Рішення
від 15.01.2024 по справі 580/10612/23
ЧЕРКАСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

15 січня 2024 року справа № 580/10612/23

м. Черкаси

Черкаський окружний адміністративний суд у складі судді Л.В.Трофімової за участі секретаря судового засідання В.С.Проценко розглянув у письмовому порядку за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу №580/10612/23 за позовом ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) до Державної установи «Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Черкаській області» (вул. Грузиненка 1, м. Черкаси, 18009, ЄДРПОУ 08734581) про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити дії, ухвалив рішення.

І. ПРОЦЕДУРА/ПРОЦЕСУАЛЬНІ ДІЇ

09.11.2023 вх. №49279/23 ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом до Державної установи «Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Черкаській області», просить (30.11.2023 вх. 53453/23):

- визнати протиправними дії Державної установи «Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішнії справ України по Черкаській області» у відмові ОСОБА_1 у підготовці на наданні до Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області уточненої оновленої довідки про розмір грошового забезпечення для проведення з 01.12.2019 перерахунку основного розміру пенсії з урахуванням щомісячної індексації, що фактично нарахована, виплачена за прирівняною посадою поліцейського у листопаді 2019 року;

- зобов`язати Державну установу «Територіальне медичне об`єднання МВС України в Черкаській області» підготувати та направити до Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області нову уточнюючу оновлену довідку про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії ОСОБА_1 відповідно до статтей 43, 63 Закону України №2262, постанови КМУ №988 із обов`язковим зазначенням відомостей про розміри основних та щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень), премії та суми щомісячної індексації, що фактично виплачені за прирівняною посадою поліцейського у листопаді 2019 року для проведення з 01.12.2019 перерахунку основного розміру пенсії.

13.11.2023 відкрите провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи (у письмовому провадженні). Відповідно до ч.2 ст. 257 КАС України за правилами спрощеного позовного провадження може бути розглянута будь-яка справа, віднесена до юрисдикції адміністративного суду, за винятком справ, зазначених у частині четвертій цієї статті, зміст якої відповідає змісту ч. 4 ст. 12 КАС України. Суд розглядає справи за правилами спрощеного позовного провадження протягом розумного строку, але не більше шістдесяти днів із дня відкриття провадження у справі (ч.1 ст.258 КАС України). Згідно з частиною 4 статті 229 КАС України у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

ІІ. ДОВОДИ ПОЗИВАЧА

В обґрунтуванні позовних вимог позивач зазначає, що звернувся до відповідача із заявами від 21.09.2023, 22.09.2023 де просив виготовити та подати до Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області оновлену довідку про розмір грошового забезпечення позивача із включенням суми індексації для проведення перерахунку пенсії. Відповідач листом від 11.10.2023 №33/44/1-1967 повідомив, що постановою КМУ від 11.11.2015 №988 та наказом МВС України від 06.04.2016 №260 не передбачено включення до грошового забезпечення такої складової як індексація грошового забезпечення для перерахунку пенсії, позаяк індексація є компенсаційною виплатою відповідно до постанови КМУ від 17.07.2003 №1078. У листі відповідач зазначив, позаяк позивачу видана довідка про розмір грошового забезпечення станом на листопад 2019 із обов`язковим зазначенням відомостей про розміри щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премії для проведення з 01.12.2019 перерахунку основного розміру пенсії, відсутні підстави для включення до довідки про розмір грошового забезпечення суми індексації. Позивач вважає відмову протиправною, проте не окреслює зміст і характер порушеного права та/або законного інтересу.

ІІІ. ДОВОДИ ВІДПОВІДАЧА

Відповідач позов не визнав. 23.11.2023 вх.52136/23 подав до суду відзив на позовну заяву, де зазначив, що позивачеві видана довідка про розмір грошового забезпечення від 12.07.2021 №33/44/1-П-1095/08-1637 із включенням складових: середні розміри надбавки за специфічні умови проходження служби в поліції та премії, що фактично виплачені поліцейським за листопад 2019 за переліком посад поліцейських затверджених постановою КМУ №988, проте сум індексації грошового забезпечення не передбачено у переліку додаткових видів грошового забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу, на такі суми індексації не нараховується ЄСВ.

ІV. ОБСТАВИНИ СПРАВИ

Суд встановив, позивач перебуває на обліку в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Черкаській області та отримує пенсію за вислугу років відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» від 09.04.1992 №2262 (далі - Закон №2262) (пенсійне посвідчення від 23.02.2010 серії НОМЕР_2 , потерпілий від Чорнобильської катастрофи (категорія 1)- посвідчення від 24.04.2019 серії НОМЕР_3 ).

На виконання рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 13.08.2021 у справі №580/120/21 (ЄДРСР 95679315), що набрало законної сили 11.05.2021, відповідач 12.07.2021 видав позивачу станом на листопад 2019 року довідку №33/44/1-П-1095/08-1637, де зазначив основні та додаткові види грошового забезпечення для обчислення та перерахунку пенсії позивача.

21.09.2023, 22.09.2023 позивач звернувся до відповідача із заявою, де просив підготувати та направити до Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області оновлену довідку про розмір грошового забезпечення з включенням до розміру грошового забезпечення суми індексації.

11.10.2023 відповідач листом №33/44/1-1967 повідомив позивача, що перелік видів грошового забезпечення, що враховуються для обчислення пенсії визначений ст. 43 Закону №2262, є вичерпним та не передбачає сключення індексації грошового забезпечення. Постановою №988 та наказом МВС України від 06.04.2016 №260 не передбачено додаткового виду грошового забезпечення індексація грошового забезпечення, що є компенсаційною виплатою (нараховується і виплачується відповідно до постанови №1078). Позаяк позивачеві видана оновлена довідка про розмір грошового забезпечення станом на листопад 2019 року відповідно до ст. 43, 63 Закону №2262, постанови №988 із обов`язковим включенням відомостей про розміри щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премії для проведення з 01.12.2019 перерахунку основного розміру пенсії, відсутні підстави для включення до довідки про розмір грошового забезпечення суми індексації.

У спорі йдеться про право позивача отримати офіційний документ у формі довідки, проте позивач у зверненнях до відповідача не окреслив конкретної форми та мети підготовки та надання Головному управління Пенсійного фонду України в Черкаській області довідки у контексті обов`язку згідно встановленого алгоримту взаємодії направлення Державною установою «Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Черкаській області» за відсутності списків від ПФУ. Суд бере до уваги, що сторони не клопотали про залучення третьої особи без самостійних вимог - Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області як учасника справи.

Вважаючи протиправними дії щодо відмови відповідачем видати та направити Головному управління Пенсійного фонду України в Черкаській області офіційний документ - довідку про розмір грошового забезпечення із включенням індексації, позивач звернувся до суду з позовом.

Розглянувши подані документи і матеріали, перевіривши аргументи щодо обставин справи, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів сукупно, суд дійшов висновку, що у задоволенні позову належить відмовити з огляду на таке.

V. НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ СПІРНИХ ПРАВОВІДНОСИН

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з ч.1 ст.2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів. Відповідно до частини 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України.

Умови, норми і порядок пенсійного забезпечення громадян України із числа осіб, які перебували на військовій службі, службі в органах внутрішніх справ, Національній поліції регулює Закон №2262. Відповідно до ч. 3 ст. 43 Закону №2262 пенсії особам офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам, які мають право на пенсію за цим Законом, та членам їх сімей обчислюються з розміру грошового забезпечення, враховуючи відповідні оклади за посадою, військовим (спеціальним) званням, процентну надбавку за вислугу років, щомісячні додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії в розмірах, установлених законодавством, з якого було сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, а до 1 січня 2011 року - страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Згідно із ч. 18 ст. 43 Закону №2262 якщо на момент призначення або виплати пенсії відбулася зміна розміру хоча б одного з видів грошового забезпечення та/або були введені для зазначених категорій осіб нові щомісячні додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії у розмірах, встановлених законодавством, пенсія призначається з урахуванням таких змін та/або нововведень, а призначена пенсія підлягає невідкладному перерахунку.

Згідно із ч.1,2 ст. 63 Закону №2262 перерахунок раніше призначених пенсій військовослужбовцям, особам, які мають право на пенсію за цим Законом та членам їх сімей у зв`язку із введенням в дію цього Закону провадиться за документами, що є у пенсійній справі, а також додатковими документами, поданими пенсіонерами на час перерахунку. Якщо пенсіонер згодом подасть додаткові документи, які дають право на подальше підвищення пенсії, то пенсія перераховується за нормами цього Закону. При цьому перерахунок провадиться за минулий час, але не більш як за 12 місяців з дня подання додаткових документів і не раніше, ніж з дня введення в дію цього Закону.

Кабінет Міністрів України постановою від 13.02.2008 №45 Про затвердження Порядку проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб затвердив вказаний порядок (далі Порядок №45).

Згідно із п. 5 Порядку №45 (у редакції, яка діяла до змін, внесених Постановою №103) для перерахунку пенсій грошове забезпечення враховується у розмірі, встановленому за відповідною посадою (посадами), в межах визначеної законодавством максимальної величини бази нарахування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування з урахуванням таких його видів: посадового окладу, окладу за військовим (спеціальним) званням та відсоткової надбавки за вислугу років - у розмірах, установлених Кабінетом Міністрів України або керівником державного органу у межах його повноважень на момент виникнення права на перерахунок за відповідною посадою та військовим (спеціальним) званням; надбавки за знання та використання в роботі іноземної мови, почесне звання "заслужений" чи "народний", службу в умовах режимних обмежень, спортивні звання, доплата за науковий ступінь кандидата або доктора наук та вчене звання - у розмірах, установлених Кабінетом Міністрів України на момент виникнення права на перерахунок, якщо вони були фактично встановлені особі; щомісячних надбавок, доплат та підвищень, конкретні розміри яких за відповідними посадами (категоріями) установлені Кабінетом Міністрів України - у зазначених розмірах на момент виникнення права на перерахунок інших щомісячних надбавок, доплат (крім доплати, розмір якої визначається як різниця між розміром грошового забезпечення до і після запровадження нових умов його виплати), підвищення та щомісячна премія - у середніх розмірах, що фактично виплачені за місяць, у якому виникло право на перерахунок пенсії за відповідною посадою (посадами) у тому державному органі, звідки особа звільнилася на пенсію; щомісячних надбавок за особливі умови служби (крім надбавки за службу у віддаленій місцевості) особам, звільненим з військової служби, які проходили службу та обслуговували ядерну зброю на об`єктах "С", у складальних бригадах ремонтно-технічних баз, у складі екіпажів атомних підводних човнів, на території військових полігонів, де проводилися випробування ядерної зброї або навчання із застосуванням такої зброї, та у військових частинах, що обслуговували космодром "Байконур", якщо такі надбавки виплачувалися їм на день звільнення із служби у відсотках посадового окладу, що встановлювалися до 01.01.2008 для обчислення розміру пенсії, але не більше розміру надбавок за особливі умови служби відповідно до законодавства.

Відповідно до п. 2 Постанови №988 грошове забезпечення поліцейських складається з посадового окладу, окладу за спеціальним званням, щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (підвищення посадового окладу, надбавки, доплати, які мають постійний характер), премії та одноразових додаткових видів грошового забезпечення.

Відповідно до ст. 94 Закону України Про Національну поліцію та Постанови №988, наказом МВС України від 06.04.2016 №260 затверджений Порядок та умови виплати грошового забезпечення поліцейським Національної поліції та курсантам вищих навчальних закладів МВС із специфічними умовами навчання (далі - Порядок №260, у редакції станом на листопад 2019 року). Порядком №260 установлені такі додаткові види грошового забезпечення: надбавка за специфічні умови проходження служби в поліції (пункт 4 Порядку №260); надбавка за безперервний стаж на шифрувальній роботі (пункт 5 Порядку №260); надбавка за виконання функцій державного експерта з питань таємниць (пункт 6 Порядку №260); надбавка за службу в умовах режимних обмежень (пункт 7 Порядку №260); надбавка за почесне звання заслужений (пункт 8 Порядку №260); доплата за науковий ступінь з відповідної спеціальності (пункт 9 Порядку №260), доплата за вчене звання (пункт 10 Порядку №260); доплата за службу в нічний час (пункт 11 Порядку №260).

Встановлення виду грошового забезпечення - індексації грошового забезпечення для перерахунку пенсії, постановою №988 та Порядком №260 не передбачено для складання форми довідки з метою перерахунку пенсії.

Відповідно до статті 18 Закону України Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії від 05.10.2000 №2017-III (далі - Закон №2017) законами України з метою надання соціальної підтримки населенню України в цілому та окремим категоріям громадян встановлюються державні гарантії, зокрема, щодо індексації доходів населення з метою підтримання достатнього життєвого рівня громадян та купівельної спроможності їх грошових доходів в умовах зростання цін. Державні соціальні гарантії є обов`язковими для всіх державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності (ч.2 ст.19 Закону №2017). Грошове забезпечення підлягає індексації відповідно до закону (ст. 9 Закону №2017).

Відповідно до ст. 9 Закону України від 20.12.1991 № 2011-XII "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей" (далі - Закон №2011) грошове забезпечення підлягає індексації відповідно до закону.

Правові, економічні та організаційні основи підтримання купівельної спроможності населення України в умовах зростання цін з метою дотримання встановлених Конституцією України гарантій щодо забезпечення достатнього життєвого рівня населення України регульовано Законом України від 03.07.1991 №1282-ХІІ "Про індексацію грошових доходів населення". Згідно із ст. 1 Закону України "Про індексацію грошових доходів населення" від 03.07.1991 №1282-ХІІ (далі-Закон №1282), індексація грошових доходів населення - встановлений законами та іншими нормативно-правовими актами України механізм підвищення грошових доходів населення, що дає можливість частково або повністю відшкодовувати подорожчання споживчих товарів і послуг. Індексації підлягають грошові доходи громадян, одержані ними в гривнях на території України і які не мають разового характеру, зокрема оплата праці (грошове забезпечення) (ст. 2 Закону №1282). Індексація грошових доходів населення проводиться в разі, коли величина індексу споживчих цін перевищила поріг індексації, який установлюється в розмірі 103 відсотка. Обчислення індексу споживчих цін для індексації грошових доходів населення провадиться наростаючим підсумком, починаючи з місяця введення в дію цього Закону (ст. 4 Закону №1282).

Правила обчислення індексу споживчих цін для проведення індексації та сум індексації грошових доходів населення визначає Порядок проведення індексації грошових доходів населення, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 17.07.2003 № 1078 (далі Порядок № 1078). Згідно із п. 2 Порядку № 1078 індексації підлягають грошові доходи громадян, одержані в гривнях на території України, які не мають разового характеру, зокрема, пенсії (з урахуванням надбавок, доплат, підвищень до пенсії, додаткової пенсії, цільової грошової допомоги на прожиття, державної допомоги та компенсаційних виплат, крім тих, які зазначені у пункті 3 цього Порядку), щомісячне довічне грошове утримання, що виплачується замість пенсії.

Відсутність порушеного права чи невідповідність обраного позивачем способу його захисту способам, визначеним законодавством, встановлюється під час розгляду справи по суті та є підставою для прийняття судом рішення про відмову в позові. Аналогічна правова позиція викладена, зокрема, у постановах Верховного Суду від 12 червня 2018 року у справі № 826/4406/16, від 15 серпня 2019 року у справі № 1340/4630/18, від 23 грудня 2019 року у справі № 712/3842/17, від 27 лютого 2020 року у справі № 500/477/15-а.

VІ. ОЦІНКА СУДУ

Відповідно до ч. 5 ст. 242 КАС України під час вибору і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки у застосуванні норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Велика Палата Верховного Суду відступила від висновку Верховного Суду України, викладеного у постанові від 10 березня 2015 року (справа №21-70а15) щодо підстав для включення до складу грошового забезпечення, з якого обчислюється пенсія, грошової допомоги на оздоровлення та матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань та сформулювала критерії включення до нього саме тих складових, що передбачені Законом №2262-ХІІ. Питання включення до складу грошового забезпечення, з якого обчислюється пенсія, отриманої індексації грошового забезпечення, не було предметом розгляду Великою Палатою Верховного Суду у справі №522/2738/17. Аналогічні висновки викладені у постанові Верховного Суду від 03.04.2019 у справі №638/9697/17.

Офіційне тлумачення першого речення частини третьої статті 63 Закону №2262-ХІІ сформоване у рішенні Конституційного Суду України від 13 травня 2015 року №4-рп/2015 у справі № 1-9/2015, який дійшов висновку, що положення першого речення частини третьої статті 63 Закону №2262-ХІІ необхідно розуміти так, що до встановлених виключно законами України нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, на підставі введення яких усі призначені за цим законом пенсії належать перерахунку, належать лише надбавки, доплати, підвищення.

Порядок здійснення перерахунку пенсій колишнім працівникам міліції врегульований статтею 63 Закону №2262 та Порядком №45.

Суд враховує, що індексація є компенсаційною виплатою, що нараховується і виплачується відповідно до постанови КМУ від 17.07.2003 №1078. Пенсії особам офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам, які мають право на пенсію за Законом №2262, та членам їх сімей обчислюються з розміру грошового забезпечення, з якого сплачений єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, а до 1 січня 2011 року - страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, проте на суми індексації грошового забезпечення не нараховується ЄСВ, тому відсутні підстави для включення у довідку про грошове забезпечення суми індексації для перерахунку пенсії.

Позивач не надав у додатках до позовної заяви і доказ на підтвердження нарахування позивачеві індексації грошового забезпечення під час проходження служби.

Преюдицію утворюють виключно лише ті обставини, що безпосередньо досліджувалися і встановлювалися судом, що знайшло відображення в мотивувальній частині судового акта.

Право позивача на отримання довідки Державної установи «Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Черкаській області» станом на листопад 2019 встановленої форми і з урахуванням складових було предметом розгляду у справі №580/120/21, ухвалене рішення від 18.03.2021 (набрало законної сили 11.05.2021) зокрема, суд вирішив: зобов`язати Міністерство внутрішніх справ України підготувати та надати до Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області оновлену довідку про розмір грошового забезпечення ОСОБА_1 станом на 19.11.2019 відповідно до вимог ст. ст. 43, 63 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2015 №988 «Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції», із обов`язковим зазначенням відомостей про розміри щомісячних основних та додаткових видів грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії, для проведення з 01.12.2019 перерахунку основного розміру його пенсії.

У справі № 580/3239/23 суд апеляційної інстанції зазначив (ЄДРСР 113306720): колегія суддів погоджується із висновком суду першої інстанції, що відповідач, відмовляючи у складанні та направленні до Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області про розмір грошового забезпечення ОСОБА_1 за листопад 2019 з включенням до розміру грошового забезпечення суми індексації діяв на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України. Верховний Суд відкрив касаційне провадження ЄДРСР 115113822.

VІІ. ВИСНОВКИ СУДУ

Верховний Суд у справі №640/16224/19 (провадження №К/9901/22967/20) зауважує, що як протиправну бездіяльність суб`єкта владних повноважень треба розуміти зовнішню форму поведінки (діяння) цього органу/його посадової особи, яка полягає (проявляється) у неприйнятті рішення чи у нездійсненні юридично значимих й обов`язкових дій на користь заінтересованих осіб, які на підставі закону та/або іншого нормативно-правового регулювання віднесені до компетенції суб`єкта владних повноважень, були об`єктивно необхідними і реально можливими для реалізації, але фактично не були здійснені.

Суд не встановив за оціненими доказами і перевіреними доводами сторін у контексті обставин справи протиправної бездіяльності відповідача щодо розгляду звернення без окреслення конкретної форми та мети підготовки та надання Головному управління Пенсійного фонду України в Черкаській області довідки. У листі-відповіді від 11.10.2023 №33/44/1-1967 відповідач правомірно покликався на принцип законності в діяльності суб`єкта публічної адміністрації, позаяк не мав компетенції для складання довідки із складовою, що не передбачена Порядком №45, №260, постановою КМУ №988 та Законом №2262.

Оцінюючи обґрунтованість доводів сторін та докази на підтвердження правомірності відмови відповідача за результатом розгляду звернення позивача щодо отримання довідки із бажаною складовою - сумою індексації грошового забезпечення, суд дійшов висновку, що Державна установа «Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Черкаській області», відмовляючи позивачеві у складанні та направленні до Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області довідки про розмір грошового забезпечення ОСОБА_1 станом на листопад 2019 року з включенням до розміру грошового забезпечення суми індексації, діяв на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України, тому підстави для задоволення вимог адміністративного позову відсутні.

VІІІ. РОЗПОДІЛ СУДОВИХ ВИТРАТ

Враховуючи ст. 139 КАС України судові витрати не розподіляються.

Керуючись ст. 2, 5-16, 19, 73-78, 90, 139, 242-246, 255, 295-297 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

У задоволенні адміністративного позову відмовити повністю.

Рішення набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, що може бути подана протягом тридцяти днів з дня проголошення рішення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку повністю або частково за правилами, встановленими статтями 293, 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України до Шостого апеляційного адміністративного суду у зв`язку із початком функціонування модулів Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи з урахуванням підпунктів 15.1, 15.5 пункту 15 частини 1 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України відповідно до рішення ВРП від 17.08.2021 №1845/О/15-21 «Про затвердження Положення про порядок функціонування окремих підсистем Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи».

Копію рішення направити сторонам справи:

позивач: ОСОБА_1 [ АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 )];

відповідач: Державна установа «Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Черкаській області» [вул. Грузиненка 9, м. Черкаси, 18009, ЄДРПОУ 08734581].

Суддя Лариса ТРОФІМОВА

СудЧеркаський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.01.2024
Оприлюднено18.01.2024
Номер документу116332110
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них осіб, звільнених з публічної служби

Судовий реєстр по справі —580/10612/23

Постанова від 03.04.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ключкович Василь Юрійович

Ухвала від 26.02.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ключкович Василь Юрійович

Ухвала від 26.02.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ключкович Василь Юрійович

Ухвала від 31.01.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ключкович Василь Юрійович

Рішення від 15.01.2024

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Лариса ТРОФІМОВА

Ухвала від 13.11.2023

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Лариса ТРОФІМОВА

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні