Рішення
від 10.01.2024 по справі 140/26595/23
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10 січня 2024 року ЛуцькСправа № 140/26595/23

Волинський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого-судді Плахтій Н.Б.,розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження (у письмовому провадженні) адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Вудленд Україна» до Головного управління ДПС у Волинській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Вудленд Україна» (далі ТОВ «Вудленд Україна», позивач) звернулося з позовом до Головного управління ДПС у Волинській області (даліГУ ДПС у Волинській області (далі ГУ ДПС у Волинській області, відповідач1), Державної податкової служби України (далі ДПС України, відповідач 2) про визнання протиправними та скасування рішень комісії ГУ ДПС у Волинській області про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 10.05.2023 №8784947/36698963, №8784946/36698963, №8784945/36698963, №8784962/36698963, №8784966/36698963, №8784961/36698963, №8784965/36698963, №8784964/36698963, №8784955/36698963, №8784952/36698963, №8784956/36698963, №8784959/36698963, №8784960/36698963, №8784957/36698963, №8784954/36698963, №8784953/36698963, №8784958/36698963, №8784949/36698963, №8784950/36698963, №8784951/36698963, №8784948/36698963;

зобов`язання зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних подані товариством податкові накладні: №10 від 09.03.2023, №11 від 09.03.2023, №36 від 21.03.2023, №15 від 13.03.2023, №18 від 14.03.2023, №20 від 15.03.2023, №23 від 16.03.2023, №27 від 17.03.2023, №35 від 21.03.2023, №37 від 21.03.2023, №41 від 22.03.2023, №42 від 22.03.2023, №44 від 23.03.2023, №48 від 24.03.2023, №51 від 25.03.2023, №52 від 27.03.2023, №54 від 27.03.2023, №56 від 28.03.2023, №57 від 28.03.2023, №61 від 29.03.2023, №63 від 29.03.2023.

Позовні вимоги обґрунтовано тим, що оскаржувані рішення комісії від 10.05.2023 є безпідставними та незаконними, оскільки ТОВ «Вудленд Україна» документально підтверджено реальність здійснення господарських операцій із ТОВ «Агідель» та ТОВ «Сільва Постач УА», які повністю відповідають меті господарської діяльності підприємства.

Позивач зауважує на непослідовності позицій контролюючих органів регіонального та центрального рівнів. Наголошує, що комісія регінального рівня не зазначила конкретної підстави для відмови в реєстрації податкових накладних. А позиція комісії центрального рівня звелась до ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання i транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (iнвентаризацiйнi описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси без зазначення конкретного переліку документів, які нібито ненадані позивачем.

При цьому позивач вказує, що надав на розгляд комісії достатній перелік документів для реєстрації податкових накладних.

З наведених підстав просить суд позовні вимоги задовольнити у повному обсязі.

Ухвалою Волинського окружного адміністративного суду від 25.09.2023 прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження у справі за вказаним позовом та ухвалено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін (т.3 а.с.52).

У відзиві на позовну заяву (т.3 а.с.63-68) представник відповідачів заперечив проти позовних вимог та зазначив, що у комісії ГУ ДПС у Волинській області були законні підстави для прийняття рішень про відмову у реєстрації податкових накладних, оскільки позивачем не в повній мірі надано документи на підтвердження інформації, зазначеної у таких податкових накладних.

Також, представник відповідачів вказав, що повноваження ДПС України щодо реєстрації податкових накладних в ЄРПН є дискреційними повноваженнями та виключною компетенцією уповноваженого органу.

З огляду на викладене просив у задоволенні позову відмовити повністю.

За змістом статті 162 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) у відзиві на позовну заяву відповідач викладає виключно заперечення проти позову, відзив не може містити будь-яких заяв чи клопотань, позаяк заяви та клопотання учасники справи подають окремо у письмовій формі із зазначенням підстав та з дотриманням інших вимог статті 167 КАС України. Отже, заявлене у відзиві представником ГУ ДПС у Волинській області та ДПС України клопотання про розгляд справи за участі сторін не підлягало судом вирішенню по суті.

Позивачем подано відповідь на відзив, в якій не погоджується з доводами представника відповідачів та звертає увагу на те, що контролюючим органом не сформовано конкретних вимог щодо необхідності подання вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання для реєстрації в ЄРПН податкових накладних (т.3 а.с.80-82).

Інші заяви по суті справи не надходили.

Дослідивши письмові докази та письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи, суд встановив наступне.

ТОВ «Вудленд Україна» 05.10.2009 зареєстроване як юридична особа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Основним видом діяльності позивача є виробництво дерев`яної тари.

01.02.2023 між ТОВ «Агідель» як покупцем та ТОВ «Вудленд Україна» як постачальником укладено договір поставки №01/02/23-1 (т.1 а.с.170-171), згідно з умовами якого постачальник зобов`язується передати у власність покупця товар згідно специфікацій, які є невід`ємною частиною даного договору (далі - товар), а покупець зобов`язується прийняти й оплатити товар в порядку та на умовах, визначених цим договором. Сторони домовились, що товар поставляється партіями. Найменування, асортимент, ціна та кількість товару в кожній партії визначаються сторонами в окремих специфікаціях до цього договору. На кожну окрему партію товару сторони складають окрему специфікацію (п.1.1.-1.3. даного договору).

Приймання товару (за кількістю і якістю) здійснюється в порядку та на умовах, визначених цим договором. Транспортування товару здійснює постачальник власними силами або із залученням транспортних організацій за свій рахунок. Місце доставки товару та/або: птахоферма с.Свійчів: Волинська область, Володимир-Волинський р-н, с.Свійчів, вул.Міжлісна, 4; птахоферма с.Павловичі: Волинська область, Володимир-Волинський р-н, с.Павловичі, вул.Паламарчука, 50; птахоферма с.Сірнички: Волинська область, Володимир-Волинський р-н, с.Сірнички, вул.Івана Франка, 37; птахоферма с.Оконськ: Волинська область, Маневицький р-н, с.Оконськ, вул.Грибна, 10; птахоферма с.Озютичі-1: Волинська область, Володимир-Волинський р-н, с.Озютичі, вул.Першогравнева, 34; птахоферма с.Озютичі-2: Волинська область, Володимир-Волинський р-н, с.Холопичі, вул.Центральна, 112; інші птахоферми визначені покупцем (п.3.1.-3.2. даного договору).

Відповідно до специфікації №1 до договору поставки №01/02/23-1 від 01.02.2023 (т.1 а.с.172) предметом поставки за цією специфікацією є: товар дерев`яні обрізки, кількість 200,00 т., на загальну суму 340000,00 грн, в тому числі ПДВ 56666,67 грн.

Передача товару покупцеві здійснюється на умовах DDP (Інкотермс-2010) склад постачальника за адресою: Волинська область, Камінь-Каширський р-н, с.Оконськ, вул.Грибна, 10. Товар по даній специфікації повинен бути наданий покупцю в повному обсязі до 31.03.2023.

На виконання умов даного договору позивачем було поставлено товар для покупця згідно видаткової накладної №86 від 09.03.2023 та ТТН №Р86 від 09.03.2023; видаткової накладної №87 від 09.03.2023 та ТТН №Р87 від 09.03.2023; видаткової накладної №111 від 21.03.2023 та ТТН №Р111 від 21.03.2023 (т.1 а.с.182, 184, 186, 188, 190, 192).

За наслідками поставки ТОВ «Вудленд Україна» складено та відправлено на реєстрацію податкові накладні, виписані по господарських операціях, укладених з ТОВ «Агідель»: №10 від 09.03.2023, №11 від 09.03.2023, №36 від 21.03.2023 (т.1 а.с.161, 163, 165).

Відповідно до квитанцій від 30.03.2022 (т.1 а.с.162, 164, 166) податкові накладні доставлені до ДПС, але їх реєстрація зупинена на підставі пункту 201.16 статті 201 ПК України, у зв`язку із тим, що обсяг постачання товару/послуги 4401, дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. У квитанціях запропоновано позивачу надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних в ЄРПН.

ТОВ «Вудленд Україна» надало Повідомлення про надання пояснень та копій документів від 27.04.2023 №2 для ГУ ДПС у Волинській області стосовно накладних, реєстрація яких була зупинена (т.1 а.с.168). До пояснень були додані копії документів, що підтверджують здійснення господарських операцій, а саме: договір поставки №01/02/23-1 від 01.02.2023 та специфікація №1 до нього; обороти рахунку №361 за березень 2023 (по контрагенту ТОВ «Агідель»); оборотно-сальдова відомість по рахунку 201 за березень 2023 (склад сировини); оборотно-сальдова відомість по рахунку 201 за березень 2023 (склад щепи); акт звірки взаємних розрахунків станом за період березень 2023 між ТОВ «Вудленд Україна» та ТОВ «Агідель» за договором поставки №01/02/23-1 від 01.02.2023; видаткова накладна №86 від 09.03.2023; ТТН №Р86 від 09.03.2023; видаткова накладна №87 від 09.03.2023; ТТН №Р87 від 09.03.2023; видаткова накладна №111 від 21.03.2023; ТТН №Р111 від 21.03.2023; акт надання транспортних послуг №49 від 09.03.2023; акт надання транспортних послуг №64 від 21.03.2023 (т.1 а.с.169-196).

За результатами розгляду вказаних документів комісією ГУ ДПС у Волинській області рішенням №8784947/36698963 від 10.05.2023 відмовлено в реєстрації ПН №10 від 09.03.2023 року, рішенням №8784946/36698963 від 10.05.2023 відмовлено в реєстрації ПН №11 від 10.05.2023, рішенням №8784945/36698963 від 10.05.2023 відмовлено в реєстрації ПН №36 від 21.03.2023 (т.1 а.с.204-206).

У вказаних рішеннях комісією ГУ ДПС у Волинській області підставою для відмови зазначено: ненадання/часткове надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку. В графі «додаткові документи» - інформація відсутня.

Не погодившись із рішеннями комісії регіонального рівня, позивачем було подано скарги до ДПС України, за результатами розгляду яких рішеннями комісії ДПС України з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних вказані скарги позивача були залишені без задоволення, а ріщення комісії регіонального рівя без змін (т.1 а.с.233-235). Підставою для відмови у задоволенні скарг позивача слугувало ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси.

Також суд встановив, що 04.02.2021 між ТОВ «Вудленд Україна» як постачальником та ТОВ «Сільва Постач УА» як покупцем укладено договір поставки деревини №11/DR2021 (т.1 а.с.158-160). Згідно з умовами даного договору постачальник зобов`язується поставити покупцеві лісопродукцію (далі сировина), а покупець зобов`язується прийняти цю сировину та оплатити її вартість. Об`єми сировини, її вартість та терміни поставки зазначаються у додатках до даного договору та є його невід`ємними частинами. Постачання сировини здійснюється автотранспортом покупця або автотранспортом посатчальника за рахунок покупця або залізничним транспортом станція призначення Іваничі (353104) Льівської ЖД, одержувач ТОВ «Сільва Постач УА» (пункти 1.1.-1.3. даного договору).

Відповідно до пункту 2.1. договору сторони попередньо узгоджують об`єми лісопродукції, що буде поставлятися, та зазначають їх у додатках цього договору, які є його невід`ємними частинами. Згідно з п.2.11. договору на кожну партію товару постачальник зобов`язується підготувати та надати покупцю оригінали наступних документів: товаротранспортна (залізнична) накладна, рахунок-фактура, видаткова накладна, податкова накладна, специфікація, акт наданих послуг.

Додатком №14 від 01.03.2023 до даного договору (т.1 а.с.100) на період з 01.03.2023 до 31.12.2023 визначено ціну та обсяги поставок товару (тріска технологічна (щепа)).

На виконання умов договору №11/DR2021 позивачем поставлено товар для покупця згідно з наступниими видатковими та товарно-транспортними накладними: ВН №91 від 13.03.2023, ТТН №Р91 від 13.03.2023; ВН №95 від 14.03.2023, ТТН №Р95 від 14.03.2023; ВН №96 від 15.03.2023, ТТН №Р96 від 15.03.2023; ВН №99 від 16.03.2023, ТТН №Р96 від 16.03.2023; ВН №101 від 16.03.2023, ТТН №Р101 від 16.03.2023; ВН №102 від 17.03.2023, ТТН №Р102 від 17.03.2023; ВН №109 від 21.03.2023, ТТН №Р109 від 21.03.2023; ВН №112 від 21.03.2023, ТТН №Р112 від 21.03.2023; ВН №116 від 22.03.2023, ТТН №Р116 від 22.03.2023; ВН №118 від 22.03.2023, ТТН №Р118 від 22.03.2023; ВН №119 від 23.03.2023, ТТН №Р119 від 23.03.2023; ВН №123 від 24.03.2023, ТТН №Р123 від 24.03.2023; ВН №129 від 27.03.2023, ТТН №Р129 від 27.03.2023; ВН №126 від 25.03.2023, ТТН №Р126 від 25.03.2023; ВН №127 від 27.03.2023, ТТН №Р127 від 27.03.2023; ВН №131 від 28.03.2023, ТТН №Р131 від 28.03.2023; ВН №132 від 28.03.2023, ТТН №Р132 від 28.03.2023; ВН №136 від 29.03.2023, ТТН №Р136 від 29.03.2023; ВН №138 від 29.03.2023, ТТН №Р138 від 29.03.2023 (т.1 а.с.24, 26, 28, 30, 32, 34, 36, 38, 40, 42, 44, 46, 48, 50, 52, 54, 56, 58, 60, 62, 64, 66, 68, 70, 72, 74, 76, 78, 80, 82, 84, 86, 88, 90, 92, 94, 96, 98).

За наслідками проведеної поставки ТОВ «Вудленд Україна» складено та відправлено реєстрацію в ЄРПН наступні податкові накладні: №15 від 13.03.2023, №18 від 14.03.2023, №20 від 15.03.2023, №23 від 16.03.2023, №24 від 16.03.2023, №27 від 17.03.2023, №35 від 21.03.2023, №37 від 21.03.2023, №41 від 22.03.2023, №42 від 22.03.2023, №44 від 23.03.2023, №48 від 24.03.2023, №51 від 25.03.2023, №52 від 27.03.2023, №54 від 27.03.2023, №56 від 28.03.2023, №57 від 28.03.2023, №61 від 29.03.2023, №63 від 29.03.2023 (т.1 а.с.240, 242, 243, 246, 248, 250, т.2 а.с.2, 4, 6, 7, 9, 12, 14, 16, 18, 20, 22, 24, 26).

За результатами обробки податкових накладних позивач 30.03.2023 отримав квитанції з інформацією про те, що реєстрація податкових накладних зупинена (т.1 а.с.241, 244, 245, 247, 249, т.2 а.с.1, 3, 5, 8, 10, 11, 13, 15, 17, 19, 21, 23, 25, 27).

В квитанціях зазначено, що відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 4401, дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Вказано про необхідність подання пояснень та документів для реєстрації податкових накладних

ТОВ «Вудленд Україна» надало Повідомлення про надання пояснень та копій документів від 27.04.2023 №1 для ГУ ДПС у Волинській області стосовно накладних, реєстрація яких була зупинена (т.1 а.с.156). До пояснень були надані наступні документи: договір №11/DR/2021 від 04.02.2021, обороти по рахунку 361 за березень 2023, обороти сальдової відомості по рахунку 201 за березень 2023 (склад сировини), оборотно-сальдова відомість по рахунку 201 за березень 2023 (склад щепи), ВН №91 від 13.03.2023, ТТН №Р91 від 13.03.2023, ВН №95 від 14.03.2023, ТТН №Р95 від 14.03.2023, ВН №96 від 15.03.2023, ТТН №Р96 від 15.03.2023, ВН №99 від 16.03.2023, ТТН №Р96 від 16.03.20203, ВН №101 від 16.03.2023, ТТН №Р101 від 16.03.2023, ВН №102 від 17.03.2023, ТТН №Р102 від 17.03.2023, ВН №109 від 21.03.2023, ТТН №Р109 від 21.03.2023, ВН №112 від 21.03.2023, ТТН №Р112 від 21.03.2023, ВН №116 від 22.03.2023, ТТН №Р116 від 22.03.2023, ВН №118 від 22.03.2023, ТТН №Р118 від 22.03.2023, ВН №119 від 23.03.2023, ТТН №Р119 від 23.03.2023, ВН №123 від 24.03.2023, ТТН №Р123 від 24.03.2023, ВН №129 від 27.03.2023, ТТН №Р129 від 27.03.2023, ВН №126 від 25.03.2023, ТТН №Р126 від 25.03.2023, ВН №127 від 27.03.2023, ТТН №Р127 від 27.03.2023, ВН №131 від 28.03.2023, ТТН №Р131 від 28.03.2023, ВН №132 від 28.03.2023, ТТН №Р132 від 28.03.2023, ВН №136 від 29.03.2023, ТТН №Р136 від 29.03.2023, ВН №138 від 29.03.2023, ТТН №Р138 від 29.03.2023, додаток №14 від 01.03.2023 (т.1 а.с.17-100).

За результатами розгляду вказаних документів 10.05.2023 комісією ГУ ДПС у Волинській області з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних були прийняті наступні рішення про відмову в реєстрації податкових накладних №8784962/36698963, №8784966/36698963, №8784961/36698963, №8784965/36698963, №8784964/36698963, №8784955/36698963, №8784952/36698963, №8784956/36698963, №8784959/36698963, №8784960/36698963, №8784957/36698963, №8784954/36698963, №8784953/36698963, №8784958/36698963, №8784949/36698963, №8784950/36698963, №8784951/36698963, №8784948/36698963, №8784963/36698963 (т.1 а.с.139-155).

Згідно з вказаними рішеннями позивачу було відмовлено у реєстрації податкових накладних, виписаних за результатами господарських операцій з ТОВ «Сільва Постач УА», із зазначенням наступної підстави такої відмови: ненадання/часткове надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку.

Не погодившись із рішеннями комісії ГУ ДПС у Волинській області, позивачем подано скарги до ДПС України. За результатами розгляду скарг на рішення комісій регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних рішеннями комісії ГУ ДПС України від 01.06.2023 №47327/36698963/2, №47377/36698963/2, №47367/36698963/2, №47379/36698963/2, №47369/36698963/2, №47363/36698963/2, №47366/36698963/2, №47375/36698963/2, №47368/36698963/2, №47284/36698963/2, №47372/36698963/2, №47300/36698963/2, №47276/36698963/2, №47277/36698963/2, №47364/36698963/2, №47373/36698963/2, №47378/36698963/2, №47380/36698963/2, №47329/36698963/2 скарги позивача було залишено без задоволення (т.2 а.с.203-221). Підставою для прийняття таких рішень зазначено ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання i транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (iнвентаризацiйнi описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси.

Надаючи правову оцінку спірним рішенням, суд зазначає наступне.

Згідно з частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює та визначає ПК України.

Згідно з пунктом 201.1 статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на рахунок у банку/небанківському надавачу платіжних послуг як попередня оплата (аванс) (пункт 201.7 статті 201 ПК України).

Відповідно до вимог пункту 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в ЄРПН та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в ЄРПН платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 01.07.2017 в ЄРПН податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до ЄРПН є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

На виконання цієї норми Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 11.12.2019 №1165, якою затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН та Порядок розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН.

Відповідно до пункту 2 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165 (далі - Порядок №1165), автоматизований моніторинг відповідності податкової накладної/розрахунку коригування критеріям оцінки ступеня ризиків - сукупність заходів та методів, що застосовуються контролюючим органом для виявлення ознак наявності ризиків порушення норм податкового законодавства за результатами проведення автоматизованого аналізу наявної в інформаційних системах контролюючих органів податкової інформації.

Нормами пункту 7 Порядку №1165 визначено, у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Пунктом 8 Порядку №1165 передбачено, що платник податку отримує інформацію щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, через електронний кабінет.

Згідно пункту 10 Порядку №1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

Відповідно до пункту 11 Порядку №1165 у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:

1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;

2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;

3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

Критерії ризиковості платника податку на додану вартість визначені додатком №1 до Порядку №1165.

Так, пункт 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій визначає відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

Як установлено судом, реєстрація спірних податкових накладних була зупинена на підставі пункту 201.16 статті 201 ПК України, у зв`язку із тим, що платник податку, яким подано для реєстрації податкову накладну в ЄРПН, відповідає пункту 1 Критеріїв ризиковості платника податку.

Механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН, реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України, визначає Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в ЄРПН, затверджений наказом Міністерства фінансів України 12.12.2019 №520 (далі - Порядок №520).

Відповідно до пункту 4 Порядку №520 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.

Згідно з пунктом 5 Порядку №520 перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Згідно з пунктом 3 Порядку №520 комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі у терміни, визначені пунктом 9 цього Порядку, та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 глави 1 розділу II Кодексу.

Пунктом 9 Порядку №520 передбачено, що письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.

За результатами розгляду поданих письмових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку:

або приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 глави 1 розділу II Кодексу, за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку;

або направляє повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної розрахунку коригування в Реєстрі (далі - Повідомлення), за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку з пропозицією щодо надання платником податку додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/ розрахунку коригування;

або приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН у разі надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства, та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 глави 1 розділу II Кодексу, за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.

Платник податку має право подати до контролюючого органу додаткові пояснення та копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, протягом 5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання Повідомлення.

Додаткові письмові пояснення та копії документів, зазначені в абзаці шостому цього пункту, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 №557, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.08.2017 за № 959/30827 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 01.06.2020 № 261).

За результатами розгляду поданих додаткових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем їх отримання, приймає рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в ЄРПН за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.

Відповідно до пункту 10 Порядку №520 комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання/часткового надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, при отриманні Повідомлення; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Судом встановлено та підтверджено наявними в матеріалах справи доказами, що до контролюючого органу від позивача надійшли пояснення та відповідні документи для підтвердження реєстрації в ЄРПН податкових накладних, реєстрацію яких було зупинено.

Враховуючи норми пункту 9 Порядку №520, ГУ ДПС у Волинській області були надіслані позивачу повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів (т.1 а.с.101-138, 198-203), якими запропоновано надати копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування: первинних документів щодо постачання/придбання товарів, транспортування продукції, складських документів, розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків. В графі додаткова інформація зазначено про відсутність розрахункових документів (платіжні доручення, банківські виписки), що підтверджують факт оплати та документи щодо придбання/походження сировини.

Позивач не подав до контролюючого органу повідомлення про надання додаткових пояснень та копій документів, з огляду на що були прийняті спірні рішення.

Підставою для прийняття рішень про відмову в реєстрації податкової накладної в ЄРПН стало ненадання/часткове надання позивачем додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в ЄРПН, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податковоїнакладної/розрахунку коригування в ЄРПН, платником податку.

Суд звертає увагу на те, що при розгляді таких спорів необхідно встановити настання обставини, яка обумовлює обов`язок платника податків скласти податкову накладну та зареєструвати її в ЄРПН.

Так, відповідно до пункту 187.1 статті 187 ПК України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Пунктом 198.2. статті 198 ПК України, передбачено, що датою віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше:

дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг;

дата отримання платником податку товарів/послуг.

Таким чином, оскільки для виникнення податкового зобов`язання з ПДВ достатньо настання однієї з подій, то обов`язок продавця виписати і зареєструвати в ЄРПН податкову накладну на відповідну суму ПДВ, кореспондує з правом контролюючого органу вимагати у платника ПДВ ту документацію, яка підтверджує настання саме такої події, а не обох подій одночасно.

Якщо мова йде про зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку в якості оплати товарів/послуг, що підлягають постачанню, то документами, достатніми для підтвердження такої операції будуть розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків, а також відповідні договори та рахунки на оплату, що підтверджують наявність правових підстав для зарахування відповідної суми коштів. Тому, саме такі документи можуть вважатися необхідною передумовою для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в ЄРПН.

Як встановлено судом, договорами поставки від 04.02.2021 №11/DR/2021 (розділ 4 договору) та від 01.02.2023 №01/02/23-1 (розділ 2 договору) передбачено проведення покупцем оплати за товар після його поставки (т.1 а.с.158-160, 170-171). Також за умовами вказаних договорів постачальник зобов`язаний надати покупцю, зокрема, видаткову накладну (пункт 4.1. договору від 04.02.2021 №11/DR/2021 та пункт 5.1. договору від 01.02.2023 №01/02/23-1).

З матеріалів справи слідує, що на кожну поставку товару позивачем було виписано видаткову накладну, яка в силу вимог підпункту «б» пункту 187.1 статті 187 ПК України є документом, що підтверджує виникнення податкового зобов`язання з ПДВ.

Таким чином, суд зауважує, що у даному випадку ТОВ «Вудленд Україна» надало податковому органу документи на підтвердження настання другої події поставки товару, з якою чинне законодавство зобов`язує платника податку скласти та зареєструвати в ЄРПН податкову накладну.

Суд звертає увагу, що форма рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН (додаток 1 до Порядку №520) визначає обов`язок комісії регіонального рівня у графі «додаткова інформація» зазначити конкретні документи, які ненадані платником або складені з порушенням законодавства, однак в оскаржуваному рішенні вказана графа взагалі не заповнена.

Надсилаючи позивачу повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, відповідач1 в графі додаткова інформація зазначив про відсутність розрахункових документів (платіжні доручення, банківські виписки), що підтверджують факт оплати, та документів щодо придбання/походження сировини.

Разом з тим, суд зауважує, що підстав витребовувати додаткові документи, які підтверджують проведення розрахунків за поставлені товари, в даному випадку у контролюючого органу не було, позаяк договорами поставки визначено умови оплати післясплата.

Що стосується документів, які підтверджують факт придбання чи походження сировини, то суд зауважує, що такі не стосуються господарських операцій, зазначених в податкових накладних.

У постанові від 21.02.2023 у справі №2240/3271/18 Верховний Суд зауважив на тому, що предметом доказування при вирішенні вимог про зобов`язання податкового органу зареєструвати податкову накладну (у разі скасування рішення Комісії про відмову в реєстрації податкової накладної) мають бути встановленими обставини достатності документів для її реєстрації.

Такий же підхід продемонстровано Верховним Судом і у постанові від 27.04.2023 у справі №460/8040/20, у якій суд висловився про те, що саме лише зазначення про відсутність документів не є достатньою підставою для відмови в реєстрації податкової накладної, оскільки контролюючим органом повинно бути зазначено об`єктивні обставини, які перешкоджають реєстрації податкової накладної з урахуванням відсутності таких документів, при цьому, обов`язково повинна бути надана оцінка тим документам, що фактично подано платником податку.

На думку суду, подані позивачем документи відповідають встановленим вимогам щодо форми та змісту і були достатніми для реєстрації спірних податкових накладних в ЄРПН, в суду відсутні підстави ставити під сумнів достовірність відображених у цих документах даних про господарську операцію.

Крім того, суд зазначає, що приймаючи рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарської операції позивача на предмет її реальності. Змістовна оцінка господарської операції може бути проведена лише за результатом здійснення податкової перевірки, підстави та порядок проведення якої визначено нормами ПК України. Предметом розгляду в цій справі є виключно стадія правильності та правомірності зупинення та відмови в реєстрації податкової накладної, а не реальність та товарність здійснення господарських операцій між позивачем та його контрагентом.

Здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства. Здійснення моніторингу не повинне підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу.

Така правова позиція вже неодноразово викладалась Верховним Судом, зокрема у постановах від 19.07.2023 у справі №420/7850/22, від 29.06.2023 у справі №500/2655/22, від 20.06.2023 у справі справа № 200/6012/20-а, від 07.12.2022 у справі № 500/2237/20, від 16.09.2022 у справі №380/7736/21.

Таким чином, зважаючи на наявність у позивача передбачених законодавством документів на підтвердження здійснення господарських операцій, наданих як відповідачеві1, так і суду, а також враховуючи, що їх достатність для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних не спростована відповідачем, суд дійшов висновку, що комісія ГУ ДПС у Волинській області не мала правових підстав для відмови позивачу у реєстрації податкових накладних.

Відповідно до частин першої та другої статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

На думку суду, відповідач1 не довів правомірності оскаржуваних рішень комісії ГУ ДПС у Волинській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, якими відмовлено у реєстрації спірних податкових накладних, а тому позовні вимоги в цій частині є підставними та підлягають задоволенню.

Щодо позовної вимоги в частині зобов`язання ДПС України зареєструвати в ЄРПН податкові накладні №10 від 09.03.2023, №11 від 09.03.2023, №36 від 21.03.2023, №15 від 13.03.2023, №18 від 14.03.2023, №20 від 15.03.2023, №23 від 16.03.2023, №27 від 17.03.2023, №35 від 21.03.2023, №37 від 21.03.2023, №41 від 22.03.2023, №42 від 22.03.2023, №44 від 23.03.2023, №48 від 24.03.2023, №51 від 25.03.2023, №52 від 27.03.2023, №54 від 27.03.2023, №56 від 28.03.2023, №57 від 28.03.2023, №61 від 29.03.2023, №63 від 29.03.2023, то суд враховує таке.

Відповідно до вимог пунктів 201.1, 201.10 статті 201 ПК України реєстрацію податкової накладної в ЄРПН віднесено до обов`язків платника податків.

У той же час, наведені норми розраховані на відсутність спірних правовідносин, позаяк у випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування механізм її подальшої реєстрації в ЄРПН є іншим.

Так, згідно із нормами пунктів 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Внесення відомостей до ЄРПН на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому вимоги абзацу десятого пункту 12 цього Порядку не застосовуються до податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку. Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням.

Як встановлено судом, підтверджено матеріалами справи і не спростовано відповідачем1, надані позивачем документи підтверджували реальність здійснення господарських операцій по поданій податковій накладній. Документи складені з дотриманням вимог законодавства і були достатніми для реєстрації податкових накладних в ЄРПН.

При цьому, обставин, які б унеможливлювали реєстрацію вищевказаних податкових накладних ПН, судом не встановлено.

Європейський суд з прав людини у пунктом 50 рішення від 13.01.2011 у справі Чуйкіна проти України (заява №28924/04) констатував: що процесуальні гарантії, викладені у статті 6 Конвенції, забезпечують кожному право звертатися до суду з позовом щодо своїх цивільних прав та обов`язків. Таким чином стаття 6 Конвенції втілює право на суд, в якому право на доступ до суду, тобто право ініціювати в судах провадження з цивільних питань становить один з його аспектів (див. рішення від 21.02.1975 у справі Голдер проти Сполученого Королівства (Golder v. the United Kingdom), пп.28 36, Series A №18). Крім того, порушення судового провадження саме по собі не задовольняє усіх вимог пункту 1 статті 6 Конвенції. Ціль Конвенції гарантувати права, які є практичними та ефективними, а не теоретичними або ілюзорними. Право на доступ до суду включає в себе не лише право ініціювати провадження, а й право отримати вирішення спору судом. Воно було б ілюзорним, якби національна правова система Договірної держави дозволяла особі подати до суду цивільний позов без гарантії того, що справу буде вирішено остаточним рішенням в судовому провадженні. Для пункту 1 статті 6 Конвенції було б неможливо детально описувати процесуальні гарантії, які надаються сторонам у судовому процесі - провадженні, яке є справедливим, публічним та швидким, не гарантувавши сторонам того, що їхні цивільні спори будуть остаточно вирішені (див. рішення у справах Мултіплекс проти Хорватії (Multiplex v. Croatia), заява №58112/00, пунктом 45, від 10 липня 2003 року, та Кутіч проти Хорватії (Kutic v. Croatia), заява №48778/99, пунктом 25, ECHR 2002-II).

Суд також зауважує, що рішення суду має бути не тільки законним та обґрунтованим, воно повинно бути ще й ефективним у захисті порушених прав, свобод та інтересів.

Таким чином, з метою відновлення прав та інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду, та з метою дотримання судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений, суд дійшов висновку про необхідність зобов`язання ДПС України зареєструвати в ЄРПН спірні податкові накладні, подані ТОВ «Вудленд Україна».

Згідно із частиною першою статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Отже, на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідача - ГУ ДПС у Волинській області (яким винесено протиправні рішення) необхідно стягнути судовий збір у розмірі 59 048,00 грн, сплата якого підтверджується платіжною інструкцією від 15.09.2023 №640 (т.3 а.с.39).

Керуючись статтями 243-246, 262 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити повністю.

Визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Волинській області комісії ГУ ДПС у Волинській області про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 10.05.2023 №8784947/36698963, №8784946/36698963, №8784945/36698963, №8784962/36698963, №8784966/36698963, №8784961/36698963, №8784965/36698963, №8784964/36698963, №8784955/36698963, №8784952/36698963, №8784956/36698963, №8784959/36698963, №8784960/36698963, №8784957/36698963, №8784954/36698963, №8784953/36698963, №8784958/36698963, №8784949/36698963, №8784950/36698963, №8784951/36698963, №8784948/36698963.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних подані Товариством з обмеженою відповідальністю «Вудленд Україна» податкові накладні №10 від 09.03.2023, №11 від 09.03.2023, №36 від 21.03.2023, №15 від 13.03.2023, №18 від 14.03.2023, №20 від 15.03.2023, №23 від 16.03.2023, №27 від 17.03.2023, №35 від 21.03.2023, №37 від 21.03.2023, №41 від 22.03.2023, №42 від 22.03.2023, №44 від 23.03.2023, №48 від 24.03.2023, №51 від 25.03.2023, №52 від 27.03.2023, №54 від 27.03.2023, №56 від 28.03.2023, №57 від 28.03.2023, №61 від 29.03.2023, №63 від 29.03.2023.

Стягнути зв рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Волинській області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Вудленд Україна» судовий збір в розмірі 59048,00 грн (п`ятдесят дев`ять тисяч сорок вісім гривень 00 копійок).

Рішення набирає законної сили в порядку та строки, визначені статтею 255 КАС України, та може бути оскаржене в апеляційному порядку шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Позивач: Товариство з обмеженою відповідальністю «Вудленд Україна» (43016, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Ковельска, 2, офіс 517, код ЄДРПОУ 36698963);

Відповідач: Головне управління ДПС у Волинській області (43010, Волинська область, місто Луцьк, Київський майдан, 4, код ЄДРПОУ ВП 44106679);

Відповідач2: Державна податкова служба України (04053, місто Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 43005393).

Головуючий-суддя Н.Б.Плахтій

Дата ухвалення рішення10.01.2024
Оприлюднено15.01.2024
Номер документу116235105
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —140/26595/23

Постанова від 08.05.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гуляк Василь Васильович

Ухвала від 03.05.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гуляк Василь Васильович

Ухвала від 02.05.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гуляк Василь Васильович

Ухвала від 22.04.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гуляк Василь Васильович

Ухвала від 18.03.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гуляк Василь Васильович

Ухвала від 12.02.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гуляк Василь Васильович

Рішення від 10.01.2024

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Плахтій Наталія Борисівна

Ухвала від 25.09.2023

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Плахтій Наталія Борисівна

Ухвала від 11.09.2023

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Плахтій Наталія Борисівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні