Рішення
від 18.01.2024 по справі 160/30697/23
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18 січня 2024 рокуСправа №160/30697/23

Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Рябчук О.С.

розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у письмовому провадженні) адміністративну справу за адміністративним позовом Фермерського господарства "БУКУРІЯ" до Затишнянської сільської територіальної громади в особі Затишнянської сільської ради, третя особа: Головне управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії, -

УСТАНОВИВ:

23.11.2023 року до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Фермерського господарства "БУКУРІЯ" до Затишнянської сільської територіальної громади в особі Затишнянської сільської ради, третя особа: Головне управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області, з вимогами:

- визнати протиправною бездіяльність Затишнянської сільської територіальної громади в особі Затишнянської сільської ради, пов`язану з не розглядом клопотання від 03.10.2023 р. представника Фермерського господарства "Букурія" про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо формування та передачу в постійне користування позивачу земельної ділянки площею 49,7503 га, яка знаходиться за адресою: Дніпропетровська область, Кам`янський район, територія Гуляйпільської сільської ради;

- зобов`язати Затишнянську сільську територіальну громаду в особі Затишнянської сільської ради розглянути клопотання представника Фермерського господарства"Букурія" від 03.10.2023 р. та надати дозвіл на розробку технічної документації із землеустрою щодо формування та передачу в постійне користування Фермерському господарству "Букурія" (ЄДРПОУ 24242647) земельної ділянки площею 49,7503 га, яка знаходиться за адресою: Дніпропетровська область, Кам`янський район, територія Гуляйпільської сільської ради.

В обґрунтування заявлених вимог позивач зазначив, що з моменту реєстрації юридичної особи мав у фактичному користуванні земельну ділянку площею 49,7503 га, кадастровий номер 1222082000:01:001:0204, розташовану на території Гуляйпільської сільської ради Кам`янського (Криничанського) району Дніпропетровської області. В подальшому цю земельну ділянку було передано з державної в комунальну власність Затишнянській сільській територіальній громаді в особі Затишнянської сільської ради Кам`янського району Дніпропетровської області. В подальшому, рішенням Господарського суду Дніпропетровської області визнано право постійного користування ФГ «Букурія» земельною ділянкою, а також визнано незаконними дії з її поділу. Так, з метою виконання рішення суду та поновлення права постійного користування позивач звернувся до Затишнянської сільської територіальної громади в особі Затишнянської сільської ради з клопотанням від 03.10.2023 року про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо формування та передачу в постійне користування позивача земельної ділянки площею 49,7503 га, яка знаходиться за адресою: Дніпропетровська область, Кам`янський р-н, територія Гуляйпільської сільської ради. Проте, у відповідь на звернення відповідачем не було вчинено жодних дій, а також не повідомлено про причини відмови у наданні такого дозволу. Позивач вважає таку бездіяльність відповідача протиправною, у зв`язку із чим звернувся до суду з цим позовом.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 24.11.2023 року відкрито провадження у справі, справу призначено до розгляду в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи (у письмовому провадженні) за наявними у справі матеріалами.

Цією ж ухвалою відповідачу було надано строк для подання відзиву на позовну заяву протягом п`ятнадцяти днів з дня отримання копії цієї ухвали, разом із доказами, які підтверджують обставини, на яких ґрунтуються заперечення відповідача.

Копію ухвали про відкриття провадження у справі було отримано відповідачем та третьою особою за допомогою підсистеми «Електронний суд» 24.11.2023 року, що підтверджується матеріалами справи.

Відповідачем відзиву проти позову не було надано. З клопотаннями, заявами, поясненнями відповідач до суду не звертався.

Третьою особою пояснень щодо позову не було надано.

18.12.2023 року представником позивача надано до суду клопотання про надання додаткових доказів у справі.

Згідно до ч.5 ст.262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше.

Частиною 4статті 243 Кодексу адміністративного України встановлено, що судове рішення, постановлене у письмовому провадженні, повинно бути складено у повному обсязі не пізніше закінчення встановлених цим Кодексом строків розгляду відповідної справи, заяви або клопотання.

Згідно з ч.5ст.250 Кодексу адміністративного судочинства України датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.

Відповідно до ч. 8ст. 262 Кодексу адміністративного судочинства Українипри розгляді справи за правилами спрощеного позовного провадження суд досліджує докази і письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи.

Дослідивши матеріали справи, суд приходить до наступного висновку.

14.03.2023 року Господарським судом Дніпропетровської області прийнято рішення у справі № 904/4180/22, яким позов Фермерського господарства «Букурія» задоволено повністю.

Визнано незаконними діїЗатишнянської сільської територіальної громади в особі Затишнянської сільської ради (52363, Дніпропетровська область, Кам`янського району, с. Затишне, вул. Центральна, 9,ЄДРПОУ 04525053), які пов`язані з поділом земельної ділянки, кадастровий номер 1222082000:01:001:0204, площею 49,7503 га, форма власності комунальна, яка розташована за адресою: Дніпропетровська область, Криничанський район, Гуляйпільська сільська рада на земельні ділянки площами 20,0 га, 20,0 га та 9,7503 га.

Зобов`язаноГоловне управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області (49006, м. Дніпро, вул. Філософська, 39-а, ЄДРПОУ 39835428 )скасуватиу Державному земельному кадастрі державну реєстрацію земельних ділянок, проведену 02.09.2021р. з кадастровими номерами 1222082000:01:001:0647; 1222082000:01:001:0648; 1222082000:01:001:0649, які виникли внаслідок скасування кадастрового номеру 1222082000:01:001:0204 та поділу земельної ділянки, площею 49,7503 га, форма власності комунальна, яка була розташована за адресою: Дніпропетровська область, Криничанський район, Гуляйпільська сільська рада на земельні ділянки площами 20,0 га, 20,0 і та 9,7503 га.

Зобов`язаноГоловне управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області (49006, м. Дніпро, вул. Філософська, 39-а, ЄДРПОУ 39835428)поновитиу Державному земельному кадастрі кадастровий номер 1222082000:01:001:0204земельної ділянки, площею 49,7503 га, форма власності комунальна, яка розташована за адресою: Дніпропетровська область, Криничанський район, Гуляйпільська сільська рада.

Постановою Центрального апеляційного господарського суду від 03.07.2023 року у справі № 904/4180/22 рішення Господарського суду Дніпропетровської області від 14.03.2023 у справі № 904/4180/22 залишено без змін.

Листом від 21.08.2023 року № 27-4-0.62-4849/2-23 на виконання рішення суду Головним управлінням Держгеокадастру у Дніпропетровській області повідомлено ФГ «Букурія», що скасований кадастровий номер земельної ділянки не може бути присвоєний іншій земельній ділянці та набуває статусу архівний за рішенням Державного кадастрового реєстратора. Поновлення у державному земельному кадастрі кадастрового номеру є неможливим та запропоновано звернутись до розробника документації із землеустрою.

03.10.2023 року ФГ «Букурія» звернулось до Затишнянської сільської територіальної громади в особі Затишнянської сільської ради з клопотанням про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо формування та передачу в постійне користування земельної ділянки площею 49,7503 га, розташованої на території Гуляйпільської сільської ради Кам`янського району Дніпропетровської області.

До клопотання було надано копію листа від 21.08.2023р. № 24-4-0.62-4849/2-23, графічні матеріали, копію ордеру серії АЕ № 1229757 від 28.09.2023 року, копію довіреності від 22.09.2021 року.

Клопотання від 03.10.2023 року разом з додатками було отримано Затишнянською сільською радою 06.10.2023 року засобами поштового зв`язку, про що свідчить наявне в матеріалах справи рекомендоване повідомлення про вручення поштового відправлення.

Затишнянською сільською радою не було надано дозволу на розробку технічної документації із землеустрою, а також не повідомлено про підстави відмови.

Вважаючи, що відповідачем не розглянуто його заяву в порядку, встановленому чинним законодавством, позивач звернувся з цим позовом до суду.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам суд зазначає наступне.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, у межах повноважень та способом, передбаченими Конституцією та законами України.

Згідно частини першої статті 3 Земельного кодексу України (далі - ЗК України) земельні відносини регулюються Конституцією України, цим Кодексом, а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.

Відповідно до пункту б) частини першої статті 12 ЗК України до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належить передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб відповідно до цього Кодексу.

Стаття 116 ЗК України передбачає, що громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.

Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.

Безоплатна передача земельних ділянок у власність громадян провадиться у разі: а) приватизації земельних ділянок, які перебувають у користуванні громадян; б) одержання земельних ділянок внаслідок приватизації державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій; в) одержання земельних ділянок із земель державної і комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації, визначених цим Кодексом.

Передача земельних ділянок безоплатно у власність громадян у межах норм, визначених цим Кодексом, провадиться один раз по кожному виду використання.

Повноваження відповідних органів виконавчої влади щодо передачі земельних ділянок у власність або користування та порядок надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування встановлені статтями 118, 122, 123 ЗК України.

Відповідно до частини шостої статті 118 ЗК України громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри.

До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства). У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, заява подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим. Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.

Згідно з положеннями частини сьомої наведеної статті, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні.

Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

Системний аналіз наведених правових норм дає підстави зробити висновок, що ЗК України визначено вичерпний перелік підстав для відмови у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, зокрема: невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку. При цьому, чинним законодавством не передбачено право суб`єкта владних повноважень відступати від положень статті 118 ЗК України.

Вказана позиція узгоджується з викладеною у постанові Верховного Суду України від 10 грудня 2013 року справі № 21-358а13 та в постанові Верховного Суду від 27 лютого 2018 року в справі № 545/808/17.

Матеріали справи не містять доказів розгляду клопотання про надання дозволу на розробку проекту землеустрою Затишнянською сільською радою.

Відповідно до п.34 ч.1 ст.26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" від 21.05.1997 р. №280/97-ВР виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються такі питання: вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин.

Згідно з ч.1 ст.46 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" сільська, селищна, міська, районна у місті (у разі її створення), районна, обласна рада проводить свою роботу сесійно. Сесія складається з пленарних засідань ради, а також засідань постійних комісій ради.

Частиною 1 ст.47 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" визначено, що постійні комісії ради є органами ради, що обираються з числа її депутатів, для вивчення, попереднього розгляду і підготовки питань, які належать до її відання, здійснення контролю за виконанням рішень ради, її виконавчого комітету.

Відповідно до ч.1-3 ст.59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.

Рішення ради приймається на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених цим Законом. При встановленні результатів голосування до загального складу сільської, селищної, міської ради включається сільський, селищний, міський голова, якщо він бере участь у пленарному засіданні ради, і враховується його голос.

Статтею 52 зазначеного Закону визначені повноваження виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті ради.

Зокрема, виконавчий комітет сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради може розглядати і вирішувати питання, віднесені цим Законом до відання виконавчих органів ради.

Виконавчий комітет ради:

1) попередньо розглядає та схвалює проекти місцевих програм соціально-економічного і культурного розвитку, цільових програм з інших питань, прогноз місцевого бюджету, проект місцевого бюджету, проекти рішень з інших питань, що вносяться на розгляд відповідної ради;

2) координує діяльність відділів, управлінь та інших виконавчих органів ради, підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності відповідної територіальної громади, заслуховує звіти про роботу їх керівників;

3) має право змінювати або скасовувати акти підпорядкованих йому відділів, управлінь, інших виконавчих органів ради, а також їх посадових осіб (ч.1,2 ст.52).

Виходячи з наведених правових норм в контексті спірних правовідносин вбачається, що рішення про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та про надання її у постійне користування належить до виключних повноважень Затишнянської сільської ради Кам`янського району Дніпропетровської області шляхом прийняття відповідних рішень на пленарному засіданні. При цьому рішення, дії або бездіяльність сільської ради щодо надання земельних ділянок можуть бути оскаржені до суду.

Тобто, приписами чинного законодавства встановлено, що розгляд клопотання заінтересованої особи у вирішенні зазначеного питання повинно прийматись у формі рішення, що є виключною компетенцією, у даному випадку, Затишнянської сільської ради Кам`янського району Дніпропетровської області.

При цьому суд зазначає, що згідно з п. 34 ч. 1 ст. 26 Закону України«Про місцеве самоврядування в Україні»виключно на пленарних засіданнях відповідної ради вирішуються питання регулювання земельних відносин відповідно до закону. Частиною 1 ст. 59 цього Закону встановлено, щорадав межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.

Статтею 55 Конституції України закріплено фундаментальний принцип судового захисту всіх порушених прав людини і громадянина. Так, кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.

Згідно з ч. 1 ст. 5 КАС України, зокрема, кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист шляхом: 1) визнання протиправним та нечинним нормативно-правового акта чи окремих його положень; 2) визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень; 3) визнання дій суб`єкта владних повноважень протиправними та зобов`язання утриматися від вчинення певних дій.

Відповідно до ч. 1 ст. 19 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема у спорах фізичних чи юридичних осіб із суб`єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи індивідуальних актів), дій чи бездіяльності, крім випадків, коли для розгляду таких спорів законом встановлено інший порядок судового провадження.

Таким чином, здійснюючи передбачене ст. 55 Конституції України право на судовий захист, звертаючись до суду, особа вказує в позові власне суб`єктивне уявлення про порушене право чи охоронюваний інтерес та спосіб його захисту. Вирішуючи спір, суд зобов`язаний надати об`єктивну оцінку наявності порушеного права чи інтересу на момент звернення до суду, а також визначити, чи відповідає обраний позивачем спосіб захисту порушеного права тим, що передбачені законодавством, та чи забезпечить такий спосіб захисту відновлення порушеного права позивача.

Суд звертає увагу, що у разі, якщо суб`єкт владних повноважень використав надане йому законом право на прийняття певного рішення за наслідками розгляду звернення особи, але останнє визнане судом протиправним з огляду на його невідповідність чинному законодавству, при цьому суб`єктом звернення дотримано усіх визначених законом умов, то суд вправі зобов`язати суб`єкта владних повноважень прийняти певне рішення.

Отже, критеріями, які впливають на обрання судом способу захисту прав особи в межах вимог про зобов`язання суб`єкта владних повноважень вчинити певні дії, є встановлення судом додержання суб`єктом звернення усіх передбачених законом умов для отримання позитивного результату та наявність у суб`єкта владних повноважень права діяти при прийнятті рішення на власний розсуд.

За своєю правовою природою, відповідно до норм чинного законодавства, повноваження відповідача щодо надання дозволу на розроблення проектів землеустрою земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства є дискреційним повноваженням та виключною компетенцією уповноваженого органу.

Дискреційні повноваження - це сукупність прав та обов`язків органів державної влади та місцевого самоврядування, осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, що надають можливість на власний розсуд визначити повністю або частково вид і зміст управлінського рішення, яке приймається, або можливість вибору на власний розсуд одного з декількох варіантів управлінських рішень, передбачених проектом нормативно-правового акта.

Отже, дискреційне право органу виконавчої влади та місцевого самоврядування, осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, обумовлене певною свободою (тобто вільним або адміністративним розсудом) в оцінюванні та діях, у виборі одного з варіантів рішень та правових наслідків.

Наділивши державні органи та осіб, уповноважених на виконання функцій держави, дискреційними повноваженнями, законодавець надав відповідному органу держави та особам уповноважених на виконання функцій держави певну свободу розсуду при прийнятті управлінського рішення.

Згідно з Рекомендаціями Комітету Міністрів Ради Європи № R(80)2 стосовно здійснення адміністративними органами влади дискреційних повноважень, прийнятими Комітетом Міністрів 11.03.1980 на 316-й нараді, під дискреційними повноваженнями слід розуміти повноваження, які адміністративний орган, приймаючи рішення, може здійснювати з певною свободою розсуду, тобто, коли такий орган може обирати з кількох юридично допустимих рішень те, яке він вважає найкращим за даних обставин.

Аналіз норм Кодексу адміністративного судочинства України свідчить про те, що завдання адміністративного судочинства полягає не у забезпеченні ефективності державного управління, а в гарантуванні дотримання прав та вимог законодавства, інакше було б порушено принцип розподілу влади. Принцип розподілу влади заперечує надання адміністративному суду адміністративно-дискреційних повноважень, оскільки ключовим його завданням є здійснення правосуддя.

Отже, для повного захисту прав позивача суд вважає за необхідне зобов`язати Затишнянську сільську раду Кам`янського району Дніпропетровської області розглянути клопотання позивача про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у постійне користування.

Позовні вимоги про зобов`язання відповідача надати дозвіл на розробку проекту землеустрою є передчасними, оскільки з матеріалів справи вбачається та не заперечується позивачем, що клопотання позивача про надання дозволу на розробку проекту землеустрою ще не було розглянуто, рішення за результатами розгляду клопотання не прийнято.

Судовому захисту підлягають лише реально порушені права, адміністративний суд позбавлений можливості задовольняти позовні вимоги, спрямовані на майбутнє.

Таким чином, суд вирішив позов задовольнити частково.

Закріплений у частині першій статті 9 КАС України принцип змагальності сторін передбачає, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до частини другої статті 73 КАС України, предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Відповідно до частини першої статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

За змістом частини першої статті 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

На думку суду відповідачем, як суб`єктом владних повноважень, покладений на нього обов`язок доказування з урахуванням вимог, встановлених частиною другою статті 19 Конституції України та частиною другою статті 2 КАС України, не виконано та не доведено правомірність та законність його дій.

Вирішуючи питання про розподіл судових витрат, суд виходить з наступного.

Частиною 3 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.

Судовий збір у розмірі 1342,00грн. підлягає стягненню з відповідача за рахунок його бюджетних асигнувань.

Керуючись статтями 2,72-77,139,243-246,255,262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

УХВАЛИВ:

Позовну заяву Фермерського господарства "БУКУРІЯ" до Затишнянської сільської територіальної громади в особі Затишнянської сільської ради, третя особа: Головне управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії задовольнити частково.

Визнати протиправною бездіяльність Затишнянської сільської територіальної громади в особі Затишнянської сільської ради, пов`язану з не розглядом клопотання від 03.10.2023 р. Фермерського господарства "Букурія" про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо формування та передачу в постійне користування земельної ділянки площею 49,7503 га, яка знаходиться за адресою: Дніпропетровська область, Кам`янський район, територія Гуляйпільської сільської ради.

Зобов`язати Затишнянську сільську територіальну громаду в особі Затишнянської сільської ради розглянути клопотання Фрмерського господарства"Букурія" від 03.10.2023 р. про надання дозволу на розробку технічної документації із землеутрою щодо формування та передачу в постійне користування Фермерському господарству "Букурія" (ЄДРПОУ 24242647) земельної ділянки площею 49,7503 га, яка знаходиться за адресою; Дніпропетровська область, Кам`янський район, територія Гуляйпільської сільської ради.

В решті позовних вимог відмовити.

Стягнути з Затишнянської сільської ради Кам`янського району Дніпропетровської області (код ЄДРПОУ 04525053, вул. Центральна, буд. 9, с. Затишне, Кам`янський р-н, Дніпропетровська обл., 52363) за рахунок його бюджетних асигнувань на користь Фермерського господарства «Букурія» (52370, Дніпропетровська обл., Криничанський р-н, с. Гуляйполе, код ЄДРПОУ 24242647) судові витрати з оплати судового збору у розмірі 1342,00грн. (одна тисяча триста сорок дві гривні 00 копійок).

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя О.С. Рябчук

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.01.2024
Оприлюднено22.01.2024
Номер документу116390870
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них

Судовий реєстр по справі —160/30697/23

Рішення від 26.01.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Рябчук Олена Сергіївна

Рішення від 18.01.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Рябчук Олена Сергіївна

Ухвала від 24.11.2023

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Рябчук Олена Сергіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні