Справа № 635/7282/21
Провадження № 2/635/1688/2024
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
15 січня 2024 року сел. Покотилівка Харківського району Харківської області
Суддя Харківського районного суду Харківської області Лук`яненко С.А.., ознайомившись з матеріалами позовної заяви ОСОБА_1 до Товариства з обмеженою відповідальністю «Екопродукт», Товариства з обмеженою відповідальністю «Овочі», третя особа: Департамент реєстрації Харківської міської ради про визнання трудових відносин припиненими,
В С Т А Н О В И Л А:
В провадженні Харківського районного суду Харківської області перебувала зазначена цивільна справа.
Ухвалою Харківського районного суду Харківської області від 22 вересня 2021 року відкрито провадження у справі та призначено справу в порядку спрощеного позовного провадження з повідомленням сторін.
З витягу до акту приймання-передавання справ та речових доказів Харківського районного суду Харківської області від 01.04.2022 року вбачається, що на виконання розпорядження голови Верховного Суду від 08.03.2022 за № 2/0/9-22 «Про зміну територіальної підсудності судових справ в умовах воєнного стану» та Закону України «Про внесення змін до частини 7 статті 147 Закону України «Про судоустрій та статус суддів» щодо визначення територіальної підсудності судових справ» від 03.03.2022 №2112-ІХ, якими змінено територіальну підсудність справ, зазначену справу 01.04.2022 року передано до Полтавського районного суду Полтавської області.
Ухвалою Полтавського районного суду Полтавської області від 18.10.2023 року вказану цивільну справу передано до Харківського районного суду Харківської області за підсудністю.
Згідно протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями вищевказану цивільну справу передано в провадження суді Лук`яненко С.А .
Відповідно до ч.1 ст.27 ЦПК України, позови до фізичних осіб пред`являються в суд за зареєстрованим у встановленому законом порядку місцем їх проживання або перебування, якщо інше не встановлено законом.
Статтею 28 ЦПК України визначена підсудність справ за вибором позивача, зокрема відповідно ч.1 цієї статті в тому числі визначено, що позови, що виникають з трудових правовідносин, можуть пред`являтися також за зареєстрованим місцем проживання чи перебування позивача.
Місцем проживання фізичної особи згідно ст.29 ЦК України та Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» є житловий будинок, квартира, інше приміщення придатне для проживання в ньому, у відповідному населеному пункті, в якому фізична особа проживає понад 6 місяців на рік.
Відповідно до позовної заяви, позивач ОСОБА_1 зареєстрований як внутрішньо переміщена особа за адресою: АДРЕСА_1 .
Відповідно інформації, отриманої Харківським районним судом Харківської області в порядку ч.8 ст.187 ЦПК України з Єдиного державного демографічного реєстру №337768 - позивач ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , зареєстрований у встановленому законом порядку за адресою: АДРЕСА_2 .
Отже, з матеріалів позовної заяви вбачається, що позивач має зареєстроване місце проживання на тимчасово окупованій території України та ймовірно може бути внутрішньо переміщеною особою і мати місце проживання на підконтрольній Україні території.
У суду відсутня можливість самостійно отримати відомості з Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб, відповідальним за забезпечення формування та ведення бази даних якої є Мінсоцполітики.
Разом з тим, відповідно до пункту 1 Положення про Національну соціальну сервісну службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 серпня 2020 р. №783 (далі - Положення), Національна соціальна сервісна служба України (Нацсоцслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра соціальної політики і який реалізує державну політику у сфері соціального захисту населення, захисту прав дітей, здійснення державного контролю за дотриманням вимог законодавства під час надання соціальної підтримки та за дотриманням прав дітей.
Відповідно до абзацу 2 підпункту 1 пункту 3 Положення, основними завданнями Нацсоцслужби є реалізація державної політики у сфері соціального захисту населення з питань: соціального захисту осіб з інвалідністю, осіб, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, внутрішньо переміщених осіб, ветеранів праці, ветеранів військової служби, жертв нацистських переслідувань, дітей війни, жертв політичних репресій.
Підпунктом 13 пункту 3 Положення передбачено, що Нацсоцслужба для виконання визначених для неї завдань з питань соціального захисту внутрішньо переміщених осіб: узагальнює в межах повноважень статистичні дані щодо внутрішньо переміщених осіб; забезпечує в межах повноважень проведення моніторингу виплати щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг внутрішньо переміщеним особам; забезпечує координацію та методологічний супровід діяльності місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування щодо соціального захисту внутрішньо переміщених дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа, дотримання вимог законодавства під час встановлення опіки чи піклування над дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, їх усиновлення, застосування інших передбачених законодавством форм влаштування дітей, проводить роботу із соціальної підтримки внутрішньо переміщених сімей з дітьми, над якими встановлено опіку чи піклування, прийомних сімей, сімей патронатних вихователів, дитячих будинків сімейного типу.
Відповідно до підпункту 17 пункту 3 Положення, Нацсоцслужба для виконання визначених завдань здійснює методичне забезпечення діяльності та в межах повноважень, визначених законом, координацію взаємодії центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, центрів надання адміністративних послуг з питань соціального захисту внутрішньо переміщених осіб.
Крім того, підпунктом 18 пункту 4 Положення визначено, що Нацсоцслужба для виконання визначених для неї завдань з питань соціального захисту внутрішньо переміщених осіб використовує інформаційні системи єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб; єдиної інформаційно-аналітичної системи соціального захисту та соціального обслуговування населення, а також на її базі єдиної інформаційно-аналітичної системи обліку та управління коштами соціальної сфери і пенсійного забезпечення з використанням електронної соціальної картки; централізованого банку даних з проблем інвалідності; єдиного електронного банку даних про дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, і сім`ї потенційних усиновлювачів, опікунів, піклувальників, прийомних батьків, батьків-вихователів; державного реєстру майнових об`єктів оздоровлення та відпочинку дітей, а також інші програмні ресурси.
Таким чином, реалізація державної політики у сфері соціального захисту населення (в тому числі внутрішньо переміщених осіб), узагальнення статистичних даних щодо внутрішньо переміщених осіб, координація та методологічний супровід діяльності місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування щодо соціального захисту внутрішньо переміщених осіб, використання інформаційної системи єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб та інших програмних ресурсів віднесено до компетенції Нацсоцслужби.
Відповідно до ч.7 ст.81 ЦПК України суд не може збирати докази, що стосуються предмета спору, з власної ініціативи, крім витребування доказів судом у випадку, коли він має сумніви у добросовісному здійсненні учасниками справи їхніх процесуальних прав або виконанні обов`язків щодо доказів, а також інших випадків, передбачених цим Кодексом.
З метою недопущення порушення правил територіальної юрисдикції (підсудності) розгляду даної справи, усунення сумнівів щодо вірного зазначення адреси зареєстрованого місця проживання (перебування) позивача і недопущення порушення його прав, суд вважає необхідним зобов`язати Національну соціальну сервісну службу України надати суду відомості з ЄІБД ВПО щодо позивача ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 .
Керуючись ст. ст.81, 187, 260 ЦПК України, суддя -
ПОСТАНОВИВ:
Зобов`язати Національну соціальну сервісну службу України (info@nssu.gov.ua) надати суду не пізніше п`яти днів з дня отримання ухвали суду інформацію з Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб, інформацію щодо позивача: ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , зареєстрований у встановленому законом порядку за адресою: АДРЕСА_2 ; фактичне місце проживання перебування за адресою: АДРЕСА_1 .
- загальні відомості про особу (прізвище, ім`я, по батькові, громадянство, дата і місце народження, стать);
- відомості про реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають про це відмітку в паспорті або які не є громадянами України);
- дані про останнє зареєстроване та фактичне місце проживання/ перебування внутрішньо переміщеної особи на території, де виникли обставини, зазначені у статті 1 Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб»;
- дані про фактичне місце проживання особи на дату звернення;
- адреса, за якою із внутрішньо переміщеної особою може вестися офіційне листування або вручення офіційної кореспонденції, та номер телефону;
- відомості про смерть внутрішньо переміщеної особи або визнання її безвісно відсутньою.
З метою пришвидшення обміну інформацією та економією витрат на поштові відправлення пропоную Національній соціальній сервісній службі України надати витребувану судом інформацію шляхом її надсилання на електронну поштову адресу Харківського районного суду Харківської області (E-mail: inbox@hr.hr.court.gov.ua) із відповідним посиланням на єдиний унікальний номер справи 635/7282/21.
Попередити Національну соціальну сервісну службу України, що у разі неповідомлення суду про неможливість подати докази, витребувані судом, а також за неподання таких доказів з причин, названих судом неможливими, суд вправі застосувати до відповідної особи заходи процесуального примусу, передбачені ст.ст. 144-148 ЦПК України.
Ухвала судді набирає законної сили з моменту її підписання та оскарженню не підлягає.
Суддя С.А.Лук`яненко
Суд | Харківський районний суд Харківської області |
Дата ухвалення рішення | 15.01.2024 |
Оприлюднено | 23.01.2024 |
Номер документу | 116408296 |
Судочинство | Цивільне |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із трудових правовідносин, з них |
Цивільне
Харківський районний суд Харківської області
Лук'яненко С. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні