Постанова
від 12.01.2024 по справі 280/4136/23
ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

12 січня 2024 року м. Дніпросправа № 280/4136/23

Третій апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого - судді Юрко І.В., суддів: Білак С.В., Чабаненко С.В.,

розглянувши в порядку письмового провадження апеляційні скарги Головного управління ДПС у Запорізькій області, Головного управління ДПС у Львівській області на рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 20 вересня 2023 року в адміністративній справі №280/4136/23 (головуючий суддя 1-ї інстанції - Чернова Ж.М.) за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «СОНТРЕЙД» до Головного управління ДПС у Запорізькій області, Головного управління ДПС у Львівській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними рішень та зобов`язання вчинити дії,-

В С Т А Н О В И В :

Позивач 14.06.2023 року звернувся до Запорізького окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДПС у Запорізькій області, Головного управління ДПС у Львівській області, Державної податкової служби України, в якому просив:

- визнати протиправними та скасувати рішення комісії ГУ ДПС у Львівській області про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних: від 07.12.2022 року №7802318/42525634, яким відмовлено у реєстрації ПН від 19.07.2022 року №2; №7802317/42525634, яким відмовлено у реєстрації ПН від 22.07.2022 року №3; від 09.12.2022 року №7826065/42525634, яким відмовлено у реєстрації ПН від 26.07.2022 року №4; №7826066/42525634, яким відмовлено у реєстрації ПН від 30.08.2022 року №5; №7826067/42525634, яким відмовлено у реєстрації ПН від 17.10.2022 року №2;

- визнати протиправними та скасувати рішення комісії ГУ ДПС у Запорізькій області про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних: від 26.05.2023 року №8878923/42525634, яким відмовлено у реєстрації ПН від 20.10.2022 року №3; від 26.05.2023 року №8878914/42525634, яким відмовлено у реєстрації ПН від 28.10.2022 року №4; №8878909/42525634, яким відмовлено у реєстрації ПН від 15.11.2022 року №1; від 26.05.2023 року №8878912/42525634, яким відмовлено у реєстрації ПН від 20.03.2023 року №1; №8878921/42525634, яким відмовлено у реєстрації ПН від 01.08.2022 року №1; №8878919/42525634, яким відмовлено у реєстрації ПН від 05.08.2022 року №3;

- зобов`язати ДПС України зареєструвати в Єдиному державному реєстрі податкових накладних, складені ТОВ «СОНТРЕЙД» податкові накладні від 19.07.2022 року №2, від 22.07.2022 року №3, від 26.07.2022 року №4, від 01.08.2022 року №1, від 05.08.2022 року №3, від 30.08.2022 року №5, від 17.10.2022 року №2, від 20.10.2022 року №3, від 28.10.2022 року №4, від 15.11.2022 року №1, від 20.03.2023 року №1 датою фактичного їх подання.

Рішенням Запорізького окружного адміністративного суду від 20 вересня 2023 року адміністративний позов задоволено в повному обсязі.

Не погодившись з рішенням суду першої інстанції, відповідач - Головне управління ДПС у Запорізькій області подало апеляційну скаргу, в якій просило рішення суду першої інстанції скасувати та прийняти постанову про відмову в задоволенні позовних вимог.

В обґрунтування скарги зазначено, що рішення суду першої інстанції ухвалено з порушенням норм матеріального та процесуального права. Скаржник зазначає, що висновку суду першої інстанції не ґрунтуються на доказах, які наявні в матеріалах справи. Реєстрація спірних податкових накладних зупинена відповідно до пункту п.8 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Апелянт вказує, що документи подані позивачем не у повному обсязі, а підставами для прийняття комісією ГУ ДПС у Запорізькій області рішення про відмову в реєстрації спірних податкових накладних стало те, що платником податків не було надано на розгляд комісії первинних документів, достатніх для реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, про що зазначено у графі «Додаткова інформація» до спірних рішень. Скаржник вважає, що оскаржувані рішення є обґрунтованими та правомірними.

Головне управління ДПС у Львівській області також подало апеляційну скаргу, в якій просило рішення суду першої інстанції скасувати та прийняти нову постанову про відмову в задоволенні позовних вимог.

В обґрунтування скарги зазначено, що рішення суду першої інстанції є необґрунтованим та ухвалено з порушенням норм матеріального та процесуального права. Апелянт зазначає, що надані позивачем документи по зупиненим податковим накладних містили недоліки та не підтверджували правомірності формування та подання спірних податкових накладних. Вимогу про зобов`язання ДПС України зареєструвати податкові накладні датою їх подання скаржник вважає передчасною.

Позивач подав відзиви на апеляційні скарги, в яких просив скарги залишити без задоволення, а рішення суду першої інстанції залишити без змін, як законне та обґрунтоване.

Суд апеляційної інстанції розглянув справу відповідно до приписів статті 311 КАС України в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.

Відповідно до частин першої та другої статті 308 Кодексу адміністративного судочинства України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги. Суд апеляційної інстанції не обмежений доводами та вимогами апеляційної скарги, якщо під час розгляду справи буде встановлено порушення норм процесуального права, які є обов`язковою підставою для скасування рішення, або неправильне застосування норм матеріального права.

Колегія суддів, перевіривши матеріали справи, доводи апеляційних скарг та відзивів на скарги, встановила наступне.

Позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю «СОНТРЕЙД» (код ЄДРПОУ 42525634) зареєстровано в якості юридичної особи, дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадьких формувань: 09.08.2022 1009571070004009485, основний вид діяльності - Ремонт і технічне обслуговування повітряних і космічних літальних апаратів КВЕД: 33.16 (а.с. 37-39 т.1).

Відповідачі - Головне управління ДПС у Запорізькій області, Головне управління ДПС у Львівській області, Державна податкова служба України є суб`єктами владних повноважень, які в даних правовідносинах реалізують надані їм Податковим кодексом України повноваження.

Між ТОВ «СОНТРЕЙД» та АТ «МОТОР СІЧ» (ЄДРПОУ 14307794) укладено договір №5027/22-Д(ВМС) від 05.07.2022 року. На поставку продукції в адресу АТ «МОТОР СІЧ» укладено договір з ТОВ «Алмаз Про» (ЄДРПОУ 44164589). Товар поставлено зі складу ТОВ «Алмаз Про» на адресу АТ «МОТОР СІЧ» найманим позивачем транспортом. Транспортні перевезення здійснювалося на підставі договору, укладеного з ТОВ «ТРАНС ОПТ» (ЄДРПОУ 40257145) за договором №0107/22 від 01.07.2022 року. Податкова накладна №2 від 19.07.2022 на суму 2976000,00 грн. складена на підставі видаткової накладної на поставку №6 від 19.07.2022 року. Продукція повністю сплачена, про що свідчать надані копії банківських виписок (а.с. 40-70 т.1).

Відповідно до приписів п.201.10 ст.201 ПК України позивачем складено податкову накладну №2 від 19.07.2022 року та направлена її до органу ДПС для реєстрації в ЄРПН, реєстрація якої, відповідно до квитанції №9160096122 зупинена, з підстав того, що платник податку, яким подано для реєстрації податкову накладну/розрахунок коригування в ЄРПН, відповідає пункту 8 Критеріїв ризикованості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання щодо прийняття рішення про реєстрацію/відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН (а.с.71-73 т.1).

Позивачем направлено на адресу контролюючого органу повідомлення щодо подання документів про підтвердження здійснення операції щодо відмовленої ПН/РК, з поясненням та додатками документів, детальні пояснення стосовно господарської операції та вичерпний перелік підтверджуючих документів, що підтверджується повідомленням про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено (а.с.74-75 т.1).

Проте, рішенням комісії ГУ ДПС у Львівській області №7802318/42525634 від 07.12.2022 року, відмовлено у реєстрації ПН №2 від 19.07.2022 року, з підстав: ненадання платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (а.с.76-77 т.1)

Між позивачем та АТ «МОТОР СІЧ» (ЄДРПОУ 14307794) укладено договір №5027/22-Д(ВМС) від 05.07.2022 року. На поставку продукції в адресу АТ «МОТОР СІЧ» укладено договір з ТОВ «Алмаз Про» (ЄДРПОУ 44164589). Товар поставлено зі складу ТОВ «Алмаз Про» на адресу АТ «МОТОР СІЧ» найманим позивачем транспортом. Транспортні перевезення здійснювалися на підставі договору, укладеного з ТОВ «ТРАНС ОПТ» (ЄДРПОУ 40257145) за договором №0107/22 від 01.07.2022 року. Податкова накладна №3 від 22.07.2022 року на суму 4752000,00 грн. складена на підставі видаткової накладної на поставку №9 від 22.07.2022 року.

Відповідно до приписів п.201.10 ст.201 ПК України позивачем складено податкову накладну №3 від 22.07.2022 року та направлено її до органу ДПС для реєстрації в ЄРПН, реєстрація якої, згідно квитанції № 9160342667 зупинена з підстав того, що платник податку, яким подано для реєстрації податкову накладну/розрахунок коригування в ЄРПН, відповідає пункту 8 Критеріїв ризикованості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання щодо прийняття рішення про реєстрацію/відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН (а.с.152-154 т.1).

Позивачем направлено на адресу контролюючого органу повідомлення щодо подання документів про підтвердження р здійснення операції щодо відмовленої ПН/РК, з поясненням та додатками документів, детальні пояснення стосовно господарської операції та перелік підтверджуючих документів, що підтверджується повідомленням про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/ розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено (а.с.155-156 т.1).

Проте, рішенням комісії ГУ ДПС у Львівській області №7802317/42525634 від 07.12.2022 року, відмовлено у реєстрації ПН №3 від 22.07.2022 року, з підстав ненадання платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (а.с.157-158 т.1).

Між позивачем та АТ «МОТОР СІЧ» (ЄДРПОУ 14307794) укладено договір №5027/22-Д(ВМС) від 05.07.2022 року. На поставку продукції в адресу АТ «МОТОР СІЧ» укладено договір з ТОВ «Алмаз Про» (ЄДРПОУ 44164589). Товар поставляється зі складу ТОВ «Алмаз Про» на адресу АТ «МОТОР СІЧ» найманим позивачем транспортом. Транспортні перевезення здійснює здійснювалися на підставі договору, укладеного з ТОВ «ТРАНС ОПТ» (ЄДРПОУ 40257145) за договором №0107/22 від 01.07.2022 року. Податкова накладна №4 від 26.07.2022 року на суму 1140000,00 грн. складена на підставі видаткової накладної на поставку №10 від 26.07.2022 року.

Відповідно до приписів п.201.10 ст.201 ПК України позивачем складено податкову накладну №4 від 26.07.2022 року та направлено її до органу ДПС для реєстрації в ЄРПН, реєстрація якої, згідно квитанції №9160094420 зупинена, оскільки платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в ЄРПН, відповідає пункту 8 Критеріїв ризикованості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання щодо прийняття рішення про реєстрацію/відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН (а.с.211-213 т.1).

Позивачем направлено на адресу контролюючого органу повідомлення щодо подання документів про підтвердження здійснення операції щодо відмовленої ПН/РК, з поясненням та додатками документів, детальні пояснення стосовно господарської операції та вичерпний перелік підтверджуючих документів, що підтверджується повідомленням про подання пояснень та копій документів щодо ПН/ПК, реєстрацію яких зупинено (а.с.214-215 т.1).

Проте, рішенням комісії ГУ ДПС у Львівській області №7826065/42525634 від 09.12.2022 року, відмовлено у реєстрації податкової накладної №4 від 26.07.2022 року з підстав ненадання платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (а.с.216-217 т.1).

Між позивачем та АТ «МОТОР СІЧ» (ЄДРПОУ 14307794) укладено договір №5027/22-Д(ВМС) від 05.07.2022 року. В адресу АТ «МОТОР СІЧ» був поставлений товар, який раніше придбавався у ТОВ «ПРЕМІУМ ФІНАНС ГРУП» (ЄДРПОУ 37371973) за договором №17-08 від 08.07.2020 року. Товар доставлений на адресу АТ «МОТОР СІЧ» транспортом, що винаймав позивач. Транспортні перевезення здійснювалися на підставі договору, укладеного з ТОВ «ТРАНС ОПТ» (ЄДРПОУ 40257145) за договором №0107/22 від 01.07.2022 року. Податкова накладна №1 від 01.08.2022 року на суму 46134000,00 грн. складена на підставі видаткової накладної на поставку №4 від 01.08.2022 року.

На виконання приписів п.201.10 ст.201 ПК України позивачем складено податкову накладну №1 від 01.08.2022 року та направлено її до органу ДПС для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с.42-43 т.2).

Згідно квитанції №9168415714 до вказаної податкової накладної: «Документ прийнято. Реєстрація зупинена». Відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України реєстрація ПН/РК в ЄРПН зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації податкову накладну/розрахунок коригування в ЄРПН, відповідає пункту 8 Критеріїв ризикованості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання щодо прийняття рішення про реєстрацію/відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН (а.с.44 т.2).

Позивачем направлено на адресу контролюючого органу повідомлення щодо подання документів про підтвердження здійснення операції щодо відмовленої ПН/РК, з поясненням та додатками документів, детальні пояснення стосовно господарської операції та вичерпний перелік підтверджуючих документів, що підтверджується повідомленням про подання пояснень та копій документів щодо ПН/РК, реєстрацію яких зупинено (а.с.45-46 т.2).

Рішенням комісії ГУ ДПС у Запорізькій області №8878921/42525634 від 26.05.2023 року відмовлено у реєстрації ПН №1 від 01.08.2022 року з підстав ненадання/частковим наданням письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у ПН/РК, реєстрацію яких зупинено в ЄРПН, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН, платником податку (а.с.47-48 т.2).

Крім того, між позивачем та АТ «МОТОР СІЧ» (ЄДРПОУ 14307794) укладено договір №5027/22-Д(ВМС) від 05.07.2022 року. В адресу АТ «МОТОР СІЧ» поставлений товар, який раніше придбавався у ТОВ «ПРЕМІУМ ФІНАНС ГРУП» (ЄДРПОУ 37371973) за договором №17-08 від 08.07.2020 року та ТОВ «Алмаз Про» (ЄДРПОУ 44164589) згідно Договором №0107-22 від 01.07.2022 року. Товар доставлений на адресу АТ «МОТОР СІЧ» транспортом, що винаймав позивач. Транспортні перевезення здійснювалися на підставі укладеного з ТОВ «ТРАНС ОПТ» (ЄДРПОУ 40257145) договору №0107/22 від 01.07.2022 року. Податкова накладна №3 від 05.08.2022 року на суму 2856000,00 грн. складена на підставі видаткової накладної на поставку №12 від 05.08.2022 року.

На виконання приписів п.201.10 ст.201 ПК України позивачем складено податкову накладну №3 від 05.08.2022 року та направлено її до органу ДПС для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с.171-172 т.2).

Відповідно квитанції №9168484622 до вказаної податкової накладної: «Документ прийнято. Реєстрація зупинена». Відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України реєстрація ПН/РК №3 від 05.08.2022 року в ЄРПН зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації податкову накладну/розрахунок коригування в ЄРПН, відповідає пункту 8 Критеріїв ризикованості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання щодо прийняття рішення про реєстрацію/відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН (а.с.173 т.2).

Позивачем направлено на адресу контролюючого органу повідомлення щодо подання документів про підтвердження здійснення операції щодо відмовленої ПН/РК, з поясненням та додатками документів, детальні пояснення стосовно господарської операції та вичерпний перелік підтверджуючих документів, що підтверджується повідомленням про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/ розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено (а.с.174-176 т.2).

Рішенням комісії ГУ ДПС у Запорізькій області №8878919/42525634 від 26.05.2023 року відмовлено у реєстрації ПН №3 від 05.08.2022 року з підстав ненадання/частковим наданням письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у ПН/РК, реєстрацію яких зупинено в ЄРПН, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН, платником податку (а.с.180-181 т.2).

Також між АТ «МОТОР СІЧ» (ЄДРПОУ 14307794) та позивачем укладено договір №5027/22-Д(ВМС) від 05.07.2022 року. На поставку продукції в адресу АТ «МОТОР СІЧ» укладено договір з ТОВ «Алмаз Про» (ЄДРПОУ 44164589). Товар поставлений зі складу ТОВ «Алмаз Про» на адресу АТ «МОТОР СІЧ» найманим позивачем транспортом. Транспортні перевезення здійснювалися на підставі договору, укладеного з ТОВ «ТРАНС ОПТ» (ЄДРПОУ 40257145) №0107/22 від 01.07.2022 року. Податкова накладна №5 від 30.08.2022 року на суму 2400000,00 грн. складена на підставі видаткової накладної на поставку №8 від 30.08.2022 року. Продукція повністю сплачена, про що свідчать надані копії банківських виписок.

Відповідно до приписів п.201.10 ст.201 ПК України позивачем складено податкову накладну №5 від 30.08.2022 року та направлено її до органу ДПС для реєстрації в ЄРПН, реєстрація якої, згідно квитанції № 9168484622 зупинена, оскільки платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в ЄРПН, відповідає пункту 8 Критеріїв ризикованості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання щодо прийняття рішення про реєстрацію/відмову у реєстрації ПН/РК в ЄРПН (а.с.23-25 т.3).

Позивачем направлено на адресу контролюючого органу повідомлення щодо подання документів про підтвердження здійснення операції щодо відмовленої ПН/РК, з поясненням та додатками документів, детальні пояснення стосовно господарської операції та вичерпний перелік підтверджуючих документів, що підтверджується повідомленням про подання пояснень та копій документів щодо ПН/РК, реєстрацію яких зупинено (а.с.26-27 т.3).

Рішенням комісії ГУ ДПС у Львівській області №7826066/42525634 від 09.12.2022 року відмовлено у реєстрації податкової накладної №5 від 30.08.2022 року з підстав ненадання платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (а.с.28-29 т.3).

Крім того, між позивачем та АТ «МОТОР СІЧ» (ЄДРПОУ 14307794) укладено договір №5027/22-Д(ВМС) від 05.07.2022 року. На поставку продукції в адресу АТ «МОТОР СІЧ» укладено договір з ТОВ «Алмаз Про» (ЄДРПОУ 44164589). Товар поставлений зі складу ТОВ «Алмаз Про» на адресу АТ «МОТОР СІЧ» найманим позивачем транспортом. Транспортні перевезення здійснювалися на підставі договору, укладеного з ТОВ «ТРАНС ОПТ» (ЄДРПОУ 40257145) за договором №0107/22 від 01.07.2022 року. Податкова накладна №2 від 17.10.2022 року на суму 408000,00 грн. складена на підставі видаткової накладної на поставку №19 від 17.10.2022 року.

Відповідно до приписів п.201.10 ст.201 ПК України позивачем складено податкову накладну №2 від 17.10.2022 року та направлено її до органу ДПС для реєстрації в ЄРПН, яка згідно квитанції №9235476134 прийнята, проте реєстрація її зупинена з підстав, що платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в ЄРПН, відповідає пункту 8 Критеріїв ризикованості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання щодо прийняття рішення про реєстрацію/відмову у реєстрації ПН/РК в ЄРПН (а.с.106-108 т.3).

Позивачем направлено на адресу контролюючого органу повідомлення щодо подання документів про підтвердження здійснення операції щодо відмовленої ПН/РК, з поясненням та додатками документів, детальні пояснення стосовно господарської операції та вичерпний перелік підтверджуючих документів, що підтверджується повідомленням про подання пояснень та копій документів щодо ПН/РК, реєстрацію яких зупинено (а.с.109-110 т.3).

Рішенням комісії ГУ ДПС у Львівській області №7826067/42525634 від 09.12.2022 року, відмовлено у реєстрації податкової накладної №2 від 17.10.2022 року, з підстав ненадання платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (а.с.111-112 т.3).

Між позивачем та АТ «МОТОР СІЧ» (ЄДРПОУ 14307794) укладено договір №5027/22- Д(ВМС) від 05.07.2022 року. На адресу АТ «МОТОР СІЧ» поставлений товар, який раніше придбаний у ТОВ «ПРЕМІУМ ФІНАНС ГРУП» (ЄДРПОУ 37371973) за договором №17-08 від 08.07.2020 року. Товар доставлений на адресу АТ «МОТОР СІЧ» транспортом, що винаймав позивач. Транспортні перевезення здійснювалися на підставі договору, укладеного з ТОВ «ТРАНС ОПТ» (ЄДРПОУ 40257145) за договором №0107/22 від 01.07.2022 року. Податкова накладна №3 від 20.10.2022 року на суму 12600000,00 грн. складена на підставі видаткової накладної на поставку №20 від 20.10.2022 року.

На виконання приписів п.201.10 ст.201 ПК України позивачем складено податкову накладну №3 від 20.10.2022 року та направлено її до органу ДПС для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с.187-188 т.3).

Відповідно до квитанції №9235480591 реєстрація ПН №3 від 20.10.2022 року в ЄРПН зупинена з підстав, що платник податку, яким подано для реєстрації податкову накладну/розрахунок коригування в ЄРПН, відповідає пункту 8 Критеріїв ризикованості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання щодо прийняття рішення про реєстрацію/відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН (а.с.189 т.3).

Позивачем направлено на адресу контролюючого органу повідомлення щодо подання документів про підтвердження здійснення операції щодо відмовленої ПН/РК, з поясненням та додатками документів, детальні пояснення стосовно господарської операції та вичерпний перелік підтверджуючих документів, що підтверджується повідомленням про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/ розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено (а.с.190-191 т.3).

Рішенням комісії ГУ ДПС у Запорізькій області №8878923/42525634 від 26.05.2023 року відмовлено у реєстрації ПН №3 від 20.10.2022 року з підстав ненадання/частковим наданням письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/ розрахунку коригування, реєстрацію яких запинено в ЄРПН, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН, платником податку (а.с.196-197 т.3).

Крім того, відповідно до приписів п.201.10 ст.201 ПК України позивачем складено податкову накладну №4 від 28.10.2022 року та направлено її до органу ДПС для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних. (а.с.21-22 т.4)

Згідно квитанції №9235473390 до вказаної податкової накладної: «Документ прийнято. Реєстрація зупинена». Відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України реєстрація ПН №4 від 28.10.2022 року в ЄРПН зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації податкову накладну/розрахунок коригування в ЄРПН, відповідає пункту 8 Критеріїв ризикованості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання щодо прийняття рішення про реєстрацію/відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН (а.с.23 т.4).

Позивачем направлено на адресу контролюючого органу повідомлення щодо подання документів про підтвердження здійснення операції щодо відмовленої ПН/РК, з поясненням та додатками документів, детальні пояснення стосовно господарської операції та вичерпний перелік підтверджуючих документів, що підтверджується повідомленням про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/ розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено (а.с.24-25 т.4).

Рішенням комісії ГУ ДПС у Запорізькій області №8878914/42525634 від 26.05.2023 року відмовлено у реєстрації ПН №4 від 28.10.2022 року з підстав ненадання/частковим наданням письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/ розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в ЄРПН, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН, платником податку (а.с.29-30 т.4).

Також, на виконання приписів п.201.10 ст.201 ПК України позивачем складено податкову накладну №1 від 15.11.2022 року та направлено її до органу ДПС для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с.106-107 т.4).

Відповідно квитанції № 9250988435: «Документ прийнято. Реєстрація зупинена». Відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України реєстрація ПН/РК №1 від 15.11.2022 року в ЄРПН зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації податкову накладну/розрахунок коригування в ЄРПН, відповідає пункту 8 Критеріїв ризикованості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання щодо прийняття рішення про реєстрацію/відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН (а.с.108 т.4).

Позивачем направлено на адресу контролюючого органу повідомлення щодо подання документів про підтвердження здійснення операції щодо відмовленої ПН/РК, з поясненням та додатками документів, детальні пояснення стосовно господарської операції та вичерпний перелік підтверджуючих документів, що підтверджується повідомленням про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/ розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено (а.с.109-110 т.4).

Рішенням комісії ГУ ДПС у Запорізькій області №8878909/42525634 від 26.05.2023 року відмовлено у реєстрації ПН №1 від 15.11.2022 року з підстав ненадання/частковим наданням письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в ЄРПН, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН, платником податку (а.с.114-115 т.4).

Крім того, відповідно до приписів п.201.10 ст.201 ПК України позивачем складено податкову накладну №1 від 20.03.2023 року та направлено її до органу ДПС для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с.189-190 т.4).

Відповідно до квитанції №9060468825: «Документ прийнято. Реєстрація зупинена». Відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України реєстрація ПН/РК №1 від 20.03.2023 в ЄРПН зупинена з підстав, що платник податку, яким подано для реєстрації податкову накладну/розрахунок коригування в ЄРПН, відповідає пункту 8 Критеріїв ризикованості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання щодо прийняття рішення про реєстрацію/відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН (а.с.191 т.4).

Позивачем направлено на адресу контролюючого органу повідомлення щодо подання документів про підтвердження здійснення операції щодо відмовленої ПН/РК, з поясненням та додатками документів, детальні пояснення стосовно господарської операції та вичерпний перелік підтверджуючих документів, що підтверджується повідомленням про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/ розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено (а.с.192-193 т.4).

Рішенням комісії ГУ ДПС у Запорізькій області №8878912/42525634 від 26.05.2023 року відмовлено у реєстрації ПН №1 від 20.03.2023 розу з підстав ненадання/частковим наданням письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в ЄРПН, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН, платником податку (а.с.194-195 т.4).

Не погодившись із прийнятими рішеннями про відмову в реєстрації податкових накладних, позивач оскаржив такі рішення до суду.

Задовольняючи адміністративний позов, суд першої інстанції виходив із того, що у квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних відсутні будь-які відомості щодо наявної податкової інформації, що визначає ризиковість здійснення відповідної господарської операції, а також не зазначено конкретного переліку документів, які контролюючий орган вважає належними та достатніми для прийняття позитивного рішення. Відповідачами, як суб`єктами владних повноважень, в оскаржуваних рішеннях не зазначено, що стало підставою для зупинення реєстрації податкових накладних та прийняття рішень про відмову в реєстрації податкових накладних.

Щодо позовних вимог про зобов`язання ДПС України зареєструвати податкові накладні в ЄРПН, суд першої інстанції зазначив, що належним та ефективним способом захисту порушеного права позивача є саме зобов`язання ДПС України зареєструвати в ЄРПН спірні податкові накладні датою їх фактичного подання.

Апеляційний суд, переглядаючи рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги та на підставі встановлених фактичних обставин справи, перевіривши правильність застосування судом норм матеріального та процесуального права, зазначає про таке.

Пунктом 201.1 статті 201 ПК України визначено, що на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року №1165 на виконання вимог пункту 201.16 статті 201 ПК України затверджено Порядок з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі по тексту - Порядок №1165), який визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, права та обов`язки їх членів.

Відповідно до пункту 5 Порядку №1165 платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Додатком 1 до Порядку №1165 встановлено Критерії ризиковості платника податку на додану вартість.

Як зазначалось вище, підставою зупинення реєстрації спірних податкових накладних контролюючим органом зазначено п.8 Критеріїв ризиковості платника податку.

Відповідно до пункту 8 Додатку 1 до Порядку №1165 Критерії ризиковості платника податку на додану вартості зазначено, що у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

Пунктом 6 Порядку №1165 передбачено, що у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.

У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Інформацію та копії документів, подані платником податку, комісія регіонального рівня розглядає протягом семи робочих днів, що настають за датою їх надходження, та приймає відповідне рішення.

За результатами розгляду інформації та копій документів комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, яке платник податку отримує в електронному кабінеті у день його прийняття (додаток 4).

Комісія регіонального рівня постійно проводить моніторинг щодо відповідності/невідповідності платників податку критеріям ризиковості платника податку.

Відповідно до пункту 25 Порядку №1165 комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Комісія контролюючого органу перевіряє подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні) (пункт 44 Порядку №1165).

Згідно із додатком 4 Порядку №1165 в рішенні про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку обов`язково зазначається підстава його прийняття, зокрема, відповідний пункт критеріїв ризиковості платника податку та у разі відповідності пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку розшифровується, яка саме податкова інформація.

Крім того, відповідно до п.2 Порядку №1165 автоматизований моніторинг відповідності податкової накладної/розрахунку коригування критеріям оцінки ступеня ризиків - сукупність заходів та методів, що застосовуються контролюючим органом для виявлення ознак наявності ризиків порушення норм податкового законодавства за результатами проведення автоматизованого аналізу наявної в інформаційних системах контролюючих органів податкової інформації.

Критерій оцінки ступеня ризиків, достатній для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, - визначений показник автоматизованого моніторингу, що характеризує ризик.

Ризик порушення норм податкового законодавства - ймовірність складення та надання податкової накладної/розрахунку коригування для реєстрації в Реєстрі з порушенням норм підпункту «а» або «б» пункту 185.1 статті 185, підпункту «а» або «б» пункту 187.1 статті 187, абзацу першого пунктів 201.1, 201.7, 201.10 статті 201 Податкового кодексу України за наявності об`єктивних ознак неможливості здійснення операції з постачання товарів/послуг, дані про яку зазначено в такій податковій накладній/розрахунку коригування, та/або ймовірності уникнення платником податку на додану вартість (далі - платник податку) виконання свого податкового обов`язку.

Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється (п.7 Порядку №1165).

Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення.

У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

З матеріалів справи вбачається, що позивача віднесено до переліку ризикових платників податків на підставі пункту 8 Критеріїв ризиковості платників податку відповідно до Порядку № 1165.

Натомість, скаржниками не наведено жодних доводів та не надано суду доказів на підтвердження наявності обставин, зазначених у п. 8 Критеріїв ризиковості, зокрема: не надано доказів віднесення платника податку до ризикових платників: (рішення Комісії, витягу протоколу чи з відповідного Переліку).

Головним управлінням ДПС у Запорізькій області у відзиві на позов та апеляційній скарзі зазначено, що рішення про відмову в реєстрації податкових накладних є правомірними, оскільки позивачем не надано документів, які б підтвердили підстави направлення накладної на реєстрацію, а також не спростовано наявність Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

Проте, відповідачами не доведено ані суду першої, ані суду апеляційної інстанції, що у податкового органу як на час зупинення спірних податкових накладних, так і на час прийняття рішень про відмову в реєстрації таких накладних, була наявна податкова інформація, що визначає ризиковість здійснення позивачем господарських операцій, зазначених саме в поданих для реєстрації податкових накладних та не зазначено конкретний перелік документів, які необхідно надати товариству для прийняття комісією позитивного рішення.

Також, відповідачами ані суду першої, ані суду апеляційної інстанції не надано доказів, які б вказували на наявність ознак ризиковості здійснення операцій та не доведено, що існують підстави для застосування до позивача пункту 8 Критеріїв ризиковості платників податку з відповідним внесенням до переліку ризикових суб`єктів господарювання.

В квитанціях про зупинення реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних не визначено, які саме документи слід надати платнику податків та чого мають стосуватися пояснення такого платника податків для того, аби реєстрація податкової накладної стала можливою.

Крім того, колегія суддів зазначає, що контролюючий орган під час витребування від платника податків документів, має визначити їх перелік, платник податку має чітко розуміти, що саме від нього вимагає орган владних повноважень та мати можливість передбачати наслідки своєї поведінки в залежності від виконання чи не виконання вимоги контролюючого органу. Вживання податковим органом загального посилання на пункт Критеріїв оцінки призводить до необґрунтованого обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком, а не довільно, на власний розсуд. Відсутність чіткої вимоги податкового органу до платника податків стосовно надання певного документу виключає можливість визнання правомірним застосування до такого платника негативних наслідків через невиконання такої вимоги.

Матеріалами справи підтверджено надання позивачем податковому органу пояснень та перелік копій документів, які підтверджують та розкривають зміст кожної спірної податкової накладної.

В постанові Верховного Суду від 18.07.2019 року по справі №1740/2004/18 зазначено, що загальними вимогами, які висуваються до акту індивідуальної дії, як акту правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.

За таких обставин оскаржувані рішення податкового органу не відповідають критеріям чіткості та зрозумілості актів індивідуальної дії, та породжує його неоднозначне трактування.

Колегія суддів звертає увагу, що питання щодо реальності чи не реальності господарської операції по договору може бути предметом перевірки платника податків, в той час як реєстрація податкової накладної не є в розумінні Податкового кодексу України перевіркою платника податків, оскільки податкова накладна відображає лише частину самої господарської операції (отримання грошей або поставку товару).

Відповідно до пп.14.1.60 пункту 14.1 статті 14 ПК України єдиний реєстр податкових накладних/розрахунків коригування ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.

При цьому, згідно з нормами п.19, п.20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою КМУ від 29 грудня 2010 року №1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій, зокрема набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення).

У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому, датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

Отже, реєстрація в ЄРПН податкової накладної/розрахунку коригування, реєстрацію якої попередньо було зупинено, є повноваженням ДПС України, до якої з 21 серпня 2019 року перейшли повноваження ДФС України.

Відповідно до ч.3 ст.245 КАС України у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акту суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.

Таким чином, з метою відновлення прав та інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду, та з метою дотримання судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений, суд першої інстанції дійшов правильного висновку про необхідність зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні від 19.07.2022 року №2, від 22.07.2022 року №3, від 26.07.2022 року №4, від 01.08.2022 року №1, від 05.08.2022 року №3, від 30.08.2022 року №5, від 17.10.2022 року №2, від 20.10.2022 року №3, від 28.10.2022 року №4, від 15.11.2022 року №1, від 20.03.2023 року №1 датою фактичного їх подання.

Частиною другою статті 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до частини першої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Згідно частини другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. Суб`єкт владних повноважень повинен подати суду всі наявні у нього документи та матеріали, які можуть бути використані як докази у справі.

Відповідачами - Головним управлінням ДПС у Запорізькій області та Головним управління ДПС у Львівській області, як суб`єктами владних повноважень, не доведено правомірність прийняття оскаржених рішень про відмову в реєстрації податкових накладних.

З урахуванням наведених вище обставин в їх сукупності, апеляційний суд погоджується із висновком суду першої інстанції про задоволення адміністративного позову.

Враховуючи викладене, суд апеляційної інстанції дійшов висновку, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права, доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції, тому підстави для задоволення апеляційної скарги та скасування рішення суду відсутні.

Керуючись статтями 77, 243, 250, 308, 311, 315, 316, 321, 322, 325, 328, 329 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційні скарги Головного управління ДПС у Запорізькій області та Головного управління ДПС у Львівській області на рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 20 вересня 2023 року в адміністративній справі №280/4136/23 залишити без задоволення.

Рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 20 вересня 2023 року в адміністративній справі №280/4136/23 залишити без змін.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття і може бути оскаржена в касаційному порядку безпосередньо до Верховного Суду протягом тридцяти днів.

Головуючий - суддяІ.В. Юрко

суддяС.В. Білак

суддяС.В. Чабаненко

СудТретій апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.01.2024
Оприлюднено17.01.2024
Номер документу116297978
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —280/4136/23

Ухвала від 14.02.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 14.02.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Постанова від 12.01.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Юрко І.В.

Ухвала від 27.11.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Юрко І.В.

Ухвала від 27.11.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Юрко І.В.

Ухвала від 13.11.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Юрко І.В.

Ухвала від 13.11.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Юрко І.В.

Ухвала від 13.11.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Юрко І.В.

Ухвала від 20.10.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Юрко І.В.

Ухвала від 20.09.2023

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Чернова Жанна Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні