Рішення
від 15.01.2024 по справі 380/16910/22
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

15 січня 2024 рокусправа № 380/16910/22

Львівський окружний адміністративний суд, у складі головуючого судді Кузана Р.І. розглянувши у письмовому провадженні в м.Львові в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Управління соціального захисту населення Яворівської районної державної адміністрації Львівської області про визнання протиправною бездіяльність, стягнення коштів, -

в с т а н о в и в :

ОСОБА_1 (місце проживання: АДРЕСА_1 , РНОКПП: НОМЕР_1 ) (далі позивач, ОСОБА_1 ) звернувся до суду з позовом до Управління соціального захисту населення Яворівської районної державної адміністрації Львівської області (місцезнаходження: 81000, Львівська область, Яворівський район, м.Яворів, вул. Шевченка, 8, код ЄДРПОУ 03194163) (далі відповідач), в якому просить:

- визнати протиправною бездіяльність Управління соціального захисту населення Яворівської районної державної адміністрації Львівської області, яка полягає у невиплаті ОСОБА_1 коштів на придбання житла;

- стягнути з Управління соціального захисту населення Яворівської районної державної адміністрації Львівської області (Ідентифікаційний номер: 03194163; юридична адреса: 81000, Львівська обл., Яворівський р-н, місто Яворів, вул. Шевченка, 8) на користь ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 ; ідентифікаційний номер: НОМЕР_1 ) 151446 (сто п`ятдесят одну тисячу чотириста сорок шість) гри. 75 коп.

Позовні вимоги обґрунтовує таким. Рішенням Яворівського районного суду м.Львова від 05.10.2020 у справі № 460/1724/19 позовні вимоги ОСОБА_1 до Яворівської районної державної адміністрації Львівської області, третя особа - Управління соціального захисту населення Яворівської районної державної адміністрації Львівської області про визнання протиправними дій та зобов`язання здійснити перерахунок виплат задоволені в повному обсязі. Зокрема, суд вирішив зобов`язати Яворівську районну адміністрацію Львівської області здійснити перерахунок та призначити виплату ОСОБА_1 грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення відповідно до Порядку виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для деяких категорій осіб, які брали участь бойових діях на території інших держав, а також членів їх сімей, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 28.03.2018 року № 214, в сумі 151 446 (сто п`ятдесят одна тисяча чотириста сорок чотири тисячі) грн 75 коп.

На виконання цього рішення Яворівського районного суду Львівської області на засіданні комісії щодо виплат грошової компенсації для придбання житла при Яворівській районній державній адміністрації прийнято рішення №1 від 26.11.2020, згідно з яким вирішено здійснити перерахунок компенсації та призначити виплату ОСОБА_1 в сумі 151446,75 грн. Зобов`язано Управління соціального захисту населення Яворівської районної державної адміністрації скерувати лист до Департаменту соціального захисту населення Львівської ОДА щодо додаткової потреби у коштах за рішенням суду.

Представник позивача звертався до Яворівської районної адміністрації Львівської області з запитом про надання інформації щодо виплати позивачу грошової компенсації для придбання житла у сумі 151446,75 грн. Яворівська районна адміністрація Львівської області надала відповідь від 20.04.2022 в якій зазначено, що при поступленні зазначених коштів за рахунок субвенцій з державного бюджету Управлінням соціального захисту населення Яворівської райдержадміністрації буде здійснено виплату ОСОБА_1 такої компенсації. Позивач зазначає, що з моменту прийняття комісією рішення про здійснення перерахунку та призначення виплати компенсації пройшло півтора року часу, проте відповідач не виплатив позивачу жодних коштів. Таким чином вважає, що невиплата позивачу грошової компенсації для придбання житла є протиправною, у зв`язку з чим звернувся до суду із цим позовом.

Ухвалою від 29.11.2022 суддя залишив позовну заяву без руху.

Ухвалою від 09.12.2022 суд визнав поважними причини пропуску позивачем строку звернення до суду, поновив такий строк, прийняв позовну заяву до розгляду та відкрив провадження у справі; справу вирішено розглядати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.

Сторони належним чином повідомлялися про розгляд справи в порядку спрощеного позовного провадження.

Відповідач подав до суду відзив на позовну заяву, в якому просить суд відмовити в задоволенні позову. Відзив обґрунтований таким. До Управління соціального захисту населення Яворівської районної державної адміністрації 12.04.2018 звернувся позивач із заявою про виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення. Позивач зареєстрований за адресою АДРЕСА_2 , про що було долучено довідку про склад сім`ї, видану виконавчим комітетом Новояворівської міської ради Яворівського району Львівської області. Рішенням Новояворівської міської ради Яворівського району Львівської області № 674 від 20.09.2007 ОСОБА_1 взято на квартирний облік. Дружина позивача разом з дітьми зареєстрована у с. Прилбичі Яворівського району Львівської області. Обов`язковою умовою при призначенні та наданні субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для сімей учасників бойових дій на території інших держав, та які потребують поліпшення житлових умов є перебування на обліку за місцем проживання відповідно до Житлового кодексу Української РСР станом на 1 січня 2018 року. Рішенням районної комісії щодо виплат грошової компенсації для придбання житла від 25.04.2018 № 1611/10 визначено розмір виплати компенсації за належні для отримання жилі приміщення для сімей учасників бойових дій на території інших держав, та які потребують поліпшення житлових умов в сумі 804609,40, яка була виплачена позивачу.

Крім цього відповідач вважає помилковими висновки Яворівського районного суду у справі №460/1724/19. Також вказує про пропуск позивачем шестимісячного строку звернення до суду. З цих підстав просить у задоволенні позову відмовити.

Від представника позивача надійшли заперечення на відзив на позовну заяву.

Дослідивши подані сторонами документи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення сторін, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив таке.

Відповідно до пенсійного посвідчення серії НОМЕР_2 , виданого Управлінням праці та соцзахисту населення Яворівської РДА ОСОБА_1 є особою з інвалідністю 2 групи і має право на пільги, встановлені законодавством України для ветеранів війни - осіб з інвалідністю внаслідок війни.

Рішеннями районної комісії щодо виплат грошової компенсації для придбання житла Яворівської державної районної державної адміністрації Львівської області№1611/10 від 25.04.2018 та №3513/10 від 14.09.2018 позивачу, як особі з інвалідністю 2 групи (травма пов`язана з виконанням обов`язків військової служби при виконанні інтернаціонального обов`язку), призначено грошову компенсацію за належне йому для отримання жиле приміщення в розмірі 804609,4 грн.

Не погоджуючись з розміром грошової компенсації ОСОБА_1 звернувся з позовом до Яворівського районного суду Львівської області.

Рішенням Яворівського районного суду Львівської області від 05.10.2020 у справі №460/1724/19 позов ОСОБА_1 до Яворівської районної державної адміністрації Львівської області, третя особа - Управління соціального захисту населення Яворівської районної державної адміністрації Львівської області про визнання протиправними дій та зобов`язання здійснити перерахунок виплат задоволено.

Визнано протиправними дії Яворівської районної адміністрації Львівської області при прийнятті рішень від 25.04.2018 та від 14.09.2018 щодо розрахунку розміру призначеної ОСОБА_1 грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення відповідно до Порядку виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для деяких категорій осіб, які брали участь у бойових діях на території інших держав, а також членів їх сімей, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 28.03.2018 №214.

Зобов`язано Яворівську районну адміністрацію Львівської області здійснити перерахунок та призначити виплату ОСОБА_1 грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення відповідно до Порядку виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для деяких категорій осіб, які брали участь бойових діях на території інших держав, а також членів їх сімей, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 28.03.2018 року №214, в сумі 151 446 (сто п`ятдесят одна тисяча чотириста сорок чотири тисячі) грн 75 коп.

На виконання цього судового рішення районною комісією щодо виплат грошової компенсації для придбання житла Яворівської районної державної адміністрації Львівської області прийнято рішення №1 від 26.11.2020, яким вирішено здійснити перерахунок компенсації згідно з рішенням суду від 05.10.2020 у справі №460/1724/19 та призначити виплату ОСОБА_1 в сумі 151446,75 грн. Крім цього, зобов`язано Управління соціального захисту населення Яворівської районної державної адміністрації скерувати лист до Департаменту соціального захисту населення Львівської ОДА щодо додаткової потреби у коштах за рішенням суду від 05.10.2020 у справі №460/1124/19 в сумі 151446,75 грн.

Представник позивача 12.04.2022 звернувся із адвокатським запитом до Яворівської районної адміністрації Львівської області, в якому просив повідомити коли планується виплата гр. ОСОБА_1 грошової компенсації для придбання житла у сумі 151446,75 грн.

За результатами розгляду адвокатського запиту Яворівська районна державна адміністрація Львівської області листом від 20.04.2022 №516/4 повідомила, що при поступленні зазначених коштів за рахунок субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для сімей учасників бойових дій на території інших держав Управлінням соціального захисту населення Яворівської райдержадміністрації буде здійснено виплату ОСОБА_1 компенсації згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 28.03.2018 № 214.

Вважаючи протиправною бездіяльність Управління соціального захисту населення Яворівської районної державної адміністрації Львівської області щодо невиплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення, позивач звернувся з цим адміністративним позовом до суду.

При вирішенні спору суд керувався таким.

Частиною 2 ст.19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їхні посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Постановою Кабінету Міністрів України №214 від 28.03.2019 «Питання забезпечення житлом деяких категорій осіб, які брали участь у бойових діях на території інших держав, а також членів їх сімей» затверджено «Порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для деяких категорій осіб, які брали участь у бойових діях на території інших держав, а також членів їх сімей» (далі Порядок надання субвенції) та «Порядок виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для деяких категорій осіб, які брали участь у бойових діях на території інших держав, а також членів їх сімей» (далі Порядок виплати грошової компенсації).

Відповідно до п.4 Порядку надання субвенції (в редакції, яка діяла на момент виникнення спірних правовідносин) субвенція спрямовується на виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення, що відповідають установленим вимогам законодавства для забезпечення громадян, які потребують поліпшення житлових умов, у прийнятих в експлуатацію житлових будинках на первинному та вторинному ринку або на інвестування в об`єкти житлового будівництва відповідно до Законів України "Про інвестиційну діяльність" та "Про кооперацію" шляхом призначення і виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для сімей учасників бойових дій на території інших держав, визначених у абзаці першому пункту 1 статті 10 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", для осіб з інвалідністю I-II групи з числа учасників бойових дій на території інших держав, інвалідність яких настала внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, пов`язаних з перебуванням у цих державах, визначених пунктом 7 частини другої статті 7 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", які потребують поліпшення житлових умов, перебувають на обліку за місцем проживання відповідно до Житлового кодексу Української РСР та включені до списку громадян, які користуються правом позачергового одержання жилих приміщень (для осіб з інвалідністю).

Згідно з п.6 Порядку надання субвенції, регіональні органи соціального захисту населення здійснюють розподіл субвенції між місцевими органами соціального захисту населення відповідно до потреби у наданні грошової компенсації, інформація щодо якої складена на підставі рішень комісій щодо розгляду заяв членів сімей осіб, які загинули (пропали безвісти), померли, та осіб з інвалідністю про призначення грошової компенсації та подана станом на 1 березня поточного року, з урахуванням черговості взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і дати включення до списку громадян, які користуються правом позачергового одержання жилих приміщень (для осіб з інвалідністю), та категорії одержувача грошової компенсації для членів сімей осіб, які загинули (пропали безвісти), померли.

Відповідно до п.3 Порядку виплати компенсації право на отримання грошової компенсації відповідно до цього Порядку мають особи з інвалідністю I-II групи, визначені пунктом 7 частини другої статті 7 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", інвалідність яких настала внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, пов`язаних з перебуванням в інших державах, які перебувають на квартирному обліку і включені до списку громадян, які користуються правом позачергового одержання жилих приміщень.

Пунктом 21 цього Порядку передбачено, що у разі прийняття рішення про призначення грошової компенсації особі з інвалідністю комісія розраховує розмір такої компенсації на підставі:

1) рішення про взяття заявника на квартирний облік із зазначенням складу членів його сім`ї, які разом із заявником перебувають на такому обліку;

2) рішення про взяття на квартирний облік члена сім`ї особи з інвалідністю, на якого нараховується грошова компенсація;

3) письмової згоди (викладеної у довільній формі) кожного із членів сім`ї особи з інвалідністю (крім малолітніх (до 14 років) і неповнолітніх (від 14 до 18 років) дітей), на яких нараховується грошова компенсація, щодо включення їх у розрахунок розміру грошової компенсації.

При цьому в зазначений розрахунок включаються члени сім`ї особи з інвалідністю, які перебувають на квартирному обліку, незалежно від того, перебувають вони на такому обліку разом із особою з інвалідністю чи окремо від неї, включаючи перебування на квартирному обліку особи з інвалідністю та членів її сім`ї у різних населених пунктах.

До членів сім`ї особи з інвалідністю належать: дружина (чоловік), їх малолітні (до 14 років) та неповнолітні (від 14 до 18 років) діти; неодружені повнолітні діти, визнані особами з інвалідністю з дитинства I та II групи або особами з інвалідністю I групи; особа, яка проживає разом з особою з інвалідністю внаслідок війни I групи та доглядає за нею, за умови, що особа з інвалідністю внаслідок війни не перебуває у шлюбі; непрацездатні батьки; особа, яка перебуває під опікою або піклуванням громадянина, який має право на пільги, та проживає разом з ним.

Відповідно до п.24 Порядку виплати компенсації Комісія не пізніше ніж через три робочі дні з дати прийняття рішення про призначення грошової компенсації надсилає копію рішення заявнику із зазначенням розміру призначеної йому грошової компенсації, а також структурному підрозділу з питань соціального захисту населення обласної, Київської міської держадміністрації.

Пунктами 26-28 Порядку виплати компенсації передбачено, що після отримання копії рішення комісії про призначення грошової компенсації заявник звертається до відділення публічного акціонерного товариства Державний ощадний банк України із заявою про відкриття поточного рахунка із спеціальним режимом використання. До заяви додається копія рішення комісії про призначення грошової компенсації.

Після відкриття спеціального рахунка заявник повідомляє про його реквізити органу соціального захисту населення, в якому він перебуває на обліку в Реєстрі, шляхом надання копії договору про відкриття спеціального рахунка в уповноваженому банку.

Орган соціального захисту населення після отримання від заявника реквізитів його спеціального рахунка перераховує на нього кошти грошової компенсації в розмірі, визначеному у відповідному рішенні комісії, про що повідомляє заявника не пізніше ніж через три робочих дні з дати переказу грошової компенсації на його спеціальний рахунок.

Отже, Порядком виплати компенсації та Порядком надання субвенції визначено конкретні умови та механізм виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення, а також механізм надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату такої грошової компенсації.

Суд встановив, що право позивача на отримання грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення, а також розмір такої грошової компенсації в межах цієї справи не є спірним. ОСОБА_1 вже виплачено 804609,40 грн грошової компенсації, про що вказано в рішенні Яворівського районного суду Львівської області від 05.10.2020 №460/1724/19 та не заперечується сторонами. Позивач вважає протиправною бездіяльність відповідача щодо виплати додатково перерахованої грошової компенсації в сумі 151444,72 грн.

Суд враховує, що відповідачем не надано доказів вжиття заходів для отримання з державного бюджету субвенції на виплату додатково перерахованої позивачу грошової компенсації. Відтак не спростовано доводів позивача щодо протиправної бездіяльності Управління соціального захисту населення Яворівської районної державної адміністрації Львівської області. Наведені у відзиві заперечення проти позовних вимог зводяться лише до аналізу відповідачем норм Порядку виплати компенсації та висловлення ним незгоди з рішенням Яворівського районного суду від 05.10.2020 у справі №460/1724/19.

Водночас така бездіяльність відповідача і, як наслідок, відсутність субвенції з державного бюджету на виплату грошової компенсації за придбане житло, не може бути підставою для позбавлення позивача гарантованої законодавством соціальної гарантії. Відсутність бюджетних коштів у видатках державного та місцевого бюджетів не є підставою для звільнення відповідача, як органу уповноваженого державою здійснювати повноваження у цих правовідносинах, від виплати такої грошової компенсації.

Конституційний Суд України неодноразово висловлював правову позицію щодо неможливості поставити гарантовані законом виплати, пільги та гарантії в залежність від видатків бюджету (рішення від 20.03.2002 №5-рп/2002, від 17.03.2004 №7-рп/2004, від 01.12.2004 №20-рп/2004, від 09.07.2007 №6-рп/2007).

Зокрема, в Рішенні від 09.07.2007 №6-рп/2007 Конституційний Суд України вказав на те, що невиконання державою своїх соціальних зобов`язань щодо окремих осіб ставить громадян у нерівні умови, підриває принцип довіри особи до держави, що закономірно призводить до порушення принципів соціальної, правової держави (підпункт 3.2).

Водночас держава, запроваджуючи певний механізм правового регулювання відносин, зобов`язана забезпечити його реалізацію. У протилежному випадку всі негативні наслідки відсутності правового регулювання покладається на державу.

Згідно з ст. 2 Бюджетного кодексу України (далі - БК України) видатки бюджету - це кошти, спрямовані на здійснення програм та заходів, передбачених відповідним бюджетом.

Положеннями ст.30 БК України визначено, що видатки Державного бюджету України включають бюджетні призначення, встановлені законом про Державний бюджет України на конкретні цілі, що пов`язані з реалізацією державних програм, перелік яких визначено статтею 87 цього Кодексу.

Відповідно до п.9 ч.1 ст.87 цього Кодексу до видатків, що здійснюються з Державного бюджету України, належать видатки на соціальний захист та соціальне забезпечення, в тому числі на державні програми соціальної допомоги.

Згідно з ч.1 та ч.2 ст.48 БК України розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов`язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов`язань минулих років; довгострокових зобов`язань за енергосервісом, узятих на облік органами Казначейства України; довгострокових зобов`язань у рамках державно-приватного партнерства, узятих на облік органами Казначейства України; середньострокових зобов`язань за договорами щодо забезпечення судноплавного стану внутрішніх водних шляхів та судноплавних шлюзів; середньострокових зобов`язань у сфері охорони здоров`я; середньострокових зобов`язань за договорами на будівництво, реконструкцію, ремонт і утримання автомобільних доріг; щодо завдань (проектів) Національної програми інформатизації - після їх погодження з Генеральним державним замовником Національної програми інформатизації.

Розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов`язання за спеціальним фондом бюджету виключно в межах відповідних фактичних надходжень спеціального фонду бюджету (з дотриманням вимог частини другої статті 57 цього Кодексу).

Водночас, відповідно до ч.6 ст.48 БК України бюджетні зобов`язання щодо виплати субсидій, допомоги, пільг з оплати спожитих житлово-комунальних послуг та послуг зв`язку (в частині абонентної плати за користування квартирним телефоном), компенсацій громадянам з бюджету, на що згідно із законами України мають право відповідні категорії громадян, обліковуються Казначейством України незалежно від визначених на цю мету бюджетних призначень. Зазначена норма БК України є спеціальною по відношенню до загальних положень частин 1 та 2 ст.48 БК України.

Таким чином, право позивача на отримання грошової компенсації для придбання житла підлягає реалізації і захисту, незважаючи на те, що видатки на ці потреби не було передбачено, оскільки законодавство, що визначає фінансові зобов`язання держави, має первинний характер, а бюджетне законодавство - похідний від нього характер.

Така правова позиція сформована Верховним Судом в постанові Великої Палати Верховного Суду від 23.10.2019 у справі №911/1924/18.

З урахуванням наведеного суд дійшов висновку, що Управління соціального захисту населення Яворівської районної державної адміністрації Львівської області, як орган, уповноважений законодавством проводити виплату грошової компенсації за придбане житло, має відповідати за своїми зобов`язаннями незалежно від наявності чи відсутності бюджетних асигнувань.

Згідно з ч.1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до ч.2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Згідно з ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Таким чином, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України, оцінки поданих сторонами доказів, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді всіх обставин справи в їх сукупності, суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог та вважає їх такими, що підлягають задоволенню.

Оскільки позивач звільнений від сплати судового збору у даній категорії справ в силу вимог Закону України «Про судовий збір», а відтак згідно з ст. 139 КАС України судові витрати розподілу не підлягають.

Керуючись ст.ст.2, 6, 8-10,13, 14, 72-77, 241-246, 250, 255, 293, 295, КАС України, суд,-

в и р і ш и в:

позов задовольнити повністю.

Визнати протиправною бездіяльність Управління соціального захисту населення Яворівської районної державної адміністрації Львівської області, яка полягає у невиплаті ОСОБА_1 коштів на придбання житла.

Стягнути з Управління соціального захисту населення Яворівської районної державної адміністрації Львівської області (місцезнаходження: 81000, Львівська область, Яворівський район, м.Яворів, вул. Шевченка, 8, код ЄДРПОУ 03194163) на користь ОСОБА_1 (місце проживання: АДРЕСА_1 , РНОКПП: НОМЕР_1 ) кошти на придбання житла в сумі 151446 (сто п`ятдесят одну тисячу чотириста сорок шість) грн. 75 коп.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

СуддяР.І. Кузан

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.01.2024
Оприлюднено18.01.2024
Номер документу116329843
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо публічної житлової політики

Судовий реєстр по справі —380/16910/22

Постанова від 10.10.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

Ухвала від 10.10.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

Ухвала від 08.05.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

Ухвала від 08.05.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

Ухвала від 12.04.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

Ухвала від 26.02.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

Рішення від 15.01.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кузан Ростислав Ігорович

Ухвала від 09.12.2022

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кузан Ростислав Ігорович

Ухвала від 29.11.2022

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кузан Ростислав Ігорович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні