ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ГОСПОДАРСЬКИЙ
СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
73000, м.Херсон, вул. Горького, 18
П О С Т А Н О
В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
"13" листопада 2007 р.
Справа № 9/557-АП-07
Господарський суд Херсонської
області у складі судді Ребристої С. В. при секретарі Шевченко
М.С., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу
за позовом Чаплинської міжрайонної державної
податкової інспекції, смт.Чапилнка Херсонської області
до Приватного підприємця ОСОБА_1,
смт.Чаплина Херсонської області
про
припинення підприємницької діяльності
за
участю представників сторін:
від позивача
- Костік Б.В. головний державний податковий інспектор дов. № 952 від
10.04.2007р.
від відповідача
- не прибув
Суть спору: Позивач просить суд припинити
підприємницьку діяльність ПП ОСОБА_1, посилаючись на неподання ним податкової
звітності з 10.02.2006 року.
Позов заявлено на підставі п.17 ст.11
Закону України “Про державну податкову службу в Україні”.
Відповідач відзиву на позовну заяву не
надав, у судове засідання по справі не прибув, ухвала суду про відкриття
провадження в адміністративній справі з додатком повернулася без вручення
адресату з відміткою "за зазначеною адресою не проживає".
За таких обставин розгляд справи
здійснюється за наявними в ній доказами відповідно до ч. 6 ст. 71 Кодексу адміністративного
судочинства України.
Дослідивши матеріали справи, заслухавши
пояснення представника позивача, суд
В С Т А Н О В
И В:
ПП ОСОБА_1 зареєстрований як
суб'єкт підприємницької діяльності Чаплинською районною державною адміністрацією
14.06.1999 року.
З 14.06.1999 року Чаплинською МДПІ
відповідача взято на облік як платника
податків.
Відповідач з 10.02.2006 року не
подає податкову звітність до державної податкової інспекції, що
підтверджується актом перевірки від № 43 від 02.07.2007 року. Такий стан
призводить до втрати контролю з боку держави за прибутками відповідача та надходженнями до Державного бюджету України.
Відповідно до ст. 9 Закону України
“Про систему оподаткування” платники податків та зборів зобов'язані подавати до державних податкових органів декларації та бухгалтерську звітність, пов'язані з
обчисленням та сплатою податків і зборів.
Такими платниками податків згідно
ст. 4 Закону України “Про систему оподаткування
є юридичні і фізичні особи, на
яких чинним законодавством покладений
обов'язок сплачувати податки і збори.
Відповідно до п.1 ст.59 ГК України
припинення діяльності суб'єкта господарювання здійснюється у випадках
передбачених цим кодексом - за рішенням суду.
Згідно з п.15 ст.58 ГК України
скасування державної реєстрації суб'єкта господарювання здійснюється на
підставі рішення суду у випадках, передбачених законодавством. Скасування
державної реєстрації припиняє господарську діяльність і є підставою для
здійснення заходів щодо ліквідації суб'єкта господарювання, який відповідно до
п.6 ст.59 ГК України ліквідується у разі скасування його державної реєстрації у
випадках, передбачених законодавством.
Згідно з ст.46 п. 2 Закону України
"Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців"
від 15.05.03р. № 755-ІУ, який набрав чинності з 01.07.2004р., підставами для
постановлення судового рішення щодо припинення підприємницької діяльності
фізичної особи - підприємця, зокрема є неподання протягом року органам
державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової
звітності відповідно до закону.
У судовому засіданні проголошено
вступну та резолютивну частини постанови та повідомлено представника
позивача про час і місце виготовлення постанови суду в повному обсязі.
На підставі викладеного, п.15 ст.58
, п.1 ст. 59 ГК України та керуючись
ст.ст. 71, 94, 98, 158, 160-163, 167, п.6 Прикінцевих та перехідних положень
Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1.Припинити підприємницьку
діяльність суб'єкта підприємницької діяльності -фізичної особи ОСОБА_1
(ідентифікаційний номер - НОМЕР_1).
2.Постанову направити сторонам по
справі.
3.Постанову після набрання нею законної сили надіслати державному
реєстратору.
Постанова набирає законної сили
після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку
заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але
апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений Кодексом
адміністративного судочинства України постанова або ухвала суду першої інстанції набирає законної сили після
закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо
його не скасовано набирає законної сили після апеляційного розгляду справи.
Заява
про апеляційне оскарження постанови суду
першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі
складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 КАС України -з дня
складення в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду першої
інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне
оскарження. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви
про апеляційне оскарження, якщо скарга
подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
Суддя
С.В. Ребриста
Постанову складено у повному обсязі 16.11.2007р.
Суд | Господарський суд Херсонської області |
Дата ухвалення рішення | 13.11.2007 |
Оприлюднено | 01.12.2007 |
Номер документу | 1161911 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Херсонської області
Ребриста С.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні