РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про зупинення провадження у справі
12 січня 2024 року м. Рівне№460/160/24
Рівненський окружний адміністративний суд у складі судді Гудими Н.С., розглянувши матеріали адміністративної справи за позовом
Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області в особі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області доКомунального підприємства Костопільської міської ради "Костопількомуненергія" про стягнення коштів,
В С Т А Н О В И В:
Західний офіс Держаудитслужби в Рівненській області в особі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області звернулося до суду з позовом до Комунального підприємства Костопільської міської ради "Костопількомуненергія" про стягнення до державного бюджету 378645,06 грн.
Ухвалою суду від 09.01.2024 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.
11.01.2024 на адресу суду надійшло клопотання позивача про зупинення провадження у справі до вирішення справи №460/28722/23 за позовом Комунального підприємства Костопільської міської ради "Костопількомуненергія" до Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області про визнання протиправною та скасування вимоги, на підставі якої офіс просить стягнути до бюджету з підприємства кошти у даній справі.
Розглянувши подане клопотання та наявні в матеріалах справи докази, суд встановив таке.
Як свідчить зміст позову, предметом розгляду в даній справі є стягнення до державного бюджету 378645,06 грн.
Так, Західним офісом Держаудитслужби в Рівненській області в особі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області проведено ревізію фінансово-господарської діяльності підприємства за період з 01.01.2020 по 31.03.2023. За результатами проведеної ревізії сформовано висновки, що Комунальним підприємством Костопільської міської ради "Костопількомуненергія" зайво отримано кошти державного бюджету в загальній сумі 378645,06 грн. на відшкодування різниці в тарифах на теплову енергію, послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води, послуги з постачання теплової енергії та постачання гарячої води, що вироблялися, транспортувалися та постачалися населенню та установам і організаціям, що фінансуються з державного та/або місцевих бюджетів за 2019-2020 роки та січень-травень 2021 року внаслідок завищення обсягу різниці в тарифах.
У зв`язку з цим, позивачем підприємству пред`явлено вимогу про усунення виявлених порушень законодавства від 29.09.2023 №131707-14/2631-2023 та забезпечення повернення до державного бюджету коштів на загальну суму 378645,06 грн.
З огляду на невиконання комунальним підприємством цієї вимоги Західний офіс Держаудитслужби в Рівненській області в особі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області звернувся до суду з цим позовом про стягнення коштів з підприємства в судовому порядку.
Водночас, судом встановлено, що Комунальне підприємство Костопільської міської ради «Костопількомуненергія» звернулося Рівненського окружного адміністративного суду з позовом до Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області про визнання протиправною та скасування вимоги №131707-14/2631-23 від 29.09.2023 про усунення виявлених порушень законодавства.
Ухвалою суду від 02.01.2024 вказану позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі №460/28722/23 за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.
Встановлені обставини в їх сукупності свідчать, що рішенням суду у справі №460/28722/23 будуть встановлені обставини, що мають істотне значення для вирішення спору у справі №460/160/24 і не можуть бути встановлені судом самостійно при розгляді даної справи.
З огляду на наведене, існує об`єктивна неможливість розгляду даної справи до набрання законної сили судовим рішенням у справі №460/28722/23, позаяк зібрані у цій справі докази не дозволяють повно та всебічно встановити і оцінити обставини (факти), які є предметом розгляду у цій справі, без встановлення та надання оцінки обставинам, що є предметом розгляду справи №460/28722/23.
Відповідно до п.3 ч.1 ст.236 КАС України суд зупиняє провадження у справі в разі об`єктивної неможливості розгляду цієї справи до вирішення іншої справи, що розглядається в порядку конституційного провадження, адміністративного, цивільного, господарського чи кримінального судочинства, - до набрання законної сили судовим рішенням в іншій справі.
За наведених обставин, враховуючи імперативний характер зазначеної норми процесуального права, суд дійшов висновку про наявність підстав для зупинення провадження у даній справі.
Таким чином, клопотання позивача про зупинення провадження у справі є обґрунтованим, а тому його слід задовольнити.
Керуючись статтями 236, 241, 256, 295 КАС України, суд
У Х В А Л И В :
Клопотання позивача про зупинення провадження у справі - задовольнити.
Провадження в адміністративній справі №460/160/24 зупинити до набрання законної сили судовим рішенням у адміністративній справі №460/28722/23.
Ухвала набирає законної сили негайно після її проголошення.
Ухвала може бути оскаржена. Апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом п`ятнадцяти днів з дня складення повного судового рішення безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.
Повний текст ухвали складений 12 січня 2024 року.
Суддя Н.С. Гудима
Суд | Рівненський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.01.2024 |
Оприлюднено | 15.01.2024 |
Номер документу | 116264987 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо процедур здійснення контролю Рахунковою палатою, Державною аудиторською службою України, державного фінансового контролю |
Адміністративне
Рівненський окружний адміністративний суд
Н.С. Гудима
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні