СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
11 січня 2024 року Справа № 480/13318/23
Сумський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Шаповала М.М.,
за участю секретаря судового засідання - І.С. Іуткіної,
представника відповідачів - К.Є. Самойленко,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Суми адміністративну справу №480/13318/23 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Торгово-промислова компанія "Агроінвест+" до Головного управління ДПС у Сумській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,
В С Т А Н О В И В:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгово-промислова компанія "АГРОІНВЕСТ+" просить суд:
- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Сумській області від 14.09.2023 № 9522238/36744443 про відмову в реєстрації податкової накладної;
- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну, складену Товариством з обмеженою відповідальністю "Торгово-промислова компанія "Агроінвест+" від 31.12.2022 № 11 датою її направлення.
В обґрунтування позову зазначає, що позивачем було подано для реєстрації податкову накладну № 11 від 31.12.2022, реєстрацію якої було зупинено. Позивач надав ГУ ДПС в Сумській області письмові пояснення та копії всіх наявних первинних документів необхідні документи для підтвердження реальності здійснення господарських операцій. Незважаючи на надання пояснень та підтверджуючих документів, позивачем було отримано рішення про відмову в реєстрації податкової накладної від 14.09.2023 № 9522238/36744443.
Ухвалою від 20.19.2023 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі, яка призначена до розгляду за в судовому засіданні.
Представник позивача у судове засідання не з`явився, надав суду заяву, в якій позовні вимоги підтримав, просив суд задовольнити їх у повному обсязі.
Представник відповідачів у судовому засіданні проти позовних вимог заперечувала, зазначаючи, що спірне рішення складено за формою, наведеною у додатку до Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН), затвердженому постановою Міністерством фінансів України від 12.12.2019 № 520.
Так, позивачем згідно положень ст. 201 ПК України було направлено на реєстрацію податкову накладну № 1 від 31.12.2022, проте позивач згідно квитанції був повідомлений, що реєстрація вказаної податкової накладної була зупинена, оскільки коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 01.61 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються, та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/ послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Позивачеві запропоновано надати пояснення та копії документів, щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Чинним законодавством не передбачено обов`язок контролюючого органу зазначати в квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної перелік документів, які потрібно подати платнику разом з поясненням, оскільки даний перелік документів визначений п. 5 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
У постанові від 03.06.2021 по справі № 822/2095/18 Верховний Суд дійшов висновку, що податковий орган повинен зазначити не конкретний перелік документів, а пропонує надати будь-які документи.
У зв`язку з зупиненням реєстрації направленої податкової накладної, позивачем було надано повідомлення від 04.09.2023 № 1 та копії документів щодо податкової накладної № 11 від 31.12.2022, реєстрацію якої було зупинено.
За результатами розгляду вищезазначених пояснень та копій документів щодо зупиненої податкових накладних, відповідно до пункту 9 Порядку № 520, Комісією регіонального рівня прийнято рішення про необхідність направлення Товариству, Повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі по тексту - Повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень, Додаткове повідомлення) до податкової накладної (Додаток 11 до протоколу № 357 від 07.09.2023).
TOB "ТПК "Агроінвест+", скориставшись можливістю надання додаткових пояснень та копій документів, та в межах встановленого законодавством строку, надіслано Повідомлення накладних № 1 від 11.09.2023 про подання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових з додатками у 4 файлах.
Так Комісією ТУ ДПС у Сумській області було прийнято рішення № 9522238/36744443 від 14.09.2023 про відмову в реєстрації податкової накладної від 31.12.2022 № 11, у зв`язку з: "неподанням/ частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/ розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку".
Таким чином, відповідно до протоколу засідання № 368 від 14.09.2023 на розгляд Комісії Товариством частково не надано запитувані документи.
Представник зауважує, що спірна податкова накладна № 11 від 31.12.2022 ТОВ "ТПК "Агроінвест+" складена за фактом надання послуги "Збирання" для ТОВ "АП "Весна" (код 42862163). На розгляд Комісії позивачем було надано Договір № 0401/22 від 04.01.2022 на надання послуг, укладений між Виконавцем (ТОВ "ТПК "Агроінвест+") та Замовником (ТОВ "АП "Весна").
Згідно п. 1.1. вищевказаного Договору: "Виконавець зобов`язується своїми силами і своєю технікою, надати послуги Замовнику з оброблення полів Замовника (оранка, дискування, культивація, лущення, внесення мінеральних добрив, посів зернових та технічних культур, обробіток ґрунту ЗЗР, збирання врожаю, тощо".
Обидві сторони договору № 0401/22 від 04.01.2022, як замовника, так і Виконавця, представляє одна і та ж особа - директор Буровиковий Олександр Павлович, який є підписантом договору та Акту надання послуг № 192 від 31.12.2022 , відповідно до якого було складено податкову накладну № 11 від 31.12.2022.
Разом з тим, пунктами 1 та 3 статті 238 ЦК України визначено, представник може бути уповноважений на вчинення лише тих правочинів, право на вчинення яких має особа, яку він представляє. Представник не може вчиняти правочин від імені особи, яку він представляє, у своїх інтересах або в інтересах іншої особи, представником якої він одночасно є, за винятком комерційного представництва, а також щодо інших осіб, встановлених законом.
Станом на дату подання даного адміністративного позову, директором ТОВ "ТПК "Агроінвест+" є Комар Іван Андрійович, який також є директором у ТОВ "АП "Весна" . Таким чином, не відповідають дійсності твердження позивача, зазначені ним у Поясненні, що подавалося до контролюючого органу та наявне в матеріалах справи, щодо відсутності прямого відношення між ТОВ "ТПК "Агроінвест+" та ТОВ "Агровиробниче підприємство "Весна".
Відповідно, на думку представника, не знаходять свого підтвердження також пояснення Товариства, стосовно періоду збирання гречки наприкінці грудня 2022 року.
Так, є публічно доступною інформація щодо технологій та строків збирання гречки. Адже, занадто раннє збирання може призвести до недорозвинення зерен, а пізнє - до втрати врожаю через обсипання зерен на поле. Більше того, зібрати гречку потрібно до перших морозів, бо якщо вони застануть рослину в полі, то гречка може вилягти чи осипатись.
Що стосується платіжної інструкції № 333 від 30.01.2023, що надавалася на розгляд Комісії регіонального рівня, та є додатком до позовної заяви, представник зауважує, що зі змісту даної платіжної інструкції не можливо встановити її приналежність саме до оплати послуг по Договору № 0401/22 від 04.01.2022, адже у графі "Призначення платежу" відсутнє посилання на реквізити будь якого договору. Будь-які інші виписки банку чи платіжні доручення на розгляд Комісії регіонального рівня позивачем не надавалися, хоча, серед іншого, про необхідність надання виписки банку, засвідченої відповідальною особою та печаткою банку, відповідачем-1 зазначалося у Повідомленні № 9488505/3674443 від 08.09.2023 про необхідність надання додаткових пояснень. Звертаємо увагу суду, що в матеріалах даної адміністративної справи так само відсутні виписки банку, які б підтверджували оплату за надані послуги по договору № 0401/22 від 04.01.2022.
З огляду на вказане, представник відповідачів вважає, що прийняте ГУ ДПС у Сумській області спірне рішення про відмову у реєстрації податкової накладної є правомірним та обґрунтованим.
Щодо вимоги про зобов`язання ДПС України зареєструвати податкову накладну зазначила, що за наявності прийнятих у межах повноважень комісією ГУ ДПС у Сумській області, законних за формою та змістом рішень про відмову у реєстрації податкової накладної, реєстрація у ЄРПН складеної позивачем податкової накладної № 6 від 10.02.2023 не може бути здійснена.
Вислухавши представника відповідачів, вивчивши матеріали справи й оцінивши докази у справі, суд вважає, що позов підлягає задоволенню з таких підстав.
Як вбачається з матеріалів справи та не заперечується учасниками справи, позивачем, 04 січня 2022 року із Товариством з обмеженою відповідальністю "Агровиробниче підприємство "Весна" укладений договір № 0401/22 про надання послуг.
Відповідно до п. 1.1 Договору виконавець зобов`язується своїми силами і своєю технікою, надати послуги Замовнику з оброблення полів Замовника (оранка, дискування, культивація, лущення, внесення мінеральних добрив, посів зернових та технічних культур, обробіток ґрунту ЗЗР, збирання врожаю, тощо - надалі "роботу з оброблення полів Замовника") на території Шосткинського району, а Замовник зобов`язується прийняти надані Виконавцем послуги та оплатити їх на умовах передбачених в Договорі.
31 грудня 2022 року сторонами був складений та підписаний акт виконаних робіт № 192 на загальну суму 739410 грн у тому числі ПДВ 123235 грн.
31.12.2022 за фактом наданих послуг ТОВ "ТПК "Агроінвест+" склало та направило на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 11.
13.02.2023 відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України, реєстрація ПН/РК від 31.12.2022 № 11 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинено. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 01.61 в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує залишок обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомлено: показник "D"=6.2427%, "Р"=32897.52
04.09.2023 ТОВ "ТПК "Агроінвест+" подало повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено № 1, до якого було копії документів на підтвердження надання послуг у кількості 17 документів, а саме: пояснення № 28-08-1 від 28.08.2023, договір № 0401/22 від 04.01.2022, акт надання послуг № 192 від 31.12.2022, платіжну інструкцію № 333 від 30.01.2023у, подорожні листи трактора, штатний розклад від 30.12.2022у, ОСВ104 рахунку від 30.04.2023, свідоцтво про реєстрацію № 158365 від 02.12.2021, свідоцтво про реєстрацію № 159212 від 24.09.2018, посвідчення тракториста № 117181 від 12.10.2013, посвідчення тракториста № 033258 від 14.03.2017, розрахунок вартості послуг від 01.12.2022, рахунок на оплату № 158 від 31.12.2022, прибуткова накладна паливо № 2644 з додатками, від 11.11.2022, картка рах361 від 30.01.2023 , ОСВ361 від 30.01.2023, ОСВ631 від 30.01.2023.
08.09.2023 ТОВ "ТПК "Агроінвест+" отримало повідомлення від комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (комісія) про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією, а саме можливість збирання урожаю гречки у грудні 2022 року в режимі часу. Акт здачі-приймання послуг з розшифровкою видів послуг, площі земельної ділянки, на якій виконувались роботи, вартість послуг( п. 4.2 Договору № 0401/22 від 04.01.2022), розрахунок вартості виконаних послуг на 1 га землі, виписка банку, засвідчена відповідальною особою та печаткою.
11.09.2023 ТОВ "ТПК "Агроінвест+" подало повідомлення про подання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 1.
В поясненнях щодо можливості збирання урожаю гречки у грудні 2022 року ТОВ "ТПК "Агроінвест+" зазначило, що через "мокрий" вересень-жовтень 2022 року збиральна компанія пізніх зернових культур зупинилася з об`єктивних причин, а саме гречиха волога, сушити дорого, а ще потрібно вирішити проблему зі зберіганням. Гречку найбільш доцільно збирати в фазі побуріння 65-75% зерен на рослинах у вересні, в залежності від погодних умов, морфотипу і строків сівби. В зв`язку з відсутністю власної сільськогосподарської техніки, ТОВ "АП "Весна" скористалось послугами сільськогосподарської техніки ТОВ "ТПК "Агроінвест+". Період збирання гречки по ТОВ "АП "Весна" відбувся після того, як ТОВ "ТПК "Агроінвест+" зібрало свої посівні площі засіяні гречкою. Тому строки збирання гречки по ТОВ "АП "Весна" припали на кінець листопада-грудень 2022 року.
Також до пояснень було надано акт надання послуг № 192 від 31.12.2022, калькуляція вартості збирання від 01.12.2022, платіжна інструкція № 333 від 30.01.2023.
У зв`язку з неподанням/ частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/ розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку комісією ГУ ДПС у Сумській області прийнято рішення від 14.09.2023 № 9522238/36744443 про відмову в реєстрації податкової накладної № 11 від 31.12.2022 в Єдиному державному реєстрі податкових накладних.
Пунктом 201.10 ст.201 Податкового кодексу України (далі - ПК України) передбачено, що порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України.
За змістом п. 13 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого Постанови Кабінету Міністрів України № 1246 від 29.12.2010 (далі - Порядок № 1246), за результатами перевірок, визначених п. 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).
Аналогічні норми містить п. 201.16 ст. 201 ПК України, згідно яких реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів визначено Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165 (далі - Порядок № 1165).
Згідно із абзацом 1 пункту 6 Порядку № 1165, у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/ розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Відповідно до пункті 11 Порядку № 1165, у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації .
Суд зауважує, що в квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної зазначено, що реєстрацію податкової накладної зупинено відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України, Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 01.61 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються, та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/ послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Також було запропоновано надати пояснення та копії документів, щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.".
Таким чином, оскільки в квитанції про зупинення податкової накладної, як того вимагає Порядок № 1165, зазначені конкретних підстави для її зупинення, твердження позивача про незрозумілість конкретних підстав зупинення реєстрації податкової накладної є безпідставним.
Наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 № 520 затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 520), який визначає механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до пунктів 2-4 Порядку № 520, прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).
Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.
У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної розрахунку коригування в Реєстрі.
Пунктом 5 Порядку № 520 визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, який може включати:
договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;
розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Пунктами 6, 7 Порядку № 520 передбачено, що письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/розрахунку коригування.
Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних/розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні/ розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних/розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)).
Як встановлено в судовому засіданні, на зазначену в квитанції пропозицію, позивачем не було надано на розгляд Комісії ГУ ДПС у Сумській області додаткових пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією рішення про реєстрацію податкової накладної (докази ненадання контролюючому органу додаткових пояснень та документів додаються).
Щодо твердження позивача про те, що ТОВ "ТПК "Агроінвест+" було надано комісії пояснення та всі необхідні документи, в тому числі первинні, які містили вичерпну інформацію про господарську операцію для прийняття комісією рішення про реєстрацію податкової накладної суд зазначає, що це твердження не знайшло свого підтвердження при розгляді справи.
Отже позивачем не було надано контролюючому органу і суду доказів, які передбачені п. 5 Порядку № 520, а тому відмова в реєстрації податкової накладної з підстав ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 Порядку № 520 є правомірною.
Таким чином, перевіривши в межах доводів позовної заяви спірне рішення на відповідність приписам ч. 2 ст. 2 КАС України, суд вважає, що воно прийнято на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України, а тому відмовляє в задоволенні позову.
Враховуючи відмову в задоволенні основних позовних вимог, похідні вимоги (зобов`язати вчинити дії), теж задоволенню не підлягають.
Керуючись ст.ст. 90, 139, 143, 241-246, 250, 255, 295 КАС України, суд,
В И Р І Ш И В:
В задоволенні позову Товариства з обмеженою відповідальністю "Торгово-промислова компанія "Агроінвест+" до Головного управління ДПС у Сумській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії відмовити.
Рішення може бути оскаржено до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складення повного рішення.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Повний текст рішення складено 16.01.2024.
Суддя М.М. Шаповал
Суд | Сумський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.01.2024 |
Оприлюднено | 19.01.2024 |
Номер документу | 116362510 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних |
Адміністративне
Сумський окружний адміністративний суд
М.М. Шаповал
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні