Рішення
від 09.01.2024 по справі 420/23141/23
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/23141/23

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19 грудня 2023 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Бжассо Н.В.,

за участі секретаря судового засідання Музики І.О.,

за участі сторін:

представника позивача адвоката Васильчук С.С. (згідно ордеру),

представника відповідача Виговської В.М. (згідно виписки з ЄДРПОУ),

розглянув у відкритому судовому засіданні в м. Одеса в режимі відеоконференції за допомогою комплексу технічних засобів та програмного забезпечення EasyCon за правилами загального позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ГАРАНТ ПРАЙМ» до Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення- рішення

ВСТАНОВИВ:

До Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «ГАРАНТ ПРАЙМ» до Головного управління ДПС в Одеській області, за результатом розгляду якого, позивач просить суд:

Визнати неправомірним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 31.05.2023 року № 12135/15-32-04-08-20 .

В обґрунтування адміністративного позову позивач зазначає, що ТОВ «ГАРАНТ ПРАЙМ» отримало податкове повідомлення-рішення № 12135/15-32-04-08-20 від 31.05.2023 року за порушення термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, що прийняте ГУ ДПС в Одеській області, яким до позивача застосовано штраф у сумі 3 095 000,04 грн. Позивач подав до ДПС України на вказане податкове повідомлення-рішення скаргу, проте, рішенням ДПС України від 22.08.2023 року № 2040/6/99-00-06-03-01-06 скаргу залишено без задоволення. Позивач вважає оскаржуване рішення протиправним, оскільки підприємство зареєструвало несвоєчасно податкові накладні не зі своєї вини, а через введення на території України воєнного стану, який триває і досі, відсутністю світла та припиненням функціонування підприємства. Також, представник позивача зазначає, що відповідачем неправильно та неправомірно розраховані штрафні санкції.

Ухвалою суду від 28.09.2023 року відкрито провадження у справі за правилами загального позовного провадження та призначено підготовче засідання на 25.10.2023 року.

25.10.2023 року від представника відповідача надійшов відзив на адміністративний позов, з огляду на який ГУ ДПС в Одеській області не погоджується з доводами позивача. Представник відповідача зазначає, що перевіркою встановлено порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних, дата виписки яких припадає на вересень, жовтень, листопад та грудень 2022 року. До ТОВ «ГАРАНТ ПРАЙМ» застосовано штрафні санкції відповідно до ст. 120-1 та ст. 201 ПКУ.

14.11.2023 року від представника позивача надійшла відповідь на відзив на адміністративний позов, з огляду на яку, позивач наголошує, що відповідачем у відзиві на адміністративний позов не наведено жодного контраргументу на підтвердження правильності розрахунку штрафних санкцій.

Ухвалою суду від 22.11.2023 року, яка занесена до протоколу підготовчого засідання, суд закрив підготовче провадження та призначив справу до судового розгляду по суті.

Під час судового розгляду справи представник позивача позовні вимоги підтримала та просила задовольнити. Додатково суду надано наказ № 2 від 28.05.2021 про призначення відповідального з огляду на який: у зв`язку з відсутністю в штатному розпису посади головного бухгалтера та касира, директором ТОВ покладені на себе службові обов`язки зазначених осіб;наказ № 8 від 31.12.2021 р. про введення в дію з 01 січня 2022 року штатного розпису у кількості 22 штатних одиниці; штатний розпис; наказ № 1 від 28.02.2022 «Про призупинення діяльності підприємства у зв`язку з воєнним станом, з огляду на який призупинення діяльність підприємства з 01 березня 2022 року, у зв`язку з відсутністю організаційних умов для господарської діяльності підприємства у повному обсязі під час воєнного стану; наказ № 2 від 28.02.2022 «Про призупинення дії трудового договору в умовах воєнного стану», відповідно до якого, оскільки підприємство перебуває в зоні активних бойових дій і неможливо гарантувати працівникам безпеку призупинено дію трудового договору із працівниками підприємства з 01 березня 2022 року; наказ № 3 від 28.04.2023 «Про поновлення дії трудового договору» з 01.05.2023 року..

Представник відповідача заперечувала проти задоволення адміністративного позову з підстав, що наведені у відзиві на адміністративний позов.

Суд вислухав думку представників сторін, розглянув матеріали справи, всебічно і повно з`ясував всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінив надані учасниками судового процесу докази в їх сукупності та робить наступні висновки.

28.04.2023 року посадовою особою ГУ ДПС в Одеській області складно акт № 10948/15-32-04-08-17/43957994 про результати перевірки своєчасності реєстрації податкових накладних ТОВ «ГАРАНТ ПРАЙМ», дата виписки яких припадає на серпень, вересень, жовтень, листопад, грудень 2022 року.

Згідно з вказаним актом, перевіркою встановлено порушення платником податку на додану вартість граничних термінів реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначених ст. 201 ПКУ а саме:

ПН № 5 від 07.09.2022 року та № 6 від 08.09.2022 року дата реєстрації 28.10.2022 року кількість днів затримки 28; ПН № 4 від 06.09.2022 року дата реєстрації 26.10.2022 року, кількість днів затримки 26; ПН № 27 від 06.10.2022 року дата реєстрації 09.01.2023 року, кількість днів затримки 70; ПН № 35 від 25.11.2022 року дата реєстрації 09.01.2023 року, кількість днів затримки 25; ПН № 13 від 15.09.2022 року дата реєстрації 09.01.2023 року, кількість днів затримки 101; ПН № 21 від 27.09.2022 року дата реєстрації 09.01.2023 року, кількість днів затримки 86; ПН № 24 від 30.09.2022 року дата реєстрації 09.01.2023 року, кількість днів затримки 86; ПН № 11 від 13.09.2022 року дата реєстрації 09.01.2023 року, кількість днів затримки 101; ПН № 12 від 14.09.2022 року дата реєстрації 09.01.2023 року, кількість днів затримки 101; ПН № 19 від 23.09.2022 року дата реєстрації 09.01.2023 року, кількість днів затримки 86; ПН № 22 від 28.09.2022 року дата реєстрації 09.01.2023 року, кількість днів затримки 86; ПН № 20 від 26.09.2022 року дата реєстрації 09.01.2023 року, кількість днів затримки 86; ПН № 16 від 20.09.2022 року дата реєстрації 09.01.2023 року, кількість днів затримки 86; ПН № 15 від 19.09.2022 року дата реєстрації 09.01.2023 року, кількість днів затримки 86; ПН № 18 від 22.09.2022 року дата реєстрації 09.01.2023 року, кількість днів затримки 86; ПН № 9 від 09.09.2022 року дата реєстрації 09.01.2023 року, кількість днів затримки 101; ПН № 14 від 16.09.2022 року дата реєстрації 09.01.2023 року, кількість днів затримки 86; ПН № 23 від 29.09.2022 року дата реєстрації 09.01.2023 року, кількість днів затримки 86; ПН № 10 від 12.09.2022 року дата реєстрації 09.01.2023 року, кількість днів затримки 101; ПН № 17 від 21.09.2022 року дата реєстрації 09.01.2023 року, кількість днів затримки 86; ПН № 36 від 28.11.2022 року дата реєстрації 09.01.2023 року, кількість днів затримки 25; ПН № 31 від 13.10.2022 року дата реєстрації 09.01.2023 року, кількість днів затримки 70; ПН № 34 від 18.10.2022 року дата реєстрації 09.01.2023 року, кількість днів затримки 55; ПН № 26 від 05.10.2022 року дата реєстрації 09.01.2023 року, кількість днів затримки 70; ПН № 37 від 29.11.2022 року дата реєстрації 09.01.2023 року, кількість днів затримки 25; ПН № 33 від 17.10.2022 року дата реєстрації 09.01.2023 року, кількість днів затримки 55; ПН № 30 від 12.10.2022 року дата реєстрації 09.01.2023 року, кількість днів затримки 70; ПН № 25 від 04.10.2022 року дата реєстрації 09.01.2023 року, кількість днів затримки 70; ПН № 38 від 30.11.2022 року дата реєстрації 09.01.2023 року, кількість днів затримки 25; ПН № 29 від 11.10.2022 року дата реєстрації 09.01.2023 року, кількість днів затримки 70; ПН № 32 від 14.10.2022 року дата реєстрації 09.01.2023 року, кількість днів затримки 70; ПН № 28 від 07.10.2022 року дата реєстрації 09.01.2023 року, кількість днів затримки 70; ПН № 7 від 05.08.2022 року дата реєстрації 01.02.2023 року, кількість днів затримки 154; ПН № 8 від 10.08.2022 року дата реєстрації 01.02.2023 року, кількість днів затримки 154; ПН № 39 від 01.12.2022 року дата реєстрації 14.03.2023 року, кількість днів затримки 73; ПН № 51 від 22.12.2022 року дата реєстрації 14.03.2023 року, кількість днів затримки 58; ПН № 42 від 06.12.2022 року дата реєстрації 14.03.2023 року, кількість днів затримки 73; ПН № 50 від 21.12.2022 року дата реєстрації 14.03.2023 року, кількість днів затримки 58; ПН № 41 від 05.12.2022 року дата реєстрації 14.03.2023 року, кількість днів затримки 73; ПН № 40 від 02.12.2022 року дата реєстрації 14.03.2023 року, кількість днів затримки 73; ПН № 49 від 20.12.2022 року дата реєстрації 14.03.2023 року, кількість днів затримки 58; ПН № 46 від 12.12.2022 року дата реєстрації 14.03.2023 року, кількість днів затримки 73; ПН № 43 від 07.12.2022 року дата реєстрації 14.03.2023 року, кількість днів затримки 73; ПН № 53 від 30.12.2022 року дата реєстрації 14.03.2023 року, кількість днів затримки 58; ПН № 47 від 16.12.2022 року дата реєстрації 14.03.2023 року, кількість днів затримки 58; ПН № 52 від 23.12.2022 року дата реєстрації 14.03.2023 року, кількість днів затримки 58; ПН № 48 від 19.12.2022 року дата реєстрації 14.03.2023 року, кількість днів затримки 58; ПН № 45 від 09.12.2022 року дата реєстрації 14.03.2023 року, кількість днів затримки 73; ПН № 44 від 08.12.2022 року дата реєстрації 14.03.2023 року, кількість днів затримки 73.

31.05.2023 року, на підставі висновків зазначеного акта перевірки, ГУ ДПС в Одеській області прийнято податкове повідомлення-рішення № 12135/15-32-04-08-20, яким до ТОВ «ГАРАНТ ПРАЙМ» застосовано штраф на загальну суму 3 095 000, 04 грн.

ТОВ «ГАРАНТ ПРАЙМ» подало скаргу № 06-23/28 на податкове повідомлення-рішення № 12135/15-32-04-08-20 від 31.05.2023 року, яка згідно з рішенням ДПС України від 22.08.2023 року № 24040/6/99-00-06-03-01-06 залишена без задоволення, а податкове повідомлення-рішення без змін.

За приписами пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Положеннями пункту 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України визначено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:

для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;

для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;

для зведених податкових накладних та/або розрахунків коригування до таких зведених податкових накладних, складених за операціями, визначеними пунктом 198.5 статті 198 та пунктом 199.1 статті 199 цього Кодексу, - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем місяця, в якому вони складені;

для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 15 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).

У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.

Обов`язок зареєструвати податкову накладну для платника податків полягає у надісланні на реєстрацію податкової накладної в установлені податковим законодавством строки та з дотриманням визначеної процедури.

Згідно з пунктом 12 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246, прийняття та перевірка податкової накладної (розрахунку коригування) здійснюється в автоматизованому режимі, після чого формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної.

Положеннями пункту 2 Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 №557, операційний день визначений як частина дня, протягом якої за наявності технічної можливості здійснюється електронний документообіг.

При цьому конкретні часові межі операційного дня цим Порядком не визначені. Водночас пунктом 3 Порядку №1246 встановлено, що операційний день в робочі дні триває з 8 до 20-ї години.

За усталеною практикою Верховного Суду (постанови від 23.07.2019 у справі №620/3609/18, від 14.08.2018 у справі №803/1583/17, від 30.01.2018 у справі №815/2745/17, від 02.07.2019 у справі №2340/3802/18, від 20.08.2019 у справі №1640/3125/18), вчинення платником податків всіх залежних від нього дій для своєчасної реєстрації податкової накладної, яка не відбулась внаслідок протиправної поведінки суб`єкта владних повноважень, від якого залежало забезпечення можливості належним чином виконати цей обов`язок, унеможливлює притягнення такого платника податків до відповідальності.

В обґрунтування відсутності у ТОВ «ГАРАНТ ПРАЙМ» об`єктивної можливості зареєструвати податкові накладні, які перелічені в акті перевірки, представник позивача посилається на введення на території України воєнного стану, часті повітряні тривоги та відсутність світла, що призвело до фактичного припинення діяльності підприємства.

На думку суду, вказані посилання не є належним доказом на підтвердження факту неможливості своєчасно зареєструвати податкові накладні.

Воєнний стан діє на території України і на час виписки податкових накладних, і на час їх реєстрації з пропуском встановлених ПКУ строків, і на теперішній час.

Посилання позивача на повітряні тривоги та відсутність світла, суд не приймає до уваги, оскільки світло вимикали за графіками вимкнення світла по групам, які доступні на офіційному сайті ДТЕК «Одеські електромережі» https://www.dtek-oem.com.ua/. Позивачем не надано доказів, щодо безперервного відключення світла, відсутності мережі Інтернет, безперервної повітряної тривоги у періоди, коли у ТОВ «ГАРАНТ ПРАЙМ» виникав обов?язок щодо реєстрації податкових накладних, які перелічені у акті перевірки від 28.04.2023 року № 10948/15-32-04-08-17/43957994.

ТОВ «ГАРАНТ ПРАЙМ» не надало суду жодних доказів на підтвердження факту вчинення спроб своєчасно зареєструвати податкові накладні. Додатково надані суду накази, на думку суду, свідчать про призупинення діяльності підприємства, а не зупинення його діяльності.

Так, сам факт виписки податкових накладних свідчить про те, що підприємством здійснювалася господарська діяльність, а отже, спростовує твердження представника позивача про припинення такої діяльності.

Згідно з положеннями п. 120-1.1 ст. 120-1 ПКУ, порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі: 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів; 20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів; 30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів; 40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів; 50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.

Суд встановив, що згідно з розрахунок штрафу за порушення термінів реєстрації податкових накладних, що є додатком до податкового повідомлення-рішення від 31.05.2023 року № 12135/15-32-04-08-20, ГУ ДПС в Одеській області застовано до ТОВ «ГАРАНТ ПРАЙМ» штрафні санкції у відповідності до п. 120-1.1 ст. 120-1 ПКУ.

Разом з тим, відповідно до Закону України від 12.01.2023 №2876-IX "Про внесення змін до розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України щодо відновлення обмеження перебування грального бізнесу на спрощеній системі оподаткування" внесені до розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України такі зміни, зокрема:

1) підрозділ 2 доповнити пунктом 89 та 90 такого змісту:

89. Тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року №64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року №2102-IX, та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється з урахуванням таких граничних строків:

для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до 5 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;

для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 18 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;

для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 18 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).

90. Тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року №64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року №2102-IX, та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, штраф за порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого пунктом 89 цього підрозділу для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлюється у розмірі:

2 відсотки суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;

5 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;

10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;

15 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів;

25 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів";

Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування (з 08.02.2023).

Суд враховує, що положеннями статті 58 Конституції України передбачено, що закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом`якшують або скасовують відповідальність особи.

Згідно з п. 11 підроздіу 10 розділу XX Податкового кодексу України, шрафні (фінансові) санкції (штрафи) за наслідками перевірок, які здійснюються контролюючими органами, застосовуються у розмірах, передбачених законом, чинним на день прийняття рішень щодо застосування таких штрафних (фінансових) санкцій (з урахуванням норм пункту 7 цього підрозділу).

Оскільки спірне податкове рішення, яким позивачу були нараховані штрафні санкції, винесене відповідачем 31.05.2023, тобто після 08.02.2023, тому податковий орган повинен був визначити розмір штрафних санкцій із урахуванням вказаних змін до податкового законодавства, внесених Законом №2876-IX, зокрема, в частині зменшення розміру штрафних санкцій.

В свою чергу, право на зменшення та перерахунок штрафних санкцій належить виключно податковому органу, тоді як суд, в межах своєї компетенції, може лише встановити правомірність або неправомірність нарахування штрафних санкцій позивачу. При цьому, суд не може підміняти собою уповноважений орган та самостійно зменшувати суму штрафних санкцій, застосованих до платника податку.

Згідно з ч. ч. 1, 2 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Згідно зі ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Оскільки висновки податкового органу є правомірними щодо наявності порушення ТОВ "ГАРАНТ ПРАЙМ" вимог закону, однак неправомірними в частині, яка стосується порядку розрахунку розміру штрафу, а суд не вбачає підстав самостійно визначати суму, на яку потрібно зменшити нарахування штрафних санкцій, тому спірне податкове повідомлення-рішення слід скасувати повністю.

Відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Суд встановив, що за звернення до суду із зазначеним адміністративним позовом позивач сплатив судовий збір у розмірі 26840,00 грн., який має бути стягнутий з відповідача на користь позивача.

Керуючись ст.ст.2, 3, 6, 8, 9, 73, 74, 75, 76, 77, 94, 139, 173-183, 192-228, 243, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

Задовольнити позов Товариства з обмеженою відповідальністю «ГАРАНТ ПРАЙМ» до Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення рішення.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС Одеській області від 31.05.2023 року №12135/15-32-04-08-20.

Стягнути з Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ ВП: 44069166) за рахунок бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ГАРАНТ ПРАЙМ» (код ЄДРПОУ: 43957994) судовий збір у сумі 26 840 грн (двадцять шість тисяч вісімсот сорок) гривень 00 копійок.

Відповідно до статті 255 КАС України, рішення суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Згідно з частиною першою статті 295 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів. Якщо в судовому засіданні було проголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складання повного тексту рішення.

Апеляційна скарга подається учасниками справи до П`ятого апеляційного адміністративного суду.

Позивач Товариство з обмеженою відповідальністю «ГАРАНТ ПРАЙМ» (код ЄДРПОУ 43957994; адреса: вул. Вишгородська, 52, оф.87, м. Київ, 04114).

Відповідач Головне управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ ВП: 44069166; адреса: вул. Семінарська, 5, м. Одеса, 65044).

Повний текст рішення складений та підписаний судом 09.01.2024 року, у зв`язку знаходження судді у щорічній відпустці.

Суддя Н.В. Бжассо

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.01.2024
Оприлюднено15.01.2024
Номер документу116237016
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них

Судовий реєстр по справі —420/23141/23

Ухвала від 28.01.2025

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Семенюк Г.В.

Ухвала від 25.12.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Семенюк Г.В.

Ухвала від 11.12.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Семенюк Г.В.

Ухвала від 26.02.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Семенюк Г.В.

Ухвала від 12.02.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Семенюк Г.В.

Рішення від 09.01.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бжассо Н.В.

Ухвала від 18.10.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бжассо Н.В.

Ухвала від 28.09.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бжассо Н.В.

Ухвала від 11.09.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бжассо Н.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні