїх доказів і у доведеності перед судом їх переконливості.

Згідно із ч. 2-3 ст. 13 ГПК України учасники справи мають рівні права щодо здійснення всіх процесуальних прав та обов`язків, передбачених цим Кодексом. Кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених законом.

Згідно з ст. 76 ГПК України належними є докази, на підставі яких можна встановити обставини, які входять в предмет доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування. Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Частиною 1 статті 77 ГПК України передбачено, що обставини, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування.

У відповідності до ст. 78 ГПК України, достовірними є докази, на підставі яких можна встановити дійсні обставини справи.

Достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування (ст. 79 ГПК України).

Відповідно до ст. 86 ГПК України, суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів. Жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), який міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).

Відповідно до ст. 129 ГПК України витрати зі сплати судового збору покладаються на відповідача.

Керуючись ст. ст. 7, 9 Кодексу України з процедур банкрутств, ст. ст. 46, 74, 80, 129, 238, 240, 241 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд

ВИРІШИВ:

1. Позов задовольнити.

2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю Виробничо-комерційна фірма Автодоркомплект (код ЄДРПОУ 24821569,69019, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б) на користь: ГУК у Зап. обл./ТГ м. Запоріжжя (код одержувача 37941997 в Казначейство України (ЕАП): суму податкового боргу з податку на прибуток приватних підприємств у розмірі 153 217, 74 грн. (код платежу 11021000 на р/р UA218999980333139318000008479); ГУК у Зап. обл./ ТГ м. Запоріжжя (код одержувача 37941997 в Казначейство України (ЕАП): суму податкового боргу з військового збору у розмірі 6 584, 40 грн. (код платежу 11011000 на р/р UA728999980313050063000008001).; ГУК у Зап. обл./ТГ м. Запоріжжя (код одержувача 37941997 в Казначейство України (ЕАП): суму податкового боргу з податку на доходи фізичних осіб у розмірі 77 455, 86 грн. (код платежу 11010100 на р/р UA818999980333149340000008479); ГУК у Зап. обл./ ТГ м. Запоріжжя (код одержувача 37941997 в Казначейство України (ЕАП): суму податкового боргу з адміністративних штрафів та інших санкцій у розмірі 1 020, 00 грн. (код платежу 21081100 на р/р UA558999980313060106000008479); ГУК у Зап. обл./Запорізька обл. (код одержувача 37941997 в Казначейство України (ЕАП): суму податкового боргу з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів у розмірі 27 292, 54 грн. (код платежу 14060100 на р/р НОМЕР_1 ).

3. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю Виробничо-комерційна фірма Автодоркомплект (код ЄДРПОУ 24821569,69019, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б) на користь Державного бюджету України (отримувач: ГУК у Зап.обл/м.Зап.Вознес./22030101, код отримувача (код за ЄДРПОУ) 37941997, Банк отримувача: Казначейство України (ел.адм.подат.), код банку отримувача (МФО) 899998, рахунок отримувача768999980313131206083008513) судовий збір у розмірі 3 983 (три тисячі дев`ятсот вісімдесят три) грн. 55 коп.

4. Видати накази.

У зв`язку із введенням із 05 год. 30 хв. 24.02.22 воєнного стану в Україні Указом Президента України від 24.02.22 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» через військову агресію Російської Федерації проти України … повний текст рішення складено 08.01.2024.

Суддя О.О. Юлдашев

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду. Відповідно до ст. 256 ГПК України апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів з дня його проголошення, якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Дата ухвалення рішення05.12.2023
Оприлюднено11.01.2024
Номер документу116173777
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —908/1955/22

Ухвала від 11.04.2024

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Юлдашев О.О.

Ухвала від 10.04.2024

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Юлдашев О.О.

Ухвала від 07.03.2024

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Юлдашев О.О.

Ухвала від 01.02.2024

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Юлдашев О.О.

Ухвала від 01.02.2024

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Юлдашев О.О.

Судовий наказ від 02.02.2024

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Юлдашев О.О.

Судовий наказ від 02.02.2024

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Юлдашев О.О.

Рішення від 05.12.2023

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Юлдашев О.О.

Ухвала від 26.12.2023

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Юлдашев О.О.

Ухвала від 26.12.2023

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Юлдашев О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні