Рішення
від 17.01.2024 по справі 420/29945/23
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/29945/23

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17 січня 2024 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Попова В.Ф., розглянувши в письмовому провадженні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Завод Артуз Аква до Головного управління ДПС в Одеській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,

встановив:

Позивач звернувся до відповідачів із позовною заявою до суду, в якій просить:

1. Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 9550341/41329283 від 19.09.2023 та зобов`язати ДПС України зареєструвати податкову накладну № 414 від 10.08.2023.

2. Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 9550340/41329283 від 19.09.2023 та зобов`язати ДПС України зареєструвати податкову накладну № 418 від 14.08.2023.

3. Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 9550343/41329283 від 19.09.2023 та зобов`язати ДПС України зареєструвати податкову накладну № 421 від 17.08.2023.

4. Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 9550342/41329283 від 19.09.2023 та зобов`язати ДПС України зареєструвати податкову накладну № 423 від 17.08.2023.

Обґрунтовуючи позовні вимоги позивач зазначає, що відповідно до Договору поставки №01082023/3 від 01.08.2023, укладеного між ТОВ «ЗАВОД «АРТУЗ АКВА» та ТОВ «СТРОУН КЛАБ» здійснили поставку товару на користь ТОВ «СТРОУН КЛАБ», який оплачено покупцем. Складені податкові накладні були направлені для реєстрації до ЄРПН. Реєстрація зупинена з підстав відповідності п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. На вимогу податкового органу направлено первинні документи, але незважаючи на їх подання для спростування сумнівів податкового органу щодо ризиковості здійснення операції та позитивної податкової історії платника податків відповідачем прийняте рішення якими відмовлено у реєстрації податкових накладних в ЄРПН з підстав надання документів складених з порушенням законодавства. Такі рішення є протиправним просять задовольнити позовні вимоги, оскільки надані документи складені належним чином і в сукупності підтверджують здійснення господарської операції та обґрунтованість видання податкових накладних.

Від відповідачів надійшов відзив на позовну заяву відповідно до якого позовні вимоги не визнали та зазначили, що до п.201.16 ст.201 ПК України, реєстрація податкових накладних в ЄРПН зупинена, оскільки позивач відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операції. Позивачем на вимогу податкового органу були надані платіжні документи, які не були достатніми для реєстрації ПН, а тому у зв`язку з необхідністю надання додаткових пояснень та/або документів комісією запропоновано надати додаткові пояснення та копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування. Позивачем надане Повідомлення про подання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкових накладних разом з документами. За рішеннями Комісії від 19.09.2023 №9550340/41329283, №550341/41329283, №9550342/41329283, №9550343/41329283 позивачу відмовлено в реєстрації податкових накладних від 10.08.2023 № 414, від 14.08.2023 № 418, від 17.08.2023 № 421, від 17.08.2023 № 423 в ЄРПН, оскільки надані платіжні інструкції складені з порушеннями чинного законодавства, а саме відсутні обов`язкові реквізити, зокрема підпис платника.

Судом встановлені такі обставини по справі.

Відповідно до Договору поставки №01082023/3 від 01.08.2023, укладеного між ТОВ «ЗАВОД «АРТУЗ АКВА» та ТОВ «СТРОУН КЛАБ», ТОВ «ЗАВОД «АРТУЗ АКВА» зобов`язується поставити на користь ТОВ «СТРОУН КЛАБ» питну воду.

Відповідно видаткових накладних продукція поставлена, що підтверджується копіями накладних та товарно-транспортними накладними.

Товар поставлявся із залученням перевізника ТОВ «ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ БЛАСКО», з яким у ТОВ «ЗАВОД «АРТУЗ АКВА» укладено Договір про надання транспортно-експедиційних послуг № 01/05/22 від 01.05.2022.

Здійснення ТОВ «СТРОУН КЛАБ» платежів на оплату товару, поставленого відповідно до договору поставки № 01082023/3 від 01.08.2023 підтверджується платіжними дорученнями: № 343 від 17.08.2023, № 344 від 17.08.2023 року.

Відповідно до приписів п. 201.10 ст. 201 ПК України за кожною з вищезазначених господарських операцій ТОВ «ЗАВОД «АРТУЗ АКВА» були складені податкові накладні №414 від 10.08.2023, №418 від 14.08.2023, №421 від 17.08.2023, № 423 від 17.08.2023 які були направлені для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до п. 201.16 ст.201 ПК України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 (зі змінами), реєстрація податкових накладних від 10.08.2023 № 414, від 14.08.2023 № 418, від 17.08.2023 № 421, від 17.08.2023 № 423 в ЄРПН зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 2201, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток 3 Порядку). Запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Позивачем було подано до контролюючого органу Повідомленнявід 01.09.2023 про надання пояснень та копії документів щодо податкових накладних, реєстрацію яких зупинено.

Комісією з питань зупинення податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН ГУ ДПС в Одеській області були прийняті рішення від 19.09.2023 №9550340/41329283, №9550341/41329283, №9550342/41329283, №9550343/41329283 про відмову в реєстрації податкових накладних від 10.08.2023 №414, від 14.08.2023 №418, від 17.08.2023 №421, від 17.08.2023 №423 з підстав надання платником податків документів, складених із порушенням законодавства.

Зазначені рішення є предметом оскарження у цій справі.

Спірні правовідносини регулюються ПК України, Постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 року №1246 Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних (далі - Постанова №1246), Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 року №1165 (далі - Порядок №1165), Порядком прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 року №520 (далі - Порядок №520).

Відповідно до п.п.14.1.60 п.14.1 ст.14 ПК України, єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами (далі - ЄРПН).

Підпунктами "а", "б" пункту 185.1 статті 185 ПК України визначено, що об`єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України та постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України.

Згідно з пунктом 201.1 статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податків зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Пунктом 201.10 статті 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в ЄРПН та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в ЄРПН платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в ЄРПН платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Положеннями пункту 74.2. статті 74 Податкового кодексу України встановлено, що в ЄРПН забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН.

Виходячи з аналізу положень ПК України, які регламентують порядок формування податкового кредиту, підставою для виникнення у платника права на податковий кредит з податку на додану вартість є факт реального здійснення операцій з придбання товарно-матеріальних цінностей та послуг з метою їх використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку, а також оформлення відповідних операцій належним чином складеними первинними документами, які містять достовірні відомості про їх обсяг та зміст.

Ці положення стосуються також порядку корегування податкового кредиту шляхом подання відповідних розрахунків.

Постановою Кабінету Міністрів України №1165 "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" від 11.12.2019, затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок №1165).

Згідно з п.3 Порядку №1165, податкові накладні/розрахунки коригування, що подаються для реєстрації в Реєстрі, перевіряються щодо відповідності ознакам безумовної реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування.

Пунктом 5 визначено, що платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку, показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку.

Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій.

Відповідно до п. 6 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, ризиковості здійснення операції, реєстрація таких податкових накладних/розрахунку коригування зупиняється.

З аналізу положень Порядку №1165 вбачається, що саме у разі, коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, ризиковості здійснення операції, реєстрація ПН/РК зупиняється, а платник має право подати документи, необхідні для розгляду питання виключення платника податку з переліку платників, документи що підтверджують реальність господарської операції.

Отже, саме для вирішення питання виключення платника з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості, відповідності критеріям ризиковості здійснення господарської операції Комісія регіонального рівня має дослідити договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них, договори, довіреності та інші документи, що підтверджують невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Пунктом 20.2 ст. 20 Податкового кодексу України передбачено, що центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, приймає рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в Реєстрі у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Для реалізації цієї норми Наказом Міністерства Фінансів України №520 від 12.12.2019, затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, який визначає механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до Порядку №520 прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування.

Пунктами 4, 5 Порядку № 520 встановлено, що у разі зупинення реєстрації ПН/РК в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у ПН/РК, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації ПН/РК в Реєстрі.

Порядком передбачено, що у разі зупинення податкової накладної платник подає на комісію документи, а саме: договори, первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Згідно з пунктами 9, 10, 11 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:

ненадання / часткового надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, при отриманні Повідомлення;

та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Суд не погоджується з рішеннями комісії, оскільки позивачем надано копії первинних документів, які є достатніми для прийняття рішення про їх реєстрацію.

Позивачем на дату виникнення податкових зобов`язань та у зв`язку з виконанням ним зобов`язань постачальника послуг за договором підряду та на виконання вимог відповідно до пункту 187.1 ст. 187 Податкового кодексу України складено та направлено на реєстрацію до ЄРПН податкові накладні за першою подією - факт постачання послуг платником податку.

Зазначаючи в рішенні, що позивачем ненадані копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній, реєстрацію якої зупинено в Реєстрі, відповідач у Повідомлені про зупинення реєстрації ПН не зазначає які документи витребовуються, обмежившись лише заповненням форми цих повідомлень в яких зазначається загальні вимоги, а саме - надати документи на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній…

Суд зазначає, що контролюючий орган при зупиненні реєстрації податкової накладної повинен не лише запропонувати надати документи, а й навести їх конкретний перелік, оскільки в п.5 Порядку №520 наведений приблизний та не вичерпний (може включати) перелік документів необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено.

У іншому випадку, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.

Аналогічна правова позиція висловлена Верховним Судом в постановах від 23.10.2018 у справі №822/1817/18 (адміністративне провадження №К/9901/62472/18), від 21.05.2019 у справі №0940/1240/18 (адміністративне провадження №К/9901/7590/19), від 02.07.2019 у справі №140/2160/18 (адміністративне провадження №К/9901/13662/19).

Суд наголошує, що можливість виконання платником податків обов`язку надати документи, необхідні для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної, прямо залежить від чіткого визначення контролюючим органом конкретного переліку цих документів.

При цьому загальне посилання на вичерпний перелік документів контролюючим органом не є достатнім, а перелік документів, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення контролюючим органом, повинен бути конкретизований та чіткий.

Загальними вимогами, яким повинен відповідати акт індивідуальної дії, як акт правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість. В разі не зазначення в індивідуальному акті підстав його прийняття (фактичних і юридичних), чітких та зрозумілих мотивів його прийняття такий акт не може вважатися правомірним.

Дослідивши позиції сторін викладені у їх заявах по суті, проаналізувавши письмові докази по справі та приписи діючого законодавства, суд приходить до висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню виходячи з наступного.

У відзиві, відповідачі зазначають про те, що разом з Повідомленнями про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування на розгляд Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування ГУ ДПС в Одеській області позивачем надані платіжні інструкції складені з порушеннями чинного законодавства, а саме: відсутні обов`язкові реквізити, зокрема підпис платника, що не відповідає пунктам 41 та 42 Постанови Правління Національного банку України від 04.07.2018 № 75 «Про затвердження Положення про організацію бухгалтерського обліку в банках України».

Суд відхиляє такі обґрунтування, оскільки про такі невідповідності зазначених документів, відповідач не зазначав у жодному своєму рішенні як на стадії зупинення реєстрації так і при відмові у реєстрації податкової накладної. При цьому, сам факт невідповідності платіжної інструкції Постанові НБУ не є підтвердженням нездійснення розрахунків між учасниками договору та не спростовує факт поставки товару/надання послуг, тобто настання однієї з подій передбачених ст. 187 ПК України.

Фактично податковий орган не спростовує жодних обставин наведених позивачем, які витікають з наданих первинних документів, а саме: наявність договору, поставка товару та його оплата, що є достатнім для видання податкових накладних та їх реєстрації.

Суд зазначає, що визначальним є реальність господарської операції та рух активів сторін учасників цієї операції, а не наявність чи відсутність підпису на платіжному доручені за умови проведення розрахунків банком за цими документами.

Податковий орган не є органом уповноваженим на перевірку відповідності платіжних доручень вимогам НБУ при здійсненні платежів через банківські установи., що є підтвердженням протиправності зазначених вимог перед платником податків.

Суд вважає, що на момент прийняття оскаржуваних рішеннь про відмову в реєстрації податкових накладних в ЄРПН, позивач виконав вимоги Податкового кодексу України та Порядку №520 щодо підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної, а надані ним документи та пояснення є достатніми для їх реєстрації. Відмова в реєстрації ПН є протиправною, а прийняті рішення підлягають скасуванню.

На підтвердження позовних вимог позивачем надані суду та були у розпорядженні відповідача копії договору поставки, договору про надання транспортно-експедиційних послуг, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, договори постачання сировини позивачу, сертифікати якості, докази наявності матеріальних та трудових ресурсів та інші документи, які в повній мірі підтверджують здійснення господарських операцій, рух активів та правомірність формування податкових накладних.

Жодних заперечень, щодо істотних умов договорів, проведених розрахунків, руху активів, постачання послуг і реальності операції відповідач не зазначив, окрім невідповідності платіжних інструкцій, без врахування інших наданих документів, що не є належним обґрунтуванням прийнятого рішення.

Суд вважає, що оскільки встановлено, що Комісія протиправно відмовила у реєстрації ПН, а також прийнявши до уваги наявність у позивача права на реєстрацію ПН, належним способом захисту порушеного права є зобов`язання ДПС України їх зареєструвати.

При цьому, слід зазначити, якщо відмова відповідного органу визнана судом протиправною, а іншого варіанту поведінки у суб`єкта владних повноважень за законом не існує, то суд має право зобов`язати такий орган влади вчинити конкретні дії, які б гарантували захист прав позивача.

Суд зазначає, що відповідачі не довели правомірність прийнятих ними рішень, а тому вони є протиправним та підлягають скасуванню, як такі що не відповідають вимогам зазначеним у ч. 2 ст. 2 КАС України.

В той же час, позивач надав суду належні та допустимі докази, виклав правові обґрунтування правомірності позовних вимог.

У підсумку, з урахуванням вищезазначеного, у сукупності суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення позову.

Судові витрати у вигляді судового збору підлягають стягненню на користь позивача.

Керуючись ст. 241-248 КАС України, суд

в и р і ш и в:

Позовні вимоги ТОВ «ЗАВОД «АРТУЗ АКВА» задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 9550341/41329283 від 19.09.2023 та зобов`язати ДПС України зареєструвати податкову накладну № 414 від 10.08.2023 датою фактичного подання на реєстрацію.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 9550340/41329283 від 19.09.2023 та зобов`язати ДПС України зареєструвати податкову накладну № 418 від 14.08.2023 датою фактичного подання на реєстрацію.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 9550343/41329283 від 19.09.2023 та зобов`язати ДПС України зареєструвати податкову накладну № 421 від 17.08.2023 датою фактичного подання на реєстрацію .

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДПС в Одеській області № 9550342/41329283 від 19.09.2023 та зобов`язати ДПС України зареєструвати податкову накладну № 423 від 17.08.2023 датою фактичного подання на реєстрацію.

Стягнути з ГУ ДПС в Одеській області (ЄДРПОУ 44069166, 65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5) за рахунок бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю ТОВ «ЗАВОД «АРТУЗ АКВА» (код ЄДРПОУ 41329283 Одеська область, м. Теплодар, вул. Комунальна, 4) судовий збір в сумі 10 736,00 гривень.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до П`ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня складання повного судового рішення, через суд першої інстанції, який ухвалив відповідне рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя Попов В.Ф.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.01.2024
Оприлюднено22.01.2024
Номер документу116393105
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —420/29945/23

Ухвала від 03.06.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Коваль М.П.

Ухвала від 25.03.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Коваль М.П.

Ухвала від 05.03.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Коваль М.П.

Ухвала від 20.02.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Коваль М.П.

Рішення від 17.01.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Попов В.Ф.

Ухвала від 06.11.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Попов В.Ф.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні