Рішення
від 15.01.2024 по справі 520/10000/23
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

15 січня 2024 р. №520/10000/23

Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Мороко А.С., розглянувши в порядку спрощеного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОПАРК ПОЖТЕХНІКА" (вул. Пушкінська, буд. 104-Д,м. Харків,61023) до Головного управління ДПС у Харківській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України (вул. Пушкінська, буд. 46,м. Харків,61057) про визнання протиправними та скасування рішень,

В С Т А Н О В И В :

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОПАРК ПОЖТЕХНІКА" звернулось до Харківського окружного адміністративного суду з позовом, в якому просить суд:

- визнати протиправним та скасувати рішення про врахування/неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість від 02.03.2023 р. № 8362983/39054748, прийняте Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Харківській області щодо Товариства з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОПАРК ПОЖТЕХНІКА", код ЄДРПОУ 39054748;

- визнати протиправним та скасувати рішення про врахування/неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість від 22.03.2023 р. № 8477548/39054748, прийняте Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Харківській області щодо Товариства з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОПАРК ПОЖТЕХНІКА", код ЄДРПОУ 39054748.

В обґрунтування позовних вимог, позивач вказав, що приймаючи оскаржувані рішення від 02.03.2023 р. № 8362983/39054748 та від 22.03.2023 р. № 8477548/39054748 про неврахування Таблиць даних платника податку на додану вартість, відповідач обмежився лише загальною оцінкою, зазначивши про наявність в органах Державної податкової служби України податкової інформації, що свідчить про здійснення платником податків ризикових операцій. При цьому, не конкретизувавши, що саме стало підставою для прийняття такого рішення та на яку саме інформацію посилається суб`єкт владних повноважень у ньому. Відтак, якщо контролюючий орган і вважав, що є обставини, які унеможливлювали врахування Таблиць даних платника ПДВ, поданих позивачем, то відповідні обставини повинні бути чітко зазначені у рішенні про врахування/неврахування таблиці даних платника податків, що в данному випадку зроблено не було.

Ухвалою суду відкрито спрощене провадження по справі та запропоновано відповідачу надати відзив на позов.

Копія ухвали про відкриття спрощеного провадження надіслана відповідачу через систему "Електронний суд" та надійшла в електронний кабінет користувача, що підтверджується електронною роздруківкою.

Представник відповідача надав до суду відзив на позов, в якому заперечував проти задоволення позовних вимог, зазначивши, що оскаржувані у даній справі рішення податкового органу не порушують жодним чином прав позивача, так як не призводять до зміни, припинення якихось майнових прав позивача та носять лише інформативний характер.

Представник позивача надала до суду відповідь на відзив, в якій заперечувала протии позиції податкового органу, викладеній у відзиві на позов з посиланням на те, що починаючи з жовтня 2022 року реєстрація в Єдиному реєстрі податкових накладних багатьох податкових накладних, складених ТОВ "ТЕХНОПАРК ПОЖТЕХНІКА", була зупинена контролюючим органом у зв`язку з відсутністю в таблиці даних платника податку на додану вартість кодів УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг, як товарів/послуг, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Вказані обставини обґрунтовують факт порушення, у зв`язку з прийняттям спірних рішень про неврахування таблиць даних платника ПДВ, прав та інтересів ТОВ "ТЕХНОПАРК ПОЖТЕХНІКА" у сфері податкових правовідносин. Відтак спірні рішення відповідача про неврахування таблиць є актами індивідуальної дії (актами правозастосування), які породжують негативні правові наслідки для ТОВ "ТЕХНОПАРК ПОЖТЕХНІКА"та підлягають оскарженню в судовому порядку. У зв`язку з чим просив суд відмовити в задоволенні позовних вимог.

Положеннями ч.1 ст.257 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що за правилами спрощеного позовного провадження розглядаються справи незначної складності.

Згідно ч.2 ст.257 Кодексу адміністративного судочинства України: за правилами спрощеного позовного провадження може бути розглянута будь-яка справа, віднесена до юрисдикції адміністративного суду.

Відповідно 258 Кодексу адміністративного судочинства України, суд розглядає справи за правилами спрощеного позовного провадження протягом розумного строку, але не більше шістдесяти днів із дня відкриття провадження у справі.

Дослідивши наявні в матеріалах справи докази, суд встановив наступне.

Судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОПАРК ПОЖТЕХНІКА" є юридичною особою, яка зареєстрована 16.01.2014 в ЄДР за номером 39054748. 17.01.2014 р. позивача взято на облік як платника податків. 01.03.2014р. позивач набув статусу платника податку на додану вартість, ІПН 390547420311.

Видами діяльності позивача є: КВЕД-2010: 28.29 виробництво інших машин і устаткування загального призначення, (основний); 20.59 виробництво іншої хімічної продукції,;77.39 надання в оренду інших машин, устаткування та товарів; 46.90 неспеціалізована оптова торгівля; 68.20 надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна; 33.12 ремонт і технічне обслуговування машин і устаткування промислового призначення; 38.32 відновлення відсортованих відходів.

Товариство "ТЕХНОПАРК ПОЖТЕХНІКА" у встановленому законодавством порядку пройшло процедуру сертифікації та отримало сертифікати відповідності на продукцію протипожежного призначення власного виробництва. зокрема: кран-комплект пожежний з плоскоскладальним рукавом; кран-комплект пожежний з напівжорстким рукавом: двері (люки) металеві протипожежні однополотні та двополотні вогнестійкі.

За результатами своєї господарської діяльності позивачем складаються та надсилаються до Державної податкової служби України для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні та розрахунки коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних, доказів на спростування чого відповідачем до суду не надано.

В жовтні 2022 року реєстрація в Єдиному реєстрі податкових накладних багатьох податкових накладних, складених ТОВ "ТЕХНОПАРК ПОЖТЕХНІКА", була зупинена контролюючим органом у зв`язку з відсутністю в таблиці даних платника податку на додану вартість кодів УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг, як товарів/послуг, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

Враховуючи підставу зупинення реєстрації податкових накладних ТОВ "ТЕХНОПАРК ПОЖТЕХНІКА", направило контролюючому органу в електронній формі засобами електронного зв`язку за допомогою програмного забезпечення "M.E.DOC" для врахування:

- таблицю даних платника податку на додану вартість, яка доставлена до центрального рівня ДПС України 23.02.2023 р. о 17 год. 27 хв., реєстраційний номер документа: 9032685504, що підтверджується квитанцією № 2 (а.с. 32-33);

- таблицю даних платника податку на додану вартість, яка доставлена до центрального рівня ДПС України 15.03.2023 р. о 17 год. 38 хв., реєстраційний номер документа: 9051535985, що підтверджується квитанцією № 2.(а.с. 62-63).

До вказаних таблиць ТОВ "ТЕХНОПАРК ПОЖТЕХНІКА" також було долучено пояснення разом з документами у кількості 28 шт.(додатки) (а.с. 92).

02.03.2023 року позивачем отримано Рішення про врахування/неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість від 02.03.2023 р. № 8362983/39054748, яким повідомлено про неврахування надісланої ТОВ "ТЕХНОПАРК ПОЖТЕХНІКА" Таблиці від 23.02.2023 № 9032685504. Підстава: наявність у контролюючих органах податкової інформації, що свідчить про здійснення платником податку ризикових операцій, реалізація товарів (робіт/послуг) на ризикових контрагентів протягом 2022 року (а.с. 24).

22.03.2023 позивачем отримано Рішення про врахування/неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість від 22.03.2023 р. № 8477548/39054748, яким повідомлено про неврахування надісланої ТОВ "ТЕХНОПАРК ПОЖТЕХНІКА" Таблиці від 15.03.2023 № 9051535985. Підстава: наявність у контролюючих органах податкової інформації, що свідчить про здійснення платником податку ризикових операцій, реалізація товарів (робіт/послуг) на ризикових контрагентів протягом 2022 року (а.с. 25).

ТОВ "ТЕХНОПАРК ПОЖТЕХНІКА"подано до ДПС України скаргу на рішення про врахування/неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість від 02.03.2023 р. № 8362983/39054748 (а.с. 26-29).

Листом від 21.03.2023 № 7029/6-99-00-18-02-02-06 ДПС України повідомлено підприємство, що Порядком № 1165 не передбачено повноваження комісії центрального рівня щодо скасування рішення комісії регіонального рівня про неврахування таблиці даних платника податків та врахування таблиці даних платника податку на додану вартість (а.с. 30).

Позивач, не погоджуючись зі спірними рішеннями комісії регіонального рівня про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість ТОВ "ТЕХНОПАРК ПОЖТЕХНІКА", звернувся до суду із даним позовом.

З приводу спірних правовідносин суд зазначає наступне.

Частиною 2 ст. 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з пунктом 2 Порядку №1165 таблиця даних платника податку - зведена інформація, що подається платником податку до контролюючого органу, щодо кодів видів економічної діяльності платника податку згідно з Класифікатором видів економічної діяльності, кодів товарів згідно з УКТЗЕД та/або кодів послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.

Відповідно до п. п. 12-14 Порядку №1165 платник податку має право подати до ДПС таблицю даних платника податку за встановленою формою (додаток 5). У таблиці даних платника податку зазначаються: види економічної діяльності відповідно до КВЕД; коди товарів згідно з УКТЗЕД, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України; коди послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України. Таблиця даних платника податку подається з поясненням, в якому зазначається вид діяльності, з посиланням на податкову та іншу звітність платника податку.

Згідно п. 25 Порядку №1165 комісія центрального рівня приймає рішення про неврахування таблиці даних платника податку, розглядає скарги на рішення комісій регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.

Пунктами 15, 16, 17 Порядку №1165 визначено, що Таблиця даних платника податку з поясненнями розглядається комісією регіонального рівня протягом п`яти робочих днів після її отримання. Комісія регіонального рівня приймає рішення про врахування або неврахування таблиці даних платника податку, яке надсилається платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу (додаток 6). У рішенні про неврахування таблиці даних платника податку в обов`язковому порядку зазначається причина такого неврахування.

Згідно з п. 19 Порядку №1165 Комісії контролюючих органів приймають рішення про неврахування таблиці даних платника податку (додаток 7), яку враховано, зокрема, в автоматичному режимі, що надсилається платнику податку в порядку, визначеному статтею 42 Кодексу, якщо:

- стосовно платника податку прийнято рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку (додаток 4). визначених у пунктах 1-5 додатка 1;

- до контролюючого органу надійшла податкова інформація щодо невідповідності інформації, зазначеної в таблиці даних платника податку, видам економічної діяльності відповідно до Класифікатора видів економічної діяльності, кодам товарів згідно з УКТЗЕД та/або кодам послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України, яка свідчить про надання платником податку недостовірної інформації в таблиці даних платника податку.

Постановою від 23.12.2022 року №1428 внесено зміни до п.17 Порядку №1165, та доповнено абзацом, що у разі прийняття рішення про неврахування таблиці даних платника у відповідних полях рішення зазначається детальна інформація, що стала підставою для неврахування таблиці даних платник податку, а саме: тип операції (придбання/постачання), період здійснення господарської операції, код згідно з УКТЗЕД/ДКПП/умовним кодом товару, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції, дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

Здійснивши системний аналіз зазначених вище норм чинного податкового законодавства, суд враховує, що комісії контролюючих органів мають право прийняти рішення про неврахування таблиці даних платника податку за умови надходження податкової інформації, що свідчить про надання платником податку недостовірної інформації, в таблиці даних платника податку, яка врахована.

Одна при цьому, рішення про неврахування Таблиці даних платника податків повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації.

Натомість, як вбачається зі змісту оскаржуваних рішень від 02.03.2023 р. № 8362983/39054748 та від 22.03.2023 р. № 8477548/39054748 причиною неврахування таблиць даних платника податку слугувала наявність у контролюючого органу податкової інформації, що свідчить про здійснення платником податку ризикових операцій: придбання та/або постачання (надання) товарів (робіт, послуг) на ризикових контрагентів протягом 2022 року.

Більш детальної інформації, що стала підставою для неврахування таблиць даних платника податку, як вимагає п.17 Порядку №1165, оскаржувані рішення не містять, відповідач не зазначає і не розкриває суті та характеру наявної податкової інформації, що стала підставою для прийняття спірних рішень, не ідентифікує конкретні ризикові операції та/або податкові накладні платника,якими супроводжувались відповідні операції.

Також оскаржувані рішення не містять посилань на господарську операцію, яка на думку відповідача є ризиковою, та на підстави, за яких така операція визнана ризиковою, що свідчить про формальність прийнятого рішення.

Водночас, суд приймає до уваги факт подання ТОВ "ТЕХНОПАРК ПОЖТЕХНІКА" до контролюючого органу пояснення від 23.02.2023 (вих. № 23-02/23) до таблиці даних платника податків із деталізацією особливостей проведення власної господарської діяльності з відповідними документами на підтвердження пояснень (а.с. 92-96).

При цьому, Порядком №1165 не встановлено додаткового обов`язку платника податку при поданні таблиці даних повторно подавати відомості про наявні основні засоби.

Комісія, приймаючи рішення з посиланням на те, що у контролюючих органів наявна податкова інформація, повинна обґрунтувати, на підставі якої інформації комісія дійшла такого висновку та надати належні, допустимі докази в підтвердження цієї інформації.

Суд звертає увагу, що приписами Порядку № 1165, віднесення контрагентів позивача до платників, які відповідають критеріям ризиковості не визначено у якості підстави для неврахування таблиці даних платника податку.

У той же час, вказана інформація сама по собі не може свідчити про вчинення позивачем порушень та не підтверджує ризиковість платника податків або його діяльності, а зі спірних рішень від 02.03.2023 р. № 8362983/39054748 та від 22.03.2023 р. № 8477548/39054748 також не вбачається, на підставі яких документів відповідач встановив вказані обставини.

Таким чином, рішення контролюючого органу від 02.03.2023 р. № 8362983/39054748 та від 22.03.2023 р. № 8477548/39054748 не містять в собі обґрунтованого зазначення про підстави та мотиви неврахування вказаних таблиць ТОВ "ТЕХНОПАРК ПОЖТЕХНІКА".

При цьому, позиція контролюючого органу у спірних правовідносинах, яка викладена у відзиві на позов, зводиться виключно до того, що оскаржувані рішення від 02.03.2023 р. № 8362983/39054748 та від 22.03.2023 р. № 8477548/39054748 не впливають на права та обов`язки платника податків, та не створюють для останнього негативних наслідків.

Суд також враховує, що суб`єкт владних повноважень повинен уникати прийняття невмотивованих висновків, обґрунтованих припущеннями та неперевіреними фактами, а не конкретними обставинами. Так само недопустимо надавати значення обставинам, які насправді не стосуються справи. Несприятливе для особи рішення повинно бути вмотивованим. Водночас, приймаючи рішення або вчиняючи дію, суб`єкт владних повноважень не може ставати на сторону будь-якої з осіб та не може виявляти себе заінтересованою стороною у справі, виходячи з будь-якого нелегітимного інтересу, тобто інтересу, який не випливає із завдань цього суб`єкта, визначених законом.

Таким чином, висновки та рішення суб`єкта владних повноважень можуть ґрунтуватися виключно на належних, достатніх, а також тих доказах, які одержані з дотриманням закону. Суд зауважує, що якщо контролюючий орган і вважав, що є обставини, які унеможливлювали врахування Таблиці даних платника податків, поданою позивачем, то відповідні обставини повинні бути чітко зазначені у рішенні, що в даному випадку зроблено не було.

Суд наголошує, що загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його не прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його не прийняття.

Відтак, невиконання контролюючим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.

Враховуючи вище викладене, суд приходить до висновку, що оскаржувані рішення контролюючого органу від 02.03.2023 р. № 8362983/39054748 та від 22.03.2023 р. № 8477548/39054748 не відповідають критеріям чіткості та зрозумілості актів індивідуальної дії, не наведення мотивів його прийняття та не зазначення обґрунтованих підстав неврахування таблиці даних, свідчать про протиправність дій відповідача, що перешкоджають можливості платника податків планувати в подальшому свою господарську діяльність.

Додатком 7 Порядку №1165 передбачено форму рішення про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість, яке містить відмітку про право судового оскарження рішення комісії центрального рівня.

Пунктом 22 Порядку №1165 встановлено, що таблиця даних платника податку враховується у разі надходження до контролюючого органу рішення суду про скасування рішення про неврахування таблиці даних платника податку, яке набрало законної сили.

Отже, відповідно до вимог Порядку №1165 таблиці даних платника податку враховується контролюючим органом у випадку надходження рішення суду про скасування рішення про неврахування таблиці даних платника податку, яке набрало законної сили.

Відповідно до ч.2 ст.2 КАС України, рішення повинно бути прийнято з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії).

Згідно норм ст.90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Положеннями ч.2 ст.77 КАС України також визначено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідно до ст.72 КАС України, доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються такими засобами: 1) письмовими, речовими і електронними доказами; 2) висновками експертів; 3) показаннями свідків.

Відповідно до ч.1 ст.73, ст.75 КАС України, належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування, а достовірними є докази, на підставі яких можна встановити дійсні обставини справи.

Враховуючи те, що відповідачем не надано суду належних та достовірних доказів прийняття рішень, суд приходить до висновку, що рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Харківській області про неврахування таблиць даних платника податку на додану вартість від 02.03.2023 р. № 8362983/39054748 та від 22.03.2023 р. № 8477548/390547481 прийняті необґрунтовано, а тому позовні вимоги про визнання протиправними та скасування останніх є такими, що підлягають задоволенню.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню.

Розподіл судових витрат здійснюється відповідно до положень ст.139 КАС України.

Керуючись ст. ст. 2, 6-10, 13, 14, 77, 139, 205, 242-246, 250, 255, 257-263, 293, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОПАРК ПОЖТЕХНІКА" (вул. Пушкінська, буд. 104-Д,м. Харків,61023) до Головного управління ДПС у Харківській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України (вул. Пушкінська, буд. 46,м. Харків,61057) про визнання протиправними та скасування рішень - задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Харківській області про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість від 02.03.2023 р. № 8362983/39054748, прийняте щодо Товариства з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОПАРК ПОЖТЕХНІКА" (код ЄДРПОУ 39054748).

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Харківській області про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість від 22.03.2023 р. № 8477548/39054748, прийняте щодо Товариства з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОПАРК ПОЖТЕХНІКА" (код ЄДРПОУ 39054748).

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОПАРК ПОЖТЕХНІКА" (код ЄДРПОУ 39054748 за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Харківській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України (код ЄДРПОУ 43983495) судові витрати по сплаті судового збору в сумі 5368 (п`ять тисяч триста шістдесят вісім) грн. 00 коп.

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Суддя А.С.Мороко

Дата ухвалення рішення15.01.2024
Оприлюднено17.01.2024
Номер документу116296239
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних)

Судовий реєстр по справі —520/10000/23

Ухвала від 22.05.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Ухвала від 22.05.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Ухвала від 15.04.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Присяжнюк О.В.

Ухвала від 28.03.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Присяжнюк О.В.

Ухвала від 11.03.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Присяжнюк О.В.

Ухвала від 19.02.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Присяжнюк О.В.

Рішення від 15.01.2024

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мороко А.С.

Ухвала від 04.05.2023

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мороко А.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні