ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49027
E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
17.01.2024м. ДніпроСправа № 904/5653/23Суддя Господарського суду Дніпропетровської області Новікова Р.Г., розглянувши матеріали
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Метал Холдінг Трейд» м. Київ
до Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Орільмаш» с. Івано-Яризівка(з), Царичанський район
про стягнення суми боргу в розмірі 82017грн35коп, пені в розмірі 7055грн68коп, 3% річних в розмірі 498грн84коп, штрафу в розмірі 21829грн04коп.
Без участі представників сторін.
СУТЬ СПОРУ: Товариство з обмеженою відповідальністю «Метал Холдінг Трейд» звернулось до Товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство «Орільмаш» з позовом про стягнення суми боргу в розмірі 82017грн35коп, пені в розмірі 7055грн68коп, 3% річних в розмірі 498грн84коп, штрафу в розмірі 21829грн04коп.
В обґрунтування заявлених вимог позивач посилався на порушення відповідачем зобов`язань з оплати товару, поставленого на підставі договору поставки №01/28/23 від 02.03.2023.
Позивач зазначав, що на виконання специфікацій №ДДП-0007193 від 04.07.2023 та №ДДП-0007195 від 04.07.2023 до договору поставив відповідачу товар на загальну суму 145526грн99коп. Це підтверджується видатковими накладними №ДДП-0004968 від 05.07.2023 та №ДДП-0004969 від 05.07.2023.
Позивач повідомляв, що на виконання умов специфікацій відповідач здійснив передоплату в загальному розмірі 43509грн64коп платіжними інструкціями №1453 та №1454 від 05.07.2023, а також здійснив оплату в розмірі 20000грн платіжною інструкцією №1509 від 22.08.2023.
Позивач стверджував, що на момент звернення до суду сума боргу дорівнює 82017грн35коп.
На підставі пункту 5.3 договору за несвоєчасну оплату поставленого товару позивач нараховував та заявив до стягнення пеню в розмірі 7055грн68коп за загальний період 05.08.2023 - 13.10.2023.
На підставі пункту 6.3 специфікацій №ДДП-0007193 від 04.07.2023 та №ДДП-0007195 від 04.07.2023 за порушення строків оплати позивач нарахував та заявив до стягнення штраф в розмірі 21829грн04коп.
Посилаючись на положення частини 2 статті 625 Цивільного кодексу України, позивач нарахував та заявив до стягнення 3% річних в розмірі 498грн84коп за загальний період з 05.08.2023 по 13.10.2023.
Також позивач просив розглядати справу в порядку спрощеного позовного провадження без виклику сторін.
Ухвалою Господарського суду Дніпропетровської області від 30.10.2023 суд прийняв позовну заяву до розгляду, задовольнив клопотання позивача та відкрив провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без виклику (повідомлення) сторін за наявними в справі матеріалами.
Суд запропонував відповідачу у строк протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі подати суду відзив на позов відповідно до вимог статті 165 Господарського процесуального кодексу України, а також всі докази, що підтверджують заперечення проти позову; одночасно надіслати позивачу копію відзиву та доданих до нього документів, докази такого направлення надати суду.
Суд попередив відповідача, що у разі ненадання відзиву у встановлений судом строк без поважних причин, а також у разі подання відзиву особою, яка відповідно до частини 6 статті 6 Господарського процесуального кодексу України зобов`язана зареєструвати електронний кабінет, але не зареєструвала його і не навела поважних причин невиконання такого обов`язку, суд має право вирішити спір за наявними матеріалами справи відповідно до частини 2 статті 178 Господарського процесуального кодексу України.
Ухвала Господарського суду Дніпропетровської області від 30.10.2023 надіслана на адресу місцезнаходження відповідача, зазначену у витязі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань - 51000, Дніпропетровська область, Царичанський район, с. Івано-Яризівка(з), вул. Робоча, буд. 2а.
Поштове відправлення з ухвалою суду від 30.10.2023 повернено до суду підприємством поштового зв`язку.
Згідно з довідкою Господарського суду Дніпропетровської області ухвала суду від 30.10.2023 доставлена до електронної скриньки відповідача, зазначеної в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань.
На адресу суду 14.11.2023 надійшло сформоване в системі «Електронний суд» клопотання відповідача про долучення документів, серед яких було клопотання про надання додаткового часу для погашення суми боргу в добровільному порядку. В клопотанні відповідач вказав про визнання позовних вимог в повному обсязі та просив надати додатковий час тривалістю 60днів для добровільного виконання вимог позивача до винесення рішення судом.
Станом на 17.01.2024 на адресу суду не надходили інші документи сторін, зокрема, докази оплати відповідачем заявлених до стягнення сум.
Судом враховано, що завданням господарського судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів, пов`язаних із здійсненням господарської діяльності, та розгляд інших справ, віднесених до юрисдикції господарського суду, з метою ефективного захисту порушених, невизнаних або оспорюваних прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб, держави.
З огляду на викладене, з метою дотримання принципів господарського судочинства, суд розглянув справу в межах розумного строку.
Дослідивши матеріали справи, сукупно оцінивши докази, які мають значення для справи, господарський суд установив таке.
Між Товариством з обмеженою відповідальністю «Метал Холдінг Трейд» (далі - постачальник) та Товариством з обмеженою відповідальністю «Науково-Виробниче підприємство «Орільмаш» (далі - покупець) укладений договір поставки №01/28/23 від 02.03.2023 (далі договір від 02.03.2023).
Відповідно до пунктів 1.1, 1.2, 1.4 - 1.6 договору від 02.03.2023 постачальник зобов`язується протягом строку дії договору, в порядку і на умовах, встановлених цим договором, продати та передати у власність покупця металопродукцію (далі - товар), а покупець зобов`язується прийняти товар та оплатити його вартість відповідно до умов цього договору.
Ціна, загальна кількість, асортимент, сортамент та розгорнута номенклатура товару, що поставляється за цим договором, визначається в рахунках-фактурах та/або специфікаціях та видаткових накладних постачальника, які є невід`ємними частинами цього договору.
В рамках дії цього договору постачальник може надавати покупцю додаткові послуги з перевезення товару, нарізання товару тощо, про що зазначається в рахунку фактурі/специфікації постачальника або в інших додатках до цього договору.
Всі поставки товару, здійснені в період дії цього договору за рахунками, специфікаціями, видатковими накладними, або іншими документами, що не містять посилання на договір, вважаються здійсненими за цим договором.
Підтвердженням факту узгодження сторонами найменування, асортименту, кількості, ціни товару є прийняття покупцем товару за видатковою накладною, виданою постачальником, на кожну партію товару, яка після її підписання сторонами має юридичну силу специфікації, в розумінні ст.266 Господарського кодексу України, і є невід`ємною частиною даного договору.
Пунктами 2.1 - 2.3 договору від 02.03.2023 визначено, що поставка товару здійснюється партіями, на умовах самостійного вивезення (склад постачальника, за адресою: м. Дніпро, вул. Олександра Оцупа, буд. №1-М), якщо інші умови поставки не вказані в рахунку фактурі/специфікації постачальника або в інших додатках до цього договору.
Товар вважається поставленим постачальником і прийнятим покупцем з моменту підписання уповноваженими представниками сторін видаткової накладної на відповідну партію товару.
Право власності на товар, а також усі пов`язані з ним ризики переходять від постачальника до покупця з моменту передачі товару постачальником покупцю.
Згідно з пунктом 3.1 договору від 02.03.2023 постачальник зобов`язується передати покупцеві, а покупець зобов`язується прийняти в пункті поставки товар (п. 2.1 договору), погоджений для поставки товар протягом 3-х робочих днів після зарахування на поточний рахунок постачальника коштів від покупця, сплачених відповідно до рахунку - фактури за погоджену до поставки партію товару, якщо інше не встановлено в специфікації. Якщо покупець порушив встановлені цим пунктом строки постачальник має право виставити рахунок за зберігання товару.
Відповідно до пунктів 4.1 - 4.4 договору від 02.03.2023 загальна сума цього договору складає суму поставленого товару, яка зазначена в усіх видаткових накладних до цього договору.
Оплата товару здійснюється покупцем шляхом перерахування коштів на поточний рахунок постачальника, вказаний у цьому договорі або у рахунках фактурах/специфікаціях на кожну окрему партію товару. Датою платежу вважається дата зарахування коштів на поточний рахунок постачальника.
Покупець здійснює попередню оплату в розмірі 100% вартості товару протягом двох робочих днів з моменту виставлення постачальником рахунку - фактури па погоджену сторонами партію товару, якщо інші умови оплати не вказані в специфікації або в інших додатках до нього договору.
У разі, якщо покупець здійснив оплату рахунку-фактури після спливу зазначеного в даному договорі строку, постачальник має право за власним розсудом або повернути таку оплату покупцеві або прийняти її в якості оплати такого рахунку-фактури.
У випадку, якщо вартість фактично поставленого (відвантаженого) товару перевищує суму, вказану в рахунку-фактурі постачальника, або оплачену покупцем, то покупець зобов`язується оплатити різницю в сумі між оплаченим і фактично поставленим товаром протягам трьох банківських днів з моменту поставки.
У випадку, якщо вартість фактично поставленого (відвантаженого) товару менша за суму, вказану в рахунку-фактурі постачальника та оплачену покупцем, постачальник має право зарахувати її у рахунок майбутніх платежів за даним договором або зарахувати їх в рахунок погашення наявної дебіторської заборгованості покупця перед постачальником.
Повернення надмірно сплачених покупцем грошових коштів здійснюється постачальником протягом трьох банківських днів з моменту отримання письмової вимоги покупця.
Пунктом 8.1 договору від 02.03.2023 визначено, що цей договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками сторін і скріплення печатками сторін (дата, вказана у верхньому правому куті першої сторінки договору) і діє по 31.12.2023, а в частині взаєморозрахунків - до повного виконання сторонами взятих на себе зобов`язань за цим договором. Якщо за двадцять календарних днів до закінчення строку дії даного договору будь-яка із сторін письмово не попередить іншу сторону про припинення дії договору або між сторонами не буде укладено новий договір, даний договір вважається автоматично пролонгованим на кожен наступний календарний рік на тих же умовах.
Сторони узгодили та підписали додатки до договору від 02.03.2023 - специфікації від 04.07.2023 №ДДП - 0007193 та від 04.07.2023 №ДДП - 0007195 (далі специфікації).
Згідно з пунктом 1 специфікації від 04.07.2023 №ДДП 0007193 постачальник зобов`язується в порядку і на умовах, встановлених договором, продати та передати у власність покупця металопродукцію:
- лист 2 (г.к.) (1,25х2,5); код УКТВЕД 7208; кількість - 0,832т; ціна (грн/од) - 31720грн83коп; на суму - 26391грн73коп (без ПДВ);
- лист 2 (г.к.) (1х2); код УКТВЕД 7208; кількість - 0,33т; ціна (грн/од) - 31720грн83коп; на суму - 10467грн87коп (без ПДВ);
- доставка - 625грн (без ПДВ).
Загальна сума становить 44981грн52коп (з ПДВ).
Відповідно до пункту 1 специфікації від 04.07.2023 №ДДП 0007195 постачальник зобов`язується в порядку і на умовах, встановлених договором, продати та передати у власність покупця металопродукцію:
- лист н/ж 430 1,5 (1,5х3,0) 2В; код УКТВЕД 7219339000; кількість - 108кг; ціна (грн/од) - 68грн50коп; на суму - 7398грн (без ПДВ);
- лист н/ж 430 1,0 (1,5х3,0) 2В; код УКТВЕД 7219349000; кількість - 167,7кг; ціна (грн/од) - 69грн25коп; на суму - 11613грн23коп (без ПДВ);
- лист н/ж 430 1,0 (1,5х3,0) 2В + PVC; код УКТВЕД 7219349000; кількість - 588,3кг, ціна (грн/од) - 69грн25коп; на суму - 40739грн78коп (без ПДВ);
- лист н/ж 430 1,0 (1,5х3,0) 2В + PVC (продукція); код УКТВЕД 7219349000; кількість - 75,6кг; ціна (грн/од) - 69грн25коп; на суму - 5235грн30коп (без ПДВ);
- лист н/ж 430 1,0 (1,5х3,0) 4N + PVC (Тайвань), код УКТВЕД 7219349000, кількість - 248,4кг; ціна (грн/од) - 69грн25коп; на суму - 17201грн70коп;
- піддон 1500х3000, код УКТВЕД 4415; кількість - 1шт; ціна (грн/од) - 562грн50коп; на суму - 562грн50коп (без ПДВ);
- доставка - 625грн (без ПДВ).
Загальна сума дорівнює 100050грн61коп (з ПДВ).
Пунктами 2 - 5 специфікацій визначено, що поставка товару здійснюється на умовах ЕХW, склад постачальника - вул. Олександра Оцупа, буд.1-м, м. Дніпро, 49051, відповідно до офіційних правил тлумачення торговельних термінів Міжнародної торгової палати «Інкотермс» в редакції 2010 року.
Покупець здійснює оплату за товар наступним чином:
- попередня оплата в розмірі 30% вартості товару сплачується покупцем протягом 2робочих днів з моменту підписання сторонами специфікації;
- решту 70% вартості товару покупець оплачує постачальнику протягом 30календарних днів з дати поставки товару.
Строк поставки вказаного у специфікації товару - протягом трьох календарних днів з моменту підписання специфікації уповноваженими представниками сторін.
Товар вважається поставленим постачальником і прийнятим покупцем з моменту підписання уповноваженими представниками сторін відповідної видаткової накладної.
Позивач виставляв рахунки від 04.07.2023 №ДДП - 0007193 на суму 44981грн52коп та від 04.07.2023 №ДДП - 0007195 на суму 100050грн61коп на адресу відповідача.
Платіжними інструкціями №1454 від 05.07.2023 на суму 13494грн46коп та №1453 від 05.07.2023 на суму 30015грн18коп відповідач частково сплатив рахунки від 04.07.2023 №ДДП 0007193 та від 04.07.2023 №ДДП 0007195.
Згідно з підписаними сторонами видатковими накладними від 05.07.2023 №ДДП - 0004968 на суму 44726грн38коп та від 05.07.2023 №ДДП 0004969 на суму 99300грн61коп позивач поставив відповідачу товар на загальну суму 144026грн99коп (з ПДВ).
Відповідно до підписаних сторонами актів здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 05.07.2023 №4968 на суму 750грн та від 05.07.2023 №4969 на суму 750грн позивач надав відповідачу послуги з доставки товару на загальну суму 1500грн (з ПДВ).
Платіжною інструкцією №1509 від 22.08.2023 відповідач сплатив 20000грн на виконання зобов`язань за договором від 02.03.2023.
З огляду на матеріали справи (зокрема, розрахунок суми боргу) позивач спрямував:
- суму в розмірі 13494грн46коп на оплату вартості послуг з доставки товару в розмірі 750грн за актом здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 05.07.2023 №4968 та часткову оплату вартості товару за видатковою накладною від 05.07.2023 №ДДП 0004968. Таким чином станом на 05.08.2023 розмір несплаченої вартості товару за видатковою накладною від 05.07.2023 №ДДП 0004968 становив 31981грн92коп;
- суму в розмірі 20000грн на часткову оплату вартості товару за видатковою накладною від 05.07.2023 №ДДП 0004968. Таким чином станом на 23.08.2023 розмір несплаченої вартості товару за видатковою накладною від 05.07.2023 №ДДП 0004968 дорівнював 11981грн92коп;
- суму в розмірі 30015грн18коп на оплату вартості послуг з доставки товару в розмірі 750грн за актом здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 05.07.2023 №4969 та часткову оплату вартості товару за видатковою накладною від 05.07.2023 №ДДП 0004969. Таким чином станом на 05.08.2023 розмір несплаченої вартості товару за видатковою накладною від 05.07.2023 №ДДП 0004969 становив 70035грн43коп.
З урахуванням здійснених відповідачем платежів в розмірі 63509грн64коп сума боргу з оплати поставленого товару за договором від 02.03.2023 дорівнює 82017грн35коп.
Відповідно до частини 1 статті 193 Господарського кодексу України та статті 526 Цивільного кодексу України зобов`язання мають виконуватися належним чином відповідно до умов закону, інших правових актів, договору, а за відсутністю таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.
Статтею 530 Цивільного кодексу України визначено, якщо у зобов`язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін). Зобов`язання, строк (термін) виконання якого визначений вказівкою на подію, яка неминуче має настати, підлягає виконанню з настанням цієї події.
Згідно зі статтею 526 Цивільного кодексу України зобов`язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.
Відповідно до статті 525 Цивільного кодексу України одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом.
З огляду на положення підпункту 3.2 пункту 3 специфікацій відповідач мав сплатити вартість поставленого позивачем товару за видатковими накладними від 05.07.2023 №ДДП - 0004968 та від 05.07.2023 №ДДП - 0004969 в строк до 04.08.2023 включно.
Приписи частини 7 статті 193 Господарського кодексу України та статті 525 Цивільного кодексу України встановлюють загальне правило щодо заборони односторонньої відмови від зобов`язання або односторонньої зміни його умов, що кореспондується із вимогами статті 629 Цивільного кодексу України щодо обов`язковості договору для виконання сторонами.
Відповідно до статті 610 Цивільного кодексу України невиконання зобов`язання або його виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов`язання, є порушенням зобов`язання.
Згідно зі статтею 202 Господарського кодексу України та статтею 598 Цивільного кодексу України зобов`язання припиняються виконанням, проведеним належним чином.
До суду не надані докази сплати суми боргу в розмірі 82017грн35коп в повному обсязі або частково.
Враховуючи викладене, суд задовольняє позовні вимоги про стягнення суми боргу в розмірі 82017грн35коп.
Підпунктом 6.3 пункту 6 специфікацій передбачено, що покупець сплачує штраф в розмірі 15% від повної суми вартості товару згідно зі специфікацією у разі порушення строку повної оплати вартості товару на строк більше ніж 10банківських днів.
На підставі пункту 6.3 специфікацій позивач нарахував та заявив до стягнення з відповідача штраф в розмірі 6821грн45коп за порушення строків оплати товару за специфікацією від 04.07.2023 №ДДП - 0007193 та штраф в розмірі 15007грн59коп за порушення строків оплати товару за специфікацією від 04.07.2023 №ДДП 0007195.
Суд перевірив складені позивачем розрахунки штрафів. Позивач не врахував, що договором не передбачено включення вартості послуг з доставки до вартості товару.
До специфікації від 04.07.2023 №ДДП 0007193 на суму 44981грн52коп (з ПДВ) окрім безпосередньої вартості товару в розмірі 44231грн52коп (з ПДВ) включена вартість послуги з доставки товару в розмірі 750грн (з ПДВ).
До специфікації від 04.07.2023 №ДДП - 0007195 на суму 100050грн61коп (з ПДВ) окрім безпосередньої вартості товару в розмірі 99300грн61коп (з ПДВ) включена вартість послуги з доставки товару в розмірі 750грн (з ПДВ).
Таким чином за порушення строків оплати товару за специфікацією від 04.07.2023 №ДДП 0007193 сума штрафу становить 6634грн73коп (44231грн52коп х 15%); за порушення строків оплати товару за специфікацією від 04.07.2023 №ДДП 0007195 сума штрафу дорівнює 14895грн09коп (99300грн61коп х 15%).
Враховуючи викладене, суд задовольняє позовні вимоги про стягнення штрафу в загальному розмірі 21529грн82коп. В задоволенні позовних вимог про стягнення суми штрафу в загальному розмірі 299грн22коп слід відмовити.
Згідно з пунктом 5.3 договору від 02.03.2023 за порушення строків оплати товару, у разі здійснення поставки на умовах відтермінування платежу, покупець сплачує постачальнику пеню в розмірі подвійної облікової станки НБУ, що діяла на період прострочення виконання зобов`язання, від вартості несвоєчасно оплаченого товару, за кожен день такого прострочення.
На підставі пункту 5.3 договору від 02.03.2023 за порушення строку оплати вартості товару позивач нарахував та заявив до стягнення пеню в розмірі 7055грн68коп за загальний період з 05.08.2023 по 13.10.2023.
Суд перевірив складений позивачем розрахунок пені. Розрахунок складений з дотриманням вимог чинного законодавства та є арифметично правильним. Позовні вимоги про стягнення пені в розмірі 7055грн68коп за загальний період з 05.08.2023 по 13.10.2023 підлягають задоволенню.
На підставі частини 2 статті 625 Цивільного кодексу України за порушення строку оплати вартості товару позивач нарахував та заявив до стягнення 3% річних в розмірі 498грн84коп за загальний період з 05.08.2023 по 13.10.2023.
Суд перевірив складений позивачем розрахунок 3%річних. Розрахунок складений з дотриманням вимог чинного законодавства та є арифметично правильним. Позовні вимоги про стягнення 3% річних в розмірі 498грн84коп за загальний період з 05.08.2023 по 13.10.2023 підлягають задоволенню.
На підставі статті 129 Господарського процесуального кодексу України витрати позивача зі сплати судового збору покладаються на відповідача пропорційно задоволеним вимогам.
Керуючись нормами Цивільного кодексу України, статтями 2, 3, 4, 13, 20, 41, 42, 74, 76, 77, 78, 79, 86, 91, 123, 129, 237, 238, 240, 241, 250 - 252 Господарського процесуального кодексу України, суд, -
ВИРІШИВ:
Позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю «Метал Холдінг Трейд» до Товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство «Орільмаш» про стягнення суми боргу в розмірі 82017грн35коп, пені в розмірі 7055грн68коп, 3% річних в розмірі 498грн84коп, штрафу в розмірі 21829грн04коп - задовольнити частково.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Орільмаш» (ідентифікаційний код: 43842389; місцезнаходження: 51000, Дніпропетровська область, Царичанський район, с. Івано - Яризівка(з), вул. Робоча, 2а) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Метал Холдінг Трейд" (ідентифікаційний код: 37412768; місцезнаходження: 03039, м. Київ, Саперно - Слобідський проїзд, буд. 4) суму боргу в розмірі 82017грн35коп, штраф в розмірі 21529грн82коп, пеню в розмірі 7055грн68коп, 3% річних в розмірі 498грн84коп, витрати зі сплати судового збору в розмірі 2676грн79коп.
Відмовити в задоволенні позовних вимог про стягнення штрафу в розмірі 299грн22коп.
Видати наказ після набрання рішенням суду законної сили.
Рішення суду може бути оскаржене протягом двадцяти днів з дня підписання рішення шляхом подання апеляційної скарги до Центрального апеляційного господарського суду.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Суддя Р.Г. Новікова
Суд | Господарський суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 17.01.2024 |
Оприлюднено | 19.01.2024 |
Номер документу | 116354722 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема, договорів Невиконання або неналежне виконання зобов’язань купівлі-продажу поставки товарів, робіт, послуг |
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Новікова Рита Георгіївна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Новікова Рита Георгіївна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Новікова Рита Георгіївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні