Рішення
від 17.01.2024 по справі 440/16558/23
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17 січня 2024 року м. ПолтаваСправа № 440/16558/23

Полтавський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Удовіченка С.О., розглянув за правилами спрощеного позовного провадження без участі сторін справу за адміністративним позовом Головного управління ДПС у Полтавській області до Пирятинської міської ради, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору: Комунальне підприємство "Смотриківське" про стягнення податкового боргу.

В С Т А Н О В И В:

Головне управління ДПС у Полтавській області звернулося до Полтавського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Пирятинської міської ради в якому просить Пирятинської міської ради , третя особа: Комунальне підприємство "Смотриківське" в якій просить звернути стягнення податкового боргу «СМОТРИКІВСЬКЕ» (код ЄДРПОУ 40390121) на кошти Пирятинської міської ради (код ЄДРПОУ 13955752) у розмірі 77617,35 грн з земельного податоку з юридичних осіб, на р/р ИА528999980334109811000016573, отримувач ГУК у Полт.обл/отг м. Пирятин/18010500, код отримувача 37959255, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП), код класифікації: 18010500.

В обгрунтування позовної заяви позивач зазначив, що за КП "Смотриківське", засновником якого являється Смотриківська сільська рада, рахується податковий борг. У свою чергу рішенням другої сесії восьмого скликання Пирятинської міської ради Полтавської області від 11.12.2020 № 52 припинено юридичну особу - Смотриківську сільську раду Лубенського району Полтавської області в результаті реорганізації шляхом приєднання до Пирятинської міської ради Лубенського району Полтавської області. Припинено юридичну особу - виконавчий комітет Смотриківської сільської ради Лубенського району Полтавської області в результаті реорганізації шляхом приєднання до виконавчого комітету Пирятинської міської ради Лубенського району Полтавської області. Позивачем вчинялися усі можливі заходи щодо погашення податкового боргу, однак, результату не було досягнуто. Подання щодо погашення податкового боргу, адресоване до Пирятинської міської ради залишено без задоволення, а тому позивач в силу статті 96 ПК України вимушений звернутися до суду.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 13.11.2023 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі №440/16558/23, вирішено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.

Копію ухвали суду про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі від 13.11.2023 направлено на адресу реєстрації місця знаходження відповідача та отримано останнім 23.11.2023, що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення (а.с. 98).

Згідно з частиною п`ятою статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше.

Дослідивши матеріали справи, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення, оцінивши докази, що мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив такі факти та відповідні до них правовідносини.

Згідно Витягу з ЄДРЮОФОПГФ КП "Смотриківське" (код ЄДРПОУ 40390121) зареєстровано як юридична особа 01.04.2016, номер запису 15761020000000771, засновник - Смотриківська сільська рада (а.с. 24-25).

Відповідно до пункту 1.2 Статуту КП "Смотриківське" (а.с. 32-33). засновником і власником підприємства є Смотриківська сільська рада Пирятинського району Полтавської області (ЄДРПОУ 21046182).

Згідно Статуту КП "Смотриківське", останнє здійснює свою діяльність на основі повного господарського розрахунку і знаходиться в управлінні і знаходиться в управлінні Засновника (Смотриківської сільської ради Пирятинського району Полтавської області).

Розділом III Статуту "Майно Підприємства" передбачено, що майно передане підприємству Засновником, належить йому на правах повного господарського відання Підприємство володіє, користується та розпоряджається майном, вчиняючи щодо нього будь-які інші дії, лише в межах, визначених даним Статутом та чинним законодавством України. Підприємство не має права передавати безкоштовно, продавати, обмінювати, здавати в оренду засоби виробництва та інші матеріальні цінності без годи (дозволу) засновника.

Отже, органом управління КП "СМОТРИКІВСЬКЕ", згідно Статуту та норм чинного законодавства, є Смотриківська сільська рада Пирятинського району Полтавської області, яка реорганізована шляхом приєднання до Пирятинської міської ради (ЄДРПОУ 13955752).

Рішенням Полтавського окружного адміністративного суду від 29.01.2021 по справі № 440/6921/20 позов Головного управління ДПС у Полтавській області до Комунального підприємства "Смотриківське" про стягнення коштів з рахунків платника податків задоволено повністю. Стягнуто кошти з рахунків Комунального підприємства "Смотриківське" (вул. Грушевського, 38-А, с. Смотрики, Пирятинський район, Полтавська область, 37042, ідентифікаційний код 40390121) у розмірі податкового боргу з із земельного податку з юридичних осіб у сумі 84499,56 грн (вісімдесят чотири тисячі чотириста дев`яносто дев`ять гривень п`ятдесят шість копійок) на розрахунковий рахунок №UA338999980334199811000016392, код класифікації доходів бюджету 18010500, код отримувача 37958534, отримувач Пирятинське УК/с. Смотрики/18010500, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП), код банку (МФО) 899998.

Згідно довідки Головного управління ДПС у Полтавській області від 18.09.2023 № 15718/5/16-31-13-09-08 у КП "Смотриківське" відкрито рахунки в АТ "Райффайзен банк" м.Київ №UA803808050000000026001515774 та №UA67380805000000002604370272 (а.с. 19).

З метою стягнення коштів платника податків з рахунків у банках у рахунок погашення податкового боргу контролюючим органом до банківських установ направлялись інкасові доручення від 17.12.2021 № 1812, №1813, від 29.10.2021 № 1756, № 1757, від 16.06.2023 № 64, № 65, від 19.06.2023 № 66, № 67, від 21.06.2023 № 68, № 69, які повернуто банківською установою без виконання, у зв`язку з відсутністю коштів на рахунках (у тому числі, що можуть бути спрямовані на погашення вимог кредиторів) (а.с. 42-47).

Крім того, листом від 01.10.2020 № 3130/9/16-31-13-08-31 Головне управління ДПС у Полтавській області звернулося до Смотриківської сільської ради щодо погашення податкового боргу КП "Смотриківське" (а.с. 62).

У свою чергу 25.11.2021 Головним управлінням ДПС у Полтавській області направлено КП "Смотриківське" повідомлення № 40698/6/16-31-13-07-17 про визначення джерелом погашення податкового боргу дебіторської заборгованості платника податків (а.с. 60-61).

Відповідно до інформації із Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно все нерухоме майно арештоване на підставі постанови про арешт майна від 01.02.2021 винесеної в межах ВП 64301366 Пирятинським РВ ДВС Північно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Суми) (а.с. 38).

Згідно відомостей Регіонального сервісного сервісного центру МВС у Полтавській області від 05.04.2023 за КП "Смотриківське" не зареєстроване рухоме майно (а.с. 39).

У свою чергу рішенням другої сесії восьмого скликання № 52 від 11.12.2020 вирішено припинити юридичну особу - Смотриківську сільську раду Лубенського району Полтавської області в результаті реорганізації шляхом приєднання до Пирятинської міської ради Лубенського району Полтавської області. Припинено юридичну особу - виконавчий комітет Смотриківської сільської ради Лубенського району Полтавської області в результаті реорганізації шляхом приєднання виконавчого комітету Пирятинської міської ради Лубенського району Полтавської області (а.с. 37).

Рішенням п`ятої сесії восьмого скликання №85 від 26.01.2021 вирішено внести зміни до рішення другої сесії Пирятинської міської ради восьмого скликання від 11.12.2020 № 52, виклавши його в наступній редакції: припинити юридичну особу - Смотриківську сільську раду в результаті реорганізації шляхом приєднання до Пирятинської міської ради. Припинити юридичну особу - виконавчий комітет Смотриківської сільської ради в результаті реорганізації шляхом приєднання до виконавчого комітету Пирятинської міської ради (а.с. 36).

Згідно з абзацом 2 частини першої статті 83 Закону України "Про добровільне об`єднання територіальних громад" повноваження сільської, селищної ради, її виконавчого комітету та сільського, селищного голови територіальної громади, що приєдналася до міської об`єднаної територіальної громади, припиняються з дня набрання чинності рішенням сільської, селищної ради та рішенням міської ради об`єднаної територіальної громади про добровільне приєднання до об`єднаної територіальної громади. З моменту припинення повноважень сільської, селищної ради повноваження міської ради поширюються на територію територіальної громади, що приєдналася до міської об`єднаної територіальної громади.

Відповідно до частин другої та третьої статті 83 Закону України "Про добровільне об`єднання територіальних громад" з дня припинення повноважень сільською, селищною радою територіальної громади, що приєдналася до об`єднаної територіальної громади, у порядку, визначеному цим Законом, здійснюється реорганізація відповідних юридичних осіб - сільської, селищної ради, її виконавчого комітету шляхом їх приєднання до відповідних юридичних осіб - сільської, селищної, міської ради, її виконавчого комітету об`єднаної територіальної громади. Після завершення реорганізації відповідні юридичні особи - сільська, селищна рада, її виконавчий комітет припиняються у порядку, визначеному цим Законом.

Об`єднана територіальна громада є правонаступником всього майна, прав та обов`язків територіальної громади, що приєдналася до об`єднаної територіальної громади, з дня припинення повноважень сільською, селищною радою територіальної громади, що приєдналася до об`єднаної територіальної громади.

У статті 1 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" визначено, що представницький орган місцевого самоврядування - це виборний орган (рада), який складається з депутатів і відповідно до закону наділяється правом представляти інтереси територіальної громади і приймати від її імені рішення.

Згідно з частинами першою та третьою статті 10 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.

Представницькі органи місцевого самоврядування, сільські, селищні, міські голови, виконавчі органи місцевого самоврядування діють за принципом розподілу повноважень у порядку і межах, визначених цим та іншими законами.

Органи місцевого самоврядування є юридичними особами і наділяються цим та іншими законами власними повноваженнями, в межах яких діють самостійно і несуть відповідальність за свою діяльність відповідно до закону (частина 1 статті 16 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні").

Частиною п`ятою статті 60 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" передбачено, що органи місцевого самоврядування від імені та в інтересах територіальних громад відповідно до закону здійснюють правомочності щодо володіння, користування та розпорядження об`єктами права комунальної власності, в тому числі виконують усі майнові операції, можуть передавати об`єкти права комунальної власності у постійне або тимчасове користування юридичним та фізичним особам, укладати договори в рамках державно-приватного партнерства, у тому числі концесійні договори, здавати їх в оренду, продавати і купувати, використовувати як заставу, вирішувати питання їхнього відчуження, визначати в угодах та договорах умови використання та фінансування об`єктів, що приватизуються та передаються у користування і оренду.

За даними ЄДРЮОФОПГФ Смотриківська сільська рада з 29.01.2021 перебуває у стані припинення на підставі рішення засновника щодо припинення юридичної особи в результаті реорганізації.

Таким чином з 29.01.2021 повноваження Смотриківської сільської ради припинилися та розпочалася реорганізація цієї юридичної особи шляхом приєднання до юридичної особи Пирятинської міської ради.

Відповідно до частини першої статті 104 Цивільного кодексу України юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов`язки переходять до правонаступників.

Отже, з 29.01.2021 правонаступником всього майна, прав та обов`язків Смотриківської сільської ради, зокрема щодо об`єктів права комунальної власності, є Пирятинська міська рада.

18.03.2021 Головне управління ДПС у Полтавській області направило Пирятинській міській раді подання № 3834/5/16-31-13-08-13 щодо погашення податкового боргу по КП "Смотриківське" (а.с. 34), яке згідно рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення отримано 23.03.2023 (а.с. 35).

У зв`язку із неотриманням відповіді контролюючий орган звернувся до суду із позовною заявою про звернення стягнення податкового боргу на кошти органу місцевого самоврядування, в управлінні якого перебуває комунальне підприємство або його майно.

Так, відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, порядок їх адміністрування, права та обов`язки платників податків, компетенція контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюються Податковим кодексом України (з наступними змінами та доповненнями, чинними на час виникнення спірних відносин, далі - ПК України).

Підпунктом 14.1.175 пункту 14.1. статті 14 ПК України визначено, що податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом.

Контролюючі органи, визначені підпунктом 41.1.1 пункту 41.1 статті 41 цього Кодексу, мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, інших фінансових установах, небанківських надавачах платіжних послуг, електронних гаманців в емітентах електронних грошей, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини (підпункт 20.1.34 пункту 20.1 статті 20 ПК України).

Згідно з пунктами 36.1, 36.2 статті 36 ПК України податковим обов`язком визнається обов`язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи. Податковий обов`язок виникає у платника за кожним податком та збором.

Відповідно до пункту 95.1 статті 95 ПК України контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Пунктом 96.1 статті 96 ПК України передбачено, що у разі якщо сума коштів, отримана від продажу внесеного в податкову заставу майна комунального підприємства, не покриває суму його податкового боргу і витрат, пов`язаних з організацією та проведенням публічних торгів, або у разі відсутності у такого боржника власного майна, що відповідно до законодавства України може бути внесено в податкову заставу та відчужено, контролюючий орган зобов`язаний звернутися до органу місцевого самоврядування чи органу виконавчої влади, до сфери управління якого належить майно такого платника податків, з поданням щодо прийняття рішення про: виділення коштів місцевого бюджету на сплату податкового боргу такого платника податків. Рішення про фінансування таких витрат розглядається на найближчій сесії відповідної ради; затвердження плану досудової санації такого платника податків, який передбачає погашення його податкового боргу; ліквідацію такого платника податків та призначення ліквідаційної комісії; прийняття сесією відповідної ради рішення щодо порушення справи про банкрутство платника податків.

Пунктом 96.2 статті 96 ПК України передбачено, що у разі якщо сума коштів, отримана від продажу внесеного в податкову заставу майна державного підприємства, яке не підлягає приватизації, у тому числі казенного підприємства, не покриває суму податкового боргу такого платника податків і витрат, пов`язаних з організацією та проведенням публічних торгів, або у разі відсутності майна, що відповідно до законодавства України може бути внесено в податкову заставу та відчужено, контролюючий орган зобов`язаний звернутися до органу виконавчої влади, до сфери управління якого належить такий платник податків, з поданням щодо прийняття рішення про: надання відповідної компенсації з бюджету за рахунок коштів, призначених для утримання такого органу виконавчої влади, до сфери управління якого належить такий платник податків; досудову санацію такого платника податків за рахунок коштів державного бюджету; ліквідацію такого платника податків та призначення ліквідаційної комісії; виключення платника податків із переліку об`єктів державної власності, які не підлягають приватизації відповідно до закону, з метою порушення справи про банкрутство, у порядку, встановленому законодавством України.

За правилами пункту 96.3 статті 96 ПК України, відповідь щодо прийняття одного із зазначених у пунктах 96.1 та 96.2 цієї статті рішень надсилається контролюючому органу протягом 30 календарних днів з дня направлення звернення. У разі неотримання зазначеної відповіді у визначений цим пунктом строк або отримання відповіді про відмову у задоволенні його вимог контролюючий орган зобов`язаний звернутися до суду із позовною заявою про звернення стягнення податкового боргу на кошти державного органу чи органу місцевого самоврядування, в управлінні якого перебуває таке державне (комунальне) підприємство або його майно.

Статтею 97 ПК України передбачено порядок погашення грошових зобов`язань або податкового боргу в разі ліквідації платника податків, не пов`язаної з банкрутством.

Відповідно до пункту 97.1 статті 97 ПК України, під ліквідацією платника податків розуміється ліквідація платника податків як юридичної особи або державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи чи реєстрація у відповідному уповноваженому органі припинення незалежної професійної діяльності фізичної особи (якщо така реєстрація була умовою ведення незалежної професійної діяльності), внаслідок якої відбувається закриття їх рахунків та/або втрата їх статусу як платника податків відповідно до законодавства.

У разі якщо власник або уповноважений ним орган приймає рішення про ліквідацію платника податків, не пов`язану з банкрутством, майно зазначеного платника податків використовується у черговості, визначеній відповідно до законів України (пункт 97.2 статті 97 ПК України).

Згідно з пунктом 97.3. цієї статті, у разі якщо внаслідок ліквідації платника податків частина його грошових зобов`язань чи податкового боргу залишається непогашеною у зв`язку з недостатністю майна, така частина погашається за рахунок майна засновників або учасників такого підприємства, якщо вони несуть повну або додаткову відповідальність за зобов`язаннями платника податків згідно із законом, у межах повної або додаткової відповідальності, а в разі ліквідації філії, відділення чи іншого відокремленого підрозділу юридичної особи - за рахунок юридичної особи незалежно від того, чи є вона платником податку, стосовно якого виникло грошове зобов`язання або виник податковий борг такої філії, відділення, іншого відокремленого підрозділу. В інших випадках грошові зобов`язання або податковий борг, що залишаються непогашеними після ліквідації платника податків, вважаються безнадійним боргом і підлягають списанню в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Особою, відповідальною за погашення грошових зобов`язань чи податкового боргу платника податків, є стосовно платника податків, який ліквідується, - ліквідаційна комісія або інший орган, що проводить ліквідацію згідно із законодавством України

Матеріалами справи підтверджено, що контролюючий орган звертався до органу державної влади, до сфери управління якого належить боржник та його майно, з відповідним поданням, однак Пирятинська міська рада відповіді на подання не надала.

Системний аналіз зазначених норм дозволяє дійти висновку, що обов`язок податкового органу звернутися до суду із позовною заявою про звернення стягнення податкового боргу на кошти державного органу, в управлінні якого перебуває таке державне (комунальне) підприємство або його майно, виникає у разі отримання відповіді про відмову у задоволенні його вимог або не отримання відповіді, однак в будь-якому випадку за умови що сума коштів, отримана від продажу внесеного в податкову заставу майна державного підприємства, не покриває суму його податкового боргу або у разі відсутності у такого боржника власного майна, що відповідно до законодавства України може бути внесено в податкову заставу та відчужено.

Передумовою звернення контролюючого органу до органу виконавчої влади в порядку статті 96 ПК України є вжиття ним заходів щодо виявлення майна боржника та встановлення неможливості внесення такого майна в податкову заставу внаслідок його відсутності. Таким чином, застосування процедури, передбаченої статтею 96 ПК України, є допустимою за умови неможливості стягнення податкового боргу за рахунок коштів, які знаходяться у власності платника податків.

З урахуванням указаних положень слідує, що норми Податкового кодексу України встановлюють порядок дій, які повинен вчинити контролюючий орган у певній послідовності для примусового стягнення податкового боргу з платника податків, а саме: стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі або встановлення відсутності такого майна.

Позивачем надано суду докази, які підтверджують, що ним були вчинені всі дії щодо стягнення податкового боргу, зокрема докази звернення до суду з позовом про стягнення суми боргу з рахунків у банках, звернення до установ банку щодо стягнення таких коштів, а також відсутності в управління майна, що може бути внесено в податкову заставу та визначення джерелом погашення податкового боргу дебіторської заборгованості.

Отже, матеріалами справи підтверджено, що позивачем додержано встановленого статтею 96 ПК України порядку стягнення податкового боргу, виконання вимог якого є безумовним обов`язком, а не правом контролюючого органу у подібних правовідносинах.

Аналогічна правова позиція викладена у постановах Верховного Суду від 11.07.2023 у справі №820/4643/16, від 31.05.2023 у справі №160/7090/22.

Таким чином, оскільки вжиті контролюючим органом заходи, передбачені пунктами 96.1, 96.2 статті 96 Податкового кодексу України не призвели до результату, а власне майно в управління відсутнє, суд дійшов висновку про звернення стягнення податкового боргу на кошти органу місцевого самоврядування, в управлінні якого перебуває КП "Смотриківське".

З огляду на викладене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають до задоволення повністю.

Підстави для розподілу судових витрат відповідно до статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, відсутні.

Керуючись статтями 241-246, 255, 257-262, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Позов Головного управління ДПС у Полтавській області (код ЄДРПОУ ВП 44057192, юридична адреса: вул. Європейська, 4, м. Полтава, 36000) до Пирятинської міської ради (код ЄДРПОУ 13955752, вул. Соборна, 42, м. Пирятин, Лубенський район, Полтавська область), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору: Комунальне підприємство "Смотриківське" (код ЄДРПОУ 40390121, вул. Грушевського, 38-А, с.Смотрики, Пирятинський район, Полтавська область) про стягнення податкового боргу - задовольнити.

Звернути стягнення податкового боргу Комунального підприємства "СМОТРИКІВСЬКЕ" (код ЄДРПОУ 40390121) на кошти Пирятинської міської ради (код ЄДРПОУ 13955752) у розмірі 77617,35 грн з земельного податку з юридичних осіб, на р/р UA528999980334109811000016573, отримувач ГУК у Полт.обл/отг м. Пирятин/18010500, код отримувача 37959255, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП), код класифікації: 18010500.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду в порядку, визначеному частиною 8 статті 18, частинами 7-8 статті 44 та статтею 297 Кодексу адміністративного судочинства України, а також з урахуванням особливостей подання апеляційних скарг, шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на рішення може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Суддя С.О. Удовіченко

Дата ухвалення рішення17.01.2024
Оприлюднено19.01.2024
Номер документу116362292
СудочинствоАдміністративне
Сутьстягнення податкового боргу

Судовий реєстр по справі —440/16558/23

Рішення від 17.01.2024

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

С.О. Удовіченко

Ухвала від 13.11.2023

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

С.О. Удовіченко

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні