РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
18 січня 2024 року справа № 580/12310/23
м. Черкаси
Черкаський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Тимошенко В.П.,
розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) у приміщенні суду адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії,
встановив:
22 грудня 2023 року до Черкаського окружного адміністративного суду звернулася ОСОБА_1 з позовом до Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області, в якому просить:
1) визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області № 13 від 10 листопада 2023 року в частині відмови у підтвердженні періодів роботи у КСП Червоний Жовтень з 01.01.1992 до 31.12.1998 та у ВСК Міжгір`я з 13.03.2009 до 30.09.2010 та з 10.04.2011 до 01.05.2013, що зараховується до стажу роботи оператором машинного доїння (дояркою) та свинаркою;
2) зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Черкаській області зарахувати позивачу періоди роботи у КСП Червоний Жовтень з 01.01.1992 до 31.12.1998 та у ВСК Міжгір`я з 13.03.2009 до 30.09.2010 та з 10.04.2011 до 01.05.2013, що зараховується до стажу роботи оператором машинного доїння (дояркою) та свинаркою.
Обґрунтовуючи позовні вимоги, позивачем зазначено, що відповідач протиправно не врахував до страхового стажу ОСОБА_1 період роботи у КСП Червоний Жовтень з 01.01.1992 до 31.12.1998 та у ВСК Міжгір`я з 13.03.2009 до 30.09.2010 та з 10.04.2011 до 01.05.2013. Позивач зазначає, що її трудова книжка містить всі необхідні записи, а тому є всі підстави для зарахування спірного періоду роботи до її страхового стажу.
Ухвалою суду від 26.12.2023 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі, справу вирішено розглядати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у письмовому провадженні) за наявними у справі матеріалами.
Головне управління Пенсійного фонду України в Черкаській області надало відзив на позовну заяву в якому просить у задоволенні позову відмовити повністю.
Вивчивши доводи сторін, викладені у позовній заяві, поясненнях на позовну заяву та відзиві, дослідивши наявні в матеріалах справи письмові докази, суд встановив таке.
13.04.2022 позивач звернулася із заявою до Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області про підтвердження стажу роботи з 04.09.1984 до 01.05.2013, де додані документи: витяг з Єдиного державного реєстру про ліквідацію ВСК Міжгір`я (ЄДРПОУ 03791798), трудову книжку та архівні довідки про періоди роботи з 04.09.1984 до 21.01.2008 на посаді оператора машинного доїння (доярки), з 13.03.2009 до 30.09.2010, з 10.04.2011 до 01.05.2013 на посаді свинарки, архівну довідку про реорганізацію, архівну довідку про заробітну плату; індивідуальні відомості про застраховану особу.
30.05.2022 за результатом розгляду заяви позивача від 13.04.2022 Комісія при Головному управлінні Пенсійного фонду України в Черкаській області прийняла рішення № 6 : підтвердити позивачу пільговий стаж роботи на посадах оператора машинного доїння (доярки) та свинарки з 04.09.1984 до 31.12.1984 (61 в/день), з 01.01.1985 до 07.09.1985 (181 в/день), з 08.09.1985 до 31.12.1991, з 01.01.1999 до 31.12.2003; за період із 01.01.2004 до 30.11.2007 - відповідно до сплачених страхових внесків та відмовила у підтвердженні пільгового стажу позивачу з 01.01.1992 до 31.12.1998, позаяк відсутні дані первинного обліку щодо виконання встановлених норм обслуговування; з 13.03.2009 до 30.09.2010 та з 10.04.2011 до 01.05.2013 - в індивідуальних відомостях про застраховану особу відсутні відомості про спеціальний стаж роботи (пільговий).
Вважаючи відмову у підтвердженні вказаних періодів роботи протиправною, позивач звернулася з адміністративним позовом до суду.
Рішенням Черкаського окружного адміністративного суду від 07 березня 2023 року адміністративний позов задоволено частково. Визнано протиправним та скасовано рішення Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області від 30.05.2022 №6 у частині немотивованої відмови ОСОБА_1 зарахувати періоди роботи у КСП Червоний Жовтень з 01.01.1992 до 31.12.1998 та у ВСК Міжгір`я з 13.03.2009 до 30.09.2010, з 01.01.2004 до 30.11.2007, з 10.04.2011 до 01.05.2013. Зобов`язано Головне управління Пенсійного фонду України в Черкаській області повторно розглянути заяву від 13.04.2022 ОСОБА_1 та прийняти мотивоване рішення з урахуванням висновків суду. У задоволенні позовних вимог в іншій частині відмовлено.
10.11.2023 а виконання рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 07.03.2023 у справі №580/5770/22 Комісія при Головному управлінні Пенсійного фонду України в Черкаській області прийняла рішення № 13, яким зокрема відмовила у підтвердженні пільгового стажу позивачу з 01.01.1992 до 31.12.1998, з 13.03.2009 до 30.09.2010, з 10.04.2011 до 01.05.2013 оскільки у наданих на розгляд комісії документах відсутня інформація про виконання заявницею встановлених норм обслуговування, як передбачено пунктом 5 частини 2 статті 114 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування».
Позивачка, вважаючи протиправними рішення відповідача щодо відмови в зарахуванні вищезазначеного періоду до страхового стажу, звернулася до суду з даним позовом.
Згідно із ст. 46 Конституції України громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.
Це право гарантується загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням за рахунок страхових внесків громадян, підприємств, установ і організацій, а також бюджетних та інших джерел соціального забезпечення; створенням мережі державних, комунальних, приватних закладів для догляду за непрацездатними.
Так, відповідно до п. д ст. 13 Закону України Про пенсійне забезпечення право на пенсію за вислугу років мають жінки, які працюють доярками (операторами машинного доїння), свинарками-операторами в колгоспах, радгоспах, інших підприємствах сільського господарства, - після досягнення 55 років і при стажі зазначеної роботи не менше 20 років за умови виконання встановлених норм обслуговування. Норми обслуговування для цих цілей встановлюються в порядку, що визначається Кабінетом Міністрів України.
Законом України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій від 03.10.2017 № 2148-VIII, який набрав чинності з 01.10.2017, Закон №1058 доповнений розділом XIVІ, а саме: статтями 114 та 115, які передбачають право на пенсійне забезпечення окремих громадян.
Так, відповідно до п. 5 ч. 2 ст. 114 Закону №1058 на пільгових умовах пенсія за віком призначається жінкам, які працюють доярками (операторами машинного доїння), свинарками-операторами в колгоспах, радгоспах, інших підприємствах сільського господарства, - після досягнення 55 років і за наявності стажу на зазначених роботах не менше 20 років, за умови виконання встановлених норм обслуговування.
Норми обслуговування для цих цілей встановлюються в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
До досягнення віку, встановленого абзацом першим цього пункту, право на пенсію за віком на пільгових умовах мають жінки 1970 року народження і старші після досягнення ними віку, встановленого абзацами третім - тринадцятим пункту 2 частини другої цієї статті.
До досягнення віку, встановленого абзацом першим цього пункту, право на пенсію за віком на пільгових умовах мають жінки 1970 року народження і старші після досягнення ними такого віку, зокрема, 53 роки 6 місяців - з 1 квітня 1968 року по 30 вересня 1968 року.
Отже, жінки, які працюють свинарками-операторами мають право на призначення пенсії на пільгових умовах за умови виконання норм обслуговування.
Відповідно до ст. 62 Закону України Про пенсійне забезпечення основним документом, що підтверджує стаж роботи, є трудова книжка. Порядок підтвердження наявного трудового стажу при відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній встановлюється КМУ.
Відповідно до п. 2.14 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої Наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.1993 №58, якщо працівник має право на пенсію за віком на пільгових умовах, запис у трудовій книжці робиться на підставі наказу, виданого за результатами атестації робочих місць, і має відповідати найменуванню Списків виробництв, робіт, професій, посад і показників, що дають право на пільгове пенсійне забезпечення. Показники, зазначені у цих Списках обов`язково повинні бути підтверджені у карті оцінки умов праці робочого місця за результатами атестації і можуть записуватись у дужках.
Відповідно до п. 1 Порядку підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, затвердженого постановою КМУ від 12.08.1993 №637, основним документом, що підтверджує стаж роботи, є трудова книжка. За відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній трудовий стаж встановлюється на підставі інших документів, виданих за місцем роботи, служби, навчання, а також архівними установами.
Пунктом 20 Порядку передбачено, що у тих випадках, коли в трудовій книжці відсутні відомості, що визначають право на пенсію на пільгових умовах, установлені для окремих категорій працівників, для підтвердження спеціального трудового стажу приймаються уточнюючі довідки підприємств, установ, організацій або їх правонаступників. У довідці має бути вказано: періоди роботи, що зараховуються до спеціального стажу; професія або посада; характер виконаної роботи; розділ, підрозділ, пункт, найменування списків або їх номери, до якого включається цей період роботи; первинні документи за час виконання роботи, на підставі яких видана зазначена довідка. У разі відсутності правонаступника, підтвердження періодів роботи, що зараховуються до трудового стажу для призначення пенсії на пільгових умовах або за вислугу років, установленої для окремих категорій працівників, здійснюється у порядку, визначеному Пенсійним Фондом України за погодженням з Мінсоцполітики та Мінфіном.
Тобто, виключно у випадку не підтвердження записами трудової книжки пільгового стажу особи виникає необхідність подання додаткових документів, та/або, у випадку необхідності пошуку свідків чи звернення до даних Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування.
З наявної в матеріалах справи копії трудової книжки від 04.09.1984 НОМЕР_1 встановлено, що позивач з 04.09.1984 до 21.01.2008 працювала оператором машинного доїння у колгоспі Червоний Жовтень, правонаступником якого є ВСК Міжгір`я; з 13.03.2009 до 30.09.2010 та з 10.04.2011 до 01.05.2013 працювала свинаркою у ВСК Міжгір`я, що додатково підтверджується довідкою виконкому Березняківської сільської ради від 03.12.2021 №44.
Згідно довідки виконкому Березняківської сільської ради від 18.10.2021 №33 колгосп Червоний Жовтень протоколом №2 від 25.03.2000 реорганізовано у виробничий сільськогосподарський кооператив Міжгір`я та зареєстрований у Смілянській райдержадміністрації 31.03.2000.
22.10.2019 Господарський суд Черкаської області у справі № 925/1024/16 затвердив звіт ліквідатора про проведення ліквідаційної процедури банкрута та доданий до нього ліквідаційний баланс станом на 06.09.2019 - ухвалив ліквідувати виробничий сільськогосподарський кооператив Міжгір`я (Черкаська область, Смілянський район, село Плескачівка, вул. Бондаренків буд.2, код ЄДРПОУ 03791798) як юридичну особу-банкрута. Архівні документи із особового складу працівників, які мали відносини з ВСК Міжгір`я передані на зберігання до Плескачівської сільської ради згідно акту передачі від 19.08.2019.
Згідно з довідками виконкому Березняківської сільської ради від 22.10.2021 №34 та від 24.06.2022 №30 документи про виконання норм обслуговування колгоспу Червоний Жовтень з 1992 року відсутні в архіві виконавчого комітету Березняківської сільської ради Черкаської області; місцезнаходження вищезазначених документів невідоме. Згідно відомостей виконкому Березняківської сільської ради від 18.10.2021 №30 про кількість фактично вироблених вихододнів (людиноднів) у колгоспному виробництві колгоспу Червоний Жовтень зазначається, що позивачем відпрацьовану таку кількість трудоднів (людиноднів): за 1992 рік - 258; за 1993 рік - 256; за 1994 рік - 227; за 1995 рік - 241; за 1996 рік-251; за 1997 рік - 227 та за 1998 рік - 239.
Згідно архівної довідки архівного відділу Черкаською РДА від 06.06.2022 №49/01-17 підтверджується факт, що немає інформації про встановлений мінімум вихододнів на 1986, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993 у протоколах загальних зборів КСП Червоний Жовтень, проте Комісія не проаналізувала списки членів, які не виробили норму вихододнів у зв`язку із зарахованими періодами згідно рішень загальних зборів КСП Червоний Жовтень за спірні періоди, позаяк згідно архівної довідки про заробітну плату для обчислення пенсії, виданою позивачу виконкомом Березняківської сільської ради, зазначається, що у період з 1992 по 1998 позивач отримувала щомісячно заробітну плату.
Відповідно до ст. 44 Закону України Про загальнообов`язкове пенсійне страхування органи Пенсійного фонду мають право вимагати відповідні документи від підприємств, організацій і окремих осіб, видані ними для оформлення пенсії, а також в необхідних випадках перевіряти обґрунтованість їх видачі та достовірність поданих відомостей про осіб, які підлягають загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню, умови їх праці та інших відомостей, передбачених законодавством для визначення права на пенсію. На такі перевірки не поширюється дія положень законодавства про здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності.
Згідно зі ст. 101 Закону України Про пенсійне забезпечення органи, що призначають пенсії, мають право вимагати відповідні документи від підприємств, організацій і окремих осіб, а також в необхідних випадках перевіряти обґрунтованість їх видачі.
При цьому відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 49 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування виплата пенсії за рішенням територіальних органів ПФУ або за рішенням суду припиняється, якщо пенсія призначена на підставі документів, що містять недостовірні відомості.
Зловживанням з боку пенсіонера в розумінні ч. 1 ст. 103 Закону України Про пенсійне забезпечення є, зокрема, подання ним документів з явно неправильними відомостями.
Аналіз наведених норм дає підстави вважати, що право особи на призначення пільгової пенсії згідно зі ст. 114 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування №1058 має бути підтверджене як пенсіонером (особистими документами), так і підприємством, на якому особа працювала зі шкідливими і важкими умовами праці. Відповідальність за надання недостовірних пенсійних документів також покладена на підприємство (організацію) та пенсіонера.
За наведеного, судом не встановлено, а відповідачем не доведено підстав для відмови у зарахуванні спірних періодів роботи позивача, адже вони підтверджені належними та допустимими доказами.
Беручи до уваги, що трудова книжка позивача належним чином оформлена, а також містить всі необхідні записи, суд дійшов висновку про наявність правових підстав для зарахуванні до пільгового стажу позивачки, періоду роботи у КСП Червоний Жовтень з 01.01.1992 до 31.12.1998.
Не затвердження (та як наслідок відсутність відповідних підтвердних документів) норм обслуговування тварин для доярок господарства на відповідному підприємстві не може ототожнюватися з невиконанням таких норм за наявної щомісячної оплати за посадою доярка/свинарка, про що зазначено Верховним Судом у постановах від 10.07.2018 у справі № 709/1360/17, від 07.02.2019 у справі № 699/155/17, від 20.01.2022 у справі №219/4003/17.
Щодо відмови у підтвердженні пільгового стажу з 13.03.2009 до 30.09.2010, з 10.04.2011 до 01.05.2013, оскільки в індивідуальних відомостях про застраховану особу відсутні відомості про спеціальний стаж роботи (пільговий), суд зазначає таке.
За п. 4 розд. І, п. 1 розд. ІІ Положення про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування, що затверджено постановою правління Пенсійного фонду України від 18.06.2014 року № 10-1, Реєстр застрахованих осіб формує та веде Пенсійний фонд України, який є володільцем даних Реєстру застрахованих осіб.
Реєстр застрахованих осіб формується як система накопичення, збереження електронних даних на базі централізованих інформаційних технологій відповідно до вимог Законів України Про електронні документи та електронний документообіг, ;Про електронний цифровий підпис, ;Про захист персональних даних, Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах.
За п. 3 та 5 розд. IV Положення відомості до Реєстру застрахованих осіб, зміни, уточнення до них вносяться в електронній формі в автоматичному режимі на підставі: звітності, що подається страхувальниками до Пенсійного фонду України, відомостей центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах трудових відносин, соціального захисту населення, фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування, центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.
У разі виявлення за результатами перевірки поданих страхувальником недостовірних відомостей про застрахованих осіб та невиконання страхувальником у місячний строк припису щодо усунення цих порушень територіальні органи Пенсійного фонду України на підставі наказу керівника відповідного органу у десятиденний строк вносять відповідні зміни до Реєстру застрахованих осіб.
Згідно п. 6 розд. V. 6 Положення інформація з Реєстру застрахованих осіб формується та надається за такими формами, як, зокрема: індивідуальні відомості про застраховану особу - згідно з додатками 3 - 5 до цього Положення.
У разі відсутності в Реєстрі застрахованих осіб інформації про застраховану особу за визначеними параметрами формується та надається довідка про відсутність індивідуальних відомостей про особу за формою згідно з додатком 15 до цього Положення.
Додатком №4 до вказаного Положення є індивідуальні відомості про застраховану особу (форма ОК-5).
Таким чином, індивідуальні відомості про застраховану особу формуються як інформація з Реєстру застрахованих осіб.
Отже, відсутність в індивідуальних відомостях про застраховану особу (форма ОК-5) відомостей по спецстажу не може бути підставою для обмеження права особи на зарахування періоду роботи до пільгового стажу.
Крім того, суд звертає увагу, що первинними документами, що підтверджують факт встановлення та виконання норм обслуговування, є колективний договір, положення про оплату праці, наряди обліку об`єму виконаних робіт, табель обліку відпрацьованого часу, відомості нарахування заробітної плати.
При цьому, суд вказує, що норми обслуговування встановлюються Кабінетом Міністрів України, яким до цього часу не визначено порядку встановлення норм обслуговування для цілей застосування 5 ч. 2 ст. 114 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування".
Відповідно до цього нормою обслуговування належить вважати певну кількість голів корів або свиней, закріплених за робітницею, яку вона зобов`язана обслужити упродовж установленого робочого дня (зміни) у визначених організаційно-технічних умовах. А відтак, ураховується виконання норм обслуговування, встановлених на рівні, не нижчому від технічно обґрунтованих норм. В свою чергу, до технічно обґрунтованих норм належать: типові міжгалузеві і галузеві (відомчі) норми обслуговування, затверджені в установленому порядку; норми обслуговування, встановлені на підставі типових міжгалузевих і галузевих (відомчих) нормативів часу на окремі роботи (операції) з урахуванням організаційно-технічних умов обслуговування великої рогатої худоби і свиней у цьому господарстві. Отже, саме адміністрація господарства подає до органу Пенсійного фонду довідку про стаж роботи дояркою (оператором машинного доїння), свинаркою-оператором і про виконання встановлених норм обслуговування.
Разом з тим, не визначення порядку встановлення норм обслуговування, виконання яких повинно враховуватися при призначенні дояркам пенсії за віком на пільгових умовах, та не затвердження (і як наслідок відсутність відповідних підтверджуючих документів) норм обслуговування тварин для доярок господарства за вищевказані роки на відповідних підприємствах, де працювала позивачка, на думку суду, не може свідчити про невиконання нею таких норм та не спростовує факту виконання позивачкою повний робочий день робіт за посадою доярка, в тому числі по догляду за тваринами, що перебували в її обслуговуванні.
Також суд враховує ту обставину, що колегією Міністерства сільського господарства Української РСР 30.01.1973 року прийнято Рекомендації та надіслані відділам агропромислового розвитку районів, відповідно до яких в кожному сільськогосподарському підприємстві мали бути розроблені свої норми обслуговування тварин в залежності від умов праці та обслуговування, а рекомендовані Міністерством норми виробітку і обслуговування тварин, в залежності від механізації, зокрема корів 16-30 голів. А отже, нормативно-правових документів щодо встановлення єдиних норм обслуговування тварин не існує. Вони встановлювалися самостійно господарствами.
Відповідно до ст.62 Закону України „Про пенсійне забезпечення" основним документом, що підтверджує стаж роботи є трудова книжка. При цьому, як вже зазначалось, в трудовій книжці позивачки наявні записи про норми обслуговування та відпрацьовані дні за спірні періоди.
Відтак, на думку суду, підтвердженням (доказом) того, що позивачка працювала повний робочий день дояркою, свинаркою в колгоспі та інших підприємствах сільського господарства є записи в її трудовій книжці.
На підставі вищевикладених обставин суд дійшов висновку визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління Пенсійного фонду України у Черкаській області від № 13 від 10 листопада 2023 року та зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Черкаській області зарахувати до стажу ОСОБА_1 періоди роботи у КСП Червоний Жовтень з 01.01.1992 до 31.12.1998 та у ВСК Міжгір`я з 13.03.2009 до 30.09.2010 та з 10.04.2011 до 01.05.2013, що зараховується до стажу роботи оператором машинного доїння (дояркою) та свинаркою.
Враховуючи вищевикладені обставини, суд дійшов висновку про задоволення позову в повному обсязі.
Згідно з ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.
Відповідно до ч. 1 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Керуючись статтями 6, 14, 139, 242-245, 255, 295, 370 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
вирішив:
Позов задовольнити повністю.
Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління Пенсійного фонду України у Черкаській області про результати розгляду заяви № 13 від 10 листопада 2023 року.
Зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Черкаській області зарахувати до стажу ОСОБА_1 періоди роботи у КСП Червоний Жовтень з 01.01.1992 до 31.12.1998 та у ВСК Міжгір`я з 13.03.2009 до 30.09.2010 та з 10.04.2011 до 01.05.2013, що зараховується до стажу роботи оператором машинного доїння (дояркою) та свинаркою.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Пенсійного фонду України у Черкаській області на користь ОСОБА_1 судові витрати зі сплати судового збору в сумі 1073 (одна тисяча сімдесят три) грн 60 коп.
Копію рішення направити особам, які беруть участь у справі.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, яка може бути подана до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня проголошення рішення.
Суддя Валентина ТИМОШЕНКО
Суд | Черкаський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.01.2024 |
Оприлюднено | 22.01.2024 |
Номер документу | 116394297 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них |
Адміністративне
Черкаський окружний адміністративний суд
Валентина ТИМОШЕНКО
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні