Рішення
від 17.01.2024 по справі 480/3326/23
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

17 січня 2024 року Справа № 480/3326/23

Сумський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Кравченка Є.Д., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи в приміщенні суду в м. Суми адміністративну справу №480/3326/23 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕР КОНОТОП» до Головного управління ДПС у Сумській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії,-

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕР КОНОТОП» (далі - позивач; ТОВ «МАЙСТЕР КОНОТОП») звернулося до Сумського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Головного управління ДПС у Сумській області (далі - відповідач 1), Державної податкової служби України (далі - відповідач 2), в якій просило:

- визнати протиправним та скасувати рішення від 03.03.2023 року №8396353/41691598 про відмову в реєстрації податкової накладної № 6 від 02.02.2023 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕР КОНОТОП» № 6 від 02.02.2023 року в Єдиному реєстрі податкових накладних днем її подачі;

- визнати протиправним та скасувати рішення від 03.03.2023 року №8369328/41691598 про відмову в реєстрації податкової накладної № 8 від 02.02.2023 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;

-зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕР КОНОТОП» № 8 від 02.02.2023 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- визнати протиправним та скасувати рішення від 03.03.2023 року №8369387/41691598 про відмову в реєстрації податкової накладної № 11 від 02.02.2023 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕР КОНОТОП» № 11 від 02.02.2023 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Позовні вимоги мотивовані тим, що позивач направив для реєстрації в Єдиному державному реєстрі податкових накладних податкові накладні від 02.02.2023 № 6, № 8, №11, проте ним були отримані квитанції про зупинення реєстрації на підставі відповідності операції п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

Позивачем направлено Головному управлінню ДПС у Сумській області документи, які підтверджують реальність господарських операцій. Проте, незважаючи на вичерпний перелік наданих документів та пояснення, надані позивачем, рішеннями Головного управління Державної податкової служби у Сумській області від 03.03.2023 року №8369353/41691598, № 8369328/41691598, № 8369387/41691598 було відмовлено Товариству з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕР КОНОТОП» у реєстрації податкових накладних від 02.02.2023 № 6, № 8, № 11.

Позивач вважає зазначені рішення протиправними, просить їх скасувати та зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкові накладні від02.02.2023 № 6, № 8, № 11 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Ухвалою суду позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі. Розгляд справи вирішено провести за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи.

Від Головного управління ДПС у Сумській області до суду надійшов відзив на позовну заяву, в якому відповідач позовні вимоги не визнав, зазначивши, що пунктами 10, 11 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних визначено, що комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі ненадання платником податку копій усіх необхідних документів на підтвердження реальності здійснення господарської операції.

Зокрема, представник зазначив, що на розгляд Комісії контролюючого органу позивачем не надано документів, які б підтверджували подію, на яку складено спірні податкові накладні (повне або часткове постачання товарів/послуг чи надходження попередньої оплати на поточний розрахунковий рахунок продавця). Так як, надані видаткові накладні на покупця (ДС ГП "ЛІСИ УКРАЇНИ"), хоч і частково збігаються за сумами зі спірними податковими накладними, проте не співпадають з датою виписки податкових накладних. В той час, як платіжне доручення № 243 від 02.02.2023 співпадає за датою, але зазначена в ньому сума коштів не ідентифікується з сумами, зазначеними в податкових накладних № 6, № 8, № 11 від 02.02.2023.

При цьому, представник наголосив, що чинним законодавством не передбачено обов`язок контролюючого органу зазначати в квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної перелік документів, які потрібно подати платнику разом з поясненням, оскільки даний перелік документів визначений пунктом 5 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від12.12.2019 № 520.

У зв`язку з вищенаведеним, відповідач вважає, що рішення від 03.03.2023 року №8369353/41691598, №8369328/41691598, № 8369387/41691598 прийняті обґрунтовано, згідно чинного законодавства та не підлягають скасуванню.

Представник Державної податкової служби України, у поданому суду відзиві, виклав аналогічну з першим відповідачем позицію.

Представник позивача надав до суду відповідь на відзив, в яких виклав доводи, аналогічні доводам, зазначеним ним у позовній заяві.

Дослідивши матеріали справи, оцінивши наявні в ній докази в їх сукупності, суд дійшов висновку, що позов є обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню, з огляду на наступне.

Судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕР КОНОТОП» є юридичною особою приватного права, основним видом економічної діяльності якого є неспеціалізована оптова торгівля, який передбачає оптову торгівлю різним асортиментом товарів без будь-якої визначеної спеціалізації (код КВЕД 46.90) (а.с. 14).

Матеріалами справи підтверджується, що 24.01.2023 року між позивачем та Державним спеціалізованим господарським підприємством «Ліси України» філією «Свеське лісове господарство» ДП «Ліси України» укладено договір про закупівлю № 71 на поставку бензо та електроінструменту, запчастин та комплектуючих, витратних, змащувальних матеріалів та іншого (а.с. 42-43).

На підставі замовлення покупця 23.01.2023 ТОВ «МАЙСТЕР КОНОТОП» було виписано рахунок № 38 для оплати замовлення на суму 38241,00 грн. (а.с. 58).

Поставка товару підтверджується видатковою накладною від 10.02.2023 № 55 на товар загальною вартістю 38241,00 грн. (у т.ч. ПДВ 6373,50 грн.) (а.с. 56).

За фактом здійснення господарської операції ТОВ «МАЙСТЕР КОНОТОП» склало податкову накладну від 02.02.2023 № 8 на суму 38241,00 грн. (у т.ч. ПДВ 6373,50 грн.) (а.с. 8).

Згідно із квитанцією про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних реєстрація податкової накладної від 02.02.2023 № 8 зупинена. Підставою для зупинення вказано: «Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація податкової накладної від 02.02.2023 № 8 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 8484, дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 «Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Додатково повідомляємо: показник "D"=9.7930%, "Р=27447.35 Пропонуємо надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.» (а.с. 17).

Позивач направив до Головного управління ДПС у Сумській області пояснення та копії документів, які висвітлювали обставини діяльності позивача та обставини господарської операції, по якій була складена податкова накладна, реєстрація якої була зупинена (а.с. 10).

За результатами розгляду наданих позивачем письмових пояснень та документів, Комісією Головного управління ДПС в Сумській області прийнято рішення від 03.03.2023 №8369328/41691598 про відмову у реєстрації податкової накладної від 02.02.2023 № 8 (а.с. 9).

Підставами відмови у реєстрації податкової накладної у рішенні зазначено: "ненадання платником податку копій розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків". Крім того, в графі «Додаткова інформація» рішення зазначено: "Відсутні документи, що підтверджують подію 02.02.2023 на суму 38241 грн., не надано ОСВ по рахунку 361 та/або 6811 за лютий 2023 року."

Також, на виконання умов договору про закупівлю від 24.01.2023 № 71 на підставі замовлення покупця 23.01.2023 ТОВ «МАЙСТЕР КОНОТОП» було виписано рахунок № 40 для оплати замовлення на суму 18874,00 грн. (у т.ч. ПДВ 3145,67 грн.) (а.с. 60).

Поставка товару підтверджується видатковою накладною від 10.02.2023 № 56 на товар загальною вартістю 18874,00 грн. (у т.ч. ПДВ 3145,67 грн.) (а.с. 62).

За фактом здійснення господарської операції ТОВ «МАЙСТЕР КОНОТОП» склало податкову накладну від 02.02.2023 № 11 на суму 18874,00 грн. (у т.ч. ПДВ 3145,67 грн.) (а.с. 22).

Згідно із квитанцією про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних реєстрація податкової накладної від 02.02.2023 № 11 зупинена. Підставою для зупинення вказано: «Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація податкової накладної від 02.02.2023 № 11 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 8484, дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 «Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Додатково повідомляємо: показник "D"=9.7930%, "Р=33581.52 Пропонуємо надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.» (а.с. 18).

Позивач направив до Головного управління ДПС у Сумській області пояснення та копії документів, які висвітлювали обставини діяльності позивача та обставини господарської операції, по якій була складена податкова накладна, реєстрація якої була зупинена (а.с. 11).

За результатами розгляду наданих позивачем письмових пояснень та документів, Комісією Головного управління ДПС в Сумській області прийнято рішення від 03.03.2023 № 8369387/41691598 про відмову у реєстрації податкової накладної від 02.02.2023 № 11 (а.с. 16).

Підставами відмови у реєстрації податкової накладної у рішенні зазначено: "ненадання платником податку копій розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків". Крім того, в графі «Додаткова інформація» рішення зазначено: "Відсутні документи, що підтверджують подію 02.02.2023 на суму 18874,01 грн., не надано ОСВ по рахунку 361 та/або 6811 за лютий 2023 року."

Також, на виконання умов договору про закупівлю від 24.01.2023 № 71 на підставі замовлення покупця 23.01.2023 ТОВ «МАЙСТЕР КОНОТОП» було виписано рахунок № 36 для оплати замовлення на суму 95620,00 грн. (у т.ч. ПДВ 15936,67 грн.) (а.с. 33).

Поставка товару підтверджується видатковою накладною від 03.02.2023 № 43 на товар загальною вартістю 48000,00 грн. (у т.ч. ПДВ 8000,00 грн.) (а.с. 50) та видатковою накладною від 10.02.2023 № 57 на товар загальною вартістю 47620,00 грн. (у т.ч. ПДВ 7936,67 грн.) (а.с. 48).

За фактом здійснення господарської операції ТОВ «МАЙСТЕР КОНОТОП» склало податкову накладну від 02.02.2023 № 6 на суму 95620,00 грн. (у т.ч. ПДВ 15936,67 грн.) (а.с.13).

Згідно із квитанцією про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних реєстрація податкової накладної від 02.02.2023 № 6 зупинена. Підставою для зупинення вказано: «Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація податкової накладної від 02.02.2023 № 6 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 8203, дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 «Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Додатково повідомляємо: показник "D"=9.7930%, "Р=26193.35 Пропонуємо надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.» (а.с. 21).

Позивач направив до Головного управління ДПС у Сумській області пояснення та копії документів, які висвітлювали обставини діяльності позивача та обставини господарської операції, по якій була складена податкова накладна, реєстрація якої була зупинена (а.с. 12).

За результатами розгляду наданих позивачем письмових пояснень та документів, Комісією Головного управління ДПС в Сумській області прийнято рішення від 03.03.2023 № 8369353/41691598 про відмову у реєстрації податкової накладної від 02.02.2023 № 6 (а.с. 15).

Підставами відмови у реєстрації податкової накладної у рішенні зазначено: "ненадання платником податку копій розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків". Крім того, в графі «Додаткова інформація» рішення зазначено: "Відсутні документи, що підтверджують подію 02.02.2023 на суму 95620 грн., не надано ОСВ по рахунку 361 та/або 6811 за лютий 2023 року."

Вважаючи рішення комісії Головного управління ДПС у Сумській області, якими відмовлено в реєстрації податкових накладних від 02.02.2023 № 6, № 8, № 11, неправомірним, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить із наступного.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюються Податковим кодексом України (далі - ПК України).

Відповідно до підпунктів 16.1.2, 16.1.3 статті 16 ПК України, платник податків зобов`язаний вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів, подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.

Згідно із підпунктом "а" пункту 185.1 статті 185 ПК України, об`єктом оподаткування є операції платників податку з: постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу у володіння та користування лізингоодержувачу/орендарю.

Відповідно до пункту 187.1 статті 187 ПК України, датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку. Для документів, складених в електронній формі, датою оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку, вважається дата, зазначена у самому документі як дата його складення відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", незалежно від дати накладення електронного підпису.

Відповідно до пункту 201.7 статті 201 ПК України, податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).

При здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України (п. 201.10 ст. 201 ПК України).

Відповідно до підпункту 14.1.60 пункту 14.1 статті 14 ПК України, єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.

Положенням пункту 201.10 статті 201 ПК України також визначено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 01.07.2017 в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Помилки в реквізитах, визначених пунктом 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов`язань, не можуть бути причиною неприйняття податкових накладних у електронному вигляді.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Отже, платник податку - постачальник з настанням першої із умов виникнення податкових зобов`язань, визначених у пункті 187.1 статті 187 ПК України, зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до пункту 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року № 1246 (у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин), податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування складаються та реєструються постачальником (продавцем) - платником податку, крім випадків, визначених пунктом 9 цього Порядку (пункт 8 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних).

Згідно із пунктом 12 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 01.07.2015 року); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до пунктів 13-15 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДФС.

У квитанції зазначаються дата та час її формування, реквізити податкової накладної та/або розрахунку коригування та результат перевірки. Якщо у податковій накладній та/або розрахунку коригування за результатами проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), виявлено порушення, платнику податку надсилається квитанція про неприйняття податкової накладної та/або розрахунку коригування із зазначенням причини такого неприйняття.

Згідно із пунктом 201.16 статті 201 ПК України, реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

11 грудня 2019 року Кабінетом Міністрів України прийнято постанову "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" № 1165, якою, крім іншого, затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 1165 у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин).

Пунктом 1 Порядку № 1165 встановлено, що цей Порядок визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.

За змістом пункту 2 Порядку № 1165, автоматизований моніторинг відповідності податкової накладної/розрахунку коригування критеріям оцінки ступеня ризиків - сукупність заходів та методів, що застосовуються контролюючим органом для виявлення ознак наявності ризиків порушення норм податкового законодавства за результатами проведення автоматизованого аналізу наявної в інформаційних системах контролюючих органів податкової інформації.

Згідно із пунктом 5 Порядку № 1165, платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Податкова накладна / розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

Платник податку отримує інформацію щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, через електронний кабінет (пункт 8 Порядку № 1165).

Пунктами 10, 11 Порядку № 1165 передбачено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

Згідно із приписами пункту 7 Порядку № 1165, у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Як встановлено судом, реєстрацію поданих позивачем податкових накладних було зупинено через встановлення відповідності п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, та запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток № 3 до Порядку № 1165), підставою для зупинення реєстрації податкових накладних є те, що обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі.

Відтак, аналіз пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій свідчить про те, що для того аби встановити наявність у господарської операції такої ознаки, мають існувати визначені цим пунктом передумови.

Надаючи правову оцінку підставам для зупинення реєстрації складених позивачем податкових накладних суд звертає увагу на те, що Порядок № 1165 не містить вимоги про прийняття контролюючим органом окремого рішення з питання зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН.

Водночас, виходячи з наведених вище положень пунктів 10, 11 Порядку № 1165, зміст такого рішення наводиться податковим органом у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

При цьому, пунктом 11 Порядку № 1165 передбачено вимоги до змісту такої квитанції, а саме - у ній обов`язково мають бути зазначені: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

Дослідивши долучені до матеріалів справи копії квитанції про зупинення реєстрації податкових накладних, суд встановив, що в них не зазначено вимог до платника податків в частині надання конкретних пояснень та документів з метою реєстрації податкової накладної в ЄРПН.

Наведене, на переконання суду, унеможливлює визначення платником податку своїх дій, які він має вчинити з метою прийняття контролюючим органом позитивного рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування у ЄРПН.

При цьому, суд виходить з того, що Порядок № 1165 не передбачає можливості проведення контролюючим органом консультацій, листування з платником податку на етапі прийняття рішення про реєстрацію / відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН чи залучення платника податку до процесу прийняття цього рішення в інший спосіб. Тобто, у такому випадку платник податку фактично позбавлений можливості на участь у процесі прийняття суб`єктом владних повноважень відповідного рішення. Як наслідок, визначальне значення для дотримання законності цієї процедури і забезпечення прав платника податку під час її проведення має конкретизація контролюючим органом підстав для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН та зазначення у квитанції про зупинення чітких і зрозумілих вказівок такому платнику щодо того, які саме пояснення та копії документів має надати цей платник задля розгляду питання про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН.

Верховний Суд у постанові від 08 лютого 2022 року у справі № 380/8213/21 зазначив, що зупинення реєстрації податкових накладних без переліку документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної не надало позивачу можливості надати достатній обсяг підтверджуючих документів. Можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків.

Однак, у цій справі надіслані позивачу квитанції про зупинення реєстрації податкових накладних містили лише загальне посилання на наявність у нього права подати пояснення та копії документів без зазначення їх конкретного переліку.

Посилання представника відповідачів на те, що перелік документів, надання яких є необхідним для розгляду питання про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН, визначений пунктом 5 Порядку № 520, суд визнає безпідставними, оскільки зазначеною нормою передбачено орієнтовний перелік таких документів (застосовано словосполучення "може включати"), що не дає платнику податків можливість достовірно визначити обсяг необхідних документів, надання яких податковому органу буде достатнім для реєстрації податкової накладної у ЄРПН.

При цьому, на переконання суду, під час прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних, контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарських операцій позивача на предмет їх реальності. Змістовна оцінка господарської операції може бути проведена лише за результатом здійснення відповідної перевірки, підстави та порядок проведення якої визначено нормами Податкового кодексу України. У свою чергу, під час реєстрації податкових накладних контролюючим органом фактично проводиться моніторинг операції чи платника податків лише за зовнішніми (формальними) критеріями.

Разом із тим, позивачем було надано до контролюючого органу документи та пояснення стосовно здійснених господарських операцій, разом з копіями документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Так, на підтвердження реальності здійснення господарської операції, яка стала підставою для складення податкової накладної від 02.02.2023 № 8, позивач зазначив, що на виконання умов договору про закупівлю від 24.01.2023 № 71 укладеного між ТОВ «МАЙСТЕР КОНОТОП» та Державним спеціалізованим господарським підприємством «Ліси України» філією «Свеське лісове господарство» ДП «Ліси України» позивачем було відвантажено товар згідно видаткової накладної від 10.02.2023 № 55 на суму 38241,00 грн. в т.ч. ПДВ 6373,50 грн. За фактом здійснення господарської операції ТОВ «МАЙСТЕР КОНОТОП» склало податкову накладну від 02.02.2023 № 8 на суму 38241,00 грн. (у т.ч. ПДВ 6373,50грн.). У поясненнях позивач зазначив про походження товару, який був предметом господарської операції з Державним спеціалізованим господарським підприємством «Ліси України» філією «Свеське лісове господарство» ДП «Ліси України» за договором № 71 від 24.01.2023, вказавши, що набір ущільнень (код за УКТЗЕД 8484100090) придбано товариством у ТОВ «Андреас Штіль» в кількості 4 шт. по дилерському договору від 21.02.2018 №20180221.01, про що свідчить видаткова накладна від 06.02.2023 № 3570. Товариством на рахунок ТОВ «Андреас Штіль» здійснено оплату за поставлений товар на суму 29126,76 грн., що підтверджується банківською випискою по рахунку за 03.02.2023. За правилом події, що сталася раніше, ТОВ «Андреас Шгіль» було складено та зареєстровано в ЄРПН податкову накладну № 181 від 03.02.2023. Доставка товару у взаємовідносинах поставки між ТОВ «Андреас Штіль» та ТОВ «МАЙСТЕР КОНОТОП" здійснена Новою поштою, що підтверджується ТТН № 20400317641136 від 06.02.2023, на склад зберігання за адресою: м. Конотоп, вул. Батуринська, 9.

На підтвердження реальності здійснення господарської операції, яка стала підставою для складення податкової накладної від 02.02.2023 № 11, позивач вказав, що на виконання умов договору про закупівлю від 24.01.2023 № 71 позивачем було відвантажено товар згідно видаткової накладної від 10.02.2023 № 56 на суму 18874,00 грн. в т.ч. ПДВ 3145,67 грн. За фактом здійснення господарської операції ТОВ «МАЙСТЕР КОНОТОП» склало податкову накладну від 02.02.2023 № 11 на суму 18874,00 грн. (у т.ч. ПДВ 3145,67 грн.). У поясненнях позивач зазначив про походження товару, який був предметом господарської операції з Державним спеціалізованим господарським підприємством «Ліси України» філією «Свеське лісове господарство» ДП «Ліси України» за договором від 24.01.2023 № 71. Зокрема вказав, що комплект ущільнень (код за УКТЗЕД 8484100090) придбано Товариством у ТОВ «Андреас Штіль» (код ЄДРПОУ 32250480), в кількості 4 шт. по дилерському договору від 21.02.2018 № 20180221.01, про що свідчить видаткова накладна від 06.02.2023 № 3572. Товариством на рахунок ТОВ «Андреас Штіль» здійснено оплату за поставлений товар на суму 13833,36 грн., що підтверджується банківською випискою по рахунку за 03.02.2023. За правилом події, що сталася раніше, ТОВ «Андреас Штіль» було складено та зареєстровано в ЄРПН податкову накладну від 03.02.2023 № 179. Доставка товару у взаємовідносинах поставки між ТОВ «Андреас Штіль» та ТОВ «МАЙСТЕР КОНОТОП» здійснена Новою поштою, що підтверджується ТТН від 06.02.2023 № 20400317641136 на склад зберігання за адресою: м. Конотоп, вул. Батуринська, 9.

На підтвердження реальності здійснення господарської операції, яка стала підставою для складення податкової накладної від 02.02.2023 № 6, позивач у поясненнях зазначив, що на виконання умов договору про закупівлю № 71 від 24.01.2023 було відвантажено товар згідно видаткових накладних від 03.02.2023 № 43 на суму 48000,00грн. в т.ч ПДВ 8000,00грн. та від 10.02.2023 № 57 на суму 47620,00 грн. в т.ч. ПДВ 7936,67 грн. За фактом здійснення господарської операції ТОВ «МАЙСТЕР КОНОТОП» склало податкову накладну від02.02.2023 № 6 на суму 95620,00 грн. (у т.ч. ПДВ 15936,67грн.). У поясненнях позивач зазначив про походження товару, який був предметом господарської операції з Державним спеціалізованим господарським підприємством «Ліси України» філією «Свеське лісове господарство» ДП «Ліси України» за договором від 24.01.2023 № 71. Зокрема вказав, що напилок круглий (код за УКТЗЕД 8203100000) придбано Товариством у ТОВ «Андреас Штіль» в кількості 36 шт. (4,8 х 200мм) та 60 шт. (5.2 х 200мм) по дилерському договору від 21.02.2018, № 20180221.01, про що свідчить видаткова накладна від 06.02.2023 № 3569. Товариством на рахунок ТОВ «Андреас Штіль» здійснено оплату за поставлений товар на суму 35680,32 грн., що підтверджується банківською випискою по рахунку за 03.02.2023. За правилом події, що сталася раніше, ТОВ «Андреас Штіль» було складено та зареєстровано в ЄРПН податкову накладну від 03.02.2023 № 182. Доставка товару у взаємовідносинах поставки між ТОВ «Андреас Штіль» та ТОВ «МАЙСТЕР КОНОТОП» здійснена Новою поштою, що підтверджується ттн від 06.02.2023 р № 20400317641136 на склад зберігання за адресою: м. Конотоп, вул. Батуринська, 9.

Відтак, зважаючи на наявність передбачених законодавством документів, які свідчать про проведення господарської операції між позивачем та його контрагентом, а також враховуючи те, що відповідні пояснення та додаткові документи надані контролюючому органу, суд дійшов висновку, що в контролюючого органу не було достатніх підстав для відмови у проведенні реєстрації податкових накладних від 02.02.2023 № 6, № 8, № 11.

При цьому, на переконання суду, належних та допустимих, достатніх та достовірних доказів включення господарської операції позивача до переліку ризикових не надано.

Натомість, у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної контролюючий орган фактично вдається до цитування пункту 1 Критерії ризиковості здійснення операцій, зазначених у Додатку № 3 Порядку № 1165. Іншої належної мотивації підстав та причин віднесення господарської операції позивача, визначених податковою накладною, до категорії ризикових, квитанція не містять.

У квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних не зазначено переліку документів, які потрібно надати позивачу до контролюючого органу, які б були достатніми для прийняття рішень про реєстрацію податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Проте, загальне зазначення в квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної щодо надання документів призводить до необґрунтованого обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не будь-яких на власний розсуд.

У даному випадку, недотримання принципу правової визначеності під час зупинення реєстрації податкової накладної призвело до необізнаності платника податків щодо вичерпного переліку необхідних документів, які він повинен був надати контролюючому органу, внаслідок чого позивач не зміг належним чином виконати свої обов`язки щодо реєстрації податкової накладної.

Здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства. Здійснення моніторингу не повинне підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу.

Незазначення конкретного необхідного переліку документів, що має подати позивач, фактично призвело до створення штучних передумов для невиконання позивачем вимоги про надання необхідних документів, перелік яких по суті залишався для нього невідомим, що у свою чергу призвело до створення штучних передумов для прийняття оскаржуваних рішень.

Суд звертає увагу на той факт, що недотримання податковим органом вимог законодавства на етапі зупинення реєстрації податкової накладної щодо оформлення квитанції прямо вказує на те, що рішення, яке прийняте на наступному етапі, тобто рішення Комісії про відмову у реєстрації податкової накладної, теж не є законним.

Аналогічна правова позиція висловлена Верховним Судом у постановах від 22.07.2019 у справі № 815/2985/18, від 10.04.2020 у справі № 819/330/18, висновки якого, в силу вимог частини 5 статті 242 Кодексу адміністративного судочинства України, суд враховує при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин.

А отже, зважаючи на наявність у позивача документів, які свідчать про реальність проведення господарської операції між позивачем та його контрагентом, та на те, що таких документів достатньо, контролюючий орган не мав правових підстав для відмови позивачу у реєстрації податкових накладних від 02.02.2023 № 6, № 8, № 11.

З огляду на вищевказане, суд дійшов висновку, що рішення комісії Головного управління ДПС у Сумській області від 03.03.2023 року №8369353/41691598 про відмову в реєстрації податкової накладної № 6 від 02.02.2023, від03.03.2023 року № 8369328/41691598 про відмову в реєстрації податкової накладної №8від 02.02.2023, від 03.03.2023 року №8369387/41691598 про відмову в реєстрації податкової накладної № 11 від 02.02.2023 є протиправними, відтак підлягають скасуванню.

Щодо позовної вимоги про зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати подані податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних, то варто звернути увагу на наступне.

Відповідно до вимог п. 201.1, 201.10 ст. 201 ПК України реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних віднесено до обов`язків платника податків.

У той же час, наведені норми розраховані на відсутність спірних правовідносин, позаяк у випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування механізм її подальшої реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних є іншим.

Згідно з приписами п. 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року № 1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій:

прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування;

набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення);

неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому вимоги абзацу десятого пункту 12 цього Порядку не застосовуються до податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку. Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням.

Отже, реєстрація в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної/розрахунку коригування, реєстрацію якої попередньо було зупинено, є повноваженням Державної податкової служби України.

Проте, обставин, які б унеможливлювали реєстрацію спірної податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, судом не встановлено.

Відповідно до ч. 3 ст. 245 КАС України у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.

Таким чином, з метою відновлення прав та інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду, та з метою дотримання судом гарантій щодо остаточного вирішення спору між сторонами, суд дійшов висновку про необхідність зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну від 02.02.2023 № 6, податкову накладну від 02.02.2023 № 8, податкову накладну від 02.02.2023 № 11 в Єдиному реєстрі податкових накладних датою їх подання.

Суд також зауважує, що рішення суду має бути не тільки законним та обґрунтованим, воно повинно бути ще й ефективним у захисті порушених прав, свобод та інтересів. А тому вважає, що покладання на Державну податкову службу України обов`язку зареєструвати податкову накладну не вважатиметься втручанням у його дискреційні повноваження.

Відповідно до присів ст. 9, 77 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Разом з тим, відповідачі як суб`єкти владних повноважень, не надали суду доказів на підтвердження правомірності рішення про відмову в реєстрації податкової накладної.

Таким чином, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Враховуючи задоволення позовних вимог, позивачу за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Сумській області, як відповідача, що прийняв спірне рішення, підлягає відшкодуванню сплачена позивачем 8052,00 грн. сума судового збору, що є належним розміром, який підлягав сплаті до бюджету на час звернення позивача до суду.

Керуючись ст.ст. 90, 139, 143, 241-246, 250, 255, 295 КАС України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕР КОНОТОП» до Головного управління ДПС у Сумській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Сумській області про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 03.03.2023 року №8369353/41691598.

Зобов`язати Державну податкову службу України (Львівська площа, 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕР КОНОТОП» (вул. Батуринська, 9, м. Конотоп, Сумська область, 41600, код ЄДРПОУ 41691598) від 02.02.2023 № 6 в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її подання.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Сумській області про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 03.03.2023 року №8369328/41691598.

Зобов`язати Державну податкову службу України (Львівська площа, 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕР КОНОТОП» (вул. Батуринська, 9, м. Конотоп, Сумська область, 41600, код ЄДРПОУ 41691598) від 02.02.2023 № 8 в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її подання.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Сумській області про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 03.03.2023 року №8369387/41691598.

Зобов`язати Державну податкову службу України (Львівська площа, 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕР КОНОТОП» (вул. Батуринська, 9, м. Конотоп, Сумська область, 41600, код ЄДРПОУ 41691598) від 02.02.2023 № 11 в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її подання.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Сумській області (вул. Іллінська, 13, м. Суми, Сумська область, 40009, код ЄДРПОУ 43995469) на користьТовариства з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕР КОНОТОП» (вул. Батуринська, 9, м. Конотоп, Сумська область, 41600, код ЄДРПОУ 41691598) судовий збір у розмірі 8052 (вісім тисяч п`ятдесят дві) грн. 00 коп.

Рішення може бути оскаржено до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складення повного рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя Є.Д. Кравченко

СудСумський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.01.2024
Оприлюднено19.01.2024
Номер документу116362511
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —480/3326/23

Постанова від 17.10.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Дашутін І.В.

Ухвала від 15.10.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Дашутін І.В.

Ухвала від 12.08.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Дашутін І.В.

Ухвала від 19.06.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Ухвала від 03.06.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Ухвала від 03.06.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Ухвала від 09.05.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Курило Л.В.

Ухвала від 09.05.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Курило Л.В.

Ухвала від 26.04.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Курило Л.В.

Ухвала від 15.04.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Курило Л.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні