Рішення
від 10.01.2024 по справі 160/28777/23
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10 січня 2024 року Справа № 160/28777/23 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Ількова В.В.,

розглянувши у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи у місті Дніпрі адміністративну справу №160/28777/23 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "АФІНА-ГРУП" до Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,-

УСТАНОВИВ:

І. ПРОЦЕДУРА

03.11.2023 року до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшов позов Товариства з обмеженою відповідальністю "АФІНА-ГРУП" до Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків, в якому позивач, з урахуванням уточнень від 16.11.2023 року, просить суд:

- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 11.07.2023 року №0006750403, яке складено на підставі акту камеральної перевірки від 14.06.2023 року №634/32-00-04-03-01-01/33324489 «Про результати камеральної перевірки своєчасності реєстрації податкових накладних ТОВ «Афіна-Груп» в Єдиному реєстрі податкових накладних за звітний період березень-травень 2022 року та відповідно до змісту якого до платника податків ТОВ «Афіна-Груп» застосовано штраф у сумі 788 477,73 грн.

Ухвалою суду від 08.11.2023 року позовну заяву було залишено без руху, з підстав передбачених положеннями ст.ст. 160,161 КАС України.

16.11.2023 року позивачем усунуті недоліки позовної заяви.

Ухвалою суду від 20.11.2023 року було відкрито провадження у справі та призначено справу до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи, відповідно до вимог ч. 6 ст.12, ч. 2 ст.257 Кодексу адміністративного судочинства України.

Також ухвалою суду від 20.11.2023 року витребувано у відповідача додаткові докази по справі, зокрема:

- податкове повідомлення-рішення Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 11.07.2023 року №0006750403, яке складено на підставі акту камеральної перевірки від 14.06.2023 року №634/32-00-04-03-01-01/33324489 «Про результати камеральної перевірки своєчасності реєстрації податкових накладних ТОВ «Афіна-Груп» в Єдиному реєстрі податкових накладних за звітний період березень-травень 2022 року та відповідно до змісту якого до платника податків ТОВ «Афіна-Груп» застосовано штраф у сумі 788 477,73 грн.

- акт камеральної перевірки;

- накази про проведення перевірки, повідомлення тощо;

- заперечення товариства на акт перевірки;

- листи відповідача на заперечення товариства;

- відомості, що послугували підставою для прийняття оскаржуваного рішення;

- розрахунок здійснених штрафних санкцій, згідно спірного рішення; та інші докази щодо суті спору.

04.12.2023 року відповідачем через підсистему Електронний суд подано до суду відзив на позов. Долучено додаткові докази по справі.

04.12.2023 року до Дніпропетровського окружного адміністративного суду від Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків надійшло клопотання про розгляд справи в порядку загального позовного провадження/в порядку спрощеного провадження з викликом сторін.

Ухвалою суду від 13.12.2023 року клопотання Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків про розгляд справи в порядку загального позовного провадження/в порядку спрощеного провадження з викликом сторін у справі №160/28777/23 за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "АФІНА-ГРУП" до Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, залишено без задоволення.

Клопотання Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків про витребування у Товариства з обмеженою відповідальністю "АФІНА-ГРУП" додаткових доказів по справі №160/28777/23 - залишено без задоволення.

У відповідності до приписів статті 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Згідно ч.5 ст.262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.

У відповідності до вимог ст.258 Кодексу адміністративного судочинства України суд розглядає справи за правилами спрощеного позовного провадження протягом розумного строку, але не більше шістдесяти днів із дня відкриття провадження у справі.

Отже, рішення у цій справі приймається судом 10.01.2024 року, тобто у межах строку встановленого ст.258 Кодексу адміністративного судочинства України.

ІІ. ДОВОДИ ПОЗИВАЧА

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що ТОВ «Афіна-Груп» отримало податкове повідомлення-рішення Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 11.07.2023 року №0006750403, яким було повідомлено, що згідно з підпунктом 54.3.3. пункту 54.3. статті 54 Податкового кодексу України, на підставі акту перевірки від 14.06.2023 року №634/32-00-04-03-01-01/33324489 за даними Єдиного реєстру податкових накладних за звітний період березень-травень 2022 року встановлено порушення вимог пункту 201.1. та пункту 201.10 статті 201, абзацу третього пп.69.1. п.69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України в частині порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних в Єдиному державному реєстрі податкових накладних на підставі пп.19'.1.2., 19і.1.46., 19і ст. 19. Пп.20.1.4 п.20.1 ст. 20 та пп. 75.1.1. п. 75.1. ст. 75, ст. 76 Податкового кодексу України.

Вказують, що посадовими особами відповідача було проведено камеральну перевірку з питання своєчасності реєстрації податкових накладних ТОВ «Афіна-Груп» в Єдиному реєстрі податкових накладних за березень-травень 2022 року результатами якої складено акт камеральної перевірки від 14.06.2023 року №634/32-00-04-03-01-01/33324489 «Про результати камеральної перевірки своєчасності реєстрації податкових накладних ТОВ «Афіна-Груп» в Єдиному реєстрі податкових накладних за звітний період березень-травень 2022 року.

Згідно податкового повідомлення-рішення Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 11.07.2023 року №0006750403, до податкових накладних ТОВ «Афіна-Груп» застосовано штраф у сумі 788 477,73 гривень.

Згідно долученого до податкового повідомлення-рішення розрахунку суми штрафу за порушення термінів реєстрації податкових/розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних ТОВ «Афіна-Груп» Східним міжрегіональним управлінням ДПС по роботі з великими платниками податків до податкових накладних за звітний період березень-травень 2022 року застосовано такі штрафні санкції, а саме:

штрафні санкції за порушення строків реєстрації податкових накладних до 15 календарних днів Східним міжрегіональним управлінням ДПС донараховано штрафні санкції в розмірі 10% від суми ПДВ;

штрафні санкції за порушення строків реєстрації податкових від 15 до 30 календарних днів Східним міжрегіональним управлінням ДПС донараховано штрафні санкції в розмірі 20% від суми ПДВ;

штрафні санкції за порушення строків реєстрації податкових від 31 до 60 календарних днів Східним міжрегіональним управлінням ДПС донараховано штрафні санкції в розмірі 30% від суми ПДВ;

штрафні санкції за порушення строків реєстрації податкових від 61 до 365 календарних днів Східним міжрегіональним управлінням ДПС донараховано штрафні санкції в розмірі 40% від суми ПДВ.

Вказують, що ТОВ «Афіна-Груп» не погоджується з податковим повідомленням-рішенням Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками від 11.07.2023 року №0006750403, вважає його таким що суперечить нормам чинного законодавства та підлягає скасуванню, оскільки Східним міжрегіональним управлінням ДПС з великими платниками податків під час складання податкового повідомлення-рішення та здійснення розрахунку штрафних санкцій, які застосовані до платника податків, не враховано приписи п. 90 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України та безпідставно донараховано завищений розмір штрафних санкцій.

Позивач також, вказує, що у рішенні від 9 лютого 1999 року №1-рп/99 Конституційний Суд України дійшов висновку, що надання зворотної дії в часі нормативно-правовим актам може бути передбачено шляхом прямої вказівки про це в законі або іншому нормативно-правовому акті.

Пунктом 90 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України передбачено, що тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ, та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, штраф за порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого пунктом 89 цього підрозділу для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлюється у розмірі:

2 відсотки суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів:

5 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів:

10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;

15 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів;

25 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.

Виходячи зі змістовного та синтаксичного аналізу побудови норм права, а саме пункту 90 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України, законодавець мав на меті не лише уточнити та доповнити Податковий кодекс України нормою права якою пом`якшити відповідальність платника податків за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних на період воєнного стану, а й убезпечити платників податків від надмірного тягаря відповідальності в цей складний період.

Ретроспективна дія положень пункту 90 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України проявляється також в тому, що фабула статті містить вказівку на який період поширюється дія пункту що пом`якшує відповідальність, а саме: протягом дії воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022.

Відповідно до змісту цього пункту, його дія поширюється на ВЕСЬ період воєнного стану, що введений наказом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затверджений Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року№ 2102-ІХ, та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано.

Тобто, вказують, що законодавець передбачив ретроспективну дію положень пункту 90 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України в частині розміру штрафів, які застосовуються до платника податків за порушення строків реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних протягом строку, вказавши новий розмір штрафів (пом`якшуюча відповідальність), яка діє протягом воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року№ 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року№ 2102-ІХ, та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано.

Таким чином, ТОВ «Афіна-Груп», вважає, що протягом воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року №2102-ІХ, та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, під час визначення штрафних санкцій за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, органи податкової повинні керуватися положеннями пункту 90 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України.

Згідно акту камеральної перевірки від 14.06.2023 року №634/32-00-04-03-01-01/33324489 «Про результати камеральної перевірки своєчасності реєстрації податкових накладних ТОВ «Афіна-Груп» в Єдиному реєстрі податкових накладних», податкові накладні ТОВ «Афіна-Груп» відносно яких було здійснено нарахування штрафних санкцій, складені в період березень-травень 2022 року. Тобто, порушення строків реєстрації податкових накладних відбулась саме в межах воєнного стану.

Таким чином, вважають, що зазначені в акті камеральної перевірки від 14.06.2023 року №634/32-00-04-03-01-01/33324489 порушення підпадають під дію пункту 90 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України.

А отже, під час розрахунку суми штрафу за порушення термінів реєстрації податкових/розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних ТОВ «Афіна-Груп» за звітний період березень-травень 2022 року, органи податкової повинні були застосовувати інші види штрафних санкцій.

Також вказають, що розрахунок до податкового повідомлення-рішення містить не тільки невідповідність вимогам чинного законодавства, однак і математичні помилки, що призводять до необгрунтованого та безпідставного завищення штрафних санкцій.

Таким чином, ТОВ « Афіна-Груп» не погоджується з розміром штрафних санкції, які вказані в податковому повідомленні-рішенні від 11.07.2023 року №0006750403, а також розрахунку до нього.

Враховуючи наведені обставини просять позов задовольнити у повному обсязі.

ІІІ. ДОВОДИ ВІДПОВІДАЧА

Відповідачем подано відзив на позовну заяву позивача, у якому відповідач просить відмовити у задоволенні позовних вимог.

В обґрунтування вказаної позиції відповідач вказує, що ТОВ "АФІНА-ГРУП" не зверталось до Східного МУ ДПС по роботі з ВПП із заявою про можливість чи неможливість виконання обов`язків, визначених у підпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 29 липня 2022 року №225, тобто мало право вчасно виконувати свої обов`язки.

Тобто, вважають, що підприємство мало можливість дотриматися правил і норм визначених Кодексом, якщо б почало вживати відповідні заходи з реєстрації податкових накладних у більш короткий строк з дня їх виписки, однак в порушення вимог пункту 201.1 та пункту 201.10 статті 201 Кодексу, пп. 69.1 та пп. 69.1 1 п. 69 підрозділу 10 розділу ХХ Кодексу не здійснило та не виконало свого податкового обов`язку в частині своєчасної ПН/РК в ЄРПН за березень, квітень, травень 2022 року.

Відповідач вказує, що актом камеральної перевірки від 14.06.2023 року №634/32-00-04-03-01-01/33324489 встановлено порушення Позивачем вимог пункту 201.1 та пункту 201.10 ст. 201 ПКУ в частині порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних з порушенням строку реєстрації від 15 до 99 календарних днів, що передбачає фінансову відповідальність у вигляді накладення штрафу у розмірі, встановленому п.120-1.1. ст. 120- ПК України (10% , 20%, 30%, 40%суми ПДВ).

Стосовно розрахунку штрафу зазначають, що розмір штрафної санкції за порушення реєстраційних строків розраховується, виходячи з абсолютного значення суми ПДВ (у тому числі розрахунки коригувань на зменшення податкових зобов`язань).

Тобто, для обрахунку штрафної санкції сума ПДВ по податковим накладним та розрахункам коригувань (у т.ч. "мінусові") по яким встановлено порушення граничних термінів реєстрації приводяться в абсолютне значення та надається платнику у вигляді розрахунку штрафних санкцій з зазначенням сум та розміру штрафу.

Також відповідач посилається на правовий висновок викладений в постанові Верховного Суду від 03.11.2020 року по справі № 804/1548/16.

ІV. ОБСТАВИНИ СПРАВИ ТА ЗМІСТ СПІРНИХ ПРАВОВІДНОСИН

Суд, дослідив матеріали справи, з`ясував всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов та відзив, оцінив докази, які мають значення для розгляду і вирішення позову по суті, проаналізував застосування норм матеріального та процесуального права, встановив таке.

Відповідно до пп.19.1.2., 19.1.46 п.19.1 ст.19, пп. 20.1.4 п.20.1 ст.20 та пп. 75.1.1. п. 75.1 ст. 75, ст. 76 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI (зі змінами та доповненнями, далі - Кодекс) працівником Східного МУ ДПС по роботі з ВПП було проведено камеральну перевірку щодо своєчасності реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ТОВ "АФІНА-ГРУП" з урахуванням даних Єдиного реєстру податкових накладних, за результатами якої складено акт камеральної перевірки від 14.06.2023 року №634/32-00-04- 03-01-01/33324489.

Перевіркою встановлено недотримання товариством вимог пункту 201.1, 201.10 статті 201, абзацу третього пп.69.1 п.69 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України, чим порушено встановлений законодавством граничний термін реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Отже, актом камеральної перевірки від 14.06.2023 року №634/32-00-04-03-01-01/33324489 встановлено порушення Позивачем вимог пункту 201.1 та пункту 201.10 ст. 201 ПКУ в частині порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних з порушенням строку реєстрації від 15 до 99 календарних днів, що передбачає фінансову відповідальність у вигляді накладення штрафу у розмірі, встановленому п.120-1.1. ст. 120- ПК України (10% , 20%, 30%, 40%суми ПДВ).

Згідно матеріалів справи, ТОВ "АФІНА-ГРУП" отримано акт, згідно повідомлення про вручення платнику 22.06.2023 року поштове відправлення №4903102232105.

Платником не надавались будь-які пояснення та заперечення до вищезазначеного акту.

На підставі акту перевірки, відповідачем було винесено податкове повідомлення-рішення від 11.07.2023 року №0006750403 на суму штрафної санкції 788477,73 гривень.

Вищенаведене податкове повідомлення-рішення направлено на адресу ТОВ "АФІНА-ГРУП" засобами поштового зв`язку 12.07.2023 року № відправлення 4903102239789, яке отримано платником 20.07.2023 року.

Згідно матеріалів справи, вказане рішення позивачем оскаржувалося в адміністративному порядку відповідно до ст. 56 ПК України, однак, контролюючим органом скаргу відхилено, а спірне рішення залишено без змін.

Вважаючи спірне податкове повідомлення-рішення протиправним та безпідставним, позивач звернувся до суду із цією позовною заявою про його скасування.

Надаючи правову оцінку встановленим обставинам справи, доводам позивача, викладеним в позовній заяві, та доводам відповідача, викладених в відзиві на позов, суд врахував такі норми чинного законодавства, які діяли на момент виникнення спірних правовідносин, та релевантні їм джерела права.

V. ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ СПІРНИХ ПРАВОВІДНОСИН

Згідно з частиною 2статті 2 КАС Україниу справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбаченіКонституцієюта законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Перевіряючи юридичну та фактичну обґрунтованість рішення відповідача на відповідність вимогам частини 2статті 2 КАС України, суд виходить із такого.

Відповідно достатті 19 Конституції Україниправовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбаченіКонституцієюта законами України.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює та визначаєПодатковий кодекс України від 02.12.2010 року № 2755-VI(далі -ПК України).

За приписами пункту201.1 статті 201 ПК Українина дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи а зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Відповідно до абзацу 1 пункту201.10 статті 201 ПК Українипри здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

При цьому, згідно з абзацом 4 цього ж пункту201.10 статті 201 ПК Україниподаткові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

У силу абзацу 14 пункту201.10 статті 201 ПК Україниреєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:

- для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;

- для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;

- для зведених податкових накладних та/або розрахунків коригування до таких зведених податкових накладних, складених за операціями, визначеними пунктом198.5 статті 198та пунктом199.1 статті 199цьогоКодексу, - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем місяця, в якому вони складені;

- для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 15 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).

У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.

З аналізу процитованих положень вбачається, що продавець товарів/послуг зобов`язаний зареєструвати в ЄРПН податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування.

За своєю правовою природою норма, викладена в абзаці 4 пункту201.10 статті 201 ПК України, є нормою зобов`язального характеру (норма-припис), а отже має існувати норма, яка передбачає відповідальність за невиконання платником податку зобов`язання у вигляді обов`язку реєстрації податкової накладної.

Статтею 120-1 ПК Українивизначена відповідальність платників податків за порушення строків реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та допущення помилок при зазначенні обов`язкових реквізитів податкової накладної. Тобто, законодавець передбачив для платників податків відповідальність за порушення пункту201.10 статті 201 ПК України.

Так, згідно пункту120-1.1статті120 ПК Українипорушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченогостаттею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції з постачання товарів/послуг, що звільняються від оподаткування податком на додану вартість; податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції, що оподатковуються за нульовою ставкою; податкової накладної, складеної відповідно до пункту198.5 статті 198цьогоКодексуу разі здійснення операцій, визначених підпунктами «а» - «г» цього пункту, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно достатті 199 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до абзацу одинадцятого пункту201.4 статті 201цьогоКодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей192і201цьогоКодексупокладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі:

- 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;

- 20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;

- 30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;

- 40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів;

- 50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.

Таким чином, на платника податків покладено обов`язок щодо реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у строк, встановлений податковим законодавством, а саме для податкових накладних складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені, а для податкових накладних складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені. Порушення вказаних строків реєстрації податкових накладних свідчить про наявність порушення, за яке передбачена відповідальність у вигляді штрафу в залежності від терміну такого порушення, що передбачено пунктом120-1.1 статті 120-1 ПК України.

Разом із тим, згідно з пунктом 52-1 підрозділу 10 розділу ХХПерехідні положення ПК України, за порушення податкового законодавства, вчинені протягом періоду з 1 березня 2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), штрафні санкції не застосовуються, крім санкцій за: порушення вимог до договорів довгострокового страхування життя чи договорів страхування в межах недержавного пенсійного забезпечення, зокрема страхування додаткової пенсії; відчуження майна, що перебуває у податковій заставі, без згоди контролюючого органу; порушення вимог законодавства в частині: обліку, виробництва, зберігання та транспортування пального, спирту етилового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів; цільового використання пального, спирту етилового платниками податків; обладнання акцизних складів витратомірами-лічильниками та/або рівномірами-лічильниками; здійснення функцій, визначених законодавством у сфері виробництва і обігу спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, пального; здійснення суб`єктами господарювання операцій з реалізації пального або спирту етилового без реєстрації таких суб`єктів платниками акцизного податку; порушення нарахування, декларування та сплати податку на додану вартість, акцизного податку, рентної плати.

Протягом періоду з 1 березня 2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), платникам податків не нараховується пеня, а нарахована, але не сплачена за цей період пеня підлягає списанню.

Таким чином, перелік порушень податкового законодавства, за які контролюючим органом нараховуються штрафні санкції в період дії карантину на території України є вичерпним та не включає застосування штрафних санкцій за порушення граничних строків реєстрації податкових накладних у період з 01 березня 2020 року і по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину.

VІ. ОЦІНКА СУДУ

Виходячи з наведених норм у взаємозв`язку з обставинами справи судом встановлено, що позивачем дійсно порушено передбачені пунктом201.1 статті 201 ПК Україниграничні терміни реєстрації податкових накладних, що не заперечується й самим позивачем.

Суд зазначає, що у контексті застосування пункту 52-1 підрозділу 10 розділу ХХПерехідні положення ПК Україниправове значення має саме факт вчинення відповідного порушення, складом якого, в даному випадку, є порушення строку реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Податкове правопорушення у вигляді несвоєчасної реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних є триваючим порушенням, початком якого є наступний день за останнім (граничним) днем реєстрації податкової накладної, а припиняється таке порушення в день фактичної реєстрації податкової накладної.

Таким чином, суд вважає, що обставини щодо періоду вчинення правопорушення мають значення для визначення розміру нарахованих штрафних санкцій, а не для встановлення застосовності вказаної нормиПК Україниу правовій кваліфікації такого правопорушення, як триваючого.

Водночас, пункт 52-1 підрозділу 10 розділу ХХПерехідні положення ПК Українимістить чітку вказівку на темпоральний критерій застосування з 1 березня 2020 року і по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину.

Однак, Законом України від 12.05.2022 року №2260-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану, який набрав чинності 27.05.2022, внесено зміни до підпункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ Перехідні положення ПК України, згідно з яким тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, введеного Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року №64/2022, затвердженим Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, установлено особливості для справляння податків і зборів.

Так, відповідно до підпункту 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділуПерехідні положення ПК Україниу разі відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом46.2 статті 46цьогоКодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов`язковим виконанням таких обов`язків протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні.

Платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати податкові обов`язки щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом46.2 статті 46цьогоКодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових накладних, розрахунків коригування, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків, граничний термін виконання яких припадає на період починаючи з 24 лютого 2022 року до дня набрання чинностіЗаконом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану»за умови реєстрації такими платниками податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних до 15 липня 2022 року, подання податкової звітності до 20 липня 2022 року та сплати податків та зборів у строк не пізніше 31 липня 2022 року.

Згідно підпункту 69.1-1 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХПерехідні положення ПК Україниплатники податку на додану вартість зобов`язані забезпечити у строки, встановлені підпунктом 69.1 цього пункту, реєстрацію податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, граничний термін реєстрації яких припадає на періоди, зазначені у підпункті 69.1 цього пункту, та уточнити (привести у відповідність) податковий кредит, задекларований платниками на підставі наявних у платника первинних (розрахункових) документів, з урахуванням даних податкових накладних та/або розрахунків коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підпунктом 69.2 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХПерехідні положення ПК Українивизначено, що у разі виявлення порушень законодавства за результатами проведення перевірок до платників податків застосовується відповідальність згідно з цим Кодексом, законами, контроль за виконанням яких покладено на контролюючі органи, з урахуванням обставин, передбачених підпунктом112.8.9 пункту 112.8 статті 112цьогоКодексу, що звільняють від фінансової відповідальності. При цьому вимоги законодавства щодо мораторію (зупинення) застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) на період дії воєнного, надзвичайного стану та/або на період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), не застосовуються.

Тобто,Законом № 2260-ІХ, який набрав чинності 27.05.2022 року, поновлено відповідальність платників податків у разі виявлення порушень законодавства за результатами проведення перевірок згідно з Кодексом, законами, контроль за виконанням яких покладено на контролюючі органи, з урахуванням обставин, передбачених підпунктом 112.8.9 пункту 112.8 статті 112 Кодексу, що звільняють від фінансової відповідальності.

При цьому, підпунктом 69.2 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХПерехідні положення ПК Українискасовано дію мораторію (зупинення) застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) на період дії воєнного, надзвичайного стану та/або на період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19).

Звільнення від відповідальності за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних передбачено лише для платників податків щодо реєстрації у відповідних реєстрах податкових накладних, розрахунків коригування, граничний термін виконання яких припадає на період починаючи з 24.02.2022 до 27.05.2022 (тобто до дня набрання чинностіЗаконом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану») за умови реєстрації такими платниками податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних до 15.07.2022.

З акту камеральної перевірки від 14.06.2023 року встановлено, що за результатами проведеної перевірки контролюючим органом виявлено порушення позивачем пункту201.10 статті 201 ПКв частині граничного терміну реєстрації в ЄРПН податкових накладних, перелік яких наведено у відповідній таблиці.

Актом камеральної перевірки від 14.06.2023 року №634/32-00-04-03-01-01/33324489 встановлено порушення Позивачем вимог пункту 201.1 та пункту 201.10 ст. 201 ПКУ в частині порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних з порушенням строку реєстрації від 15 до 99 календарних днів, що передбачає фінансову відповідальність у вигляді накладення штрафу у розмірі, встановленому п.120-1.1. ст. 120- ПК України (10% , 20%, 30%, 40% суми ПДВ).

Так, за встановлені порушення податковим органом 11.07.2023 року, згідно податкового повідомлення-рішення від 11.07.2023 року №0006750403 на позивача

накладено штраф у відсоткових розмірах відповідно до положень пункту 120-1-1ст.120-1ПК України(10% , 20%, 30%, 40% суми ПДВ).

Разом із тим, суд зауважує наступне,Законом України від 12.01.2023 року № 2876-ІХ «Про внесення змін до розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України щодо відновлення обмеження перебування грального бізнесу на спрощеній системі оподаткування", який набрав чинності 08.02.2023 року, зокрема підрозділ 2розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу Українидоповнено пунктами 89 та 90 такого змісту:

"89. Тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні, введеногоУказом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється з урахуванням таких граничних строків:

для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до 5 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;

для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 18 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;

для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 18 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).

90. Тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні, введеногоУказом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, штраф за порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого пунктом 89 цього підрозділу для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлюється у розмірі:

2 відсотки суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;

5 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;

10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;

15 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів;

25 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів";

69.18. Установити, що тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного, надзвичайного стану на території України, з метою захисту прав платників, збереження та захисту даних надання електронних сервісів та приймання електронних документів від платників податків здійснюються у робочі дні з 8 години до 20 години.

Операційний день для реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, на який припадає граничний строк реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, триває з 0 годин 00 хвилин до 24 години 00 хвилин.

Квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації щодо податкових накладних/розрахунків коригування, поданих для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних протягом операційного дня, на який припадає граничний строк реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, надсилається платнику податку не пізніше наступного операційного дня.

Якщо протягом наступного операційного дня після операційного дня, на який припадає граничний строк реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається не пізніше наступного операційного дня".

Тобто,Законом України від 12.01.2023 року № 2876-ІХ, який набрав чинності 08.02.2023 року, збільшено тривалість граничного строку реєстрації податкової накладної, залежно від дня її складення та зменшено відсоткові розміри ставок штрафу за порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого пунктом 89 підрозділу 2розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу Українидля реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.

У межах спірних правовідносин судом встановлено, що згідно розрахунку штрафу додатку до податкового повідомлення-рішення від 11.07.2023 року №0006750403, відповідачем розмір штрафу у відсотках визначено згідно пункту201.10 статті 201 ПК.

Поряд з цим суд зауважує, що на момент винесення спірного податкового повідомлення-рішення 11.07.2023 року вже набули чинності зміни внесеніЗаконом України від 12.01.2023 року № 2876-ІХдоПК України, в частині доповнення підрозділу 2розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу Українипунктами 89 та 90, які зокрема пом`якшили відповідальність платника на період дії воєнного стану та порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних.

Варто вказати, що згідно з пунктом 11 підрозділу 10розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу Україништрафні (фінансові) санкції (штрафи) за наслідками перевірок, які здійснюються контролюючими органами, застосовуються у розмірах, передбачених законом, чинним на день прийняття рішень щодо застосування таких штрафних (фінансових) санкцій (з урахуванням норм пункту 7 цього підрозділу).

Таким чином, суд зауважує, що на день прийняття рішення щодо застосування штрафних (фінансових) санкцій за порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних, з урахуванням триваючого воєнного стану на території України, підлягали застосуванню штрафні санкції у розмірах визначених пунктом 90 підрозділу 2розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України.

Судом встановлено, що відповідачем сума штрафу за порушення позивачем граничного строку для реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахована згідно положень пункту120-1.1статті120 ПК України.

Разом з тим, виходячи з приписів п. 11 підрозділу 10розділу ХІХ "Перехідні положення" ПК України, відповідач при визначені розміру штрафу повинен був керуватися саме нормамиЗакону № 2876-ІХ.

З огляду на викладене, суд доходить висновку про неправомірність розрахунку суми штрафу в оскаржуваному податковому повідомленні-рішенні від 11.07.2023 року №0006750403, що в свою чергу свідчить про його невідповідність критеріям, визначеним частини 2статті 2 КАС України.

Отже, оскаржуване податкове повідомлення-рішення є протиправним та підлягає скасуванню судом.

Таким чином, виходячи з заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку, що відповідач, як суб`єкт владних повноважень, не надав суду доказів, які спростовували б доводи позивача, а відтак, не довів правомірності свого рішення, а тому заявлені позивачем вимоги є такими, що підлягають задоволенню.

VІІ. ВИСНОВКИ СУДУ

Частиною другою статті 6 КАС України передбачено, що суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського суду з прав людини.

Закон України Про судоустрій і статус суддів встановлює, що правосуддя в Україні здійснюється на засадах верховенства права відповідно до європейських стандартів та спрямоване на забезпечення права кожного на справедливий суд.

З огляду на вищевикладене та приписи ч.2 ст.2 КАС України, суд вважає, що відповідач, приймаючи оскаржуване податкове повідомлення-рішення, діяв не на підставі, не у межах повноважень та не у спосіб, що визначені Конституцією та законами України.

Відповідно до приписів статті 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), що міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).

Частиною першою статті 77 КАС України закріплено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до частини другої статті 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Аналогічна позиція стосовно обов`язку доказування була висловлена Європейським судом з прав людини у пункті 36 справи «Суомінен проти Фінляндії» (Suominen v. Finland), від 01 липня 2003 року №37801/97, в якому він зазначив, що хоча національний суд має певну свободу розсуду щодо вибору аргументів у тій чи іншій справі та прийняття доказів на підтвердження позицій сторін, орган влади зобов`язаний виправдати свої дії, навівши обґрунтування своїх рішень (рішення).

Оцінивши докази, які є у справі за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, та, враховуючи всі наведені обставини, суд дійшов до висновку про задоволення позовних вимог Товариства з обмеженою відповідальністю "АФІНА-ГРУП" до Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення.

Щодо розподілу судових витрат.

Відповідно до ч. 1 ст. 143 Кодексу адміністративного судочинства України суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі.

При задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу адміністративного судочинства України, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа (ч. 1 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України).

Позивачем при зверненні до суду понесені судові витрати, пов`язані зі сплатою судового збору за подання позову до суду, в розмірі 2684,00 грн., що документально підтверджується матеріалами справи.

Оскільки позовну заяву задоволено, то сплачений судовий збір за подання позову до суду в сумі 11827,18 грн. потрібно стягнути на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.

Керуючись статтями 241-246, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

УХВАЛИВ:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "АФІНА-ГРУП" до Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення - задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 11.07.2023 року №0006750403.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "АФІНА-ГРУП" за рахунок бюджетних асигнувань Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків судові витрати у розмірі 11827,18 гривень.

Позивач: Товариство з обмеженою відповідальністю "АФІНА-ГРУП" (49000, м.Дніпро, запорізьке шосе, 37, код ЄДРПОУ 33324489).

Відповідач: Східне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків (49600, м. Дніпро, пр. О. Поля, 57, код ЄДРПРОУ 43968079).

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

Повний текст рішення складено 10.01.2024 року.

Суддя В.В. Ільков

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.01.2024
Оприлюднено12.01.2024
Номер документу116207512
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них

Судовий реєстр по справі —160/28777/23

Ухвала від 08.04.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Постанова від 12.03.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Ухвала від 14.02.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Ухвала від 14.02.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Ухвала від 30.01.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Рішення від 10.01.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Ільков Василь Васильович

Ухвала від 13.12.2023

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Ільков Василь Васильович

Ухвала від 20.11.2023

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Ільков Василь Васильович

Ухвала від 08.11.2023

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Ільков Василь Васильович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні