ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
і м е н е м У к р а ї н и
30 листопада 2023 року м. Дніпросправа № 280/3399/22
Третій апеляційний адміністративний суд
у складі колегії суддів: головуючого - судді Божко Л.А. (доповідач),
суддів: Олефіренко Н.А., Суховарова А.В.,
розглянувши у порядку письмового провадження апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Агрориболовецьке підприємство "Сини моря- Мотор Січ" на рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 08.02.2023 в адміністративній справі №280/3399/22 (суддя Татаринова Д.В.) у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Агрориболовецьке підприємство "Сини моря- Мотор Січ" до Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області, Головного спеціалісту відділу державного контролю за використанням та охороною земель №1 Управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області про визнання протиправним та скасування рішень суб`єкта владних повноважень,-
в с т а н о в и В:
У травні 2022р. до Запорізького окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Агрориболовецьке підприємство "Сини моря- Мотор Січ" ) до Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області , Головного спеціаліста відділу державного контролю за використанням та охороною земель №1 Управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області Кардашової Марини Георгіївни , в якому позивач, з урахуванням уточнень, просив суд:
- визнати протиправними дії головного спеціаліста відділу державного контролю за використанням та охороною земель № 1 Управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області Кардашової Марини Георгіївни щодо проведення перевірки дотримання вимог земельного законодавства щодо об`єкту - земельної ділянки, за результатом якої складено Акт перевірки № 479-ДК/415/АП/09/01/-21 від 07 грудня 2021 року;
- визнати протиправним та скасувати припис Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області від №479-ДК/0131 Пр/03/01/-21 від 23 грудня 2021 року.
Рішенням Запорізького окружного адміністративного суду від 08.02.2023 в задоволенні адміністративного позову відмовлено.
Не погодившись з рішенням суду першої інстанції позивач, зазначаючи про порушення судом першої інстанції норм матеріального права, оскаржив його до апеляційного суду. Просить скасувати рішення суду першої інстанції та ухвалити нове рішення, яким задовольнити позовні вимоги.
Апеляційна скарга обґрунтована тим, що суд першої інстанції не прийняв до уваги преюдиційні факти, які встановлені рішенням Якимівського районного суду Запорізької області від 03 липня 2022 року по справі № 330/2160/19 посилаючись на ухвалу Якимівського районного суду Запорізької області від 25 січня 2021 року, якою змінено спосіб виконання рішення Якимівського районного суду Запорізької області у цивільній справі № 330/2160/19 про зобов`язання вчинити дії, а саме: ТОВ «АП «СИНИ МОРЯ - МОТОР СІЧ» зобов`язано провести роботи із звільнення самовільно зайнятої земельної ділянки з кадастровим номером 2320355400:01:003:0527, площею 2,6002 га з цільовим призначенням: для іншого сільськогосподарського призначення, що знаходиться за адресою: Запорізька область, Якимівський район, смт. Кирилівка шляхом знесення за власний кошт всіх зведених будівельних конструкцій, будівель та приведення земельної ділянки з кадастровим номером 2320355400:01:003:0527, площею 2.6002 га з цільовим призначенням:для іншого сільськогосподарського призначення, що знаходиться за адресою: Запорізька область, Якимівський район, смт. Кирилівка у попередній стан.
Таким чином, суд помилково дійшов висновку про те, що внаслідок зміни способу виконання рішення суду, змінюється і суть самого рішення та призводить до перекладання вини у вчиненні неправомірних дій, встановлених рішенням суду, з ОСОБА_1 на ТОВ «АП «Сини Моря-Мотор Січ».
Перевіривши законність та обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів апеляційної скарги, обговоривши доводи апеляційної скарги, дослідивши матеріали справи, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга підлягає задоволенню з наступних підстав.
Судом першої інстанції встановлено та матеріалами справи підтверджено, 22 листопада 2021 року державним інспектором у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель у Запорізькій області - головним спеціалістом відділу державного контролю за використанням та охороною земель № 1 Управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області Кардашовою Мариною Георгіївною проведено обстеження земельної ділянки, яка знаходиться в межах населеного пункту, за адресою: смт. Кирилівка, Мелітопольський район, Запорізька область, за результатами обстеження якого складеного Акт обстеження земельної ділянки № 479-Дк/431/АО/10/01/-21. Згідно вказаного акту, при візуальному обстеженні земельної ділянки з кадастровим номером 2320355400:01:003:0527 встановлено, що на момент обстеження доступ до земельної ділянки вільний, на земельній ділянці розташовані не капітальні комерційні об`єкти з ОСББ плити та дерев`яного брус, тіньові навіси, які на теперішній час не використовуються.
07 грудня 2021 року державним інспектором у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель у Запорізькій області - головним спеціалістом відділу державного контролю за використанням та охороною земель № 1 Управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області Кардашовою Мариною Георгіївною проведено перевірку з питань дотримання вимог земельного законодавства щодо об`єкту земельної ділянки, як об`єкта перевірки, з кадастровим номером 2320355400:01:003:0527, яка розташована на території Кирилівської селищної об`єднаної територіальної громади Мелітопольського району Запорізької області. За результатами вказаної перевірки складено Акт № 479-ДК/485/АП/09/01/-21. В результаті перевірки встановлено, що позивач використовує земельну ділянку не за цільовим призначенням, відповідальність за яке передбачено пунктом г статті 211 Земельного Кодексу України та статті 53 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
23 грудня 2021 року державним інспектором у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель у Запорізькій області - головним спеціалістом відділу державного контролю за використанням та охороною земель № 1 Управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області Кардашовою Мариною Георгіївною складено протокол про адміністративне правопорушення у відношення Таранова Андрія Сергійовича, який є директором Товариства з обмеженою відповідальністю Агрориболовецьке підприємство Сини моря Мотор Січ.
Також, приписом Відповідача 2 від 23 грудня 2021 року, з урахуванням Акту, позивачу приписано у тридцяти денний термін усунути виявлене порушення відповідно до вимог чинного законодавства та повідомити до 24 січня 2022 року про виконання припису Відділ № 5 Управління надання адміністративних послуг Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області. Вказаний припис отримано директором Товариства з обмеженою відповідальністю Агрориболовецьке підприємство Сини моря Мотор Січ 23 грудня 2021 року особисто.
Окрім того, згідно повідомлення державного інспектора у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель у Запорізькій області - головним спеціалістом відділу державного контролю за використанням та охороною земель № 1 Управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області Кардашової Марини Георгіївни від 23 грудня 2021 року № 479-ДК/0104ШК/11/01/-21, яке складено на підставі протоколу про адміністративне правопорушення від 23 грудня 2021 року № 479-ДК/0126П/07/01/-21, позивачу встановлено п`ятнадцятиденний термін для сплати шкоди, заподіяної внаслідок використання земельної ділянки не за цільовим призначенням у розмірі 705 351 грн. 70 коп.
Вищезазначений пакет документів вручено директору Товариства з обмеженою відповідальністю Агрориболовецьке підприємство Сини моря Мотор Січ 23 грудня 2021 року.
Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, у межах повноважень та способом, передбаченими Конституцією та законами України.
За нормами частини 1 та 2 статті 2 Земельного кодексу України земельні відносини - це суспільні відносини щодо володіння, користування і розпорядження землею. Суб`єктами земельних відносин є громадяни, юридичні особи, органи місцевого самоврядування та органи державної влади. Об`єктами земельних відносин є землі в межах території України, земельні ділянки та права на них, у тому числі на земельні частки (паї).
У відповідності до статті 187 Земельного кодексу України контроль за використанням та охороною земель полягає в забезпеченні додержання органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями і громадянами земельного законодавства України.
Приписами статті 188 Земельного кодексу України визначено, що державний контроль за використанням та охороною земель здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері здійснення державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі, а за додержанням вимог законодавства про охорону земель - центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів. Порядок здійснення державного контролю за використанням та охороною земель встановлюється законом.
Згідно з пунктом 1 Положення про Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.01.2015 №15, Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру (Держгеокадастр) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства і який реалізує державну політику у сфері топографо-геодезичної і картографічної діяльності, земельних відносин, землеустрою, у сфері Державного земельного кадастру, державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі в частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів.
Відповідно до підпункту 25-1 пункту 4 Положення Держгеокадастр відповідно до покладених на нього завдань, зокрема, організовує та здійснює державний нагляд (контроль) за дотриманням земельного законодавства, використання та охороною земель усіх категорій і форм власності.
Таким чином, державний нагляд (контроль) за дотриманням земельного законодавства, використання та охороною земель усіх категорій і форм власності відноситься до компетенції відповідача.
Правові, економічні та соціальні основи організації здійснення державного контролю за використанням та охороною земель визначає Закон №963-IV, який спрямований на забезпечення раціонального використання і відтворення природних ресурсів та охорону довкілля.
У статті 4 Закону №963-IV визначено, що об`єктом державного контролю за використанням та охороною земель є всі землі в межах території України.
Статтею 5 Закону №963-IV встановлено, що державний контроль за використанням та охороною земель усіх категорій та форм власності здійснює центральний орган виконавчої влади, який забезпечує реалізацію державної політики у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі.
Положеннями статті 6 Закону №963-IV передбачено, що до повноважень центрального органу виконавчої влади, який забезпечує реалізацію державної політики у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі належать зокрема: здійснення державного контролю за використанням та охороною земель у частині додержання органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами вимог земельного законодавства України та встановленого порядку набуття і реалізації права на землю; виконання вимог щодо використання земельних ділянок за цільовим призначенням.
Відповідно до положень статей 9, 10 Закону №963-IV державний контроль за використанням та охороною земель, дотриманням вимог законодавства України про охорону земель і моніторинг ґрунтів здійснюються шляхом здійснюються шляхом, зокрема, проведенням перевірок.
Державні інспектори у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель мають право:
- безперешкодно обстежувати в установленому законодавством порядку земельні ділянки, що перебувають у власності та користуванні юридичних і фізичних осіб, перевіряти документи щодо використання та охорони земель;
- давати обов`язкові для виконання вказівки (приписи) з питань використання та охорони земель і дотримання вимог законодавства України про охорону земель відповідно до їх повноважень, а також про зобов`язання приведення земельної ділянки у попередній стан у випадках, установлених законом, за рахунок особи, яка вчинила відповідне правопорушення, з відшкодуванням завданих власнику земельної ділянки збитків;
- складати акти перевірок чи протоколи про адміністративні правопорушення у сфері використання та охорони земель і дотримання вимог законодавства про охорону земель та розглядати відповідно до законодавства справи про адміністративні правопорушення, а також подавати в установленому законодавством України порядку до відповідних органів матеріали перевірок щодо притягнення винних осіб до відповідальності;
- у разі неможливості встановлення особи правопорушника земельного законодавства на місці вчинення правопорушення доставляти його до органів Національної поліції чи до приміщення виконавчого органу сільської, селищної, міської ради для встановлення особи порушника та складення протоколу про адміністративне правопорушення;
- викликати громадян, у тому числі посадових осіб, для одержання від них усних або письмових пояснень з питань, пов`язаних з порушенням земельного законодавства України;
- передавати до органів прокуратури, органів досудового розслідування акти перевірок та інші матеріали про діяння, в яких вбачаються ознаки кримінального правопорушення;
- проводити у випадках, встановлених законом, фотографування, звукозапис, кіно- і відео зйомку як допоміжний засіб для запобігання порушенням земельного законодавства України;
- звертатися до суду з позовом щодо відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, а також повернення самовільно чи тимчасово зайнятих земельних ділянок, строк користування якими закінчився.
Згідно з частиною 1 статті 144 Земельного кодексу України у разі виявлення порушення земельного законодавства державний інспектор сільського господарства, державний інспектор з охорони довкілля складають протокол про порушення та видають особі, яка допустила порушення, вказівку про його усунення у 30-денний строк. Якщо особа, яка допустила порушення земельного законодавства, не виконала протягом зазначеного строку вказівки державного інспектора щодо припинення порушення земельного законодавства, державний інспектор сільського господарства, державний інспектор з охорони довкілля відповідно до закону накладають на таку особу адміністративне стягнення та повторно видають вказівку про припинення правопорушення чи усунення його наслідків у 30-денний строк.
У разі не усунення порушення земельного законодавства у 30-денний строк державний інспектор сільського господарства, державний інспектор з охорони довкілля звертаються до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування з клопотанням про припинення права користування земельною ділянкою (частина 2 статті 144 Земельного кодексу України).
Аналіз наведених норм дозволяє дійти до висновку, що контроль за використанням та охороною земель є прямим обов`язком інспекторів. При цьому, законодавством визначено перелік конкретних дій та заходів на вчинення яких уповноважено державних інспекторів. Зокрема, під час здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням земельного законодавства, використання та охороною земель усіх категорій і форм власності, державний інспектор має право давати обов`язкові для виконання приписи з питань використання та охорони земель і дотримання вимог законодавства про охорону земель.
У даній справі предметом спору є Акт перевірки дотримання вимог земельного законодавства щодо об`єкту - земельної ділянки від 07.12.2021 № 479ДК/485/АП/09/01/-21, що став підставою для винесення оскаржуваного у даній справі Припису № 479-ДК/0131 Пр/03/01/-21 від 23.12.2021 був також підставою для складання протоколу про адміністративне правопорушення від 23 грудня 2021 року № 479-ДК/0126П/07/01/21.
На підставі зазначеного протоколу посадовою особою Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області 04 січня 2022 року винесена постанова про накладення адміністративного стягнення від 04 січня 2022 року № 479-ДК/0001/ По/08/01/-22, відповідно до якої ТОВ «Агрориболовецьке підприємство «Сини моря - Мотор Січ», в особі директора Таранова А.С., за нецільове використання земельної ділянки, як об`єкта перевірки, з кадастровим номером 2320355400:01:003:0527, визнано винним у вчиненні адміністративного правопорушення та накладено адміністративне стягнення.
Рішенням Якимівського районного суду Запорізької області від 02 лютого 2022 року по справі № 330/91/22 скасовано постанову №479-ДК/0001/По/08/01/-22 від 04 січня 2022 року, справу про адміністративне правопорушення закрито у зв`язку з відсутністю складу адміністративного правопорушення.
Станом на день подання апеляційної карги, вказане рішення Якимівського районного суду Запорізької області не набрало законної сили.
24.04.2023 р. за результатами перегляду рішення Якимівського районного суду Запорізької області від 02 лютого 2022 року по справі № 330/91/22 в апеляційному порядку Третім апеляційним адміністративним судом було винесено постанову, якою відмовлено в задоволенні апеляційної скарги, при цьому змінено мотивувальну частину рішення суду першої інстанції.
Так, відповідно до постанови Третього апеляційного адміністративного суду від 24.04.2023 р. у справі № 330/91/22(2-а/330/4/2022) судом встановлено наступне.
Акт перевірки дотримання вимог земельного законодавства щодо об`єкту земельної ділянки № 479-ДК/485/АП/09/01/-21 від 07 грудня 2021 року, яким встановлено використання ТОВ «АП «Сини Моря-Мотор Сич» земельної ділянки не за цільовим призначенням, є недопустимим доказом.
Цей акт складено одноособово головним спеціалістом відділу державного контролю за використанням та охороною земель № 1 управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області Кардашовою М.Г., без залучення свідків та без повідомлення уповноваженої особи землекористувача ТОВ «АП «Сини Моря-Мотор Сич», тобто із порушенням порядку проведення заходу державного контролю, встановленого Законом України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності».
Таким чином, цей акт, як і акт обстеження земельної ділянки, в якому зазначено про встановлення використання ТОВ «АП «Сини Моря-Мотор Сич» земельної ділянки не за цільовим призначенням, не можуть бути визнані допустимими доказами.
Постанова Третього апеляційного адміністративного суду від 04.04.2023 р. у справі № 330/91/22(2-а/330/4/2022) набрала законної сили.
Згідно ч. 4 т. 78 КАС України обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.
Отже, спростовуються твердження відповідача про те, що створені Головним управлінням матеріали справи про адміністративне правопорушення, а саме: акт перевірки дотримання вимог земельного законодавства, протокол про адміністративне правопорушення, припис з вимогою усунення порушень, акт обстеження земельної ділянки є належними та допустимими доказами, що в своїй сукупності підтверджують факт самовільного заняття земельної ділянки.
Таким чинорм визнання Акту перевірки дотримання вимог земельного законодавства щодо об`єкту - земельної ділянки від 07.12.2021 р. № 479ДК/485/АП/09/01/-21 та Акту обстеження земельної ділянки від 22.11.2021 р. № 479-ДК/431/ ЛО/Ю/01/-21 недопустимими доказами та такими, що складені з порушенням порядку проведення заходу державного контролю, виключає правомірність винесення оскаржуваного у даній справі Припису, який складений на їх підставі, оскільки відсутній належним чином підтверджений факт порушення земельного законодавства.
Щодо, послання відповідача на ухвалу Якимівського районного суду Запорізької області від 25 січня 2021 року у справі № 330/2160/19, якою змінено спосіб виконання рішення Якимівського районного суду Запорізької області у цивільній справі № 330/2160/19 про зобов`язання вчинити дії, а саме замість ОСОБА_1 ТОВ «АП «СИНИ МОРЯ - МОТОР СІЧ» зобов`язано провести роботи із звільнення самовільно зайнятої земельної ділянки з кадастровим номером 2320355400:01:003:0527, площею 2,6002 га шляхом знесення за власний кошт всіх зведених будівельних конструкцій, будівель та приведення земельної ділянки у попередній стан, суд зазначає наступне .
Внаслідок зміни способу виконання рішення суду, не змінюється суть самого рішення та не призводить до перекладання вини у вчиненні неправомірних дій, встановлених рішенням суду, з ОСОБА_1 на ТОВ «АП «Сини Моря-Мотор Січ».
Встановлення або зміна способу і порядку виконання рішення суду - це визначена законом послідовність і зміст вчинення виконавчих дій державним виконавцем.
Відтак, зміною способу та порядку виконання судового рішення є прийняття судом нових заходів з метою реалізації рішення в разі неможливості його виконання у порядку і способом, раніше встановленими. При цьому, суд може змінити порядок і спосіб виконання судового рішення, не змінюючи при цьому його змісту.
Таким чином, ухвала Якимівського районного суду Запорізької області від 25 січня 2021 року, якою змінено спосіб виконання рішення Якимівського районного суду Запорізької області у цивільній справі № 330/2160/19, не скасовує та не змінює обставини та факти, встановлені при розгляді справи по суті.
Отже, судом першої інстанції не в повному обсязі з`ясовані обставини справи, неправильно застосовані норми матеріального права, що призвело до неправильного вирішення справи, у зв`язку з чим відповідно до ст. 317 КАС України рішення суду першої інстанції підлягає скасуванню з прийняттям нового рішення про задоволення позову.
Відповідно до ч. 6 ст. 139 КАС України якщо суд апеляційної чи касаційної інстанції, не повертаючи адміністративної справи на новий розгляд, змінить судове рішення або ухвалить нове, він відповідно змінює розподіл судових витрат.
За правилами статті ст.139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Судом встановлено, що позивачем понесені судові витрати зі сплати судового збору у загальному розмірі 12 405,00 грн., з яких: за подання адміністративного позову у цій справі в розмірі 4962,00 грн., за подання апеляційної скарги в розмірі 7443,00 грн., які згідно наведених вище норм Кодексу адміністративного судочинства України підлягають відшкодуванню на користь позивача в повному обсязі за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області , який виступав відповідачем у справі.
Керуючись ст.ст. 311, 315, 317, 321, 322 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Агрориболовецьке підприємство "Сини моря- Мотор Січ" задовольнити.
Рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 08.02.2023 скасувати, прийняти нове рішення.
Позов задовольнити.
Визнати протиправними дії головного спеціаліста відділу державного контролю за використанням та охороною земель № 1 Управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області Кардашової Марини Георгіївни щодо проведення перевірки дотримання вимог земельного законодавства щодо об`єкту - земельної ділянки, за результатом якої складено Акт перевірки № 479-ДК/415/АП/09/01/-21 від 07 грудня 2021 року
Визнати протиправним та скасувати припис Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області від №479-ДК/0131 Пр/03/01/-21 від 23 грудня 2021 року.
Стягнути за рахунок державних асигнувань Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Агрориболовецьке підприємство "Сини моря- Мотор Січ" судові витрати з оплати судового збору у загальному розмірі 12 405,00 грн.
Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили відповідно до ст.325 КАС України, може бути оскаржена до касаційного суду у випадках та строки, встановлені ст.ст.328, 329 Кодексу адміністративного судочинства України.
Головуючий - суддяЛ.А. Божко
суддяН.А. Олефіренко
суддяА.В. Суховаров
Суд | Третій апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 30.11.2023 |
Оприлюднено | 22.01.2024 |
Номер документу | 116394993 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них |
Адміністративне
Третій апеляційний адміністративний суд
Божко Л.А.
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Татаринов Дмитро Вікторович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Татаринов Дмитро Вікторович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Татаринов Дмитро Вікторович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Татаринов Дмитро Вікторович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Татаринов Дмитро Вікторович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні