Ухвала
від 15.01.2024 по справі 712/473/24
СОСНІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЧЕРКАС

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 712/473/24

Провадження №1-кс/712/296/24

15 січня 2024 року м. Черкаси

Слідчий суддя Соснівського районного суду м. Черкаси ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , прокурора ОСОБА_3 , розглянувши клопотання заступника начальника третього відділу першого управління процесуального керівництва досудовим розслідуванням та підтримання публічного обвинувачення Департаменту нагляду за додержанням законів органами Державного бюро розслідувань Офісу Генерального прокурора ОСОБА_4 про проведення обшуку, яке подане під час проведення досудового розслідування кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 62021000000000861, -

ВСТАНОВИВ:

До суду звернувся заступник начальника третього відділу першого управління процесуального керівництва досудовим розслідуванням та підтримання публічного обвинувачення Департаменту нагляду за додержанням законів органами Державного бюро розслідувань Офісу Генерального прокурора ОСОБА_4 з клопотанням про проведення обшуку, яке подане під час проведення досудового розслідування кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 62021000000000861.

Клопотання мотивує тим, що слідчими слідчого відділу Управління Служби безпеки України в Черкаській області за процесуального керівництва прокурорів Офісу Генерального прокурора здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 62021000000000861 від 07.10.2021 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.2 ст. 28, ч. 2 ст. 364, ч. 5 ст. 27, ч. 3 ст. 212, ч. 3 ст. 209 КК України.

Під час досудового розслідування отримано інформацію про те, що службові особи юридичних осіб та інші невстановлені особи, діючи за попередньою змовою з керівництвом Міністерства інфраструктури України та Головного сервісного центру МВС України, зловживають службовим становищем з метою одержання неправомірної вигоди для себе та інших фізичних і юридичних осіб, що спричиняє тяжкі наслідки у вигляді заподіяння шкоди охоронюваним законом державним інтересам, а також правам та інтересам окремих громадян та юридичних осіб.

Досудовим розслідуванням установлено, що Мінінфраструктури визначено органи сертифікації колісних транспортних засобів, а саме: ТОВ «УКР-ТЕСТ-СТАНДАРТ» (35809174), ТОВ «ЦЕНТР АВТО» (38683765), ТОВ «ЄВРОЦЕНТР АВТО» (38620642), ТОВ «АВТОТЕХНО СЕРВІС» (32946875), ТОВ «ДЕСНА-ТРАНС» (33336370), ПП «АЄС СТАНДАРТ» (37673164), ТОВ «КСЦ-КОНКОРД» (38708538), ТОВ «ТРИМАКС-АВТО» (37221171), ТОВ «УКРТЕХКОНТРОЛЬ» (38886995), ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» (38888641), які, здійснюючи господарську діяльність з надання послуг із сертифікації та технічного огляду автотранспортних засобів, приховали реальну кількість / вартість здійснених операцій, що надало їм можливість не відображати в податковій звітності такі операції.

Відповідно до п. 11.9 Порядку затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання, затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України від 17.08.2012 № 521, уповноважені органи та органи із сертифікації ведуть реєстр виданих сертифікатів відповідності щодо індивідуального затвердження. Реєстраційні номери сертифікатів відповідності щодо індивідуального затвердження присвоюють уповноважені органи та органи із сертифікації згідно з вимогами додатка 7 до цього Порядку. Ці органи надають інформацію про сертифікат відповідності до підприємства, що належить до сфери управління Міністерства інфраструктури України, для внесення інформації до Державного реєстру сертифікатів відповідності транспортних засобів або обладнання відповідно до вимог, передбачених у додатку 9 до вказаного Порядку.

Однак Реєстру колісних транспортних засобів не створено, і відповідно призначені органи сертифікації не надають інформацію про видані сертифікати відповідності до підприємства, що належить до сфери управління Мінінфраструктури.

При цьому призначені органи сертифікації не ведуть власні реєстри виданих сертифікатів відповідності, що підтверджується протоколами тимчасового доступу до речей і документів, здійсненого на підставі ухвал Соснівського районного суду м. Черкаси.

Разом з цим, згідно отриманих відомостей, висновки та протоколи випробування, які передаються до призначених органів сертифікації, складаються без заїзду транспортного засобу або з формальним заїздом без здійснення фактичного огляду у випробувальних лабораторіях.

Під час досудового розслідування отримано інформацію про те, що ОСОБА_5 разом із ОСОБА_6 є організаторами запровадження протиправної схеми з видачі сертифікатів відповідності колісних транспортних засобів призначеними органами сертифікації ТОВ «ЦЕНТР АВТО», ТОВ «ЄВРОЦЕНТР АВТО», ТОВ «ДП «ЦЕНТРСТАНДАРТ СИСТЕМА», а також випробувальних лабораторій, зокрема ТОВ «ЗАХІДСТАНДАРТ СИСТЕМА», ТОВ «ЄВРОСТАНДАРТ СИСТЕМА», ТОВ «ДЖИ-АВТО» та інших.

В свою чергу вищевказані особи здійснюють організаційно розпорядчі функції під час фінансово-господарської діяльності зазначених суб`єктів господарювання, та за наслідками такої діяльності отримують основний дохід.

Згідно з отриманими відомостями ОСОБА_6 та ОСОБА_5 до своєї протиправної діяльності залучено колишнього начальника управління з акредитації органів сертифікації та інспектування НААУ ОСОБА_7 , який відповідно до функціональних обов`язків відповідальний за взаємовідносини із НААУ.

Також, останніми залучено, ОСОБА_8 ,яка згідно з функціональними обов`язками здійснює контроль та організацію бухгалтерського та фінансового обліку 27 підприємств, 29 фізичних осіб-підприємців, 130 випробувальних лабораторій, каси, партнерів та агентів.

Крім того, вказаними особами залучено близько 62 інших осіб, які виконують функції кураторів (осіб, які здійснюють пошук нових приміщень та персоналу для випробувальних лабораторій, відповідальні за розвиток та контроль за діяльністю залучених випробувальних лабораторій), фінансистів, програмістів, бухгалтерів, юристів, охоронців, водіїв / кур`єрів.

При цьому, згідно отриманої інформації, ОСОБА_6 є шеф редактором «Судово-юридичної газети», вміло користується своїм медійним ресурсом, надаючи послуги відповідним особам, може подати будь-яку інформацію в потрібному ракурсі, завдяки чому має на судову систему великий вплив.

З метою всебічного і неупередженого дослідження обставин кримінального провадження, а також для встановлення всіх осіб, причетних до вчинення кримінального правопорушення виникла необхідність в досліджені та аналізі реєстрів виданих сертифікатів відповідності призначеними органами сертифікації. Однак, ведення відповідних реєстрів виданих сертифікатів відповідності призначеними органами сертифікації, не здійснюється.

Встановлено, що НААУ здійснює щорічне опитування усіх акредитованих органів з оцінки відповідності за формою Ф-08.12.86 з метою підтвердження наявного сталого досвіду робіт як вимагає Загальний документ НААУ «Критерії сталого досвіду органів з оцінки відповідності» ЗД.-08.00.19. Таке опитування НААУ було введено з вересня 2019 року. Органи з оцінки відповідності у відповідь на запит НААУ надсилають відомості щодо проведених робіт з оцінки відповідності/сертифікації на електронну пошту НААУ та поштовими відправленнями.

Так, згідно з відомостями наданими Національним агентством з акредитації України, ТОВ «ЦЕНТР АВТО» видано сертифікатів відповідності колісних транспортних засобів за 2021 рік у кількості 36 475 шт., за 2022 рік - 93 801 шт.

Проте, відповідно до даних Головного сервісного центру МВС у 2021 році поставлено на облік 161 842 транспортних засобів, які були вперше зареєстровані на території України на підставі виданих сертифікатів відповідності колісних транспортних засобів ТОВ «ЦЕНТР АВТО», за 2022 рік - 122 031 транспортних засобів.

Таким чином, встановлена розбіжність між інформацією, поданою ТОВ «ЦЕНТР АВТО» до НААУ про кількість виданих сертифікатів відповідності колісних транспортних засобів та фактичною кількістю виданих сертифікатів цим товариством, на підставі яких здійснено реєстрацію транспортних засобів у сервісних центрах МВС.

Разом з тим, стороною обвинувачення отримано інформацію, що

ОСОБА_5 та ОСОБА_6 використовують свої значні фінансові та медійні ресурси, а також місці соціальні зв`язки для впливу на працівників Мінінфраструктур з метою забезпечення безперешкодного функціонування їх злочинної схеми з видачі сертифікатів відповідності.

Зокрема отримано відомості, що ОСОБА_6 та ОСОБА_5 06.04.2021 у період часу з 18:03:34 по 18:28:04, після отримання відомостей щодо активних дій службових осіб Мінінфраструктури направлених на створення Державного реєстру сертифікатів відповідності транспортних засобів або обладнання, обговорили план створення штучних перешкод для його введення, оскільки буде все пораховано і буде припинено їх протиправну діяльність.

Станом на 01.08.2023 Мінінфраструктуризазначеного реєстру не створено.

Відповідно до інформації здобутої під час досудового розслідування,

ОСОБА_5 та ОСОБА_6 спільно з службовими особами вищевказаних підконтрольних їм суб`єктів господарювання у сфері випробувань (технічного контролю) та сертифікації колісних транспортних засобів, акумулюють грошові кошти, у готівковій формі за проведення технічного контролю та видачу сертифікатів, а в подальшому здійснюють виведення у тіньовий сектор економіки у тому числі легалізацію та виводу на закордонні рахунки без сплати до бюджету загальнообов`язкових платежів та зборів. Вказані грошові кошти легалізуються шляхом придбання житлового та комерційного нерухомого майна, цінного рухомого майна, а також шляхом розміщення їх на зберігання до індивідуальних банківських сейфів.

Крім того, стороною обвинувачення отримано інформацію, що до протиправної діяльності з видачі сертифікатів відповідності колісних транспортних засобів та акумулювання грошових коштів від такої діяльності причетний ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 , фактично мешкає за адресою: АДРЕСА_2 , який відповідно до своїх функціональних обов`язків здійснює пошук персоналу та нових приміщень для випробувальних майданчиків, а також є відповідальним за контроль роботи майданчиків та за розвиток.

В свою чергу ОСОБА_9 постійно звітує про виконану роботу ОСОБА_8 шляхом направлення відповідних звітів у форматі «Excel», який містить такі відомості: назву області; лабораторія (наприклад ЗСС Дільниця №12.20 - м. Могилів-Подільський, Вінницька обл.); відношення лабораторії - наша, партнер, до договору; відомості про агентів; дані про походження автомобіля - USA, Европа, Корея; загальні відомості про видані сертифікати, ОТК; дані про отримані грошові кошти.

Крім того отримано відомості, які свідчать, що ОСОБА_9 звітує ОСОБА_8 щодо наданих ТОВ «ЦЕНТР АВТО» послуг із сертифікації колісних транспортних засобів за допомогою випробувальних лабораторій ПП «ТЕХОГЛЯД-УМАНЬ», ТОВ «АРТ-ТРАНС 2000», ТОВ «ВК «АВТОТРАНСПОРТНИК», ТОВ «ЕНЕРГОПЛЮС», ТОВ «ЗАХІДСТАНДАРТ СИСТЕМА», ТОВ «ЕВРОСТАНДАРТ СИСТЕМА», ТОВ «ДЖИ-АВТО», ТОВ «ДП «ЦЕНТРСТАНДАРТ СИСТЕМА», ТОВ «М-СЕРВІС», ТОВ «СТО ІРШАВА», ТОВ «ТРАНСЕКСПЕРТГРУП», ТОВ «ЄВРОЕКСПЕРТ». Такі звіти мітять наступні відомості: назву області, відомості про суб`єкт господарювання, який виконав роботи, замовлення клієнта (наприкладUA.008.058218 від 31.05.2022 16:10:07, яке відповідає номеру сертифікату); дані про походження автомобіля та отримані кошти за послуги із сертифікації, зокрема за один транспортний засіб: USA - 4 000 грн., Европа - 2 000 грн., Корея - 2 700 грн.

За наслідками зазначених діянь ОСОБА_9 отримує надприбутки за протиправну діяльність, яка полягає у сприянні та нарощуванні кількості наданих ТОВ «ЦЕНТР АВТО» необлікованих (неоподаткованих) послуг із сертифікації колісних транспортних засобів за допомогою вищенаведених випробувальних лабораторій.

Разом з тим, в ході досудового розслідування, здобуто відомості, що квартира за адресою: АДРЕСА_2 , в якій проживає ОСОБА_9 з`єднана з іншим житловим приміщення, за адресою: АДРЕСА_3 .

Відповідно до отриманої інформації, за місцем фактичного проживання ОСОБА_9 зберігаються речі та документи, договори, чорнові записи й інші речі, у тому числі в електронному вигляді, у комп`ютерній техніці, ноутбуках, на планшетах, накопичувачах флешпам`яті, жорстких дисках, переносних носіях інформації, телефонах, кошти незаконного походження, а також блокноти, щоденники, інші документи, які підтверджують протиправне надання послуг із сертифікації, що можуть мати значення для досудового розслідування у кримінальному провадженні № 62021000000000861.

У цьому кримінальному провадженні необхідно провести судові почеркознавчі та економічні експертизи з метою встановлення фактичних підписантів документів і розміру завданих збитків.

Для цього необхідно відшукати і вилучити оригінали документів, а також речі, які містять відомості, що можуть бути використані як доказ обставин, які встановлюються під час кримінального провадження.

Зазначені речі і документи мають безпосередній зв`язок із вчиненням указаного кримінального правопорушення, тому підлягають відшуканню та вилученню як речові докази, а також можуть бути використані при проведенні судових експертиз.

Необхідність отримання доступу до названих речей і документів саме під час обшуку, а не інших слідчих (розшукових) чи процесуальних дій, у тому числі заходів забезпечення кримінального провадження, зокрема в добровільному порядку, ґрунтується на отриманих під час досудового розслідування відомостях щодо беззаперечної причетності зазначених фізичних і юридичних осіб до протиправної діяльності та можливого знищення речей і документів з метою приховування протиправної діяльності.

Вилучення вказаних речей та предметів в порядку тимчасового доступу до них на цьому етапі розслідування кримінального провадження є неможливим, оскільки службові особи призначених органів сертифікації ТОВ «ЦЕНТР АВТО», ТОВ «ЄВРОЦЕНТР АВТО», ТОВ «ДП «ЦЕНТРСТАНДАРТ СИСТЕМА», а також випробувальних лабораторій, зокрема ТОВ «ЗАХІДСТАНДАРТ СИСТЕМА», ТОВ «ЄВРОСТАНДАРТ СИСТЕМА», умисно не виконують ухвали Соснівського районного суду м. Черкаси про тимчасовий доступ до речей і документів та переховуються від сторони обвинувачення з метою неотримання ухвал, якими надано дозвіл на проведення тимчасового доступу.

Указані речі та документи мають важливе значення для досудового розслідування та можуть бути доказами під час судового розгляду.

Ураховуючи викладені обставини та вимоги ст. 2 КПК України щодо забезпечення швидкого, повного і неупередженого розслідування кримінального провадження, щоб кожен, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, сторона обвинувачення вважає, що єдиною доцільною і необхідною слідчою дією у цьому випадку є проведення обшуку приміщень за адресою: АДРЕСА_3 , оскільки в інший спосіб неможливо зафіксувати сліди вчиненого злочину та виявити і вилучити речі та документи, які будуть використані як докази в кримінальному провадженні.

Застосування інших слідчих (розшукових) дій та заходів забезпечення кримінального провадження не забезпечить виконання завдань кримінального провадження та може призвести до знищення речових доказів.

Власником нерухомого майна за адресою:

АДРЕСА_3 , згідно з інформаційною довідкою з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна від 14.11.2023 № 354382764є ОСОБА_10 .

У судовому засіданні прокурор клопотання підтримав повністю та просив задовольнити заявлені вимоги, з викладених у ньому підстав.

Дослідивши матеріали клопотання, заслухавши прокурора, суд приходить до наступного.

Згідно ч. 1 ст. 234 КПК України обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.

Згідно ч. 2 ст. 234 КПК України обшук проводиться на підставі ухвали слідчого судді.

Ніхто не має право проникнути до житла чи іншого володіння особи з будь-якою метою, інакше як лише за добровільною згодою особи, яка ним володіє, або на підставі ухвали слідчого судді (ч. 1 ст. 233 КПК України).

У відповідності до ст. 234 КПК України, обшук проводиться на підставі ухвали слідчого судді з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.

Як передбачено в ч. 3 ст. 233 КПК України слідчий, дізнавач, прокурор має право до постановлення ухвали слідчого судді увійти до житла чи іншого володіння особи лише у невідкладних випадках, пов`язаних із врятуванням життя людей та майна чи з безпосереднім переслідуванням осіб, які підозрюються у вчиненні кримінального правопорушення. У такому разі прокурор, слідчий, дізнавач за погодженням із прокурором зобов`язаний невідкладно після здійснення таких дій звернутися до слідчого судді із клопотанням про проведення обшуку. Слідчий суддя розглядає таке клопотання згідно з вимогами статті 234 цього Кодексу, перевіряючи, крім іншого, чи дійсно були наявні підстави для проникнення до житла чи іншого володіння особи без ухвали слідчого судді. Якщо прокурор відмовиться погодити клопотання слідчого, дізнавача про обшук або слідчий суддя відмовить у задоволенні клопотання про обшук, встановлені внаслідок такого обшуку докази є недопустимими, а отримана інформація підлягає знищенню в порядку, передбаченому статтею 255 цього Кодексу.

Слідчим суддею встановлено, що слідчими слідчого відділу Управління Служби безпеки України в Черкаській області за процесуального керівництва прокурорів Офісу Генерального прокурора здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 62021000000000861 від 07.10.2021 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 28, ч. 2 ст. 364, ч. 5 ст. 27, ч. 3 ст. 212, ч. 3 ст. 209 КК України.

За даними матеріалів досудового розслідування, службові особи юридичних осіб та інші невстановлені особи, діючи за попередньою змовою з керівництвом Міністерства інфраструктури України та Головного сервісного центру МВС України, зловживають службовим становищем з метою одержання неправомірної вигоди для себе та інших фізичних і юридичних осіб, що спричиняє тяжкі наслідки у вигляді заподіяння шкоди охоронюваним законом державним інтересам, а також правам та інтересам окремих громадян та юридичних осіб. Органом досудового розслідування установлено, що Мінінфраструктури визначено органи сертифікації колісних транспортних засобів, а саме: ТОВ «УКР-ТЕСТ-СТАНДАРТ» (ЄДРПОУ 35809174), ТОВ «ЦЕНТР АВТО» (ЄДРПОУ 38683765), ТОВ «ЄВРОЦЕНТР АВТО» (ЄДРПОУ 38620642), ТОВ «АВТОТЕХНО СЕРВІС» (ЄДРПОУ 32946875), ТОВ «ДЕСНА-ТРАНС» (ЄДРПОУ 33336370), ПП «АЄС СТАНДАРТ» (ЄДРПОУ 37673164), ТОВ «КСЦ-КОНКОРД» (ЄДРПОУ 38708538), ТОВ «ТРИМАКС-АВТО» (ЄДРПОУ 37221171), ТОВ «УКРТЕХКОНТРОЛЬ» (ЄДРПОУ 38886995), ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» (ЄДРПОУ 38888641), які, здійснюючи господарську діяльність з надання послуг із сертифікації та технічного огляду автотранспортних засобів, приховали реальну кількість / вартість здійснених операцій, що надало їм можливість не відображати в податковій звітності такі операції.

Національним агентством з акредитації здійснюється щорічне опитування усіх акредитованих ООВ за формою Ф-08.12.86 з метою підтвердження наявного сталого досвіду робіт як вимагає Загальний документ НААУ «Критерії сталого досвіду органів з оцінки відповідності» ЗД-08.00.19. Органи з оцінки відповідності у відповідь на запит НААУ надсилають відомості щодо проведених робіт з оцінки відповідності/сертифікації на електронну пошту НААУ та поштовими відправленнями.

Відповідно до інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна № 354382764 право власності на квартиру АДРЕСА_4 зареєстровано за ОСОБА_10 .

Доданими до клопотання матеріалами кримінального провадження, а саме: протоколами допиту свідків, протоколами огляду, ухвалами Соснівського районного суду м. Черкаси від 03.07.2023 року, заявою про вчинення кримінального правопорушення, обгрунтована наявність достатніх підстав вважати, що відшукувані речі і документи знаходяться у зазначеному в клопотанні приміщенні у особи, яка може бути причетна до вчинення кримінального правопорушення, що в силу ст. 234 КПК України, є підставою для задоволення клопотання про проведення обшуку в частині відшукання речей і документів за виключенням документально непідтверджених сум коштів, цінностей, отриманих у результаті протиправної діяльності, оскільки в цій частині прокурором не надано доказів про можливість ідентифікування таких коштів та цінностей.

Оцінюючи дотримання права кожної фізичної особи на мирне володіння своїм майном, декларованого ч.1 ст.1 Першого протоколу до Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, слідчий суддя зважає на те, що проведення обшуку у даному кримінальному провадженні становить втручання у право власності, однак таке втручання на даним час є виправданим з огляду на суспільний інтерес, який у даному конкретному випадку стосується результату розслідування обставин вчинення кримінального правопорушення.

Керуючись ст.ст. 233, 234, 235, 372, 376 Кримінального процесуального кодексу України, -

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання задовольнити частково.

Надати дозвіл на проведення обшуку у приміщеннях, розташованих за адресою: АДРЕСА_3 , з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, а також відшукання та вилучення майна у вигляді речей та документів в оригіналах, а саме:

-реєстрів / витягів з електронних інформаційних систем, баз даних, (CRM бази), які містять відомості про облік виданих сертифікатів відповідності колісних транспортних засобів, протоколів органів технічного контролю / лабораторій, бухгалтерський облік, обліки / звіти ТОВ «ЦЕНТР АВТО», ТОВ «ЄВРОЦЕНТР АВТО», ТОВ «ДП «ЦЕНТРСТАНДАРТ СИСТЕМА», ТОВ «ЗАХІДСТАНДАРТ СИСТЕМА», ТОВ «ЄВРОСТАНДАРТ СИСТЕМА», ТОВ «ДЖИ-АВТО»;

-звітів у форматі «Excel» чи програмного забезпечення, які містить такі відомості: назву області; лабораторія (наприклад ЗСС Дільниця №12.20 - м. Могилів-Подільський, Вінницька обл.); відношення лабораторії - наша, партнер, до договору; відомості про агентів; дані про походження автомобіля - USA, Европа, Корея; загальні відомості про видані сертифікати, органів технічного контролю; дані про отримані грошові кошти за видачу одного сертифікату відповідності;

-реєстрів / витягів з реєстрів виданих сертифікатів відповідності щодо індивідуального затвердження, реєстраційних номерів сертифікатів відповідності щодо індивідуального затвердження присвоєних уповноваженими органами та органами із сертифікації, а також відомостей, наданих для внесення інформації до Державного реєстру сертифікатів відповідності транспортних засобів або обладнання,відповідно до п. 11.9 Порядку затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання, затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України від 17.08.2012 № 521, реєстрів та/або баз даних, які містять відомості про видані сертифікати відповідностітранспортних засобів та про оплату за послуги із сертифікації;

-документів, пов`язаних із сертифікацією колісних транспортних засобів: документів, які містять інформацію про заявника / власника продукції (ПІБ / назва юридичної особи, РНОКПП / ІПН / ЄДРПОУ, дата народження), сертифікатів відповідності, бланків сертифікатів відповідності, актів та протоколів ідентифікації, висновків, технічної документації про колісні транспорті засоби (технічний паспорт на транспортний засіб країни попередньої реєстрації), копій сертифікатів та протоколів сертифікаційних випробувань, отриманих в органах сертифікації України або інших країн, інвойсів, документів, що підтверджують походження продукції, митних документів; договорів з випробувальними лабораторіями, документів випробувальних лабораторій, журналів реєстрації заявок та виданих сертифікатів, установчих, реєстраційних документів, податкової звітності, бухгалтерських документів (заяв, довіреностей, доручень, карток із зразками підписів та відбитками печаток, платіжних доручень, виписок щодо рахунків, чекових книжок та грошових чеків), фінансових документів (рахунків-фактури, контрактів на постачання, договір купівлі-продажу), первинних фінансово-господарських та бухгалтерських документів (документів щодо укладання договорів з усіма додатками, змінами та доповненнями, специфікацій, актів прийому-передачі, накладних, податкових накладних, рахунків-фактур, актів приймання-здачі виконаних робіт, актів взаємозвірки, платіжних доручень, книг обліку надання послуг, виконання робіт, реєстрів виданих та отриманих податкових накладних); фінансово-господарських документів, які відображають здійснені розрахунки, рух коштів, документів суб`єктів господарювання: ТОВ «ЦЕНТР АВТО», ТОВ «ЄВРОЦЕНТР АВТО», ПП «ТЕХОГЛЯД-УМАНЬ», ТОВ «АРТ-ТРАНС 2000», ТОВ «ВК «АВТОТРАНСПОРТНИК», ТОВ «ЗАХІДСТАНДАРТ СИСТЕМА», ТОВ «ЕНЕРГОПЛЮС», ТОВ «ЕВРОСТАНДАРТ СИСТЕМА», ТОВ «ДЖИ-АВТО», ТОВ «ДП «ЦЕНТРСТАНДАРТ СИСТЕМА», ТОВ «СТО ІРШАВА», ТОВ «М-СЕРВІС», ТОВ «ТРАНСЕКСПЕРТГРУП», ТОВ «ЄВРОЕКСПЕРТ»,ТОВ «КРІЕЙТОР-СИСТЕМС», ТОВ «АВТО ХАБ СУМИ», ТОВ «ЕЛЕГІЯ ЛТД», ТОВ «СТЕНД АВТО», ПП «ІНТЕРВІКСАН-ЦЕНТР»,ТОВ «МАХА-ПАРК»,ТОВ «РМ-221», ТОВ «РІШЕННЯ-КОМ», ТОВ «АВТО-РІШ», ТОВ «ОТК ПІВДЕНЬ», ФОП ОСОБА_11 (РНОКПП НОМЕР_2 ), ФОП ОСОБА_12 (РНОКПП НОМЕР_3 ), ФОП ОСОБА_13 (РНОКПП НОМЕР_4 ), ФОП ОСОБА_14 (РНОКПП НОМЕР_5 );

-електронних носіїв інформації (жорстких дисків, флешнакопичувачів, оптичних дисків, серверів, засобів зв`язку, мобільних телефонів), комп`ютерної техніки, ноутбуків, смартфонів та носіїв інформації, які використовувалися під час протиправної діяльності;

-мобільних терміналів / телефонів / смартфонів, засобів комунікації, телекомунікаційного та обладнання, у тому числі того, що застосовує технологію ІР-телефонії, сім-карток (операторів мобільного зв`язку);

-зіпсованих документів, чистих аркушів паперу, бланків документів з відбитками печаток підприємств та підписів фізичних осіб, чорнових записів (у тому числі тих, які свідчать про ведення «подвійної» бухгалтерії), блокнотів, робочих зошитів, документів з вільними зразками почерку та підписів працівників, представників зазначених підприємств; документів, які містять відомості про облік сертифікації колісних транспортних засобів та/або облік коштів (у тому числі про розподіл коштів серед учасників протиправноїсхеми) та обліки, необхідні для сертифікації колісних транспортних засобів.

Строк дії цієї ухвали 30 діб з дня її винесення.

Ухвала слідчого судді про дозвіл на обшук житла чи іншого володіння особи надає право проникнути до житла чи іншого володіння особи лише один раз.

Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

Повний текст ухвали проголошено 15 січня 2024 року

СудСоснівський районний суд м.Черкас
Дата ухвалення рішення15.01.2024
Оприлюднено16.01.2025
Номер документу116290969
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення обшуку житла чи іншого володіння особи

Судовий реєстр по справі —712/473/24

Ухвала від 15.01.2024

Кримінальне

Соснівський районний суд м.Черкас

Марцішевська О. М.

Ухвала від 15.01.2024

Кримінальне

Соснівський районний суд м.Черкас

Марцішевська О. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні