Рішення
від 09.01.2024 по справі 440/14038/23
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

09 січня 2024 року м. ПолтаваСправа № 440/14038/23Полтавський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Ясиновського І.Г.,

за участю:

секретаря судового засідання Лазірської Ж.Е.,

представника позивача Недбайло Л.А.,

представника відповідача Базавлук К.В.,

розглянув у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Нафтаойл-Україна" до Головного управління ДПС у Полтавській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, -

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Нафтаойл-Україна" (надалі по тексту - позивач, ТОВ "Нафтаойл-України") звернулось до Полтавського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Головного управління ДПС в Полтавській області (надалі по тексту - відповідач, ГУ ДПС в Полтавській області) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Полтавській області №5048/0406 від 05.06.2023.

В обґрунтування своїх вимог позивач наголошував, що податковим органом безпідставно встановлено порушення термінів граничних реєстрації податкових накладних в ЄРПН, визначених пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу України. Стверджує, що на момент прийняття спірного податкового повідомлення-рішення діяли значно менші розміри відсоткової ставки штрафів за несвоєчасну реєстрацію податкової накладної, передбачені пунктом 90 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України. Вказані зміни були внесені до розділу ХХ Податкового кодексу України згідно із Законом №2876-ІХ від 12.01.2023 (набрали законної сили 08.02.2023).

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 13 жовтня 2023 року прийнято позовну заяву до розгляду та провадження у справі відкрито. Вирішено розгляд справи проводити за правилами загального позовного провадження.

03 листопада 2023 року до суду надійшов відзив на позовну заяву, відповідно до якого представник відповідача проти позову заперечував, просив відмовити у його задоволенні, посилаючись на встановлення в ході перевірки несвоєчасної реєстрації позивачем податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних. Наголошував, що застосування штрафних санкцій за порушення термінів реєстрації їх в ЄРПН в розмірах, передбачених положеннями п. 90 підрозділу 2 розділу XX ПКУ можливо лише до податкових накладних/розрахунків коригування, які складені з 16 січня 2023 року. Звертаємо увагу на те, що дотримання встановлених строків реєстрації податкової накладної платником є безумовним та визначальним відповідно до приписів п. 201.10 ст. 201 ПКУ обов`язком платника на додану вартість. Невиконання вказаного обов`язку утворює склад податкового правопорушення із формальним складом, відповідальність за яке передбачена п. 1201.1 ст. 1201 ПКУ, і це правопорушення вважається закінченим з моменту спливу встановленого законом граничного строку реєстрації. З цього ж моменту виникають підстави для настання відповідальності /а.с. 58-62/.

10 листопада 2023 року від представника позивача надійшли заперечення на відзив, відповідно до яких наполягаючи на раніше зазначених аргументах, просив задовольнити позов /а.с. 77-79/.

14 грудня 2023 року до суду надійшли додаткові пояснення представника позивача /а.с. 95/.

В ході підготовчого засідання, призначеного на 19 грудня 2023 року, протокольною ухвалою суду закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті.

03 січня 2024 року до суду надійшли додаткові пояснення представника відповідача /а.с. 102-103/.

Представник позивача у судовому засіданні позов підтримала, просила задовольнити у повному обсязі.

Представник відповідача у судовому засіданні проти позову заперечувала, просила відмовити у його задоволенні в повному обсязі.

Суд, заслухавши представників сторін, вивчивши та дослідивши матеріали справи, з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази у сукупності, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, дійшов наступних висновків.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Нафтаойл-Україна" (ідентифікаційний код 41060181) зареєстроване як юридична особа, має право на здійснення таких видів діяльності: 49.41 Вантажний автомобільний транспорт (основний); 46.12 Діяльність посередників у торгівлі паливом, рудами, металами та промисловими хімічними речовинами; 46.13 Діяльність посередників у торгівлі деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічними виробами; 46.49 Оптова торгівля іншими товарами господарського призначення; 46.71 Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами; 46.75 Оптова торгівля хімічними продуктами; 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля; 47.19 Інші види роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах; 52.29 Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту; 63.99 Надання інших інформаційних послуг, н.в.і.у.; 64.99 Надання інших фінансових послуг (крім страхування та пенсійного забезпечення), н.в.і.у.; 69.10 Діяльність у сфері права; 69.20 Діяльність у сфері бухгалтерського обліку й аудиту; консультування з питань оподаткування /а.с. 36-37/.

На підставі пп. 75.1.1 п. 75.1 ст. 75, у порядку ст. 76 глави 8 розд. ІІ Податкового кодексу України проведено камеральну перевірку даних у системі електронного адміністрування податку на додану вартість щодо дотримання порядку реєстрації податкових накладних та розрахунків коригувань до таких податкових накладних з податку на додану вартість в Єдиному реєстрі податкових накладних підприємства ТОВ «НАФТАОЙЛ-УКРАЇНА», за результатами якої складено акт від 02.05.2023 №4686/16-31-04-06-03-01/41060181 /а.с. 64-66/.

Висновками такого акту встановлено, що платником в ЄРПН зареєстровано 161 податкову накладну на суму ПДВ 5163816,00 грн з порушенням термінів реєстрації, чим порушено п. 201.10 ст. 201 та п.89 підрозд. 2 розд. XX «Перехідні положення» Податкового кодексу.

ТОВ «НАФТАОЙЛ-УКРАЇНА» подано заперечення на акт перевірки, за результатами розгляду яких акт залишено без змін /а.с. 17-21/.

На підставі акту перевірки від 02.05.2023 № 4686/16-31-04-06-03-01/41060181 контролюючим органом прийнято податкове повідомлення-рішення від 05.06.2023 №5048/0406 на суму штрафної санкції 546382,95 грн /а.с. 7-10/.

Зе результатами адміністративного оскарження таке податкове повідомлення-рішення залишено без змін, а скаргу - без задоволення /а.с. 22-31/.

Не погоджуючись з таким податковим повідомленням-рішенням, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.

Правовідносини, які виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків та зборів, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюються Податковим кодексом України.

Згідно з пп. 14.1.60 п. 14.1 ст. 14 ПК України Єдиний реєстр податкових накладних - це реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконаної влади, що реалізує державну податкову політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.

Відповідно до пп. 16.1.3 п. 16.1 ст. 16 ПК України, платник податків зобов`язаний, зокрема, подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.

Згідно з п. 201.1 ст. 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Пунктом 201.10 ст. 201 ПК України встановлено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:

для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;

для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;

для зведених податкових накладних та/або розрахунків коригування до таких зведених податкових накладних, складених за операціями, визначеними пунктом 198.5 статті 198 та пунктом 199.1 статті 199 цього Кодексу, - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем місяця, в якому вони складені;

для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 15 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).

У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.

Із аналізу викладених приписів ПК України можна дійти висновку, що продавець товарів/послуг зобов`язаний зареєструвати в ЄРПН податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування.

За своєю правовою природою норма, викладена в абзаці 4 пункту 201.10 статті 201 ПК України, є нормою зобов`язального характеру (норма-припис), а отже має існувати норма, яка передбачає відповідальність за невиконання платником податку зобов`язання у вигляді обов`язку реєстрації податкової накладної.

Статтею 1201 ПК України визначена відповідальність платників податків за порушення строків реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та допущення помилок при зазначенні обов`язкових реквізитів податкової накладної. Тобто, законодавець передбачив для платників податків відповідальність за порушення пункту 201.10 статті 201 ПК України.

Так, згідно із пунктом 1201.1 статті 120 ПК України порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції з постачання товарів/послуг, що звільняються від оподаткування податком на додану вартість; податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції, що оподатковуються за нульовою ставкою; податкової накладної, складеної відповідно до пункту 198.5 статті 198 цього Кодексу у разі здійснення операцій, визначених підпунктами а - г цього пункту, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до статті 199 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до абзацу одинадцятого пункту 201.4 статті 201 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 і 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі:

- 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;

- 20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;

- 30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;

- 40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів;

- 50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.

Таким чином, на платника податків покладено обов`язок щодо реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у строк, встановлений податковим законодавством, а саме для податкових накладних складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені, а для податкових накладних складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.

Порушення вказаних строків реєстрації податкових накладних свідчить про наявність порушення, за яке передбачена відповідальність у вигляді штрафу в залежності від терміну такого порушення, що передбачено пунктом 1201.1 статті 1201 ПК України.

Згідно зі ст.109 ПК України податковими правопорушеннями є протиправні діяння (дія чи бездіяльність) платників податків, податкових агентів, та/або їх посадових осіб, а також посадових осіб контролюючих органів, що призвели до невиконання або неналежного виконання вимог, установлених цим Кодексом та іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Приписами ПК України вина платника не передбачена як обов`язковий елемент складу податкового правопорушення, відповідальність за яке передбачена п.1201.1 ст.1201 ПК України, що підтверджується змістом ст.109 цього кодексу.

Також підлягають врахуванню правові позиції ВС КАС у подібних справах № 825/824/17 (постанова від 28.02.2020), № 816/390/17 (постанова від 30.01.2018), № 808/2289/17 (Постанова від 24.04.2018), №620/1221/19 (постанова від 18.02.2020), при розгляді яких суд дійшов до висновку, що з системного аналізу ст.ст. 109, 1201 ПК України вбачається, що для вирішення питання про наявність/відсутність підстав для застосування до платника податку відповідальності за затримку реєстрації ПН необхідно встановити причини, що зумовили допущення такого пропуску, та перевірити чи вчинив платник податку усі залежні від нього дії з метою належного виконання податкового обов`язку щодо своєчасності реєстрації таких документів.

Так, актом від 02.05.2023 №4686/16-31-04-06-03-01/41060181 встановлено, що платником в ЄРПН зареєстровано 161 податкову накладну на суму ПДВ 5163816,00 грн з порушенням термінів їх реєстрації, у зв`язку з чим відповідачем констатовано порушення позивачем п. 201.10 ст. 201 та п.89 підрозд. 2 розд. XX Перехідних положень Податкового кодексу України та визначено відповідальність згідно положень пункту 1201.1 ст.1201 ПК України та пункту 90 підрозділу 2 розділу XX "Перехідні положення" ПК України.

На підтвердження несвоєчасності реєстрації 161 податкової накладної відповідачем сформовано додаток №1 до такого акту, відповідно до якого наведені такі податкові накладні, їх дати складання та реєстрації, кількість днів порушення термінів реєстрації, застосованого відсотку штрафних санкцій та їх суми /а.с. 15-16/.

Суд зауважує, що в межах даної справи позивачем не заперечується факт несвоєчасної реєстрації 161 податкової накладної, що наведені у додатку №1 до Акту, та не наведено об`єктивні причини, що зумовили допущення такого пропуску, а також суду не надано доказів вчинення платником податку будь-яких дій з метою належного виконання податкового обов`язку щодо своєчасності реєстрації таких документів.

Отже, підсумовуючи наведене вище, суд приходить до висновку, що позивач порушив терміни реєстрації податкових накладних в ЄРПН, за що встановлено притягнення до фінансової відповідальності відповідно до вимог податкового законодавства.

Надаючи оцінку застосованих відповідачем розмірів штрафних санкцій за порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних, суд зазначає наступне.

Так, за встановлені порушення контролюючим органом відповідно до податкового повідомлення-рішення № 5048/0406 від 05.06.2023 на ТОВ "Нафтаойл-Україна" накладено штраф у відсоткових розмірах в частині податкових накладних, наведених у додатку №1 до Акту з порядковими номерами в таблиці такого Додатку№1 до Акту перевірки: 1-53, 56-57, 59-60, 62-64, 66 - відповідно до положень пункту 1201.1 ст.1201 ПК України. В іншій частині податкових накладних, наведених у додатку №1 до Акту - відповідно до пункту 90 підрозділу 2 розділу XX "Перехідні положення" ПК України.

Викладене підтверджується розрахунком фінансових (штрафних) санкцій /а.с.9-10/.

Суд зазначає, що Законом України від 12.01.2023 № 2876-ІХ "Про внесення змін до розділу XX "Перехідні положення" ПК України щодо відновлення обмеження перебування грального бізнесу на спрощеній системі оподаткування", який набрав чинності 08.02.2023, зокрема підрозділ 2 розділу XX "Перехідні положення" ПК України доповнено пунктами 89 та 90 такого змісту:

"89. Тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється з урахуванням таких граничних строків:

для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до 5 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;

для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 18 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;

для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 18 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).

90. Тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, штраф за порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого пунктом 89 цього підрозділу для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлюється у розмірі:

2 відсотки суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;

5 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;

10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;

15 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів;

25 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів";

69.18. Установити, що тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного, надзвичайного стану на території України, з метою захисту прав платників, збереження та захисту даних надання електронних сервісів та приймання електронних документів від платників податків здійснюються у робочі дні з 8 години до 20 години.

Операційний день для реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, на який припадає граничний строк реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, триває з 0 годин 00 хвилин до 24 години 00 хвилин.

Квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації щодо податкових накладних/розрахунків коригування, поданих для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних протягом операційного дня, на який припадає граничний строк реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, надсилається платнику податку не пізніше наступного операційного дня.

Якщо протягом наступного операційного дня після операційного дня, на який припадає граничний строк реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається не пізніше наступного операційного дня".

Отже, Законом України від 12.01.2023 № 2876-ІХ, який набрав чинності 08.02.2023, збільшено тривалість граничного строку реєстрації податкової накладної, залежно від дня її складення в місяці та зменшено відсоткові розміри ставок штрафної (фінансової) санкції за порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого пунктом 89 підрозділу 2 розділу XX "Перехідні положення" ПК України для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Ні вимогами Закону, якими вносилися зміни до пункту 89 підрозділу 2 розділу XX "Перехідні положення" ПК України, ні самим ПК України не було визначено, що норми ПК України (п.89 п.2 р.ХХ) мають застосовуватися лише до податкових накладних, які виписані платниками після набрання чинності такими нормами. Більше того, з урахуванням того, що пунктом 89 підрозділу 2 розділу XX "Перехідні положення" ПК України визначено строки саме реєстрації (а не виписування) податкових накладних.

В той же час, пунктом 56.21. ст. 56 ПК України передбачено, що у разі коли норма цього Кодексу чи іншого нормативно-правового акта, виданого на підставі цього Кодексу, або коли норми різних законів чи різних нормативно-правових актів, або коли норми одного і того ж нормативно-правового акта суперечать між собою та припускають неоднозначне (множинне) трактування прав та обов`язків платників податків або контролюючих органів, внаслідок чого є можливість прийняти рішення на користь як платника податків, так і контролюючого органу, рішення приймається на користь платника податків.

Відтак, станом на 08.02.2023 для позивача, які і будь-якого іншого платника податків, яким вже виписані (але ще станом на 08.02.2023 правомірно, виходячи із вимог ПК України в редакції до 08.02.2023 не зареєстровані (п.201.10 ст.201 ПК України)) податкові накладні виникає обов`язок в частині строку реєстрації таких податкових накладних виходячи із вимог такого нормативного акту, який набрав чинності 08.02.2023, тобто положень пункту 89 підрозділу 2 розділу XX "Перехідні положення" ПК України, яким збільшено строки реєстрації виписаних податкових накладних.

Поряд з цим суд зауважує, що на момент винесення спірного податкового повідомлення-рішення 05.06.2023 вже набули чинності зміни внесені Законом України від 12.01.2023 № 2876-ІХ до ПК України, в частині доповнення підрозділу 2 розділу XX "Перехідні положення" ПК України пунктами 89 та 90, які зокрема пом`якшили відповідальність платника на період дії воєнного стану за порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних.

Варто вказати, що згідно із пунктом 11 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" ПК України штрафні (фінансові) санкції (штрафи) за наслідками перевірок, які здійснюються контролюючими органами, застосовуються у розмірах, передбачених законом, чинним на день прийняття рішень щодо застосування таких штрафних (фінансових) санкцій (з урахуванням норм пункту 7 цього підрозділу).

Таким чином, суд зауважує, що на день прийняття оскарженого в цій справі рішення від 05.06.2023 року щодо застосування штрафних (фінансових) санкцій за порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних, підлягали застосуванню штрафні санкції у розмірах визначених пунктом 90 підрозділу 2 розділу XX "Перехідні положення" ПК України в останній редакції, яка набрала чинності 08.02.2023 року.

Судом встановлено, що відповідачем сума штрафних (фінансових) санкцій за порушення позивачем граничного терміну реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних в частині податкових накладних, наведених у додатку №1 до Акту з порядковими номерами 1-53, 56-57, 59-60, 62-64, 66, розрахована згідно з положеннями пункту 1201.1 статті 120 ПК України.

Разом з тим, виходячи із приписів п.11 підрозділу 10 розділу ХІХ "Перехідні положення" ПК України, відповідач при визначені розміру штрафу стосовно всіх наведених у Додатку №1 до Акту податкових накладних повинен був керуватися саме нормами Закону № 2876-ІХ.

Як наслідок, відповідачем протиправно застосовано штрафні санкції у їх відсотковому значенні згідно з положеннями пункту 1201.1 статті 120 ПК України замість їх розмірів визначених пунктом 90 підрозділу 2 розділу XX "Перехідні положення" ПК України стосовно наступних податкових накладних, наведених у додатку №1 до Акту з порядковими номерами 1-53, 56-57, 59-60, 62-64, 66, а саме:

№ 18 від 14.06.2022 з обсягом ПДВ - 102586,4 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 1 день та застосовано штрафну санкцію у розмірі 10% замість 2%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 8206,91 грн;

№ 10 від 09.06.2022 з обсягом ПДВ - 64112,15 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 1 день та застосовано штрафну санкцію у розмірі 10% замість 2%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 5128,97 грн;

№ 4 від 07.06.2022 з обсягом ПДВ - 109916,8 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 1 день та застосовано штрафну санкцію у розмірі 10% замість 2%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 8793,34 грн;

№ 14 від 11.06.2022 з обсягом ПДВ - 78345,58 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 1 день та застосовано штрафну санкцію у розмірі 10% замість 2%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 6267,65 грн;

№ 12 від 10.06.2022 з обсягом ПДВ - 16354,75 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 1 день та застосовано штрафну санкцію у розмірі 10% замість 2%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 1308,38 грн;

№ 5 від 07.06.2022 з обсягом ПДВ - 121674,00 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 7 днів та застосовано штрафну санкцію у розмірі 10% замість 2%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 9733,92 грн;

№ 8 від 08.06.2022 з обсягом ПДВ - 16765,17 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 7 днів та застосовано штрафну санкцію у розмірі 10% замість 2%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 1341,21 грн;

№ 17 від 13.06.2022 з обсягом ПДВ - 24624,33 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 7 днів та застосовано штрафну санкцію у розмірі 10% замість 2%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 1970,11 грн;

№ 9 від 08.06.2022 з обсягом ПДВ - 35868,5 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 7 днів та застосовано штрафну санкцію у розмірі 10% замість 2%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 2869,48 грн;

№ 11 від 10.06.2022 з обсягом ПДВ - 35981,7 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 14 днів та застосовано штрафну санкцію у розмірі 10% замість 2%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 2878,54 грн;

№ 6 від 08.06.2022 з обсягом ПДВ - 35327,1 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 14 днів та застосовано штрафну санкцію у розмірі 10% замість 2%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 2826,17 грн;

№ 20 від 12.07.2022 з обсягом ПДВ - 12210 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 1 день та застосовано штрафну санкцію у розмірі 10% замість 2%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 976,80 грн;

№ 20 від 14.07.2022 з обсягом ПДВ - 8010,00 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 1 день та застосовано штрафну санкцію у розмірі 10% замість 2%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 640,80 грн;

№ 19 від 08.07.2022 з обсягом ПДВ - 12210 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 1 день та застосовано штрафну санкцію у розмірі 10% замість 2%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 976,80 грн;

№ 29 від 10.07.2022 з обсягом ПДВ - 9050,00 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 1 день та застосовано штрафну санкцію у розмірі 10% замість 2%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 724,00 грн;

№ 18 від 06.07.2022 з обсягом ПДВ - 8460 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 1 день та застосовано штрафну санкцію у розмірі 10% замість 2%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 676,80 грн;

№ 62 від 08.07.2022 з обсягом ПДВ - 10055,14 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 15 днів та застосовано штрафну санкцію у розмірі 10% замість 2%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 804,41 грн;

№ 3 від 04.10.2022 з обсягом ПДВ - 87838,1 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 11 днів та застосовано штрафну санкцію у розмірі 10% замість 2%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 7027,05 грн;

№ 2 від 03.10.2022 з обсягом ПДВ - 11239,51 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 10 днів та застосовано штрафну санкцію у розмірі 10% замість 2%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 899,16 грн;

№ 4 від 05.10.2022 з обсягом ПДВ - 7204,48 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 10 днів та застосовано штрафну санкцію у розмірі 10% замість 2%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 576,36 грн;

№ 11 від 13.10.2022 з обсягом ПДВ - 208081 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 10 днів та застосовано штрафну санкцію у розмірі 10% замість 2%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 1664,64 грн;

№ 9 від 09.10.2022 з обсягом ПДВ - 21310,95 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 10 днів та застосовано штрафну санкцію у розмірі 10% замість 2%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 1704,88 грн;

№ 6 від 06.10.2022 з обсягом ПДВ - 12059,97 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 10 днів та застосовано штрафну санкцію у розмірі 10% замість 2%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 964,80 грн;

№ 10 від 12.10.2022 з обсягом ПДВ - 15041,41 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 10 днів та застосовано штрафну санкцію у розмірі 10% замість 2%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 1203,31 грн;

№ 1 від 01.10.2022 з обсягом ПДВ - 89292,00 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 14 днів та застосовано штрафну санкцію у розмірі 10% замість 2%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 7143,36 грн;

№ 13 від 30.09.2022 з обсягом ПДВ - 594769,2 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 12 днів та застосовано штрафну санкцію у розмірі 10% замість 2%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 47581,54 грн;

№ 4 від 09.09.2022 з обсягом ПДВ - 421987,20 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 19 днів та застосовано штрафну санкцію у розмірі 20% замість 5%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 8206,91 грн;

№ 12 від 20.09.2022 з обсягом ПДВ - 244758,9 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 5 днів та застосовано штрафну санкцію у розмірі 10% замість 2%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 19580,71 грн;

№ 1 від 12.09.2022 з обсягом ПДВ - 96340,87 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 13 днів та застосовано штрафну санкцію у розмірі 10% замість 2%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 7707,27 грн;

№ 2 від 12.09.2022 з обсягом ПДВ - 95095,15 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 13 днів та застосовано штрафну санкцію у розмірі 10% замість 2%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 7607,61 грн;

№ 13 від 23.09.2022 з обсягом ПДВ - 284112,7 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 11 днів та застосовано штрафну санкцію у розмірі 10% замість 2%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 22729,02 грн;

№ 16 від 22.10.2022 з обсягом ПДВ - 15527,2 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 14 днів та застосовано штрафну санкцію у розмірі 10% замість 2%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 1242,18 грн;

№ 24 від 28.10.2022 з обсягом ПДВ - 14262,3 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 14 днів та застосовано штрафну санкцію у розмірі 10% замість 2%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 1140,98 грн;

№ 26 від 31.10.2022 з обсягом ПДВ - 21815,08 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 14 днів та застосовано штрафну санкцію у розмірі 10% замість 2%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 1745,21 грн;

№ 25 від 29.10.2022 з обсягом ПДВ - 10943,92 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 14 днів та застосовано штрафну санкцію у розмірі 10% замість 2%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 875,51 грн;

№ 15 від 19.10.2022 з обсягом ПДВ - 9833,33 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 14 днів та застосовано штрафну санкцію у розмірі 10% замість 2%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 786,67 грн;

№ 8 від 07.10.2022 з обсягом ПДВ - 89157,6 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 29 днів та застосовано штрафну санкцію у розмірі 20% замість 5%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 13373,64 грн;

№ 22 від 27.10.2022 з обсягом ПДВ - 3492,25 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 14 днів та застосовано штрафну санкцію у розмірі 10% замість 2%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 279,38 грн;

№ 23 від 27.10.2022 з обсягом ПДВ - 16566,16 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 14 днів та застосовано штрафну санкцію у розмірі 10% замість 2%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 1325,29 грн;

№ 19 від 25.10.2022 з обсягом ПДВ - 20916,81 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 14 днів та застосовано штрафну санкцію у розмірі 10% замість 2%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 1673,34 грн;

№ 29 від 30.11.2022 з обсягом ПДВ - 16159,66 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 5 днів та застосовано штрафну санкцію у розмірі 10% замість 2%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 1292,77 грн;

№ 28 від 30.11.2022 з обсягом ПДВ - 6718,68 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 5 днів та застосовано штрафну санкцію у розмірі 10% замість 2%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 537,49 грн;

№ 17 від 24.10.2022 з обсягом ПДВ - 23703,78 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 13 днів та застосовано штрафну санкцію у розмірі 10% замість 2%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 1896,30 грн;

№ 7 від 07.10.2022 з обсягом ПДВ - 90111,7 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 28 днів та застосовано штрафну санкцію у розмірі 20% замість 5%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 13516,76 грн;

№ 14 від 19.10.2022 з обсягом ПДВ - 11979,96 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 13 днів та застосовано штрафну санкцію у розмірі 10% замість 2%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 958,40 грн;

№ 30 від 31.10.2022 з обсягом ПДВ - 112753,4 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 15 днів та застосовано штрафну санкцію у розмірі 10% замість 2%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 9020,27 грн;

№ 13 від 16.10.2022 з обсягом ПДВ - 27213,85 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 13 днів та застосовано штрафну санкцію у розмірі 10% замість 2%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 2177,11 грн;

№ 5 від 04.10.2022 з обсягом ПДВ - 87944,11 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 28 днів та застосовано штрафну санкцію у розмірі 20% замість 5%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 13191,62 грн;

№ 42 від 20.12.2022 з обсягом ПДВ - 138167,30 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 80 днів та застосовано штрафну санкцію у розмірі 40% замість 15%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 34541,83 грн;

№ 2 від 06.01.2023 з обсягом ПДВ - 29710,8 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 14 днів та застосовано штрафну санкцію у розмірі 10% замість 2%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 2376,86 грн;

№ 4 від 08.01.2023 з обсягом ПДВ - 16937,44 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 14 днів та застосовано штрафну санкцію у розмірі 10% замість 2%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 1355,00 грн;

№ 1 від 03.01.2023 з обсягом ПДВ - 21846,26 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 14 днів та застосовано штрафну санкцію у розмірі 10% замість 2%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 1747,70 грн;

№ 7 від 11.01.2023 з обсягом ПДВ - 12044,12 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 15 днів та застосовано штрафну санкцію у розмірі 10% замість 2%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 963,53 грн;

№ 13 від 15.01.2023 з обсягом ПДВ - 14133,97 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 20 днів та застосовано штрафну санкцію у розмірі 20% замість 5%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 2120,10 грн;

№ 5 від 08.01.2023 з обсягом ПДВ - 13327,32 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 20 днів та застосовано штрафну санкцію у розмірі 20% замість 5%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 1999,10 грн;

№ 3 від 06.01.2023 з обсягом ПДВ - 29710,8 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 20 днів та застосовано штрафну санкцію у розмірі 20% замість 5%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 4456,62 грн;

№ 11 від 13.01.2023 з обсягом ПДВ - 10628,92 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 20 днів та застосовано штрафну санкцію у розмірі 20% замість 5%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 1594,34 грн;

№ 6 від 09.01.2023 з обсягом ПДВ - 18102,85 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 20 днів та застосовано штрафну санкцію у розмірі 20% замість 5%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 2715,43 грн;

№ 8 від 11.01.2023 з обсягом ПДВ - 20613,38 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 20 днів та застосовано штрафну санкцію у розмірі 20% замість 5%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 3092,10 грн;

№ 12 від 14.01.2023 з обсягом ПДВ - 12860 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 20 днів та застосовано штрафну санкцію у розмірі 20% замість 5%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 1929 грн;

№ 10 від 12.01.2023 з обсягом ПДВ - 29710,8 грн, стосовно якої встановлено порушення граничного терміну її реєстрації у кількості 20 днів та застосовано штрафну санкцію у розмірі 20% замість 5%, - протиправно застосовано штрафну санкцію у розмірі 4456,62 грн.

Відтак, позовні вимоги в цій частині підлягають задоволенню шляхом визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Полтавській області від 05.06.2023 № 5048/0406 в частині застосування штрафу у розмірі 374193,23 грн.

Позивач не заперечуючи самого факту несвоєчасної реєстрації виписаних ним податкових накладних, та зазначаючи про необхідність застосування відповідачем під час прийняття оскарженого рішення вимог пункту 11 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" ПК України, фактично не заперечував проти необхідності застосування відповідальності за таку несвоєчасну реєстрацію в розмірі визначеному в підпункті 90 підрозділу 2 розділу ХХ "Перехідні положення" ПК України, однак позивачем не було наведено мотивів визнання протиправним та скасування оскарженого податкового повідомлення рішення в повному обсязі.

Посилання позивача на вимоги Закону №3219-ІХ та Закону №3303-ІХ, яким передбачено за певних умов звільнення від відповідальності за несвоєчасну реєстрацію акцизних накладних, суд визнає безпідставним, оскільки позивача притягнуто до відповідальності за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних (а не акцизних) і на підставі вимог інших нормативних актів.

Таким чином, враховуючи безспірність факту несвоєчасної реєстрації позивачем всіх податкових накладних, наведених у додатку №1 до Акту, встановлення судом необхідності застосування за таке правопорушення вимог підпункту 90 підрозділу 2 розділу ХХ "Перехідні положення" ПК України (в частині розміру відсотку штрафної санкції) та вимог пункту 11 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" ПК України (в частині норми, яка підлягає застосуванню до спірних правовідносин), та відсутності належних доводів позивача щодо скасування оскарженого податкового повідомлення-рішення в повному обсязі, суд дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення вимог в повному обсязі, який заявлений позивачем.

Зважаючи на встановлені в ході судового розгляду фактичні обставини справи та враховуючи вищенаведені норми законодавства, якими урегульовано спірні відносини, суд дійшов висновку про часткове задоволення позову.

Згідно з частиною першою статті 132 Кодексу адміністративного судочинства України судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи.

Позивач при зверненні до суду сплатив судовий збір у розмірі 8195,74 грн /а.с. 38, 40, 45/.

Згідно з частиною першою статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Відповідно до частини 3 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.

Оскільки у спірних відносинах права позивача порушені прийняттям протиправного рішення ГУ ДПС України у Полтавській області, а також оскільки позов задоволено частково, суд дійшов висновку, що сплачений позивачем судовий збір належить стягнути саме за рахунок бюджетних асигнувань ГУ ДПС України у Полтавській області у розмірі 5654,29 грн.

Керуючись статтями 241-245 Кодексу адміністративного судочинства України,

В И Р І Ш И В:

Позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Нафтаойл-Україна" (вул. Київський Шлях, буд. 127, корп.Б, кв.4, м. Бориспіль, Київська область, 08301, ідентифікаційний код 41060181) до Головного управління ДПС у Полтавській області (вул. Європейська, 4, м. Полтава, Полтавська область, 36014, ідентифікаційний код ВП: 44057192) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення задовольнити частково.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Полтавській області від 05.06.2023 № 5048/0406 в частині застосування штрафу у розмірі 374193,23 грн.

У задоволенні іншої частини позовних вимог відмовити.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Полтавській області (вул. Європейська, 4, м. Полтава, Полтавська область, 36014, ідентифікаційний код ВП: 44057192) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Нафтаойл-Україна" (вул. Київський Шлях, буд. 127, корп.Б, кв.4, м. Бориспіль, Київська область, 08301, ідентифікаційний код 41060181) судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 5654,29 грн /п`ять тисяч шістсот п`ятдесят чотири гривні двадцять дев`ять копійок/.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду з урахуванням особливостей подання апеляційних скарг, встановлених пунктом 15.5 частини 1 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України в редакції від 03.10.2017.

Апеляційна скарга на дане рішення може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення, з урахуванням положень пункту 3 розділу VI "Прикінцеві положення" Кодексу адміністративного судочинства України.

Повне рішення складено 15 січня 2024 року.

СуддяІ.Г.Ясиновський

СудПолтавський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.01.2024
Оприлюднено17.01.2024
Номер документу116295701
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних)

Судовий реєстр по справі —440/14038/23

Ухвала від 24.04.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Постанова від 27.03.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Спаскін О.А.

Постанова від 27.03.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Спаскін О.А.

Ухвала від 04.03.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Спаскін О.А.

Ухвала від 28.02.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Спаскін О.А.

Ухвала від 28.02.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Спаскін О.А.

Ухвала від 19.02.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Спаскін О.А.

Ухвала від 15.01.2024

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

І.Г. Ясиновський

Рішення від 09.01.2024

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

І.Г. Ясиновський

Рішення від 09.01.2024

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

І.Г. Ясиновський

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні