Рішення
від 15.01.2024 по справі 320/18106/23
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

15 січня 2024 року № 320/18106/23

Суддя Київського окружного адміністративного суду Марич Є.В., розглянувши порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Управління поліції охорони у Вінницькій області до Антимонопольного комітету України, за участю третьої особи без самостійних вимог на стороні позивача - Вінницького обласного центру зайнятості, третьої особи без самостійних вимог на стороні відповідача - ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018", про визнання протиправним та скасування рішення,

в с т а н о в и в:

До Київського окружного адміністративного суду звернулось Управління поліції охорони у Вінницькій області (далі позивач) з позовом до Антимонопольного комітету України (далі відповідач), за участю третьої особи без самостійних вимог на стороні позивача - Вінницького обласного центру зайнятості (далі третя особа 1) та третьої особи без самостійних вимог на стороні відповідача - товариства з обмеженою відповідальністю «Шериф-Пульт 018» (далі третя особа 2, ТОВ «Шериф-Пульт 018»), в якому просить визнати протиправним та скасувати рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4587-р/пк-пз від 11.04.2023.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що відповідачем при прийнятті оскаржуваного рішення не наведено конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття, що свідчить про його протиправність та наявність підстав для скасування. На думку позивача, своїми діями Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель порушила право позивача як учасника закупівлі на об`єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, недискримінацію та рівне ставлення, добросовісну конкуренцію відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 05.06.2023 відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження з викликом сторін; запропоновано відповідачу подати відзив на позовну заяву. Судове засідання, з урахуванням відкладення дати його проведення, призначено на 08.12.2023р.

Представник відповідача відзиву на позовну заяву не подав, у судовому засіданні проти задоволення позовних вимог заперечував.

В ході засідання, за згодою сторін суд перейшов до розгляду справи по суті в порядку письмового провадження за наявними у ній матеріалами та доказами.

Розглянувши документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.

Вінницьким обласним центром зайнятості (далі також замовник) оголошено закупівлю UA-2023-03-09-010253-а «Охоронні послуги» послуги з охорони приміщень технічними засобами філій та структурних підрозділів Вінницького обласного центру зайнятості» на загальну суму 480 000 грн.

Тендерні пропозиції для участі у процедурі закупівлі подали: Управління поліції охорони у Вінницькій області та ТОВ «Шериф-Пульт 018».

Відповідно до протоколу від 28.03.2023 № 18 замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Шериф-Пульт 018», переможцем процедури закупівлі визначено Управління поліції охорони у Вінницькій області.

ТОВ «Шериф-Пульт 018» через електронну систему закупівель звернулось до відповідача зі скаргою від 31.03.2023 UA-2023-03-09-010253-а.c1 щодо порушення Вінницьким обласним центром зайнятості порядку проведення процедури закупівлі.

За результатами розгляду даної скарги, постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 4587-р/пк-пз від 11.04.2023, яким зобов`язано Вінницький обласний центр зайнятості скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Шериф-Пульт 018» та рішення про визначення Управління поліції охорони у Вінницькій області переможцем процедури закупівлі - «Охоронні послуги» послуги з охорони приміщень технічними засобами філій та структурних підрозділів Вінницького обласного центру зайнятості», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-03-09-010253-а.

Не погоджуючись із вказаним рішенням, позивач звернувся з даним позовом до суду.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що виникли між сторонами, суд зазначає наступне.

Згідно з частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об`єднаних територіальних громад визначає Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон № 922-VIII), метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.

Відповідно до частин 1, 2 статті 18 Закону № 922-VIII Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов`язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює Комісію (комісії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та здійснює інші повноваження, визначені цим Законом та Законом України «Про Антимонопольний комітет України». Рішення Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України.

Скарга до органу оскарження подається суб`єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.

Відповідно до частин 15, 16 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення за результатами розгляду скарг приймаються на засіданні Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.

За попереднім письмовим бажанням однієї із сторін, зазначеним у скарзі (для скаржника) або поясненні (для замовника), на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель запрошуються сторони (суб`єкт оскарження та замовник) для надання додаткових пояснень тощо, при цьому, суб`єкт оскарження, замовник та інший учасник процедури закупівлі (якщо оскаржується рішення замовника, прийняте щодо його тендерної пропозиції) мають право брати участь в такому розгляді скарги шляхом застосування телекомунікаційних систем в інтерактивному режимі реального часу і такий розгляд скарги є відкритим, усі бажаючі можуть бути присутніми на її розгляді. Особи, присутні на розгляді, можуть використовувати засоби фото-, відео- та звукозапису. Резолютивна частина рішення, прийнятого органом оскарження, за результатами відкритого розгляду скарги, проголошується прилюдно.

Відсутність сторін на засіданні Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не перешкоджає прийняттю рішення за результатами розгляду скарги.

Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на підставі інформації, розміщеної в електронній системі закупівель станом на момент подання скарги, та інформації, одержаної за скаргою.

Орган оскарження має право залучати для отримання консультацій та експертних висновків представників державних органів (за погодженням з керівниками державних органів), експертів і спеціалістів, які не можуть бути пов`язаними особами та володіють спеціальними знаннями, необхідними для професійного та неупередженого розгляду скарги.

Для розгляду скарг орган оскарження має право запитувати і отримувати в електронному вигляді у замовників, учасників процедури закупівлі, контролюючих органів, Уповноваженого органу, інших осіб відповідні інформацію, документи та матеріали щодо проведення процедур закупівель.

Як передбачено частиною 19 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» орган оскарження за результатами розгляду скарги приймає обґрунтоване рішення, в якому зазначаються:

1) висновок органу оскарження про наявність або відсутність порушення процедури закупівлі;

2) висновок органу оскарження про задоволення скарги повністю чи частково або про відмову в її задоволенні;

3) підстави та обґрунтування прийняття рішення;

4) у разі якщо скаргу задоволено повністю або частково - зобов`язання усунення замовником порушення процедури закупівлі та/або відновлення процедури закупівлі з моменту попереднього законного рішення чи правомірної дії замовника.

Як вбачається з матеріалів справи, ТОВ «Шериф-Пульт 018» (скаржник) через електронну систему закупівель подано скаргу 31.03.2023 за №UA-2023-03-09-010253-а.c1 щодо порушення Вінницьким обласним центром зайнятості порядку проведення процедури закупівлі.

Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення його пропозиції, оскільки вважає, що ним на підтвердження вимог Документації надано у складі Пропозиції документи у повному обсязі.

Відповідно частин 1, 3, 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об`єктом авторського права та/або суміжних прав.

Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.

Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.

Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено кваліфікаційні критерії процедури закупівлі, відповідно до частин 1, 2 якої передбачено, що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.

Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:

1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;

2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;

3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);

4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.

Згідно з частиною першою статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п`ятнадцятою статті 29 цього Закону.

Як свідчать матеріали справи, Вінницьким обласним центром зайнятості оголошено закупівлю № UA-2023-03-09-010253-а послуг з охорони приміщень технічними засобами філій та структурних підрозділів Вінницького обласного центру зайнятості», однією з вимог до учасників закупівлі якої, згідно умов тендерної документації, було надання в складі пропозиції довідки про наявність транспорту реагування, що буде залучатись для своєчасного реагування у разі надходження сигналу на пульт централізованого спостереження із зазначенням конкретної адреси місця дислокації такого транспорту.

Замовник закуповує вказані послуги з охорони приміщень технічними засобами для 27 об`єктів (філії та структурні підрозділи Вінницького обласного центру зайнятості), які розташовані по всій Вінницькій області.

З метою закупівлі якісних послуг, на етапі розгляду пропозиції Учаснику необхідно мати гарантію, що він має технічну можливість забезпечити транспортом швидкого реагування на нештатні ситуації, який має прибути на об`єкти Замовника (не пізніше ніж за 10 хвилин у разі надходження сигналу на пульт централізованого спостереження) за адресами Замовника.

Учасником закупівлі ТОВ «Шериф-Пульт 018» в межах тендерної пропозиції подана довідка від 20.03.2023 №260 із зазначенням адрес дислокації транспорту реагування.

Замовником направлено запит від 21.03.2023 №6.2/12-33/1168-23 до Головного управління Національної поліції у Вінницькій області з метою уточнення інформації щодо довідки, наданої ТОВ «Шериф-Пульт 018».

За результатами опрацьованого запиту Головне управління Національної поліції у Вінницькій області надало Вінницькому обласному центру зайнятості інформацію від 27.03.2023 №666/20/я, згідно якої транспорту реагування з розпізнавальним маркуванням ТОВ «Шериф-Пульт 018» за вказаними учасником адресами в населених пунктах Вінницької області немає, окрім обласного центру.

Скаржник заперечив проти зазначених дій Замовника та зазначив у скарзі про те, що Головне управління Національної поліції у Вінницькій області та Управління поліції охорони у Вінницькій області, яке є учасником процедури закупівлі, є пов`язаними установами, а тому отримана від Головного управління інформація є суб`єктивною та нічим не підтвердженою.

Разом з тим, як вбачається з матеріалів справи, ТОВ «Шериф-Пульт 018» завантажив файл в складі скарги під назвою «фото транспортних засобів з розпізнавальним маркуванням ТОВ «Шериф-Пульт 018» у населених пунктах». Ознайомившись із завантаженим фото відповідачем встановлено, що останнє зроблено на фоні населених пунктів, де бажає ТОВ «Шериф-Пульт 018» надавати охоронні послуги Замовнику, використавши при цьому два наявних авто, які знаходяться у м. Вінниця, проте на кожному фото приховані номерні знаки цих авто. У зв`язку з чим, відповідачем зроблено висновок, з чим погоджується суд, про те, що подані такі відомості та документи жодним чином не підтверджують наявність у ТОВ «Шериф-Пульт 018» необхідної кількості транспортних засобів (27 авто згідно вимог Документації), яка буде використана як у обласному центрі, так і у Вінницькій області. Як зазначив відповідач, інших якісних фото Скаржником не подано.

При цьому, як зазначив Замовник, він дав можливість Учасникам при заповнені таблиці щодо наявності транспорту реагування, який буде залучатись до своєчасного реагування, надати відповідь «так» або «ні».

В свою чергу, учасник ТОВ «Шериф-Пульт 018» у своїй пропозиції зазначив навпроти кожної адреси об`єктів Замовника відповідь: «так», однак документів про наявність необхідної кількості транспортних засобів (27 авто) не надав.

Натомість, наявних у ТОВ «Шериф-Пульт 018» два спеціалізованих транспортних засоби реагування у м. Вінниці не зможуть, враховуючи відстань між населеними пунктами Вінницької області, забезпечити прибуття за 10 хвилин у разі надходження сигналу на пульт централізованого спостереження за адресами знаходження об`єктів Замовника.

Крім того, на підставі протоколу від 15.03.2023 №15 Замовник надав можливість Скаржнику відповідно до вимог ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій. Зокрема, Замовником вимагалось від Учасників надати: для підтвердження наявності обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування тощо, що не є власним, учасник у складі пропозиції надає копію відповідного договору (договору оренди, договору лізингу тощо).

Так, згідно з поданою ТОВ «Шериф-Пульт 018» довідкою, останнім повідомлено про наявність у нього 10 власних транспортних засоби та 17 орендованих транспортних засоби за договором оренди від 03.10.2022 № 03-26/10. Також товариство зазначило, що має орендоване офісне приміщення із розташуванням цілодобової диспетчерської служби, однак копія договору не була завантажена в складі виправленої інформації.

Таким чином, з урахуванням вищенаведеного, у зв`язку з тим, що учасником ТОВ «Шериф-Пульт 018» не подано усіх необхідних документів на вимогу тендерної документації, а в поданих документах/інформації наявні невідповідності, які підлягають виправленню, суд погоджується із висновком відповідача, що учасник закупівлі ТОВ «Шериф-Пульт 018» не дотримався вимог, що підтверджують відповідність його як учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі».

Окрім того, у поданій скарзі ТОВ «Шериф-Пульт 018» не погоджується з рішенням замовника про визначення переможця процедури закупівлі - Управління поліції охорони у Вінницькій області.

Скаржник зазначив, що відповідно до додатку 1 Замовником встановлено вимогу для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази/обладнання/устаткування тощо, учасник в складі тендерної пропозиції надає балансову довідку/бухгалтерську довідку про наявність в нього на бухгалтерському обліку, на дату подання пропозиції, зазначеного обладнання/ устаткування/матеріально-технічної бази із вказівкою найменування, кількості, проте у складі пропозиції учасника Управління поліції охорони у Вінницькій області, надано файл із назвою « 2.балансова довідка.pdf», яка не містить інформації, яка повинна відображатися у балансовій довідці відповідно до бухгалтерського обліку.

В свою чергу, замовник зазначив, що переможець закупівлі надав пояснення щодо бухгалтерської довідки від 16.03.2023 №708-2/43/21/01-2023, а тому виконав вимоги Замовника.

Разом з тим, відповідачем встановлено, що Додаток №1 містить інформацію про відповідність учасника кваліфікаційному критерію, визначеного у статті 16 Закону з урахуванням положень п. 28 Особливостей: 1.1.Довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій для виконання договору про закупівлю «Охоронних послуг» послуг з охорони приміщень технічними засобами філій Вінницького обласного центру зайнятості. Мінімально необхідна кількість техніки/обладнання/матеріально-технічної бази, яка обов`язково включається до довідки - зазначена в таблиці.

* якщо Учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках - зазначається право користування обладнанням/матеріально-технічної бази/устаткуванням тощо (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України).

Для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази/обладнання/устаткування тощо, учасник в складі тендерної пропозиції надає балансову довідку/бухгалтерську довідку про наявність в нього на бухгалтерському обліку, на дату подання тендерної пропозиції, зазначеного обладнання/устаткування/матеріально-технічної бази із вказівкою найменування, кількості.

Для підтвердження наявності обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування тощо, що не є власним, учасник у складі пропозиції надає копію відповідного договору (договір оренди, договір лізингу тощо).

У складі тендерної пропозиції Управління поліції охорони у Вінницькій області містяться, зокрема:

довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, в якій зазначено приналежність: власне; та перелік обладнання: Радіостанції 27; бронежилети працівників національної поліції поліцейські 27; газові балончики сльозогінної або дратівної дії 27; ліхтарі 27; спеціальна форма працівників національної поліції 27; гумові кийки 27 (файл 1 Довідка MTB.pdf);

балансова довідка, в якій зазначається: Згідно ч. 1 статті 42 Закону України «Про Національну поліцію» поліція під час виконання повноважень, визначених цим Законом, уповноважена застосовувати такі заходи примусу: фізичний вплив (сила), застосування спеціальних засобів, застосування вогнепальної зброї.

Однак, переможцем не надано саме для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази/обладнання/устаткування балансової довідки/бухгалтерської довідки про наявність в нього на бухгалтерському обліку, на дату подання Пропозиції, зазначеного обладнання/устаткування/матеріально-технічної бази із вказівкою найменування, кількості.

Таким чином, суд погоджується з доводами відповідача про те, що вбачається наявна невідповідність в документах пропозиції зазначеного учасника.

Також, Скаржник зазначав, що відповідно до Додатку 3 Замовником встановлено вимогу: надати копію «договору добровільного страхування цивільної відповідальності (фінансових ризиків)» (п. 15 ч. 4 ст. 6 Закону України «Про страхування») чинного (діючого) на дату розкриття пропозицій, страхова сума за яким повинна складати не менше ніж 20% від суми договору з Замовником. В той час, у складі пропозиції Управлінням поліції охорони у Вінницькій області надано договір від 09.02.2023 №45, предметом якого є страхування фінансових ризиків за діючими договорами охорони, який на думку Скаржника, не відповідає вимогам тендерної документації.

Однак, вказані твердження не знайшли свого підтвердження в ході розгляду його скарги, з огляду на те, що тендерна документація не містить вимог щодо необхідності надання саме договору добровільного страхування цивільної відповідальності або надання обох договорів добровільного страхування цивільної відповідальності та страхування фінансових ризиків. Крім того, в документації вимагається надати саме один договір, а не більше. Крім того, коми між словами «страхування цивільної відповідальності (фінансових ризиків)» немає, тобто в учасників був вибір, який із запропонованих договорів буде доцільно укласти їм зі своєю страховою компанією.

Отже, в цій частині суд погоджується з висновками відповідача про необґрунтованість скарги третьої особи 2 в цій частині.

З урахуванням вищевикладеного в сукупності, проаналізувавши норми чинного законодавства, надавши оцінку матеріалам справи, оскільки доводи позивача не знайшли свого підтвердження під час розгляду справи, суд доходить висновку про відповідність рішення відповідача № 4587-р/пк-пз від 11.04.2023 вимогам чинного законодавства та, як наслідок, відсутність правових підстав для визнання його протиправним та скасування.

Відповідно до частини другої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень суд перевіряє, чи прийняті (вчинені) рішення: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно з частиною першою статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

З урахуванням викладеного, системно проаналізувавши положення чинного законодавства України та надавши оцінку доказам, наявним у матеріалах справи, суд дійшов висновку про необґрунтованість позову та відсутність підстав для його задоволення.

Враховуючи положення статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, судові витрати відшкодуванню позивачу не підлягають.

Керуючись ст.ст. 2, 9, 72-77, 90, 139, 241-246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

в и р і ш и в:

1. У задоволенні адміністративного позову Управління поліції охорони у Вінницькій області (21034, Вінницька область, м. Вінниця, пров. Залізничний, 4; код ЄДРПОУ 40109131) до Антимонопольного комітету України (03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського. 45; код ЄДРПОУ 00032767), за участю третьої особи без самостійних вимог на стороні позивача - Вінницького обласного центру зайнятості (21009, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Стрілецька 3-А; код ЄДРПОУ 05392714) та третьої особи без самостійних вимог на стороні відповідача - товариства з обмеженою відповідальністю «Шериф-Пульт 018» (08340, Київська область, Бориспільський район, с. Гнідин, вул. Нова, 1; код ЄДРПОУ 43160866) про визнання протиправним та скасування рішення відмовити повністю.

2. Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду. Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення. У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Суддя Марич Є.В.

Дата ухвалення рішення15.01.2024
Оприлюднено17.01.2024
Номер документу116294771
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправним та скасування рішення

Судовий реєстр по справі —320/18106/23

Постанова від 15.04.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Коротких Андрій Юрійович

Постанова від 15.04.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Коротких Андрій Юрійович

Ухвала від 12.04.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Коротких Андрій Юрійович

Ухвала від 11.03.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Коротких Андрій Юрійович

Ухвала від 11.03.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Коротких Андрій Юрійович

Ухвала від 27.02.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Коротких Андрій Юрійович

Ухвала від 16.02.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Коротких Андрій Юрійович

Рішення від 15.01.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Марич Є.В.

Ухвала від 25.10.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Марич Є.В.

Ухвала від 05.06.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Марич Є.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні